abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 februari 2017 @ 02:27:10 #197
24329 KNAK
ff w88,......
pi_169038313
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:17 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd hoeveel smaken de DIY'ers gebruiken op regelmatige basis.
Ik ken dampers die wekelijks andere smaken kant en klare liquid halen/proberen. Sinds ik mijn juice zelf maak heb ik maar 2 smaken gevonden die ik goed genoeg vind om dagelijks te kunnen dampen. Daarnaast wel 2/3 smaakje die te pruimen zijn maar overall gezien blijf ik toch voornamelijk steken bij mijn 2 favorieten. Heb er zo'n 30 geprobeerd maar het meeste bevalt me gewoonweg niet.
Ik heb er rond de 6 die ik al maanden lang maak/damp. Ik heb denk ik, inclusief zelf aroma's met elkaar mixen al meer dan 50 geprobeerd, misschien wel meer als ik alle beschikbare eppies die te koop zijn er aan toevoeg. Het gros is niet lekker, of niet voor herhaling vatbaar. Ik heb nu rond de 20 Chefs Vapour sapjes in de kast staan wat goed tot zeer goede reviews hebben gekregen en wat mij wat omschrijving betreft lekker leek.
Van die 20 uiteraard al gesnoept en de helft daarvan valt tegen en laat ik nu met regelmatig luchten in de kast staan in de hoop dat ze wat ontwikkelen. De meeste reviews hebben het dan ook over enkele weken laten steepen, dus ik heb nog hoop.

Óf ik ben te kritisch, of ik doe iets verkeerd met mixen (lijkt mij onwaarschijnlijk), of ik gebruik geen goede hardware voor bepaalde complexe ejuice (ook dit lijkt mij stug)
Ik gooi het dan ook maar op m'n smaakpapillen die te kritisch zijn...

Ik wil nog wel eens een keer kant en klare juice kopen en daar dan ook de DIY variant van halen. Eens kijken of daar echt wezenlijk verschil in zit.
Mai pben rai~!
pi_169038325
Dat zelfde probleem heb ik dus ook een beetje. Alhoewel, een probleem is het niet. Maar ik vind er ook maar heel weinig die ik echt lekker vind. Van sommige aroma's heb ik echt vooraf het idee dat het superlekker kan zijn en toch valt het achteraf altijd tegen.
pi_169039059
Ik vind die Mothers Unicorn Milk nu ook niet echt beter worden, ik damp nog wel andere dingen maar ik proef die aardbei gewoon amper. Schijnbaar is hij het best als je hem 2 weken steept maar na een week is de aardbei al ver te zoeken.
SPOILER: Ook maar eens een bezoekje gebracht aan chefs flavours:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is the mind too small for doubt.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:09:04 #200
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_169040800
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:17 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd hoeveel smaken de DIY'ers gebruiken op regelmatige basis.
Ik ken dampers die wekelijks andere smaken kant en klare liquid halen/proberen. Sinds ik mijn juice zelf maak heb ik maar 2 smaken gevonden die ik goed genoeg vind om dagelijks te kunnen dampen. Daarnaast wel 2/3 smaakje die te pruimen zijn maar overall gezien blijf ik toch voornamelijk steken bij mijn 2 favorieten. Heb er zo'n 30 geprobeerd maar het meeste bevalt me gewoonweg niet.
Ik heb er zo'n 25 in de dagelijkse roulatie zitten. :)

Als ik maar 2 of 3 smaken zou dampen zou ik er snel zat van zijn.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:58:07 #201
24329 KNAK
ff w88,......
pi_169043522
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 08:52 schreef Moro het volgende:
Ik vind die Mothers Unicorn Milk nu ook niet echt beter worden, ik damp nog wel andere dingen maar ik proef die aardbei gewoon amper. Schijnbaar is hij het best als je hem 2 weken steept maar na een week is de aardbei al ver te zoeken.
SPOILER: Ook maar eens een bezoekje gebracht aan chefs flavours:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jungle juice ook wel leuk :)
Code tvc geeft 10% discount. (Misschien te laat nu :p)
Mai pben rai~!
pi_169050988
Ik had potv geeft ook 10%
Blessed is the mind too small for doubt.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 19:05:06 #203
24329 KNAK
ff w88,......
pi_169051334
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:53 schreef Moro het volgende:
Ik had potv geeft ook 10%
Ook die werkt inderdaad, of...dat was diegene die ik eigenlijk bedoelde. In de war
Mai pben rai~!
pi_169078514
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:26 schreef cofi het volgende:
.....
Ook ik wil (zsm) overschakelen van normale sigaretten naar dampen. Maar er is zo ontzettend veel keuze. Na dit positieve bericht van cofi te hebben gelezen hoop ik dat er iemand is die mij wil adviseren.

Om mij heen zie ik veel dampers die inhaleren zoals een waterpijp. Maar MTL spreekt mij meer aan, omdat het hetzelfde 'inhaleermechanisme' als een normale sigaret heeft. Maar misschien heeft het ook nadelen, omdat je bijv. minder rook binnenkrijgt en je dus minder nicotine opneemt / langer moet dampen?

Ik zie dat cofi als MTL liefhebber een Eleaf istick pico mega heeft aangeschaft, maar wordt deze niet gebruikt voor de 'waterpijp methode'? En waarom die nautilus tank erbij? En welk toebehoren heb ik nodig? En of je nou de waterpijpmethode of MTL methode gebruikt, doe je er dezelfde liquid in, of is het ene niet geschikt voor het ander? Ik kan antwoorden op zulke vragen niet vinden in de OP.

Ik wil graag zsm mijn keuze kunnen maken en gewoon bij een webwinkel in nl bestellen (rookwinkel.nl oid?), ook al is dat iets duurder.
Gewoon een degelijk apparaat met goede batterij die ik niet constant hoef op te laden, maar wel handzaam is om mee te nemen.

Sorry als er domme vragen in staan en alvast bedankt als je de moeite neemt om me verder te helpen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pomtips op 22-02-2017 21:36:51 ]
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2017 @ 21:34:57 #205
230491 Zith
pls tip
pi_169078961
Mja, iedereen gaat uiteindelijk over tot direct over de longen heb ik het idee.

Bij MTL doe je er liquid in met hogere nic percentage (1.2% ofzo). De Nautilus is een prima MTL tank, nog van de tijd dat MTL populair was.

De pico is een mooie en erg kleine mod. Ik heb eventueel nog wel een pico nieuw in plastic die je voor de helft van de prijs mag krijgen :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169079039
Waarom is MTL niet meer populair en waarom gaat iedereen over naar direct over de longen?
En is de pico voor beiden methodes geschikt? En waarom heb je een losse tank nodig? Er zit toch een tank in de pico zelf?
pi_169079090
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:39 schreef Pomtips het volgende:
Waarom is MTL niet meer populair en waarom gaat iedereen over naar direct over de longen?
En is de pico voor beiden methodes geschikt? En waarom heb je een losse tank nodig? Er zit toch een tank in de pico zelf?
Er zijn best wat winkels inmiddels waar je de verschillende systemen kunt uitproberen voor je het koopt. Is dat een optie?
pi_169079819
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:39 schreef Pomtips het volgende:
Waarom is MTL niet meer populair en waarom gaat iedereen over naar direct over de longen?
En is de pico voor beiden methodes geschikt? En waarom heb je een losse tank nodig? Er zit toch een tank in de pico zelf?
Nou, ja, dat groeit meestal zo. Niet bij iedereen, maar bij veel wel.
Meer lucht, meer smaak, grotere wolken.
Sommigen kopen een Ego-style dampertje en gooien die na 3 maanden in de kast, omdat ze helemaal stoppen.
Anderen willen meer en evolueren van MTL naar DL en het zelf bouwen van coils.

De Pico is geschikt voor beide stijlen.
De Melo II tank zal misschien te 'luchtig' zijn voor MTL.
De Aspire Nautilus schijnt een fijne MTL tank te zijn.
Ik weet het niet. Ik was al naar drippers overgestapt, voordat die op de markt kwamen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_169081704
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Er zijn best wat winkels inmiddels waar je de verschillende systemen kunt uitproberen voor je het koopt. Is dat een optie?
Uiteindelijk is dit wel het beste idee denk ik. Zie dat er één zo'n winkel in mijn woonplaats is. Dus daar maar eens heen dan.
pi_169097141
Dat iedereen overstapt op DL is niet waar, sterker nog ik gok dat het meerendeel gewoon mtl dampt. In de actieve community zal het aantal DLers wellicht groter zijn dan in de gemiddelde populatie, maar ik denk dat de ego, aio etc. groep aanzienlijk groter is.

Het een is niet beter als het andere, gewoon verschillende stijlen. Ik zelf zit een een beetje tussen in.

Voor echt mtl is de nautilus nog steeds een goede keuze, binnenkort komt ook de nautilus 2, maar hoe goed die is is nog even afwachten.
Een tank die bijv. alle stijlen kan en eventueel je ook zelf kunt bouwen is de tfv4 micro.
Als je voor zelfbouw gaat zijn bijv. de goblin mini v3,of de merlin tanks die beide stijlen kunnen. Maar verwacht geen extreem strakke (mtl) of juist extreem losse (dl) airflow, ze zitten er mooi tussen in. Voor een van beide extremen kun je beter en tank kopen die speciaal voor die stijl gemaakt is, maar voor mij zijn dit soort tanks precies de goede middenweg.
pi_169099275
Sinds 13 december ben ik ook over op het dampen en geen enkele behoefte meer gehad naar een sigaret :)

Mijn eerste bestelling heb ik gedaan op http://e-dym.pl namelijk een Istick Pico 75W en de Nautilus Mini.
Ook dacht ik er goedkoop coils bij te krijgen, namelijk deze. Echter krijg je er voor die prijs maar één. Beter koop je ze hier.
Verschillende smaakjes erbij gekocht op 12mg, twee batterijen, een hoesje en een oplader en sindsdien lekker aan het dampen *O*

Al snel heb ik een Serpent Mini aangeschaft, omdat ik ook wel eens van die wolkjes wilde blazen :7 en om te kijken of DL wat voor mij was. Sindsdien staat mijn Nautilus Mini in de kast. Wat een smaak heb ik met deze tank, ongelooflijk lekker! :P Ik damp met deze op 3mg, want 6mg vond ik net iets te sterk.

Nu twee maanden later maak ik ook mijn eigen liquid, want ik wilde natuurlijk wel goedkoop kunnen dampen (al moet ik er wel bij zeggen dat het liquid verbruik sinds de Serpent mini wat omhoog is geschoten :P).
Base heb ik gekocht bij Savevape Eén liter nic base (65 euro met kortingscode 'forumvc1', 1 liter PG en 1 liter VG.

Op fasttech nog wat draad om coils te maken, flesjes en een jig tool besteld. Mijn laatste bestelling is een een 40-tal aroma's bij e-dym en Cloudhouse Vapor.

En ondertussen is mijn verlanglijstje alweer gegroeid. En ik ben nog maar 2 maanden bezig -O- Dampen! ^O^
pi_169099841
Sow. Concurrentie voor onze KNAKert.

Goed bezig ^O^
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_169100529
Misschien ook wel leuk om te vermelden dat ik overstag ben gegaan toen ik iemand op het station met z'n damper bezig zag.
Daarvoor had ik mij er amper in verdiept dan enkel af en toe een keer door dit topic (en andere fora) te bladeren en wat verkoopsites te bezoeken :)
pi_169101334
Maar klopt het nou, dat er vanaf mei geen nic base verkocht meer mag worden
pi_169102578
Kweenie. Hou het niet zo bij.
Hooguit 10ml, tot 20mg toch?

Als de nood aan de man komt, weet ik wel waar ik aan pure nicotine kan komen.
Mix ik mijn eigen base wel.
Maar of dat nou is wat ze in Den Haag willen :? 8)7
Ze denken zeker dat iedereen maar mooi gaat zitten en pootjes geeft :{w :W
Ik ben de laatste tijd toch al van het zelf maken (bier, bureau, kast, koken zonder pakjes en zakjes, e-liquid, etc. Binnenkort een eigenbouw 2-persoons bed in de planning.). Kan dit er ook wel bij.

Voorlopig heb ik nog wel genoeg 36mg base voor een heel jaar.
Misschien koop ik er gauw nog een paar liter bij.
Het laat zich goed invriezen (tja, gemak dient toch de mens ;)).

[ Bericht 3% gewijzigd door marc0871 op 23-02-2017 21:12:32 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_169102665
dubbel
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_169102827
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:37 schreef GM78 het volgende:
Maar klopt het nou, dat er vanaf mei geen nic base verkocht meer mag worden
Het mag wel, maar alleen nog 20mg in 10ml flesjes. De prijs zal er dan ook wel naar zijn.

Vanaf 20 mei is het in Duitsland iig afgelopen. Hoe het in de rest van Europa zit weet ik niet. Wat ik wel weet is dat bovenstaande regel voor heel Europa gaat gelden. Maar vanaf wanneer... is de vraag.
  donderdag 23 februari 2017 @ 21:51:07 #218
24329 KNAK
ff w88,......
pi_169104563
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:06 schreef marc0871 het volgende:
Sow. Concurrentie voor onze KNAKert.

