abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168364669
quote:
O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017

O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.

Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.

Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in de week van 13 mei in Kiev.

Slow Down

Vorig jaar ging Douwe Bob namens Nederland naar het Songfestival. De zanger eindigde in de finale als elfde met het nummer Slow Down.

De Oekraïense zangeres Jamala won de liedjeswedstrijd. Haar 1944, over de deportatie van de Krim-Tataren door de Sovjetunie, kreeg de meeste punten.
http://nos.nl/artikel/214(...)ngfestival-2017.html



Hoe weet ik nou wie welke is?
Simpel:
Blonde => Liza
Rooie => Amy
Donkere => Shelley

Het liedje?
Daar wordt nog naar gezocht, alvorens O'g3ne en de wijze heren :') van AVRTROS ergens begin volgend jaar een besluit nemen. We weten wel dat de voorkeur ligt bij een ballad.

Doet de Pannekoek ook weer mee?
Nog onbekend. Maar vast wel. Hans is een baas.

Wanneer moeten ze optreden?
Dat weten we pas na de loting, en dat duurt nog even. De data vastgelegd voor het ESF 2017 zijn 9, 11 en 13 mei



Ik zie nog iets te stevige blote bovenarmen en iets te brede stalpootjes onder die korte rokjes. - Greys
Die donkere heeft nog dikke pootjes. - ato
Wat een varkenspootjes! - ijs_beer
Wat een beeldige meisjes, ik wil alle 3 met ze trouwen! - Mani89
Eentje ziet er uitstekend uit, die andere twee zijn wel wat steviger. - Elfletterig
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2017 @ 13:47:32 #2
368283 ato
pi_168370934
En wanneer komen ze met de tip van de sluier😗
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 januari 2017 @ 14:48:11 #3
163650 Greys
pi_168372862
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:47 schreef ato het volgende:
En wanneer komen ze met de tip van de sluier😗
Ze hebben volgens mij zelf nog steeds niet aangekondigd dat ze Het Nummer gekozen hebben. Terwijl dat dus wel zo is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2017 @ 00:17:04 #4
368283 ato
pi_168388761
Zo iets zou ook prima kunnen voor de zusjes, toch?

Life can be a bitch, so like it..
pi_168392996
Ik heb in deze fase nog steeds 0,0 enthousiasme, dat hebben zelfs de Toppers en Sieneke niet bij me voor elkaar gekregen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator dinsdag 24 januari 2017 @ 12:30:39 #6
375570 crew  Cyan9
pi_168393290
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb in deze fase nog steeds 0,0 enthousiasme, dat hebben zelfs de Toppers en Sieneke niet bij me voor elkaar gekregen :')
Ik heb enthousiasme voor andere landen. Nou was m'n nationalistische kant nooit zo sterk.. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 januari 2017 @ 12:40:53 #7
163650 Greys
pi_168393472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:17 schreef ato het volgende:
Zo iets zou ook prima kunnen voor de zusjes, toch?

Dat is het punt, dat ze covers kunnen weten we wel..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2017 @ 12:46:24 #8
43556 miss_dynastie
pi_168393577
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is het punt, dat ze covers kunnen weten we wel..
_O-

Sorry, maar ik word er al met al een beetje melig van. Ik kan er ook maar niet bij hoe je 2 jaar lang kunt SMEKEN om naar het Songfestival te mogen en nu gewoon doet alsof het niet bestaat. Ik bedoel, als ze het geen goed idee meer vinden mag dat gewoon, ze hoeven niet te gaan om ons een plezier te doen, nee echt niet :7
  dinsdag 24 januari 2017 @ 13:42:08 #9
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_168394401
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb in deze fase nog steeds 0,0 enthousiasme, dat hebben zelfs de Toppers en Sieneke niet bij me voor elkaar gekregen :')
Sieneke was gewoon likable. En dat nummer en performance was zo bizar dat het gewoon wel weer wat had :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 januari 2017 @ 15:25:20 #10
163650 Greys
pi_168396279
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

_O-

Sorry, maar ik word er al met al een beetje melig van. Ik kan er ook maar niet bij hoe je 2 jaar lang kunt SMEKEN om naar het Songfestival te mogen en nu gewoon doet alsof het niet bestaat. Ik bedoel, als ze het geen goed idee meer vinden mag dat gewoon, ze hoeven niet te gaan om ons een plezier te doen, nee echt niet :7
Bizar dit, toch? :D

ZEG OP Z'N MINST DAT JE GEKOZEN HEBT EN BLIJ BENT MET HET NUMMER EN NIET KUNT WACHTEN OM HET TE LATEN HOREN.

Echt, jezus fuck zeg :')

Volgens mij zit AVROTROS ook met de handen in het haar, want waar die vorig jaar ook knetterhard aan het posten waren met #teamdouwe hoor je van hen ook echt geen ene fuck nu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 24 januari 2017 @ 15:36:07 #11
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168396526
De AVROTROS en O'G3NE zijn niet verantwoordelijk voor jullie dagbesteding. Ik snap dat als je daar heen gaat om alleen te streaken, andere deelnemers aan te randen en als een kinderlokker de camera in te staren, je daar al maanden van te voren over kan uitweiden. Maar deze meiden gaan er daadwerkelijk heen om te WINNEN, en dat vergt nou eenmaal net wat meer voorbereiding.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2017 @ 15:37:48 #12
43556 miss_dynastie
pi_168396556
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Bizar dit, toch? :D

ZEG OP Z'N MINST DAT JE GEKOZEN HEBT EN BLIJ BENT MET HET NUMMER EN NIET KUNT WACHTEN OM HET TE LATEN HOREN.

Echt, jezus fuck zeg :')

Volgens mij zit AVROTROS ook met de handen in het haar, want waar die vorig jaar ook knetterhard aan het posten waren met #teamdouwe hoor je van hen ook echt geen ene fuck nu.
Wat moeten ze posten? #oopswefuckedupagain
Zou wel eerlijk zijn :D _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:36 schreef Mani89 het volgende:
De AVROTROS en O'G3NE zijn niet verantwoordelijk voor jullie dagbesteding. Ik snap dat als je daar heen gaat om alleen te streaken, andere deelnemers aan te randen en als een kinderlokker de camera in te staren, je daar al maanden van te voren over kan uitweiden. Maar deze meiden gaan er daadwerkelijk heen om te WINNEN, en dat vergt nou eenmaal net wat meer voorbereiding.
Ik denk eerder dat ze bedenken hoe ze gaan verkopen dat ze papa's zeiknummer eerlijk - echt heel eerlijk hoor! - als winnaar hebben gekozen. Als ze een beetje mee hebben gelezen op andere social media dan hun eigen pagina's, moet het wel duidelijk zijn geworden dat dat gezeik gaat opleveren :7
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 januari 2017 @ 15:46:43 #13
163650 Greys
pi_168396727
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:36 schreef Mani89 het volgende:
De AVROTROS en O'G3NE zijn niet verantwoordelijk voor jullie dagbesteding. Ik snap dat als je daar heen gaat om alleen te streaken, andere deelnemers aan te randen en als een kinderlokker de camera in te staren, je daar al maanden van te voren over kan uitweiden. Maar deze meiden gaan er daadwerkelijk heen om te WINNEN, en dat vergt nou eenmaal net wat meer voorbereiding.
Het is suf om het aan een onbekend songwritertje dat niemand volgt over te laten om tussen neus en lippen te laten weten dat het nummer gekozen is. Onprofessioneel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 24 januari 2017 @ 15:49:07 #14
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168396778
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is suf om het aan een onbekend songwritertje dat niemand volgt over te laten om tussen neus en lippen te laten weten dat het nummer gekozen is. Onprofessioneel.
Echt niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 januari 2017 @ 16:21:34 #15
163650 Greys
pi_168397394
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:49 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Echt niet.
WELLOS!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 24 januari 2017 @ 16:47:34 #16
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_168397997
'Drie kleine kleutertjes die zaten op een hek
Boven op een hek
Drie kleine kleutertjes die zaten op een hek
Op een mooie warme dag in september

Waarover spraken zij, die drie daar op dat hek
Boven op dat hek
Waarover spraken zij, die drie daar op dat hek
Op een mooie warme dag in september

‘t Was over krekeltjes en korenbloemen blauw
Korenbloemen blauw
‘t Was over krekeltjes en korenbloemen blauw
Op een mooie warme dag in september'


Niet over t songfestivalnummer blijkbaar, verdorie. :(

dat het nu niet september is doet er even niet toe ja. :B
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 24 januari 2017 @ 17:05:25 #17
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168398384
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb in deze fase nog steeds 0,0 enthousiasme, dat hebben zelfs de Toppers en Sieneke niet bij me voor elkaar gekregen :')
Dit.

Heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik heb ook nog geen van de topics van andere landen bekeken. Misschien dat ik dit jaar op de avond zelf pas kijk wat het aanbod is. :{
Zeg ik nu, maar als er wat meer nummers bekend worden zal het echt wel gaan kriebelen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_168398432
Ach ja, als we nu via-via moeten horen dat het nummer is gekozen, vind ik het persoonlijk wel jammer dat ze het zelf niet even melden ter bevestiging. Voor de rest moeten we dan maar aannemen dat ze op dit moment serieus en geconcentreerd met het afwerken van het lied bezig zijn en het bedenken van een goede act/ videoclip. Een beetje meer info was wel fijn geweest, maar dat ze op deze manier te werk gaan is natuurlijk ook hun goed recht.

Er is dus blijkbaar wel een lied uitgezocht na een lange, uiterst intensieve selectieprocedure. Dat het uitgekozen lied waarschijnlijk door hun vader geschreven is zal wel puur toeval zijn... Leuk zo'n writerscamp om mensen voor de schijn liedjes te laten schrijven. Mocht het zo zijn dat ze met het nummer van hun vader gaan, dan neem ik het ze niet eens kwalijk. Eerder de AVROTROS en haar "professionele" selectiecommissie welke O'G3ne de vrije hand heeft gegeven in dit hele proces.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 januari 2017 @ 18:12:04 #19
163650 Greys
pi_168399609
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 17:07 schreef libranl het volgende:
Ach ja, als we nu via-via moeten horen dat het nummer is gekozen, vind ik het persoonlijk wel jammer dat ze het zelf niet even melden ter bevestiging. Voor de rest moeten we dan maar aannemen dat ze op dit moment serieus en geconcentreerd met het afwerken van het lied bezig zijn en het bedenken van een goede act/ videoclip. Een beetje meer info was wel fijn geweest, maar dat ze op deze manier te werk gaan is natuurlijk ook hun goed recht.

Er is dus blijkbaar wel een lied uitgezocht na een lange, uiterst intensieve selectieprocedure. Dat het uitgekozen lied waarschijnlijk door hun vader geschreven is zal wel puur toeval zijn... Leuk zo'n writerscamp om mensen voor de schijn liedjes te laten schrijven. Mocht het zo zijn dat ze met het nummer van hun vader gaan, dan neem ik het ze niet eens kwalijk. Eerder de AVROTROS en haar "professionele" selectiecommissie welke O'G3ne de vrije hand heeft gegeven in dit hele proces.
Dat van dat puur toeval en vader is sarcastisch, toch? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 24 januari 2017 @ 18:21:56 #20
375570 crew  Cyan9
pi_168399810
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 17:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dit.

Heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik heb ook nog geen van de topics van andere landen bekeken. Misschien dat ik dit jaar op de avond zelf pas kijk wat het aanbod is. :{
Zeg ik nu, maar als er wat meer nummers bekend worden zal het echt wel gaan kriebelen. :P
Zonde, de voorrondes van de andere landen maken het juist leuk voor mij dit jaar. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator dinsdag 24 januari 2017 @ 18:32:09 #21
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_168400039
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:21 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Zonde, de voorrondes van de andere landen maken het juist leuk voor mij dit jaar. :D
Zoals dit topstuk kunst uit Litouwen
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2017 @ 18:47:06 #22
43556 miss_dynastie
pi_168400356
quote:
Hier kan ik in elk geval heel hard om lachen. Songfestivalcliche's here we come (het is nog in de race *O* ) _O-
  Moderator dinsdag 24 januari 2017 @ 19:40:17 #23
375570 crew  Cyan9
pi_168401488
quote:
Dat is het best mogelijke voorbeeld. _O_
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_168401988
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat van dat puur toeval en vader is sarcastisch, toch? :@
Ja klopt hoor, vandaar de puntjes erachter :) De vermoedens zijn dat de vader het lied heeft geschreven. Als blijkt dat het gekozen nummer daadwerkelijk door hun vader is geschreven dan betwijfel ik of er wel echt een "lange", "uiterst intensieve" selectieprocedure is geweest. Ik denk dat de uitkomst dan vanaf het begin al vastond en die selectie (incl. writerscamp) in dat geval niet meer is geweest dan een toneelstukje naar de buitenwereld om de indruk te wekken dat er een professionele selectieprocedure is gedaan.

Zolang nog niet bevestigd is dat de vader het lied heeft geschreven kan ik daar nog niet over oordelen natuurlijk. Dus dat moet eerst nog maar blijken. :P
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2017 @ 23:27:39 #25
368283 ato
pi_168409096
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is het punt, dat ze covers kunnen weten we wel..
Lieve schat, ik bedoel is het geen idee dat de zussen zo'n muziek stijl nemen?
Wilson Philips zong ook vaak 3 stemmig en maakten best wel prima en herkenbare muziek.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2017 @ 23:33:17 #26
368283 ato
pi_168409285
Ps Moldavië heeft een stuk of 4 nummers nog in de race met de titel la mamma.

Dus als ze toch gaan zingen over hun moeder, moeten ze maar goed bedenken hoe het liedje gaat heten.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 januari 2017 @ 09:13:01 #27
163650 Greys
pi_168412531
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:27 schreef ato het volgende:

[..]

Lieve schat, ik bedoel is het geen idee dat de zussen zo'n muziek stijl nemen?
Wilson Philips zong ook vaak 3 stemmig en maakten best wel prima en herkenbare muziek.
Dan moet wel iemand even zo'n dikke hit voor ze schrijven. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 januari 2017 @ 09:14:18 #28
163650 Greys
pi_168412546
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:00 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja klopt hoor, vandaar de puntjes erachter :) De vermoedens zijn dat de vader het lied heeft geschreven. Als blijkt dat het gekozen nummer daadwerkelijk door hun vader is geschreven dan betwijfel ik of er wel echt een "lange", "uiterst intensieve" selectieprocedure is geweest. Ik denk dat de uitkomst dan vanaf het begin al vastond en die selectie (incl. writerscamp) in dat geval niet meer is geweest dan een toneelstukje naar de buitenwereld om de indruk te wekken dat er een professionele selectieprocedure is gedaan.

Zolang nog niet bevestigd is dat de vader het lied heeft geschreven kan ik daar nog niet over oordelen natuurlijk. Dus dat moet eerst nog maar blijken. :P
Ik vermoed precies hetzelfde. En ik denk dat ze niks laten horen omdat ze bang zijn voor de reacties als paps het is, want dan gelooft geen hond dat andere schrijvers inderdaad een eerlijke kans hadden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2017 @ 11:39:27 #29
368283 ato
pi_168414636
Geen reactie op mijn vraag ( op hun Facebook) wanneer zij komen met nieuws.

Ach die kinderen hebben het druk😄
Life can be a bitch, so like it..
pi_168414973
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:27 schreef ato het volgende:

[..]

Lieve schat, ik bedoel is het geen idee dat de zussen zo'n muziek stijl nemen?
Wilson Philips zong ook vaak 3 stemmig en maakten best wel prima en herkenbare muziek.
Wbt laatste:
Maar die zongen niet zo dat je er verkapte weeën van kreeg met die zoete stemmen. :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168421200
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:00 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja klopt hoor, vandaar de puntjes erachter :) De vermoedens zijn dat de vader het lied heeft geschreven. Als blijkt dat het gekozen nummer daadwerkelijk door hun vader is geschreven dan betwijfel ik of er wel echt een "lange", "uiterst intensieve" selectieprocedure is geweest. Ik denk dat de uitkomst dan vanaf het begin al vastond en die selectie (incl. writerscamp) in dat geval niet meer is geweest dan een toneelstukje naar de buitenwereld om de indruk te wekken dat er een professionele selectieprocedure is gedaan.

Zolang nog niet bevestigd is dat de vader het lied heeft geschreven kan ik daar nog niet over oordelen natuurlijk. Dus dat moet eerst nog maar blijken. :P
Als er een nieuwe Euphoria tussen zat gooien ze dat natuurlijk niet weg ten faveure van een nummer van hun vader.
pi_168423031
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:42 schreef MaLo het volgende:

[..]

Sieneke was gewoon likable. En dat nummer en performance was zo bizar dat het gewoon wel weer wat had :P.
Yup, die performance/act bij dat lied was in mijn ogen een van de betere die ik van NL gezien heb, dat levende draaiorgel was geniaal. Jammervan de heupwiegende backings maar soit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168423131
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 17:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Als er een nieuwe Euphoria tussen zat gooien ze dat natuurlijk niet weg ten faveure van een nummer van hun vader.
Ik denk dat ze een nieuwe Euphoria (niet letterlijk, maar meer qua kwaliteitsniveau) niet eens zouden herkennen als potentiële winnaar :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168425713
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 18:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een nieuwe Euphoria (niet letterlijk, maar meer qua kwaliteitsniveau) niet eens zouden herkennen als potentiële winnaar :')
Haha, het vertrouwen in die dames is hier ongekend laag... ach, Douwe Bob vond men ook maar saai.

Overigens heeft Thomas G:son naast Euphoria vooral een hoop k.tnummers op z'n naam staan, dus wat dat betreft zou er hoop moeten zijn voor jullie m.b.t. papa O'G3NE.
pi_168435289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:24 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Haha, het vertrouwen in die dames is hier ongekend laag... ach, Douwe Bob vond men ook maar saai.

