abonnementen ibood.com bol.com
pi_168309796
registreer om deze reclame te verbergen
GeorgiŽ is er op tijd bij dit jaar, en heeft de inzending voor het ESC 2017 gekozen. Tako Gachechiladze is de winnares van de nationale voorronde, en zal met het nummer "Keep The Faith" naar Kiev afreizen. Het nummer heeft ietwat donkere en mysterieuze muziek, en misschien is dat een beetje een erfenis van het winnende nummer van het ESC in 2016. De zangeres moet wel een beetje uitkijken niet vals te gaan in haar uithalen.

Leuk detail over de zangeres zelf; ze was onderdeel van de in 2009 voor het ESC gediskwalificeerde groep Stephane & 3G, die met het nummer "We Don't Wanna Put In" een soort van protest song wilden zingen. Nu mag ze het alleen proberen. :)

Oordeel zelf:

[ Bericht 14% gewijzigd door Cyan9 op 20-01-2017 23:27:28 ]
OngeÔnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_168313258
Vreselijk oubollig nummer, nog matig gezongen ook.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 21 januari 2017 @ 15:26:25 #3
204179 grazz
..:: Amsterdam 2018 ::..
pi_168321775
Clichť: (schreeuwerige) zangeres, overacting, bombastisch oubollig lied....tsja en toch vind ik dit wel goed :D
Namastť Alť!
pi_168323680
Het niveau is aanwezig. Maar toch erg matig en een zeer clichť nummer. Het blijft wachten op Zweden en Rusland vrees ik.
Hockeyer, Internet Radio DJ, een beetje een gamer en een natuurlijke burger.a
pi_168333949
Er zijn al aardig wat Eurofans die dit mooi vinden😌

Het is een mix van Glennis Grace en Conchita 's nummer..
Gezongen met een snerpende stem.
Life can be a bitch, so like it..
pi_168541220
Aan de backdrops te zien, is het weer eens een politiek beladen nummer. Ik vind het echt zo'n draak van een nummer. De zang is ook al niet prettig om naar te luisteren.

Van mij geen punten.
- DJ11 @ RADIO 49 / WEBSITE / TOPIC
pi_168550439
Goede zangeres, jammer dat ze geen beter liedje heeft gekregen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168554126
Kutnummer. Wel een goede zangeres.
Mooi man!
pi_169038384
Ik vind het dodelijk vermoeiend, ze overschreeuwt zich op het einde ook helemaal. Er zullen vast wel fans voor te vinden zijn echter, ik hoor er echter niet bij.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')