Goed bezig ^O^
Zo ziet gij maar; ik ben lang zo erg nog niet. (Al win ik het wel als het gaat om die tapijtbombardementen aan vragen destijds :') )

Heb nog een halve liter 48mg liggen, doe ik nog wel een jaar mee. Als dat op is, is het op. Ik heb niet eens meer nicotine nodig (denk ik).

Heb je die pre-heat nog gebruikt, Marc?
Mai pben rai~!
pi_169106140
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:51 schreef KNAK het volgende:

[..]

Zo ziet gij maar; ik ben lang zo erg nog niet. (Al win ik het wel als het gaat om die tapijtbombardementen aan vragen destijds :') )

Heb nog een halve liter 48mg liggen, doe ik nog wel een jaar mee. Als dat op is, is het op. Ik heb niet eens meer nicotine nodig (denk ik).

Heb je die pre-heat nog gebruikt, Marc?
Gaat goed.
Met de 200s tenminste.
met de 200 had ik een probleempje; na de update deed die helemaal niets meer.
Terug naar 3.10 deed 'ie het gewoon weer (zonder pre-heat).
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 23 februari 2017 @ 23:00:14 #220
24329 KNAK
ff w88,......
pi_169106590
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:46 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Gaat goed.
Met de 200s tenminste.
met de 200 had ik een probleempje; na de update deed die helemaal niets meer.
Terug naar 3.10 deed 'ie het gewoon weer (zonder pre-heat).
-O-
Bizar. De 200 heeft z'n eigen firmware toch? Kan het me even niet herinneren... Zo ja de 200s niet voor de 200 gebruikt? Met zo een kek scherm lijkt het mij dat je de 200s vaker pakt dan de 200...

Ben inmiddels weer een week verder met de RX300. Puff counter staat op 2480. :X
Met die 4x HG2 batts doe ik een volle dag en heb dan nog minimaal 30% over. Dat is dan alsnog dagelijks die batterijen in de lader flikkeren, al hoef ik niet meer met een extra setje te zeulen, dus win situatie. Als die SS draad binnen is verwacht ik nog langer te kunnen doen met een setje...

Hij is groot, maar werkt heerlijk. Grote handen hebben helpt dan weer wel; m'n duim en middelvinger kunnen elkaar nog aanraken O+

Van de week ook maar eens een 6mm single coil in die aromamizer proppen,.. Eens kijken wat dat doet :7


8)7
Mai pben rai~!
pi_169108121
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 23:00 schreef KNAK het volgende:

[..]

-O-
Bizar. De 200 heeft z'n eigen firmware toch? Kan het me even niet herinneren... Zo ja de 200s niet voor de 200 gebruikt? Met zo een kek scherm lijkt het mij dat je de 200s vaker pakt dan de 200...

Nope.
v4.13 gebruikt voor de 200s,
v3.13 voor de 200.

De 200 gaat mee naar het werk, met de Bellus tank erop.
De 200s gebruik ik meer thuis, met een Sleeper RDA clone erop.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_169111127
Meh ik eigenlijk niet hele liters nicotine base tegelijk kopen, uiteindelijk is de planning nog wel om te stoppen met nicotine. Maar die regelgeving omtrent nicotine maakt het wel irritant om vooruit te planning.

Ben er nog niet hoeveel nic base ik nog voor 17(?) Mei wil bestellen.

Hoe mengen jullie het eigenlijk lijkt mei het handigste om eerst de pg/vg en nicotine bij elkaar te gooien zodat dat niet meer hoeft te gebeuren. 2 liter VG 1 liter PG en dan nicotine erbij in emmer en terug in de flessen?
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_169112028
Ik heb zo'n liter of 8 aan nic thuis :-) genoeg voor de komende 15 jaar of iets dergelijks. Als de overheid iets gaat aanpakken is het wel de nicotine vloeistof, of met belasting ofwel met gewoon een verbod, dus die kun je maar beter inslaan.

Ik mix het pas als ik het nodig heb, heb lege 50ml flesjes, en dan gewoon de nic, de vg/pg en het smak stofje er in, ff in de yoghurt maker en daarna nog 2 weekjes laten staan en dampen maar.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 11:57:27 #224
263115 Dr.Lektroluv
Make music, make love.
pi_169113037
Hallo Fokkers!,
Als aanvulling op mijn Eleaf Pico + Smok Alien heb ik zojuist de Wismec Reuleaux 2/3 en de eleaf pico dual besteld.

