abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168376315





Cast:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 44% gewijzigd door Mike op 15-04-2017 21:50:40 ]
pi_168376355
THE OFFICIAL TITLE FOR STAR WARS: EPISODE VIII REVEALED

We have the greatest fans in this or any other galaxy. In appreciation of the fans, we wanted them to be the first to know the title of the next chapter in the Skywalker saga: STAR WARS: THE LAST JEDI.

THE LAST JEDI is written and directed by Rian Johnson and produced by Kathleen Kennedy and Ram Bergman and executive produced by J.J. Abrams, Jason McGatlin, and Tom Karnowski.

STAR WARS: THE LAST JEDI is scheduled for release December 15, 2017.

http://www.starwars.com/news/the-official-title-for-star-wars-episode-viii-revealed?cmp=smc%7C785924799
  maandag 23 januari 2017 @ 18:08:31 #3
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_168377525
Nog maar elf maanden *O*
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_168377672
Duurt lang!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 23 januari 2017 @ 18:49:20 #5
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_168378509
Toptitel! Zie het helemaal zitten...

Nu nog Yoda's Bicycle als afsluiting en het is af... :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  roze maandag 20 februari 2017 @ 17:34:32 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_169027676
quote:
_O-!
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 9 maart 2017 @ 08:36:11 #8
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169387186
er is al meer bekend geworden wat Luke precies zegt tegen Rey nadat hij haar ziet
het is een serieuze Spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron is betrouwbaar er was gister een Aandeelhouders vergadering van Disney.
Waar kort fragment te zien was van de film.
En Journalist Daniel Miller was er aanwezig.

[ Bericht 1% gewijzigd door KingRadler op 09-03-2017 10:24:04 ]
pi_170196577


Morgen om 17:00 het panel van The Last Jedi! Met zeer waarschijnlijk de trailer van de film *O* *O* *O*

quote:
Star Wars: The Last Jedi – April 14, 2017, 11:00 AM – 12:30 PM

Location: Behind-The-Scenes Stage – W304, 3rd Floor; Streamed from the Galaxy Stage

Lucasfilm President Kathleen Kennedy and Star Wars: The Last Jedi director Rian Johnson will appear on stage. There will be plenty of surprises and special guests on the panel to keep the excitement brewing and speculation spinning throughout the rest of the weekend.
Live te volgen via het YouTube kanaal van Star Wars :7

Het programma voor de rest van het weekend is hier terug te lezen: https://www.starwarsnewsn(...)stream-schedule.html
  vrijdag 14 april 2017 @ 19:50:32 #10
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_170221420


[ Bericht 56% gewijzigd door KingRadler op 14-04-2017 20:55:41 ]
  vrijdag 14 april 2017 @ 21:13:55 #11
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_170223931
toch benieuwd of er ook een uil in speelt.
pi_170244418
Vond de teaser ietwat tegenvallen. Hopen dat de trailer meer van the dark side, en dan vooral Snoke, etaleert. Zou echt tof zijn als die 'boeken' in de teaser de Journal of the Whills blijken te zijn. Ik vraag me ook af wie Snoke moet zijn. Geruchten zeggen dat hij een erg welvarende entiteit is die in alles laat blijken dat hij heel royaal is. Geen standaard dark sider dus. Waarschijnlijk dus ook geen manifestatie van de dark side zelf zoals velen denken. Wel erg machtig, zo machtig dat o.a. Palpatine hem kon 'voelen en horen' vanuit de unknown regions. Ik gok erop dat hij ten tijde van Darth Bane verbannen is door de Jedi of Sith wegens een afwijkende visie, of simpelweg een gevaar vormde voor het universum vanwege zijn (potentiėle) kracht en visie.
  zaterdag 15 april 2017 @ 20:11:24 #13
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_170245184
Rey zal getraind worden tot een Grey Jedi.
pi_170245382
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 19:48 schreef Mr.Maul het volgende:
Vond de teaser ietwat tegenvallen. Hopen dat de trailer meer van the dark side, en dan vooral Snoke, etaleert. Zou echt tof zijn als die 'boeken' in de teaser de Journal of the Whills blijken te zijn. Ik vraag me ook af wie Snoke moet zijn. Geruchten zeggen dat hij een erg welvarende entiteit is die in alles laat blijken dat hij heel royaal is. Geen standaard dark sider dus. Waarschijnlijk dus ook geen manifestatie van de dark side zelf zoals velen denken. Wel erg machtig, zo machtig dat o.a. Palpatine hem kon 'voelen en horen' vanuit de unknown regions. Ik gok erop dat hij ten tijde van Darth Bane verbannen is door de Jedi of Sith wegens een afwijkende visie, of simpelweg een gevaar vormde voor het universum vanwege zijn (potentiėle) kracht en visie.
Tegenvallen niet direct, maar ik had wel wat meer beelden verwacht. Al moet ik zeggen dat we nu waarschijnlijk alleen beelden van de openingsfase hebben gezien, waar ik bij trailers dan weer wel voorstander van ben. De Panel viel qua nieuwe informatie ook wel tegen, houden nog behoorlijk wat info achter over nieuwe karakters en dergelijke. Althans, in vergelijking met vorig jaar toen TFA uit de doeken werd gedaan :9

Mooi dat de boeken nu echt een toegevoegde waarde hebben, Snoke die waarschijnlijk door Palpatine ontdekt wordt. Uit de comics zou ook een bepaald deel van de trailer komen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snoke is verder het personage waar ik het meest benieuwd naar ben, wat zijn daadwerkelijke rol en kracht nu daadwerkelijk is. Het verhaal van Luke tussen RotJ en TFA wil ik ook echt te weten komen, hopelijk komt daar ook nog beeld (serie) of boeken over. Al zal dit waarschijnlijk pas na TLJ komen, omdat dit dan met een flashback? verhalend kort verteld zal gaan worden. Denk dat hij daarom ook van mening is dat het tijd is "for the Jedi to end".
pi_170245453
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 19:48 schreef Mr.Maul het volgende:
Vond de teaser ietwat tegenvallen. Hopen dat de trailer meer van the dark side, en dan vooral Snoke, etaleert. Zou echt tof zijn als die 'boeken' in de teaser de Journal of the Whills blijken te zijn. Ik vraag me ook af wie Snoke moet zijn. Geruchten zeggen dat hij een erg welvarende entiteit is die in alles laat blijken dat hij heel royaal is. Geen standaard dark sider dus. Waarschijnlijk dus ook geen manifestatie van de dark side zelf zoals velen denken. Wel erg machtig, zo machtig dat o.a. Palpatine hem kon 'voelen en horen' vanuit de unknown regions. Ik gok erop dat hij ten tijde van Darth Bane verbannen is door de Jedi of Sith wegens een afwijkende visie, of simpelweg een gevaar vormde voor het universum vanwege zijn (potentiėle) kracht en visie.
Snoke zal wel bewaard worden tot de film, dat wordt tenslotte 1 van de big reveals.
Gezien de info in de boeken ga ik er nu van uit dat hij een force user in de unknown regions is. Niet verbannen ofzo, gewoon van een volk wat daar ergens rondzwerft. Het restant van het Empire wordt door de protege van Palpatine de unknown regions ingestuurd naar wat specifieke coördinaten. De gok is dat daar Snoke rondhangt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:11 schreef KingRadler het volgende:
Rey zal getraind worden tot een Grey Jedi.
De Jedi Bendu waarschijnlijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170245491
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:17 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Snoke is verder het personage waar ik het meest benieuwd naar ben, wat zijn daadwerkelijke rol en kracht nu daadwerkelijk is. Het verhaal van Luke tussen RotJ en TFA wil ik ook echt te weten komen, hopelijk komt daar ook nog beeld (serie) of boeken over. Al zal dit waarschijnlijk pas na TLJ komen, omdat dit dan met een flashback? verhalend kort verteld zal gaan worden. Denk dat hij daarom ook van mening is dat het tijd is "for the Jedi to end".
Rebels eindigt na Seizoen 4, ik verwacht dat de volgende animatieserie zich af gaat spelen tussen VI en VII.

(en eens met je speculate ;) )
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170245536
Ja natuurlijk zal hij voor de film bewaard worden. Een episch shot in de trailer waar hij een van zijn krachten showt zou echt beast zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Snoke zal wel bewaard worden tot de film, dat wordt tenslotte 1 van de big reveals.
Gezien de info in de boeken ga ik er nu van uit dat hij een force user in de unknown regions is. Niet verbannen ofzo, gewoon van een volk wat daar ergens rondzwerft. Het restant van het Empire wordt door de protege van Palpatine de unknown regions ingestuurd naar wat specifieke coördinaten. De gok is dat daar Snoke rondhangt.

[..]

De Jedi Bendu waarschijnlijk.
pi_170245648
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:22 schreef Mr.Maul het volgende:
Ja natuurlijk zal hij voor de film bewaard worden. Een episch shot in de trailer waar hij een van zijn krachten showt zou echt beast zijn.

[..]

Beast? Ik word echt oud. :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170245843
Ik hoop niet dat Snoke een soortvan Palpatine is die vooral door middel van zijn intellect macht verkrijgt. Ik zit te wachten op scčnes waar hij zijn brute krachten tentoonstelt.

Begrijp me niet verkeerd: het verhaal van de machtsverkrijging van Palpatine vond ik geweldig, ondanks de relatief slechte (vooral visuele en geacteerde) uitvoering van de prequels.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:17 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Tegenvallen niet direct, maar ik had wel wat meer beelden verwacht. Al moet ik zeggen dat we nu waarschijnlijk alleen beelden van de openingsfase hebben gezien, waar ik bij trailers dan weer wel voorstander van ben. De Panel viel qua nieuwe informatie ook wel tegen, houden nog behoorlijk wat info achter over nieuwe karakters en dergelijke. Althans, in vergelijking met vorig jaar toen TFA uit de doeken werd gedaan :9

Mooi dat de boeken nu echt een toegevoegde waarde hebben, Snoke die waarschijnlijk door Palpatine ontdekt wordt. Uit de comics zou ook een bepaald deel van de trailer komen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snoke is verder het personage waar ik het meest benieuwd naar ben, wat zijn daadwerkelijke rol en kracht nu daadwerkelijk is. Het verhaal van Luke tussen RotJ en TFA wil ik ook echt te weten komen, hopelijk komt daar ook nog beeld (serie) of boeken over. Al zal dit waarschijnlijk pas na TLJ komen, omdat dit dan met een flashback? verhalend kort verteld zal gaan worden. Denk dat hij daarom ook van mening is dat het tijd is "for the Jedi to end".
pi_170245873
Beestachtig, groots, geweldig enzovoort. ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Beast? Ik word echt oud. :')
pi_170246833
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Rebels eindigt na Seizoen 4, ik verwacht dat de volgende animatieserie zich af gaat spelen tussen VI en VII.

(en eens met je speculate ;) )

Hier, begint op 49:50, geeft Mark Hamill zelf ook aan dat er een hoop mysterie is omtrent zijn karakter. Hij moest "zelf" zijn background invullen omdat dit (nog) niet bekend is. Dan geeft hij aan dat hij er wel van overtuigd is dat dit ingevuld gaat worden met comics, games en boeken. Wellicht dat hij er dus van op de hoogte is dat hier aan gewerkt gaat worden. Een serie zoals Rebels/Clone Wars zou ik persoonlijk wel echt gaaf vinden.
pi_170247439
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 21:09 schreef lord_bono het volgende:

[..]


Hier, begint op 49:50, geeft Mark Hamill zelf ook aan dat er een hoop mysterie is omtrent zijn karakter. Hij moest "zelf" zijn background invullen omdat dit (nog) niet bekend is. Dan geeft hij aan dat hij er wel van overtuigd is dat dit ingevuld gaat worden met comics, games en boeken. Wellicht dat hij er dus van op de hoogte is dat hier aan gewerkt gaat worden. Een serie zoals Rebels/Clone Wars zou ik persoonlijk wel echt gaaf vinden.
Een serie als Rebels/The Clone Wars om het verhaal van Luke te vertellen lijkt mij ook geweldig. Zelf lijkt een Old Republic setting als afwisseling mij leuker.
pi_170247565
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 21:09 schreef lord_bono het volgende:

[..]


Hier, begint op 49:50, geeft Mark Hamill zelf ook aan dat er een hoop mysterie is omtrent zijn karakter. Hij moest "zelf" zijn background invullen omdat dit (nog) niet bekend is. Dan geeft hij aan dat hij er wel van overtuigd is dat dit ingevuld gaat worden met comics, games en boeken. Wellicht dat hij er dus van op de hoogte is dat hier aan gewerkt gaat worden. Een serie zoals Rebels/Clone Wars zou ik persoonlijk wel echt gaaf vinden.
Gezien. Ben al 3 dagen livestreams aan het kijken :)

Dat gecombineerd met de opmerking van filoni dat lucasarts animation wat gaat doen na rebels doet me dus hopen op een serie tussen VI en VII
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170247811
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 21:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gezien. Ben al 3 dagen livestreams aan het kijken :)

Dat gecombineerd met de opmerking van filoni dat lucasarts animation wat gaat doen na rebels doet me dus hopen op een serie tussen VI en VII
Ben zelf ook geregeld aan het kijken ^O^ 40-years of Star Wars panel was echt het hoogtepunt. Panel van Rogue One wil ik ook nog terugkijken.

Klein minpuntje aan van de Dave Filoni stream was dat ze de concept art/beelden op het grote scherm niet lieten/konden laten zien.
pi_170249252
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 21:46 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ben zelf ook geregeld aan het kijken ^O^ 40-years of Star Wars panel was echt het hoogtepunt. Panel van Rogue One wil ik ook nog terugkijken.

Klein minpuntje aan van de Dave Filoni stream was dat ze de concept art/beelden op het grote scherm niet lieten/konden laten zien.
Dat laatste vond ik minder erg dan de livestream die eruit klapte bij de Carrie Fischer tribute. :(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170259804
The Last Jedi ;(

Vorige Star Wars was prima te doen, dus ik verwacht dat deze ook weer leuk gaaat worden
pi_171176373
Hele berg informatie en (set)foto's via Vanity Fair! Sommige foto's kunnen als een lichte spoiler? ervaren worden, onthulling van Benicio del Toro, Laura Dern en extra's van een scene. Ook een korte set video in de bron en genoeg om te lezen ;)

Covers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Set foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door lord_bono op 24-05-2017 19:18:46 ]
pi_171180059
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 19:05 schreef lord_bono het volgende:
Hele berg informatie en (set)foto's via Vanity Fair! Sommige foto's kunnen als een lichte spoiler? ervaren worden, onthulling van Benicio del Toro, Laura Dern en extra's van een scene. Ook een korte set video in de bron en genoeg om te lezen ;)

Covers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Set foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet!
  roze zondag 16 juli 2017 @ 16:05:32 #29
393783 Ama
Hypa Hypa
  dinsdag 18 juli 2017 @ 13:15:08 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172502772
Filmen dat hij alleen is op het eiland, maar ondertussen :')

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:48:53 #31
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_172915795
:')

cool behind the scenes filmpje ook _O_ _O_ _O_

[ Bericht 64% gewijzigd door Timo20 op 04-08-2017 23:54:17 ]
pi_173352259
Paar plaatjes bekend gemaakt van nieuwe voertuigen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een Star Destroyer van bijna 7,7 km lang :7 _O_
pi_173526121
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:35 schreef lord_bono het volgende:
Paar plaatjes bekend gemaakt van nieuwe voertuigen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een Star Destroyer van bijna 7,7 km lang :7 _O_
En ze overtreffen het even met het schip van Supreme Leader Snoke _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173526956
Ik wacht wel eventjes tot hij op netflix staat of in de download kan. Was een beetje teleurgesteld in de laatste 2 star warsen (hoewel het alsnog veel beter was dan de prequels natuurlijk :P )

Met name de dark side en empire vond ik meh.
Conscience do cost.
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:09:48 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173527502
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:52 schreef lord_bono het volgende:

[..]

En ze overtreffen het even met het schip van Supreme Leader Snoke _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bazen schip :D

Ik vraag me altijd af hoe zo'n ding land. Of hij uberhaupt wel eens land :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173628577
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173733405
JJ Abrams gaat Episode IX schrijven en regisseren :)

quote:
J.J. ABRAMS TO WRITE AND DIRECT STAR WARS: EPISODE IX
THE ACCLAIMED FILMMAKER WILL RETURN TO HELM THE FINAL FILM IN THE SEQUEL TRILOGY.

J.J. Abrams, who launched a new era of Star Wars with The Force Awakens in 2015, is returning to complete the sequel trilogy as writer and director of Star Wars: Episode IX. Abrams will co-write the film with Chris Terrio. Star Wars: Episode IX will be produced by Kathleen Kennedy, Michelle Rejwan, Abrams, Bad Robot, and Lucasfilm.

“With The Force Awakens, J.J. delivered everything we could have possibly hoped for, and I am so excited that he is coming back to close out this trilogy,” said Lucasfilm President Kathleen Kennedy.

http://www.starwars.com/n(...)cmp=smc%7C1069686719
pi_173735043
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:28 schreef lord_bono het volgende:
JJ Abrams gaat Episode IX schrijven en regisseren :)

[..]

Nice! _O_
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 17:43:59 #39
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173735058
Heb er zin in! Nog even wachten.
Your beauty never ever scared me.
pi_173736061
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Beast? Ik word echt oud. :')
Dat is engels voor beest.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 september 2017 @ 15:42:19 #41
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174054010
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_174054018
quote:
omg, wat een drukke poster
pi_174054077
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 15:42 schreef KingRadler het volgende:

[..]

omg, wat een drukke poster
niet veel drukker dan die van VII, maar omdat deze lichter is valt het meer op denk ik.

Vond de teaser poster wel toffer.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 september 2017 @ 17:48:53 #44
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174056208
heh jammer. het blijkt een fan-made poster te zijn. Wel een aardig goeie.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_174061864
quote:
Wel een mooie fanmade poster!

8-9 oktober zou de nieuwe trailer uit kunnen komen!
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 29 september 2017 @ 11:14:21 #46
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_174069391
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 21:54 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Wel een mooie fanmade poster!

8-9 oktober zou de nieuwe trailer uit kunnen komen!
En daarmee dus ook de echte poster.
pi_174069576
Rey I am your Father
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 september 2017 @ 18:28:21 #48
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174076995
morgenochtend eerst naar de Star Wars Identities tentoonstelling in Utrecht.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_174082249
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:28 schreef Tokus het volgende:
morgenochtend eerst naar de Star Wars Identities tentoonstelling in Utrecht.
Ik ga volgende week. Heb hem in Keulen al gezien maar hij is te tof om bij 1 keer te laten. Veel plezier!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2017 @ 00:02:18 #50
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174083623
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 22:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ga volgende week. Heb hem in Keulen al gezien maar hij is te tof om bij 1 keer te laten. Veel plezier!
thanks. heb kaarten gewonnen anders zou ik morgen niet gaan (maar waarschijnlijk pas over een paar maanden)
Nothing lasts forever but the certainty of change
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')