abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171501479
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:15 schreef Unites het volgende:
Samenvatting:

- Pokkén Tournament aangekondigd voor de Nintendo Switch voor september;
- Pokémon UltraSun & UltraMoon aangekondigd voor de 3DS voor november.

Beide spellen met nieuwe/extra Pokémon en opties!

- HeartGold & SoulSilver wordt opnieuw beschikbaar, inclusief toegang tot de Pokébank!
Gold en Silver.
pi_171501618
Hopelijk hebben US en UM een complete National Pokédex. Ik vond dat zo'n enorme misser in S/M.
pi_171502099
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:24 schreef Mystikvm het volgende:
Hopelijk hebben US en UM een complete National Pokédex. Ik vond dat zo'n enorme misser in S/M.
En wat nieuwe Alolan versies.
pi_171502106
Hahaha. Lekker. Ben blij als een 3ds gamer. Ik hoef die Switch meuk niet.
pi_171502128
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:42 schreef Atak het volgende:
Hahaha. Lekker. Ben blij als een 3ds gamer. Ik hoef die Switch meuk niet.
Oké man, dus dan gun je het een ander ook niet? :')
pi_171502394
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:43 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Oké man, dus dan gun je het een ander ook niet? :')
3ds is nog niet uitgemolken. Iedereen weet dat ze dat eerst gaan doen. Alleen de top nerds hebben een Switch. Voor hen alleen gaan ze echt geen Pokemon game knutselen. Zelf zei ik al dat het voor de 3ds zouden doen maar de Switchers wouden niet luisteren met traantjes als gevolg.
pi_171502504
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:55 schreef Atak het volgende:

[..]

3ds is nog niet uitgemolken. Iedereen weet dat ze dat eerst gaan doen. Alleen de top nerds hebben een Switch. Voor hen alleen gaan ze echt geen Pokemon game knutselen. Zelf zei ik al dat het voor de 3ds zouden doen maar de Switchers wouden niet luisteren met traantjes als gevolg.
Jij bent zuur.
pi_171502572
UltraSun en UltraMoon lijken mij vergelijkbaar met Black2 en White2. Ik vind het wel jammer dat er alweer nieuwe pokemon zijn aangekondigd. Betekent dat dit een nieuwe generatie wordt?
  Redactie Games dinsdag 6 juni 2017 @ 17:03:10 #189
181272 crew  Noppie2000
pi_171502588
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:02 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
UltraSun en UltraMoon lijken mij vergelijkbaar met Black2 en White2. Ik vind het wel jammer dat er alweer nieuwe pokemon zijn aangekondigd. Betekent dat dit een nieuwe generatie wordt?
Neuh, eerder een extra legendary of 2. Die nieuwe vormen bijvoorbeeld. Zeker geen nieuwe gen, erg vergelijkbaar met BW2 ja :Y
pi_171502734
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Jij bent zuur.
Nee. Ik ben heel blij. 3ds 4 the win. ^O^
pi_171502828
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:02 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
UltraSun en UltraMoon lijken mij vergelijkbaar met Black2 en White2. Ik vind het wel jammer dat er alweer nieuwe pokemon zijn aangekondigd. Betekent dat dit een nieuwe generatie wordt?
Black2 betekent Black version 2. Het is dus geen nieuwe generatie. UltraSun is gewoon Sun2 eigenlijk.

Dit is ook niet heel raar. Ze releasen niet elk jaar een nieuwe generatie. Meestal om de twee jaar. Dus waarschijnlijk komt de nieuwe generatie pas volgend jaar rond deze tijd uit.

Echt bitter voor de Switchers. :') Die dachten dat Pokemon wel even een hele nieuwe generatie en platform aan elkaar zouden knutselen. Speciaal voor hen alleen. Maar waar ze mee zijn geëindigd is een soort Streetfighter Pokemon. _O-
pi_171502938
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:14 schreef Atak het volgende:

[..]

Black2 betekent Black version 2. Het is dus geen nieuwe generatie. UltraSun is gewoon Sun2 eigenlijk.

Dit is ook niet heel raar. Ze releasen niet elk jaar een nieuwe generatie. Meestal om de twee jaar. Dus waarschijnlijk komt de nieuwe generatie pas volgend jaar rond deze tijd uit.

Echt bitter voor de Switchers. :') Die dachten dat Pokemon wel even een hele nieuwe generatie en platform aan elkaar zouden knutselen. Speciaal voor hen alleen. Maar waar ze mee zijn geëindigd is een soort Streetfighter Pokemon. _O-
Je snapt dat de 3DS en Switch allebei van Nintendo zijn en dat er geen sprake is van concurrentie tussen die twee apparaten? :') Je snapt ook dat de 3DS baat heeft bij het succes van de Switch?

