abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 22 januari 2017 @ 19:38:50 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_168351089
De PVV in Almere is woedend nu blijkt dat een groep Almeerse docenten islamles krijgt van imam Safeer Siddiqui, die homoseksualiteit naar eigen zeggen onacceptabel en schadelijk vindt.



In het programma ‘ Rot Op Met Je Religie’ op NPO2 gaf Siddiqui vorige week donderdag aan adviezen te willen geven aan homoseksuelen om hun gevoelens te onderdrukken en te helpen veranderen.

Vmbo-school de Groenhorst in Almere Poort nodigde de imam onlangs echter uit om 22 docenten bij te spijkeren over de islam. „Schandalig”, zegt Toon van Dijk van de PVV Almere. „Dat docenten aan een Nederlandse onderwijsinstelling worden blootgesteld aan islamitische homohaat valt niet goed te praten”, aldus de fractievoorzitter tegen de lokale nieuwssite Almere Nieuws.

Bauke Houtsma, de directeur van de school verdedigt de cursus en zegt dat de imam was uitgenodigd om kennis te nemen van ’de doelstellingen van de moslim-gemeenschap die zich in Almere Poort zal vestigen’. Houtsma was volgens Almere Nieuws niet in staat om antwoord te geven op de vraag of hij op de hoogte was van de uitspraken van Siddiqui.

http://www.telegraaf.nl/b(...)homofobe_imam__.html

Houtsma was niet in staat om antwoord te geven. :D :{

Flikker toch op, ligt te veel voor de hand.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168351195
Als je een niet-homofobe imam vindt, dán is dat nieuws.
pi_168351261
Ik vind hier niks van, want ik wil niet homofoob of islamofoob genoemd worden.
standaarddrinker
  zondag 22 januari 2017 @ 19:44:20 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168351266
Dat is toch niet zo raar? In de ogen van alle Abrahamistische religies is homoseksualiteit onacceptabel en schadelijk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_168351311
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef LXIV het volgende:
Dat is toch niet zo raar? In de ogen van alle Abrahamistische religies is homoseksualiteit onacceptabel en schadelijk.
Is ook niet raar. Het enige wat raar is, is dat ze die landverrader van een Houtsma niet met pek en veren hebben overgoten om vervolgens met rieken achterna door de straten te jagen.

Vuige linkse rakker :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_168351471
De moslimgemeenschap die zich in Almere Poort zal vestigen?
  zondag 22 januari 2017 @ 19:53:37 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168351534
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:51 schreef wolkentoetje het volgende:
De moslimgemeenschap die zich in Almere Poort zal vestigen?
Bevölkerungsaustauschprogramm
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_168351572
Huillies.
  zondag 22 januari 2017 @ 19:55:03 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168351579
quote:
Replacement Migration:
Is It a Solution to Declining and Ageing Populations?

United Nations projections indicate that over the next 50 years, the populations of virtually all countries of Europe as well as Japan will face population decline and population ageing. The new challenges of declining and ageing populations will require comprehensive reassessments of many established policies and programmes, including those relating to international migration.

Focusing on these two striking and critical population trends, the report considers replacement migration for eight low-fertility countries (France, Germany, Italy, Japan, Republic of Korea, Russian Federation, United Kingdom and United States) and two regions (Europe and the European Union). Replacement migration refers to the international migration that a country would need to offset population decline and population ageing resulting from low fertility and mortality rates.
Bevölkerungsaustauschprogramm of replacement migration is gewoon VN-beleid hoor!
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Trouwste user 2022 zondag 22 januari 2017 @ 19:58:11 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_168351683
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bevölkerungsaustauschprogramm
Wat een woord _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 22 januari 2017 @ 20:01:03 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_168351753
quote:
9s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:54 schreef Triggershot het volgende:
Huillies.
Dit vind ik altijd van die mooie posts.

Klik je verder in een ander topic. Zie je dat ie WOW heeft gepost.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168351757
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Is ook niet raar. Het enige wat raar is, is dat ze die landverrader van een Houtsma niet met pek en veren hebben overgoten om vervolgens met rieken achterna door de straten te jagen.

Vuige linkse rakker :r
Nou inderdaad. Homohaat is kennelijk helemaal geen probleem in Almere.
  Trouwste user 2022 zondag 22 januari 2017 @ 20:01:51 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_168351779
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:01 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Homohaat is kennelijk helemaal geen probleem in Almere.
Beetje wel denk ik.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168351834
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Beetje wel denk ik.

:P
Nou ja, de vraag is ook meer waarom andere partijen zich op de vlakte hielden. Ik word een beetje moe van dat 'vooral de PVV niet groter maken' dat lijkt te heersen.
  Trouwste user 2022 zondag 22 januari 2017 @ 20:04:45 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_168351849
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:03 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Nou ja, de vraag is ook meer waarom andere partijen zich op de vlakte hielden. Ik word een beetje moe van dat 'vooral de PVV niet groter maken' dat lijkt te heersen.
Geen idee waar je het over hebt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168352016
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Geen idee waar je het over hebt.

:P
Heel simpel, waarom laten andere partijen in dit soort gevallen de PVV de hele kolen uit het vuur halen en houden deze zich verder op de vlakte.
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Beetje wel denk ik.

:P
Zo kun je het ook zien idd.
pi_168352286
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat een woord _O_

:P
hoeveel punten zou dat met Scrabble opleveren? :D
  Trouwste user 2022 zondag 22 januari 2017 @ 20:23:12 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_168352332
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

hoeveel punten zou dat met Scrabble opleveren? :D
Daar moest ik ook gelijk aan denken :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168352547
Homofobe imam is een pleonasme.
pi_168352664
Almere is toch al verloren lekker boeiend
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 januari 2017 @ 20:34:36 #21
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_168352712
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bevölkerungsaustauschprogramm
Gewoon omdat.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  zondag 22 januari 2017 @ 20:47:19 #22
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168353117
Sowieso een raar idee dat men een imam nodig zou hebben voor informatie over de islam. Daar is al genoeg informatie over, die hoeft echt niet nog een keer gefilterd te worden door zo'n trekpop.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_168353959
Weg met dat hatende, intolerante volk en snel een beetje.
pi_168355958
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef LXIV het volgende:
Dat is toch niet zo raar? In de ogen van alle Abrahamistische religies is homoseksualiteit onacceptabel en schadelijk.
Terwijl zij net zoveel genieten van een sappig jong kulletje als de gristen...
pi_168356200
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat een woord _O_

:P
Die Duitsers zijn sws met ieder 3 x leggen klaar met een potje scrabbel, denk ik.
I´m back.
pi_168356328
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef Jigzoz het volgende:
Als je een niet-homofobe imam vindt, dán is dat nieuws.
Nieuws :

Ludovic-Mohamed Zahed

Daayiee Abdullah

Muhsin Hendricks

(Homo) niet-homofobe imams, ze bestaan.
pi_168363835
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bevölkerungsaustauschprogramm
"Wir schaffen das".

Doei Almere.
  maandag 23 januari 2017 @ 03:05:46 #28
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_168363873
Naar ik aanneem zijn die docenten niet achterlijk en zullen ze heus niet ineens gerekruteerd worden voor IS
pi_168364061
Kijk em zitten met die koektrommel op zijn hoofd. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168364079
Toen 15 jaar geleden de sportlife fabriek van Amsterdam naar Friesland verhuisde en veel Amsterdamse gezinnen met zich meenam is er geen bijspijkering geweest voor die arme Frieze docenten die te maken kregen met n groot aantal Amsterdamsche leerlingen.


Waarom is dit in het geval van moslims wel nodig? Het zijn toch ook nederlanders, of zijn het nou eerst moslims en dan Nederlanders?
pi_168366319
Onderdrukking is altijd slecht en lijd alleen maar tot verlies van geluk en mogelijke rebellie. Het enige is het volledig vrij laten en alle gelegenheid te geven tot expressie.

Zo is heteroseksualiteit eigenlijk iets wat kan leiden tot biseksualiteit en vandaar naar homoseksualiteit. De oorzaak zit natuurlijk op school, waar de biologie leraar verteld over de boeken waarin beschreven staat hoe voortplanting werkt en dan vervolgens Nederlands waar het woordje homoseksualiteit wordt aangeleerd. Ook bij Geschiedenis kwamen dingen voorbij als eunuchen maar nergens iemand die durft te stellen dat er maar 1 manier is en een hele hoop mensen die zeggen dat er 3 manieren zijn, alsof er 3 kampen zijn. Dus in feite zetten de mensen zichzelf tegen elkaar op, maar wil, kan of durft niemand er iets over te zeggen.

Ondertussen krijgen de kinderen te leren dat er dus 3 soorten huwelijken zijn, ook dat je kan scheiden, en wat gebeurd er dan met de kinderen? Die onderdrukken hun gekte of schuiven de gekte af op anderen.

Dan nog niet te spreken over het machtselement, je moet wel 1 van de 3 kampen kiezen en dan moet je doen wat de leider van zo'n kamp zegt of je ligt eruit, dan verval je in het 2e kamp en als je daar uit gegooid wordt dan beland je in het 3e kamp. Dan kun je doorzetten en zeggen dat er een 4e kamp is maar dan moet je wel gelijk de Staat omver gooien en vervolgens de wereld veroveren want anders kom je aan de macht van het 1e kamp en dus ook het 2e en 3e.
pi_168366401
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind hier niks van, want ik wil niet homofoob of islamofoob genoemd worden.
Als je de woorden homofoob en islamofoob in één adem uitspreekt, als een soort gelijkwaardige termen, ben je al perfect gehersenspoeld.
pi_168366585
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:20 schreef User8472 het volgende:
Onderdrukking is altijd slecht en lijd alleen maar tot verlies van geluk en mogelijke rebellie. Het enige is het volledig vrij laten en alle gelegenheid te geven tot expressie.

Zo is heteroseksualiteit eigenlijk iets wat kan leiden tot biseksualiteit en vandaar naar homoseksualiteit. De oorzaak zit natuurlijk op school, waar de biologie leraar verteld over de boeken waarin beschreven staat hoe voortplanting werkt en dan vervolgens Nederlands waar het woordje homoseksualiteit wordt aangeleerd.
Homoseksualiteit is aangeboren; daarover bestaat een grote wetenschappelijke consensus. Het idee dat mensen homo "worden" via biseksualiteit of omdat de biologieleraar het onderwerp seksualiteit in lessen behandelt, is totaal absurd.

Wat wél wordt aangeleerd is religie, net als (religieuze) onverdraagzaamheid. En de realiteit anno 2017 is dat Nederland hiertoe alle ruimte biedt, ondanks stoere taal van politici in verkiezingstijd. Radicale moskeeën worden niet gesloten, haatzaaiers worden niet aangepakt en hebben vrij spel.
pi_168367310
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is aangeboren; daarover bestaat een grote wetenschappelijke consensus. Het idee dat mensen homo "worden" via biseksualiteit of omdat de biologieleraar het onderwerp seksualiteit in lessen behandelt, is totaal absurd.
Het kan niet aangeboren zijn, het zit in de taal die aangeleerd wordt. Bestond het woord niet dan had niemand het erover en zou niemand er iets mee kunnen doen.

We zijn dan wel gemaakt van DNA en dat plant zich voort en ontwikkelt zich waardoor er taal ontstond maar ergens onderweg is iemand het gaan wisselen en zei men eerst man en vrouw maken kinderen maar later werd dat man en man en vrouw en vrouw wat leidde tot zulke huwelijken met adopties en donoren om het vol te houden dat het toch kan werken. Uiteindelijk maakt de oorzaak dan niet meer uit en is er het resultaat en de toekomst, hoe komen we eruit.
pi_168367374
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is aangeboren; daarover bestaat een grote wetenschappelijke consensus.
Diederik Stapel is jouw God zeker :')
pi_168367450
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als je de woorden homofoob en islamofoob in één adem uitspreekt, als een soort gelijkwaardige termen, ben je al perfect gehersenspoeld.
Door de moslims of door de homo's? Het is moeilijk om niemand voor het hoofd te stoten tegenwoordig, eigenlijk kun je over deze zaak geen mening hebben zonder dat te doen. Daarom kun je je het best afzijdig houden.
standaarddrinker
  maandag 23 januari 2017 @ 11:14:20 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168367459
Die Safeer is zo wereldvreemd dat het mij uberhaupt verbaast dat hij iemand les mag geven.

Als je die jongen ziet praten is het net alsof je naar een buitenaards wezen wat een imam-pak heeft aangetrokken aan het kijken bent. Zo ongeveer ALLES is voor hem nieuw en vreemd en onbekend.

Goed om te zien dat het VMBO nog steeds compleet incompetente mensen aantrekt, zowel leerlingen als leraren. Sommige dingen blijven toch mooi hetzelfde.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_168367525
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:07 schreef User8472 het volgende:

[..]

Het kan niet aangeboren zijn, het zit in de taal die aangeleerd wordt. Bestond het woord niet dan had niemand het erover en zou niemand er iets mee kunnen doen.

We zijn dan wel gemaakt van DNA en dat plant zich voort en ontwikkelt zich waardoor er taal ontstond maar ergens onderweg is iemand het gaan wisselen en zei men eerst man en vrouw maken kinderen maar later werd dat man en man en vrouw en vrouw wat leidde tot zulke huwelijken met adopties en donoren om het vol te houden dat het toch kan werken. Uiteindelijk maakt de oorzaak dan niet meer uit en is er het resultaat en de toekomst, hoe komen we eruit.
Serieus, kerel... - neem contact op met de instelling waar je onderwijs hebt genoten en vraag je geld terug. Ze hebben een aantoonbare wanprestatie geleverd.

Homoseksualiteit is zo oud als de mensheid zelf. Het kwam al voor de oude Grieken, ruim voordat de mensheid z'n slechtste uitvinding ooit deed: religie. Ten tijde van de Grieken was het een normaal, geaccepteerd verschijnsel. Door toedoen van religie is het gecriminaliseerd en zijn mensen eeuwenlang vermoord, psychisch kapotgemaakt, vervolgd en gediscrimineerd vanwege hun geaardheid.

En zolang figuren als jij hun feitenvrije gewauwel als een soort "redelijkheid" en "weldenkendheid" blijven verkondigen en daarin bijval krijgen, is het einde van de situatie van onrecht nog niet in zicht.
  maandag 23 januari 2017 @ 11:17:53 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168367548
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:07 schreef User8472 het volgende:

[..]

Het kan niet aangeboren zijn, het zit in de taal die aangeleerd wordt. Bestond het woord niet dan had niemand het erover en zou niemand er iets mee kunnen doen.
Ik HAD zin om die andere man flink in de kont te neuken maar omdat ik er geen woord voor kan vinden doe ik het lekker niet.

TROLLOLOLOLOL

[ Bericht 10% gewijzigd door SpecialK op 23-01-2017 11:23:39 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_168367573
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:14 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Door de moslims of door de homo's? Het is moeilijk om niemand voor het hoofd te stoten tegenwoordig, eigenlijk kun je over deze zaak geen mening hebben zonder dat te doen. Daarom kun je je het best afzijdig houden.
Door politiek-correct, naďef-links Nederland die het modewoord "islamofobie" in het leven heeft geroepen, om elke vorm van kritiek op de islam mee te duiden.

Overigens kun je prima een mening hebben in deze zaak. Het is namelijk prima om gewoon te staan voor gelijke rechten van mensen en je te keren tegen mensen die andere mensen hun gelijke rechten niet gunnen.
pi_168367612
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:10 schreef justarandomdude het volgende:

[..]

Diederik Stapel is jouw God zeker :')
Ik ga niet de zoveelste discussie voeren over de oorzaken van homoseksualiteit. Laten we het liever hebben over religieus extremisme en over haatzaaiers. Laten we bespreken waarom het in Nederland zo acceptabel is dat haatzaaiers vrij spel hebben. Niemand grijpt in. Geen haatpaleis wordt gesloten, geen haatimam wordt gestraft of het land uitgezet.
pi_168367689
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:16 schreef Elfletterig het volgende:
Serieus, kerel... - neem contact op met de instelling waar je onderwijs hebt genoten en vraag je geld terug. Ze hebben een aantoonbare wanprestatie geleverd.
Ik ben niet je kerel, vent of wijf. Ik heb onderwijs genoten bij een openbare school die hetzelfde verkondigd als alle andere scholen. Het is ook verplicht en mijn ouders hebben het betaald dus zouden zij het geld terug moeten vragen. Verder heb ik wellicht teveel tijd besteed aan gamen en tv kijken, dat erken ik maar ik kon niet weten dat het allemaal zo erg was.

quote:
Homoseksualiteit is zo oud als de mensheid zelf.
Archeologisch bewijs van de eerste beschavingen? Waar begon het dan? Men was al homo en plantte zich toch voort ofzo en noemde een aantal mensen hetero?

quote:
Het kwam al voor de oude Grieken, ruim voordat de mensheid z'n slechtste uitvinding ooit deed: religie. Ten tijde van de Grieken was het een normaal, geaccepteerd verschijnsel. Door toedoen van religie is het gecriminaliseerd en zijn mensen eeuwenlang vermoord, psychisch kapotgemaakt, vervolgd en gediscrimineerd vanwege hun geaardheid.

En zolang figuren als jij hun feitenvrije gewauwel als een soort "redelijkheid" en "weldenkendheid" blijven verkondigen en daarin bijval krijgen, is het einde van de situatie van onrecht nog niet in zicht.
Jij bent degene die onverdraagzaam is, ventileer het maar want het is ook allemaal oneerlijk.
pi_168367747
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik HAD zin om die andere man flink in de kont te neuken maar omdat ik er geen woord voor kan vinden doe ik het lekker niet.

TROLLOLOLOLOL
Anaal is geen seks want er vind geen voortplanting plaats. De anus is onderdeel van het voedselverwerkingssysteem en de penis is bedoeld om mee te plassen of zaad te lozen in een vagina. De vagina heeft ook een plasfunctie en is tevens een soort container voor het zaad, op het juiste moment natuurlijk. Of misschien ben jij een vrouw en wil je een voorbinddildo ofzo, ik weet het niet. Verder eloquent van je, je vind kennelijk iemand die voortplanting van mensen promoot een trol, dus iemand die het slecht en/of fout doet?
pi_168367860
Wat hij zegt klopt wel: de Romeinen hadden geen woord voor homoseksualiteit, machtige mannen deden het met iedereen waar ze zin in hadden en niemand werd homo genoemd. Later is er meer beschaving gekomen op dat terrein en werden man-man relaties taboe.
standaarddrinker
pi_168367919
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:25 schreef User8472 het volgende:
Ik ben niet je kerel, vent of wijf. Ik heb onderwijs genoten bij een openbare school die hetzelfde verkondigd als alle andere scholen. Het is ook verplicht en mijn ouders hebben het betaald dus zouden zij het geld terug moeten vragen. Verder heb ik wellicht teveel tijd besteed aan gamen en tv kijken, dat erken ik maar ik kon niet weten dat het allemaal zo erg was.
Het is zo klaar als een klontje dat je te veel tijd hebt besteed aan andere zaken dan kennis vergaren of op peil houden.

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:25 schreef User8472 het volgende:
Archeologisch bewijs van de eerste beschavingen? Waar begon het dan? Men was al homo en plantte zich toch voort ofzo en noemde een aantal mensen hetero?
Ten eerste: je hebt internet, je hebt Google, dus je gaat maar fijn zelf op onderzoek uit. Ten tweede wordt uiteraard nergens gesteld dat iedereen homo was, dus de voortplanting van de mensheid wordt er niet door belemmerd. Anno 2017 hebben we trouwens bepaald geen tekort aan mensen op deze planeet.

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:25 schreef User8472 het volgende:
Jij bent degene die onverdraagzaam is, ventileer het maar want het is ook allemaal oneerlijk.
Ik ben niet onverdraagzaam, ik stoor me aan je stuitende domheid.
pi_168367943
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:27 schreef User8472 het volgende:

[..]

Anaal is geen seks want er vind geen voortplanting plaats. De anus is onderdeel van het voedselverwerkingssysteem en de penis is bedoeld om mee te plassen of zaad te lozen in een vagina. De vagina heeft ook een plasfunctie en is tevens een soort container voor het zaad, op het juiste moment natuurlijk. Of misschien ben jij een vrouw en wil je een voorbinddildo ofzo, ik weet het niet. Verder eloquent van je, je vind kennelijk iemand die voortplanting van mensen promoot een trol, dus iemand die het slecht en/of fout doet?
Dus mensen die onvruchtbaar zijn of anticonceptie gebruiken, kunnen geen seks hebben. :?
Verder zijn mensen er niet om te voortplanten. Dat is hoogstens een eigenschap die ze hebben.
Misschien moet je gewoon eens verdiepen in de materie zodat je jezelf niet op internet belachelijk maakt. :{
ROBODEMONS..................|:(
pi_168367956
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:32 schreef DrDentz het volgende:
Wat hij zegt klopt wel: de Romeinen hadden geen woord voor homoseksualiteit, machtige mannen deden het met iedereen waar ze zin in hadden en niemand werd homo genoemd. Later is er meer beschaving gekomen op dat terrein en werden man-man relaties taboe.
De enige "beschaving" die er kwam, is de opmars van religie. En dat "prachtige" fenomeen is sindsdien de veroorzaker van talloze oorlogen geweest, die tot de dag van vandaag voortduren. Terreur, discriminatie, vervolging van minderheden, het opdringen / opleggen van de eigen religieuze regeltjes aan anderen... allemaal zaken die anno 2017 nog steeds volop spelen.

En die we kennelijk heel normaal vinden, want we doen er nauwelijks iets tegen.
  maandag 23 januari 2017 @ 11:39:46 #48
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168368003
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Serieus, kerel... - neem contact op met de instelling waar je onderwijs hebt genoten en vraag je geld terug. Ze hebben een aantoonbare wanprestatie geleverd.

Homoseksualiteit is zo oud als de mensheid zelf. Het kwam al voor de oude Grieken, ruim voordat de mensheid z'n slechtste uitvinding ooit deed: religie. Ten tijde van de Grieken was het een normaal, geaccepteerd verschijnsel. Door toedoen van religie is het gecriminaliseerd en zijn mensen eeuwenlang vermoord, psychisch kapotgemaakt, vervolgd en gediscrimineerd vanwege hun geaardheid.

En zolang figuren als jij hun feitenvrije gewauwel als een soort "redelijkheid" en "weldenkendheid" blijven verkondigen en daarin bijval krijgen, is het einde van de situatie van onrecht nog niet in zicht.
Homoseksualiteit is niets meer dan een genafwijking. Iets dat geen rol meer speelt in de evolutie.
Door al die rotzooi in het eten van de afgelopen 30 jaar zijn er ineens drastisch meer op die werelddelen waar chemie en eten onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Maak het aub niet spannender dan dat het is.
pi_168368028
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:27 schreef User8472 het volgende:

[..]

Anaal is geen seks want er vind geen voortplanting plaats. De anus is onderdeel van het voedselverwerkingssysteem en de penis is bedoeld om mee te plassen of zaad te lozen in een vagina. De vagina heeft ook een plasfunctie en is tevens een soort container voor het zaad, op het juiste moment natuurlijk. Of misschien ben jij een vrouw en wil je een voorbinddildo ofzo, ik weet het niet. Verder eloquent van je, je vind kennelijk iemand die voortplanting van mensen promoot een trol, dus iemand die het slecht en/of fout doet?
Bill, ben jij het?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 23 januari 2017 @ 12:09:22 #50
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168368729
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:27 schreef User8472 het volgende:

[..]

Anaal is geen seks want er vind geen voortplanting plaats. De anus is onderdeel van het voedselverwerkingssysteem en de penis is bedoeld om mee te plassen of zaad te lozen in een vagina. De vagina heeft ook een plasfunctie en is tevens een soort container voor het zaad, op het juiste moment natuurlijk. Of misschien ben jij een vrouw en wil je een voorbinddildo ofzo, ik weet het niet. Verder eloquent van je, je vind kennelijk iemand die voortplanting van mensen promoot een trol, dus iemand die het slecht en/of fout doet?
Hahaha. Hartelijk gelachen om deze post. Ik ga je hopelijk in meerdere topics terugzien, toch? Want ik denk eigenlijk dat je de potentie hebt om precies de juiste mensen pissed te maken. _O_
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_168369343
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De enige "beschaving" die er kwam, is de opmars van religie. En dat "prachtige" fenomeen is sindsdien de veroorzaker van talloze oorlogen geweest, die tot de dag van vandaag voortduren. Terreur, discriminatie, vervolging van minderheden, het opdringen / opleggen van de eigen religieuze regeltjes aan anderen... allemaal zaken die anno 2017 nog steeds volop spelen.

En die we kennelijk heel normaal vinden, want we doen er nauwelijks iets tegen.
Je moet ook niet te rooskleurig denken over man-man relaties voor de opkomst van het christendom. Meestal waren dat jonge knapen en slaven die anaal werden uitgewoond door hun meesters zonder wederzijdse instemming. Daar kan zelfs de gay-community niet achter staan denk ik.
standaarddrinker
pi_168369678
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:39 schreef TheThirdMark het volgende:

Door al die rotzooi in het eten van de afgelopen 30 jaar zijn er ineens drastisch meer op die werelddelen waar chemie en eten onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Maak het aub niet spannender dan dat het is.
Kan het ook niet zijn dat de gebieden waar jij het over hebt juist een nog verdere ontkerkelijking kennen en hierdoor meer mensen openlijk uit de kast durven te komen?

Ik ben wel anders benieuwd naar een serieus gepubliceerd onderzoek die deze stelling van jou zou bewijzen.
  maandag 23 januari 2017 @ 13:29:29 #53
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168370489
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Kan het ook niet zijn dat de gebieden waar jij het over hebt juist een nog verdere ontkerkelijking kennen en hierdoor meer mensen openlijk uit de kast durven te komen?

Ik ben wel anders benieuwd naar een serieus gepubliceerd onderzoek die deze stelling van jou zou bewijzen.
Er is geen enkele wetenschapper die zich aan zo'n onderzoek zou wagen. Dan valt de hele miskleun aan LGBT over hem heen met fakkels en aanslagen.
Je kan het zelf wel rustig afzetten tegen het % van dit soort kleunen in de gebieden die zelfbedruipend zijn, geen religie kennen op respect voor natuur na en geen specifieke gebruiken of verboden kennen tegen homoseksuelen.
pi_168370958
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De enige "beschaving" die er kwam, is de opmars van religie. En dat "prachtige" fenomeen is sindsdien de veroorzaker van talloze oorlogen geweest, die tot de dag van vandaag voortduren. Terreur, discriminatie, vervolging van minderheden, het opdringen / opleggen van de eigen religieuze regeltjes aan anderen... allemaal zaken die anno 2017 nog steeds volop spelen.

En die we kennelijk heel normaal vinden, want we doen er nauwelijks iets tegen.
Als het niet religie was, dan was het wel nationaliteit en anders een groep mensen met een voorkeur voor een bepaald gerecht. Men vecht om grond, waarop men kan leven en eten kan verbouwen. Religie lijkt een gezamelijke noemer, maar dat is niet zo want het is altijd een groep tegen een andere groep, 2 leiders die het oneens zijn met elkaar en niet goed met elkaar land kunnen verdelen.
pi_168373682
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:29 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Er is geen enkele wetenschapper die zich aan zo'n onderzoek zou wagen. Dan valt de hele miskleun aan LGBT over hem heen met fakkels en aanslagen.
Je kan het zelf wel rustig afzetten tegen het % van dit soort kleunen in de gebieden die zelfbedruipend zijn, geen religie kennen op respect voor natuur na en geen specifieke gebruiken of verboden kennen tegen homoseksuelen.
Ah dus je zuigt maar wat uit je duim dan ook nog eens LGBT gemeenschap als miskleun wegzetten, het is goed met jou vooringenomenheid. :W
  maandag 23 januari 2017 @ 15:50:31 #56
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_168374583
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bevölkerungsaustauschprogramm of replacement migration is gewoon VN-beleid hoor!
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 23 januari 2017 @ 20:25:03 #57
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168381415
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 15:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ah dus je zuigt maar wat uit je duim dan ook nog eens LGBT gemeenschap als miskleun wegzetten, het is goed met jou vooringenomenheid. :W
Wilde jij dan zeggen dat hun genenpoel wél correct in elkaar steekt? Dat steekt het duidelijk niet. En dat maakt een stel miskleunen van ze.
  maandag 23 januari 2017 @ 20:28:57 #58
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168381549
quote:
Haha wat een grap. Denk niet dat zoveel mensen hun leven hadden gegeven in WW2 als men dit had geweten.
Fade to Black
pi_168383181
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 20:25 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Wilde jij dan zeggen dat hun genenpoel wél correct in elkaar steekt? Dat steekt het duidelijk niet. En dat maakt een stel miskleunen van ze.
Blond haar of groene ogen zijn bijvoorbeeld ook genetische afwijkingen. Zullen we mensen met die eigenschappen ook maar miskleunen noemen.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 23 januari 2017 @ 21:37:31 #60
224960 highender
Travellin' Light
pi_168383906
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:36 schreef Morrigan het volgende:
Dus mensen die onvruchtbaar zijn of anticonceptie gebruiken, kunnen geen seks hebben. :?
Verder zijn mensen er niet om te voortplanten. Dat is hoogstens een eigenschap die ze hebben.
Misschien moet je gewoon eens verdiepen in de materie zodat je jezelf niet op internet belachelijk maakt. :{
  maandag 23 januari 2017 @ 23:52:28 #61
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168388382
quote:
15s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:17 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Blond haar of groene ogen zijn bijvoorbeeld ook genetische afwijkingen. Zullen we mensen met die eigenschappen ook maar miskleunen noemen.
Nee. Die hebben namelijk geen beperking op eventuele voortplanting. Zie de hele LGBTROFLCOPTEREINZEINZEINZTRIGGERED groep gewoon als een groep mensen met het syndroom van Down. Hartstikke aardig, en ja, gewoon dezelfde mensenrechten. Maar ergens is er wel iets drastisch fout gegaan.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 00:02:39 #62
224960 highender
Travellin' Light
pi_168388587
Kompleet van de pot gerukt, sommigen mochten willen dat ze Down syndroom hadden, dan was er tenminste sprake van een beperking, nu (b)lijkt het geheel afwezig te zijn.
pi_168388623
Geert Wilders had ik nog enigszins serieus kunnen nemen als hij zich ook druk zou maken om alle christelijke, joodse en ook gewoon niet-gelovige homofoben die voor de klas staan. Bovendien, wat heeft zijn homofobie te maken met zijn beroep als docent? Of moeten we alle docenten die voor de klas staan binnenstebuiten keren? Elk mens en dus ook docent heeft bepaalde opvattingen over zaken en dat is een goed recht. Het is pas een probleem als een docent zijn opvattingen naar buiten brengt in een klas...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 00:05:46 ]
  dinsdag 24 januari 2017 @ 00:06:16 #64
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_168388637
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef LXIV het volgende:
Dat is toch niet zo raar? In de ogen van alle Abrahamistische religies is homoseksualiteit onacceptabel en schadelijk.
Die selectieve verontwaardiging komt stoer over bij de achterban. :{

:{˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_168388763
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Homofobe imam is een pleonasme.
Hebben we onze grote sukkel weer. Net zoals een homofobe priester of joodse geestelijke ook een pleonasme is. Daar heb jij echter minder problemen mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 00:17:19 ]
pi_168388790
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef Jigzoz het volgende:
Als je een niet-homofobe imam vindt, dán is dat nieuws.
Wat is er mis met het hebben van een homofobie? Wie heeft het zo verzonnen dat dat slecht is? Je kan een haat hebben voor homoseksualiteit maar verder prima functioneren als burger en in je functie. Homohaat staat namelijk niet synoniem aan homo's pesten en in elkaar slaan, maar de daad verafschuwen met je verstand en hart. Als homofobie blijft bij een opvatting dan is daar niks mis mee.

Oh en voor ik de reacties krijg: ik haat homoseksualiteit, maar niet de mensen die het zijn. Heb een tijd terug op werk contact gehad met een homo, met wie ik het zoo goed kon vinden dat we zowat de hele dag samen waren en zelfs de pauzes met elkaar spendeerden. Leuke en lieve jongen en geen probleem met hem, maar de daad wel. Tot op de dag van vandaag nog contact met elkaar via de app.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 00:23:54 ]
pi_168388881
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat is er mis met het hebben van een homofobie? Wie heeft het zo verzonnen dat dat slecht is? Je kan een haat hebben voor homoseksualiteit maar verder prima functioneren als burger en in je functie. Homohaat staat namelijk niet synoniem aan homo's pesten en in elkaar slaan, maar de daad verafschuwen met je verstand en hart. Als homofobie blijft bij een opvatting dan is daar niks mis mee.

Oh en voor ik de reacties krijg: ik haat homoseksualiteit, maar niet de mensen die het zijn. Heb een tijd terug op werk contact gehad met een homo, met wie ik het zoo goed kon vinden dat we zowat de hele dag samen waren en zelfs de pauzes met elkaar spendeerden. Leuke en lieve jongen en geen probleem met hem, maar de daad wel. Tot op de dag van vandaag nog contact met elkaar via de app.

Waarom vind je het afschuwelijk dat homo's met elkaar seks hebben. Daar merk jij toch niks van. :?
ROBODEMONS..................|:(
pi_168388903
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat is er mis met het hebben van een homofobie?

Wat is er mis met het hebben van een fobie voor perverse mensen die zich heel erg bezigen met wat anderen uitspoken in bed?

En hoe kom jij trouwens aan die stoute gedachtes, behalve dan van je waarschijnlijk slechte geloof?
Conscience do cost.
pi_168388908
Wat iemand in zijn/haar slaapkamer doet moet diegene toch lekker zelf weten?

Prima dat je gayseks, poepseks, voetseks, etc. verafschuwt maar hou dat lekker voor jezelf aub.
pi_168388910
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 23:52 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Nee. Die hebben namelijk geen beperking op eventuele voortplanting. Zie de hele LGBTROFLCOPTEREINZEINZEINZTRIGGERED groep gewoon als een groep mensen met het syndroom van Down. Hartstikke aardig, en ja, gewoon dezelfde mensenrechten. Maar ergens is er wel iets drastisch fout gegaan.
Homo's kunnen net als hetero's gewoon voortplanten, zolang ze het maar met het andere geslacht doen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_168388919
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:30 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Waarom vind je het afschuwelijk dat homo's met elkaar seks hebben. Daar merk jij toch niks van. :?
Moeten ze helemaal zelf weten. Het past alleen niet in mijn normen en waarden. Daar is niks mis mee en die opvattingen mag ik gelukkig hebben. Neemt niet weg dat ik niet normaal met homo's om kan gaan. Heb een kennis die lesbei is en actief is in een stichting die opkomt voor de belangen van de homoseksuelen onder de islamitische gemeenschap ( toevallig kwam de stichting voorbij in het programma rot op met je religie).
pi_168388925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:32 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat iemand in zijn/haar slaapkamer doet moet diegene toch lekker zelf weten?

Prima dat je gayseks, poepseks, voetseks, etc. verafschuwt maar hou dat lekker voor jezelf aub.
Er zijn weinig mensen die in het openbaar uitgebreid over hun seksleven praten. En als je het niet wil horen, geef je dat gewoon aan.
ROBODEMONS..................|:(
pi_168388928
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat is er mis met het hebben van een fobie voor perverse mensen die zich heel erg bezigen met wat anderen uitspoken in bed?

En hoe kom jij trouwens aan die stoute gedachtes, behalve dan van je waarschijnlijk slechte geloof?
Ik ben er niet mee bezig, kerel. Het komt nu aan de orde gezien de discussie over dit onderwerp. Misschien moet je leren lezen.
pi_168388938
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik ben er niet mee bezig, kerel. Het komt nu aan de orde gezien de discussie over dit onderwerp. Misschien moet je leren lezen.
Je bent er wel mee bezig want je zegt net dat je je het afkeurt. Ik vraag me af waar die zieke en perverse bemoeizucht vandaan komt. Kan het zijn dat je zelf misschien gevoelens hebt bij mensen van hetzelfde geslacht of is het gewoon aangepraatte haat van het geloof dat jij blind volgt?
Conscience do cost.
pi_168388946
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:34 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Moeten ze helemaal zelf weten. Het past alleen niet in mijn normen en waarden. Daar is niks mis mee en die opvattingen mag ik gelukkig hebben. Neemt niet weg dat ik niet normaal met homo's om kan gaan. Heb een kennis die lesbei is en actief is in een stichting die opkomt voor de belangen van de homoseksuelen onder de islamitische gemeenschap ( toevallig kwam de stichting voorbij in het programma rot op met je religie).
Er is nogal een verschil iets niet onder je normen en waarden vinden en het daadwerkelijk haten.
ROBODEMONS..................|:(
pi_168388991
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:30 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Waarom vind je het afschuwelijk dat homo's met elkaar seks hebben. Daar merk jij toch niks van. :?
In principe zou je dat ook kunnen denken over pedofilie: de buurman heeft seks met zijn 8-jarige stiefdochter. Wij merken er niets van, maar je kunt het toch verwerpelijk vinden.
standaarddrinker
  dinsdag 24 januari 2017 @ 00:46:15 #77
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168389002
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:33 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Homo's kunnen net als hetero's gewoon voortplanten, zolang ze het maar met het andere geslacht doen.
Ja, en Downies kunnen dat onderling ook gewoon. Of het ook wenselijk is, is dan weer een tweede. Alhoewel jij daar natuurlijk ook een voorstander voor bent. Pedoseksuelen kunnen ook gerust kinderen verwekken bij kinderen (zwangerschappen bij kinderen van 9 jaar zijn niet onmogelijk). Maar of dat zo wenselijk is. Maar ook daar zul jij wel voordelen bij zien. Keuzes en gelijkheid O+
pi_168389049
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:46 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ja, en Downies kunnen dat onderling ook gewoon.
Je zult wel uit ervaring spreken.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 00:55:47 #79
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168389066
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zult wel uit ervaring spreken.
Klopt, je ouders zijn, zoals typerend is, aardige mensen.
pi_168389383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:17 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hebben we onze grote sukkel weer. Net zoals een homofobe priester of joodse geestelijke ook een pleonasme is. Daar heb jij echter minder problemen mee.
Hebben we het radicale zandvrouwtje weer. Ik vind de homofobe priester of joodse geestelijke net zulke gekkies. Mensen die anno 2017 nog een probleem hebben met homoseksualiteit sporen sowieso niet.
pi_168389521
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat is er mis met het hebben van een homofobie? Wie heeft het zo verzonnen dat dat slecht is? Je kan een haat hebben voor homoseksualiteit maar verder prima functioneren als burger en in je functie. Homohaat staat namelijk niet synoniem aan homo's pesten en in elkaar slaan, maar de daad verafschuwen met je verstand en hart. Als homofobie blijft bij een opvatting dan is daar niks mis mee.

Oh en voor ik de reacties krijg: ik haat homoseksualiteit, maar niet de mensen die het zijn. Heb een tijd terug op werk contact gehad met een homo, met wie ik het zoo goed kon vinden dat we zowat de hele dag samen waren en zelfs de pauzes met elkaar spendeerden. Leuke en lieve jongen en geen probleem met hem, maar de daad wel. Tot op de dag van vandaag nog contact met elkaar via de app.

Vergeten fatsoenlijk te integreren net zoals de rest van de mocro's in NL?
  dinsdag 24 januari 2017 @ 05:57:43 #82
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168389578
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:39 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is niets meer dan een genafwijking. Iets dat geen rol meer speelt in de evolutie.
Door al die rotzooi in het eten van de afgelopen 30 jaar zijn er ineens drastisch meer op die werelddelen waar chemie en eten onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Maak het aub niet spannender dan dat het is.
Chemie en eten zijn al sinds het uitvinden van eten onlosmakelijk met elkaar verbonden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_168389583
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:39 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is niets meer dan een genafwijking. Iets dat geen rol meer speelt in de evolutie.
Door al die rotzooi in het eten van de afgelopen 30 jaar zijn er ineens drastisch meer op die werelddelen waar chemie en eten onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Maak het aub niet spannender dan dat het is.
Integendeel - een kleine homoseksuele populatie hebben lijkt een evolutionair voordeel op te leveren. Bij zowel mens als dier.
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2017 @ 06:10:18 #84
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_168389585
quote:
Bij te spijkeren over de islam.....
Waarom?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_168389669
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:45 schreef DrDentz het volgende:

[..]

In principe zou je dat ook kunnen denken over pedofilie: de buurman heeft seks met zijn 8-jarige stiefdochter. Wij merken er niets van, maar je kunt het toch verwerpelijk vinden.
Dat is iets heel anders door de machtsverhoudingen tussen volwassenen en kinderen. :')
pi_168389767
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 06:07 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Integendeel - een kleine homoseksuele populatie hebben lijkt een evolutionair voordeel op te leveren. Bij zowel mens als dier.
kan je hier meer over vertellen?
pi_168389901
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat is er mis met het hebben van een homofobie? Wie heeft het zo verzonnen dat dat slecht is? Je kan een haat hebben voor homoseksualiteit maar verder prima functioneren als burger en in je functie. Homohaat staat namelijk niet synoniem aan homo's pesten en in elkaar slaan, maar de daad verafschuwen met je verstand en hart. Als homofobie blijft bij een opvatting dan is daar niks mis mee.

Oh en voor ik de reacties krijg: ik haat homoseksualiteit, maar niet de mensen die het zijn. Heb een tijd terug op werk contact gehad met een homo, met wie ik het zoo goed kon vinden dat we zowat de hele dag samen waren en zelfs de pauzes met elkaar spendeerden. Leuke en lieve jongen en geen probleem met hem, maar de daad wel. Tot op de dag van vandaag nog contact met elkaar via de app.

Geweldig, zelf als door een wesp gestoken reageren als iemand opmerkt dat "homofobe imam" een pleonasme is, om vervolgens je keurig aangeleerde homohaat uitvoerig uit de doeken te doen. "Wat is er mis met homofobie?"

Alles, is het antwoord. Hoe kun je in godsnaam respect of begrip verwachten voor de haatdragende religie die jou is aangeleerd, als je andere mensen afrekent op een aangeboren seksuele geaardheid? En bovendien: waarom reageer je zo fel op mensen die kritisch zijn over jouw religie, of ronduit haat jegens die religie laten blijken? Je bent zelf geen haar beter.

En dan ook nog een soort redelijkheid en weldenkendheid uitstralen. :') Je bent niet redelijk, maar haatdragend. En je bent ook niet weldenkend, maar gehersenspoeld en tamelijk dom.

Tip: lees je eigen stukje nog eens aan en vervang homo door "moslim" en homofobie door het modewoord "islamofobie". En bedenk tijdens het lezen ervan dat homoseksualiteit is aangeboren, terwijl religie is aangeleerd.
pi_168389927
Pedofilie is ook alweer voorbijgekomen zie ik. :') Heeft net zo weinig met homoseksualiteit als met heteroseksualiteit te maken, maar het bekt zo lekker hč?

Sowieso... dit hele topic :') Het gaat alleen nog over waar homoseksualiteit vandaan komt, of het de voortplanting van mensen in de weg staat (op een planeet met een immens bevolkingsoverschot), of het wel aangeboren is, noem maar op.

Terwijl het zou moeten gaan over een homofobe imam die lesgeeft aan docenten. Maar de discussie gaat niet over die imam, maar over homo's. Bizar gewoon.
pi_168390019
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:45 schreef DrDentz het volgende:

[..]

In principe zou je dat ook kunnen denken over pedofilie: de buurman heeft seks met zijn 8-jarige stiefdochter. Wij merken er niets van, maar je kunt het toch verwerpelijk vinden.
Waarom komen mensen altijd met die kromme vergelijkingen. Je snapt hopelijk toch ook wel het verschil tussen vrijwillige seks en verkrachting. Tenminste, dat hoop ik. ;(
ROBODEMONS..................|:(
pi_168390122
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:11 schreef Elfletterig het volgende:
Pedofilie is ook alweer voorbijgekomen zie ik. :') Heeft net zo weinig met homoseksualiteit als met heteroseksualiteit te maken, maar het bekt zo lekker hč?

Sowieso... dit hele topic :') Het gaat alleen nog over waar homoseksualiteit vandaan komt, of het de voortplanting van mensen in de weg staat (op een planeet met een immens bevolkingsoverschot), of het wel aangeboren is, noem maar op.

Terwijl het zou moeten gaan over een homofobe imam die lesgeeft aan docenten. Maar de discussie gaat niet over die imam, maar over homo's. Bizar gewoon.
Er is niemand nog verbaasd over een homofobe imam, dat is inherent aan de islam. Sterker nog, dat hij "lesgeeft" over de islam lijkt me prima, zodat ook de haat tegen homos duidelijk is voor de mensen die over moslims moeten leren.
pi_168390139
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:46 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ja, en Downies kunnen dat onderling ook gewoon. Of het ook wenselijk is, is dan weer een tweede. Alhoewel jij daar natuurlijk ook een voorstander voor bent. Pedoseksuelen kunnen ook gerust kinderen verwekken bij kinderen (zwangerschappen bij kinderen van 9 jaar zijn niet onmogelijk). Maar of dat zo wenselijk is. Maar ook daar zul jij wel voordelen bij zien. Keuzes en gelijkheid O+
Klopt, als het aan mij lag, waren alle 9-jarige downies zwanger.
ROBODEMONS..................|:(
pi_168390231
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:51 schreef wolkentoetje het volgende:
De moslimgemeenschap die zich in Almere Poort zal vestigen?
Gewoon demografisch gegeven.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168390309
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een homofobie? Wie heeft het zo verzonnen dat dat slecht is? Je kan een haat hebben voor homoseksualiteit maar verder prima functioneren als burger en in je functie. Homohaat staat namelijk niet synoniem aan homo's pesten en in elkaar slaan, maar de daad verafschuwen met je verstand en hart. Als homofobie blijft bij een opvatting dan is daar niks mis mee.

Oh en voor ik de reacties krijg: ik haat homoseksualiteit, maar niet de mensen die het zijn. Heb een tijd terug op werk contact gehad met een homo, met wie ik het zoo goed kon vinden dat we zowat de hele dag samen waren en zelfs de pauzes met elkaar spendeerden. Leuke en lieve jongen en geen probleem met hem, maar de daad wel. Tot op de dag van vandaag nog contact met elkaar via de app.
Paar stellingen...

1) Als homoseksualiteit verboden wordt (bekend maken dat je het bent etc), zou je voor of tegen dat verbod zijn?
2) Uitingen van homoseksualiteit in het openbaar, voor of tegen?
3) Educatie over homoseksualiteit voor of tegen?

Het is makkelijk om te zeggen dat je geen problemen met homos hebt, alleen met homoseksualiteit, maar wat voor consequenties koppel je er aan?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168392737
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat is er mis met het hebben van een homofobie? Wie heeft het zo verzonnen dat dat slecht is? Je kan een haat hebben voor homoseksualiteit maar verder prima functioneren als burger en in je functie. Homohaat staat namelijk niet synoniem aan homo's pesten en in elkaar slaan, maar de daad verafschuwen met je verstand en hart. Als homofobie blijft bij een opvatting dan is daar niks mis mee.

Oh en voor ik de reacties krijg: ik haat homoseksualiteit, maar niet de mensen die het zijn. Heb een tijd terug op werk contact gehad met een homo, met wie ik het zoo goed kon vinden dat we zowat de hele dag samen waren en zelfs de pauzes met elkaar spendeerden. Leuke en lieve jongen en geen probleem met hem, maar de daad wel. Tot op de dag van vandaag nog contact met elkaar via de app.

Wat er mis met homofobie is, is dat je mensen afkeurt vanwege hun zijn. Homoseksualiteit is geen daad, maar een geaardheid. Het is van dezelfde categorie als old-school racisme.

En homoseksualiteit verafschuwen met je verstand is mijns inziens per definitie onmogelijk.
pi_168415832
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 02:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Hebben we het radicale zandvrouwtje weer. Ik vind de homofobe priester of joodse geestelijke net zulke gekkies. Mensen die anno 2017 nog een probleem hebben met homoseksualiteit sporen sowieso niet.
En dat bepaald jij omdat jij jezelf oh zo superieur acht? Jouw opvatting is de norm of hoort de norm te zijn? Je arrogantie is te hilarisch voor woorden.

Overigens, Marokko - en zeker het gebied waar ik vandaan kom- is zo groen en bebost als maar zijn kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2017 12:49:20 ]
pi_168415884
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 04:29 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Vergeten fatsoenlijk te integreren net zoals de rest van de mocro's in NL?
Hoe kan ik integreren als ik geboren ben in Nederland? Ben jij ook geďntegreerd?

Ze zeggen wel eens dat domme vragen niet bestaan, maar jouw vraag is niet alleen dom, maar ook nog achterlijk.
pi_168415941
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Geweldig, zelf als door een wesp gestoken reageren als iemand opmerkt dat "homofobe imam" een pleonasme is, om vervolgens je keurig aangeleerde homohaat uitvoerig uit de doeken te doen. "Wat is er mis met homofobie?"

Alles, is het antwoord. Hoe kun je in godsnaam respect of begrip verwachten voor de haatdragende religie die jou is aangeleerd, als je andere mensen afrekent op een aangeboren seksuele geaardheid? En bovendien: waarom reageer je zo fel op mensen die kritisch zijn over jouw religie, of ronduit haat jegens die religie laten blijken? Je bent zelf geen haar beter.

En dan ook nog een soort redelijkheid en weldenkendheid uitstralen. :') Je bent niet redelijk, maar haatdragend. En je bent ook niet weldenkend, maar gehersenspoeld en tamelijk dom.

Tip: lees je eigen stukje nog eens aan en vervang homo door "moslim" en homofobie door het modewoord "islamofobie". En bedenk tijdens het lezen ervan dat homoseksualiteit is aangeboren, terwijl religie is aangeleerd.
Ik denk dat jij heel goed duidelijk moet hebben dat er een verschil is tussen een afkeer jegens iets hebben en respecteren. Ik heb afkeer jegens bepaalde zaken, maar dat wil niet zeggen dat ik iets of iemand niet respecteer. Vanuit mijn opvatting heb ik een afkeer tegen homoseksualiteit, maar ik heb vrienden die homo's zijn en waar ik het prima mee kan vinden. Sterker nog, ze vertrouwen mij bepaalde dingen meer toe dan anderen mensen omdat ik bepaalde principes hoog in het vaandel heb staan ( geheimen goed bewaren, vertrouwen, etc).

Misschien dat je het nu iets begrijpt. Die homo's weten overigens maar al te goed dat ik homoseksualiteit niet goedkeur. Ik begrijp ook dat die mensen er niks aan kunnen doen en zo geboren zijn en het lastig is om dan niet toe te geven aan die gevoelens.
  woensdag 25 januari 2017 @ 12:54:08 #98
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168415958
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 12:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoe kan ik integreren als ik geboren ben in Nederland? Ben jij ook geďntegreerd?

Hoewel ik het met het sentiment van je eens ben is er natuurlijk wel wat voor te zeggen dat er zat 2e en 3e en ja ook 4e generatie mensen in Nederland rondlopen die zich volledig en lauter begeven in de kringen van hun culturele afkomst. De meeste zullen minimaal op school worden geconfronteerd met Nederlanders en Nederlandse culturele waarden maar zelfs dat is bij bepaalde mensen niet eens van toepassing.

Dat is natuurlijk in een bepaalde zin een gebrek aan integratie.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_168416033
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:59 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Paar stellingen...

1) Als homoseksualiteit verboden wordt (bekend maken dat je het bent etc), zou je voor of tegen dat verbod zijn?
2) Uitingen van homoseksualiteit in het openbaar, voor of tegen?
3) Educatie over homoseksualiteit voor of tegen?

Het is makkelijk om te zeggen dat je geen problemen met homos hebt, alleen met homoseksualiteit, maar wat voor consequenties koppel je er aan?
1: Ik ben voor de vrijheid van homoseksualiteit. Je kan iemand niet verplichten van een vrouw te houden. Dat druist echt tegen al mijn principes in.

2: Ik ben tegen uitingen van alle vormen van seksualiteit in het openbaar. Vind het ook walgelijk als een hetero stel op elkaar in een park ligt. Een knuffel, hand in hand lopen daarentegen vind ik aandoenlijk ( ook bij homo's).

3: Ik ben ook voor educatie over homoseksualiteit. We leven in een heterogene maatschappij en vroeg of laat komen de kinderen in contact met homo's en dan is het wel fijn als ze er wat van af weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2017 13:00:02 ]
pi_168416420
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 12:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
2: Ik ben tegen uitingen van alle vormen van seksualiteit in het openbaar. Vind het ook walgelijk als een hetero stel op elkaar in een park ligt. Een knuffel, hand in hand lopen daarentegen vind ik aandoenlijk ( ook bij homo's).
Als je het aandoenlijk vindt snap ik niet helemaal hoe dat samen gaat met dat je homoseksualiteit haat (zoals in je eerdere comment), en het is al helemaal niet zo dat je dan homofoob bent. Je bent een beetje aan het zwalken, en dat snap ik ook wel in jouw situatie.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168416686
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 12:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoe kan ik integreren als ik geboren ben in Nederland? Ben jij ook geďntegreerd?

Ze zeggen wel eens dat domme vragen niet bestaan, maar jouw vraag is niet alleen dom, maar ook nog achterlijk.
Lees onderstaande eens? :)

Jouw toon is overigens wel typerend.

quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2017 12:54 schreef SpecialK het volgende:
Hoewel ik het met het sentiment van je eens ben is er natuurlijk wel wat voor te zeggen dat er zat 2e en 3e en ja ook 4e generatie mensen in Nederland rondlopen die zich volledig en lauter begeven in de kringen van hun culturele afkomst. De meeste zullen minimaal op school worden geconfronteerd met Nederlanders en Nederlandse culturele waarden maar zelfs dat is bij bepaalde mensen niet eens van toepassing.

Dat is natuurlijk in een bepaalde zin een gebrek aan integratie.
Exact. Het niet goedkeuren van homoseksualiteit komt voort uit haar sociaal culturele kring. Dat is haar aangeleerd, net zoals het sprookjesboek waar haar geloof op is gebaseerd. :)
pi_168417470
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 12:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik denk dat jij heel goed duidelijk moet hebben dat er een verschil is tussen een afkeer jegens iets hebben en respecteren. Ik heb afkeer jegens bepaalde zaken, maar dat wil niet zeggen dat ik iets of iemand niet respecteer. Vanuit mijn opvatting heb ik een afkeer tegen homoseksualiteit, maar ik heb vrienden die homo's zijn en waar ik het prima mee kan vinden. Sterker nog, ze vertrouwen mij bepaalde dingen meer toe dan anderen mensen omdat ik bepaalde principes hoog in het vaandel heb staan ( geheimen goed bewaren, vertrouwen, etc).

Misschien dat je het nu iets begrijpt. Die homo's weten overigens maar al te goed dat ik homoseksualiteit niet goedkeur. Ik begrijp ook dat die mensen er niks aan kunnen doen en zo geboren zijn en het lastig is om dan niet toe te geven aan die gevoelens.
Sorry, maar je zwalkt alle kanten op. In de post waarop ik reageerde, sprak je expliciet over het haten van homoseksualiteit en verdedigde je homohaat. Nu is die haat ineens "afkeer" geworden.

In je vorige post sprak je over het verafschuwen van de daad "met je hart en verstand". Nu zeg je ineens dat je wél begrijpt dat mensen er niks aan kunnen doen en zo geboren zijn en dat het dan lastig is om niet toe te geven aan die gevoelens. Jouw zogenaamde hart en verstand vervult jou met haat op het moment dat mensen toegeven aan gevoelens waarmee ze geboren zijn. En dat alleen omdat jou van kinds af aan een intolerante houding is aangeleerd vanuit je geloof.

In je vorige post schreef je dat je op je werk een tijd terug contact hebt gehad met een homo, nu heb je ineens meerdere vrienden die homo zijn. Ook een beetje merkwaardig allemaal.

Bottom-line: religieus gevoede homohaat heeft vrij spel, is acceptabel en is in veel kringen gewoon de norm. Een topic over een homohatende imam ontpopt zich in de zoveelste zeikdiscussie over de oorzaken van homoseksualiteit, met de gebruikelijke zijsprongetjes naar voortplanting en pedofilie. Dat terwijl religie (en dus ook homohaat) een keuze is en homoseksualiteit niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2017 14:16:50 ]
pi_168419413
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bevölkerungsaustauschprogramm of replacement migration is gewoon VN-beleid hoor!
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
:') Wat is het probleem van bevolkingsafname?
Hooguit dat economische modellen er een systeemerror van krijgen, verder niet.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_168419451
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 12:59 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

1: Ik ben voor de vrijheid van homoseksualiteit. Je kan iemand niet verplichten van een vrouw te houden. Dat druist echt tegen al mijn principes in.
[..]
Hoezo kan iemand voor de vrijheid van een seksuele geaardheid zijn?
Je zegt toch ook niet: "Ik ben voor blauwe oogkleur"?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_168419647
Volgens mij zijn ze helemaal niet homofoob, want

What happens in the desert stays in the desert
Aai nooit een brandende hond.
pi_168419842
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 15:54 schreef Munktar het volgende:
Volgens mij zijn ze helemaal niet homofoob, want

What happens in the desert stays in the desert
:D _O-
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_168430423
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als je het aandoenlijk vindt snap ik niet helemaal hoe dat samen gaat met dat je homoseksualiteit haat (zoals in je eerdere comment), en het is al helemaal niet zo dat je dan homofoob bent. Je bent een beetje aan het zwalken, en dat snap ik ook wel in jouw situatie.
Zou niet weten waarom ik zou zwalken. Het is niet dat men me hier kent of zo. En wat men hier van me denkt zal me aan mijn reet roesten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2017 22:42:49 ]
pi_168430482
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:36 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Lees onderstaande eens? :)

Jouw toon is overigens wel typerend.

[..]

Exact. Het niet goedkeuren van homoseksualiteit komt voort uit haar sociaal culturele kring. Dat is haar aangeleerd, net zoals het sprookjesboek waar haar geloof op is gebaseerd. :)
Nou, ben jij wel goed genoeg geďntegreerd? Net zoals er ook zat 'echte' Hollanders zijn die ook niks met homoseksualiteit hebben en er ook een afkeer van hebben. Maar dat heeft bij hen dan weer niks te maken met integratie?
pi_168430571
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Sorry, maar je zwalkt alle kanten op. In de post waarop ik reageerde, sprak je expliciet over het haten van homoseksualiteit en verdedigde je homohaat. Nu is die haat ineens "afkeer" geworden.

In je vorige post sprak je over het verafschuwen van de daad "met je hart en verstand". Nu zeg je ineens dat je wél begrijpt dat mensen er niks aan kunnen doen en zo geboren zijn en dat het dan lastig is om niet toe te geven aan die gevoelens. Jouw zogenaamde hart en verstand vervult jou met haat op het moment dat mensen toegeven aan gevoelens waarmee ze geboren zijn. En dat alleen omdat jou van kinds af aan een intolerante houding is aangeleerd vanuit je geloof.

In je vorige post schreef je dat je op je werk een tijd terug contact hebt gehad met een homo, nu heb je ineens meerdere vrienden die homo zijn. Ook een beetje merkwaardig allemaal.

Bottom-line: religieus gevoede homohaat heeft vrij spel, is acceptabel en is in veel kringen gewoon de norm. Een topic over een homohatende imam ontpopt zich in de zoveelste zeikdiscussie over de oorzaken van homoseksualiteit, met de gebruikelijke zijsprongetjes naar voortplanting en pedofilie. Dat terwijl religie (en dus ook homohaat) een keuze is en homoseksualiteit niet.
Ik zwalk niet af en zie ook geen reden dat te doen. Ik heb meerdere mensen die homo zijn. In mijn eerste beginpost benoemde ik dat niet, maar waarom zou ik ze allemaal moeten benoemen?

In elk geval, is het gewoon een geval van ik respecteer ze en kan er prima mee omgaan, maar ik heb er wel een afkeer van. En met afkeer bedoel ik dan ook dat ik het haat omdat Allah het haat. Begrijp ook niet wat er mis is met iets haten. Vooral niet als je verder niks doet met je haat en je deze mensen gewoon normaal behandeld.

Overigens heb ik nergens gesproken over pedofilie ( zie de link niet met homoseksualiteit) en noch heb ik gezegd dat het niet-aangeboren is, sterker nog, eerder zei ik al dat het aangeboren is en ze er in die zin niets aan kunnen doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2017 22:47:02 ]
pi_168431646
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En met afkeer bedoel ik dan ook dat ik het haat omdat Allah het haat.
Als hij het zo haat kan hij er toch wat tegen doen? Het is een god. Dat maakt hem ook gelijk verantwoordelijk voor het bestaan van homo's.
pi_168431722
quote:
9s.gif Op woensdag 25 januari 2017 23:19 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Als hij het zo haat kan hij er toch wat tegen doen? Het is een god. Dat maakt hem ook gelijk verantwoordelijk voor het bestaan van homo's.
Allah zegt : “En Wij zullen u waarlijk op de proef stellen.''

De een krijgt homoseksualiteit, de ander verlies van kind en weer ander wordt geboren in een land zonder fatsoenlijk water. :)
pi_168431837
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 23:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Allah zegt : “En Wij zullen u waarlijk op de proef stellen.''

De een krijgt homoseksualiteit, de ander verlies van kind en weer ander wordt geboren in een land zonder fatsoenlijk water. :)
Heel liefdevol.
pi_168432094
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
In elk geval, is het gewoon een geval van ik respecteer ze en kan er prima mee omgaan, maar ik heb er wel een afkeer van. En met afkeer bedoel ik dan ook dat ik het haat omdat Allah het haat. Begrijp ook niet wat er mis is met iets haten. Vooral niet als je verder niks doet met je haat en je deze mensen gewoon normaal behandeld.
Moslimhaat is helemaal ok dus?
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_168432114
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 23:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Allah zegt : “En Wij zullen u waarlijk op de proef stellen.''

De een krijgt homoseksualiteit, de ander verlies van kind en weer ander wordt geboren in een land zonder fatsoenlijk water. :)
Dan zal ie wel een pleurishekel aan moslims hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168432866
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 23:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Allah zegt : “En Wij zullen u waarlijk op de proef stellen.''

De een krijgt homoseksualiteit, de ander verlies van kind en weer ander wordt geboren in een land zonder fatsoenlijk water. :)
Right. Ik moet meteen aan onderstaande denken.

pi_168434148
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 23:36 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Moslimhaat is helemaal ok dus?
Islamhaat dan. De mensen moet je van haar liefdevol behandelen - maar de religie mag je dan idd intens haten.
pi_168434320
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 22:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ik zou zwalken. Het is niet dat men me hier kent of zo. En wat men hier van me denkt zal me aan mijn reet roesten.
Je zwalkt omdat je zegt in je ene post dat je het haat en in de andere dat je het aandoenlijk kan vinden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 26 januari 2017 @ 07:50:16 #118
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_168434405
Kijk ze eenz allemaal over elkaar struikelen om de moslimtroll maar af te mogen blaffen, tot het genante aan toe :D _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_168434434
Een imam, pastoor,dominee, paus,rabbijn is per definitie tegen sex met hetzelfde geslacht.
pi_168434512
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 07:50 schreef Dven het volgende:
Kijk ze eenz allemaal over elkaar struikelen om de moslimtroll maar af te mogen blaffen, tot het genante aan toe :D _O-
Dat moet jou toch bekend voorkomen, ouwe trolluser dat je er bent.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168434520
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik zwalk niet af en zie ook geen reden dat te doen. Ik heb meerdere mensen die homo zijn. In mijn eerste beginpost benoemde ik dat niet, maar waarom zou ik ze allemaal moeten benoemen?

In elk geval, is het gewoon een geval van ik respecteer ze en kan er prima mee omgaan, maar ik heb er wel een afkeer van. En met afkeer bedoel ik dan ook dat ik het haat omdat Allah het haat. Begrijp ook niet wat er mis is met iets haten. Vooral niet als je verder niks doet met je haat en je deze mensen gewoon normaal behandeld.

Overigens heb ik nergens gesproken over pedofilie ( zie de link niet met homoseksualiteit) en noch heb ik gezegd dat het niet-aangeboren is, sterker nog, eerder zei ik al dat het aangeboren is en ze er in die zin niets aan kunnen doen.
Vervang het woord homo met het woord moslim in je haatdragende en opruiende teksten en jij staat als eerste vooraan te krijsen dat het allemaal kut is. Je bent hypocriet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168436767
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 23:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Allah zegt : “En Wij zullen u waarlijk op de proef stellen.''

De een krijgt homoseksualiteit, de ander verlies van kind en weer ander wordt geboren in een land zonder fatsoenlijk water. :)
Die uitspraak kwam ook ter sprake in een interview met Tofik Dibi over homoseksualiteit.

Het startpunt was dat Allah homoseksualiteit afkeurt, maar wel dus mensen zoals jij ook al zegt "op de proef stelt". Omdat homoseksualiteit dus volgens Allah zondig is, doet een homo er het beste aan zijn gevoelens te onderdrukken. Er werd Tofik toen de vraag gesteld of hij het niet knap vond dat sommige homo's hun gevoelens een leven lang wisten te onderdrukken omdat ze dat niet in overeenstemming met hun geloof achten. De interviewer wilde toe naar het antwoord: "ja, ik vind het knap dat iemand zijn impulsen kan beheersen." Zo zie je hoe sommige gelovigen op een heel sneaky manier hun opvatting over homoseksualiteit en het uiten daarvan proberen te verkopen. Altijd oppassen met gelovigen. Vaak wolven in schaapskleren..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_168437038
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die uitspraak kwam ook ter sprake in een interview met Tofik Dibi over homoseksualiteit.

Het startpunt was dat Allah homoseksualiteit afkeurt, maar wel dus mensen zoals jij ook al zegt "op de proef stelt". Omdat homoseksualiteit dus volgens Allah zondig is, doet een homo er het beste aan zijn gevoelens te onderdrukken. Er werd Tofik toen de vraag gesteld of hij het niet knap vond dat sommige homo's hun gevoelens een leven lang wisten te onderdrukken omdat ze dat niet in overeenstemming met hun geloof achten. De interviewer wilde toe naar het antwoord: "ja, ik vind het knap dat iemand zijn impulsen kan beheersen." Zo zie je hoe sommige gelovigen op een heel sneaky manier hun opvatting over homoseksualiteit en het uiten daarvan proberen te verkopen. Altijd oppassen met gelovigen. Vaak wolven in schaapskleren..
Een God die mensen niet laat zijn wie ze zijn is een valse God.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168437888
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik zwalk niet af en zie ook geen reden dat te doen. Ik heb meerdere mensen die homo zijn. In mijn eerste beginpost benoemde ik dat niet, maar waarom zou ik ze allemaal moeten benoemen?

In elk geval, is het gewoon een geval van ik respecteer ze en kan er prima mee omgaan, maar ik heb er wel een afkeer van. En met afkeer bedoel ik dan ook dat ik het haat omdat Allah het haat. Begrijp ook niet wat er mis is met iets haten. Vooral niet als je verder niks doet met je haat en je deze mensen gewoon normaal behandeld.

Overigens heb ik nergens gesproken over pedofilie ( zie de link niet met homoseksualiteit) en noch heb ik gezegd dat het niet-aangeboren is, sterker nog, eerder zei ik al dat het aangeboren is en ze er in die zin niets aan kunnen doen.
De opmerkingen over het verloop van het topic waren in algemene zin bedoeld, dus niet aan jou gericht.

Je schrijft hier duidelijk op dat je homoseksualiteit haat omdat Allah het haat. Een klassiek-religieus standpunt, ware het niet dat ook nog beaamt dat het is aangeboren.

Aangezien je Allah als de Schepper ziet, beaam je dus dat Allah bepaalde mensen homo heeft gemaakt (het is immers aangeboren). Dus ondanks het feit dat Allah mensen homo heeft gemaakt, haat jij homoseksualiteit. Je haat dus datgene dat Allah heeft gecreëerd, ook nog eens op verzoek van diezelfde Allah.

Een raar fenomeen, religie.
pi_168470339
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 12:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De opmerkingen over het verloop van het topic waren in algemene zin bedoeld, dus niet aan jou gericht.

Je schrijft hier duidelijk op dat je homoseksualiteit haat omdat Allah het haat. Een klassiek-religieus standpunt, ware het niet dat ook nog beaamt dat het is aangeboren.

Aangezien je Allah als de Schepper ziet, beaam je dus dat Allah bepaalde mensen homo heeft gemaakt (het is immers aangeboren). Dus ondanks het feit dat Allah mensen homo heeft gemaakt, haat jij homoseksualiteit. Je haat dus datgene dat Allah heeft gecreëerd, ook nog eens op verzoek van diezelfde Allah.

Een raar fenomeen, religie.
Allah heeft ook pedofielen en necrofielen, alcoholisten en moordenaars geschapen, veel daarvan is ook aangeboren en of genetisch aangelegd, gaan ze nu maatschappij deze mensen ook omarmen?
pi_168470888
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Allah heeft ook pedofielen en necrofielen, alcoholisten en moordenaars geschapen, veel daarvan is ook aangeboren en of genetisch aangelegd, gaan ze nu maatschappij deze mensen ook omarmen?
Ik ga met jou niet meer over dit soort onderwerpen in discussie. Je bent een irritante kut-troll met wie ik zo min mogelijk te maken wil hebben.
pi_168470915
Zo...steek die maar in je zak. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168470966
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ga met jou niet meer over dit soort onderwerpen in discussie. Je bent een irritante kut-troll met wie ik zo min mogelijk te maken wil hebben.
Zou ik ook zeggen als ik geen inhoudelijk weerwoord heb om eigen gebrek aan reactie te camoufleren. Ik snap dat je een moslimhatende homo bent, maar dat hoef je niet af te reageren op mij.
pi_168470991
_O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168471002
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 12:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De opmerkingen over het verloop van het topic waren in algemene zin bedoeld, dus niet aan jou gericht.

Je schrijft hier duidelijk op dat je homoseksualiteit haat omdat Allah het haat. Een klassiek-religieus standpunt, ware het niet dat ook nog beaamt dat het is aangeboren.

Aangezien je Allah als de Schepper ziet, beaam je dus dat Allah bepaalde mensen homo heeft gemaakt (het is immers aangeboren). Dus ondanks het feit dat Allah mensen homo heeft gemaakt, haat jij homoseksualiteit. Je haat dus datgene dat Allah heeft gecreëerd, ook nog eens op verzoek van diezelfde Allah.

Een raar fenomeen, religie.
Volgens mij ligt het wel net iets anders. Homoseksualiteit (alhoewel, het is nooit als zodanig omschreven) is een duivelse dwaling (niet aangeboren). Maar je punt blijft verder wel staan, immers is Allah verantwoordelijk voor al dat is, incluis de duivel.
pi_168471027
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Allah heeft ook pedofielen en necrofielen, alcoholisten en moordenaars geschapen, veel daarvan is ook aangeboren en of genetisch aangelegd, gaan ze nu maatschappij deze mensen ook omarmen?
Allah heeft een pedofiel (en ook moordenaar) uitgekozen om zijn boodschap door te geven.
pi_168471048
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Allah heeft een pedofiel (en ook moordenaar) uitgekozen om zijn boodschap door te geven.
Ach Allah is ook verantwoordelijk voor figuren zoals jij, wat doe je er tegen.
pi_168471104
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ach Allah is ook verantwoordelijk voor figuren zoals jij, wat doe je er tegen.
Klaarblijkelijk heeft Allah een hekel aan moslims.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 18:09:33 #134
224960 highender
Travellin' Light
pi_168471128
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:19 schreef Triggershot het volgende:
Allah heeft ook pedofielen en necrofielen, alcoholisten en moordenaars geschapen, veel daarvan is ook aangeboren en of genetisch aangelegd, gaan ze nu maatschappij deze mensen ook omarmen?
Appels en peren, en dat weet jij ook wel. Of vind jij dat homofielen een gevaar vormen voor de maatschappij :?
pi_168471137
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Klaarblijkelijk heeft Allah een hekel aan moslims.
Daarom.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 18:10:51 #136
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168471147
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Klaarblijkelijk heeft Allah een hekel aan moslims.
Dat geldt in ieder geval voor de meeste van zijn volgelingen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_168471178
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:09 schreef highender het volgende:

[..]

Appels en peren, en dat weet jij ook wel. Of vind jij dat homofielen een gevaar vormen voor de maatschappij :?
Natuurlijk is het appels en peren, 9,9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999/10x doet een homo een ander geen kwaad of leed aan met zijn seksuele voorkeur, wel vind ik het idee van 'aangeboren' vreemd om iemand er van te overtuigen.
pi_168471782
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:12 schreef Triggershot het volgende:
Niets vreemds aan. Het is geen keuze, zoals sommige andere zaken met een heel andere factor van leed veroorzaken dat wel zijn.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168471840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:45 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Niets vreemds aan. Het is geen keuze, zoals sommige andere zaken met een heel andere factor van leed veroorzaken dat wel zijn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ga met jou niet meer over dit soort onderwerpen in discussie. Je bent een irritante kut-troll met wie ik zo min mogelijk te maken wil hebben.
pi_168471869
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen als ik geen inhoudelijk weerwoord heb om eigen gebrek aan reactie te camoufleren. Ik snap dat je een moslimhatende homo bent, maar dat hoef je niet af te reageren op mij.
Zo'n sneue reactie zou ik ook geven als iemand mij heel duidelijk te verstaan dat hij niet meer met jou in discussie wil, vanwege je misselijkmakende discussietechnieken. Je scheldt er maar rustig op los verder, je blijft maar leven in de waan dat ik geen inhoudelijk weerwoord heb. Het zal me werkelijk een rotzorg; ik sta er ver boven en ga me niet tot jouw niveau verlagen.
pi_168471871
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ow sorry, ik wist niet dat je een irritante kut-troll bent.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168472002
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:48 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zo'n sneue reactie zou ik ook geven als iemand mij heel duidelijk te verstaan dat hij niet meer met jou in discussie wil, vanwege je misselijkmakende discussietechnieken. Je scheldt er maar rustig op los verder, je blijft maar leven in de waan dat ik geen inhoudelijk weerwoord heb. Het zal me werkelijk een rotzorg; ik sta er ver boven en ga me niet tot jouw niveau verlagen.
Wat lief, je zou een vergelijkbare reactie aan diegene geven als hij kenbaar maakt niet meer in discussie met mij te willen treden, ik voel mij vereerd dat je voor mij opkomt schatje. O+ Verder zou ik niet weten waar ik aan het schelden ben, jij daarentegen doet dat wel. Ach jij met jouw misselijkmakende gebrek aan nuances, ik met mijn misselijkmakende discussietechnieken zouden juist een dreamteam zijn om iedereen de mond te snoeren, denk er over na een homofobe moslim en een sunni supremacist, samen kunnen we alles en iedereen aan, alle paradoxen tegelijk.
pi_168472014
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:49 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ow sorry, ik wist niet dat je een irritante kut-troll bent.
Wist ik ook niet, maar denk waarschuw je alvast, weet je meteen waarmee je te maken hebt.
pi_168472064
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, maar denk waarschuw je alvast, weet je meteen waarmee je te maken hebt.
Ach, een homohatende moslim, dat is niet erg uniek.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168472089
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:57 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ach, een homohatende moslim, dat is niet erg uniek.
Nee joh, een van mijn beste vrienden kent iemand die een homobroertje heeft van ver.
pi_168472096
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat lief, je zou een vergelijkbare reactie aan diegene geven als hij kenbaar maakt niet meer in discussie met mij te willen treden, ik voel mij vereerd dat je voor mij opkomt schatje. O+ Verder zou ik niet weten waar ik aan het schelden ben, jij daarentegen doet dat wel. Ach jij met jouw misselijkmakende gebrek aan nuances, ik met mijn misselijkmakende discussietechnieken zouden juist een dreamteam zijn om iedereen de mond te snoeren, denk er over na een homofobe moslim en een sunni supremacist, samen kunnen we alles en iedereen aan, alle paradoxen tegelijk.
Ik ben hier niet om mensen de mond te snoeren. Ik ben hier om discussies te voeren, jij bent hier om discussies te verzieken. Hoe je verder denkt over je eigen kwaliteiten en eigenschappen, zal me werkelijk een rotzorg zijn. Als je maar begrijpt dat ik verder niks meer met je te maken wil hebben.
pi_168472131
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee joh, een van mijn beste vrienden kent iemand die een homobroertje heeft van ver.
Nah, dat snap ik wel. Ik denk dat jij als mens er helemaal geen problemen mee hebt. Maar ja, die kut religie he. John Lennon zong het al, 'imagine'.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168472192
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben hier niet om mensen de mond te snoeren. Ik ben hier om discussies te voeren, jij bent hier om discussies te verzieken. Hoe je verder denkt over je eigen kwaliteiten en eigenschappen, zal me werkelijk een rotzorg zijn. Als je maar begrijpt dat ik verder niks meer met je te maken wil hebben.
Stiekem verlang je wel naar mij natuurlijk, zo een getinte Marokkaanse jongen in je bedje goed uit te wonen, eerlijk. Liefde niet, maar lust wel he. hihihi.

Verder mag jezelf weten op wie hoe en wat je reageert, maar ik zal jou altijd blijven wijzen op je gebrek aan nuances. Wat je er mee doet zal mij verder weinig boeien.
pi_168472223
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:59 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nah, dat snap ik wel. Ik denk dat jij als mens er helemaal geen problemen mee hebt. Maar ja, die kut religie he. John Lennon zong het al, 'imagine'.
Ach die kut religie heeft honderdduizenden aanhangers die er dagelijks mee geconfronteerd worden en er vreedzaam mee omgaan. Je moet wat he.
pi_168472259
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Stiekem verlang je wel naar mij natuurlijk, zo een getinte Marokkaanse jongen in je bedje goed uit te wonen, eerlijk. Liefde niet, maar lust wel he. hihihi.

Verder mag jezelf weten op wie hoe en wat je reageert, maar ik zal jou altijd blijven wijzen op je gebrek aan nuances. Wat je er mee doet zal mij verder weinig boeien.
Serieus... wat een mega-kneus ben jij :') Verder is dit nu einde gesprek.

__________________________________________________________________

Wellicht een idee om weer eens on-topic te gaan? Het topic: een homofobe islam die vrij spel heeft om z'n haatzaaiende praatjes onder het mom van "les" over te brengen.
pi_168472301
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Serieus... wat een mega-kneus ben jij :') Verder is dit nu einde gesprek.

__________________________________________________________________

Wellicht een idee om weer eens on-topic te gaan? Het topic: een homofobe islam die vrij spel heeft om z'n haatzaaiende praatjes onder het mom van "les" over te brengen.
Ach alles beter dan een relnicht als jij toch. O+

Vrijheid van meningsuiting noemen ze dat, als je het je niet bevalt rot je maar op om Rutte maar even te citeren.
pi_168472314
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach die kut religie heeft honderdduizenden aanhangers die er dagelijks mee geconfronteerd worden en er vreedzaam mee omgaan. Je moet wat he.
Goed van ze he :')
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168472366
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:07 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Goed van ze he :')
Rotte appels heb je overal, net zoals die paar idioten die een heel groep aanspreken op wat sommige moslims doen. Nu stopwatch aangezet om te kijken of het kwartje gaat vallen.
pi_168472427
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Rotte appels heb je overal, net zoals die paar idioten die een heel groep aanspreken op wat sommige moslims doen. Nu stopwatch aangezet om te kijken of het kwartje gaat vallen.
Ga toch heen met je rotte appels. Er zijn complete landen geregeerd door de islam die homoseksualiteit verwerpen tot de doodstraf aan toe. Dan spreek je niet over een paar rotte appels.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168472608
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Een God die mensen niet laat zijn wie ze zijn is een valse God.
Ja, laten we vooral zijn wat we willen. Laten we stelen, verkrachten, naakt lopen...onder het mom van men moet ding wat hij of zij wenst.

Echt, de reacties hier zijn en hypocriet en achterlijk.
pi_168472632
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2017 08:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vervang het woord homo met het woord moslim in je haatdragende en opruiende teksten en jij staat als eerste vooraan te krijsen dat het allemaal kut is. Je bent hypocriet.
Wat is het probleem? Men haat hier openlijk de islam en dat wordt gewoon geaccepteerd. Doe niet zo hypocriet jij.
  Beste debater 2022 vrijdag 27 januari 2017 @ 19:22:15 #157
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168472650
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, laten we vooral zijn wat we willen. Laten we stelen, verkrachten, naakt lopen...onder het mom van men moet ding wat hij of zij wenst.

Echt, de reacties hier zijn en hypocriet en achterlijk.
Bij diefstal doe je een ander pijn; bij verkrachten eveneens. Twee volwassen mensen die elkaar liefhebben is juist iets om toe te juichen in deze verrotte tijd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_168472659
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die uitspraak kwam ook ter sprake in een interview met Tofik Dibi over homoseksualiteit.

Het startpunt was dat Allah homoseksualiteit afkeurt, maar wel dus mensen zoals jij ook al zegt "op de proef stelt". Omdat homoseksualiteit dus volgens Allah zondig is, doet een homo er het beste aan zijn gevoelens te onderdrukken. Er werd Tofik toen de vraag gesteld of hij het niet knap vond dat sommige homo's hun gevoelens een leven lang wisten te onderdrukken omdat ze dat niet in overeenstemming met hun geloof achten. De interviewer wilde toe naar het antwoord: "ja, ik vind het knap dat iemand zijn impulsen kan beheersen." Zo zie je hoe sommige gelovigen op een heel sneaky manier hun opvatting over homoseksualiteit en het uiten daarvan proberen te verkopen. Altijd oppassen met gelovigen. Vaak wolven in schaapskleren..
Ok. En nu? Begrijp de relevantie van je bericht niet.
  Beste debater 2022 vrijdag 27 januari 2017 @ 19:25:09 #159
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168472733
Naaktlopen is vooral een pragmatisch ding hier... veel te koud. Dat terzijde.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_168472847
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, laten we vooral zijn wat we willen. Laten we stelen, verkrachten, naakt lopen...onder het mom van men moet ding wat hij of zij wenst.

Echt, de reacties hier zijn en hypocriet en achterlijk.
De reactie legt de vinger gewoon op de zere plek. Je beschouwt God / Allah als schepper, je onderkent dat geaardheid is aangeboren (kortom: door de schepper meegegeven). Maar vervolgens maak je in niet mis te verstane bewoordingen je haat en afkeer van homoseksualiteit duidelijk. Het is ongeveer net zoiets als iemand haten omdat -ie blauwe ogen heeft.

Weet je wat hypocriet en achterlijk is? Religie. En de islam voorop. En besef dat religie niet is aangeboren, maar is aangeleerd.
pi_168473134
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Men haat hier openlijk de islam en dat wordt gewoon geaccepteerd. Doe niet zo hypocriet jij.
Een idee, een gedachte moet altijd bekritiseerd kunnen worden, altijd.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168473188
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ok. En nu? Begrijp de relevantie van je bericht niet.
Er wordt geprobeerd om de hypocrisie van gelovigen duidelijk te maken. Omdat zij intolerant zijn, wordt het als een "prestatie" gezien dat mensen hun hele leven lang hun gevoelens gaan onderdrukken, in plaats van zichzelf te zijn.

Stel dat we jou zouden vragen: wees vanaf nu geen moslima meer. Gooi die hoofddoek weg, stop met jezelf zo te gedragen, stop met bidden, stop met geloven in Allah, enzovoort.

En bedenk vervolgens dat religie een keuze is die niet is aangeboren, terwijl homoseksualiteit wel is aangeboren. Misschien dat je dan een heel klein beetje snapt hoe onredelijk en hoe intolerant de eis is die dergelijke gelovigen aan homo's stellen.
pi_168473305
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:21 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat is het probleem? Men haat hier openlijk de islam en dat wordt gewoon geaccepteerd. Doe niet zo hypocriet jij.
Islam wekt haat op. Je hebt in dit topic zelf je haat en afkeer van homoseksualiteit laten blijken, dus kijk dan niet raar op dat mensen de bal terugkaatsen.

Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
pi_168473440
Religie, polariserend gedachtegoed met een achtergrond verhaaltje om de polarisatie geaccepteerd te maken.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168473798
Alle religies moeten ver buiten het onderwijs blijven. Toch te gek voor woorden om kinderen te leren dat een god de aarde heeft geschapen. Mijn natuurkunde leraar die ontkende ook gewoon de evolutietheorie. :') En daar betalen we dan ook nog voor om kinderen hun hoofd vol te stoppen met die onzin. Leuk dat je zulke fabeltjes gelooft, maar doe dat thuis. Op school moeten kinderen worden onderwezen, met feiten enzo.

Vrijheid van onderwijs is overrated.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_168475336
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:12 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ga toch heen met je rotte appels. Er zijn complete landen geregeerd door de islam die homoseksualiteit verwerpen tot de doodstraf aan toe. Dan spreek je niet over een paar rotte appels.
Ja dus? Er zijn complete landen kapot gebombardeerd door het beschaafde Westen, wat is je punt, ga je op basis van wat regeringen doen alle mensen beoordelen? Ga toch heen, om maar te beperken tot jouw uitdrukking.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2017 20:42:37 ]
pi_168476748
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja dus? Er zijn complete landen kapot gebombardeerd door het beschaafde Westen, wat is je punt, ga je op basis van wat regeringen doen alle mensen beoordelen? Ga toch heen, om maar te beperken tot jouw uitdrukking.
Regeringen , kom op zeg. Waar zijn de protesten in die landen tegen het vermoorden van homo's ?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168477495
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168477857
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 21:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Liegen en bedriegen, dat zijn niet de landen waar we het over hadden.
Je schijnt het dan ook niet helemaal te begrijpen dat jij het over landen, ik het over mensen heb. Nogmaals als we mensen gaan beoordelen op basis van wat regeringen doen, dan vallen meerdere invasies toe te schrijven aan de persoon wonende in het westen. In de hoop dat je het nu wel begrijpt: In de landen waar er de doodstraf staat op homoseksualiteit zijn er ook geen protesten toegestaan ten gunste van homoseksualiteit. Hou jij het maar op liegen en bedriegen, wanneer je het niet meer begrijpt allemaal.
pi_168478512
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 21:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je schijnt het dan ook niet helemaal te begrijpen dat jij het over landen, ik het over mensen heb. Nogmaals als we mensen gaan beoordelen op basis van wat regeringen doen, dan vallen meerdere invasies toe te schrijven aan de persoon wonende in het westen. In de hoop dat je het nu wel begrijpt: In de landen waar er de doodstraf staat op homoseksualiteit zijn er ook geen protesten toegestaan ten gunste van homoseksualiteit. Hou jij het maar op liegen en bedriegen, wanneer je het niet meer begrijpt allemaal.
Ok, je hebt gelijk, je hebt me overtuigd. De islam heeft geen probleem met homosexualitiet, en het feit dat ze in die islamitische landen homos vermoorden dat is een spontaan verzinzel van die regeringen. It's true.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168478618
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 22:05 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ok, je hebt gelijk, je hebt me overtuigd. De islam heeft geen probleem met homosexualitiet, en het feit dat ze in die islamitische landen homos vermoorden dat is een spontaan verzinzel van die regeringen. It's true.
Shiittt, uit bovenstaande reactie heb je eruit gehaald dat er in de Islamitische wereld geen probleem zou zijn met homoseksualiteit en dat de vervolging van hen een verzinsel is van regeringen? Goddaammmmmnn. :')
pi_168478878
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 22:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Shiittt, uit bovenstaande reactie heb je eruit gehaald dat er in de Islamitische wereld geen probleem zou zijn met homoseksualiteit en dat de vervolging van hen een verzinsel is van regeringen? Goddaammmmmnn. :')
Je uitleg en duiding was ook zo duidelijk, ik kon er niet meer om heen. Dankjewel voor je transparantie en duidelijkheid.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168478929
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 22:14 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je uitleg en duiding was ook zo duidelijk, ik kon er niet meer om heen. Dankjewel voor je transparantie en duidelijkheid.
Een bevestiging dus dat je het niet helemaal begrijpt?
pi_168479180
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 22:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een bevestiging dus dat je het niet helemaal begrijpt?
Jawel, ik begrijp het nu prima. Ik kan niet om je argumenten heen, homohaat heeft niets met de islam te maken. Nogmaals bedankt.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168479231
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 22:22 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Jawel, ik begrijp het nu prima. Ik kan niet om je argumenten heen, homohaat heeft niets met de islam te maken. Nogmaals bedankt.
_O-
pi_168479668
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 22:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
_O-
Ach ja, sorry. Soms heb je gewoon iemand nodig die het duidelijk en onomwonden stelt, zodat er geen ruimte blijft voor dubbele interpretaties of onduidelijkheid.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168479854
En dat mag zomaar :')
pi_168480685
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:21 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat is het probleem? Men haat hier openlijk de islam en dat wordt gewoon geaccepteerd. Doe niet zo hypocriet jij.
Als er hier iemand hypocriet is dan ben jij het wel. Je woont niet eens in Nederland maar je komt wel op een Nederlands forum je achterlijke opvattingen over homoseksualiteit poneren en over hoe wij hier omgaan met de islamitische homohaat. Dus waar bemoei jij je eigenlijk mee?
pi_168480822
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Als er hier iemand hypocriet is dan ben jij het wel. Je woont niet eens in Nederland maar je komt wel op een Nederlands forum je achterlijke opvattingen over homoseksualiteit poneren en over hoe wij hier omgaan met de islamitische homohaat. Dus waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Oh ja, tegenwoordig moet je ergens wonen om je mening en reactie er over te mogen geven. :')
Ben jij een homo of moslim? Zo niet, waar bemoei jij je mee? ( :') )

