abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_168910658
Er kwam net een flinke druppel vloeistof in m'n oog! Damn, dat deed pijn. Burning as hell!!
pi_168913156
damn is het gebruikelijk dat de verf zo loslaat? mijn cuboid 150w begon ook al grijs te worden :P
..///
  woensdag 15 februari 2017 @ 14:39:25 #178
24329 KNAK
Hardship eh?
pi_168918387
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:01 schreef wipes66 het volgende:
damn is het gebruikelijk dat de verf zo loslaat? mijn cuboid 150w begon ook al grijs te worden :P
Van die lak/verf blijft helemaal niets over. Heb me er nooit echt druk over gemaakt, maar zonde is het wel. Z'n opvolger is vandaag binnen, maar eens kijken of deze wel mooi strak en zwart blijft

image.jpg

~O>
Mai pben rai~!
pi_168937401
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:39 schreef KNAK het volgende:

[..]

Van die lak/verf blijft helemaal niets over. Heb me er nooit echt druk over gemaakt, maar zonde is het wel. Z'n opvolger is vandaag binnen, maar eens kijken of deze wel mooi strak en zwart blijft

[ afbeelding ]

~O>
Wat een kanon! Hoeveel ml gaat er in? (En hoe snel heb je je tankje dan weer leeg? :P )
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:53:04 #180
24329 KNAK
Hardship eh?
pi_168940163
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:59 schreef cofi het volgende:

[..]

Wat een kanon! Hoeveel ml gaat er in? (En hoe snel heb je je tankje dan weer leeg? :P )
Die tank komt in 5, 10 en 20ml optie. Ik gebruik alleen de 10, wil misschien tzt nog de 5 los kopen.
De 20ml is mij te groot...

Die 10ml heb ik in als ik ergens zit te zuipen in 2 a 3 uur leeg. Onder normale omstandigheden doe ik er een halve dag mee. De coils die ik erin gestopt heb (4mm diameter fused claptons / 7 wikkelingen) zuipen dan ook het nodige.

Afijn,.. Weer een mooie toevoeging en de smaak is geweldig :D

Iemand de Aromamizer Supreme kopen? ;)
Mai pben rai~!
pi_168941530
Op hoeveel ohm zitten die coils? Een tank van 10ml leeg in 2 a 3 uur...Daar doe ik bijna een week mee met mijn Nautilusje _O-

Stiekem ben ik best wel benieuwd naar een drippper, alleen kan ik maar niet wennen aan mijn Kangertech toptank nano. Afgelopen week weer een aantal keren geprobeerd, maar ik blijf het niks vinden. Daarom denk ik dat ik een dripper al helemaal niks zou vinden.
pi_168944492
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef cofi het volgende:
Op hoeveel ohm zitten die coils? Een tank van 10ml leeg in 2 a 3 uur...Daar doe ik bijna een week mee met mijn Nautilusje _O-

Stiekem ben ik best wel benieuwd naar een drippper, alleen kan ik maar niet wennen aan mijn Kangertech toptank nano. Afgelopen week weer een aantal keren geprobeerd, maar ik blijf het niks vinden. Daarom denk ik dat ik een dripper al helemaal niks zou vinden.
Ik denk zomaar < 2 Ohm ;)

Bedenk je met een dripper wel, dat je nog het een en ander te leren hebt.
De wet van Ohm,
Hoe je een coil draait,
Hoe je, met welke dikte draad en met welke diameter, een coil maakt met de gewenste Ohm.
Hoe je daar een wick in doet.
Batterijveiligheid!!

Niet om je af te schrikken, maar je er enigszins over inlezen is geen overbodige luxe.
Met een gereguleerde mod zal het wel meevallen, die vuurt gewoon niet als er wat fout zit, maar de meeste ongelukken met e-sigs komen door onwetendheid van de gebruiker (denk; veel te lage Ohms, met een batterij die daar niet geschikt voor is, in een mech mod. Potentile pijpbom :o :X ).

Maar goed; als je een toptank al te heftig vindt, zal een dripper idd (nog) niet voor jou zijn.
Roken is dood. Dampen heeft de toekomst. De toekomst begint nu.
  donderdag 16 februari 2017 @ 20:34:30 #183
24329 KNAK
Hardship eh?
pi_168946419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef cofi het volgende:

0.58ohm. Redelijk hoog door die 4mm en 7 wraps
Ik krijg spoedig wat exotisch SS draad en verwacht dan de overstap te gaan maken van kanthal naar SS.

Wat Marc zegt, rustig aan doen als je gaat overstappen naar iets groters/zelf bouwen, heb ik ook gedaan

:+

[ Bericht 0% gewijzigd door KNAK op 16-02-2017 20:40:14 ]
Mai pben rai~!
pi_168950554
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 20:34 schreef KNAK het volgende:

[..]

0.58ohm. Redelijk hoog door die 4mm en 7 wraps
Ik krijg spoedig wat exotisch SS draad en verwacht dan de overstap te gaan maken van kanthal naar SS.

Wat Marc zegt, rustig aan doen als je gaat overstappen naar iets groters/zelf bouwen, heb ik ook gedaan

:+
Zo hoog toch nog?

Ehm, was jij niet degene die in 3 weken van een startsetje naar rebuildable sub-ohm ging?
pi_168950969
Al vijf weken van het roken af, na 23 jaar een slof zware shag per maand gerookt te hebben *O*

Enigste nadeel is dat ik nu een stuk benauwder ben geworden nu ik gestopt ben met roken :')
  donderdag 16 februari 2017 @ 22:38:07 #186
24329 KNAK
Hardship eh?
pi_168951018
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 22:27 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Zo hoog toch nog?

Ehm, was jij niet degene die in 3 weken van een startsetje naar rebuildable sub-ohm ging?
:D

Ik wist dat je dat zou zeggen, en ja.. Ik had geen keus. Ik kreeg geen voldoening van die aspire vv en nautilus tank. Hier meelullen en de meeste met RBA's zien knutselen bespoedigde de keuze ook

quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 22:36 schreef GM78 het volgende:
Al vijf weken van het roken af, na 23 jaar een slof zware shag per maand gerookt te hebben *O*

Enigste nadeel is dat ik nu een stuk benauwder ben geworden nu ik gestopt ben met roken :')
Volhouden. Dat benauwde trekt wel weg als je longen zichzelf beginnen te herstellen (toch?)
Mai pben rai~!
pi_168953143
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 22:36 schreef GM78 het volgende:

Misschien de verhouding PG/VG in je liquids?
Genoeg voorbeelden van mensen die gevoelig zijn voor PG.
Zelf had ik het ook dat het was of er een band om mijn borst zat.
De verhouding was toen 75/25.
Toen ik 50/50 en hoger VG ging dampen, ging dat weg.

quote:
4s.gif Op donderdag 16 februari 2017 22:38 schreef KNAK het volgende:

[..]

:D

Ik wist dat je dat zou zeggen, en ja.. Ik had geen keus. Ik kreeg geen voldoening van die aspire vv en nautilus tank. Hier meelullen en de meeste met RBA's zien knutselen bespoedigde de keuze ook

>:) O+
  donderdag 16 februari 2017 @ 23:50:01 #188
24329 KNAK
Hardship eh?
pi_168953263
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 23:45 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Misschien de verhouding PG/VG in je liquids?
Genoeg voorbeelden van mensen die gevoelig zijn voor PG.
Zelf had ik het ook dat het was of er een band om mijn borst zat.
De verhouding was toen 75/25.
Toen ik 50/50 en hoger VG ging dampen, ging dat weg.

[..]

>:) O+

Heb nog 25 voucher bij fasttech

Voor de leuk maar proberen denk ik :@
Mai pben rai~!
pi_168955276
Maar eens kijken of het nog weg trekt. Zit nu op 50/50
pi_169023690
Van het weekend zag ik Pinkman en Heisenberg bij een winkel staan, aangezien ik niet zo'n fan van menthol ben de Pinkman opgepikt. Maar wat is dat spul zoet heb hem iets hoger dan 10% gemixt aangezien ik doorgaans wel van zoet houd.

Rode winegum smaak is wel de meest treffende beschijving wat mij betreft.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_169024098
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:56 schreef Moro het volgende:
Van het weekend zag ik Pinkman en Heisenberg bij een winkel staan, aangezien ik niet zo'n fan van menthol ben de Pinkman opgepikt. Maar wat is dat spul zoet heb hem iets hoger dan 10% gemixt aangezien ik doorgaans wel van zoet houd.

Rode winegum smaak is wel de meest treffende beschijving wat mij betreft.
Heb Pinkman op 15% inclusief een druppel zoetstof (50/50)
Ik vind de zoetigheid juist meevallen :')
pi_169024179
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:18 schreef GM78 het volgende:

[..]

Heb Pinkman op 15% inclusief een druppel zoetstof (50/50)
Ik vind de zoetigheid juist meevallen :')
Ja dat las ik ook inderdaad meer, dat er zoetstof word bijgedaan en/of tot 20% mengen.
Ik neem aan dat het komt omdat ik gestopt ben met roken en dus ook nog eens dingen wat beter proef dan voorheen.
pi_169027910
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:23 schreef Moro het volgende:

[..]

Ja dat las ik ook inderdaad meer, dat er zoetstof word bijgedaan en/of tot 20% mengen.
Ik neem aan dat het komt omdat ik gestopt ben met roken en dus ook nog eens dingen wat beter proef dan voorheen.
Zou inderdaad een oorzaak kunnen zijn. Bij 10% vind ik er persoonlijk geen smaak aan zitten
pi_169029239
Ik heb ook nog een proeflessen aroma van pinkman liggen. Toch maar eens proberen. Ook wil ik riptide echt nog een keer proberen. De Heisenberg vind ik aardig, maar daar blijft het ook bij. Red Astaire blijft hier iig tot nog toe de absolute favoriet!