Iemand ervaring met deze modjes?
  vrijdag 24 februari 2017 @ 14:59:36 #225
24329 KNAK
ff w88,......
pi_169117163
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:00 schreef Moro het volgende:
Meh ik eigenlijk niet hele liters nicotine base tegelijk kopen, uiteindelijk is de planning nog wel om te stoppen met nicotine. Maar die regelgeving omtrent nicotine maakt het wel irritant om vooruit te planning.

Ben er nog niet hoeveel nic base ik nog voor 17(?) Mei wil bestellen.

Hoe mengen jullie het eigenlijk lijkt mei het handigste om eerst de pg/vg en nicotine bij elkaar te gooien zodat dat niet meer hoeft te gebeuren. 2 liter VG 1 liter PG en dan nicotine erbij in emmer en terug in de flessen?
Ik heb flessen VG/PG base en die nic flesjes staan en maar elke keer 1 liter. Mix die zooi in een lege basefles en kan weer even vooruit
http://www.steam-engine.org/juice.html
Dé site om het te berekenen
Mai pben rai~!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 15:39:29 #226
24329 KNAK
ff w88,......
pi_169118001
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:57 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
Hallo Fokkers!,
Als aanvulling op mijn Eleaf Pico + Smok Alien heb ik zojuist de Wismec Reuleaux 2/3 en de eleaf pico dual besteld.

Iemand ervaring met deze modjes?
Waarom die R 2/3? Van plan alleen maar 2 batterijen te gebruiken?
Mai pben rai~!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 15:42:08 #227
263115 Dr.Lektroluv
Make music, make love.
pi_169118067
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:39 schreef KNAK het volgende:

[..]

Waarom die R 2/3? Van plan alleen maar 2 batterijen te gebruiken?
Ja, ik kom eigenlijk nooit verder dan 110watt.. vond de mogelijkheid om 3 batterijen te kunnen gebruiken wel interessant. Mocht ik wat langer van huis gaan en geen extra batterijen mee willen slepen.
Gewoon om net ff wat meer batterijduur bij te hebben.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 15:50:16 #228
24329 KNAK
ff w88,......
pi_169118221
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:42 schreef Dr.Lektroluv het volgende:

[..]

Ja, ik kom eigenlijk nooit verder dan 110watt.. vond de mogelijkheid om 3 batterijen te kunnen gebruiken wel interessant. Mocht ik wat langer van huis gaan en geen extra batterijen mee willen slepen.
Gewoon om net ff wat meer batterijduur bij te hebben.
Ik heb in reviews toch wat kleine minpuntjes voorbij zien komen mbt die deur. Weet even niet meer precies wat. Heb je um uit China of Nederland geplukt?
Mai pben rai~!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 18:43:03 #229
263115 Dr.Lektroluv
Make music, make love.
pi_169121575
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:50 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik heb in reviews toch wat kleine minpuntjes voorbij zien komen mbt die deur. Weet even niet meer precies wat. Heb je um uit China of Nederland geplukt?
Nederland, allebei.. ik ben benieuwd. Zal het laten weten mocht het toch zo zijn om jullie te waarschuwen.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 19:27:38 #230
24329 KNAK
ff w88,......
pi_169122421
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 18:43 schreef Dr.Lektroluv het volgende:

[..]

Nederland, allebei.. ik ben benieuwd. Zal het laten weten mocht het toch zo zijn om jullie te waarschuwen.
b

Die 2/3 via de website van Wismec updaten wat firmware betreft. Kan je pre-heat gebruiken voor zover dat er nog niet standaard op zit

Edit
http://www.wismec.com/sof(...)ading-reuleaux-rx23/
Alleen updates voor TC. Dus pre-heeat zit er al op
Mai pben rai~!
pi_169140689
Ik ben vandaag in een winkel geweest om het een en ander aan dampgereedschap aan te schaffen. Momenteel rook ik Marlboro +/- 15 sigaretten per dag.
Ik ben het een en ander aan verschillende modellen en liquid smaakjes gaan proberen in de winkel allemaal met 6mg nicotine, dus laag in vergelijking tot mijn normale cigs).
Echter vrijwel direct begon ik achterlijk veel te zweten over mijn hele lichaam.

Reageer ik nu overgevoelig op PG? (Nicotinevergiftiging lijkt me hier onwaarschijnlijk)
En zo ja, welke liquids (merken/soorten) staan er om bekend verhoudingsgewijs meer VG te bevatten?
  zaterdag 25 februari 2017 @ 20:10:18 #232
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_169141118
Dat zweten is de angst om geld over te gaan houden aan het eind vd maand, en vg/pg staat gewoon op het flesje.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_169149192
Hi boys and girls!

Ik heb al een hele tijd niet op FT gekeken en zit al een jaar aan een Crius en Griffin te lurken. Blij dat de tijd dat ik iedere maand iets MOEST bestellen verleden tijd is.

Ik wil nu wel weer iets nieuws. Welke RD(T)A's zijn nu hot?
  zondag 26 februari 2017 @ 16:04:47 #234
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_169156055
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 09:38 schreef Bowny het volgende:
Hi boys and girls!

Ik heb al een hele tijd niet op FT gekeken en zit al een jaar aan een Crius en Griffin te lurken. Blij dat de tijd dat ik iedere maand iets MOEST bestellen verleden tijd is.

Ik wil nu wel weer iets nieuws. Welke RD(T)A's zijn nu hot?
Vind mijn Crius nog steeds prima.. heb al een keer een nieuwe gekocht tussendoor omdat er na wat abuse steeds meer ruimte op die draaispindel van de juiceflow komt. Niet dat dat problemen opleverde ofzo, maar dat stomme gewiebel irriteerde me :+

Ik zou er eigenlijk wel een degelijke betaalbare dualbatt box bij willen, moet preheat ofzo hebben zodat hij een beetje vlot op temperatuur is..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_169180386
Mini serpent gehaald, wat een smaak
  maandag 27 februari 2017 @ 22:37:45 #236
24329 KNAK
ff w88,......
pi_169189835
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2017 17:09 schreef Class het volgende:
Mini serpent gehaald, wat een smaak
De dampen al likkebaardend uitblazen.
Mai pben rai~!
pi_169196670
Intussen ook met de Wotofo Serpent mini aan de slag op mijn Pico. Welke coil gebruiken jullie om deze mee te wicken?

Overigens nog andere atomizers die aanraders zijn op de Pico? Wil ook nog iets anders proberen.

Mijn setup:
pi_169201103
Kan iemand mij helpen? Ik heb hier zo'n Joyetech eGo AIO. Heb gewoon de instructies van een youtube video goed gevolgd. Maar als ik het knopje 5x druk om hem aan te zetten dan brandt het lampje 5x en gaat hij weer uit. Ik heb op verschillende plekken gelezen dat de coil niet goed ziet. Maar het maakt niet uit hoe strak ik de coil doe nog steeds werkt hij niet :{ Soms brandt hij als ik er een beetje aan draai maar dat duurt maar een paar seconden. Weet iemand een oplossing?
pi_169201271
Volgens mij eindelijk gefixed. Update zo.
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:56:41 #240
24329 KNAK
ff w88,......
pi_169222446
Voor de
eVic VTC Mini
eVic VTC Dual
eVic VTwo Mini
eVic VTwo
eVic AIO
eVic Basic
eGrip II / Light
Cuboid
Cuboid Mini
Wismec Presa TC75W
Wismec Presa TC100W
Wismec Reuleaux RX75
Wismec Reuleaux RX200S
Wismec Reuleaux RX2/3
Wismec Reuleaux RXmini
Wismec 300
gebruikers;

http://vapingunderground.(...)nd-rx2-3-now.283824/

Custom firmware met een heel ander menu, van het plaatsen tot tijd/klok/datum/veranderen van brightnes op je scherm tot aan weet ik veel wat. Heb het gisteren even geprobeerd op de 300 en je kan een hele hoop doen/veranderen. Voor als je wilt pielen met je mod ;)
Mai pben rai~!
pi_169223012
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:56 schreef KNAK het volgende:


*knipperdeknip*


Voor als je wilt pielen met je mod ;)
*mod meldt zich* :D
...
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:59:27 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_169223548
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:29 schreef sacha het volgende:

[..]

*mod meldt zich* :D
Heb je zin om KNAK met je te laten pielen?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:04:28 #243
24329 KNAK
ff w88,......
pi_169223618
quote:
5s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb je zin om KNAK met je te laten pielen?
c_/


Ik voorzie over 9 maanden uitgebreide reviews van nieuwe mini modjes.
Mai pben rai~!
pi_169223743
quote:
5s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb je zin om KNAK met je te laten pielen?
Ze heeft denk ik zin in een KNAKworst.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 10:22:08 #245
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_169259667
Mods die drive-by posts doen :{w
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')