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2017 23:18:30 ]
pi_168484895
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Als er hier iemand hypocriet is dan ben jij het wel. Je woont niet eens in Nederland maar je komt wel op een Nederlands forum je achterlijke opvattingen over homoseksualiteit poneren en over hoe wij hier omgaan met de islamitische homohaat. Dus waar bemoei jij je eigenlijk mee?
So what Johny? Jij geeft toch ook jouw ongezouten mening over binnenlandse kwesties van islamitische landen. Of denk jij soms dat jij dat recht meer hebt als 'blanke westerse' man. Bah, die white man's burden zit in je bloed.
pi_168484918
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Islam wekt haat op. Je hebt in dit topic zelf je haat en afkeer van homoseksualiteit laten blijken, dus kijk dan niet raar op dat mensen de bal terugkaatsen.

Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Krijgen we dat verhaal van de kip en de ei. Islam wekt haat op? Misschien wekken bepaalde ziekelijke meningen over de islam wel weer haat op en is het daar begonnen.

Wel erg zwak om maar je 'haat' heel simpel te verklaren.
pi_168484935
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:37 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Een idee, een gedachte moet altijd bekritiseerd kunnen worden, altijd.
Ja, dit geldt echter alleen voor de westerse mensen. Oh wee als je als moslim een gedachte bekritiseerd... dan is Nederland te klein.

Leer mij jullie Hollanders kennen.
pi_168485301
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 02:37 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Krijgen we dat verhaal van de kip en de ei. Islam wekt haat op? Misschien wekken bepaalde ziekelijke meningen over de islam wel weer haat op en is het daar begonnen.

Wel erg zwak om maar je 'haat' heel simpel te verklaren.
Als je gelijk had, dan haatten mensen de islam al voordat Mohammed zijn religie bij elkaar shopte en alles in een boek opschreef. De Koran staat namelijk bol van de haat; nog meer dan de Bijbel (een prestatie op zich).

Het lijkt er dus sterk op dat het zogenaamde woord van God én het feit dat moslims hun houding daarop baseren de aanjager van de haat is. Jouw opstellings jegens homoseksualiteit is daar illustratief voor. Zelfstandig nadenken uitgeschakeld, iets haten omdat het in de Koran staat.
pi_168485311
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 02:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ja, dit geldt echter alleen voor de westerse mensen. Oh wee als je als moslim een gedachte bekritiseerd... dan is Nederland te klein.

Leer mij jullie Hollanders kennen.
Als moslims gedachten bekritiseren die in Nederland leven, is die kritiek bijna altijd religieus-gevoed. De homohaat waar dit topic om begon, is daar een prima voorbeeld van. Op tal van plekken in West-Europa, in wijken waar moslims de overhand hebben, zien we bovendien gebeuren dat moslims hun regels gaan opdringen aan de omgeving. Er ontstaan islamistische enclaves waar extreem weinig tolerantie voor andere levensstijlen dan de islam bestaat. Dat is de ware aard van deze haatdragende religie.

Verder ben je weer bezig om - zoals zo vaak - moslims in de slachtofferrol te plaatsen. Je zet je ook uitdrukkelijk af tegen Nederland, zowel met je username als met je opmerkingen over "jullie Hollanders". Zo doe je datgene wat zo veel (lees: te veel) moslims doen: zichzelf buiten de samenleving plaatsen. En dat alleen omdat je vanaf je geboorte een religie met de paplepel kreeg ingestampt. Je bent gehersenspoeld zonder het zelf te beseffen.

Wat truthortruth schreef, klopt uiteraard: een idee of gedachte moet altijd bekritiseerd kunnen worden. Gelovigen doen niet anders! Als één of andere geflipte geestelijke met de hand op de Koran beweert dat de zon om de aarde draait, moet dat bekritiseerd kunnen worden. Als mensen 1400 jaar later nog steeds een gewelddadige pedofiel als profeet vereren, dan moet dat kunnen worden opgemerkt.

Jij bent degene die voor religie kiest; je hoeft die keuze niet te maken. Je kunt veel gemakkelijker afscheid nemen van je religie dan dat een homoseksueel zijn geaardheid kan onderdrukken; iets dat zowel moslims als christenen op arrogante wijze eisen. Aangezien je een keuze hebt, hoef je dus ook geen slachtofferkaart te spelen.

In een vrij land mogen mensen er - gelukkig - andere meningen op nahouden dan de jouwe. En ze mogen die meningen uiten. Je woont in een Nederland waar zo'n beetje de helft van de bevolking niet-gelovig is. Wen er maar aan. En besef dat je van ons oneindig veel méér ruimte krijgen om je religie te belijden dan de ruimte die minderheden in moslimlanden krijgen.
pi_168485314
Toch bemoedigend dat dit nou een issue is. 10/20/30 jaar geleden werd er door de progressieven gewoon gereageerd met "is vrijheid van godsdienst" als haatimams in Nederlandse moskeeën opriepen tot het vermoorden van joden en homo's.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 06:54:59 #187
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_168485315
Half zeven 's morgens en alweer roeptoeteren over het bij elkaar shoppen van religies en dat het eigenlijk vooral jullie (ja jullie!!!) schuld is en nog meer blablabla.

Waar haal je de energie vandaan?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_168485323
Wie had ooit kunnen bedenken dat het negatieve gevolgen heeft als je imams 30 jaar lang hun haat tegen het westen, tegen homo's, tegen joden, tegen ongelovigen enz laat verspreiden? Duidelijk een gevalletje "voortschrijdend inzicht". :')
pi_168485908
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 02:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, dit geldt echter alleen voor de westerse mensen. Oh wee als je als moslim een gedachte bekritiseerd... dan is Nederland te klein.

Leer mij jullie Hollanders kennen.
Lekker racistisch. Maar dat komt niet door de kritiek, dat komt door de absurde standpunten. Homosexualitiet veroordelen bijvoorbeeld.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168566840
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 06:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als je gelijk had, dan haatten mensen de islam al voordat Mohammed zijn religie bij elkaar shopte en alles in een boek opschreef. De Koran staat namelijk bol van de haat; nog meer dan de Bijbel (een prestatie op zich).

Het lijkt er dus sterk op dat het zogenaamde woord van God én het feit dat moslims hun houding daarop baseren de aanjager van de haat is. Jouw opstellings jegens homoseksualiteit is daar illustratief voor. Zelfstandig nadenken uitgeschakeld, iets haten omdat het in de Koran staat.
Oh please, niet zo quasi verontwaardigd doen. Jij mag de islam haten, maar als ik wat haat is de wereld te klein. Waar haal je die arrogantie eigenlijk vandaan?

Verder kan ik van een kaaskop die de Arabische taal geeneens machtig is, laat staan ook maar ooit serieus de Koran gelezen heeft niets aannemen. Want wat weet jij van geweld in de Koran? Wat weet jij überhaupt van nasikh, mansukh, tafseer en asbab al nuzul (vooral het laatste erg belangrijk voor het begrijpen en relativeren van verzen)? Of denk je soms ( in je arrogantie) te denken dat jij de Koran oh zo makkelijk begrepen hebt en het is zoals jij het gelezen hebt?

Kerel, het is wel duidelijk hoe hoog je jezelf wil niet hebt zitten. Geheel onterecht trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2017 14:46:16 ]
pi_168567559
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:45 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh please, niet zo quasi verontwaardigd doen. Jij mag de islam haten, maar als ik wat haat is de wereld te klein. Waar haal je die arrogantie eigenlijk vandaan?

Verder kan ik van een kaaskop die de Arabische taal geeneens machtig is, laat staan ook maar ooit serieus de Koran gelezen heeft niets aannemen. Want wat weet jij van geweld in de Koran? Wat weet jij überhaupt van nasikh, mansukh, tafseer en asbab al nuzul (vooral het laatste erg belangrijk voor het begrijpen en relativeren van verzen)? Of denk je soms ( in je arrogantie) te denken dat jij de Koran oh zo makkelijk begrepen hebt en het is zoals jij het gelezen hebt?

Kerel, het is wel duidelijk hoe hoog je jezelf wil niet hebt zitten. Geheel onterecht trouwens.
Kennelijk heb ik een gevoelige snaar geraakt, omdat je nu overgaat tot het plaatsen van persoonlijke aanvallen. Ik was met je in discussie over het feit dat je God/Allah als schepper ziet én erkent dat homoseksualiteit is aangeboren, maar ondertussen toch doodleuk homoseksualiteit haat. Dat is niet bepaald consequent, maar goed... in die spagaat bevinden gelovigen zich voortdurend. De Bijbel en Koran staan immers bol van de tegenstrijdigheden en van de opmerkingen die je op meerdere manieren kunt interpreteren.

Het kernpunt van dit topic is eigenlijk heel wat anders. Niet dat er imams zijn die homoseksualiteit haten of dat bepaalde moslims iets te graag in de slachtofferrol kruipen, maar dat de Koran (cq. islam) keer op keer relevant of leidend wordt gemaakt in een discussie.

Misschien moet je even gaan zitten en zorgen dat je een glas water bij de hand hebt, want ik ga nu iets heel schokkends zeggen: het interesseert miljoenen Nederlanders geen moer wat de islam precies over allerlei onderwerpen denkt. We zijn geen moslimland en ook geen land dat door religies wordt geregeerd. Het zal ons een rotzorg zijn wat er in de Koran staat, hoe dat precies moet worden geďnterpreteerd en wat er verder nog in de bijsluiter staat.

Dat jij graag je eigen denkvermogen uitschakelt en je energie liever steekt in het doorploeteren van een 1.400 jaar oud wetboek vol bekrompen opvattingen, betekent NIET dat ik daar ontzag voor moet hebben of dat we daar in onze samenleving iets mee moeten. Het hoort helemaal niet zo te zijn dat docenten allerlei uitleg over de islam krijgen en allerlei homofobe praatjes of andere onverdraagzame teksten moeten aanhoren. Religie is een privézaak én een keuze; geen feit.
pi_168567867
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]
Misschien moet je even gaan zitten en zorgen dat je een glas water bij de hand hebt, want ik ga nu iets heel schokkends zeggen: het interesseert miljoenen Nederlanders geen moer wat de islam precies over allerlei onderwerpen denkt. We zijn geen moslimland en ook geen land dat door religies wordt geregeerd. Het zal ons een rotzorg zijn wat er in de Koran staat, hoe dat precies moet worden geďnterpreteerd en wat er verder nog in de bijsluiter staat.
Preach.

Dat is wel vaker een dilemma in discussie met gelovigen (dus niet alleen moslims). Die gaan er vreemd genoeg van uit dat de autoriteit die zij ontlenen aan een willekeurig boek ook toepasselijk is op andere mensen.

Ze begrijpen simpelweg niet dat de bijbel of koran (of whatever) in de ogen van mensen die het niet geloven exact evenveel 'autoriteit' hebben over als bijvoorbeeld lord of the rings.

En zoals dinges hierboven: Ze kunnen vaak ook niet uitleggen waarom ze tegen iets zijn behalve "deze schrijver uit dit boek vindt dat". Ze vinden het ook heel vreemd dat andere mensen dat niet als uitleg zien.
Conscience do cost.
pi_168567919
Elfletterig, dat is mooie afsluiter van het topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')