abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 januari 2017 @ 08:06:38 #51
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168536340
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, Soros is een gevaarlijke man, dat blijkt wel
En waaruit blijkt dat dan precies Lavenderr?.. :)

Omdat er NGO's zijn, die ageren tegen Trump én geld krijgen van de OSF? Dat betekend Soros = Fout?

De stelling: Soros = OSF, is al enorm discutabel.
De stelling: Soros = Sierra Club, want Sierra Club krijgt geld van de OSF, is daarmee nog veel zwakker.

Dat een NGO als Sierra Club ageert tegen een man als Trump is toch niet meer dan logisch? Zij staan voor alles (op millieu gebied), waar Trump lijnrecht tegenover staat.

Wat ook mooi is, is dat ze MoveOn.org een NGO noemen, dat is het niet. Het is een NPO en dat is best anders, maar foutje moet kunnen natuurlijk.Dat Soros (of het OSF?) MoveOn steunt, mag ook geen verrassing zijn. Ze hebben dezelfde doelen. Is MoveOn.org zo fout en gevaarlijk overigens?

Ook is het geen verrassing zijn dat conservatieve mensen Soros van al deze dingen beschuldigen. Hij is uitgesproken liberaal, uitgesproken anti-bush en nu anti-Trump en het OSF steunt liberale organisaties over de hele wereld. Een doorn in het oog van iedere rechts geaarde conservatief.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_168536834
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2017 08:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En waaruit blijkt dat dan precies Lavenderr?.. :)

Omdat er NGO's zijn, die ageren tegen Trump én geld krijgen van de OSF? Dat betekend Soros = Fout?

De stelling: Soros = OSF, is al enorm discutabel.
De stelling: Soros = Sierra Club, want Sierra Club krijgt geld van de OSF, is daarmee nog veel zwakker.

Dat een NGO als Sierra Club ageert tegen een man als Trump is toch niet meer dan logisch? Zij staan voor alles (op millieu gebied), waar Trump lijnrecht tegenover staat.

Wat ook mooi is, is dat ze MoveOn.org een NGO noemen, dat is het niet. Het is een NPO en dat is best anders, maar foutje moet kunnen natuurlijk.Dat Soros (of het OSF?) MoveOn steunt, mag ook geen verrassing zijn. Ze hebben dezelfde doelen. Is MoveOn.org zo fout en gevaarlijk overigens?

Ook is het geen verrassing zijn dat conservatieve mensen Soros van al deze dingen beschuldigen. Hij is uitgesproken liberaal, uitgesproken anti-bush en nu anti-Trump en het OSF steunt liberale organisaties over de hele wereld. Een doorn in het oog van iedere rechts geaarde conservatief.
Alles wat ik over hem gelezen heb bevestigt mijn mening over deze man. Invloedrijk en niet te beroerd om mensen aan te zetten tot demonstraties zoals gebleken is na de verkiezingen.
Maar goed, dat is mijn mening en daar kan iedereen anders over denken.
  maandag 30 januari 2017 @ 09:18:01 #53
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168536931
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 09:10 schreef Lavenderr het volgende:
Alles wat ik over hem gelezen heb bevestigt mijn mening over deze man.
Dat kan een heleboel betekenen natuurlijk! :)
quote:
Invloedrijk en niet te beroerd om mensen aan te zetten tot demonstraties zoals gebleken is na de verkiezingen.
Hij is absoluut invloedrijk. Dat is iedereen met zo'n vermogen. Geen twijfel over mogelijk.Maar ook hier weer: Hij is niet te beroerd om ... Heeft hij direct dingen gedaan?

Heeft hij direct aangezet tot demonstratie? En wat bedoel je met aangezet? Heeft hij mensen opgehitst? Gevraagd om te demonstreren? Mensen gedwongen? Bedreigd?

Als ik jou morgen vraag om te demonstreren tegen Roemer, ben ik dan slecht bezig? Of ben ik pas slecht bezig als ik een organisatie die dat doet geld geef? Of ben ik slecht bezig als ik een organisatie die jou oproept om te demonstreren tegen Roemer héél véél geld geef?

:D

quote:
Maar goed, dat is mijn mening en daar kan iedereen anders over denken.
Dat uiteraard. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_168537003
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2017 09:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat kan een heleboel betekenen natuurlijk! :)

[..]

