Goddomme wat druk je je weer flatteus uitquote:
Heb je het nu over Consumentenclaim of over de beleidsmakers en de juridische afdeling van NS?quote:Op donderdag 26 januari 2017 14:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
desalnietteplus klopt het wel wat hij zegt. Consumentenclaim heeft helemaal geen interesse in een oplossing maar wil alleen geld zien want dat is namelijk het enige waar zij het voor doen. ze krijgen anders namelijk zelf geen cent.
Consumentenclaim ja, zij werken op no cure no pay basisquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:36 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Heb je het nu over Consumentenclaim of over de beleidsmakers en de juridische afdeling van NS?
Tsja, ik moet weinig hebben van dat soort clubjes, maar feit is dat NS lak heeft aan de reizigers en pas bereid is om iets te gaan doen wanneer het ze geld dreigt te gaan kosten. Als de toezichthouder uitblinkt in de andere kant op kijken, dan kunnen dit soort lui wellicht wel voor de broodnodige verandering zorgen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Consumentenclaim ja, zij werken op no cure no pay basis
En ook wel weer stereotypisch dat NS-ers alle andere kanten op wijzen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Tsja, ik moet weinig hebben van dat soort clubjes, maar feit is dat NS lak heeft aan de reizigers en pas bereid is om iets te gaan doen wanneer het ze geld dreigt te gaan kosten. Als de toezichthouder uitblinkt in de andere kant op kijken, dan kunnen dit soort lui wellicht wel voor de broodnodige verandering zorgen.
nou ja, daar zal de ns niet zo heel moeilijk over doen denk ik. Het probleem lijkt me eerder dat het niet vast te stellen is dat iemand niet mee kon. Dat je dan ook niet kan bepalen dat hij vertraging had.quote:Op donderdag 26 januari 2017 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is toch precies het punt dan? Capaciteit onvoldoende, betaalde product / dienst niet geleverd, compensatie. Klaar
Een Brit heeft £ 2400 teruggekregen van z'n jaarabonnement, hij had een chargebackclaim ingediend bij z'n creditcardmaatschappij omdat zijn vervoerder (Southern) regelmatig niet leverde. De claim werd goedgekeurd en hij kreeg z'n geld terug.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
nou ja, daar zal de ns niet zo heel moeilijk over doen denk ik. Het probleem lijkt me eerder dat het niet vast te stellen is dat iemand niet mee kon. Dat je dan ook niet kan bepalen dat hij vertraging had.
Nouja, dat is leuk voor brittenquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een Brit heeft £ 2400 teruggekregen van z'n jaarabonnement, hij had een chargebackclaim ingediend bij z'n creditcardmaatschappij omdat zijn vervoerder (Southern) regelmatig niet leverde. De claim werd goedgekeurd en hij kreeg z'n geld terug.
Hij is tofquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
In ander nieuws: Ik bezit sinds nu één van de kleinste modelspoorbanen ter wereld. Schaal 1:1000, en hij doet het nog ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En echt bewegend beeld
Nu nog een beschaafd blokje piepschuim en wat verf
Ook eentje?
Dat zegt niet zoveel natuurlijk. Hoe zit het bij de volgende deur?quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:00 schreef James1988 het volgende:
Als dat regelmatig gebeurt wel. De OV-chipkaartgegevens kun je naast de reisplanner leggen, en bewijzen dat je niet meekan kun je met een foto van een vol balkon.
Je redenatiespoortje heeft inmiddels wel een stootjuk bereikt. Het spoortje heet trouwens "omgekeerde bewijslast". Ga terug naar het wissel en laat NS hun eigen problemen fiksenquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel natuurlijk. Hoe zit het bij de volgende deur?
Leuke YT kanaal Fles, nu ben ik wat minder zenuwachtig voor de meetquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
In ander nieuws: Ik bezit sinds nu één van de kleinste modelspoorbanen ter wereld. Schaal 1:1000, en hij doet het nog ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En echt bewegend beeld
Nu nog een beschaafd blokje piepschuim en wat verf
Ook eentje?
Ik zeg alleen maar dat het een totaal kansloze zaak is. Ik reis overigens vaak genoeg op dat stuk en zo vreselijk is het echt allemaal ook weer niet.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je redenatiespoortje heeft inmiddels wel een stootjuk bereikt. Het spoortje heet trouwens "omgekeerde bewijslast". Ga terug naar het wissel en laat NS hun eigen problemen fiksen
Oh, dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Nieuwjaarsrondje zaterdag 21 januari 2018
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Nieuwjaarsrondje zaterdag 21 januari 2018
Wanneer begin je aan het boekje?quote:
Eind september zo'n beetje.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wanneer begin je aan het boekje?
Wat een raar verhaal, 'Southern leverde niet'. Dus de treinen kwamen helemaal nooit niet? Of zitten er aan die abonnementen daar bepaalde reistijden verbonden? Reistijden als in; de trein van 8:36 naar A en de trein van 17:32 weer terug.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een Brit heeft £ 2400 teruggekregen van z'n jaarabonnement, hij had een chargebackclaim ingediend bij z'n creditcardmaatschappij omdat zijn vervoerder (Southern) regelmatig niet leverde. De claim werd goedgekeurd en hij kreeg z'n geld terug.
De meeste mensen nemen een jaarabonnement in verband met werk of school. Dan heb je dus niet zo veel aan OOIT op je bestemming aankomen, dan wil je er ook OP TIJD zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal, 'Southern leverde niet'. Dus de treinen kwamen helemaal nooit niet? Of zitten er aan die abonnementen daar bepaalde reistijden verbonden?
Mooi op tijd. Check de OP trouwens esquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |