abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168363556
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:05 schreef HartjeZwolle85 het volgende:
Hey Blozoh, en hoe je zit je qua geld dan? Als je geld zat hebt of als je een baan krijgt met een contract van minimaal een jaar, dan kun je daarmee altijd nog een leuk buitenlands meisje vinden die op zoek is naar een beter leven. En dat is ook een vorm van liefde, ze zal je dankbaar zijn Aziaten bijv. zijn vaak ook nog 's kleiner dan jij. En je gaat nu naar de universiteit, dus met een beetje geluk hoef je echt niet bang te zijn dat je alleen over blijft. Ga bijv. op Omegle (chatroulette hoop dat ik dat hier mag zeggen) en vul bij interesses een aantal arme landen in, of een paar buitenlandse gerechten o.i.d... En dan vind je ze wel. En dan zijn ze vaak ook nog mooi en net zo onervaren als jij. Dude, wat wil je nog meer? En dan nog een laatste tip, je kunt je webcam altijd eerst een tijdje uitlaten als je jezelf niet aantrekkelijk vindt.
Dat lijkt bijna prostitutie niet echt een relatie. Maar toch bedankt voor de reactie.
pi_168363723
Misschien dan maar niet blijven draaien en iets aan de olifant in de kamer doen?

Het lijkt wel of jij de oorzaak van het door jou ervaren probleem bij je lengte wil leggen, dit terwijl je sociale beperkingen het werkelijke probleem is.

Iemand die zich sociaal niet redt kan geen relatie hebben.

Ga 'gewoon' gesprekken aan, doe bijvoorbeeld aan vrijwilligerswerk of verenigingen, neem een baantje als straatverkoper of ga achter een bar. Ga keuvelgesprekken aan met mensen in de trein, station, universiteit. Of ga desnoods roken en ga gesprekken tijdens rook momenten.

Als dit niet gewoon voor je is en je een onoverkomelijke drempel voelt dan rest je maar twee opties. Of je accepteert dat je (nog) niet geschikt bent, of je vraagt hulp bij een profesionaal.

Of een meisje van plezier die je thuis langs laat komen en waar je mee oefent. Geloof me die vrouwen kijken nergens van op en ze worden niet alleen maar gebruikt voor seks.

Als jij wil dan zoek je een degelijke prostitue en je gaat thuis voor haar koken en samen een film kijken, risken, praten, met je lego spelen, waar je maar prettig bij voelt, en zwaait haar daarna weer uit.

Of ga naar een psycholoog denk na over wat voor een pscholoog je prettig lijkt, man,vrouw,leeftijd en regel het.

[ Bericht 20% gewijzigd door WodanIsGroot op 23-01-2017 02:58:14 ]
pi_168363759
Kom over 20 jaar maar keer terug tering man :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 23 januari 2017 @ 02:55:46 #79
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168363816
Die arme ts-er. Twintig jaar. Man oh man! Het is nauwelijks mogelijk om met 20 jaar (als man) een vaste vriendin te hebben. En voor velen op die leeftijd zelfs niet mogelijk om maar af en toe wat te scharrelen.
1,65 mtr. Dat is klein. Ik zelf ben 1,67. DAT is pas groot. Was 22 toen ik mijn eerste kusje kreeg. en vanaf toen kwam de rest ook redelijk vlug (binnen 2 weken). Met een meisje van 19 die net als ik ook nog volledig maagd was. Zou mij dus echt met 20 jaar zijnde niet druk om maken. Komt beslist.
1 mtr 65? Je kunt een beetje foetelen, vrouwen foetelen met alles, make up, onderbroek met voorgeviuld kontje, lenzen, enz. Voor mannen heb je niet veel maar in ieder geval wel schoenen waarmee je 5-7 cm groter wordt. Meen Italiaanse. Google.
Studie, dat is belangrijk. Want vanaf een jaar of 22 krijgen de dames ook door dat er meer in het leven is dan bad boys. Dat het serieuze leven, dat 99 % toch prefereert als ZIJ 22+ is, toch veel beter leeft met een normale gewone vent en dat een gezin gewoon geld kost en vastheid, structuur en regelmaat nodig heeft.
Sporten, prima, maar dan om fit te zijn. Fitte mensen zijn aantrekkelijk, weinig vrouwen vallen echter op die body builders. Bodybuilders zijn voor veel vrouwen zelfs een afknapper.

Ts-er je moet gewoon doorgaan. Met je studie. Want die zorgt er voor dat je leven goed wordt, zeker en vooral ook op het relationele vlak. Ga naast en in combinatie met je studie dingen doen die je gewoon echt leuk vindt, en waarbij (hopelijk) ook vrouwen zijn. Mag ook vrijwilligerswerk zijn. Geef je, gun jezelf de tijd die je / de meesten, nodig hebben. Zeker voor een man is 20 jaar oud (zeg maar piepjong) nog helemaal niks. Ook ben je er zelf wel best aan toe, een vrouw heeft graag een wat oudere vriend. Wat blijft er dan, met 20 nog over? een paar 17 jarige meisjes?
Zie jezelf eens als je 26 bent en (bijna) klaar bent met je studie. Goede opleiding, goed toekomst, serieus etc. En er zijn heel veel vrouwen in de wereld kleiner dan 160-162.
En eerlijk, wat een lekkere meiden, die kleintjes. Vaak hebben kleinere mensen veel meer pit en temperament dan die grote. Weet niet hoe dat komt. En lekkere kontjes en mooie tietjes. Niks mis mee!

Verder, wat Zwolle en Anthonie zeggen. ik woon nu (en schrijf dit dus ook nu) in Manila. Met mijn 1,67 ben ik hier groot. Dus in de zin van groter dan de meeste mensen incl de mannen. Maar die interesseren me sowieso niet. Voor de vrouwen, grotendeels 145-160 ben ik dus echt een reus.

Dagelijks tonen vrouwen interesse in me, dus als potentiele partner. En niet vanwege geld, dat is een dom clichee. Neen, vanwege dat de europeaan verantwoording neemt, gestudeerder is, geciviliseerdder, manieren heeft, veel weet, een toekomst kan bieden en ook WIL bieden aan een gezin. Dat is men hier niet zo gewend, als vrouwtje 5 maanden zwanger is en het buikje duidelijk zichtbaar wordt is de local man vaak verdwenen. Wil je een SERIEUZE relatie dan heb je veel meer kansen in Azie dan in Europa. Die vrouwen zijn nagenoeg allen serieus. Dat is hier vaak letterlijk een kwestie van overleven. In EU is dat niet nodig, daatr heb je voor de alleenstaande moeder wel bijstand, Harz 4 (in Duitsland) enz. Hier heeft de alleenstaande vrouw / moeder alleen recht op zon, lucht en water. En het recht om te bedelen.

Ook in europa zijn er natuurlijk landen met kleinere mensen. Neefje is net getrouwd met een Italiaanse. Op de bruiloft ook allemaal kleine vrouwtjes. Alles naar het zuiden is kleiner, begint al in Limburg, je ziet de vrouwen nauwelijks boven de heuvels uitsteken. (ik mag dat zeggen als Limburger).

TS-er, jouw kansen zijn a- nog niet of pas net aangebroken gezien je leeftid. en b- het enige dat jij hoeft te doen is gewoon doorgaan, beetje onder de mensen blijven komen en gaan, en c- kijk over de rand van je bord zover als je dat financieel kan. Goedkope busreizen tussen steden, bv Aken - Polen 100 euro. Ticket Barcelona vanaf 30 euro, Tsjechie (wat een pracht vrouwen, mooi land, goede infrastructuur en zeer goed en goedkoop eten en 4 sterren hotels vanaf 20 euro - niet in Praag natuurlijk). Interrail vakantie tickets voor door heel europa. Kijk rond door de hele wereld en verbaas je! Azie tickets vanaf 450 euro.Het leven daar supergoedkoop.

Ga lezen, meld je aan op fora over allerlei Aziatische en Europese enz landen.Ga corresponderen! Hardstikke leuk. Twee tips: geen naaktfoto´s verzenden of vragen, geen geld sturen. Maak vrienden en kennissen onder mensen in landen, zowel locals als expats die daar leven. Dat opent straks deuren en biedt mogelijkheden, en veel kennis.

^O^ :W
Oh ja, die regels voor die bruiden naar Nederland laten komen veranderen dagelijks, maar inkomen en vast kontrakt is nr. 1 Zijn wel nog wat sluipwegen via andere EU landen dan mag het inkomen minder zijn. Kortom, ga vooral door met je studie! en pluk straks de zoete vruchten ...

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 23-01-2017 11:02:47 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168363818
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 22:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dus je bent 20, studeert aan de uni en je hebt 0 contact met andere leeftijdsgenoten buiten internet, maar je maakt je zorgen of je ooit wel een relatie krijgt?

Ik zou eerst eens werken aan je contact met leeftijdsgenoten zonder gelijk de nadruk te willen leggen op een relatie of het versieren van vrouwen.
Ga eens op pad met wat mensen van je studie, de kroeg in, sporten, kom onder de mensen! Want daar zijn ook vrouwen en dan ga je vanzelf zien dat als je gewoon relaxt en niet te eager opstelt je ook met hen in contact komt.
Tja, maar ik heb geen idee hoe ik daar mee moet beginnen. Ik neem aan dat je niet zomaar alleen ergens een kroeg ofzo binnen loopt...
pi_168363910
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 02:56 schreef Blozoh het volgende:

[..]

Tja, maar ik heb geen idee hoe ik daar mee moet beginnen. Ik neem aan dat je niet zomaar alleen ergens een kroeg ofzo binnen loopt...
Jawel, misschien niet op een stapavond wanneer de muziek stampend hard staat, maar op een rustige avond.

Ik heb zelf achter de bar gewerkt en elke avond komen er mensen in hun eentje, met allemaal verschillende redenen: wachten op de bus/trein, vrouw/vriendin is naar de bios, nieuw in de stad, lekke band en geen zin nog om naar huis te lopen, verveelde zich thuis... Welke reden dan ook, desnoods verzin je een goede wanneer je je opgelaten voelt.

Stap een rustige kroeg/cafe/coffeeshop binnen ga aan de bar zitten, praat wat met het personeel, wat altijd gezellig met je mee praat want jij bent een nieuwe klant, en ga gesprekjes aan met de andere mensen aan de bar.

Aan de bar zitten vaak meerdere mensen die in een hun eentje zijn gekomen, sterker nog alle stamgasten komen in hun eentje, het is dood normaal om ergens alleen naar binnen te stappen.

Man ik bedenk me net dat ik wel eens uren alleen in een lege zaak heb staan wachten/smeken op een klant, wie dan ook maar.

[ Bericht 1% gewijzigd door WodanIsGroot op 23-01-2017 03:18:55 ]
  maandag 23 januari 2017 @ 03:15:38 #82
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168363920
Waarom niet?
Je moet ergens beginnen. Focus je niet alleen op vrouwen voor een praatje. Ook het personeel is vaak in voor een praatje. gewoon als oefening zien.

^O^
Mijn voorganger had het dus ook al geschreven .... dan MOET het wel kloppen hehe
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 januari 2017 @ 08:10:38 #83
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168364666
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 23:48 schreef HartjeZwolle85 het volgende:

[..]

Ok.. Ik was in de veronderstelling dat die vlieger opging bij elke burger, zolang je maar een jaarcontract of beter hebt. Maar de dame in kwestie, in dit geval die Combodjaanse, moet dus zelf een vast contract hier hebben/krijgen? Is dat wat je ermee zegt? Want ik las het alsof dat vaste contract juist voor de Nederlandse partner gold. Maar goed, als dat zo is, nou ja, dan kan je altijd nog daarheen of voor een minder bedeelde Europeaan kiezen.
Nee, die contractseis betreft de Nederlander, niet de partner die hij/zij hierheen wil halen. De 'buitenlander' hoeft geen contract te hebben, al zou het dat wel makkelijker maken. Ik doelde er meer op dat bijvoorbeeld een miljonair ook een contract moet overleggen en dat het feit dat hij miljonair is niet genoeg is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 23 januari 2017 @ 08:13:16 #84
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168364679
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 23:54 schreef HartjeZwolle85 het volgende:

[..]

En toch wel bizar wat je zegt. Een kennis van mij heeft een Fillipijnse vrouw en die had geen cent te makken toen ze hierheen kwam, laat staan een studievisum. Ik zal 'm eens navragen hoe het zit. Of heb je een bronvermelding? Hier staat wat heel anders namelijk.

http://plazilla.com/page/(...)nen-wat-moet-je-doen

Ik heb zelf ook nooit eerder gehoord wat je nu zegt, dus graag bronvermelding
Wanneer was dat? Ik baseer me puur op de huidige regelgeving. En hoe ik dit weet? Mijn vriendin is Amerikaans en ik werk zelf als jurist aan dit soort zaken. Dus ik ken beide kanten van de medaille.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_168366612
TS, zoals ik hier al meer heb gelezen zijn er maar een paar tips.

1:zorg eerst dat je tevreden met jezelf bent.
Dit kan je waarmaken door te gaan sporten en zorgen dat je uiterlijk (mocht je daar niet blij mee zijn... je lengte bij deze niet meegerekend)wat beter wordt.

Bedenk eens wat je leuk lijkt om te doen. Ik weet niet of je hobbies hebt of dingen hebt die je leuk vindt/lijkt.
Ga in ieder geval iets doen dat je leuk vindt en daarmee onder de mensen komt. Heb je gelijk iets om over te praten!

2: als je dus door je uiterlijk en nieuwe vrienden/kennissen je al veel beter in je vel zit, straal je dat uit.
Vraag gerust aan iemand of een groepje die ook in je club/vrijwilligerswerk/wat dan ook zit(ten) om wat te gaan drinken.

3: als mensen dan merken dat je leuk bent om mee te praten (stel vragen en vertel dingen over jezelf.. al is het maar over je familie als je verder niks te melden hebt) en je ziet er gewoon verzorgd uit, is het voor jullie allemaal leuk om iets te ondernemen.

3: als je dit voor elkaar hebt, ga je dat ook uitstralen!

Dit wilt niet zeggen dat je binnen no-time een vriendin hebt, maar de kans is al een stuk groter.

Ikzelf was 31 toen ik mijn eerste vriendin kreeg.
Heb me zo rond mijn 20e jaar me lang slecht gevoeld over een meisje waarbij ik het had verpest. Maar na mezelf een schop onder mijn kont te hebben gegeven en gezegd te hebben dat ik me daar niet zo druk om moet maken, ben ik gewoon verder gegaan met wat ik eigenlijk verder altijd al deed.
Plezier maken en dingen doen die je echt leuk vindt.

Voor mij is dat vooral reizen en uitgaan. Naast mijn sportieve hobbies dan.

En ik gaf er na een tijdje helemaal niet meer om dat ik geen vriendin had, want ik was gelukkig met wie ik was en wat ik deed.

En plots.. een paar jaar geleden in een kroeg tijde s carnaval leerde ik toevallig een meisje kennen. Had genoeg bier op en sprak haar aan.
En het gesprek kwam op reizen neer.... ahaaa! Een gezamelijke interesse!!

En van het een kwam het ander en ben nu nog steeds samen met haar en we wonen ondertussen samen.

Maar dit succes is puur gekomen doordat ik goed in mijn vel zat door de dingen te doen die me blij maken!
Ik had namelijk ook verwacht dat ik nooit aan de vrouw zou geraken...

Nu is het aan jou, TS.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cracker26 op 23-01-2017 10:42:24 ]
pi_168366728
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:36 schreef Cracker26 het volgende:
[...]
Maar dit succes is puur gekomen doordat ik goed in mijn vel zat door de dingen te doen die me blij maken!
Ik had namelijk ook verwacht dat ik nooit aan de vrouw zou geraken...

Nu is het aan jou, TS.
Vergeet niet de alcohol.
pi_168366812
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:43 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Vergeet niet de alcohol.
Laat het me zo zeggen dat ik zonder alcohol ook wel dames aan spreek, wat ik ook vaak genoeg heb gedaan.
Maar het is natuurlijk wel iets gemakkelijker met drank op.

En toevallig deze keer met drank op, kwam ik de juiste tegen.

Ik zou namelijk ook met een glas bier aan dat tafeltje hebben kunnen staan met mijn gezicht naar de grond gericht, omdat ik niet goed in mijn vel zou zitten. Dan had het me niet gelukt.
pi_168366943
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 08:13 schreef yats het volgende:

[..]

Wanneer was dat? Ik baseer me puur op de huidige regelgeving. En hoe ik dit weet? Mijn vriendin is Amerikaans en ik werk zelf als jurist aan dit soort zaken. Dus ik ken beide kanten van de medaille.
Ik heb de officiele site van IND ook nagezocht, maar kan verder niets vinden over de landen die je noemt. Misschien bedoel jij dat dat de landen zijn die visumvrij tot 90 dagen kunnen reizen? Ze zijn met elkaar getrouwd ver na de periode waarin het huwelijk nog een legitieme reden was om haar hierheen te halen.
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
  maandag 23 januari 2017 @ 10:53:08 #89
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_168366984
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 02:46 schreef Geerd het volgende:
Kom over 20 jaar maar keer terug tering man :') :') :')
je mag hier niet trollen!! ONZ is een deur verderop.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_168367137
Dat begrijp ik maar de TS zit met het probleem dat hij social contact overdenkt.

Ten eerste schat hij de andere mens te hoog in, ik stel me voor dat de TS ook niet kan bedenken waar hij over moet keuvelen, dit omdat hij waarschijnlijk verwacht dat een gesprek inhoud moet hebben en hoogstaand moet zijn.

En ten tweede is hij bang. Hij ziet er een probleem in om alleen een cafe binnen te stappen, dit terwijl er hem niks kan gebeuren. Je wordt niet uitgelachen of met eten bekogeld hoor, iedereen behandeld elkaar met de nodige respect, het is geen kleuterklas... het is een verzameling volwassen mensen die allemaal niks beters te doen hebben dan op dat moment naar het cafe te gaan.

Ik wil de TS dan ook zeer aanraden of op n woensdag of maandag avond/namiddag een paar biertjes aan de bar te drinken.. het beste sterke drank om wat drempels af te schudden.

Of, als dat kan in je stad, om om half tien s'ochtend bij een leuke coffeeshop een cola/koffie/thee te drinken.
  maandag 23 januari 2017 @ 11:43:01 #91
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168368080
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:51 schreef HartjeZwolle85 het volgende:

[..]

Ik heb de officiele site van IND ook nagezocht, maar kan verder niets vinden over de landen die je noemt. Misschien bedoel jij dat dat de landen zijn die visumvrij tot 90 dagen kunnen reizen? Ze zijn met elkaar getrouwd ver na de periode waarin het huwelijk nog een legitieme reden was om haar hierheen te halen.
Kan er boeken over schrijven, de IND, de EU route enz. maar vind het gezien de oorspronkelijke vraag van de ts-er veel te diep op dat aspect ingaand.

Ga maar wat reizen, wat doen, wat kijken. Van in je dorp tot aan de andere kant van de wereld. Lees, schrijf, doen, en doe mee. Aan vanalles. Van een wandeltocht tot een rockconcert, een middag in de maand vrijwilliger in een bejaardenhuis of bij de zonnebloem. Beweeg, letterlijk maar vooral ook geestelijk, sociaal, door allerlei delen van de maatschappij. Doe vanalles en nog wat.
Leuke bijkomstigheid, dan komen de gespreksonderwerpen en de mogelijkheid ergens op in te haken of op te reageren ook vanzelf.

Je hoeft alleen maar te leven, te doen. En, en dat is fijn, alleen maar dingen die je leuk vindt. Vind je het niks, dan hou je het na 1-2 keer voor gezien.

Doe wat fittness, ga een paar keer in de week stukje rennen bv. Heb je weinig voor nodig, en de weg is altijd open. Of fittness in een groep (kontakten). Of begin aanm die sport die je altijd zo fascinerend vond.

Drie E´s zijn belangrijk in het leven, ook en vooral mbt relatie en kontakten:
In willekeurige volgorde:
-Empathie
-Energie
-Enthousiasme.