Hij is absoluut invloedrijk. Dat is iedereen met zo'n vermogen. Geen twijfel over mogelijk.Maar ook hier weer: Hij is niet te beroerd om ... Heeft hij direct dingen gedaan?

Heeft hij direct aangezet tot demonstratie? En wat bedoel je met aangezet? Heeft hij mensen opgehitst? Gevraagd om te demonstreren? Mensen gedwongen? Bedreigd?

Als ik jou morgen vraag om te demonstreren tegen Roemer, ben ik dan slecht bezig? Of ben ik pas slecht bezig als ik een organisatie die dat doet geld geef? Of ben ik slecht bezig als ik een organisatie die jou oproept om te demonstreren tegen Roemer héél véél geld geef?

:D

[..]

Dat uiteraard. :)
Uhm, jah imo :Y)
  maandag 30 januari 2017 @ 09:56:10 #55
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168537339
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 09:23 schreef Lavenderr het volgende:
Uhm, jah imo :Y)
Misschien had ik dat niet helemaal lekker gefraseerd. _O-

Natuurlijk ben ik verkeerd bezig als ik bewust geld geef aan een organisatie die mensen zou dwingen of bedreigen. :D Excuus, maar dat bedoelde ik niet.

Wat ik bedoelde te zeggen is;
Ben ik fout als ik geld geef aan een organisatie die protesten organiseert, of zijn leden daartoe 'aanzet' of oproept?

Bijvoorbeeld een vakbond? Of Greenpeace? Of Warchild? Of MoveOn.org? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_168537403
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2017 09:56 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Misschien had ik dat niet helemaal lekker gefraseerd. _O-

Natuurlijk ben ik verkeerd bezig als ik bewust geld geef aan een organisatie die mensen zou dwingen of bedreigen. :D Excuus, maar dat bedoelde ik niet.

Wat ik bedoelde te zeggen is;
Ben ik fout als ik geld geef aan een organisatie die protesten organiseert, of zijn leden daartoe 'aanzet' of oproept?

Bijvoorbeeld een vakbond? Of Greenpeace? Of Warchild? Of MoveOn.org? :)
Dat is een stuk genuanceerder en daarmee maak je het antwoord moeilijker.
Aanzetten door geld te geven...fout imo
Lijkt op omkopen.
Protesten horen vanuit mensen zélf te komen, niet omdat één of andere miljardair ze daarvoor geld toeschuift.
  maandag 30 januari 2017 @ 10:15:29 #57
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168537584
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is een stuk genuanceerder en daarmee maak je het antwoord moeilijker.
Aanzetten door geld te geven...fout imo
Lijkt op omkopen.
Protesten horen vanuit mensen zélf te komen, niet omdat één of andere miljardair ze daarvoor geld toeschuift.
Die nuance is het hele issue hier. Mensen doen het overkomen alsof Soros aan een tafel zit en zakken geld uitdeelt terwijl hij op de kaart aanwijst waar en waartegen mensen moeten demonstreren.
Zo werkt het niet. :D Ook niet een beetje. Hij doneert aan organisaties en die organisaties organiseren demonstraties.
Bovendien, hij doneert niet. De stichting waar hij zijn naam en kapitaal aan verbonden heeft doneert. Ook alweer een extra nuance. ;)

Als ik een goed doel steun. Greenpeace bijvoorbeeld, omdat ik tegen de kolencentrales in Delfzijl ben. Ondertussen sloopt Greenpeace aan de andere kant van de wereld een Japanse walvisvaarder waarbij een opvarende om het leven komt.
Ben ik dan verantwoordelijk?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_168537677
quote:
6s.gif Op maandag 30 januari 2017 10:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Die nuance is het hele issue hier. Mensen doen het overkomen alsof Soros aan een tafel zit en zakken geld uitdeelt terwijl hij op de kaart aanwijst waar en waartegen mensen moeten demonstreren.
Zo werkt het niet. :D Ook niet een beetje. Hij doneert aan organisaties en die organisaties organiseren demonstraties.
Bovendien, hij doneert niet. De stichting waar hij zijn naam en kapitaal aan verbonden heeft doneert. Ook alweer een extra nuance. ;)

Als ik een goed doel steun. Greenpeace bijvoorbeeld, omdat ik tegen de kolencentrales in Delfzijl ben. Ondertussen sloopt Greenpeace aan de andere kant van de wereld een Japanse walvisvaarder waarbij een opvarende om het leven komt.
Ben ik dan verantwoordelijk?

