abonnement Unibet Coolblue
pi_172414132
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nice, meer dan drie uur voor High Road? Nu eindelijk aan de twee leukere delen beginnen, zal alleen nogal makkelijk zijn na dit?
Ben denk ik twee uur bezig geweest met dat kut level, je moet echt puur geluk hebben. Deel 2 en 3 heb ik al uitgespeeld, maar moet nog alle gems en relics. Crash 2 heeft ook echt wel lastige levels in de laatste twee werelden. Crash 3 is een fluitje van een cent.
pi_172414172
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:14 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ben denk ik twee uur bezig geweest met dat kut level, je moet echt puur geluk hebben. Deel 2 en 3 heb ik al uitgespeeld, maar moet nog alle gems en relics. Crash 2 heeft ook echt wel lastige levels in de laatste twee werelden. Crash 3 is een fluitje van een cent.
Warped is wel leuker met de relics, de levels zijn leuker gemaakt. Maar twee uur voor één level, damn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172414247
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Warped is wel leuker met de relics, de levels zijn leuker gemaakt. Maar twee uur voor één level, damn.
Ik vond Warped vroeger echt de leukste van de drie, maar omdat ik hem zo vaak heb gespeeld vind ik hem nu in de collectie echt de minste.
pi_172414515
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vond Warped vroeger echt de leukste van de drie, maar omdat ik hem zo vaak heb gespeeld vind ik hem nu in de collectie echt de minste.
Ik heb ze geen van drie helemaal uitgespeeld, warped tot de laatste boss, cortex strikes back half en een hebben wij nooit gehad hier, wel eens bij een oudere neef gespeeld and that's it.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172415266
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik heb ze geen van drie helemaal uitgespeeld, warped tot de laatste boss, cortex strikes back half en een hebben wij nooit gehad hier, wel eens bij een oudere neef gespeeld and that's it.
Inmiddels wel al in de collectie gespeeld? Ben benieuwd hoe nieuwe spelers naar deel drie kijken als ze eerst het moeilijkere deel 1 hebben gespeeld.
pi_172417281
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:53 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Inmiddels wel al in de collectie gespeeld? Ben benieuwd hoe nieuwe spelers naar deel drie kijken als ze eerst het moeilijkere deel 1 hebben gespeeld.
Deel een vind ik wel wat minder dan twee en drie, bij een heb ik ook een beetje dat een level of makkelijk is of moeilijk, niet echt een middenweg, maar alle drie leuk genoeg om uit te spelen denk ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:23:57 #257
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_172423693
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nice, meer dan drie uur voor High Road? Nu eindelijk aan de twee leukere delen beginnen, zal alleen nogal makkelijk zijn na dit?
Ik loop gewoon over de touwen aan de zijkant, daarmee nog een halfuur zoet geweest. Volgens mij heb ik er vroeger een halve maand over gedaan (uit frustratie gestopt).
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_172423712
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:23 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Ik loop gewoon over de touwen aan de zijkant, daarmee nog een halfuur zoet geweest. Volgens mij heb ik er vroeger een halve maand over gedaan (uit frustratie gestopt).
Holy shit, een halve maand. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172446111
Ik blijf nu steken bij die 2e motor level in 3...
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_172446627
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:41 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik blijf nu steken bij die 2e motor level in 3...
Kwestie van de juiste te rijden lijn weten. :P En die boosts niet te lang of op de verkeerde plaats gebruiken, daardoor kwam ik te vaak in de berm of in een krater.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 16 juli 2017 @ 08:43:09 #261
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_172451843
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Kwestie van de juiste te rijden lijn weten. :P En die boosts niet te lang of op de verkeerde plaats gebruiken, daardoor kwam ik te vaak in de berm of in een krater.
Gelukt! Ik heb op een paar plekken de boost geskipped haha.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  zondag 16 juli 2017 @ 08:52:48 #262
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_172451904
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Holy shit, een halve maand. :o
O.a. door het spel links te laten liggen en een ander spel te spelen. Nu ben ik een paar levels verder dan "Lights out"
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_172454568
Ook een platinum trophy voor Warped. Allleen nog een aantal gold relics voor Crash 2 en het zit er op. :)
pi_172458724
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:03 schreef Bananenpap het volgende:
Ook een platinum trophy voor Warped. Allleen nog een aantal gold relics voor Crash 2 en het zit er op. :)
Wtf, hoe dan? :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172458744
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 08:52 schreef Joosterd het volgende:

[..]

O.a. door het spel links te laten liggen en een ander spel te spelen. Nu ben ik een paar levels verder dan "Lights out"
Ah op die manier, heb ik ook wel gehad met games inderdaad. Ook dat ik maar overnieuw begon met een spel omdag ik ergens vast liep. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172460440
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 18 juli 2017 @ 07:33:45 #267
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_172498225
Deel 1 inmiddels uitgespeeld, dan is het begin van deel 2 echt een verademing :p.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_172499121
Hoe krijg je die 99 levens trophy?
pi_172499150
Oke, even resume :P
Als ik in level 1 alle dozen kapot maak krijg ik een gem waarbij ik daarna die witte doorzichte 'actief' krijg.

En er zijn dus mensen die ver in het spel alle dozen breken en 1x de levels doorlopen :D
Hell To The Liars
pi_172499968
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 09:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe krijg je die 99 levens trophy?
Hoe denk je? :')
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wtf, hoe dan? :D
Niet opgeven en gewoon door die levels sprinten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 09:39 schreef Droopie het volgende:
Oke, even resume :P
Als ik in level 1 alle dozen kapot maak krijg ik een gem waarbij ik daarna die witte doorzichte 'actief' krijg.

En er zijn dus mensen die ver in het spel alle dozen breken en 1x de levels doorlopen :D
De gold relics zijn nog lastiger. Maar echt niet onmogelijk.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 23:11:40 #271
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_172517008
Ik ben inmiddels met 3 bezig die ik graag platinum wil halen. Zit nu op 70%, maar toch zitten hier al sommige gouden medailles tussen die ik niet vind meevallen! :l
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_172518306
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 23:11 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik ben inmiddels met 3 bezig die ik graag platinum wil halen. Zit nu op 70%, maar toch zitten hier al sommige gouden medailles tussen die ik niet vind meevallen! :l
Ja vooral naar het einde toe zijn er wat lastige, en ik heb nog geen énkele platinum relic.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172519952
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:32 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja vooral naar het einde toe zijn er wat lastige, en ik heb nog geen énkele platinum relic.
Haha, nee ik ook niet! Ik heb al vooral moeite met die 2e dino level, Hanging 'm High en de waterski level uit de 'secret warp room' en vast nog andere, maar hier loop ik nu al op spaak helaas.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_172521857
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:42 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Haha, nee ik ook niet! Ik heb al vooral moeite met die 2e dino level, Hanging 'm High en de waterski level uit de 'secret warp room' en vast nog andere, maar hier loop ik nu al op spaak helaas.
Bij mij lukken ze na een paar keer meestal wel, als je het level een beetje weet, heb alleen het geduld niet om dat in een sessie te doen dus duurt even. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172521897
Morgen een aankondiging over crash bandicoot. _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')