abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_168330696
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 22:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar misschien stond er iets in de trant van ga naar de derde verdieping. Dan weet je nog niks.
Dat was soort vn miin punt, dat het ze waarschijnlijk niks zou opleveren :)
Op vrijdag 13 mei 2016 08:48 schreef minilot het volgende:
Lonaa is mijn Heldin der Dronken Misstappen. _O_
  zaterdag 21 januari 2017 @ 22:15:42 #252
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_168330740
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 22:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat was soort vn miin punt, dat het ze waarschijnlijk niks zou opleveren :)
Ja, exact
pi_168330919
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja precies. Da's weer zo iets waar de kandidaten in aflevering 10 op terugkijken terwijl ze zichzelf voor de op slaan dat ze zo overenthousiast bezig zijn gegaan :P
Vooral een Sigrid, die de meeste seizoenen gezien heeft, had eigenlijk haar jeugd als reden moeten geven om als laatste die estafette in te gaan (ze is overduidelijk kandidaat en had waarschijnlijk wel de tijd genomen om die kaartjes door te nemen voor de finish als je kijkt naar hoe ze deze hele aflevering is bezig geweest inclusief als dievegge).

Denk dat daar de mol wel wat mazzel had (vooral als het Thomas of Diederik blijkt te zijn).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_168331041
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 22:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar misschien stond er iets in de trant van ga naar de derde verdieping. Dan weet je nog niks.
Ja misschien... En misschien ook niet.
Maar zelfs als er enkel stond: "Ga naar de derde verdieping", dan weet je alvast dat het geen kerk is. Ik vind het raar dat ze die enveloppe niet openmaakten. Scheelt op de plaats van bestemming ook weer tijd, en als er iets cryptisch stond, kon je er alvast over nadenken.
pi_168331057
Er was genoeg tijd en er is een paar keer gezegd dat de laatste moest kijken of er geen halve briefjes tussen het geld zaten, zodat ze die niet zouden inleveren. Dat maakt Thomas wel verdacht.

En degenen die kartonnetjes meenamen :|W Je ziet toch wel dat dat geen geld is. Hele stapels karton gingen er mee :P

Jochem die dat paaltje straal voorbij loopt. En Immanuelle die dat ziet maar niet effe naar hem roept? Ze staat vlakbij hem op dat moment.
Most people don’t listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Unsere Heimat
pi_168331158
Als ik het goed zag dan komt er in de volgende aflevering een veilingopdracht. Er gaat dus waarschijnlijk (veel) geld uit de pot verdwijnen. De mol weet van te voren welke opdrachten komen en weet dus dat die in deze aflevering wel wat geld kan verdienen met in het achterhoofd dat het de volgende aflevering toch weer uit kan gaan.
pi_168331329
Welke kandidaten hadden ook alweer routeaanwijzing 10 11 en 12 op hun auto?
  zaterdag 21 januari 2017 @ 23:00:07 #258
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_168331788
Godver, wat een lekkere aflevering weer. Tot nu toe is het echt een bijzonder vet seizoen.

Coole opdrachten, leuke groepsdynamiek. Dat zag je ook toen Roos eruit moest. Gelukkig niet mijn mol.

Sigrid en Jochem waren deze aflevering wel heel verdacht bezig, maar ik kan me niet voorstellen dat de makers het er zo dik bovenop leggen.

Veelzeggend vond ik wel dat boekje met 'miss mole'. Maar om daar nu al mee te concluderen dat de mol vrouwelijk is.. nee.

Ik heb genoten. Als ze de lijn zo doortrekken wordt dit een van de beste seizoenen WIDM!
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_168332024
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 22:41 schreef Piranjavisje het volgende:
Welke kandidaten hadden ook alweer routeaanwijzing 10 11 en 12 op hun auto?
Volgens mij Jochem en Imanuelle (sowieso niet Thomas/Sanne en Roos/Diederik; en Sigrid/Jeroen hadden sowieso nr. 9).

Verder valt weer de penningmeester af _O-

Wel jammer dat de mol geholpen word door een veiling, ze begonnen aardig maar dit word duidelijk de laagste pot ooit :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 21 januari 2017 @ 23:13:24 #260
231633 Xummon
of toch niet?
pi_168332160
Imanuelle is te fanatiek
Sanne stelt me iets te domme vragen
Sigrid jat een vragenlijst.

Zijn geen dingen die een mol zou doen.
Daarom vallen deze voorlopig ff af.

Mijn hoofdverdachten zijn Jeroen en Thomas.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zondag 22 januari 2017 @ 00:24:24 #261
321210 jcdragon
Okay?, Okay.
pi_168333598
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 23:13 schreef Xummon het volgende:
Imanuelle is te fanatiek

Kees Tol heeft ook eens een koker gejat...
pi_168333647
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 23:13 schreef Xummon het volgende:
Imanuelle is te fanatiek

Toen Sigrid meteen vroeg of ze de enveloppen open moesten maken zei Jeroen: "dat kan... maar ik weet niet of dat nu al zin heeft... Zal ik gaan rijden?". Kan een manier zijn om te voorkomen dat ze al eerder weten waar ze naartoe moeten. Andersom kan Sigrid (als ze de mol is) het misschien makkelijk vragen, omdat ze dan al weet dat het geen zin heeft. Aangezien we de inhoud niet weten, kan dat ook prima.
pi_168334572
Sigrid denk ik. Die boeken die Art vast hield wijzen alle 4 naar haar. MISS MOLE ;)
  zondag 22 januari 2017 @ 01:52:54 #264
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_168334679
Leuke aflevering weer *O*
Zit nog steeds op Thomas en Diederik, maar ga nu ook twijfelen over Jochem. Maar ik ga nog niet op hem inzetten denk ik :')

Die Immanuelle mag er van mij ook zo snel mogelijk uit. :r
I hope your day is as nice as your butt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_168334737
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 01:52 schreef KaBuf het volgende:
Leuke aflevering weer *O*
Zit nog steeds op Thomas en Diederik, maar ga nu ook twijfelen over Jochem. Maar ik ga nog niet op hem inzetten denk ik :')

Die Immanuelle mag er van mij ook zo snel mogelijk uit. :r
Probleem met Thomas is dat er amper aanwijzingen naar hem zijn. De Mol heeft altijd aanwijzingen tijdens de afleveringen. Daarom sluit ik hem uit als Mol.
pi_168334852
Ik vind het altijd heel erg lastig om iemand aan te wijzen als mol. Maar aangezien je toch iemand moet opnoemen zit ik op dit moment op Diederik. Ik moet zeggen ik vind de boekenaanwijzing ook wel goed gezocht, ik kijk het weer even een weekje aan. :+
• Valar Morghulis
Ansichtkaarten
pi_168334992
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef Maartel het volgende:

[..]

Klopt, maar het was ook wel een beetje '90% van de opdracht de beste leerling van de klas zijn, om op het cruciale punt net ff iets fout te doen'
Inderdaad. Zorgen dat iedereen naar jou luistert en van jou afhankelijk is (ze was de enige die een lijstje bijhield van de route), en dan vlak voor het einde een foutje maken. Oeps.
En dan ook nog met het idee komen "volgens mij moeten we bij dit kerkje zijn".
  zondag 22 januari 2017 @ 10:03:27 #268
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_168336590
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:51 schreef Moira. het volgende:
Oh Chris en Margriet zien de aflevering dus al wel eerder? Aangezien hij zegt dat hij vanochtend zijn zoontje een Mickey Mouse heeft laten tekenen
Dat moeten ze wel ivm hun presentatie van moltalk.
  zondag 22 januari 2017 @ 10:07:26 #269
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_168336644
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:31 schreef Felagund het volgende:

Die afleveringstitels slaan toch meestal op de afvaller?
Dat klopt toch Roos is schrijfster.
  zondag 22 januari 2017 @ 10:10:57 #270
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_168336696
Jochem woont net als ik in het land van Maas en Waal. Hij in Beneden Leeuwen ik in Maasbommel.
  zondag 22 januari 2017 @ 11:10:17 #271
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_168337791
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

In de app zit ik nu ook op beide :Y
Kan nog niet echt duidelijk eentje aanwijzen
In de app zit ik ook op beide. Al was ik eigenlijk best wel zeker van Thomas. Maar hij wordt z verdacht gemaakt deze aflevering, dat ik denk dat als hij echt de mol was ze dat echt niet allemaal zo hadden uitgezonden.
En hij drong erg aan op verbondje met Diederik. Waarom zou een mol daar zelf zo op gaan aandringen?

Maar Jeroen zit elke keer niet op handige plekken voor de mol om invloed op de pot te hebben. Eerst in de helicopter, bij de rechtbank weliswaar geen geld verdiend maar dat was niet dankzij hem, dat hij een van de schutters was bij de kermis vind ik wat vergezocht maar zou kunnen. En nu weer als eerste bij de estafette, geen plek om geld te verduisteren (wat wel gebeurd is), zijn tekening in het zand was duidelijk en goed geraden, en okay bij de auto opdracht was het berhaupt niet echt nodig om te mollen.
Of hij hij weet dat de pot nog leeg kan gaan en zet nu eerst in op het vertrouwen van de groep te winnen?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 22 januari 2017 @ 11:59:06 #272
231633 Xummon
of toch niet?
pi_168338739
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 00:24 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Kees Tol heeft ook eens een koker gejat...
Ja maar dat was om geld te laten verdwijnen, is iets anders dan dit
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zondag 22 januari 2017 @ 17:17:12 #273
442280 Prisha
Live life!
pi_168346806
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:49 schreef Moira. het volgende:
Wat Annemarie zegt, 'wie besloot wie waar ging tekenen zo dicht bij de zee', dat was ook Thomas
Lees net ene interview met Roos, ze zegt:

En die roos die je in het zand had getekend, was die nou weggespoeld?
“Ja, dat was ook mijn bedoeling. Het was een groot strand dus dat ik vlakbij de vloedlijn ging tekenen was heus niet omdat ik imbeciel ben. De ik een keer een poging mezelf verdacht te maken, pikt niemand dat natuurlijk weer op.”
If you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you - Nietzsche
  Moderator zondag 22 januari 2017 @ 17:28:55 #274
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_168347215
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:17 schreef Prisha het volgende:

[..]

Lees net ene interview met Roos, ze zegt:

En die roos die je in het zand had getekend, was die nou weggespoeld?
“Ja, dat was ook mijn bedoeling. Het was een groot strand dus dat ik vlakbij de vloedlijn ging tekenen was heus niet omdat ik imbeciel ben. De ik een keer een poging mezelf verdacht te maken, pikt niemand dat natuurlijk weer op.”
_O-
Behalve kijkers voor het einde vd aflevering :D

Maar degene die de 6 vakjes uittekende waar iedereen zn tekening ging maken was Thomas van wat ik meekreeg.
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_168349707
Wat een vet seizoen tot nu toe! Heel fanatiek en ik heb echt weer es favoriete kandidaten (Jeroen en Sigrid) waarvan ik hoop dat ze er lang inblijven. Maar jeetje was Immanuelle irritant.
We're just two lost souls swimming in a fishbowl
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')