Dat is een gewetensvraag. Daar ga ik de rest van de morgen eens over nadenken.
pi_168581056
Hij moet in het gevang
  woensdag 1 februari 2017 @ 09:27:11 #60
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168584396
quote:
8s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:23 schreef Szikha2 het volgende:
Hij moet in het gevang
Hij moet een medaille krijgen voor zijn inzet voor de vrijheid en menselijkheid! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_168584562
quote:
6s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hij moet een medaille krijgen voor zijn inzet voor de vrijheid en menselijkheid! ^O^
Haha dat meen jij niet serieus :D
  woensdag 1 februari 2017 @ 09:42:48 #62
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168584583
quote:
18s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:41 schreef Szikha2 het volgende:
Haha dat meen jij niet serieus :D
Haha Jawel! :D
Volgens mij hebben we deze discussie al eerder gevoerd. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_168594548
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:42 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Haha Jawel! :D
Volgens mij hebben we deze discussie al eerder gevoerd. ;)
Ja :P
pi_168601765
soros wil europa overspoelen met booslims

http://www.zerohedge.com/(...)ing-and-manipulation

een van de reden waarom putin soros heeft verbannen/
8-)

http://www.cnbc.com/2015/(...)security-threat.html
  donderdag 2 februari 2017 @ 08:27:09 #65
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168608602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 21:19 schreef Mytho het volgende:
soros wil europa overspoelen met booslims

http://www.zerohedge.com/(...)ing-and-manipulation
Dat is ook nogal een conclusie! Ongeveer van het kaliber: Kermit de Kikker steunt Jesse Klaver, want hij is ook groen... En misschien wel links! :D
quote:
een van de reden waarom putin soros heeft verbannen/
8-)
http://www.cnbc.com/2015/(...)security-threat.html
Waar haal je die wijsheid vandaan? Niet uit het stuk op CNBC denk, of wel? :)

OSF is een 'security risk', niet omdat ze 'booslims importeren' maar omdat ze democratische initiatieven steunen. Dat is Putin zogezegd een doorn in het oog. Democratie.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 10:18:06 #67
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168635542


Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_168818097
NGO Fleet Bussing Migrants Into The EU Has Ties To George Soros, Hillary Clinton

Dacht ik het niet! :')

Divide, slaughter and conquer, dat is het motto van Soros met z'n misschien wel honderd bedrijven. Die bedrijven hebben vaak de meest misleidende namen voor wat ze daadwerkelijk doen. Het tegengestelde, dus! :{

Mabel, je weet wel, die van Friso :|W :r
pi_168818499
hij heeft nog een zoon Alex Soros die graag naar Spirit Cooking , Pedo Pizza parties gaat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.reddit.com/r/(...)_to_comet_ping_pong/[/spoiler]

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 12-02-2017 12:40:42 ]
  maandag 13 februari 2017 @ 10:23:22 #70
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168869817
quote:
Wat is de claim:
quote:
A Fleet Of NGO Operated Ships In The Mediterranean Operate Around The Clock Delivering Migrants From North Africa To Italy
Om welke NGO's gaat het:
quote:
The NGOs tied to boats involved in the operation were Migrant Offshore Aid Station (MOAS), Jugend Rettet, Stichting Bootvluchting, Médecins Sans Frontières, Save the Children, Proactiva Open Arms, Sea-Watch.org, Sea-Eye and Life Boat.
Laten we eens inzoomen op Stichting Bootvluchteling.
Wat doen die precies?
Mensen van bootjes redden; in territoriale wateren.
quote:
Via onze vrijwilligers bieden we concrete, praktische hulp aan wanhopige en kwetsbare mensen op de vlucht. Op zee en in de kampen.
Als je dan een 'onderzoek' doet, ziet dat er bootvluchtelingen overgezet worden van rubberbootjes naar de schepen van de NGO, die vervolgens terugvaren naar Italië om de vluchtelingen aan land te zetten en roept: het zijn mensensmokkelaars! Dan heb je het niet echt begrepen? Of wel?

En dan komt later het aapje uit de mouw. Ze zijn boos/ vinden het raar dat de vluchtelingen naar Italië gebracht worden, terwijl er ook een 'veilige' haven in de buurt ligt, namelijk in Tunesië. Legitieme vraag, maar beantwoord die dan eerst even voor je verder gaat en onderstaande conclusie trekt... Of is dat niet nodig?

En wat is de conclusie (van GEFIRA):
quote:
It looks like the “rescue” is a part of a well organised hazardous human trafficking operation.
En hoe wordt dat vertaald?
quote:
NGOs deal in migrant smuggling
Wat een onzin. :D
quote:
Dacht ik het niet! :')
Confirmation bias? :)
quote:
Divide, slaughter and conquer, dat is het motto van Soros [...]
Waar haal je dat vandaan!? :o

Trivia vraag; van wie is de toch wel sinistere strijdkreet: "Blood & Fire"?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_168870207
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 02:01 schreef Mytho het volgende:
hij heeft nog een zoon Alex Soros die graag naar Spirit Cooking , Pedo Pizza parties gaat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.reddit.com/r/(...)_to_comet_ping_pong/[/spoiler]
Je trekt altijd conclusies die niet zijn te maken met de gegeven informatie of vind je dat hele pedo concept zo interessant dat je alles daar maar op af schuift?
  maandag 13 februari 2017 @ 14:25:16 #73
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168873616
Maar wat is jouw mening Mytho? Vind jij ook dat er in Amerika een demoralisering plaatsvindt?

Vind jij Soros ook "The Atheist Biljonair behind Barack Obama and Hillary Clinton."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder quoten ze (zeer selectief en zonder context) een aantal soundbites uit interviews...
Ze (mis)quoten uit documenten waarvan de OSF zelf gezegd heeft; die zijn authentiek...

Hoe zijn dat dingen "Waarvan Soros niet wil dat je weet"? :D

Verder is het een mooie samenvatting van alle standaard op- en aanmerking op Soros. Niets nieuws dus. Of heb ik wat gemist?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_168932371
quote:
6s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:25 schreef SicSicSics het volgende:
Maar wat is jouw mening Mytho? Vind jij ook dat er in Amerika een demoralisering plaatsvindt?

Vind jij Soros ook "The Atheist Biljonair behind Barack Obama and Hillary Clinton."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder quoten ze (zeer selectief en zonder context) een aantal soundbites uit interviews...
Ze (mis)quoten uit documenten waarvan de OSF zelf gezegd heeft; die zijn authentiek...

Hoe zijn dat dingen "Waarvan Soros niet wil dat je weet"? :D

Verder is het een mooie samenvatting van alle standaard op- en aanmerking op Soros. Niets nieuws dus. Of heb ik wat gemist?
Zie S0ros als 'het gezicht' van de gestoorde puppets van de 'Deep state' :Y
Ook in Europa zeeeeeer actief :Y

quote:
Of heb ik wat gemist?
Tja ..... _O- Wat dacht je zelf? :7
  donderdag 16 februari 2017 @ 08:40:01 #75
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168933377
quote:
11s.gif Op donderdag 16 februari 2017 02:06 schreef Peace99 het volgende:
Zie S0ros als 'het gezicht' van de gestoorde puppets van de 'Deep state' :Y
Ook in Europa zeeeeeer actief :Y
Dat ligt er maar net aan hoe je die Deep State uitlegt of ziet. :)

Wordt er met Think Tanks en andere stichtingen, clubjes en organisaties geprobeerd om de politiek te beïnvloeden? Ja, dat zal ook altijd zo blijven.
Is dat voorbehouden aan progressief links? Absoluut niet.
Is dat een schaduwregering die alle macht heeft? Daar heb ik nog geen overtuigend bewijs voor gezien. :)

Het ligt er ook maar net aan wat de politieke agenda is van diegene die het roept: De ene keer is het big oil die samen met de media het land bestuurd. (Vanuit linkse hoek.) De andere keer is het die Duivelsche Soros die het samen met de NGO's en de media doet. (Vanuit rechtse hoek.)

De waarheid zal waarschijnlijk ergens heel saai in het midden liggen. ;)

quote:
Tja ..... _O- Wat dacht je zelf? :7
Ik denk van niet :) met betrekking tot dat filmpje hoor/ zie ik niets nieuws met betrekking tot Soros en ongefundeerde verdachtmakingen. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')