Heb trouwens twee rokende vrienden ook zover gekregen om te gaan dampen (in totaal al 3 mensen aan het dampen gekregen *)) . De gear is besteld. Moet misschien maar eens damp info avonden gaan organiseren
  maandag 20 februari 2017 @ 23:12:57 #195
24329 KNAK
Hardship eh?
pi_169036427
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:59 schreef cofi het volgende:
Ik heb ook nog een proeflessen aroma van pinkman liggen. Toch maar eens proberen. Ook wil ik riptide echt nog een keer proberen. De Heisenberg vind ik aardig, maar daar blijft het ook bij. Red Astaire blijft hier iig tot nog toe de absolute favoriet!

Heb trouwens twee rokende vrienden ook zover gekregen om te gaan dampen (in totaal al 3 mensen aan het dampen gekregen *)) . De gear is besteld. Moet misschien maar eens damp info avonden gaan organiseren
Hoe meer dampers er rondlopen, hoe minder ik opval ...dus ik juich het alleen maar toe :+

Red Astaire is geweldig, Heb er denk ik al een liter doorheen gejaagd als het niet meer is. Echter moet ik deze nu echt afwisselen met andere flavors wegens een overkill. Ik heb nog 100ml ervan liggen, naast de 1100ml andere sapjes.

Verlaag je verwachting van riptide maar Ietswat.. Toen ik um voor het eerst probeerde was dat echt mega super lekker.. Sindsdien zijn al m'n mixjes niet eens in de buurt gekomen van die ene keer. Hij is nog steeds lekker, maar niet zoals ie was. Ik wil nog steeds dat nieuwe recept proberen.. SD ?? Waar o waar?
Mai pben rai~!
pi_169036569
Ik ben wel eens benieuwd hoeveel smaken de DIY'ers gebruiken op regelmatige basis.
Ik ken dampers die wekelijks andere smaken kant en klare liquid halen/proberen. Sinds ik mijn juice zelf maak heb ik maar 2 smaken gevonden die ik goed genoeg vind om dagelijks te kunnen dampen. Daarnaast wel 2/3 smaakje die te pruimen zijn maar overall gezien blijf ik toch voornamelijk steken bij mijn 2 favorieten. Heb er zo'n 30 geprobeerd maar het meeste bevalt me gewoonweg niet.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 02:27:10 #197
24329 KNAK
Hardship eh?
pi_169038313
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:17 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd hoeveel smaken de DIY'ers gebruiken op regelmatige basis.
Ik ken dampers die wekelijks andere smaken kant en klare liquid halen/proberen. Sinds ik mijn juice zelf maak heb ik maar 2 smaken gevonden die ik goed genoeg vind om dagelijks te kunnen dampen. Daarnaast wel 2/3 smaakje die te pruimen zijn maar overall gezien blijf ik toch voornamelijk steken bij mijn 2 favorieten. Heb er zo'n 30 geprobeerd maar het meeste bevalt me gewoonweg niet.
Ik heb er rond de 6 die ik al maanden lang maak/damp. Ik heb denk ik, inclusief zelf aroma's met elkaar mixen al meer dan 50 geprobeerd, misschien wel meer als ik alle beschikbare eppies die te koop zijn er aan toevoeg. Het gros is niet lekker, of niet voor herhaling vatbaar. Ik heb nu rond de 20 Chefs Vapour sapjes in de kast staan wat goed tot zeer goede reviews hebben gekregen en wat mij wat omschrijving betreft lekker leek.
Van die 20 uiteraard al gesnoept en de helft daarvan valt tegen en laat ik nu met regelmatig luchten in de kast staan in de hoop dat ze wat ontwikkelen. De meeste reviews hebben het dan ook over enkele weken laten steepen, dus ik heb nog hoop.

f ik ben te kritisch, of ik doe iets verkeerd met mixen (lijkt mij onwaarschijnlijk), of ik gebruik geen goede hardware voor bepaalde complexe ejuice (ook dit lijkt mij stug)
Ik gooi het dan ook maar op m'n smaakpapillen die te kritisch zijn...

Ik wil nog wel eens een keer kant en klare juice kopen en daar dan ook de DIY variant van halen. Eens kijken of daar echt wezenlijk verschil in zit.
Mai pben rai~!
pi_169038325
Dat zelfde probleem heb ik dus ook een beetje. Alhoewel, een probleem is het niet. Maar ik vind er ook maar heel weinig die ik echt lekker vind. Van sommige aroma's heb ik echt vooraf het idee dat het superlekker kan zijn en toch valt het achteraf altijd tegen.
pi_169039059
Ik vind die Mothers Unicorn Milk nu ook niet echt beter worden, ik damp nog wel andere dingen maar ik proef die aardbei gewoon amper. Schijnbaar is hij het best als je hem 2 weken steept maar na een week is de aardbei al ver te zoeken.
SPOILER: Ook maar eens een bezoekje gebracht aan chefs flavours:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:09:04 #200
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_169040800
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:17 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik heb er zo'n 25 in de dagelijkse roulatie zitten. :)

Als ik maar 2 of 3 smaken zou dampen zou ik er snel zat van zijn.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')