Overigens heeft Thomas G:son naast Euphoria vooral een hoop k.tnummers op z'n naam staan, dus wat dat betreft zou er hoop moeten zijn voor jullie m.b.t. papa O'G3NE.
Eens dat G:son ook een hoop bagger op zijn naam heeft staan, die man poept 313 liedjes per jaar uit, waarbij er vaak 183 in nationale voorrondes verschijnen. Als ze eenmaal op het ESF belanden halen ze daar wel vaak de finale trouwens.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 januari 2017 @ 19:52:14 #36
163650 Greys
pi_168449553
Ik hoor nu Michael Prins weer bij DWDD. Christus wat kan die gast toch zingen. Als Og3ne dan mag, dan wil ik ook een keer hem naar het ESF met een mooi pianoliedje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 januari 2017 @ 19:53:42 #37
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168449592
Nee sorry die lijdt aan een terminale vorm van singersongwriter.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_168451977
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Nee sorry die lijdt aan een terminale vorm van singersongwriter.
:D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 januari 2017 @ 21:14:15 #39
163650 Greys
pi_168452830
Dat is nog altijd beter dan Og3ne.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2017 @ 00:56:55 #40
368283 ato
pi_168459851
Ik had al verleden jaar of eerder aangegeven dat Michael prins moest gaan.
Hij maakt prachtige muziek en heeft een mooie stem.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 januari 2017 @ 09:59:11 #41
163650 Greys
pi_168461827
Liever Waylon natuurlijk, maar als we dan toch weer terug gaan naar inzendingen als Og3ne dan kan Prins ook wel. Die zingt met z'n ogen dicht maar de AVROTROS vergeeft Og3ne dat ze geen eigen nummers schrijven en dat doet hij dan weer wel en hij heeft z'n handen op de piano ipv wapperend in de lucht zoals de dames, dus ach.

Voordeel van deze enorme stap terug die nu gezet wordt : we kunnen weer jaaaaaren vooruit met die lat die weer lager gelegd is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator vrijdag 27 januari 2017 @ 10:39:49 #42
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168462469
*komt eens binnen voor updates maar geen zin om terug te lezen*

Is er inmiddels al een liedje? :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168462613
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 09:59 schreef Greys het volgende:

Voordeel van deze enorme stap terug die nu gezet wordt : we kunnen weer jaaaaaren vooruit met die lat die weer lager gelegd is.
Eens :D

Ik ga maar gewoon heel hard juichen voor een tof land met een tof lied zodat ik er volgend jaar weer heen kan, denk niet dat het tickets voor de Ziggo Dome moeten worden :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168462645
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 10:39 schreef Moira. het volgende:
*komt eens binnen voor updates maar geen zin om terug te lezen*

Is er inmiddels al een liedje? :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 10:39 schreef Moira. het volgende:
*komt eens binnen voor updates maar geen zin om terug te lezen*

Is er inmiddels al een liedje? :@
Nee, de dames zijn ook pas 3 jaar continue met deze 'droom' bezig dus waarom zou je nu al een lied moeten hebben terwijl je nog tot maart hebt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 januari 2017 @ 11:59:06 #45
163650 Greys
pi_168463967
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 10:39 schreef Moira. het volgende:
*komt eens binnen voor updates maar geen zin om terug te lezen*

Is er inmiddels al een liedje? :@
Waarschijnlijk wel, maar ze zijn nog (steeds...) aan het bedenken hoe ze het enigszins geloofwaardig (BWOEHAHAHA :D ) kunnen brengen dat ze uit die enórme selectie aan liedjes voor een liedje van hun vader hebben gekozen. Hoogstwaarschijnlijk.

Ze hebben jaren lopen zeiken en zaniken en tweeten en Facebooken etc dat ze naar het ESF willen en nu mogen ze en nu zeiken en zaniken en tweeten en Facebooken ze nergens meer over. Geen woord meer over het ESF. Kuikens :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168464275
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:17 schreef ato het volgende:
Zo iets zou ook prima kunnen voor de zusjes, toch?


Zoiets zou ik inderdaad ook wel willen zien! w/
pi_168464310
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, maar ze zijn nog (steeds...) aan het bedenken hoe ze het enigszins geloofwaardig (BWOEHAHAHA :D ) kunnen brengen dat ze uit die enórme selectie aan liedjes voor een liedje van hun vader hebben gekozen. Hoogstwaarschijnlijk.

Ze hebben jaren lopen zeiken en zaniken en tweeten en Facebooken etc dat ze naar het ESF willen en nu mogen ze en nu zeiken en zaniken en tweeten en Facebooken ze nergens meer over. Geen woord meer over het ESF. Kuikens :')
Nu volg ik eigenlijk niet wat ze doen, maar zijn ze nog druk met die theatertoestand? Kan dat het nog zijn?
Misschien plannen ze wel een mega party om het aan te kondigen welk lied het wordt :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  PR en moderator vrijdag 27 januari 2017 @ 12:28:52 #48
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168464353
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, maar ze zijn nog (steeds...) aan het bedenken hoe ze het enigszins geloofwaardig (BWOEHAHAHA :D ) kunnen brengen dat ze uit die enórme selectie aan liedjes voor een liedje van hun vader hebben gekozen. Hoogstwaarschijnlijk.

Ze hebben jaren lopen zeiken en zaniken en tweeten en Facebooken etc dat ze naar het ESF willen en nu mogen ze en nu zeiken en zaniken en tweeten en Facebooken ze nergens meer over. Geen woord meer over het ESF. Kuikens :')
Unsurprised :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 27 januari 2017 @ 12:40:03 #49
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168464495
Geloof de propaganda van Greys niet. Alles komt goed. Er is niks aan de hand. We gaan het songfestival winnen. We gaan het songfestival winnen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 januari 2017 @ 12:46:37 #50
163650 Greys
pi_168464585
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nu volg ik eigenlijk niet wat ze doen, maar zijn ze nog druk met die theatertoestand? Kan dat het nog zijn?
Misschien plannen ze wel een mega party om het aan te kondigen welk lied het wordt :')
Het eerstvolgende theaterconcert is in oktober 2017...
http://www.impactentertai(...)e_three_times_a_lady
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 januari 2017 @ 12:48:01 #51
163650 Greys
pi_168464604
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:40 schreef Mani89 het volgende:
Geloof de propaganda van Greys niet. Alles komt goed. Er is niks aan de hand. We gaan het songfestival winnen. We gaan het songfestival winnen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 27 januari 2017 @ 12:53:22 #52
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168464695
Aan alle O'G3NE haters.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 januari 2017 @ 13:07:07 #53
163650 Greys
pi_168464958
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168465307
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:40 schreef Mani89 het volgende:
Geloof de propaganda van Greys niet. Alles komt goed. Er is niks aan de hand. We gaan het songfestival winnen. We gaan het songfestival winnen.
dag
pi_168465330
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Het eerstvolgende theaterconcert is in oktober 2017...
http://www.impactentertai(...)e_three_times_a_lady
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168465427
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:52 schreef Greys het volgende:
Ik hoor nu Michael Prins weer bij DWDD. Christus wat kan die gast toch zingen. Als Og3ne dan mag, dan wil ik ook een keer hem naar het ESF met een mooi pianoliedje.
Ik zag er gisteren een fragment van. Ik ging nog net niet over m'n nek. Wat zong -ie ook weer? Iet's van The Doors of zo?

Het gaat me niet om zijn zangkwaliteiten, maar om de manier waarop dat nummer om zeep werd geholpen. En dit zie je echt veel te vaak bij DWDD. Van die lui die dan heel gewichtig achter de piano of met een akoestische gitaar een bepaald nummer coveren, zo'n beetje half zo snel als het origineel. Alsof het nummer dan ineens beter wordt of credible is.

Van mij mogen we trouwens ook wel eens een keer van die gedateerde koers af, met liedjes die klinken alsof ze 50 jaar oud zijn. Laten we eens een vooruitstrevende, moderne dancetrack sturen of zo. We zijn verdorie het nummer-1 toonaangevende land wat DJ's betreft.

Ben als de dood dat O'G3NE ook weer met één of ander antiek nummer op de proppen komt.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 13:30:59 #57
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168465471
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 13:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zag er gisteren een fragment van. Ik ging nog net niet over m'n nek. Wat zong -ie ook weer? Iet's van The Doors of zo?

Het gaat me niet om zijn zangkwaliteiten, maar om de manier waarop dat nummer om zeep werd geholpen. En dit zie je echt veel te vaak bij DWDD. Van die lui die dan heel gewichtig achter de piano of met een akoestische gitaar een bepaald nummer coveren, zo'n beetje half zo snel als het origineel. Alsof het nummer dan ineens beter wordt of credible is.

Van mij mogen we trouwens ook wel eens een keer van die gedateerde koers af, met liedjes die klinken alsof ze 50 jaar oud zijn. Laten we eens een vooruitstrevende, moderne dancetrack sturen of zo. We zijn verdorie het nummer-1 toonaangevende land wat DJ's betreft.

Ben als de dood dat O'G3NE ook weer met één of ander antiek nummer op de proppen komt.
Laten we Martin Garrix vragen.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_168465500
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:23 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]


Zoiets zou ik inderdaad ook wel willen zien! w/
Precies het soort gedateerde muziek dat je anno 2017 niet moet willen sturen.
pi_168465553
quote:
Hoewel ik die nieuwe track nogal generiek vind, zou je inderdaad prima een dergelijke producer kunnen inschakelen. Maar ja... afbreukrisico, imagoschade, noem maar op.

De laatste keer dat we op de dance-toer gingen, was met de Drie Opa's (zoals De Toppers elders spottend werden genoemd), in 2009. Maar zo'n soort productie zou ik best weer eens willen. Antieke meuk hebben we de afgelopen jaren vaak genoeg gehad.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 13:51:01 #60
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168465997
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 13:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zag er gisteren een fragment van. Ik ging nog net niet over m'n nek. Wat zong -ie ook weer? Iet's van The Doors of zo?

Het gaat me niet om zijn zangkwaliteiten, maar om de manier waarop dat nummer om zeep werd geholpen. En dit zie je echt veel te vaak bij DWDD. Van die lui die dan heel gewichtig achter de piano of met een akoestische gitaar een bepaald nummer coveren, zo'n beetje half zo snel als het origineel. Alsof het nummer dan ineens beter wordt of credible is.
Zoiets zei ik net ook al ja, alleen iets beknopter.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_168466155
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 13:51 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zoiets zei ik net ook al ja, alleen iets beknopter.
Als ik iets lees en erop reageer, ga ik niet eerst kijken of iemand anders ook al zoiets heeft gezegd. Maar blij dat je het met me eens bent. Mag ook wel in de krant, geloof ik.
pi_168466295
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 09:59 schreef Greys het volgende:
Liever Waylon natuurlijk, maar als we dan toch weer terug gaan naar inzendingen als Og3ne dan kan Prins ook wel. Die zingt met z'n ogen dicht maar de AVROTROS vergeeft Og3ne dat ze geen eigen nummers schrijven en dat doet hij dan weer wel en hij heeft z'n handen op de piano ipv wapperend in de lucht zoals de dames, dus ach.

Voordeel van deze enorme stap terug die nu gezet wordt : we kunnen weer jaaaaaren vooruit met die lat die weer lager gelegd is.
Het maakt echt geen moer uit wie het nummer schrijft. Het is een Songfestival, geen Songwritersfestival. De 3JS schreven ook hun eigen nummer; uitstraling nul, laatste plaats. Het nummer was niet eens zo onaardig, maar de performance was een drama.

Je moet binnenkomen bij de kijker. Ik zie die Prins dat nog niet doen, als je steeds met je ogen dicht zit te zingen. De beste man heeft al sinds 2013 geen enkele notering meer gehad in de Single Top 100.

En trouwens: waarom zouden we steeds iemand de Singer-Songwriter-hoek van Giel Beelen sturen? Het is niet alsof dat de enige soort muziek is die er bestaat.

En goed kunnen zingen is trouwens ook geen zaligmakend criterium.
pi_168466529
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 13:28 schreef Elfletterig het volgende:

Het gaat me niet om zijn zangkwaliteiten, maar om de manier waarop dat nummer om zeep werd geholpen. En dit zie je echt veel te vaak bij DWDD. Van die lui die dan heel gewichtig achter de piano of met een akoestische gitaar een bepaald nummer coveren, zo'n beetje half zo snel als het origineel. Alsof het nummer dan ineens beter wordt of credible is.

Dieptepunt was in dit opzicht het 'Guilty pleasures'-item wat ze een tijdje hadden, waarin ze o.a. oude eurodancenummers op die manier probeerden te verbeteren. Hopelijk hebben mensen als Haddaway die bewerkingen niet gehoord.
pi_168466601
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het maakt echt geen moer uit wie het nummer schrijft. Het is een Songfestival, geen Songwritersfestival. De 3JS schreven ook hun eigen nummer; uitstraling nul, laatste plaats. Het nummer was niet eens zo onaardig, maar de performance was een drama.

Je moet binnenkomen bij de kijker. Ik zie die Prins dat nog niet doen, als je steeds met je ogen dicht zit te zingen. De beste man heeft al sinds 2013 geen enkele notering meer gehad in de Single Top 100.

En trouwens: waarom zouden we steeds iemand de Singer-Songwriter-hoek van Giel Beelen sturen? Het is niet alsof dat de enige soort muziek is die er bestaat.

En goed kunnen zingen is trouwens ook geen zaligmakend criterium.
Het ESF is begonnen als competitie voor songwiters en componisten he? Dat het nu alleen maar om de artiest lijkt te gaan is een aardige verandering, maar ik denk dat de jury's toch echt wel op de nummers zelf letten.
dag
pi_168466875
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:17 schreef Peter het volgende:

[..]

Het ESF is begonnen als competitie voor songwiters en componisten he? Dat het nu alleen maar om de artiest lijkt te gaan is een aardige verandering, maar ik denk dat de jury's toch echt wel op de nummers zelf letten.
Uiteraard wordt er op de nummers zelf gelet. Maar het is geen criterium of degene die het nummer zingt ook degene is die het heeft geschreven.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 januari 2017 @ 15:07:59 #66
163650 Greys
pi_168467713
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het maakt echt geen moer uit wie het nummer schrijft. Het is een Songfestival, geen Songwritersfestival. De 3JS schreven ook hun eigen nummer; uitstraling nul, laatste plaats. Het nummer was niet eens zo onaardig, maar de performance was een drama.

Je moet binnenkomen bij de kijker. Ik zie die Prins dat nog niet doen, als je steeds met je ogen dicht zit te zingen. De beste man heeft al sinds 2013 geen enkele notering meer gehad in de Single Top 100.

En trouwens: waarom zouden we steeds iemand de Singer-Songwriter-hoek van Giel Beelen sturen? Het is niet alsof dat de enige soort muziek is die er bestaat.

En goed kunnen zingen is trouwens ook geen zaligmakend criterium.
Oei, ik geloof dat ik niet duidelijk (genoeg) was :@ Ik ben geen enorme fan van Michael Prins hoor. Ik zei alleen dat als we nu toch Og3ne sturen dat dan dat soort jongens ook wel kunnen. Qua lage lat. Dan hoef ik me de komende jaren niet meer op te winden om het niveau en kan ik er rustig met nul verwachting naar kijken, zeg maar. Ik noemde hem omdat ik hem dus ook gisteren op tv zag en hij net als Og3ne voornamelijk op tv is met covers en ik dan hem liever hoor dan hen.

De enige die ik oprecht nog echt een keer wil zien gaan is Waylon, maar verder kan het me inmiddels verdomd weinig meer schelen. In verband met die lage lat. Helaas.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 januari 2017 @ 15:10:38 #67
163650 Greys
pi_168467767
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Uiteraard wordt er op de nummers zelf gelet. Maar het is geen criterium of degene die het nummer zingt ook degene is die het heeft geschreven.
Dat is zo. Maar bij de Nederlandse inzendingen van de laatste jaren gingen alleen degenen die hun eigen nummer schreven door naar de finale. Dus op de een of andere manier bij de Nederlandse artiesten staan ze er toch een stuk zelfverzekerder of met meer winzin dan met andermans nummer. Kan puur toeval zijn, maar ik vind het heel opvallend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168467919
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Oei, ik geloof dat ik niet duidelijk (genoeg) was :@ Ik ben geen enorme fan van Michael Prins hoor. Ik zei alleen dat als we nu toch Og3ne sturen dat dan dat soort jongens ook wel kunnen. Qua lage lat. Dan hoef ik me de komende jaren niet meer op te winden om het niveau en kan ik er rustig met nul verwachting naar kijken, zeg maar. Ik noemde hem omdat ik hem dus ook gisteren op tv zag en hij net als Og3ne voornamelijk op tv is met covers en ik dan hem liever hoor dan hen.

De enige die ik oprecht nog echt een keer wil zien gaan is Waylon, maar verder kan het me inmiddels verdomd weinig meer schelen. In verband met die lage lat. Helaas.
Het vet gemaakte stukje is precies het probleem en vat samen hoe er in Nederland wordt gedacht. Gelukkig onderken je dat zelf ook.
pi_168467988
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is zo. Maar bij de Nederlandse inzendingen van de laatste jaren gingen alleen degenen die hun eigen nummer schreven door naar de finale. Dus op de een of andere manier bij de Nederlandse artiesten staan ze er toch een stuk zelfverzekerder of met meer winzin dan met andermans nummer. Kan puur toeval zijn, maar ik vind het heel opvallend.
Wat je zegt, is maar ten dele waar. Ja, Anouk schreef de tekst van Birds (de muziek werd door Zweden geschreven), The Common Linnets en Douwe Bob schreven hun eigen nummers. Maar het gaat ook vaak zat mis. De 3JS, Joan Franka en Hind zijn recente voorbeelden van artiesten die hun eigen nummer schreven en de finale niet haalden. En De Toppers eigenlijk ook, want die vertolkten een liedje waaraan Gordon onder een synoniem had meegeschreven.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 januari 2017 @ 15:57:57 #70
163650 Greys
pi_168468738
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het vet gemaakte stukje is precies het probleem en vat samen hoe er in Nederland wordt gedacht. Gelukkig onderken je dat zelf ook.
Ja. En ik heb me er oprecht vreselijk druk om gemaakt maar ik probeer dat te minderen en m'n bloeddruk een plezier te doen en mezelf eraan te herinneren dat nul verwachtingen hebben ook wel fijn rustig kijkt.

Maar het is doodzonde allemaal, natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 januari 2017 @ 16:02:15 #71
163650 Greys
pi_168468825
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat je zegt, is maar ten dele waar. Ja, Anouk schreef de tekst van Birds (de muziek werd door Zweden geschreven), The Common Linnets en Douwe Bob schreven hun eigen nummers. Maar het gaat ook vaak zat mis. De 3JS, Joan Franka en Hind zijn recente voorbeelden van artiesten die hun eigen nummer schreven en de finale niet haalden. En De Toppers eigenlijk ook, want die vertolkten een liedje waaraan Gordon onder een synoniem had meegeschreven.
Joan en Hind en de Toppers telde ik al niet eens mee want die maakten weer een andere fout door het in z'n geheel (vond ik persoonlijk) totaal niet serieus genoeg te nemen qua performance en act. Gepruts in de marge.

Maar je hebt gelijk, je eigen nummer schrijven is geen garantie uiteraard. Het geheel moet kloppen. Zang. Nummer. Act. Dat hadden Anouk, TCl en Douwe allemaal echt heel aardig onder controle.

(De Js blijf ik altijd kwalijk nemen dat die totaal zichzelf niet bleven. En de TROS blijf ik kwalijk nemen dat de Js hun eigen nummer niet mochten kiezen.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168468933
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. En ik heb me er oprecht vreselijk druk om gemaakt maar ik probeer dat te minderen en m'n bloeddruk een plezier te doen en mezelf eraan te herinneren dat nul verwachtingen hebben ook wel fijn rustig kijkt.

Maar het is doodzonde allemaal, natuurlijk.
Ik blijf me erover opwinden. Waarbij ik de laksheid rondom het Songfestival beschouw als onderdeel van een veel groter probleem, namelijk een totaal verrotte muziekcultuur in dit land.

Ik heb laatst op Radio 49 drie shows van in totaal 7,5 uur gevuld* met muziek uit Noorwegen, om maar eens een voorbeeld te noemen. Enorm veel goede muziek komt daar vandaan, terwijl er slechts 5,1 miljoen mensen wonen; nog niet een derde van hoeveel er in Nederland wonen. En toch mogen wij hun schoenen nog niet poetsen.

* links naar playlisten in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 januari 2017 @ 16:29:45 #73
163650 Greys
pi_168469435
Tof.
Ik ga morgen eens rustig wat luisteren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168470113
quote:
Dua Lipa O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168470890
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]
De 3JS schreven ook hun eigen nummer; uitstraling nul, laatste plaats. Het nummer was niet eens zo onaardig, maar de performance was een drama.

Je moet binnenkomen bij de kijker.
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 16:02 schreef Greys het volgende:

[..]
Joan en Hind en de Toppers telde ik al niet eens mee want die maakten weer een andere fout door het in z'n geheel (vond ik persoonlijk) totaal niet serieus genoeg te nemen qua performance en act. Gepruts in de marge.

Maar je hebt gelijk, je eigen nummer schrijven is geen garantie uiteraard. Het geheel moet kloppen. Zang. Nummer. Act. Dat hadden Anouk, TCl en Douwe allemaal echt heel aardig onder controle.

(De Js blijf ik altijd kwalijk nemen dat die totaal zichzelf niet bleven. En de TROS blijf ik kwalijk nemen dat de Js hun eigen nummer niet mochten kiezen.)
Ik denk eigenlijk dat het wat betreft de 3J's niet zoveel had uitgemaakt of ze met een ander nummer waren gegaan. De 3J's zijn in hun genre goede muzikanten, Jan Dulles heeft normaal gesproken een prima stem, maar het zijn geen echte entertainers. Weinig uitstraling, en bespeelden de camera ook niet. En dat zit er volgens mij bij hen ook niet echt in. Wat dat betreft deel ik de mening van Elfletterig wel. Een ander lied had daar vermoed ik weinig verandering in gebracht, want dan hadden ze waarschijnlijk dezelfde aanpak aangehouden.

Anouk, Waylon, Douwe en (in iets mindere mate) Ilse zijn in mijn ogen van nature veel mediagenieker. Dat helpt ontzettend. Anouk had er qua act zelfs nog wel meer uit kunnen halen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 januari 2017 @ 18:30:50 #76
163650 Greys
pi_168471490
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:55 schreef libranl het volgende:

[..]


[..]

Ik denk eigenlijk dat het wat betreft de 3J's niet zoveel had uitgemaakt of ze met een ander nummer waren gegaan. De 3J's zijn in hun genre goede muzikanten, Jan Dulles heeft normaal gesproken een prima stem, maar het zijn geen echte entertainers. Weinig uitstraling, en bespeelden de camera ook niet. En dat zit er volgens mij bij hen ook niet echt in. Wat dat betreft deel ik de mening van Elfletterig wel. Een ander lied had daar vermoed ik weinig verandering in gebracht, want dan hadden ze waarschijnlijk dezelfde aanpak aangehouden.

Anouk, Waylon, Douwe en (in iets mindere mate) Ilse zijn in mijn ogen van nature veel mediagenieker. Dat helpt ontzettend. Anouk had er qua act zelfs nog wel meer uit kunnen halen.
Als ze een rustiger nummer hadden gekozen hadden ze iig niet zo raar gehuppeld. De Js hebben geen act nodig. Gooi ze maar op een kruk met een gitaar. De eenvoud is de 'act'.

Als zij gewoon stil waren blijven staan en een Pannecoucke hadden gehad die een mooie achtergrond had verzorgd en ze even had geleerd op welk moment in de camera te kijken - zoals bij Ilse ook lukte die normaal alles met haar ogen dicht zingt - had het stukken beter geweest. Sowieso.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168475125
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ze een rustiger nummer hadden gekozen hadden ze iig niet zo raar gehuppeld. De Js hebben geen act nodig. Gooi ze maar op een kruk met een gitaar. De eenvoud is de 'act'.

Als zij gewoon stil waren blijven staan en een Pannecoucke hadden gehad die een mooie achtergrond had verzorgd en ze even had geleerd op welk moment in de camera te kijken - zoals bij Ilse ook lukte die normaal alles met haar ogen dicht zingt - had het stukken beter geweest. Sowieso.
Ja, dat ben ik met je eens. Met een betere regie/ cameravoering (Pannecoucke) en een professionelere aanpak qua act had er absoluut meer in gezeten dan de laatste plaats. Ook met het gekozen nummer.

Regisseurs zijn alleen wel zo goed als hun materiaal, vergelijk Ilse & Waylon met Trijntje. Ik denk toch dat de 3J's minder talent/ uitstraling hebben om echt de camera's te bespelen zoals bijv. Waylon of Douwe hebben gedaan. Daar zijn de 3J's volgens mij ook te bescheiden voor. Hoeveel er meer in had gezeten zullen we nooit weten.

Wel fijn dat Ilse destijds heeft ingezien dat een goede regie + performance van groot belang kan zijn bij het uitvoeren van het lied en haar regisseur Pannecoucke erbij heeft betrokken. Anders hadden we misschien nog steeds met dit soort performances als in 2011 gezeten.
pi_168475676
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:37 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik met je eens. Met een betere regie/ cameravoering (Pannecoucke) en een professionelere aanpak qua act had er absoluut meer in gezeten dan de laatste plaats. Ook met het gekozen nummer.

Regisseurs zijn alleen wel zo goed als hun materiaal, vergelijk Ilse & Waylon met Trijntje. Ik denk toch dat de 3J's minder talent/ uitstraling hebben om echt de camera's te bespelen zoals bijv. Waylon of Douwe hebben gedaan. Daar zijn de 3J's volgens mij ook te bescheiden voor. Hoeveel er meer in had gezeten zullen we nooit weten.

Wel fijn dat Ilse destijds heeft ingezien dat een goede regie + performance van groot belang kan zijn bij het uitvoeren van het lied en haar regisseur Pannecoucke erbij heeft betrokken. Anders hadden we misschien nog steeds met dit soort performances als in 2011 gezeten.
Dit jaar is ongetwijfeld meer dan gebruikelijk de act van belang voor ons. Na de Top 2 van vorig jaar is er immers een grote kans dat half Europa ballads gaat sturen en dan is het toch de kunst om eruit te springen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 21:34:07 #79
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168477275
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:48 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_168478801
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 16:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik blijf me erover opwinden. Waarbij ik de laksheid rondom het Songfestival beschouw als onderdeel van een veel groter probleem, namelijk een totaal verrotte muziekcultuur in dit land.

Ik heb laatst op Radio 49 drie shows van in totaal 7,5 uur gevuld* met muziek uit Noorwegen, om maar eens een voorbeeld te noemen. Enorm veel goede muziek komt daar vandaan, terwijl er slechts 5,1 miljoen mensen wonen; nog niet een derde van hoeveel er in Nederland wonen. En toch mogen wij hun schoenen nog niet poetsen.

* links naar playlisten in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt best veel goede muziek gemaakt in Nederland, maar qua grote popartiesten hebben we niet veel, dat klopt. Op commercieel gebied moeten we het vooral van dance hebben, onze meest populaire band wereldwijd is Within Temptation en dat is nu ook niet direct een enorme act. Onze meest populaire zanger(es) weet ik niet, maar het zal wel Caro Emerald zijn.

Ik zou het wel leuk vinden als er eens een wat alternatievere act naar het songfestival zou gaan, maar dan komt de AVROTROS waarschijnlijk uit bij Jett Rebel... en die kan veel, maar goede nummers schrijven absoluut niet.
pi_168479944
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 22:12 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Er wordt best veel goede muziek gemaakt in Nederland, maar qua grote popartiesten hebben we niet veel, dat klopt. Op commercieel gebied moeten we het vooral van dance hebben, onze meest populaire band wereldwijd is Within Temptation en dat is nu ook niet direct een enorme act. Onze meest populaire zanger(es) weet ik niet, maar het zal wel Caro Emerald zijn.

Ik zou het wel leuk vinden als er eens een wat alternatievere act naar het songfestival zou gaan, maar dan komt de AVROTROS waarschijnlijk uit bij Jett Rebel... en die kan veel, maar goede nummers schrijven absoluut niet.
Ik was allesbehalve fan van Jett Rebel maar zijn nieuwe album heeft een paar hele fijne liedjes :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 januari 2017 @ 22:57:28 #82
163650 Greys
pi_168480280
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:37 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik met je eens. Met een betere regie/ cameravoering (Pannecoucke) en een professionelere aanpak qua act had er absoluut meer in gezeten dan de laatste plaats. Ook met het gekozen nummer.

Regisseurs zijn alleen wel zo goed als hun materiaal, vergelijk Ilse & Waylon met Trijntje. Ik denk toch dat de 3J's minder talent/ uitstraling hebben om echt de camera's te bespelen zoals bijv. Waylon of Douwe hebben gedaan. Daar zijn de 3J's volgens mij ook te bescheiden voor. Hoeveel er meer in had gezeten zullen we nooit weten.

Wel fijn dat Ilse destijds heeft ingezien dat een goede regie + performance van groot belang kan zijn bij het uitvoeren van het lied en haar regisseur Pannecoucke erbij heeft betrokken. Anders hadden we misschien nog steeds met dit soort performances als in 2011 gezeten.
Ja eens hoor. De Js hadden het minder gedaan dan TCL en Douwe inderdaad. Maar de laatste plaats was totaal onnodig. We zullen idd nooit weten wat er in had gezeten. Maar ik heb nog steeds de gruwels van de jury (met Froger oa..) destijds. Wat een ARMOE. Hoe durfden ze toch steeds de Tatjana's en de Frogers en de Daniel Dekkers - die echt nul songfestivalbenul hebben - te laten beslissen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter vrijdag 27 januari 2017 @ 23:18:14 #83
87554 Cee
Welluk?
pi_168480845
Ik zit nu de BBC Eurovision voorronde te kijken en tijdens de periode dat de kijker kan stemmen hebben ze een filmpje van songfestival-acts met on-camera commentaren van gewone Britten die de clipjes kijken (geen celebs of zo), die vertellen waarom dit een voorbeeld van een goede act is. In totaal kwamen er zo'n 5 of 6 clipjes voorbij en guess who daar bij zaten en wiens zwoele blik in de camera ook nog een eervolle vermelding kreeg. O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 januari 2017 @ 23:23:33 #84
163650 Greys
pi_168481004
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 23:18 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu de BBC Eurovision voorronde te kijken en tijdens de periode dat de kijker kan stemmen hebben ze een filmpje van songfestival-acts met on-camera commentaren van gewone Britten die de clipjes kijken (geen celebs of zo), die vertellen waarom dit een voorbeeld van een goede act is. In totaal kwamen er zo'n 5 of 6 clipjes voorbij en guess who daar bij zaten en wiens zwoele blik in de camera ook nog een eervolle vermelding kreeg. O+
DE WENKBRAUW VAN WAYLON!?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter vrijdag 27 januari 2017 @ 23:34:44 #85
87554 Cee
Welluk?
pi_168481357
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 23:23 schreef Greys het volgende:

[..]

DE WENKBRAUW VAN WAYLON!?
YES MA'AM.
Of wacht, volgens mij de blik daar net voor, of erna. In ieder geval hadden ze het over de staging en het intieme en het feit dat ze naar elkaar zongen, en het hielp extra dat er nog even zwoel in de camera wordt gekeken.
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2017 @ 23:59:51 #86
368283 ato
pi_168482153
Ja ze waren 1 en al lof over TCL, maar het zag er ook prachtig uit.
Life can be a bitch, so like it..
pi_168483261
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:23 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]


Zoiets zou ik inderdaad ook wel willen zien! w/
:Y

Maar begrijp dat ze een ballad gaan zingen. Dit is meer midtempo.
~The present is all there is~
pi_168483520
quote:
Sorry O'g3ne ;( :* , maar kunnen we dit lied niet sturen. Helemaal van nu, commercieel en hier gaat niemand over heen :7

Rochelle heeft ook een nieuw nummer uitgebracht. Zou zoiets ook graag eens voor ons land op het esf willen horen.

Misschien voor volgend jaar een idee om eens te kiezen uit nummers die na 1 sept 2017 zijn uitgebracht. Nummers die bewezen hebben een succes te zijn, wat overigens geen garantie is voor hetzelfde op het esf.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2017 @ 01:15:58 #89
368283 ato
pi_168484019
In the name of love had een perfect liedje kunnen zijn als inzending.

Maar helaas schijnen de dance dj's niet te springen voor ESF.
Afrojack had ik ook geweldig gevonden..
Life can be a bitch, so like it..
pi_168486161
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 23:59 schreef ato het volgende:
Ja ze waren 1 en al lof over TCL, maar het zag er ook prachtig uit.
Ze waren aanmerkelijk enthousiaster over de andere video's, maar het was dan ook niet echt de Common Linnets-doelgroep.
pi_168486177
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 00:52 schreef grazz het volgende:

[..]

Sorry O'g3ne ;( :* , maar kunnen we dit lied niet sturen. Helemaal van nu, commercieel en hier gaat niemand over heen :7

Rochelle heeft ook een nieuw nummer uitgebracht. Zou zoiets ook graag eens voor ons land op het esf willen horen.

Misschien voor volgend jaar een idee om eens te kiezen uit nummers die na 1 sept 2017 zijn uitgebracht. Nummers die bewezen hebben een succes te zijn, wat overigens geen garantie is voor hetzelfde op het esf.
Martin Garrix is wel gek als hij naar het songfestival gaat. Wat heeft hij daar nou te winnen? En in de EDM-scene hoeft hij zich dan ook niet meer te vertonen.

Overigens is Garrix natuurlijk zelf geen uitvoerend artiest, dus heb je altijd nog een goede zanger of zangeres nodig.
pi_168487956
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 09:43 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Martin Garrix is wel gek als hij naar het songfestival gaat. Wat heeft hij daar nou te winnen? En in de EDM-scene hoeft hij zich dan ook niet meer te vertonen.

Overigens is Garrix natuurlijk zelf geen uitvoerend artiest, dus heb je altijd nog een goede zanger of zangeres nodig.
Je kan hem betrekken bij het schrijven van het liedje natuurlijk. Een DJ die live aanwezig is op het ESF-podium maakt sowieso nooit zo'n beste indruk.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2017 @ 13:33:35 #93
368283 ato
pi_168490186
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 09:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ze waren aanmerkelijk enthousiaster over de andere video's, maar het was dan ook niet echt de Common Linnets-doelgroep.
Over Australië en andere haal uit dames waren ze zeker enthousiaster.
Maar ik vond het leuk om te horen dat ze de staging en camera werk zo goed vonden.

En als je het zo terug kijkt is het zeker 1 van de beste live optredens ooit van Nederland.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2017 @ 13:35:38 #94
368283 ato
pi_168490240
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 09:43 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Martin Garrix is wel gek als hij naar het songfestival gaat. Wat heeft hij daar nou te winnen? En in de EDM-scene hoeft hij zich dan ook niet meer te vertonen.

Overigens is Garrix natuurlijk zelf geen uitvoerend artiest, dus heb je altijd nog een goede zanger of zangeres nodig.
Ach ESF is nog altijd 1 van de beste tv uitzendingen op dit moment, zij kunnen altijd een uitdaging aan gaan.
Zo mooi mogelijk hun product op het podium neer zetten.
Life can be a bitch, so like it..
pi_168490763
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 09:43 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Martin Garrix is wel gek als hij naar het songfestival gaat. Wat heeft hij daar nou te winnen? En in de EDM-scene hoeft hij zich dan ook niet meer te vertonen.

Overigens is Garrix natuurlijk zelf geen uitvoerend artiest, dus heb je altijd nog een goede zanger of zangeres nodig.
Garrix hoeft van mij dan ook niet het podium op. Hij weet in elk geval hoe je goede nummers produceert. Laat hem een goede zanger/zangeres uitkiezen en een vette show neerzetten. We staan als land o.a. bekend om onze DJ's, maar willen of kunnen zoiets niet sturen.
~The present is all there is~
pi_168494469
De nieuwe Caro Emerald zou een geweldige inzending zijn geweest O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2017 @ 00:10:41 #97
368283 ato
pi_168505262
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 16:33 schreef TheVulture het volgende:
De nieuwe Caro Emerald zou een geweldige inzending zijn geweest O+
Ik vind het niet zo'n leuk liedje, wat is zij veranderd qua uiterlijk..

Ps Nederland moet maar heel goed nadenken of zij kiezen voor een ballad.
Tot nu toe zijn er 4 ballads van de 5 inzendingen die bekend zijn.
Life can be a bitch, so like it..
pi_168505661
Verwacht niet dat ze nog gaan wijzigen. Ik weet dat dit ook al eerder is gezegd door anderen, maar: Ze moeten gewoon zorgen voor een goed lied, of dat nou een ballade is, mid tempo of uptempo. Je moet in het genre dat je stuurt de beste zijn. Daarnaast kan het ook geen kwaad als er voor en na ons een uptempo nummer komt, of in ieder geval iets totaal anders zodat het contrast groter is. Maar goed, dan komt het woord geluk om de hoek kijken. Je moet niet afhankelijk willen zijn van dit soort dingen, dus werk aan de winkel voor Team Og3ne! Hopelijk krijgen we gauw een update. Ook Ome Cornald heeft nog niks laten weten via twitter of iets dergelijks...

En hey, er zijn slechts 5 nummers gekozen van de....wat is het, 42 ofzo? Grote kans dat de uptempo-fanaten ook aan hun trekken komen.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2017 @ 01:31:17 #99
368283 ato
pi_168506551
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 00:42 schreef grazz het volgende:

[..]

:Y

Maar begrijp dat ze een ballad gaan zingen. Dit is meer midtempo.
Kijk dit vind ik al een stuk beter en frisser linken dan een magic of andere duffe ballad.

Ze zien er bovendien ook minder saai uit..

Ik hoop dat ze toch voor een mid up tempo nummer kiezen..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 januari 2017 @ 08:38:31 #100
163650 Greys
pi_168507797
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 01:31 schreef ato het volgende:
Ik hoop dat ze toch voor een mid up tempo nummer kiezen..
Don't get your hopes up. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2017 @ 14:22:44 #101
368283 ato
pi_168515385
quote:
12s.gif Op zondag 29 januari 2017 08:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Don't get your hopes up. :*
I do 😌
Life can be a bitch, so like it..
pi_168527366
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 01:31 schreef ato het volgende:

[..]

Kijk dit vind ik al een stuk beter en frisser linken dan een magic of andere duffe ballad.

Ze zien er bovendien ook minder saai uit..

Ik hoop dat ze toch voor een mid up tempo nummer kiezen..
Haha, mensen vinden ze hier suf en oubollig en willen dan dat ze een nummer a la Wilson Phillips gaan zingen... wat sommigen hier volgens mij niet begrijpen is dat het niet om de stijl gaat, maar om een goed liedje. Dat blijft altijd overeind. En Hold On is gewoon een heel goed liedje.

Dat soort liedjes wordt niet veel geschreven, en in Nederland al helemaal niet. Leg de lat toch niet zo belachelijk hoog.
pi_168529756
Ik heb echt nog steeds nul vertrouwen in een verfrissende en vernieuwende inzending. Gaat echt niet gebeuren, vrees ik.
En Wilson Philips zet tegenwoordig toch ook niemand meer voor zijn plezier op, hou op zeg.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2017 @ 22:58:41 #104
368283 ato
pi_168532834


[ Bericht 100% gewijzigd door ato op 29-01-2017 23:04:16 ]
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2017 @ 23:01:38 #105
368283 ato
pi_168532932
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 22:58 schreef ato het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik ze minder saai vind als zij zo'n soort nummer zingen.
Ik vind ze eh echter overkomen.
Dat vind ik ook bij de cover van Sing van Ed Sheeran, ik vind ze energieker overkomen.

Tot nu toe vind ik ze suf overkomen in een ballad, oogjes dicht, handjes op en neer.
Het komt niet bij mij over. Ik hoorde hun laatste nummer love you at first op de radio en het klonk lekker.
Maar dan zie ik hun live dit nummer zingen en ik vind het gelijk minder overkomen.

Het gaat niet alleen om een goed liedje maar ook om een goed optreden/liveperfomance.
En over het zingen dat geloof ik wel en kunnen zij ook.

Maar echt overkomen, uit emotie hun lied zingen en het laten overkomen aan het publiek dat hebben zij mij nog niet laten zien.
Daar maak ik eerlijk gezegd mij een beetje zorgen om, of zij dat aankunnen.
Maar wie weet verrassen zij mij nog wel..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 januari 2017 @ 23:12:38 #106
163650 Greys
pi_168533258
Nog een week of vijf.
Dan weten we het.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168535081
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 23:12 schreef Greys het volgende:
Nog een week of vijf.
Dan weten we het.
*O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 08:54:30 #108
163650 Greys
pi_168536701
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 00:26 schreef grazz het volgende:

[..]

*O*
Ik hoorde 8 maart. In de wandelgangen. Maar pin me daar niet op vast want de wandelgangen hoorden dat ook via-via.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 10:04:39 #109
163650 Greys
pi_168537463
Ah Og3ne meldt dat hun vakantie voorbij is en nu komt dus de aankondiging dat ze het nummer hebben gekozen TOCH TOCH TOCH?

Nee helaas, ze tweeten over hun optreden gisteravond in Lisse voor zeseneenhalve bollenboer.

Zouden ze vergeten zijn dat ze meedoen aan het ESF?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? maandag 30 januari 2017 @ 10:22:53 #110
70532 loveli
N
pi_168537688
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2017 10:04 schreef Greys het volgende:
Zouden ze vergeten zijn dat ze meedoen aan het ESF?
:Y En dan sturen we de eerste reserve.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 10:42:03 #111
163650 Greys
pi_168538027
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 10:22 schreef loveli het volgende:

[..]

:Y En dan sturen we de eerste reserve.
Waylon komt ze zo opzij duwen. :Y

AAN DE KANT WICHTEN, IK DOE HET WEL.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168538457
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 21:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb echt nog steeds nul vertrouwen in een verfrissende en vernieuwende inzending. Gaat echt niet gebeuren, vrees ik.
En Wilson Philips zet tegenwoordig toch ook niemand meer voor zijn plezier op, hou op zeg.
Ben het helemaal met je eens.
pi_168539562
Moet het vernieuwend zijn dan? Dat was Douwe Bob toch ook allerminst. Wilson Phillips zet je misschien niet zo gauw meer op, maar als Hold On een nieuw nummer zou zijn zou je fluitend ermee het Songfestival winnen.

Ik snap tevens niet waarom je bij gebrek aan info hier maar blijft posten over hoe waardeloos O'G3NE is, maar goed, whatever floats your boat.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 12:06:06 #114
163650 Greys
pi_168539969
Tsjah, mensen die van te voren al niet van Og3ne hielden en hun manier van zingen zullen door gebrek aan info van de kant van de zussen uiteraard niet ineens fan van ze worden.

In de tijd dat Waylon met Ilse ging liep ik hier bv tot vervelens toe positief te hyperen dat ik zo blij was maar waren er een aantal die continue bleven posten over dat we zo'n crackhead en cokeneus niet zouden moeten sturen. Moet kunnen. Toen zat ik aan de andere/positieve kant van het meningenspectrum, je hebt nou eenmaal altijd overal voor- en tegenstanders. Over het weer, over Trump, over vluchtelingen, over de songfestivalinzending, over Sylvana, over Linda de Mol, waarover niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168541194
Het enige wat uitmaakt is het liedje, en de uitvoering daarvan. Alles wat ze hiervoor hebben gedaan, of welke sociale mediacampagne dan ook, maakt allemaal niks uit. Zie wederom Douwe Bob, heeft een hoop goede nummers op z'n naam en was actief online, maar maakte op het Europese publiek geen indruk.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 13:49:13 #116
163650 Greys
pi_168541851
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:18 schreef blackswangreen het volgende:
Het enige wat uitmaakt is het liedje, en de uitvoering daarvan. Alles wat ze hiervoor hebben gedaan, of welke sociale mediacampagne dan ook, maakt allemaal niks uit. Zie wederom Douwe Bob, heeft een hoop goede nummers op z'n naam en was actief online, maar maakte op het Europese publiek geen indruk.
Ben met je eens dat het lied en de uitvoering heel belangrijk zijn, maar dat dat het enige is dat uitmaakt ben ik niet met je eens. Hun manier van zingen met harmonietjes en gebaren etc spreekt je óf aan óf niet. Dat is nu bij ons zo, dat is straks bij het ESF publiek ook zo.

Dat Douwe Bob 'geen indruk' maakte vind ik onzin. Als hij geen indruk maakte had hij de finale niet gehaald. Je bedoelt 'niet genoeg om te winnen'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168542298
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:18 schreef blackswangreen het volgende:
Het enige wat uitmaakt is het liedje, en de uitvoering daarvan. Alles wat ze hiervoor hebben gedaan, of welke sociale mediacampagne dan ook, maakt allemaal niks uit. Zie wederom Douwe Bob, heeft een hoop goede nummers op z'n naam en was actief online, maar maakte op het Europese publiek geen indruk.
Douwe Bob voerde zijn liedje uitstekend uit. De beeldregie was ook prima en de jongen heeft z'n looks mee. Allemaal dikke pluspunten.

Maar ja, dat liedje.... - ik vind het eigenlijk een wonder dat het de finale heeft gehaald, want zo bijster sterk is het niet. Douwe Bob dacht oprecht dat hij ging winnen. Hij was zwaar teleurgesteld met de 11e plaats, terwijl dat eigenlijk boven verwachting goed is, gezien het liedje.
  maandag 30 januari 2017 @ 14:19:52 #118
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_168542488
Dit soort acts zullen sws niet winnen. Ik snap niet waarom zij zijn uitgekozen, maar waarschijnlijk waren ze goedkoop of iets commercieels wat erachter zit.
  maandag 30 januari 2017 @ 14:20:36 #119
403253 Meke
after all this time? always.
pi_168542503
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 14:11 schreef Elfletterig het volgende:
Douwe Bob dacht oprecht dat hij ging winnen. Hij was zwaar teleurgesteld met de 11e plaats, terwijl dat eigenlijk boven verwachting goed is, gezien het liedje.
Maar eigenlijk is dat toch de enige juiste instelling? Als je er zelf al heengaat met het gevoel "meedoen is belangrijker dan winnen" en "ik ben allang blij om hier te staan" komt er toch nooit wat van? Ik vond het eigenlijk alleen maar tof om te zien hoe overtuigd Douwe was O+ Aan bescheiden aan de kant zitten heb je ook niets.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_168542706
quote:
17s.gif Op maandag 30 januari 2017 14:20 schreef Meke het volgende:

[..]

Maar eigenlijk is dat toch de enige juiste instelling? Als je er zelf al heengaat met het gevoel "meedoen is belangrijker dan winnen" en "ik ben allang blij om hier te staan" komt er toch nooit wat van? Ik vond het eigenlijk alleen maar tof om te zien hoe overtuigd Douwe was O+ Aan bescheiden aan de kant zitten heb je ook niets.
Mijn kritiek had geen betrekking op zijn instelling. Die was prima. De manier waarop hij zichzelf promootte en zichtbaar maakte in Zweden ook. Zijn optreden op het Songfestival ook. Allemaal prima. Maar het liedje was kwalitatief niet goed genoeg om te winnen (hoewel het beter was dan het liedje dat wél won).
pi_168542948
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 14:19 schreef KingRoland het volgende:
Dit soort acts zullen sws niet winnen. Ik snap niet waarom zij zijn uitgekozen, maar waarschijnlijk waren ze goedkoop of iets commercieels wat erachter zit.
Ik denk dat je moet beseffen dat het Songfestival sinds 2010 bij een doelgroep-omroep zit in Nederland. Verzorgde de NOS in 2009 nog een Nationaal Songfestival, sinds 2010 zit het evenement bij de TROS. Het was "te duur" voor de NOS, die wel tientallen miljoenen euro's neertelt voor sport-uitzendrechten.

We hebben gewoon te maken met een Publieke Omroep (NPO) die in z'n taak tekortschiet. Het meest pijnlijk was dat zichtbaar in 2010, maar veel beter is het sindsdien niet geworden. Het Songfestival zit bij een doelgroep-omroep met een zeer beperkt budget.

Wie kiezen hier met elkaar welbewust voor in dit land. Geen NSF, geen moeite doen, gewoon je lot in handen leggen van een artiest en dan maar hopen dat diegene met iets goeds komt. Ik zie het ook niet veranderen voordat het Songfestival weer verplicht teruggaat naar de NOS en er een fatsoenlijk budget komt. Het woord is aan het bestuur van de NPO, wat dat betreft.
pi_168543401
Met de instelling van O'g3ne zit het wel goed jongens. De meiden van O'g3ne willen ook winnen, dat hebben ze al aangegeven in het interview dat ze met Daniel Dekker hadden op de dag van de bekendmaking.

Moet zeggen dat ik vorig jaar heb genoten van de avonturen van Douwe Bob op social media. Je betrekt op die manier wel je fans meer bij het proces voorafgaand aan het esf. Je deelname aan het esf leeft denk ik dan ook wat meer onder de bevolking. Ik had bijna het idee er zelf bij te zijn. Vergeleken met O'g3ne is dit behoorlijk een stap terug, maar mij kan het ook niet heel veel schelen eerlijk gezegd. Wat dat betreft ook wel eens met blackswangreen. Je kunt nog zoveel tijd en energie stoppen in je social media campagne en leuk, gezellig zingen met andere deelnemers, maar je wint er ook geen songfestival mee. Je bent wel zichtbaarder voor de (inter)nationale pers dan wanneer je helemaal niks van je laat horen. Ik hoop niet dat het helemaal stil blijft tot aan maart of mei..., maar laat ze in de tussentijd maar werken aan die 3 minuten in Kiev zometeen.
~The present is all there is~
pi_168543619
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 14:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Douwe Bob voerde zijn liedje uitstekend uit. De beeldregie was ook prima en de jongen heeft z'n looks mee. Allemaal dikke pluspunten.

Maar ja, dat liedje.... - ik vind het eigenlijk een wonder dat het de finale heeft gehaald, want zo bijster sterk is het niet. Douwe Bob dacht oprecht dat hij ging winnen. Hij was zwaar teleurgesteld met de 11e plaats, terwijl dat eigenlijk boven verwachting goed is, gezien het liedje.
Ik vond het wel een goed nummer, ik ben dan ook groot fan van Jackson Browne waar direct aan wordt gerefereerd, maar het is meer een sfeernummer dan iets wat je direct bij de lurven pakt... en het refrein was het zwakste deel, daar win je geen Eurovisie mee. Hij heeft veel geschiktere nummers, ook op de plaat waar Slow Down op staat. Rare keuze dus.

En hij heeft toch echt geen indruk gemaakt op het publiek... bij de jury's stond hij 5e of zoiets? En hij wordt uiteindelijk 11e. Terwijl bv. de Common Linnets het bij het publiek net zo goed deden als bij de jury's.

Ik denk eigenlijk dat O'G3NE met een ballad met een 'big chorus' (wat ik wel verwacht) in de huiskamers wel eens meer indruk zouden kunnen maken.
pi_168543677
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:11 schreef blackswangreen het volgende:
Ik denk eigenlijk dat O'G3NE met een ballad met een 'big chorus' (wat ik wel verwacht) in de huiskamers wel eens meer indruk zouden kunnen maken.
Ik hoop tegen beter weten in op een modern, uptempo nummer.
pi_168543707
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik hoop tegen beter weten in op een modern, uptempo nummer.
Ik hoop vooral op een goed nummer. Tempo kan me geen reet schelen, als het maar een goed nummer is.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 15:20:33 #126
163650 Greys
pi_168543822
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 14:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mijn kritiek had geen betrekking op zijn instelling. Die was prima. De manier waarop hij zichzelf promootte en zichtbaar maakte in Zweden ook. Zijn optreden op het Songfestival ook. Allemaal prima. Maar het liedje was kwalitatief niet goed genoeg om te winnen (hoewel het beter was dan het liedje dat wél won).
Woord voor woord kan ik het hier gewoon mee eens zijn. (En dat terwijl ik héél erg pro-Douwe als deelnemer was.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 15:24:23 #127
163650 Greys
pi_168543929
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:01 schreef grazz het volgende:
Met de instelling van O'g3ne zit het wel goed jongens. De meiden van O'g3ne willen ook winnen, dat hebben ze al aangegeven in het interview dat ze met Daniel Dekker hadden op de dag van de bekendmaking.

Moet zeggen dat ik vorig jaar heb genoten van de avonturen van Douwe Bob op social media. Je betrekt op die manier wel je fans meer bij het proces voorafgaand aan het esf. Je deelname aan het esf leeft denk ik dan ook wat meer onder de bevolking. Ik had bijna het idee er zelf bij te zijn. Vergeleken met O'g3ne is dit behoorlijk een stap terug, maar mij kan het ook niet heel veel schelen eerlijk gezegd. Wat dat betreft ook wel eens met blackswangreen. Je kunt nog zoveel tijd en energie stoppen in je social media campagne en leuk, gezellig zingen met andere deelnemers, maar je wint er ook geen songfestival mee. Je bent wel zichtbaarder voor de (inter)nationale pers dan wanneer je helemaal niks van je laat horen. Ik hoop niet dat het helemaal stil blijft tot aan maart of mei..., maar laat ze in de tussentijd maar werken aan die 3 minuten in Kiev zometeen.
Grotendeels mee eens, maar het is niet of of, ze kunnen én professioneel met hun deelname bezig zijn en zich voorbereiden én af en toe de esf fans een beetje op de hoogte en warm houden.
Nee, het is niet noodzakelijk, er zijn belangrijker dingen, maar kwaad kan het nooit. Al is het idd maar omdat je dan ook amper/niet genoemd wordt op buitenlandse eurovisieforums en blogs. Kleine moeite lijkt me. Als je over je optreden in Lisse kunt tweeten kan je ook even een fotootje plaatsen dat je zelf heel blij bent met het gekozen lied en niet kunt wachten om het te presenteren. Oid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168544008
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:15 schreef blackswangreen het volgende:
Ik hoop vooral op een goed nummer. Tempo kan me geen reet schelen, als het maar een goed nummer is.
Daar heb je gelijk in.

Ik kon het trouwens niet laten om even weer voor UI-politie te spelen. :@
Om de UI-loosheid op FOK! te bestrijden, heb ik deze voor je gemaakt...

  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 15:31:49 #129
163650 Greys
pi_168544076
Wat lief! :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168544090
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.

Ik kon het trouwens niet laten om even weer voor UI-politie te spelen. :@
Om de UI-loosheid op FOK! te bestrijden, heb ik deze voor je gemaakt...

[ afbeelding ]
Dat is tof
pi_168544156
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is tof
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:31 schreef Greys het volgende:
Wat lief! :D O+
Ik deed niet anders, eerder :P
Heb er honderden gemaakt: Topicreeks: De UI-politie!
Soms nog wel eens stiekem via PM. Soms zie je zo'n username waarbij het gaat kriebelen. :@
pi_168544159
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Grotendeels mee eens, maar het is niet of of, ze kunnen én professioneel met hun deelname bezig zijn en zich voorbereiden én af en toe de esf fans een beetje op de hoogte en warm houden.
Nee, het is niet noodzakelijk, er zijn belangrijker dingen, maar kwaad kan het nooit. Al is het idd maar omdat je dan ook amper/niet genoemd wordt op buitenlandse eurovisieforums en blogs. Kleine moeite lijkt me. Als je over je optreden in Lisse kunt tweeten kan je ook even een fotootje plaatsen dat je zelf heel blij bent met het gekozen lied en niet kunt wachten om het te presenteren. Oid.
We motte et ermee doen! Als zij ons niet warm houden, doen wij dat toch met z'n allen hier. :9~ Can you feel the loooohoooohooofff O+ *O*

Volgens mij is er gewoon wat aan de hand :( Ik denk dat die paragnost gelijk heeft, alleen vindt het iets eerder plaats: O'g3ne gaat in 2017 uit elkaar: http://www.tvgids.nl/para(...)kaar/artikel/123910/
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 16:03:01 #133
163650 Greys
pi_168544898
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:34 schreef grazz het volgende:

[..]

We motte et ermee doen! Als zij ons niet warm houden, doen wij dat toch met z'n allen hier. :9~ Can you feel the loooohoooohooofff O+ *O*

Volgens mij is er gewoon wat aan de hand :( Ik denk dat die paragnost gelijk heeft, alleen vindt het iets eerder plaats: O'g3ne gaat in 2017 uit elkaar: http://www.tvgids.nl/para(...)kaar/artikel/123910/
Hahaha dat zou wat zijn, nog vóór het esf uit elkaar ipv na het esf (hoi TCL). Maar de foto uit Lisse gisteravond zag er nog vrij gazallag uit hoor dus geen zorgen op dat vlak :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 januari 2017 @ 17:05:33 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_168546364
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 16:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahaha dat zou wat zijn, nog vóór het esf uit elkaar ipv na het esf (hoi TCL). Maar de foto uit Lisse gisteravond zag er nog vrij gazallag uit hoor dus geen zorgen op dat vlak :+
Dat zou een stunt zijn, dat er familiebonje kwam _O-

Zou er, weet iemand dat, sowieso altijd een back up zijn, voor het geval de ESF-artist ziek/zwak/misselijk/gebrouilleerd zou zijn?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 30 januari 2017 @ 17:20:16 #135
375570 crew  Cyan9
pi_168546704
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zou een stunt zijn, dat er familiebonje kwam _O-

Zou er, weet iemand dat, sowieso altijd een back up zijn, voor het geval de ESF-artist ziek/zwak/misselijk/gebrouilleerd zou zijn?
Ik denk het niet. Vorig jaar moest Duitsland halsoverkop nog een nationale voorronde organiseren omdat de aangewezen persoon teruggetrokken moest worden vanwege verregaande discriminerende opmerkingen. Dat was ook nogal paniek voetbal.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_168546748
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zou een stunt zijn, dat er familiebonje kwam _O-

Zou er, weet iemand dat, sowieso altijd een back up zijn, voor het geval de ESF-artist ziek/zwak/misselijk/gebrouilleerd zou zijn?
Wat ben je van plan? o|O
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 17:38:18 #137
163650 Greys
pi_168547009
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zou een stunt zijn, dat er familiebonje kwam _O-

Zou er, weet iemand dat, sowieso altijd een back up zijn, voor het geval de ESF-artist ziek/zwak/misselijk/gebrouilleerd zou zijn?
Goeie vraag eigenlijk. Of iemand die ineens niet meer durfde oid.

Heeft er eigenlijk ooit een artiest in het gips op het ESF podium gestaan omdat hij/zij de week ervoor van de keukentrap viel? En bij The Voice hebben ze om de haverklap keelontstekingen (ondanks de keelsnoepjes van de sponsor :') ) maar is er bij het esf al eens iemand hun stem kwijt geweest?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 17:39:39 #138
163650 Greys
pi_168547038
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 17:23 schreef grazz het volgende:

[..]

Wat ben je van plan? o|O
"Shelley, Amy zei gisteren dat jij de slechtste zangeres van jullie drie bent, wat vind je daarvan?"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 30 januari 2017 @ 18:51:43 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_168548744
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.

Ik kon het trouwens niet laten om even weer voor UI-politie te spelen. :@
Om de UI-loosheid op FOK! te bestrijden, heb ik deze voor je gemaakt...

[ afbeelding ]
M'n koude hart smelt een beetje hiervan. O+
pi_168548939
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2017 17:39 schreef Greys het volgende:

[..]

"Shelley, Amy zei gisteren dat jij de slechtste zangeres van jullie drie bent, wat vind je daarvan?"
Speelkwartier is voorbij.

~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 19:03:38 #141
163650 Greys
pi_168549062
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 18:59 schreef grazz het volgende:

[..]

Speelkwartier is voorbij.

[ afbeelding ]
Dat was echt gewoon een grapje nav jouw opmerking hè :D Even voor de zekerheid. Ik weet niet eens welke van de drie het beste zingt of welke Shelley is. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168549437
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2017 19:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat was echt gewoon een grapje nav jouw opmerking hè :D Even voor de zekerheid. Ik weet niet eens welke van de drie het beste zingt of welke Shelley is. :@
Nouja, je raakt me best wel met zo'n opmerking. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 19:16:52 #143
163650 Greys
pi_168549476
quote:
15s.gif Op maandag 30 januari 2017 19:15 schreef grazz het volgende:

[..]

Nouja, je raakt me best wel met zo'n opmerking. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

Ik denk dat die Amy trouwens echt dan de beste zangeres is van de drie, nu ik zeker weet wie wie is. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168550343
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 17:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Goeie vraag eigenlijk. Of iemand die ineens niet meer durfde oid.

Heeft er eigenlijk ooit een artiest in het gips op het ESF podium gestaan omdat hij/zij de week ervoor van de keukentrap viel? En bij The Voice hebben ze om de haverklap keelontstekingen (ondanks de keelsnoepjes van de sponsor :') ) maar is er bij het esf al eens iemand hun stem kwijt geweest?
De Georgische zangeres had vorig jaar bij de halve finale nauwelijks een stem, maar dat kwam uiteindelijk nog wel redelijk goed.

Onze eigen Gerard Joling was op het moment supreme ook niet goed genoeg bij stem om de hoge noot te halen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168550386
Er zijn nu trouwens 5 liedjes gekozen, waarvan 4 een vrouw met een ballad. In dat genre gaat de concurrentie dus moordend worden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 20:04:16 #146
163650 Greys
pi_168550786
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 19:48 schreef Fred_B het volgende:
Er zijn nu trouwens 5 liedjes gekozen, waarvan 4 een vrouw met een ballad. In dat genre gaat de concurrentie dus moordend worden.
Behalve als die vier een flutballad hebben en Og3ne komt met een knettergoede oorwurm.
Op zich heb je met up-tempo natuurlijk ook ongeveer de helft aan concurrentie :P

Ik hoorde bv de ballad van de UK en dat maakte op mij iig geen enkele indruk.

ZIE MIJ M'N BEST DOEN OM TE RELATIVEREN! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168553945
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.

Ik kon het trouwens niet laten om even weer voor UI-politie te spelen. :@
Om de UI-loosheid op FOK! te bestrijden, heb ik deze voor je gemaakt...

[ afbeelding ]
Haha, dat is aardig, dankjewel.
  maandag 30 januari 2017 @ 21:30:31 #148
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_168553999
Duurt lang. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_168554016
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Behalve als die vier een flutballad hebben en Og3ne komt met een knettergoede oorwurm.
Op zich heb je met up-tempo natuurlijk ook ongeveer de helft aan concurrentie :P

Ik hoorde bv de ballad van de UK en dat maakte op mij iig geen enkele indruk.

ZIE MIJ M'N BEST DOEN OM TE RELATIVEREN! :D
Finland heeft als enige een goed nummer tot nog toe. Die dame was fan van Anouk met Birds, en dat is ook wel te horen.

Bij O'G3NE is die Shelley de beste zangeres, heel groot bereik. Amy heeft wel de mooiste stem, beetje hees.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 22:41:23 #150
163650 Greys
pi_168556144
http://www.nu.nl/songfest(...)brate-diversity.html

Thema van esf 'Celebrate Diversity'.
Morgen loting in welke halve finale Ned mag.

Doet Australië eigenlijk wederom mee? Voor de derde keer weer eenmalig? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 januari 2017 @ 22:45:47 #151
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168556273
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.

Ik kon het trouwens niet laten om even weer voor UI-politie te spelen. :@
Om de UI-loosheid op FOK! te bestrijden, heb ik deze voor je gemaakt...

[ afbeelding ]
Nice ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 30 januari 2017 @ 22:47:12 #152
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168556315
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:41 schreef Greys het volgende:
http://www.nu.nl/songfest(...)brate-diversity.html

Thema van esf 'Celebrate Diversity'.
Morgen loting in welke halve finale Ned mag.

Doet Australië eigenlijk wederom mee? Voor de derde keer weer eenmalig? :')
quote:
Australia will continue its participation at the 2017 contest following their success the previous year. Given the selection of artists in the three previous years (Mauboy, Sebastian and Im), there has been considerable suggestion that SBS, Australia's participating network, will choose an artist of Asian descent who won their career on a singing competition.
https://en.wikipedia.org/(...)_Song_Contest#Future
Ja dus. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 januari 2017 @ 23:06:00 #153
163650 Greys
pi_168556792
Oh. Voor de vierde keer dus al. Dat is er ook maar gewoon een beetje ingewurmd na het 'ECHT EENMALIG HOOR' hè? Zeg dat dan niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2017 @ 23:20:55 #154
368283 ato
pi_168557256
De eerste keer was een interval act 😊

Maar voor de derde keer gaat Australië weer mee doen..
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 31 januari 2017 @ 00:12:54 #155
375570 crew  Cyan9
pi_168558403
Ik vind het prima dat Australië mee doet, levert leuke nummers aan. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 00:20:19 #156
163650 Greys
pi_168558516
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 00:12 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het prima dat Australië mee doet, levert leuke nummers aan. :)
Ik vind het ook prima, maar kom dan niet met zo'n verhaal dat het eenmalig is 'behalve als ze winnen dan mogen ze nog één keer'. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 31 januari 2017 @ 11:47:42 #157
375570 crew  Cyan9
pi_168563172
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 00:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het ook prima, maar kom dan niet met zo'n verhaal dat het eenmalig is 'behalve als ze winnen dan mogen ze nog één keer'. :D
Volgens mij was dat het verhaal voor de eerste keer, en zijn ze nu een soort van (speciaal) lid dat gewoon mee mag doen. ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 11:52:57 #158
163650 Greys
pi_168563270
Oké. Ik zal er verder ook niet meer over zeuren. Snapte niet helemaal hoe het van één keer ineens vaste prik werd zomaar. ;)

Is de loting al bezig? Zit op werk dus kan het niet zo goed volgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 31 januari 2017 @ 11:54:31 #159
375570 crew  Cyan9
pi_168563293
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 11:52 schreef Greys het volgende:
Oké. Ik zal er verder ook niet meer over zeuren. Snapte niet helemaal hoe het van één keer ineens vaste prik werd zomaar. ;)

Is de loting al bezig? Zit op werk dus kan het niet zo goed volgen.
Yes, ik zag al wat voorbij komen op Twitter (ik kijk verder niet).

Eurovision twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 11:32:10 Big 5 + host country allocation:SF1 - 🇮🇹 🇪🇸 🇬🇧 SF2 - 🇩🇪 🇫🇷 🇺🇦 reageer retweet
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_168563302
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 11:52 schreef Greys het volgende:
Oké. Ik zal er verder ook niet meer over zeuren. Snapte niet helemaal hoe het van één keer ineens vaste prik werd zomaar. ;)

Is de loting al bezig? Zit op werk dus kan het niet zo goed volgen.
1e halve finale (dinsdag 9 mei, 18 deelnemers)
1e deel: Montenegro, Finland, Georgië, Portugal, België, Zweden, Albanië, Azerbeidzjan, Australië
2e deel: Cyprus, Slovenië, Armenië, Moldavië, Tsjechië, Letland, IJsland, Griekenland, Polen

Stemmen mee: Italië, Spanje en Verenigd Koninkrijk

2e halve finale (donderdag 11 mei, 19 deelnemers)
1e deel: Macedonië, Malta, Nederland, Servië, Denemarken, Rusland, Roemenië, Hongarije, Oostenrijk en Ierland
2e deel: Zwitserland, Estland, Israël, Bulgarije, San Marino, Litouwen, Kroatië, Noorwegen, Wit-Rusland

Stemmen mee: Duitsland, Frankrijk, Oekraïne
  Moderator dinsdag 31 januari 2017 @ 11:55:38 #161
375570 crew  Cyan9
pi_168563315
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 11:55 schreef KoningPils het volgende:

[..]

1e halve finale (dinsdag 9 mei, 18 deelnemers)
1e deel: Montenegro, Finland, Georgië, Portugal, België, Zweden, Albanië, Azerbeidzjan, Australië
2e deel: Cyprus, Slovenië, Armenië, Moldavië, Tsjechië, Letland, IJsland, Griekenland, Polen

Stemmen mee: Italië, Spanje en Verenigd Koninkrijk

2e halve finale (donderdag 11 mei, 19 deelnemers)
1e deel: Macedonië, Malta, Nederland, Servië, Denemarken, Rusland, Roemenië, Hongarije, Oostenrijk en Ierland
2e deel: Zwitserland, Estland, Israël, Bulgarije, San Marino, Litouwen, Kroatië, Noorwegen, Wit-Rusland

Stemmen mee: Duitsland, Frankrijk, Oekraïne
Dat scheelt me weer typen. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 11:56:10 #162
163650 Greys
pi_168563323
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 11:55 schreef KoningPils het volgende:

[..]

1e halve finale (dinsdag 9 mei, 18 deelnemers)
1e deel: Montenegro, Finland, Georgië, Portugal, België, Zweden, Albanië, Azerbeidzjan, Australië
2e deel: Cyprus, Slovenië, Armenië, Moldavië, Tsjechië, Letland, IJsland, Griekenland, Polen

Stemmen mee: Italië, Spanje en Verenigd Koninkrijk

2e halve finale (donderdag 11 mei, 19 deelnemers)
1e deel: Macedonië, Malta, Nederland, Servië, Denemarken, Rusland, Roemenië, Hongarije, Oostenrijk en Ierland
2e deel: Zwitserland, Estland, Israël, Bulgarije, San Marino, Litouwen, Kroatië, Noorwegen, Wit-Rusland

Stemmen mee: Duitsland, Frankrijk, Oekraïne
Ah top! Dank je.

Ik kwam toevallig nét idd dit lijstje tegen op SongfestivalWeblog twitter!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 31 januari 2017 @ 11:57:35 #163
375570 crew  Cyan9
pi_168563349
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 11:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah top! Dank je.

Ik kwam toevallig nét idd dit lijstje tegen op SongfestivalWeblog twitter!

[ afbeelding ]
Ik zie wel wat gunstige landen bij ons in: Denemarken, Hongarije, Oostenrijk, Zwitserland, Estland, Litouwen, Noorwegen... :)
En San Marino, vanwege de grote kansen van dat land. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 12:03:39 #164
163650 Greys
pi_168563462
HOUSTON WE HAVE AN OG3NE TWEET OVER HET SONGFESTIVAL

*zingt Shirley Bassey's "At Laaaaaaaast"*

OG3NE twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 11:50:49 NEWS! Wij zullen ons moeten kwalificeren voor de finale op... Donderdag 11 mei 2017 - in de 1e helft van de 2e halve finale ! #cantwait reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168563467
Ik zag het podium ook
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 12:04:29 #166
163650 Greys
pi_168563481
Ruslana ziet er nog hetzelfde uit :+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 12:05:26 #167
163650 Greys
pi_168563506
Oh en er zijn pas vijf liedjes bekend maar bij de bookmakers staan we zevende :') _O-

Oh en Rusland... het wordt dit jaar echt helemáááál geen politiek gebeuren, hoor. :')

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 31 januari 2017 @ 12:08:35 #168
375570 crew  Cyan9
pi_168563587
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 12:04 schreef Greys het volgende:
Ruslana ziet er nog hetzelfde uit :+

[ afbeelding ]
Ik zie dat ze een oude outfit opgefrist heeft. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_168563592
Uiteindelijk moet je lied en performance gewoon goed zijn om door te gaan naar de finale, maar stiekem toch fijn dat landen als Armenië, Azerbeidzjan, Griekenland, Zweden en Australië in de eerste halve finale zitten.
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2017 @ 12:19:06 #170
368283 ato
pi_168563767
Op zich gunstige loting, met circa 10 landen die trouw stemden op ons land.
En de grote favorieten zitten in semi 1).

Maar inderdaad alles hangt af van de perfomance en lied.

Grappig dat Nederland bij de weddenschappen nu op 7) staan.. is dat vanwege de loting?
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 12:22:44 #171
163650 Greys
pi_168563834
Het decor straks

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2017 @ 12:48:15 #172
368283 ato
pi_168564263
Ps ik vond de mannelijke host/presentator best wel goed presenteren.
De vrouw een stuk minder..

Zij worden toch ook de presentatoren in Mei?
Life can be a bitch, so like it..
pi_168564296
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 12:22 schreef Greys het volgende:
Het decor straks

[ afbeelding ]
Dat lijkt op het eerste gezicht gelukkig meer op dat van 2015 dan op dat van vorig jaar. Daar kon ik geen touw aan vast knopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2017 12:50:24 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 12:57:37 #174
163650 Greys
pi_168564463
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 12:48 schreef ato het volgende:
Ps ik vond de mannelijke host/presentator best wel goed presenteren.
De vrouw een stuk minder..

Zij worden toch ook de presentatoren in Mei?
Geen idee of zij dat ook weer doen.
Kon het niet zien. Ga straks wel stukje terugkijken als ik thuis ben :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 13:00:24 #175
163650 Greys
pi_168564509
Hè wat lekker jongens dat we even een keer weer iets Eurovisieigs te praten hebben :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168564578
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 12:03 schreef Greys het volgende:
HOUSTON WE HAVE AN OG3NE TWEET OVER HET SONGFESTIVAL

*zingt Shirley Bassey's "At Laaaaaaaast"*

OG3NE twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 11:50:49 NEWS! Wij zullen ons moeten kwalificeren voor de finale op... Donderdag 11 mei 2017 - in de 1e helft van de 2e halve finale ! #cantwait reageer retweet
At Last is van Etta James.

Volgens mij heeft NL redelijk geluk met de loting, alleen die eerste helft is jammer, maar zo gek veel maakt dat ook weer niet uit. Ik weet niet hoeveel goodwill Nederland heeft daar, misschien zetten ze ons na dat referendum wel helemaal aan het begin ;)
pi_168565052
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 11:55 schreef KoningPils het volgende:

[..]

1e halve finale (dinsdag 9 mei, 18 deelnemers)
1e deel: Montenegro, Finland, Georgië, Portugal, België, Zweden, Albanië, Azerbeidzjan, Australië
2e deel: Cyprus, Slovenië, Armenië, Moldavië, Tsjechië, Letland, IJsland, Griekenland, Polen

Stemmen mee: Italië, Spanje en Verenigd Koninkrijk

2e halve finale (donderdag 11 mei, 19 deelnemers)
1e deel: Macedonië, Malta, Nederland, Servië, Denemarken, Rusland, Roemenië, Hongarije, Oostenrijk en Ierland
2e deel: Zwitserland, Estland, Israël, Bulgarije, San Marino, Litouwen, Kroatië, Noorwegen, Wit-Rusland

Stemmen mee: Duitsland, Frankrijk, Oekraïne
Jammer van de eerste helft, 19 ipv 18 landen, geen België en de aanwezigheid van de notoire valsspelers uit Malta. Maar we ontlopen wel een aantal toppers, dus we mogen verder niet klagen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168566072
Redelijk gunstige loting dit, qua hoeveelheid landen die ons wellicht qua smaak goed gezind zijn... maar goed, kom je met een zwijmelig kutnummer dan heeft het niet veel nut :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  PR en moderator dinsdag 31 januari 2017 @ 14:15:09 #179
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168566187
Wel blij dat ik dit jaar weer gewoon kan kijken *O*
Vorig jaar zat ik in italie ;(

Greys, gaan jullie de halve finale ook weer in t halve maatje kijken?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168566690
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 13:00 schreef Greys het volgende:
Hè wat lekker jongens dat we even een keer weer iets Eurovisieigs te praten hebben :D
w/
~The present is all there is~
pi_168566706
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 13:03 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

At Last is van Etta James.

Volgens mij heeft NL redelijk geluk met de loting, alleen die eerste helft is jammer, maar zo gek veel maakt dat ook weer niet uit. Ik weet niet hoeveel goodwill Nederland heeft daar, misschien zetten ze ons na dat referendum wel helemaal aan het begin ;)
Of nog erger.. als tweede. Ik zie het ze nog doen ook }:|
~The present is all there is~
pi_168566777
De reeds gekozen ballads (Georgie, Finland en Albania) zitten alvast in S1, kan geen kwaad ;)
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 14:47:49 #183
163650 Greys
pi_168566876
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 13:03 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

At Last is van Etta James.
Hahaha oh jezus wat stom. Want dat weet ik, maar waarom ik dit dan schreef _O- Ja. Je hebt gelijk.

Ik hoop dat ze een beetje aan het eind van de eerste helft worden ingedeeld en niet als eerste. Dat de organisatie dat allemaal zelf mag bepalen vind ik vrij eng, na ons referendum inderdaad :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 januari 2017 @ 15:24:35 #184
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168567529
Hm, voor het eerst sinds 2012 dat we in de 2e halve finale zitten, als ik me niet vergis.
Hoop niet dat dit een teken is, want dat was het jaar vóórdat we het weer goed gingen doen. :X

Zo, nu weer positief.

Ik zie in de 2e halve finale (zonder nog liedjes te hebben gehoord) 6 landen waarvan ik wel wat verwacht, geeft ons dus een redelijke kans om op een van de overige 4 stoelen te gaan zitten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:47 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat ze een beetje aan het eind van de eerste helft worden ingedeeld en niet als eerste. Dat de organisatie dat allemaal zelf mag bepalen vind ik vrij eng, na ons referendum inderdaad :X
Aan de ene kant wel.

Aan de andere kant, er is nu een blaadje met een verklaring aan het verdrag geniet waar Rutte al mee akkoord is in Europa, moet alleen nog door NL geratificeerd worden. Hiervoor is in de 2e kamer al een meerderheid en in de 1e ook al bijna (nog 1 of 2 stemmen nodig, geloof ik).
Dus als ze daar in Oekraïne nou een beetje slim zijn proberen ze ons juist te lijmen met een mooi plekje net voor de break oid. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 15:52:58 #185
163650 Greys
pi_168568219
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:15 schreef Moira. het volgende:
Wel blij dat ik dit jaar weer gewoon kan kijken *O*
Vorig jaar zat ik in italie ;(

Greys, gaan jullie de halve finale ook weer in t halve maatje kijken?
Weet ik nog niet :@ Nog geen enkel ding afgesproken. Henk zal het vast weer uitzenden, hij hoeft er nu niet speciaal meer voor open te gaan nu het niet meer op dinsdag is. Maar ik denk er nog even over na, misschien is thuis kijken met FOK ook wel weer een keer leuk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168568312
Jongens ik ben niet bijgelezen, maar... begrijp ik nu dat op Nu.nl staat dat Shelly het niet een heel gunstige plek vind, maar het nummer vertellen ze nog niet? :')


*gaat snel bijlezen
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  PR en moderator dinsdag 31 januari 2017 @ 15:59:49 #187
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168568411
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Weet ik nog niet :@ Nog geen enkel ding afgesproken. Henk zal het vast weer uitzenden, hij hoeft er nu niet speciaal meer voor open te gaan nu het niet meer op dinsdag is. Maar ik denk er nog even over na, misschien is thuis kijken met FOK ook wel weer een keer leuk.
Ja let me know O+ mono wilde vorig jaar graag gaan maar toen zat ik dus in de Italiaanse bergen. Dus zou leuk zijn om na 4 jaar toch weer een keer daar te kijken!
Maar gekeken wordt sowieso :7
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168568506
OG3NE brengt Songfestival-nummer uit in maart
Vol vertrouwen en trots zijn Lisa, Amy en Shelley over hun inzending voor het Eurovisie Songfestival. Dit laten de drie zussen weten in een eerste reactie op de uitslag van de loting.
OG3NE treedt op donderdag 11 mei in de tweede halve finale aan op het Eurovisie Songfestival in Kiev. Dit is dinsdagmorgen bij de loting in Kiev bepaald.

In een eerste reactie laten Lisa, Amy en Shelley weten; ‘Wij willen de titel heel graag naar Nederland halen. Om dat te bereiken moeten we uiteindelijk van iedereen winnen dus maakt het niet uit wie we op het pad daar naartoe tegenkomen. Wij gaan uit van eigen kracht en zijn druk bezig om het juiste team op alle vlakken om ons heen te verzamelen.

Na een uitgebreide selectieprocedure weten we sinds kort met welk lied we Nederland in Kiev gaan vertegenwoordigen. Wij zijn erg enthousiast en momenteel druk in de studio om van de demo een weergaloze productie te maken. Begin maart presenteren wij vol trots onze inzending’.

Bron: AvroTros
pi_168568512
Ongunstige loting, in de eerste helft van de halve finale met de meeste deelnemers. En zonder België, dus hooguit wat sympathy votes van Duitsland.

Heeft O'G3NE in elk geval vast een excuus als ze zich straks niet plaatsen voor de finale.
pi_168568535
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:04 schreef libranl het volgende:
OG3NE brengt Songfestival-nummer uit in maart
Vol vertrouwen en trots zijn Lisa, Amy en Shelley over hun inzending voor het Eurovisie Songfestival. Dit laten de drie zussen weten in een eerste reactie op de uitslag van de loting.
OG3NE treedt op donderdag 11 mei in de tweede halve finale aan op het Eurovisie Songfestival in Kiev. Dit is dinsdagmorgen bij de loting in Kiev bepaald.

In een eerste reactie laten Lisa, Amy en Shelley weten; ‘Wij willen de titel heel graag naar Nederland halen. Om dat te bereiken moeten we uiteindelijk van iedereen winnen dus maakt het niet uit wie we op het pad daar naartoe tegenkomen. Wij gaan uit van eigen kracht en zijn druk bezig om het juiste team op alle vlakken om ons heen te verzamelen.

Na een uitgebreide selectieprocedure weten we sinds kort met welk lied we Nederland in Kiev gaan vertegenwoordigen. Wij zijn erg enthousiast en momenteel druk in de studio om van de demo een weergaloze productie te maken. Begin maart presenteren wij vol trots onze inzending’.

Bron: AvroTros
Dit klinkt dan wél weer positief.
  ESF Reporter dinsdag 31 januari 2017 @ 16:09:11 #191
87554 Cee
Welluk?
pi_168568583
We hadden een abonnement op de eerste halve finale en nu de enige show die ik kan zien op dinsdag is, moeten 'we' donderdag. :'(
Het is ook nooit goed bij mij. :P
pi_168568614
Ik zie het ook niet, tenzij de oefenavond van mijn band uitvalt. In principe ben ik op donderdagavond nooit thuis.
pi_168568621
Mooi dat ze nog een maand de tijd nemen. Het vergt ook wel wat tijd en aandacht, die handgebaartjes en riedeltjes. :Y

Nee, sorry, als het dan kut is, mag het ook kut eindigen. En laten we dan eens massaal de TROS een berichtje sturen of ze nu begrijpen waarom ze naar eerdere jaren moesten kijken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168568641
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi dat ze nog een maand de tijd nemen. Het vergt ook wel wat tijd en aandacht, die handgebaartjes en riedeltjes. :Y

Nee, sorry, als het dan kut is, mag het ook kut eindigen. En laten we dan eens massaal de TROS een berichtje sturen of ze nu begrijpen waarom ze naar eerdere jaren moesten kijken.
:') :') :') :') :') :')
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:22:53 #195
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_168568814
Aardige loting, beetje jammer van de eerste helft. Maar genoeg landen die ons regelmatig wel wat punten geven. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_168568852
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ongunstige loting, in de eerste helft van de halve finale met de meeste deelnemers. En zonder België, dus hooguit wat sympathy votes van Duitsland.

Heeft O'G3NE in elk geval vast een excuus als ze zich straks niet plaatsen voor de finale.
Ongunstig!? In hun halve finale zit eigenlijk alleen Rusland dat zeker doorgaat. En heel wat landen waar je, mits een goed nummer, wel punten van mag verwachten (Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Ierland, Oostenrijk, Estland).
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2017 @ 16:42:40 #197
368283 ato
pi_168569234
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:24 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ongunstig!? In hun halve finale zit eigenlijk alleen Rusland dat zeker doorgaat. En heel wat landen waar je, mits een goed nummer, wel punten van mag verwachten (Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Ierland, Oostenrijk, Estland).
Vergeet Frankrijk, Litouwen niet
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2017 @ 16:43:27 #198
368283 ato
pi_168569253
Ik heb ook gelezen dat ze op alle vlakken een geschikt team willen, is wel weer enigszins hoopvol.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 16:44:18 #199
163650 Greys
pi_168569280
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:04 schreef libranl het volgende:
OG3NE brengt Songfestival-nummer uit in maart
Vol vertrouwen en trots zijn Lisa, Amy en Shelley over hun inzending voor het Eurovisie Songfestival. Dit laten de drie zussen weten in een eerste reactie op de uitslag van de loting.
OG3NE treedt op donderdag 11 mei in de tweede halve finale aan op het Eurovisie Songfestival in Kiev. Dit is dinsdagmorgen bij de loting in Kiev bepaald.

In een eerste reactie laten Lisa, Amy en Shelley weten; ‘Wij willen de titel heel graag naar Nederland halen. Om dat te bereiken moeten we uiteindelijk van iedereen winnen dus maakt het niet uit wie we op het pad daar naartoe tegenkomen. Wij gaan uit van eigen kracht en zijn druk bezig om het juiste team op alle vlakken om ons heen te verzamelen.

Na een uitgebreide selectieprocedure weten we sinds kort met welk lied we Nederland in Kiev gaan vertegenwoordigen. Wij zijn erg enthousiast en momenteel druk in de studio om van de demo een weergaloze productie te maken. Begin maart presenteren wij vol trots onze inzending’.

Bron: AvroTros
Prima stukje. Heb zelfs ik weinig over te zeuren.

(Behalve dan dat er staat dat ze nu bezig zijn met het verzamelen van een team om zich heen. Dat vind ik persoonlijk rijkelijk laat als je daar nu nog mee bezig bent terwijl je al heel lang weet dat je gaat. Maar soit. Als Pannecoucke er maar bij zit dan.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168569292
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:43 schreef ato het volgende:
Ik heb ook gelezen dat ze op alle vlakken een geschikt team willen, is wel weer enigszins hoopvol.
Het tegendeel was wel 'n beetje vreemd geweest...
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:45:15 #201
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_168569307
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:43 schreef ato het volgende:
Ik heb ook gelezen dat ze op alle vlakken een geschikt team willen, is wel weer enigszins hoopvol.
Bron? Kunnen wij t ook lezen. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_168569334
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Prima stukje. Heb zelfs ik weinig over te zeuren.

(Behalve dan dat er staat dat ze nu bezig zijn met het verzamelen van een team om zich heen. Dat vind ik persoonlijk rijkelijk laat als je daar nu nog mee bezig bent terwijl je al heel lang weet dat je gaat. Maar soit. Als Pannecoucke er maar bij zit dan.)
Een regisseur die bij ze past. Het hoeft d'n Hans niet te zijn, die was alleen bij The Common Linnets briljant maar verder ook niet echt bijzonder. Bij Trijntje zelfs meer dan dramatisch.
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2017 @ 16:49:29 #203
368283 ato
pi_168569429
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:45 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Bron? Kunnen wij t ook lezen. :P
Oh nee sorry. Zij zijn het team aan het verzamelen.
Maar ik vind het wel positief klinken en Greys zij hebben nog zeker 3 maanden om te oefenen.
Vind ik wel tijd zat, zolang ze geen Russisch hoogstandje van 2016 of Zweeds hoogstandje van 2015 willen 😄
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 16:50:15 #204
163650 Greys
pi_168569454
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit klinkt dan wél weer positief.
Het zou een beetje gek zijn als je over je eigen demo 'mwah' zou zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2017 @ 16:51:07 #205
368283 ato
pi_168569483
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:46 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Een regisseur die bij ze past. Het hoeft d'n Hans niet te zijn, die was alleen bij The Common Linnets briljant maar verder ook niet echt bijzonder. Bij Trijntje zelfs meer dan dramatisch.
Ben ik ook wel mee eens, zolang ze maar richten op goed overkomen op de camera.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2017 @ 16:51:43 #206
368283 ato
pi_168569504
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:51 schreef ato het volgende:

[..]

Ben ik ook wel mee eens, zolang ze maar oefenen dat zij goed overkomen op de camera.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 16:51:50 #207
163650 Greys
pi_168569507
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:46 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Een regisseur die bij ze past. Het hoeft d'n Hans niet te zijn, die was alleen bij The Common Linnets briljant maar verder ook niet echt bijzonder. Bij Trijntje zelfs meer dan dramatisch.
Bij Trijn was er echt niks van te maken. Daar kreeg hij van haar ook geen tijd en gelegenheid voor zei hij zelf. Dat kan je die beste Hans niet kwalijk nemen.

Verder wel met je eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 16:52:51 #208
163650 Greys
pi_168569538
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:45 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Bron? Kunnen wij t ook lezen. :P
Het nieuwsbericht dat op de vorige pagina is geplaatst.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:56:52 #209
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_168569638
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Het nieuwsbericht dat op de vorige pagina is geplaatst.
Oh, ik zie het t inderdaad. Sorry. Ik ben de hele dag al verstrooid. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2017 @ 17:18:19 #210
368283 ato
pi_168570090
Ik vind hun instelling alvast een stuk beter dan van Trijntje..
Life can be a bitch, so like it..
pi_168570213
http://www.telegraaf.nl/p(...)nstige_loting__.html

Ze zijn wel echte kenners, er zitten in de eerste halve finale veel meer 'zekerheidjes' dan in de tweede, en ze hebben mazzel dat er veel Westers georiënteerde landen in de tweede halve finale zitten... 1e helft is inderdaad wel weer minder, maar goed, met een goed lied maakt het allemaal geen reet uit...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 17:28:11 #212
163650 Greys
pi_168570282
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:56 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Oh, ik zie het t inderdaad. Sorry. Ik ben de hele dag al verstrooid. :')
Schaam je niet, ik ken het, ik riep vandaag hier dat At Last een lied van Shirley Bassey was :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 17:30:01 #213
163650 Greys
pi_168570315
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:18 schreef ato het volgende:
Ik vind hun instelling alvast een stuk beter dan van Trijntje..
Jij bent wel héél snel 'om' _O-

Ik wacht nog even af of paps het nummer schreef en hoe het nummer is, voordat ik hun instelling ineens goed vind. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168570337
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij bent wel héél snel 'om' _O-

Ik wacht nog even af of paps het nummer schreef en hoe het nummer is, voordat ik hun instelling ineens goed vind. :P
Ik durf er wel wat geld op te zetten dat het lied van papa is :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168570371
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:24 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ongunstig!? In hun halve finale zit eigenlijk alleen Rusland dat zeker doorgaat. En heel wat landen waar je, mits een goed nummer, wel punten van mag verwachten (Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Ierland, Oostenrijk, Estland).
De Duitse 12 gaat natuurlijk gewoon naar Oostenrijk, die van de Scandinavische landen naar elkaar en die van Ierland naar Litouwen. Daarnaast haat Israel ons op de 1 of andere manier tot op het bot en geeft daarom nooit punten. Oekraïne (en wijde omstreken) hebben weinig met onze muzieksmaak, dus dat zal ook niet veel opleveren.

Maar dat is het negatieve. Er zijn nog genoeg andere landen in onze Semi die ook geen of heel weinig liefde van buren en diaspora ontvangen als ze geen goed liedje sturen. Rusland, Roemenië, Estland, Noorwegen en Hongarije zijn voor het bekend worden van het liedje de meest waarschijnlijke qualifiers, maar daarachter volgen allemaal landen waarmee het alle kanten op kan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 18:17:52 #216
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_168571291
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Schaam je niet, ik ken het, ik riep vandaag hier dat At Last een lied van Shirley Bassey was :@
Haha. :) Onder gelijkgestemden zullen we maar zeggen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_168571305
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:33 schreef Fred_B het volgende:

[..]

De Duitse 12 gaat natuurlijk gewoon naar Oostenrijk, die van de Scandinavische landen naar elkaar en die van Ierland naar Litouwen. Daarnaast haat Israel ons op de 1 of andere manier tot op het bot en geeft daarom nooit punten. Oekraïne (en wijde omstreken) hebben weinig met onze muzieksmaak, dus dat zal ook niet veel opleveren.

Maar dat is het negatieve. Er zijn nog genoeg andere landen in onze Semi die ook geen of heel weinig liefde van buren en diaspora ontvangen als ze geen goed liedje sturen. Rusland, Roemenië, Estland, Noorwegen en Hongarije zijn voor het bekend worden van het liedje de meest waarschijnlijke qualifiers, maar daarachter volgen allemaal landen waarmee het alle kanten op kan.
Ik zeg niet dat we van al die landen 12 punten krijgen... bovendien (news flash) bestaat dat systeem helemaal niet meer.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 18:20:24 #218
163650 Greys
pi_168571344
"Ook is duidelijk dat het trio voor het songfestival door het leven zal gaan als OG3NE en niet als O’G3NE."

Las ik nog op songfestivalweblog als aanvulling op dat eerdere nieuwsbericht.

WHITEBEARD DAN WEET JE DAT VAST, DAT JE NIET STRAKS ALLE ONDERTITELAARS EN SCHRIJVERS EN COMMENTATOREN OOK DE TYFUS GAAT WENSEN OMDAT ZE DE NAAM NIET HELEMAAL GOED SCHRIJVEN. OKÉ BEDANKT VOOR JE AANDACHT EN GEEN DANK.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2017 @ 18:31:37 #219
368283 ato
pi_168571659
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij bent wel héél snel 'om' _O-

Ik wacht nog even af of paps het nummer schreef en hoe het nummer is, voordat ik hun instelling ineens goed vind. :P
Nog niet schat. De instelling dat ze willen winnen, vind ik goed.

Verder wacht ik het nog af.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 18:33:16 #220
163650 Greys
pi_168571708
Mag ik trouwens in alle oprechtheid nog even kwijt dat ik (na de recente verveelde chagrijnige nagelvijlfoto op FB van Og3ne) ook de foto van AVROTROS bij dit huidige nieuwsbericht echt afgrijselijk vind? Drie van die chagrijnige koppen. Is dat hun nieuwe imago ofzo, de gezusters bored and cranky?



[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 31-01-2017 18:39:55 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168572196
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:33 schreef Greys het volgende:
Mag ik trouwens in alle oprechtheid nog even kwijt dat ik (na de recente verveelde chagrijnige nagelvijlfoto op FB van Og3ne) ook de foto van AVROTROS bij dit huidige nieuwsbericht echt afgrijselijk vind? Drie van die chagrijnige koppen. Is dat hun nieuwe imago ofzo, de gezusters bored and cranky?

[ afbeelding ]
Zal wel een imago dingetje zijn. Kijken ze naar Beyonce of Fifth Harmony. Die pruilen ook meer dan ze lachen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168572306
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zal wel een imago dingetje zijn. Kijken ze naar Beyonce of Fifth Harmony. Die pruilen ook meer dan ze lachen.
Dat zijn van die trendy dingetjes. Net als van die figuren die stoer proberen te doen door fronzend in de camera te kijken.

De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2017 @ 19:12:09 #223
43556 miss_dynastie
pi_168572611
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:33 schreef Greys het volgende:
Mag ik trouwens in alle oprechtheid nog even kwijt dat ik (na de recente verveelde chagrijnige nagelvijlfoto op FB van Og3ne) ook de foto van AVROTROS bij dit huidige nieuwsbericht echt afgrijselijk vind? Drie van die chagrijnige koppen. Is dat hun nieuwe imago ofzo, de gezusters bored and cranky?

[ afbeelding ]
Die rechter heeft jeuk? Zo rot altijd, als dat net op komt zetten als de fotograaf klikt :{
  Moderator dinsdag 31 januari 2017 @ 19:21:34 #224
375570 crew  Cyan9
pi_168572823
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:20 schreef Greys het volgende:
"Ook is duidelijk dat het trio voor het songfestival door het leven zal gaan als OG3NE en niet als O’G3NE."

Las ik nog op songfestivalweblog als aanvulling op dat eerdere nieuwsbericht.

WHITEBEARD DAN WEET JE DAT VAST, DAT JE NIET STRAKS ALLE ONDERTITELAARS EN SCHRIJVERS EN COMMENTATOREN OOK DE TYFUS GAAT WENSEN OMDAT ZE DE NAAM NIET HELEMAAL GOED SCHRIJVEN. OKÉ BEDANKT VOOR JE AANDACHT EN GEEN DANK.
_O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  PR en moderator dinsdag 31 januari 2017 @ 19:28:56 #225
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168573038
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:33 schreef Greys het volgende:
Mag ik trouwens in alle oprechtheid nog even kwijt dat ik (na de recente verveelde chagrijnige nagelvijlfoto op FB van Og3ne) ook de foto van AVROTROS bij dit huidige nieuwsbericht echt afgrijselijk vind? Drie van die chagrijnige koppen. Is dat hun nieuwe imago ofzo, de gezusters bored and cranky?

[ afbeelding ]
Neeee da's helemaal hip en sexy joh, je snapt er niks van :{w
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 19:33:06 #226
163650 Greys
pi_168573180
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zal wel een imago dingetje zijn. Kijken ze naar Beyonce of Fifth Harmony. Die pruilen ook meer dan ze lachen.
Vreselijk, dat wannabe-stoer-gedoe. Past totaal niet bij ze, met hun mierzoete muziek.

Als ze naar het ESF gaan met een liedje van paps over hun moeder, gezongen door 3 leuke zusjes, straal dan ook uit dat je leuke lieve vrolijke meiden bent. Blijf gewoon jezelf. Ook als je niet met een papalied gaat, ik voel aan m'n water dat hun ballad suikerzoet gaat worden.

Nou ja, ik zal wel weer een negatieveling zijn. Maar zelfs Og3ne gunde ik hierboven een goede startplek en ik gun ze ook een beter imago dan drie zogenaamde stoere bitches. Want dat ZIJN ze niet..

DAMES TOE, MAAK BETERE LEUKERE FOTO'S.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 19:35:05 #227
163650 Greys
pi_168573246
Waar de nuchtere Js ineens voor het ESF een huppelend groepje in maffiapakken werd, worden de frisse zoete Og3ne maisjes ineens een stel chagrijnige ongeïnteresseerd kijkende loeders. Er gaat echt iets mis met die imago's.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 19:36:45 #228
163650 Greys
pi_168573294
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 19:21 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

_O-
Dank, ik moest zelf ook (heel erg, ik weet het) hardop lachen om m'n eigen flauwe grap :@

(dat die naam zonder accent gebruikt gaat worden is dan weer geen grap)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 januari 2017 @ 20:06:04 #229
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168574224
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:20 schreef Greys het volgende:
"Ook is duidelijk dat het trio voor het songfestival door het leven zal gaan als OG3NE en niet als O’G3NE."

Las ik nog op songfestivalweblog als aanvulling op dat eerdere nieuwsbericht.

WHITEBEARD DAN WEET JE DAT VAST, DAT JE NIET STRAKS ALLE ONDERTITELAARS EN SCHRIJVERS EN COMMENTATOREN OOK DE TYFUS GAAT WENSEN OMDAT ZE DE NAAM NIET HELEMAAL GOED SCHRIJVEN. OKÉ BEDANKT VOOR JE AANDACHT EN GEEN DANK.
:D _O-

Dank je, ga ik nu mijn monitor even schoonmaken. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  ESF Reporter dinsdag 31 januari 2017 @ 20:29:11 #230
87554 Cee
Welluk?
pi_168575020
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:20 schreef Greys het volgende:
"Ook is duidelijk dat het trio voor het songfestival door het leven zal gaan als OG3NE en niet als O’G3NE."

Las ik nog op songfestivalweblog als aanvulling op dat eerdere nieuwsbericht.

WHITEBEARD DAN WEET JE DAT VAST, DAT JE NIET STRAKS ALLE ONDERTITELAARS EN SCHRIJVERS EN COMMENTATOREN OOK DE TYFUS GAAT WENSEN OMDAT ZE DE NAAM NIET HELEMAAL GOED SCHRIJVEN. OKÉ BEDANKT VOOR JE AANDACHT EN GEEN DANK.
_O- Ik maakte net een heel gek geluid.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 20:32:26 #231
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_168575145
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:20 schreef Greys het volgende:
"Ook is duidelijk dat het trio voor het songfestival door het leven zal gaan als OG3NE en niet als O’G3NE."

Las ik nog op songfestivalweblog als aanvulling op dat eerdere nieuwsbericht.

WHITEBEARD DAN WEET JE DAT VAST, DAT JE NIET STRAKS ALLE ONDERTITELAARS EN SCHRIJVERS EN COMMENTATOREN OOK DE TYFUS GAAT WENSEN OMDAT ZE DE NAAM NIET HELEMAAL GOED SCHRIJVEN. OKÉ BEDANKT VOOR JE AANDACHT EN GEE
N DANK.
:D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_168575209
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 19:35 schreef Greys het volgende:
Waar de nuchtere Js ineens voor het ESF een huppelend groepje in maffiapakken werd, worden de frisse zoete Og3ne maisjes ineens een stel chagrijnige ongeïnteresseerd kijkende loeders. Er gaat echt iets mis met die imago's.
Die foto heb ik wel eens eerder gezien, dateert van voor het hele songfestival-verhaal.
pi_168575285
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:33 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Die foto heb ik wel eens eerder gezien, dateert van voor het hele songfestival-verhaal.
Ah, toen waren het dus ook al chagrijnige ongeïnteresseerd kijkende loeders. Dat is een geruststellende gedachte.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168575427
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ah, toen waren het dus ook al chagrijnige ongeïnteresseerd kijkende loeders. Dat is een geruststellende gedachte.
:D
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_168576212
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ah, toen waren het dus ook al chagrijnige ongeïnteresseerd kijkende loeders. Dat is een geruststellende gedachte.
Ik heb het idee dat het niet meer goed gaat komen tussen dit forum en O'G3NE...
pi_168576367
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:59 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het niet meer goed gaat komen tussen dit forum en O'G3NE...
Aah jawel joh....
Moeten ze we met een winnend lied op de proppen komen
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator dinsdag 31 januari 2017 @ 21:37:53 #237
375570 crew  Cyan9
pi_168577712
Straks is het allemaal geniaal en prijzen we ze massaal de hemel in. Maar dat zien we nu nog niet. We zien nu alleen maar duistere wolken en stoere/chagrijnige foto's..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2017 @ 22:01:03 #238
368283 ato
pi_168578387
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:59 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het niet meer goed gaat komen tussen dit forum en O'G3NE...
Als zij mij aangenaam verrassen, niet hoor.

Ik vind het live optreden nog altijd het belangrijkst. Hoe men over komt op camera en hoe het overkomt.
TCL waren ook een aangename verrassing en Douwe Bob ook.

Anouk was geweldig, maar had net iets meer aan haar optreden kunnen doen.
Wie weet komen deze zussen er ook bij..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 januari 2017 @ 22:19:45 #239
163650 Greys
pi_168578943
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:59 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het niet meer goed gaat komen tussen dit forum en O'G3NE...
:D

Ik heb ze vandaag een goede startplek gewenst en ik meende het ook nog en ik noemde ze fris en zoet en dat de chagrijnige foto juist NIET bij ze past.

Dat noem ik toch wel enige vooruitgang. Baby steps. Baby steps.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168581088
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:20 schreef Greys het volgende:
"Ook is duidelijk dat het trio voor het songfestival door het leven zal gaan als OG3NE en niet als O’G3NE."

Las ik nog op songfestivalweblog als aanvulling op dat eerdere nieuwsbericht.

WHITEBEARD DAN WEET JE DAT VAST, DAT JE NIET STRAKS ALLE ONDERTITELAARS EN SCHRIJVERS EN COMMENTATOREN OOK DE TYFUS GAAT WENSEN OMDAT ZE DE NAAM NIET HELEMAAL GOED SCHRIJVEN. OKÉ BEDANKT VOOR JE AANDACHT EN GEEN DANK.
_O-

Maar jeetje... Zonder apostrof. Gedurfd hoor. Hoop niet dat het invloed zal hebben op de naamsbekendheid of erger nog... de act.
Ik denk niet dat ik kan slapen vannacht
pi_168584039
Lisa op 538 inmiddels.

quote:
'Mooie selectieprocedure achter de rug'
Wel eerst door platenmaatschappij en AVRO-TROS eerste selectie gemaakt!

Liedje die ze hebben gekozen is onder meer door hun vader geschreven.

Dat Greys het weet ;)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_168584059
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 08:56 schreef franklop het volgende:
Lisa op 538 inmiddels.

[..]

Wel eerst door platenmaatschappij en AVRO-TROS eerste selectie gemaakt!

Liedje die ze hebben gekozen is onder meer door hun vader geschreven.

Dat Greys het weet ;)
Wat een verrassing :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 09:11:56 #243
163650 Greys
pi_168584211
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 08:56 schreef franklop het volgende:
Lisa op 538 inmiddels.

[..]

Wel eerst door platenmaatschappij en AVRO-TROS eerste selectie gemaakt!

Liedje die ze hebben gekozen is onder meer door hun vader geschreven.

Dat Greys het weet ;)
Hm, dat van de AVROTROS selectie geloof ik niet. En daar heb ik zo mijn redenen voor die ik niet kan vertellen :+

EN WAT EEN VERRASSING JONGENS VAN DIE VADER!

:') :') :')

Ze moeten politici worden, die meiden. Denken dat iedereen alles gelooft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 09:18:00 #244
163650 Greys
pi_168584298
In de Metro column van gister staat ook dit zie ik nu:

"Volgens ingewijden zou het echter gaan om een ballad die geschreven is door de vader van de zusjes, Rick Vol."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 februari 2017 @ 09:23:44 #245
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_168584356
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Hm, dat van de AVROTROS selectie geloof ik niet. En daar heb ik zo mijn redenen voor die ik niet kan vertellen :+

EN WAT EEN VERRASSING JONGENS VAN DIE VADER!

:') :') :')

Ze moeten politici worden, die meiden. Denken dat iedereen alles gelooft.
greys, was dit HET DING dat je niet kon vertellen, al een tijdje terug, of is dit NOG EEN DING dat je niet kan vertellen?

En kun je het ons ooit wel vertellen? Of gewoon helemaal nooit? Dan weet ik waarop ik me moet instellen.

Nieuwsgierig. }:|
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 09:32:44 #246
163650 Greys
pi_168584452
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

greys, was dit HET DING dat je niet kon vertellen, al een tijdje terug, of is dit NOG EEN DING dat je niet kan vertellen?

En kun je het ons ooit wel vertellen? Of gewoon helemaal nooit? Dan weet ik waarop ik me moet instellen.

Nieuwsgierig. }:|
Nee dit was niet het ding. Sorry. Ooit kan ik dat zeker wel vertellen. Waarschijnlijk zelfs laten horen.

(maar ik wil m'n bron graag te vriend houden dus kan nu nog niet, later leg ik uit waarom en dan is het logisch, beloofd. ;) )

Het is niet iets dat de krantenkoppen gaat halen hoor. Maar wel iets dat de esf geïnteresseerden willen weten denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168584501
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:18 schreef Greys het volgende:
In de Metro column van gister staat ook dit zie ik nu:

"Volgens ingewijden zou het echter gaan om een ballad die geschreven is door de vader van de zusjes, Rick Vol."
Joh, dat was zo zeker dat je, als je daar op gewed had, je negatief uitbetaald krijgt bij de bookmakers.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 09:42:41 #248
163650 Greys
pi_168584579
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Joh, dat was zo zeker dat je, als je daar op gewed had, je negatief uitbetaald krijgt bij de bookmakers.
Ja maar toch. Nu het steeds meer bevestiging lijkt te krijgen is het tóch even slikken. Het maakt de grote eerlijke selectieprocedure zo veel meer ongeloofwaardig.

Gaat het dan ook nog echt zo zijn dat het over familie / liefde / moeder gaat, het lied? Ze wilden een verhaal vertellen. Gaan we straks in elke persconferentie The Voice achtige taferelen krijgen waarvan iedereen bij elke kandidaat met een zielig verhaal altijd 'pfffff' denkt? Nee toch hoop ik.

(Note: JA het is heel heel erg als je moeder ziek is. JA dat vind ik ook erg voor hen. Ik weet er alles van, van een zieke moeder. Maar ik vind het persoonlijk niet op een ESF thuishoren dus ook al is het vader-schrijver-verhaal nu zo goed als bevestigd, ik heb nog een pietsie hoop tegen beter weten in waarschijnlijk dat ze dat niet straks 'gebruiken' op het ESF)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168584630
Tsja, vorig jaar won een liedje waarin iedereen dood ging. Ik verwacht een hoop treurige liedjes bij dit ESF, dat is blijkbaar le thème du jour.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mystikvm op 01-02-2017 10:02:57 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 09:54:47 #250
163650 Greys
pi_168584797
Ze tweeten dat ze nu op weg zijn omdat ze een eigen tulp krijgen, de Og3ne tulp.
Geen tweet over dat ze hebben gezegd op de radio dat paps het nummer schreef.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 1 februari 2017 @ 09:59:45 #251
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_168584879
Ik verwacht een uberzoete ballad die net uit de jaren 90 lijkt te komen. Natuurlijk is dat niet meer hip.
  woensdag 1 februari 2017 @ 10:00:34 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_168584896
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee dit was niet het ding. Sorry. Ooit kan ik dat zeker wel vertellen. Waarschijnlijk zelfs laten horen.

(maar ik wil m'n bron graag te vriend houden dus kan nu nog niet, later leg ik uit waarom en dan is het logisch, beloofd. ;) )

Het is niet iets dat de krantenkoppen gaat halen hoor. Maar wel iets dat de esf geïnteresseerden willen weten denk ik.
Ik verheug me erop. Ooit is na het esf?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_168584903
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:18 schreef Greys het volgende:
In de Metro column van gister staat ook dit zie ik nu:

"Volgens ingewijden zou het echter gaan om een ballad die geschreven is door de vader van de zusjes, Rick Vol."
-O-

Als het dan op zijn minst nog maar een ballad is over liefdesverdriet ofzo :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 10:05:33 #254
163650 Greys
pi_168584983
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik verheug me erop. Ooit is na het esf?
Dan zeker. Maar misschien al (veel) eerder. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 10:06:07 #255
163650 Greys
pi_168584992
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

-O-

Als het dan op zijn minst nog maar een ballad is over liefdesverdriet ofzo :')
Ja ik snap wat je bedoelt. Dan tenminste nog iets universeels.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168585160
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik snap wat je bedoelt. Dan tenminste nog iets universeels.
Ik stikte bijna in mijn banaan _O- En je hebt gelijk, maar het staat er zo droog :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 10:44:26 #257
163650 Greys
pi_168585662
HET LIED VAN PAPA VOL GAAT HELEMAAL DE BOM ZIJN JONGENS.

EN DE SELECTIE IS VOLSTREKT EERLIJK VERLOPEN WANT VAN ALLLL DIE SCHRIJVERS WAS HET NUMMER VAN PAPA GEWOON HET ALLERBESTE.

JA.

JA.

HET IS PUUR TOEVAL!

*O* *O* *O*

(ik ga even proberen of ik mezelf hiervan kan overtuigen om tenminste nog IETS van hoop over te houden)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168585810
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:44 schreef Greys het volgende:
HET LIED VAN PAPA VOL GAAT HELEMAAL DE BOM ZIJN JONGENS.

EN DE SELECTIE IS VOLSTREKT EERLIJK VERLOPEN WANT VAN ALLLL DIE SCHRIJVERS WAS HET NUMMER VAN PAPA GEWOON HET ALLERBESTE.

JA.

JA.

HET IS PUUR TOEVAL!

*O* *O* *O*

(ik ga even proberen of ik mezelf hiervan kan overtuigen om tenminste nog IETS van hoop over te houden)
In 2009 was het nummer van Gordon toch ook het beste nummer? :D
pi_168585821
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:44 schreef Greys het volgende:
HET LIED VAN PAPA VOL GAAT HELEMAAL DE BOM ZIJN JONGENS.

EN DE SELECTIE IS VOLSTREKT EERLIJK VERLOPEN WANT VAN ALLLL DIE SCHRIJVERS WAS HET NUMMER VAN PAPA GEWOON HET ALLERBESTE.

JA.

JA.

HET IS PUUR TOEVAL!

*O* *O* *O*

(ik ga even proberen of ik mezelf hiervan kan overtuigen om tenminste nog IETS van hoop over te houden)
Dit alles wordt u mede mogelijk gemaakt dankzij Cornald Maas. Maas adviseerde de zusjes namelijk om dicht bij zichzelf te blijven: "Als je kijkt naar de afgelopen jaren, zie je dat liedjes hebben gewonnen met een verhaal dat duidelijk is verweven met de levens van de zangers en zangeressen. En ik weet dat jullie die verhalen ook hebben." O'G3NE moet zich daarbij zo min mogelijk aantrekken van anderen als ze volgend jaar naar het Eurovisie Songfestival gaan. "Ga vooral lekker je eigen gang" aldus Maas.
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2017 @ 10:53:25 #260
43556 miss_dynastie
pi_168585857
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:51 schreef KoningPils het volgende:

[..]

In 2009 was het nummer van Gordon toch ook het beste nummer? :D
En papa Vol heeft gewoon stiekem meegedaan onder een andere naam, Ricky Full, dus de meisjes hadden helemaal niet door dat het liedje van papa was! #hoopdoetleven :7
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 10:55:46 #261
163650 Greys
pi_168585904
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:51 schreef libranl het volgende:

[..]

Dit alles wordt u mede mogelijk gemaakt dankzij Cornald Maas. Maas adviseerde de zusjes namelijk om dicht bij zichzelf te blijven: "Als je kijkt naar de afgelopen jaren, zie je dat liedjes hebben gewonnen met een verhaal dat duidelijk is verweven met de levens van de zangers en zangeressen. En ik weet dat jullie die verhalen ook hebben." O'G3NE moet zich daarbij zo min mogelijk aantrekken van anderen als ze volgend jaar naar het Eurovisie Songfestival gaan. "Ga vooral lekker je eigen gang" aldus Maas.
So much for de selectie van AVROTROS :')

Uiteraard eens met 'bij jezelf blijven', maar hou dan op met die poppenkast met writers camp etc. Had gewoon meteen gezegd 'wij gaan en wij bepalen dat onze vader het schrijft, punt'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 10:56:11 #262
163650 Greys
pi_168585912
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En papa Vol heeft gewoon stiekem meegedaan onder een andere naam, Ricky Full, dus de meisjes hadden helemaal niet door dat het liedje van papa was! #hoopdoetleven :7
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2017 @ 11:59:20 #263
368283 ato
pi_168587083
Als ik het goed lees, heeft papa het lied meegeschreven.
Ik ben benieuwd wie de anderen zijn.

En voor mij is het ook geen verrassing hoor.
Ik hoop wel dat er interviewers zijn die kritische vragen durven te stellen als het lied uit is.
Bv waarom hebben jullie voor dit lied gekozen en is het toeval dat het ook een liedje van je vader is.
Life can be a bitch, so like it..
pi_168587288
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:59 schreef Momo... het volgende:
Ik verwacht een uberzoete ballad die net uit de jaren 90 lijkt te komen. Natuurlijk is dat niet meer hip.
Ik sluit me hier bij aan... nu kan dat best nog een aardig juryresultaat opleveren, zeker als het goed gezongen wordt, televoters zien het denk ik niet zo zitten.

Ik hoop trouwens wel dat ze er geen mierzoete clip bij gaan releasen om naar de previewshows te sturen, ik zou dan eerder investeren in een goede live-opname.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168587308
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En papa Vol heeft gewoon stiekem meegedaan onder een andere naam, Ricky Full, dus de meisjes hadden helemaal niet door dat het liedje van papa was! #hoopdoetleven :7
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168587348
Ik verheug me nu al weer op 12 mei, als iedereen over elkaar heen buitelt bij AVROTROS hoe dit toch in hemelsnaam verkeerd is kunnen gaan...terwijl je het mijlenver ziet aankomen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168587461
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:51 schreef libranl het volgende:

[..]

Dit alles wordt u mede mogelijk gemaakt dankzij Cornald Maas. Maas adviseerde de zusjes namelijk om dicht bij zichzelf te blijven: "Als je kijkt naar de afgelopen jaren, zie je dat liedjes hebben gewonnen met een verhaal dat duidelijk is verweven met de levens van de zangers en zangeressen. En ik weet dat jullie die verhalen ook hebben." O'G3NE moet zich daarbij zo min mogelijk aantrekken van anderen als ze volgend jaar naar het Eurovisie Songfestival gaan. "Ga vooral lekker je eigen gang" aldus Maas.
_O-

Dit alles geeft me toch wel een onvervalst ESF gevoel, het lollen met elkaar _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168587634
Cornald :')
Daniel Dekker :') :')
Jan Smit :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 1 februari 2017 @ 12:26:39 #269
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168587698
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar toch. Nu het steeds meer bevestiging lijkt te krijgen is het tóch even slikken. Het maakt de grote eerlijke selectieprocedure zo veel meer ongeloofwaardig.

Gaat het dan ook nog echt zo zijn dat het over familie / liefde / moeder gaat, het lied? Ze wilden een verhaal vertellen. Gaan we straks in elke persconferentie The Voice achtige taferelen krijgen waarvan iedereen bij elke kandidaat met een zielig verhaal altijd 'pfffff' denkt? Nee toch hoop ik.

(Note: JA het is heel heel erg als je moeder ziek is. JA dat vind ik ook erg voor hen. Ik weet er alles van, van een zieke moeder. Maar ik vind het persoonlijk niet op een ESF thuishoren dus ook al is het vader-schrijver-verhaal nu zo goed als bevestigd, ik heb nog een pietsie hoop tegen beter weten in waarschijnlijk dat ze dat niet straks 'gebruiken' op het ESF)
Misschien kunnen ze Nikkie er nog bij trekken, kan ze ook nog even drie keer per interview over haar poliepen vertellen. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_168587790
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:51 schreef libranl het volgende:

[..]

Dit alles wordt u mede mogelijk gemaakt dankzij Cornald Maas. Maas adviseerde de zusjes namelijk om dicht bij zichzelf te blijven: "Als je kijkt naar de afgelopen jaren, zie je dat liedjes hebben gewonnen met een verhaal dat duidelijk is verweven met de levens van de zangers en zangeressen. En ik weet dat jullie die verhalen ook hebben." O'G3NE moet zich daarbij zo min mogelijk aantrekken van anderen als ze volgend jaar naar het Eurovisie Songfestival gaan. "Ga vooral lekker je eigen gang" aldus Maas.
Ja, de adviezen van Maas hebben ons in de afgelopen jaren ook ontzettend geholpen :')

Hoeveel procent van de stemmers interesseert zich nu werkelijk voor de tekst? Hoeveel juryleden letten daar nog op als teksten doorgaans inwisselbare prut zijn? Vorig jaar won Oekraïne omdat Rusland er mee getrolld werd.

Volgens mij bereik je meer met een catchy deuntje dan met een goede tekst. En laten we nu niet doen alsof papa een tekstschrijvend wonderkind is. Hoeveel hits heeft deze man op zijn naam staan?
pi_168587814
Ach ja, we wisten dat dit Songfestivaljaar toch al gedoemd was te mislukken toen ze drie leuke coverzangeressen selecteerden... en langzaam blijken alle voorspelde scenario's van een mierzoet zeiknummer geschreven door paps uit te komen... ik ben echt benieuwd naar het lied en misschien draai ik nog als een blad aan een boom om, maar voor nu zie ik alleen maar een kansloze uitschakeling voor me :N
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168587826
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:30 schreef Mystikvm het volgende:

Volgens mij bereik je meer met een catchy deuntje dan met een goede tekst. En laten we nu niet doen alsof papa een tekstschrijvend wonderkind is. Hoeveel hits heeft deze man op zijn naam staan?
Magic, maar dat kwam vooral omdat Marco Borsato en The Voice-winst een factor speelden :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 1 februari 2017 @ 12:37:57 #273
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168587937
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Magic, maar dat kwam vooral omdat Marco Borsato en The Voice-winst een factor speelden :')
En zelfs met die springplank wist dat nummer niet tot de top van de hitlijsten (welke dan ook) te komen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_168587941
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:55 schreef Greys het volgende:

[..]

So much for de selectie van AVROTROS :')

Uiteraard eens met 'bij jezelf blijven', maar hou dan op met die poppenkast met writers camp etc. Had gewoon meteen gezegd 'wij gaan en wij bepalen dat onze vader het schrijft, punt'.
Eens. :) Dat hele writerscamp gedoe lijkt inderdaad een toneelstukje nu bevestigd is dat papa Vol de schrijver is.

Lisa van OG3ne beweert dat de omroep samen met de platenmaatschappij zelf een selectie heeft gemaakt van de liedjes. Of dat klopt, geen idee? Maar met adviezen zoals van Maas heb ik het gevoel dat dit de meiden op deze manier ook wel een beetje is aangepraat. Alsof het van hun wordt verwacht dat het gekozen lied een lied wordt met daarin hun levensverhaal, liefst dus geschreven door papa, om de gevoelige snaar te raken, zodat heel Europa straks met tranen voor de tv zit. Want dát scoort (gezien voorgaande jaren)..

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:59 schreef ato het volgende:
Als ik het goed lees, heeft papa het lied meegeschreven.
Ik ben benieuwd wie de anderen zijn.
Rory de Kievit is de andere mede-schrijver.
pi_168588101
En juist Cornald zou moeten weten dat het nooit een goed plan is om klakkeloos achter de trend van het jaar daarvoor aan te huppelen... ben verdomme eens echt vernieuwend, ik had het al een stuk gedurfder en acceptabeler gevonden als ze met een dancenummer waren gegaan bijvoorbeeld.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 1 februari 2017 @ 12:48:27 #276
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168588137
Goede outfits maken veel goed.
Fade to Black
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2017 @ 12:50:06 #277
43556 miss_dynastie
pi_168588183
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:46 schreef TheVulture het volgende:
En juist Cornald zou moeten weten dat het nooit een goed plan is om klakkeloos achter de trend van het jaar daarvoor aan te huppelen... ben verdomme eens echt vernieuwend, ik had het al een stuk gedurfder en acceptabeler gevonden als ze met een dancenummer waren gegaan bijvoorbeeld.
Dan zou je nog beter kunnen doorredeneren dat het weer eens tijd is voor een vrolijk nummer en een 'only teardrops' achtig nummer kunnen sturen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 13:04:00 #278
163650 Greys
pi_168588536
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:38 schreef libranl het volgende:

Rory de Kievit is de andere mede-schrijver.
Dat klinkt als een nichtje (neef?) of een buurjongen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 13:05:29 #279
163650 Greys
pi_168588567
OMFG RORY DE KIEVIT IS HET VRIENDJE VAN SHELLEY

http://m.weekend-online.n(...)r-haar-oren-verliefd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168588601
quote:
9s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:05 schreef Greys het volgende:
OMFG RORY DE KIEVIT IS HET VRIENDJE VAN SHELLEY

http://m.weekend-online.n(...)r-haar-oren-verliefd
Wat een inteelt, deze inzending.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 13:07:06 #281
163650 Greys
pi_168588606
Oh man man man man.
Ik hoopte dan tenminste nog op een coproductie tussen paps Vol met een knetter van een songwriter. Maar de verkering van de dochter heeft met z'n schoonvader aan de keukentafel gezeten.

Die hele familie heeft het ESF gekaapt.

We hadden dit zelf niet eens kunnen bedenken :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 01-02-2017 13:35:20 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 februari 2017 @ 13:07:35 #282
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168588617
Haha lekker voor jullie.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 13:12:24 #283
163650 Greys
pi_168588744
Paps kweelde wat emotionele woorden, schoonzoontje Rory pielde wat op z'n gitaar, voila de songfestivalhit en nu snel die papieren met krabbels aan de kant en de boerenkool op tafel.

Ik zie het voor me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 13:16:50 #284
163650 Greys
pi_168588880
Jongens help me even want het kan aan mijn mobiel liggen. Op de site van Rory, als je op "PRODUCER" klikt, staan daar bij jullie dan dingen? Want bij mij blijft het leeg. :@

http://www.rorymi.com
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168588921
Gedragen door de bubbel van kritiekloosheid van AVROTROS zijn ze er ook vast van overtuigd dat ze een winnend nummer hebben geschreven. Terwijl de kwaliteiten van de dames en vader er meer op zullen wijzen dat het een stille aftocht door de zijdeur wordt met een 13e plek in de halve finale.

Ik ben zó benieuwd of we inderdaad al van mijlenver aan hebben zien komen dat het een flop wordt, of dat de familie is aangeraakt door baby Jezus en ineens fantastisch materiaal levert voor het ESF.
pi_168588962
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:16 schreef Greys het volgende:
Jongens help me even want het kan aan mijn mobiel liggen. Op de site van Rory, als je op "PRODUCER" klikt, staan daar bij jullie dan dingen? Want bij mij blijft het leeg. :@

http://www.rorymi.com
Bij mij ook.

Speelt hij nou in Rigby? Wat is er van dat bandje geworden?
  Moderator woensdag 1 februari 2017 @ 13:27:56 #287
375570 crew  Cyan9
pi_168589238
Dit voelt als een glazenzetter die een raam ingooit, er een nieuw raam inzet, en het dan weer ingooit. Dit lijkt een grote parodie te zijn. :')
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 13:32:58 #288
163650 Greys
pi_168589382
Potver. Ik hoopte serieus nog op z'n site dan iets hoopvols te vinden over een van z'n eigen producties. Maar die pagina is dus echt leeg _O-

Dan maar weer iets anders gaan bedenken waar we hoop uit kunnen putten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 13:34:07 #289
163650 Greys
pi_168589411
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
Gedragen door de bubbel van kritiekloosheid van AVROTROS zijn ze er ook vast van overtuigd dat ze een winnend nummer hebben geschreven. Terwijl de kwaliteiten van de dames en vader er meer op zullen wijzen dat het een stille aftocht door de zijdeur wordt met een 13e plek in de halve finale.

Ik ben zó benieuwd of we inderdaad al van mijlenver aan hebben zien komen dat het een flop wordt, of dat de familie is aangeraakt door baby Jezus en ineens fantastisch materiaal levert voor het ESF.
Hardop lachen om beebiedjiezus :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 13:37:11 #290
163650 Greys
pi_168589495
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:26 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze Nikkie er nog bij trekken, kan ze ook nog even drie keer per interview over haar poliepen vertellen. :7
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168589561
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:48 schreef Achterhoker het volgende:
Goede outfits maken veel goed.
Als je dan ook een killerbody hebt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168589627
Dus die goddelijke vader met zijn goddelijke liedjes had toch hulp nodig om iets te doen. Maar dan ook met een verkering van dochter? :D is dat niet haske pril ook? Zijn ze uit elkaar voor ESF voorbij is _O-

-edit

Oh jaar samen. Pardon.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 1 februari 2017 @ 13:42:02 #293
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168589635
quote:
9s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:05 schreef Greys het volgende:
OMFG RORY DE KIEVIT IS HET VRIENDJE VAN SHELLEY

http://m.weekend-online.n(...)r-haar-oren-verliefd
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 13:48:48 #294
163650 Greys
pi_168589781
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dus die goddelijke vader met zijn goddelijke liedjes had toch hulp nodig om iets te doen. Maar dan ook met een verkering van dochter? :D is dat niet haske pril ook? Zijn ze uit elkaar voor ESF voorbij is _O-

-edit

Oh jaar samen. Pardon.
Die al vele succesvolle producties op z'n naam heeft :Y

*opent zijn website nogmaals*

*krekelgeluid*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168589838
quote:
15s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:07 schreef Greys het volgende:
Oh man man man man.
Ik hoopte dan tenminste nog op een coproductie tussen paps Vol met een knetter van een songwriter. Maar de verkering van de dochter heeft met z'n schoonvader aan de keukentafel gezeten.

Die hele familie heeft het ESF gekaapt.

We hadden dit zelf niet eens kunnen bedenken :')
WTF _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 1 februari 2017 @ 13:54:01 #296
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168589923
Ik ga dit jaar in mijn hoofd maar bekijken als een comedyshow. Met John Cleese in de rol van de vader oid.
Wordt het iig toch nog leuk. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 14:14:48 #297
163650 Greys
pi_168590389
Ik hóór het commentaar van Graham Norton al bijna.

And here comes The Netherlands. OwwwwwJezus. I mean OwwwwGene. Three lóvely yet slightly overweight sisters will be performing a ballad that is written by their father. And one of their boyfriends. The song is about their mother. Oh dear oh dear, hold on to your teeth ladies and gents.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168590456
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:14 schreef Greys het volgende:
Ik hóór het commentaar van Graham Norton al bijna.

And here comes The Netherlands. Three lóvely yet slightly overweight sisters performing a ballad that is written by their father. And one of their boyfriends. The song is about their mother. Oh dear oh dear, hold on to your teeth ladies and gents.
:D

Oh man man, waarom komen ze pas in maart met dat klotenummer, ik weet niet of ik het nog een maand trek om hier het gehaat te lezen :') En nee, ik kan het topic niet uit mijn Actieve Topics verwijderen, ik MOET lezen wat er allemaal gezegd wordt. ;(
Koel en donker bewaren
pi_168590477
quote:
9s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:05 schreef Greys het volgende:
OMFG RORY DE KIEVIT IS HET VRIENDJE VAN SHELLEY

http://m.weekend-online.n(...)r-haar-oren-verliefd
Werkelijk _O-
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_168590494
Maarja, het maakt nu niet zo gek veel meer uit, ook al verdient dat nummer een Grammy, het is nu al dusdanig gekleurd dat men het hier sowieso wel zal gaan haten.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 februari 2017 @ 14:19:25 #301
163650 Greys
pi_168590497
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]

:D

Oh man man, waarom komen ze pas in maart met dat klotenummer, ik weet niet of ik het nog een maand trek om hier het gehaat te lezen :') En nee, ik kan het topic niet uit mijn Actieve Topics verwijderen, ik MOET lezen wat er allemaal gezegd wordt. ;(
:D

Vlug, roep iets hoopvols, iets positiefs, ALSJEBLIEFT!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')