Edit: Er zit meestal meer dan twee jaar tussen generaties Pokémon. Mijn verwachting is dat er eerst nog een remake van Diamond en Pearl komt. Het is veel te vroeg om volgend jaar al een nieuwe generatie te lanceren.
pi_171503036
Voor de duidelijkheid: ik wil helemaal geen nieuwe generatie. Maar als er nieuwe pokemon geďntroduceerd worden, is er feitelijk sprake van een nieuwe generatie.
pi_171503042
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je snapt dat de 3DS en Switch allebei van Nintendo zijn en dat er geen sprake is van concurrentie tussen die twee apparaten? :') Je snapt ook dat de 3DS baat heeft bij het succes van de Switch?

Edit: Er zit meestal meer dan twee jaar tussen generaties Pokémon. Mijn verwachting is dat er eerst nog een remake van Diamond en Pearl komt. Het is veel te vroeg om volgend jaar al een nieuwe generatie te lanceren.
Ik heb geen zin om weer een andere handheld te kopen dus ik heb er baat bij dat de Switch flopt. Ze moeten terug naar het gameboy model. En de 3ds heeft nog steeds een smaakje van de oude glorie.
  Redactie Games dinsdag 6 juni 2017 @ 17:24:54 #195
181272 crew  Noppie2000
pi_171503085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:23 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik wil helemaal geen nieuwe generatie. Maar als er nieuwe pokemon geďntroduceerd worden, is er feitelijk sprake van een nieuwe generatie.
Nee, niet echt ;)
pi_171503089
Overigens vind ik dat sun en moon een hele goede verhaallijn heeft. Ik ben benieuwd of ultra dat ook heeft.
pi_171503117
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:25 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Overigens vind ik dat sun en moon een hele goede verhaallijn heeft. Ik ben benieuwd of ultra dat ook heeft.
Zo moeilijk is dat niet om te raden. De verhoudingen zullen dezelfde zijn zoals tussen Black en Black2.

In het algemeen zelfde verhaal met paar tweaks en nieuwe Pokemon. Misschien een nieuwe stad of dorpjes erbij. Dat was zo bij Black2.
pi_171503128
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:24 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Nee, niet echt ;)
Noem een pokemon game met nieuwe pokemon die nooit in een vorige game zaten maar niet bij een nieuwe generatie hoort.
pi_171503131
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:23 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik wil helemaal geen nieuwe generatie. Maar als er nieuwe pokemon geďntroduceerd worden, is er feitelijk sprake van een nieuwe generatie.
Er is pas een nieuwe generatie wanneer ze na #802 met een compleet nieuwe reeks Pokémon komen met nieuwe starters.
pi_171503199
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:23 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om weer een andere handheld te kopen dus ik heb er baat bij dat de Switch flopt. Ze moeten terug naar het gameboy model. En de 3ds heeft nog steeds een smaakje van de oude glorie.
Als de Switch flopt is dat ook nadelig voor de 3DS. :') De 3DS is inmiddels ook alweer verouderd. Technologie wordt steeds beter.
pi_171503212
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:26 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Er is pas een nieuwe generatie wanneer ze na #802 met een compleet nieuwe reeks Pokémon komen met nieuwe starters.
UltraSun is gewoon Sun versie 2. Hoe kan het dan een nieuwe generatie zijn? Belachelijk dom inderdaad om dat te denken.
pi_171503245
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:29 schreef Atak het volgende:

[..]

UltraSun is gewoon Sun versie 2. Hoe kan het dan een nieuwe generatie zijn? Belachelijk dom inderdaad om dat te denken.
Hij denkt waarschijnlijk dat het om totaal nieuwe Pokémon gaat terwijl het om nieuwe vormen van bekende Pokémon gaat.
pi_171503300
Ik ga me helemaal afsluiten voor inhoud van UltraSun en UltraMoon :)
pi_171503326
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:29 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Als de Switch flopt is dat ook nadelig voor de 3DS. :') De 3DS is inmiddels ook alweer verouderd. Technologie wordt steeds beter.
Hoe is dat slecht voor 3DS gebruikers? Gebruikers van de 3ds is nog steeds enorm. Als de Switch flopt dan gaan ze juist op de 3ds concentreren en betere Pokemon games maken voor ons. Wat de Switch doet laat mij koud om eerlijk te zijn. Zie het liever verdwijnen. De games die ze voor de Switch uitbrengen spreekt mij totaal niet aan. Als ik grafisch mooie spellen wil spelen doe ik dat wel op mijn 28 inch scherm met mijn i5 computer.
pi_171503371
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:29 schreef Atak het volgende:

[..]