Empathie: Je een beetje in de gevoelens van een ander kunnen verplaatsen. Hoe ouder men wordt hoe beter dat je dat af gaat. Vanwege je groeiende eigen levenservaring.
Energie: heel simpel, wat doen. Wat je leuk vindt of waarvan je denkt dat wil ik wel eens meemaken.
Enthousiasme: Wees enthousiast. Het makkelijkst gaat dat als je dingen doet die je ook leuk vindt.
Bij sollicitanten was dat mijn "truc". Deed alsof de sollicitatie voorbij was en we nog 10 minuutjes hadden en vroeg dan, wat doe jij verder zoal. heb je ´n hobby of zo. En hoe die persoon dan over zijn liefhebberij vertelde, vertelde mij alles over zijn energie en enthousiasme. Of onze kleinzoon, als ie ( 3 jaar) heel enthousiast opa zijn speelgoedhelikopterje komt laten zien en toont hoe die vliegt en hem daarna in de auto parkeergarage "parkeert". Die energie en dat enthousiasme maakt een mens mooi en interessant.

Komt allemaal goed, no problemm! Twintig jaar ..... Je komt echt nog maar net kijken. Wat lijkt mij dat heerlijk. Je gaat nog alles beleven. En veel ervan voor de eerste keer. Mooie tijd!

^O^ :) :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 23-01-2017 11:50:05 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168368502
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:43 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Kan er boeken over schrijven, de IND, de EU route enz. maar vind het gezien de oorspronkelijke vraag van de ts-er veel te diep op dat aspect ingaand.

^O^ :) :Y
Het is ook geen alledaagse stof, maar dit gaat nog steeds over de vraag of ts zich eventueel moet beperken tot Japanners, Zuid-Koreanen, Amerikanen, Australiers en Nieuw-Zeelanders, of dat ook alle overige landen buiten de EU hiervoor in aanmerking komen. En dat kan nogal veel verschil uitmaken gelet op de kans van slagen. Hij/Zij noemt hier namelijk alleen kapitalistische landen terwijl er een veel grotere behoefte is in de niet kapitalistische landen.
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
pi_168368612
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:58 schreef HartjeZwolle85 het volgende:

[..]

Het is ook geen alledaagse stof, maar dit gaat nog steeds over de vraag of ts zich eventueel moet beperken tot Japanners, Zuid-Koreanen, Amerikanen, Australiers en Nieuw-Zeelanders, of dat ook alle overige landen buiten de EU hiervoor in aanmerking komen. En dat kan nogal veel verschil uitmaken gelet op de kans van slagen. Hij/Zij noemt hier namelijk alleen kapitalistische landen terwijl er een veel grotere behoefte is in de niet kapitalistische landen.
TS is 20 en heeft geen baan. Iemand uit het buitenland te halen om daar een ongelijkwaardige relatie mee t beginnen is geen optie, noch een noodzaak(!)

Daarnaast hoe leuk is het eigenlijk wanneer je communicatie beperkt is, zij praat geen Nederlands, hij haar taal niet. Dan blijft oppervlakkig Engels over.
  maandag 23 januari 2017 @ 12:10:52 #94
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168368750
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:58 schreef HartjeZwolle85 het volgende:

[..]

Het is ook geen alledaagse stof, maar dit gaat nog steeds over de vraag of ts zich eventueel moet beperken tot Japanners, Zuid-Koreanen, Amerikanen, Australiers en Nieuw-Zeelanders, of dat ook alle overige landen buiten de EU hiervoor in aanmerking komen. En dat kan nogal veel verschil uitmaken gelet op de kans van slagen. Hij/Zij noemt hier namelijk alleen kapitalistische landen terwijl er een veel grotere behoefte is in de niet kapitalistische landen.
Neen, daar gaat de vraag niet over. Lees het nog maar eens rustig. Hij vraagt veel algemener om advies, en niet over hoe hij een buitenlandse vriendin naar Nederland zou kunnen halen.

Ik kopieer de openingspost hieronder:

.......... Hallo,

De laatste tijd maak ik me erg druk over relaties. Ik ben bijna 20 en heb nog nooit een relatie (of fysiek contact met een meisje) gehad. En ik begin steeds banger te worden dat ik straks "alleen over blijf" om het zo maar even te zeggen. Veel mensen van mijn leeftijd hebben al een relatie of hebben dat in ieder geval ooit gehad en ik ben daarom bang dat het voor mij steeds moeilijker wordt. Het lijkt me namelijk niet makkelijk om zonder enige ervaring een relatie te hebben met iemand die al een of meerdere lange relaties heeft gehad.

De belangrijkste reden dat ik dit probleem heb is dat ik geen idee heb hoe ik meisjes vindt om mee te praten en waarover ik zou moeten praten. Ik ben sociaal gezien erg zwak, heb momenteel ook geen echte vrienden. Daarnaast ben ik 1,65 meter wat ook niet echt schijnt te helpen op het gebied van liefde.

Ik heb een dating site geprobeerd en daarop ongeveer een maand met een meisje gepraat maar uiteindelijk zei ze dat ik te ver weg woonde voor een relatie, wat meer als een excuus klinkt want ze wist mijn woonplaats vanaf dag 1. Dus dat was ook geen succes.

Ik heb momenteel een gevoel van hulpeloosheid. Ik ben bang dat mijn kans om ooit een relatie te krijgen langzaam aan het verdwijnen is, maar ik heb geen idee hoe ik daar iets aan kan doen.
Dus nu ben ik hier, en hoop ik dat iemand mij advies kan geven.

En er zijn beslist ook heel veel leuke vrouwen binnen de EU, binnen Nederland, binnen zijn provincie en zelfs zijn eigen stad voor deze jongeman. Van buiten de EU is slechts een (1) mogelijkheid en om heel veel redenen geen makkelijke.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168368775
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:02 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

TS is 20 en heeft geen baan. Iemand uit het buitenland te halen om daar een ongelijkwaardige relatie mee t beginnen is geen optie, noch een noodzaak(!)

Daarnaast hoe leuk is het eigenlijk wanneer je communicatie beperkt is, zij praat geen Nederlands, hij haar taal niet. Dan blijft oppervlakkig Engels over.
Misschien nu niet, maar stel dat ie over 5 of 10 jaar nog steeds alleen is, wellicht heeft ie dan alsnog wat gehad aan deze info. En ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn met soortgelijke problemen die dit topic lezen. Dus wie weet heeft een ander er ook wat aan. Mijn vriendin sprak ook geen woord NL, en ik geen Z-K. Het is een kwestie van smaak maar de taalbarriere kan ook voordelen hebben. Je kunt ook non-verbaal communiceren. Wij konden onszelf wel redelijk verstaanbaar maken, maar ik had het ook gedaan als we dat niet konden.
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
pi_168368874
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:10 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, daar gaat de vraag niet over. Lees het nog maar eens rustig. Hij vraagt veel algemener om advies, en niet over hoe hij een buitenlandse vriendin naar Nederland zou kunnen halen.

Ik kopieer de openingspost hieronder:

.......... Hallo,

De laatste tijd maak ik me erg druk over relaties. Ik ben bijna 20 en heb nog nooit een relatie (of fysiek contact met een meisje) gehad. En ik begin steeds banger te worden dat ik straks "alleen over blijf" om het zo maar even te zeggen. Veel mensen van mijn leeftijd hebben al een relatie of hebben dat in ieder geval ooit gehad en ik ben daarom bang dat het voor mij steeds moeilijker wordt. Het lijkt me namelijk niet makkelijk om zonder enige ervaring een relatie te hebben met iemand die al een of meerdere lange relaties heeft gehad.

De belangrijkste reden dat ik dit probleem heb is dat ik geen idee heb hoe ik meisjes vindt om mee te praten en waarover ik zou moeten praten. Ik ben sociaal gezien erg zwak, heb momenteel ook geen echte vrienden. Daarnaast ben ik 1,65 meter wat ook niet echt schijnt te helpen op het gebied van liefde.

Ik heb een dating site geprobeerd en daarop ongeveer een maand met een meisje gepraat maar uiteindelijk zei ze dat ik te ver weg woonde voor een relatie, wat meer als een excuus klinkt want ze wist mijn woonplaats vanaf dag 1. Dus dat was ook geen succes.

Ik heb momenteel een gevoel van hulpeloosheid. Ik ben bang dat mijn kans om ooit een relatie te krijgen langzaam aan het verdwijnen is, maar ik heb geen idee hoe ik daar iets aan kan doen.
Dus nu ben ik hier, en hoop ik dat iemand mij advies kan geven.

En er zijn beslist ook heel veel leuke vrouwen binnen de EU, binnen Nederland, binnen zijn provincie en zelfs zijn eigen stad voor deze jongeman. Van buiten de EU is slechts een (1) mogelijkheid en om heel veel redenen geen makkelijke.
Maar die zijn 9 van de 10 keer wel langer dan hijzelf. En dat is hier, zoals iemand al noemde, al gauw een handicap. Volgens mij moet jij het hele topic zelf nog doorlezen of niet? Specificeer jezelf eens dan. Op welke van zijn vragen heb ik nog geen suggestie voorgesteld?

- angst om alleen over te blijven, check
- geen ervaring, check
- hoe vind je meisjes om mee te praten, check
- lengteprobleempje, check

Ik heb zijn problemen bij elkaar opgeteld en hem gewoon een goed alternatief voorgesteld. Ik begrijp dan ook niet wat er aan mijn advies mankeert.

[ Bericht 5% gewijzigd door HartjeZwolle85 op 23-01-2017 12:25:56 ]
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
  maandag 23 januari 2017 @ 12:21:16 #97
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168368938
Overigens, leuke meiden vind ik dat die Zuid Koreaanse. Toch weer anders als de overige Aziaten. Eet je ook Kim Chi of hoe heet die "zuurkool".

Woonde (in manila) naast een Koreaans restorant. Daar eens binnengevlucht tijdens een tropische hoos-regenbui. Praatje met de eigenaar, over eten naturlijk ook. Vertelde dat ik nog nooit Koreaans had gegeten. Waarom niet, vraagt ie. Zeg, zou niet weten wat te bestellen.
Had hem dus verteld waar ik woonde.
Paar uur later, tegen etenstijd, de bel, er was iemand voor me. Was het een van de serveersters met een Koreaanse maaltijd met oa 3 soorten noedels (op zijn Koreaans). Smaakte prima en .... erg leuk gebaar!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 januari 2017 @ 12:27:10 #98
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168369058
Neen, vind het goed. De man waar het allemaal om draait (de topic starter) heeft sowieso al een tijdje niet gereageerd. Het nachtleven van Manila (the city that never sleeps en dat is echt zo) is net begonnen (het is in Manila 7 uur verder) dus ga mij in het gewoel storten.

:W :W
zie net dat je de post waar ik op reageer hebt uitgebreid. Is prima zo, jij doet je best om hem te helpen, ik ook, en diverse anderen hier ook.

^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168369091
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:21 schreef LeesFoknl het volgende:
Overigens, leuke meiden vind ik dat die Zuid Koreaanse. Toch weer anders als de overige Aziaten. Eet je ook Kim Chi of hoe heet die "zuurkool".

Woonde (in manila) naast een Koreaans restorant. Daar eens binnengevlucht tijdens een tropische hoos-regenbui. Praatje met de eigenaar, over eten naturlijk ook. Vertelde dat ik nog nooit Koreaans had gegeten. Waarom niet, vraagt ie. Zeg, zou niet weten wat te bestellen.
Had hem dus verteld waar ik woonde.
Paar uur later, tegen etenstijd, de bel, er was iemand voor me. Was het een van de serveersters met een Koreaanse maaltijd met oa 3 soorten noedels (op zijn Koreaans). Smaakte prima en .... erg leuk gebaar!
Ja tof zeg. Ik hou ook ontzettend van die cultuur. Ik moest wel wennen aan de Kim-chi ja.. Zuur, wat je zegt. En de rijst. Ik ben meer van de aardappelen. Maar ze is hier helaas niet meer.. Ik behoorde tot 1 van de ongelukkigen die geen jaarcontract had.
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
  maandag 23 januari 2017 @ 12:32:06 #100
451005 Grems
Clown World
pi_168369170
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:28 schreef HartjeZwolle85 het volgende:

[..]

Ja tof zeg. Ik hou ook ontzettend van die cultuur. Ik moest wel wennen aan de Kim-chi ja.. Zuur, wat je zegt. En de rijst. Ik ben meer van de aardappelen. Maar ze is hier helaas niet meer.. Ik behoorde tot 1 van de ongelukkigen die geen jaarcontract had.
Gewoon met haar op vakantie gaan naar het zuiden en net doen alsof ze aangespoeld is. Dan moet het geen probleem zijn.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')