abonnementen ibood.com bol.com
pi_169591412
Yep, even een sigaretje roken zonder beschutting is zowat niet meer te doen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
pi_169593806
Wel veel last van vervelende muggen, ondanks de 5 airco's die ik heb.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
pi_169621684
Hier ook een paar muggen, ze zullen de komende weken wel weer met rookmachines langs gaan om de boel te verdelgen neem ik aan.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd :)
pi_169629222
quote:
Heavy rain, storms for Oman.

From Tuesday until Saturday, Oman will be hit by heavy rain and possibly by hailstorms due to depression, Oman meteorology department has said.

“Muscat, Al Dahirah, Buraimi, North and South Batinah, Dakhliyah, North and South Sharqiyah will be hit by heavy rain, accompanied by strong wind and chances of hailstorm,” the meteorology department said in an advisory uploaded on its official twitter handle.

“The wadis will overflow,” the met department said advising the public to remain cautious.

“Dhofar and Al Wusta will also witness rain and sea waves will be high upto 3 meters in Oman Sea and coast of Mussndam,” the advisory added.
Ohwjee.
pi_169631115
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 07:57 schreef Jdw het volgende:
Hier ook een paar muggen, ze zullen de komende weken wel weer met rookmachines langs gaan om de boel te verdelgen neem ik aan.
Zijn er daar geen citroengeraniums? Hier werken ze prima tegen muggen. Ze kunnen zowel binnen als buiten, hoewel buiten in tropische hitte misschien niet lukt.
pi_169632357
Regen, dolle pret. Laatste keer dat het serieus regende ging de ROP per jetski over de sultan qaboos highway 😂
pi_169632710
_O-
pi_169644093
Het ziet er nog allemaal vreedzaam uit. :P

IMG_20170320_080138_zpswxqjh9uc.jpg
IMG_20170320_080054_zpsemp0qiec.jpg
  maandag 20 maart 2017 @ 07:13:02 #59
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_169644247
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 05:31 schreef static het volgende:
Het ziet er nog allemaal vreedzaam uit. :P

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het waait hier flink. Heel vreemd weer: warm, drukkend, bewolkt, wind... Het zou vanmiddag 37 graden moeten worden }:|

De was droogt wel lekker.
pi_169670313
Het waait nu ook redelijk hard hier, maar het lijkt mee te vallen, al zien we in andere delen van het land wel sites die omvallen vanwege het weer. We zullen zien.

IMG_20170321_080136_zpsbyme12fy.jpg
pi_169702435
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 04:32 schreef Jdw het volgende:
Komt dan goed uit dat je die alcoholvergunning al binnen hebt :) Keus zat dan! De meest complete drankwinkel zit trouwens in MQ naast de Pizzeria.
Volgens mij ben ik daar geweest, een donker hol vanbinnen, wel redelijk groot.

IMG_20170322_194611_zpsm181dzcx.jpg

Edit: dit is uiteraard niet daarbinnen. }:|
pi_169703489
Aangezien het zo moeilijk is om alcohol te krijgen is alles zeker ge´mporteerd? Denk niet dat daar ergens een grote brouwer zal zijn die bier maakt?
Ja, hoi!
pi_169715359
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:53 schreef static het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik daar geweest, een donker hol vanbinnen, wel redelijk groot.

[ link | afbeelding ]

Edit: dit is uiteraard niet daarbinnen. }:|
Feestje dit weekend of gewoon dorst? :D
pi_169715385
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 05:33 schreef Jdw het volgende:

[..]

Feestje dit weekend of gewoon dorst? :D
Nee, was de eerste keer, dus dacht laat ik maar meteen wat meenemen.

Maar toen ik weer buitenstond realiseerde ik me opeens dat ik volgende week vrijdag jarig ben, dus zal er nog wel een keer naartoe moeten. :P
pi_169715393
Niet vergeten dat ze op vrijdags gesloten zijn :)

En niet op de laatste dag vd maand gaan want dan is het er druk :D
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')