UltraSun is gewoon Sun versie 2. Hoe kan het dan een nieuwe generatie zijn? Belachelijk dom inderdaad om dat te denken.
In het filmpje wordt gesteld dat er nieuwe pokemon geďntroduceerd worden. Dan maakt het mij niet uit wat voor titel het spel heeft, nieuwe pokemon betekent nieuwe generatie.
Maar als het slechts nieuwe vormen van oude pokemon is gaat het natuurlijk om dezelfde generatie.
pi_171503441
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:35 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

In het filmpje wordt gesteld dat er nieuwe pokemon geďntroduceerd worden. Dan maakt het mij niet uit wat voor titel het spel heeft, nieuwe pokemon betekent nieuwe generatie.
Maar als het slechts nieuwe vormen van oude pokemon is gaat het natuurlijk om dezelfde generatie.
Nee.

Just.

Nee.
pi_171503605
Vraag me af of de nieuwe generatie Pokemon (over aantal jaar) op de 3ds gaat uitkomen of op de Switch.

De Switch is een ontiegelijk lomp ding. Ook veel te duur om aan kinderen te geven. Te makkelijk om te breken. Ouders gaan het echt niet kopen zodat de kinders op het plein Pokemon kunnen spelen.

We hebben er allemaal baat bij dat de Switch flopt. Of op z'n minst heel slecht doet zodat ze daar geen interessante Pokemon games voor gaan maken; dat is RPG Pokemon games. Laten ze die Switchers maar zoet houden met een Pokemon Streetfight. De toekomst van Pokemon is de 3ds. Moge dit duidelijk zijn.

Ik denk dat ze nog minstens 2 of 3 generaties voor de 3ds gaan uitbrengen en daarna komen ze waarschijnlijk met een nieuwe handheld vergelijkbaar met de 3ds; klein, betaalbaar, niet fragiel en openbaar.
pi_171503925
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:33 schreef Atak het volgende:

[..]

Hoe is dat slecht voor 3DS gebruikers? Gebruikers van de 3ds is nog steeds enorm. Als de Switch flopt dan gaan ze juist op de 3ds concentreren en betere Pokemon games maken voor ons. Wat de Switch doet laat mij koud om eerlijk te zijn. Zie het liever verdwijnen. De games die ze voor de Switch uitbrengen spreekt mij totaal niet aan. Als ik grafisch mooie spellen wil spelen doe ik dat wel op mijn 28 inch scherm met mijn i5 computer.
Omdat budgetten in elkaar overlopen. Wanneer een Zelda game succesvol verkoopt op de Switch is er weer geld voor Zeldagames op de 3DS. Heel simpel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:45 schreef Atak het volgende:
Vraag me af of de nieuwe generatie Pokemon (over aantal jaar) op de 3ds gaat uitkomen of op de Switch.

De Switch is een ontiegelijk lomp ding. Ook veel te duur om aan kinderen te geven. Te makkelijk om te breken. Ouders gaan het echt niet kopen zodat de kinders op het plein Pokemon kunnen spelen.

We hebben er allemaal baat bij dat de Switch flopt. Of op z'n minst heel slecht doet zodat ze daar geen interessante Pokemon games voor gaan maken; dat is RPG Pokemon games. Laten ze die Switchers maar zoet houden met een Pokemon Streetfight. De toekomst van Pokemon is de 3ds. Moge dit duidelijk zijn.

Ik denk dat ze nog minstens 2 of 3 generaties voor de 3ds gaan uitbrengen en daarna komen ze waarschijnlijk met een nieuwe handheld vergelijkbaar met de 3ds; klein, betaalbaar, niet fragiel en openbaar.
De Switch is een hybride dus theoretisch gezien de opvolger van de 3DS. Daarnaast is er aandacht voor smartphones. Een échte handheld ga je niet meer zien denk ik. De 3DS is ook al een beetje aan het einde van z'n levensfase. Ik verwacht dat Sun/Moon2 een van de laatste grote 3DS-games is.

Daar kun je op tegen zijn, natuurlijk. Maar het is een beetje onrealistisch om te denken dat de 3DS nog jaren zal meegaan. Dat een Switch breekbaarder is dan een 3DS vind ik een beetje kul.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 18:06:48 #209
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171504147
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:15 schreef Unites het volgende:
Samenvatting:

- Pokkén Tournament aangekondigd voor de Nintendo Switch voor september;
- Pokémon UltraSun & UltraMoon aangekondigd voor de 3DS voor november.

Beide spellen met nieuwe/extra Pokémon en opties!

- HeartGold & SoulSilver wordt opnieuw beschikbaar, inclusief toegang tot de Pokébank!
Heb een hoop in te halen dus. :X
  dinsdag 6 juni 2017 @ 18:08:10 #210
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171504184
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:23 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om weer een andere handheld te kopen dus ik heb er baat bij dat de Switch flopt. Ze moeten terug naar het gameboy model. En de 3ds heeft nog steeds een smaakje van de oude glorie.
Jij vroeg toch eerder in dit topic naar hoe een emulator werkt? :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')