abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168391395
Diner gisteravond met Republikeinse en Democratische leiders (Schumer, Pelosi, Hoyer):



President Trump and Senate Dem Leader Chuck Schumer, surrounded by House/Senate leaders, chat amiably in White House state dining room. Chuck Schumer tells Trump his CIA pick, Mike Pompeo, will get Senate approval tonight. At meeting at White House, Trump aide Jared Kushner talking to House Dem leader Nancy Pelosi, Stephen Miller with House Speaker Paul Ryan.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  dinsdag 24 januari 2017 @ 10:24:25 #127
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_168391416
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 10:19 schreef Re het volgende:

[..]

gaat over suicide prevention ...
Ja dat snap ik ook wel, maar je snapt toch ook wel hoe dit overkomt, zeker nu?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 24 januari 2017 @ 10:28:10 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168391455
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 10:24 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel, maar je snapt toch ook wel hoe dit overkomt, zeker nu?
jawel, beetje ongelukkig wellicht maar gewoon voor volledigheid voordat de trumpminions weer komen braken over nepnieuws
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168392554
quote:
China said on Tuesday it had "irrefutable" sovereignty over disputed islands in the South China Sea after the White House vowed to defend "international territories" in the strategic waterway.

White House spokesman Sean Spicer in his comments on Monday signaled a sharp departure from years of cautious U.S. handling of China's assertive pursuit of territorial claims in Asia.

"The U.S. is going to make sure that we protect our interests there," Spicer said when asked if Trump agreed with comments by his secretary of state nominee, Rex Tillerson. On Jan. 11, Tillerson said China should not be allowed access to islands it has built in the contested South China Sea.

"It's a question of if those islands are in fact in international waters and not part of China proper, then yeah, we're going to make sure that we defend international territories from being taken over by one country," he said.

Chinese Foreign Ministry spokeswoman Hua Chunying told a regular news briefing on Tuesday "the United States is not a party to the South China Sea dispute".

China claims most of the South China Sea, while Taiwan, Malaysia, Vietnam, the Philippines and Brunei claims parts of the sea that commands strategic sealanes and has rich fishing grounds along with oil and gas deposits.
http://www.reuters.com/ar(...)inasea-idUSKBN1572M4
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 24 januari 2017 @ 12:53:29 #130
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_168393700
quote:
Geen oorlog met Rusland, maar wel één met China?

Vraag me af wat beter is.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 24 januari 2017 @ 13:01:59 #131
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168393831
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:53 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Geen oorlog met Rusland, maar wel één met China?

Vraag me af wat beter is.
instabiele regio aldaar brengt meer werk naar de VS zullen ze wellicht denken...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168394141
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:01 schreef Re het volgende:

[..]

instabiele regio aldaar brengt meer werk naar de VS zullen ze wellicht denken...
Hm, ja, dat kan wel eens vies tegenvallen, Australie wil een nieuwe TPP nu met Indonesie en China, kortom, een anti-VS bloc in de Pacific Rim.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168394177
Trump agenda vandaag:
* Meeting with automobile industry leaders
* Meeting with Senate leadership
* Meeting with new CIA Director Mike Pompeo
* Indian Prime Minister Narendra Modi (by phone)

Senate hearings vandaag:
10.30 a.m. Mick Mulvaney, to be Director of the Office of Management and Budget
10.30 a.m. Linda E. McMahon, to be Administrator of the Small Business Administration
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168394742
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 15:49 schreef antiderivative het volgende:

[..]

net op CNBC live vanuit de 'boardroom' in het witte huis, statement van Trump met de CEO's aan tafel. Er werden wat cijfers genoemd, maar deregulation is op de agenda (75% slash), lagere belastingen en de productie moet in de VS gebeuren anders komt er een flinke tax.

Van het Trump-team zag ik o.a. goeroe Gary Cohn, Mike Pence, Jared Kushner, Steve Bannon en enkele financiele jongens met de CEO's in groepjes praten. Sfeer leek erg goed.

Kijken of ik video kan vinden.
19 minute video:
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168394960
quote:
Snapt ie wel dat dingen als WTO dat niet toestaat en dat andere landen hetzelfde zullen doen met VS producten en bedrijven?
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168395209
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:16 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Snapt ie wel dat dingen als WTO dat niet toestaat en dat andere landen hetzelfde zullen doen met VS producten en bedrijven?
Ik denk dat ie met Modi alvast kan bespreken over het hoe en wat van de boycott op Amerikaanse prodcuten in Tamil Nadu momenteel, en wat er gebeurt als Trump met zijn America First bedrijven als Ford en Catarplilar, Citibank, Bank of America etc miljoenen (non manifacturing ;) ) banen laat verdwijnen in India, indirect vele vele tientallen miljonenen (HUGE!) personen in India beinvloedend.

Patriotisme is nou niet bepaald een exclusief Amerikaans verschijnsel.

Het zal wel aardig zijn om morgen de volslagen discrepantie tussen het Amerikaanse en het Indiase verhaal na te lezen.

En ook intressant om te kijken of iemand door de manufacturing (een stervende tak, want robotisering) heen durft te prikken om de roze olifant die staat te dansen (services) aan te duiden.

Vandaag een interessant artikel op Bloomberg hoe de energiesector waar Trump zo op inzet, op een shale rig nog maar 5 personen zal zetten (en de rest computers en tech), waar er 2 jaar geleden nog 20 personen op zaten. Logisch gevolg van verlagen van corporate belastingtarieven trouwens, je zal een verschuiving zien van personeel naar kapitaal. Wie schrijft die programma's Herr Trump?

[ Bericht 3% gewijzigd door invalidusername op 24-01-2017 14:35:43 ]
pi_168395408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:29 schreef invalidusername het volgende:
Wie schrijft die programma's Herr Trump?
Een bekeerde hacker van 400 pond op zijn bed in New Jersey. :Y #alternativefacts
pi_168395432
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:16 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Snapt ie wel dat dingen als WTO dat niet toestaat en dat andere landen hetzelfde zullen doen met VS producten en bedrijven?
De vraag is: snap jij het wel? Eerst zeg je dat WTO dat niet toestaat en dan zeg je dat andere landen het hetzelfde zullen doen..

Ten eerste is die video het openbare gedeelte van die vergadering, de Pres. maakt een direct statement voor de media (en we kennen Trump inmiddels als er een camera in de buurt is), vervolgens gaan de deuren dicht voor de media en beginnen de daadwerkelijke gesprekken.

Ten tweede is voor ons niet bekend voor welke vorm er gekozen gaat worden. Dus om er uitspraken over te doen is wat prematuur. Bovendien kun je er wel vanuit gaan dat Trump's imposante lijst van econ. adviseurs best wel weten wat ze (kunnen) doen.

Maar op het gebied van WTO en deze casus, hier meer info via White & Case international law: http://www.whitecase.com/(...)under-wto-agreements
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168395586
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:43 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Maar op het gebied van WTO en deze casus, hier meer info via White & Case international law: http://www.whitecase.com/(...)under-wto-agreements
Dus als Trump een belasting wil heffen op spullen uit het buitenland mag die belasting niet hoger zijn dan voor hetzelfde product dat in Amerika wordt geproduceerd?

quote:
Any domestic tax levied on imported products must, regardless of whether it is border adjustable, be done so at a rate no higher than the rate levied on domestically produced "like" (similar) products.
Ik zie hier een probleem ontstaan voor Donald "alle belastingen omlaag" Trump.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168395642
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus als Trump een belasting wil heffen op spullen uit het buitenland mag die belasting niet hoger zijn dan voor hetzelfde product dat in Amerika wordt geproduceerd?

[..]

Ik zie hier een probleem ontstaan voor Donald "alle belastingen omlaag" Trump.
Aagenzien Trump's imposante lijst van ec. adviseurs vooral bestaat uit mensen die de kredietcrisis eerst zelf veroorzaakt hebben, en er vervolgens over de ruggen van de mensen die ze nu vertegenwoordigen aan verdiend hebben, ben ik met antiderivative (what's in a name) eens dat ze er wel een mouw aan te passen vinden zodat het nieuw ingerichte swamp er optimaal van zal profiteren.

Wel een beetje vertrouwen in deze capabele mensen :(
pi_168395672
En anders zullen ze de WTO wel fake verklaren.
pi_168395725
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:55 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Aagenzien Trump's imposante lijst van ec. adviseurs vooral bestaat uit mensen die de kredietcrisis eerst zelf veroorzaakt hebben, en er vervolgens over de ruggen van de mensen die ze nu vertegenwoordigen aan verdiend hebben, ben ik met antiderivative (what's in a name) eens dat ze er wel een mouw aan te passen vinden zodat het nieuw ingerichte swamp er optimaal van zal profiteren.

Wel een beetje vertrouwen in deze capabele mensen :(
Zonde, ik had de onderhandelingen graag gezien.

- Luister Ford, jullie gaan nú alles in Amerika produceren, anders hef ik gewoon een yuuge belasting van 35% op import van auto's :( ! Tevens moeten jullie trouwens in Amerika ook 35% betalen vanaf nu, dat dan wel, en gelieve daarnaast hogere lonen betalen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168395867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:55 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Aagenzien Trump's imposante lijst van ec. adviseurs vooral bestaat uit mensen die de kredietcrisis eerst zelf veroorzaakt hebben, en er vervolgens over de ruggen van de mensen die ze nu vertegenwoordigen aan verdiend hebben, ben ik met antiderivative (what's in a name) eens dat ze er wel een mouw aan te passen vinden zodat het nieuw ingerichte swamp er optimaal van zal profiteren.

Wel een beetje vertrouwen in deze capabele mensen :(
Ik zie niet in hoe professoren "de kredietcrisis veroorzaakt hebben", maar het bekt natuurlijk wel lekker..

maar je zin: "dat ze er wel een mouw aan te passen vinden" is natuurlijk een goede opmerking. Slimme jongens weten altijd wel een loophole te vinden ;)
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168395900
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zonde, ik had de onderhandelingen graag gezien.

- Luister Ford, jullie gaan nú alles in Amerika produceren, anders hef ik gewoon een yuuge belasting van 35% op import van auto's :( ! Tevens moeten jullie trouwens in Amerika ook 35% betalen vanaf nu, dat dan wel, en gelieve daarnaast hogere lonen betalen.
Zal niet meevallen, hoeveel corporate income tax denk je dat Ford in 2015 betaald heeft in de USA? Gok eens? Op 5.3 miljard aan netto inkomen voor belastingen in de US. (het fijne van US filings is dat alles gesplitst moet worden in domestic (=USA) en non domestic)
pi_168395910
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:06 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Zal niet meevallen, hoeveel corporate income tax denk je dat Ford in 2015 betaald heeft in de USA? Gok eens? Op 5.3 miljard aan netto inkomen voor belastingen in de US.
Pure gok?

50 miljoen. Slimme accountants vast wel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168395927
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:04 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Ik zie niet in hoe professoren "de kredietcrisis veroorzaakt hebben", maar het bekt natuurlijk wel lekker..
Hebben Ross en Mnuchin een fake titel dan?
quote:
5s.gif


Op dinsdag 24 januari 2017 15:07 schreef Ludachrist het volgende:


[..]

Pure gok?

50 miljoen.
in Euro's had je het goed, 75 miljoen US$ op 5.3 miljard US$ winst. In de USA.
pi_168395931
nieuwe naam op de Trump lijst voor de FDA positie:

Dr. Joseph Gulfo (Executive director of the Lewis Center for Healthcare Innovation & Technology at Fairleigh Dickinson University, Fmr. CEO Mela Sciences, Fmr. senior fellow at the Progressive Policy Institute and the Mercatus Center at George Mason University)

andere namen op die lijst:
* Balaji Srinivasan (Co-founder, CEO 21.co, Partner Andreessen Horowitz, Lecturer Stanford University, Departments of Statistics and Computer Science)
* Scott Gottlieb (Physician, Fellow at the American Enterprise Institute, Fmr. Deputy Commissioner of the Food and Drug Administration, Fmr. senior policy adviser Centers for Medicare & Medicaid Services)
* Jim O'Neill (partner at Mithril Capital Management, Co-founder Thiel Fellowship, managing director of Clarium Capital, Fmr. Principal Associate Deputy Secretary of Health and Human Services)

Speciaal voor potheads hier: O'Neill is een voorvechter van marijuana legalisatie: "Board of Directors member for the Coalition for Cannabis Policy Reform, which helped legalized cannabis in California". Hij is overigens ook een Libertarian.

---
andere confirmatie:
Michelle Lee als director of the U.S. Patent and Trademark office. Geen verrassing, werd al langer geprezen.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168395939
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:04 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Ik zie niet in hoe professoren "de kredietcrisis veroorzaakt hebben", maar het bekt natuurlijk wel lekker..

maar je zin: "dat ze er wel een mouw aan te passen vinden" is natuurlijk een goede opmerking. Slimme jongens weten altijd wel een loophole te vinden ;)
Inderdaad, louter professoren en absoluut geen mensen als Cohn en Mnuchin in het economische team van Trump.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168395963
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Inderdaad, louter professoren en absoluut geen mensen als Cohn en Mnuchin in het economische team van Trump.
Of Hamm, de koning van shale.
pi_168396035
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:10 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Of Hamm, de koning van shale.
Volgens mij heeft hij niet zo heel veel professoren rondlopen in zijn team, als ik er over nadenk. Voornamelijk CEO's, miljardairs en investeerders.

Als ik een oude lijst doorneem staat er zelfs maar eentje tussen met een Ph.D.

https://assets.donaldjtru(...)RY_COUNCIL_FINAL.pdf
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')