quote:Op zaterdag 16 september 2017 14:41 schreef Nielsch het volgende:
Niemand gaat nu een last-minute meer boeken met deze falers natuurlijk.
Het is voor mij een reden om ze links te laten liggen. Schandalig beleid.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:10 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is natuurlijk best wel schandalig hoe ze dit aanpakken. Maar mensen, ook ik, blijven toch gewoon boeken bij Ryanair omdat ze de goedkoopste zijn, dus ze kunnen vrij veel maken.
Ze stonden een weekje geleden nog vooraan in de bak ex-Air Berlin piloten te graaien. Geld is er volgens mij genoeg; alleen niet om het personeel te betalen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:38 schreef Yreal het volgende:
Lees geruchten dat ze zitten met een piloten tekort Ryanair dat implodeert omdat het personeel vertrekt
nou dat dus. en nu de economie oppikt, hoeft niet iedereen het meer te pikken.quote:Op zaterdag 16 september 2017 20:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ze stonden een weekje geleden nog vooraan in de bak ex-Air Berlin piloten te graaien. Geld is er volgens mij genoeg; alleen niet om het personeel te betalen.
Niemand denk ikquote:Op zondag 17 september 2017 00:11 schreef sirdanilot het volgende:
Hoe ver van tevoren worden de annuleringen bekend?
Ik zit echt niet erop te wachten dat mijn vlucht 3 dagen voor vertrek wordt geannuleerd...
Zit hem nu al helemaal te stressenquote:
Kreeg deze ochtend te horen dat mn vlucht vandaag om 0700 geannuleerd is.quote:Op zondag 17 september 2017 00:11 schreef sirdanilot het volgende:
Hoe ver van tevoren worden de annuleringen bekend?
Ik zit echt niet erop te wachten dat mijn vlucht 3 dagen voor vertrek wordt geannuleerd...
Wat een hufters zijn het ook.quote:Op zondag 17 september 2017 00:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Kreeg deze ochtend te horen dat mn vlucht vandaag om 0700 geannuleerd is.
Wat een vreemde reactie. Juist vanwege de vele stakingen vlieg ik niet meer met Lufthansa, het heeft me de laatste keer dat ik met ze vloog (en ze inderdaad staakten) te veel gedoe opgeleverd, al is het toen wel uitstekend opgelost door Lufthansa.quote:Op zondag 17 september 2017 09:00 schreef MCH het volgende:
50 vluchten die geschrapt worden, op een totaal van 2500 per dag is dus 2% geschrapte vluchten. Hier zijn we opeens heel verbaasd over maar als het personeel van BA of Lufthansa weer eens gaat staken (wat wel jaarlijks voorkomt en waardoor een veel grotere chaos ontstaat) halen we er onze schouders over op. Lekker makkelijk Ryanair bashen weer.
Deze situatie is toch compleet anders. Bij een staking vallen meestal een dag of twee veel vluchten uit ja, dat klopt. Nu zitten reizigers 6 weken lang in onzekerheid of hun vlucht doorgaat; een 2% kans dat deze niet door gaat is gewoon erg hoog. Bovendien, een staking is vaak ook al redelijk ver van tevoren bekend zodat reizigers (met hulp van de maatschappij) genoeg tijd hebben om een alternatief te zoeken. Hier krijgen ze alleen een mailtje dat ze morgen niet kunnen vliegen en zoek het lekker zelf maar uit. Een staking is ook een actie van het personeel, niet van de werkgevers zelf.quote:Op zondag 17 september 2017 09:00 schreef MCH het volgende:
50 vluchten die geschrapt worden, op een totaal van 2500 per dag is dus 2% geschrapte vluchten. Hier zijn we opeens heel verbaasd over maar als het personeel van BA of Lufthansa weer eens gaat staken (wat wel jaarlijks voorkomt en waardoor een veel grotere chaos ontstaat) halen we er onze schouders over op. Lekker makkelijk Ryanair bashen weer.
Oke.quote:Op zondag 17 september 2017 10:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat een hufters zijn het ook.
Nooit mee gevlogen, en ga er ook niet meer mee beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |