abonnement Unibet Coolblue
pi_168394604
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Neuh, van PSV is het wel bekend dat we bakken vol kansen nodig hebben om tot scoren te komen. Dat is vrijwel het hele seizoen al zo. Dat is dan geen pech meer maar een gebrek aan scorend vermogen.
Maar ze krijgen doorgaans toch ook weinig tegengoals?
pi_168394661
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:55 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]

Maar ze krijgen doorgaans toch ook weinig tegengoals?
Klopt, en dat is dan weer een kwaliteit. Al moeten we dat ook niet overdrijven. Die relatief weinig tegentreffers komen ook grotendeels voort uit het feit dat tegenstanders de mogelijkheden die er liggen niet benutten. We geven elke wedstrijd, tegen welke tegenstander dan ook altijd wel minstens een kans of 3 weg. Hoe hard de wedstrijd verder ook gedomineerd wordt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_168394970
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:26 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En hoeveel punten had Heerenveen na 90 minuten en hoeveel had PSV er? Juist.
Je begrijpt mijn punt niet, de punt is hoeveel doelpunten had PSV moeten maken na deze wedstrijd.
SC Heerenveen ging in deze wedstrijd veel beter om met zijn kansen dan PSV dat deed. Als je zelfs penalty's mist samen met de tig aantal kansen die PSV kreeg, dan ben je in mijn ogen wel knullig bezig.
pi_168395050
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Klopt, en dat is dan weer een kwaliteit. Al moeten we dat ook niet overdrijven. Die relatief weinig tegentreffers komen ook grotendeels voort uit het feit dat tegenstanders de mogelijkheden die er liggen niet benutten. We geven elke wedstrijd, tegen welke tegenstander dan ook altijd wel minstens een kans of 3 weg. Hoe hard de wedstrijd verder ook gedomineerd wordt.
Ja, want tegen psv rondt iedere tegenstander plots een stuk slechter af dan tegen andere ploegen :')
pi_168395117
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee hoor, PSV had veel meer kansen en wist er daar een paar van te benutten. Dat is niet 'geluk', het is meer onkunde dat de score niet veel hoger uitviel. Dat tonen alle statistieken vrij duidelijk.

Het is meer geluk dat Heerenveen elke kans een goal zag worden.
Nee dat is de scherpte van je spelers, dat is wat SC Heerenveen levens gevaarlijk maakt. Als Heerenveen een kans krijgt dan krijg ik het Spaans benauwd, want je weet dat hij erin gaat, dit kun je dus niet van PSV zeggen, zelfs niet met penalty's.

Nu heeft PSV veel kansen gehad, maar wat als PSV een wedstrijd speelt met drie kansen, dan mocht je willen dat zij 100% score percentage heeft. Dat percentage is bij PSV veel te laag en is mede de reden waarom PSV op de 3e plaats staat en niet op de 1e plaats.
pi_168395156
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ja, want tegen psv rondt iedere tegenstander plots een stuk slechter af dan tegen andere ploegen :')
Knap dat je dat er uit weet te halen :')

We geven gewoon elke wedstrijd wel 3 kansen weg, of meer. Dat zijn gewoon feiten. Dat we dan toch vaak de nul hebben weten te houden ligt dan gewoon aan slecht afronden van de tegenstander. Ook een feit.

Meer zeg ik niet :)

Edit: ik heb het niet over 100% voor open doel kansen dan trouwens. Die geven we gelukkig geen 3 weg per wedstrijd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_168396026
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Knap dat je dat er uit weet te halen :')

We geven gewoon elke wedstrijd wel 3 kansen weg, of meer. Dat zijn gewoon feiten. Dat we dan toch vaak de nul hebben weten te houden ligt dan gewoon aan slecht afronden van de tegenstander. Ook een feit.

Meer zeg ik niet :)

Edit: ik heb het niet over 100% voor open doel kansen dan trouwens. Die geven we gelukkig geen 3 weg per wedstrijd.
Ja, en ik zeg slechts dat teams echt niet slechter af gaan ronden omdat ze tegen PSV spelen. Andere teams geven dus meer en/of betere kansen weg. Dat PSV relatief weinig tegengoals krijgt heeft het dus aan zichzelf te danken.
pi_168396098
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ja, en ik zeg slechts dat teams echt niet slechter af gaan ronden omdat ze tegen PSV spelen. Andere teams geven dus meer en/of betere kansen weg. Dat PSV relatief weinig tegengoals krijgt heeft het dus aan zichzelf te danken.
Relatief aan andere teams wel. Absoluut gezien is het natuurlijk een falen van de tegenstander als ze bij 3 kansen niet weten te scoren. Zoals dat ook vaak het falen van PSV is als ze (veel) kansen krijgen en niet verzilveren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_168396729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 11:49 schreef hafcfan het volgende:
Vooral een of andere mod denkt dat alles te beredeneren is via die mapjes. Nu kun je dus ook gewoon 2-3 het schip ingaan met je +4.
En dan valt er opeens niets uit te redeneren _O-?

Dan heeft PSV haar kansen niet afgemaakt en Heerenveen zijn schaarse kansen wel. Nou, wat een onbetrouwbare statistieken zeg.
pi_168397517
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 11:49 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Er zijn tegenwoordig mensen die niet eens meer naar de wedstrijden kijken, maar dan pakken ze er een pasmap en zo'n schoten mapje bij en gaan ze vertellen hoe het allemaal zat. Alsof dat alles van een wedstrijd vertelt :') Vooral een of andere mod denkt dat alles te beredeneren is via die mapjes. Nu kun je dus ook gewoon 2-3 het schip ingaan met je +4.
:D

En PSV was gewoon beter en wint terecht. Ik snap wel dat het als fan van Ajax of Feyenoord moeilijk te accepteren is als het 5 minuten voor tijd nog 2-3 was.
pi_168397583
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 11:49 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Er zijn tegenwoordig mensen die niet eens meer naar de wedstrijden kijken, maar dan pakken ze er een pasmap en zo'n schoten mapje bij en gaan ze vertellen hoe het allemaal zat. Alsof dat alles van een wedstrijd vertelt :') Vooral een of andere mod denkt dat alles te beredeneren is via die mapjes. Nu kun je dus ook gewoon 2-3 het schip ingaan met je +4.
SOW KOEKOEK
pi_168397700
Karim Rekiki?
  dinsdag 24 januari 2017 @ 16:35:18 #63
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_168397735
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:D

En PSV was gewoon beter en wint terecht. Ik snap wel dat het als fan van Ajax of Feyenoord moeilijk te accepteren is als het 5 minuten voor tijd nog 2-3 was.
Los van passmaps, scoringskansen en andere theoretische benaderingen is het gewoon zo dat de ploeg die het meest scoort gewoon terecht wint. Enorme scheidsrechterlijke dwalingen uitgezonderd, uiteraard.

Had PSV in die knotsgekke eindfase niet 2x gescoord, dan hadden ze ook gewoon terecht verloren.

Kansen benutten is namelijk ook onderdeel van het spel. Neemt niet weg dat statistieken wel degelijk iets toevoegen in de analyse van een wedstrijd.
  Forum Admin dinsdag 24 januari 2017 @ 16:42:39 #64
35723 crew  GGMM
pi_168397892
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Los van passmaps, scoringskansen en andere theoretische benaderingen is het gewoon zo dat de ploeg die het meest scoort gewoon terecht wint. Enorme scheidsrechterlijke dwalingen uitgezonderd, uiteraard.

Had PSV in die knotsgekke eindfase niet 2x gescoord, dan hadden ze ook gewoon terecht verloren.

Kansen benutten is namelijk ook onderdeel van het spel. Neemt niet weg dat statistieken wel degelijk iets toevoegen in de analyse van een wedstrijd.
Dank je, Hans! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 16:44:41 #65
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_168397932
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dank je, Hans! :)
Graag gedaan, Humberto! :)
pi_168404923
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 11:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hou toch eens op met die kut statistieken. Dat zegt echt heel weinig. Dat zag je toch zelf tegen Heerenveen?
Huh? Zegt heel weinig? Ik weet niet jij neemt, maar geef mij er ook wat van. Als je 4x zoveel schoten op goal hebt dan je tegenstander dan kun je toch rustig stellen dat je wellicht iets beter was? Tuurlijk heb je uitzonderingen en kun je bij wijze van spreke 10 keer van kansloze afstand hebben geschoten, maar over het algemeen zijn dat wel parameters waaraan je kunt aflezen wie sterker was.

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Meer geluk dan wijsheid natuurlijk.
Waarom? PSV was veel beter (zeggen de statistieken ook). Dat je in die zin 'geluk' hebt dat je zo laat nog 2x scoort is misschien waar, maar je kunt ook stellen dat Heerenveen geluk heeft gehad dat ze uberhaupt nog 3 doelpunten hebben gemaakt.
pi_168404964
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Los van passmaps, scoringskansen en andere theoretische benaderingen is het gewoon zo dat de ploeg die het meest scoort gewoon terecht wint. Enorme scheidsrechterlijke dwalingen uitgezonderd, uiteraard.

Had PSV in die knotsgekke eindfase niet 2x gescoord, dan hadden ze ook gewoon terecht verloren.

Kansen benutten is namelijk ook onderdeel van het spel. Neemt niet weg dat statistieken wel degelijk iets toevoegen in de analyse van een wedstrijd.
Wereldrecord open deuren intrappen, mijn hemel.
pi_168411585
quote:
Jefferson Farfán maakt mogelijk zijn rentree bij PSV. De 32-jarige rechtsbuiten zit sinds zijn vertrek bij Al-Jazira in oktober zonder werkgever en staat volgens El Bocón in de belangstelling van de nummer drie van de Eredivisie. De concurrentie in de strijd om de Peruviaan is echter niet mals.

Farfán, 69-voudig international, zou ook in beeld zijn bij Fenerbahçe, Sheffield Wednesday, Celta de Vigo, América de Cali, Allianza Lima, Independiente Santa Fé en bij clubs uit Brazilië, Rusland, Mexico, China en de Major League Soccer. Hij leek aanvankelijk op weg naar Allianza, want die club had al sponsoren bereid gevonden om het salaris van Farfán te betalen. De buitenspeler zette uiteindelijk zelf een streep door een terugkeer.
pi_168412268
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wereldrecord open deuren intrappen, mijn hemel.
Dit is een discussieforum hè. Daar mag je ook gewoon open deuren intrappen!
pi_168412435
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 07:15 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Heb m'n Farfan-shirtje al gepakt
  Redactie Sport woensdag 25 januari 2017 @ 09:10:14 #71
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168412497
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Knap dat je dat er uit weet te halen :')

We geven gewoon elke wedstrijd wel 3 kansen weg, of meer. Dat zijn gewoon feiten. Dat we dan toch vaak de nul hebben weten te houden ligt dan gewoon aan slecht afronden van de tegenstander. Ook een feit.

Meer zeg ik niet :)

Edit: ik heb het niet over 100% voor open doel kansen dan trouwens. Die geven we gelukkig geen 3 weg per wedstrijd.
Tegen Excelsior hebben we 1 kans weggegeven.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168412563
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Los van passmaps, scoringskansen en andere theoretische benaderingen is het gewoon zo dat de ploeg die het meest scoort gewoon terecht wint. Enorme scheidsrechterlijke dwalingen uitgezonderd, uiteraard.

Had PSV in die knotsgekke eindfase niet 2x gescoord, dan hadden ze ook gewoon terecht verloren.

Kansen benutten is namelijk ook onderdeel van het spel. Neemt niet weg dat statistieken wel degelijk iets toevoegen in de analyse van een wedstrijd.
Zeg je nu eigenlijk dat de ploeg met de meeste doelpunten drie punten krijgt aan het eind?

Mind. Blown.
pi_168412608
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 09:15 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Zeg je nu eigenlijk dat de ploeg met de meeste doelpunten drie punten krijgt aan het eind?

Mind. Blown.
Badderharing weet dat soort dingen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 25 januari 2017 @ 09:55:31 #74
35723 crew  GGMM
pi_168413096
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 09:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Badderharing weet dat soort dingen.
Waarom dan? Heeft hij op niveau gevoetbald ofzo?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168413308
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 09:15 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Zeg je nu eigenlijk dat de ploeg met de meeste doelpunten drie punten krijgt aan het eind?

Mind. Blown.
Nee, dat zegt ie niet :).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')