abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_168313627
registreer om deze reclame te verbergen
Boh die Isabel :9~ :9~
  zaterdag 21 januari 2017 @ 03:05:12 #102
345170 Roger_Epiales
De Schaduwelite
pi_168313761
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 01:40 schreef ato het volgende:

[..]

Wisten jullie dat niet?
Blijkbaar wist men dat niet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_168313852
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 02:46 schreef Poepz0r het volgende:
Boh die Isabel :9~ :9~
Mooie meid en ik vind haar best goed.
Life can be a bitch, so like it..
pi_168314215
Leon was de allerbeste. Als Queen fan en ik heb er veel gehoord zong hij dat nummer steengoed. Somebody to Love is ontzettend lastig,petje af.
pi_168315956
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 03:49 schreef Poepz0r het volgende:
Leon was de allerbeste. Als Queen fan en ik heb er veel gehoord zong hij dat nummer steengoed. Somebody to Love is ontzettend lastig,petje af.
Ja die vond ik ook echt supergoed. *O*
pi_168315971
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 23:38 schreef Cee het volgende:

[..]

Wist je dat niet? :D

Ik had hem ooit aan de telefoon voor een liedje dat ik had aangevraagd, was een gezellig kort gesprekje, beetje melig, gingen we op een gegeven moment samen een heel klein stukje zingen en toen zei hij "wat zijn we leuk he". O+ :@
EN TOEN NODIGDE JE HEM NIET UIT VOOR EEN BORREL BIJ HENK ZODAT IK OOK EEN LIKJE KON NEMEN?
pi_168316535
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 08:37 schreef Greys het volgende:

[..]

EN TOEN NODIGDE JE HEM NIET UIT VOOR EEN BORREL BIJ HENK ZODAT IK OOK EEN LIKJE KON NEMEN?
JE LIKT MAAR AAN DIE ANDERE JENSEN.
pi_168318195
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 09:31 schreef Cee het volgende:

[..]

NEEN
pi_168319314
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 09:31 schreef Cee het volgende:

[..]

Hahaha
  zaterdag 21 januari 2017 @ 13:12:56 #110
429367 DKUp
Team Trol Batsing Marjet
pi_168319436
Romy :')
BATMAN BATMAN BATMAN
pi_168319451
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:12 schreef DKUp het volgende:
Romy :')
Die heeft haar auditieniveau ook nooit meer gehaald daarna. Gisteren was echt dramatisch slecht :D
pi_168319487
Waylon op Facebook:

"Lieve" allemaal,

Na een bewogen avondje #TVOH gisteren leek het me wederom eens verstandig om een kleine toelichting te geven bij mijn taak als coach van de Voice...
Laten we voorop stellen dat "de Voice" de afgelopen 6 seizoenen van dit programma nog niet gevonden is en er dus blijkbaar op een andere manier bekritiseerd moet worden. Niemand van ons heeft de wijsheid of een magische stok waar we sterren mee kunnen maken. Wel hebben we enorm veel ervaring, ieder in z'n eigen vorm.
Dat is voor ons coaches niet voor niets gekomen... Daar hebben we voor gestreden, overwonnen, verloren en alles wat je je kan voorstellen puur en alleen om dit te mogen doen... Liedjes maken en zingen, het klinkt zo simpel! Dat is het overigens heel vaak niet;)
Sterker nog, ik denk bijvoorbeeld dat van de afgelopen 30 jaar het aantal optredens die voor m'n gevoel perfect waren onder de 20 ligt... De rest heb ik beleefd en aangegrepen om beter te worden... Ik had geen coach, ik had jullie... Mensen met hun mening en daar kon ik het mee doen. Ik ben jullie dankbaar...

Maar nu even over gisteravond.
Als coach ben je samen met de producent een aantal maanden bezig om in een aantal mensen het beste van zichzelf naar boven te halen om iedereen thuis een te gekke avond te bezorgen. Zo ook in aanloop naar en tijdens liveshow 2 waar Romy helaas sneuvelde...
Ik ben trots op Romy, vandaar mijn 10 gisteren. Niet omdat ze de beste zangeres van de avond was maar omdat ze wel de potentie heeft en het meeste lef heeft getoond omdat het knopje om was bij d'r. Inzet en overgave is zoveel belangrijker dan alleen maar toon kunnen houden... Ieder mens moet groeien en heeft af en toe een beetje hulp en liefde nodig, niemand kan het alleen.
De 10 voor Romy was meer verdiend dan anderen die een 10 kregen... Als coach is het je taak namelijk om te motiveren, niet om te jureren.

Dus "lieve" mensen op social media, wees eens fatsoenlijk en motiveer de mensen die je alleen maar een fijne avond willen bezorgen door hun kloten voor het blok te zetten... Petje af voor al die volwassen mensen die het dan wederom nodig vinden om de meest achterlijke dingen te roepen. Geef je landje en de mensen daarin de ruimte om te groeien en motiveer... We kunnen allemaal beter, maar wat is beter? Juist... Dat is zoeken, eindeloos en soms hopeloos maar gun elkaar die ruimte... Geef de artiesten in dit land hun identiteit en groei met ze mee. Vind je het niet leuk? Dan zet je het af ipv dan maak je iemand af... Doe eens moeite en denk/kijk verder dan je eigen frustraties. Die zijn voor jezelf... Hopelijk motiveert iemand je ooit en raak je ze kwijt.

Of hebben we nu echt de wereldleider die we verdienen?
Het wordt er allemaal niet leuker en liever van😔

Romy gaat gewoon door en ik ga muziek met 'r maken en opnemen... Vind ik namelijk wel heel leuk:)
Vind jij het niet leuk? Ze heet Romy en kan prachtig zingen... En ik hou van dat lieve meisje!

Wees lief voor elkaar!

X, Way
pi_168319520
Ze kreeg ook wel echt de meest walgelijke dingen over zich heen op Twitter en Facebook. Zeggen dat je haar slecht vond zingen idd genoeg moeten zijn. Ik schaam me nu dus ook een beetje voor het feit dat we hier riepen dat ze moest janken. Ik riep het 't hardst, geloof ik. :@

Mjah. Leermoment. Hij heeft eigenlijk wel gelijk.
pi_168319631
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:16 schreef Greys het volgende:
Waylon op Facebook:

"Lieve" allemaal,

Na een bewogen avondje #TVOH gisteren leek het me wederom eens verstandig om een kleine toelichting te geven bij mijn taak als coach van de Voice...
Laten we voorop stellen dat "de Voice" de afgelopen 6 seizoenen van dit programma nog niet gevonden is en er dus blijkbaar op een andere manier bekritiseerd moet worden. Niemand van ons heeft de wijsheid of een magische stok waar we sterren mee kunnen maken. Wel hebben we enorm veel ervaring, ieder in z'n eigen vorm.
Dat is voor ons coaches niet voor niets gekomen... Daar hebben we voor gestreden, overwonnen, verloren en alles wat je je kan voorstellen puur en alleen om dit te mogen doen... Liedjes maken en zingen, het klinkt zo simpel! Dat is het overigens heel vaak niet;)
Sterker nog, ik denk bijvoorbeeld dat van de afgelopen 30 jaar het aantal optredens die voor m'n gevoel perfect waren onder de 20 ligt... De rest heb ik beleefd en aangegrepen om beter te worden... Ik had geen coach, ik had jullie... Mensen met hun mening en daar kon ik het mee doen. Ik ben jullie dankbaar...

Maar nu even over gisteravond.
Als coach ben je samen met de producent een aantal maanden bezig om in een aantal mensen het beste van zichzelf naar boven te halen om iedereen thuis een te gekke avond te bezorgen. Zo ook in aanloop naar en tijdens liveshow 2 waar Romy helaas sneuvelde...
Ik ben trots op Romy, vandaar mijn 10 gisteren. Niet omdat ze de beste zangeres van de avond was maar omdat ze wel de potentie heeft en het meeste lef heeft getoond omdat het knopje om was bij d'r. Inzet en overgave is zoveel belangrijker dan alleen maar toon kunnen houden... Ieder mens moet groeien en heeft af en toe een beetje hulp en liefde nodig, niemand kan het alleen.
De 10 voor Romy was meer verdiend dan anderen die een 10 kregen... Als coach is het je taak namelijk om te motiveren, niet om te jureren.

Dus "lieve" mensen op social media, wees eens fatsoenlijk en motiveer de mensen die je alleen maar een fijne avond willen bezorgen door hun kloten voor het blok te zetten... Petje af voor al die volwassen mensen die het dan wederom nodig vinden om de meest achterlijke dingen te roepen. Geef je landje en de mensen daarin de ruimte om te groeien en motiveer... We kunnen allemaal beter, maar wat is beter? Juist... Dat is zoeken, eindeloos en soms hopeloos maar gun elkaar die ruimte... Geef de artiesten in dit land hun identiteit en groei met ze mee. Vind je het niet leuk? Dan zet je het af ipv dan maak je iemand af... Doe eens moeite en denk/kijk verder dan je eigen frustraties. Die zijn voor jezelf... Hopelijk motiveert iemand je ooit en raak je ze kwijt.

Of hebben we nu echt de wereldleider die we verdienen?
Het wordt er allemaal niet leuker en liever van😔

Romy gaat gewoon door en ik ga muziek met 'r maken en opnemen... Vind ik namelijk wel heel leuk:)
Vind jij het niet leuk? Ze heet Romy en kan prachtig zingen... En ik hou van dat lieve meisje!

Wees lief voor elkaar!

X, Way
Wat een ongelofelijke koning _O_
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 13:31:52 #115
429367 DKUp
Team Trol Batsing Marjet
pi_168319730
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Die heeft haar auditieniveau ook nooit meer gehaald daarna. Gisteren was echt dramatisch slecht :D
Ik moest echt weer denken aan die slechte liveshows van Idols :D
BATMAN BATMAN BATMAN
  zaterdag 21 januari 2017 @ 13:32:11 #116
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_168319734
Ik riep ook al dat ze pas 16 is en ik niet op die leeftijd mee had willen doen.
Huilen begrijp ik wel als je ook nog eens Waylon als coach hebt en niet bijvoorbeeld Guus.
Mooi dat Waylon het uitlegt.
Life only gives you what you decided you can have!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_168319749
Dat kind is pas 16, heeft het nog aardig ver geschopt.

Gisteren was ze matig, maar in het algemeen vond ik haar niet slecht hoor.
Zo en zo vind ik het niveau aardig hoog, met vooral Leon, Pleun en Vichenzio als top talenten.

Ik hoop dat Pleun ook een totaal ander muziekgenre kiest, bv een jaren 50 liedje.
Iets van blues?

Zij moet het klein houden, niet zo'n spectaculaire dance act op de achtergrond.
Daarom heeft zij ook minder punten gekregen.
Ik heb het idee dat het ook niet echt Pleun haar keuze was.

Ik wil zo graag een spannende finale met vooral Pleun, Vichenzio en Leon in de finale.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 13:38:06 #118
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_168319823
In welke talentenjacht zat die blonde lange Haagse meid, die een belachelijk bereik had? Ook The Voice toch? Emmaly of iets.

Die kon oude dingen zingen maar ook Gaga. Pleun kan dat niet. Dus iemand lijkt heel goed, maar dat valt ook soms erg tegen zodra iemand buiten zijn eigen hoekje gaat. Weinig mensen kunnen echt álles.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_168319896
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
In welke talentenjacht zat die blonde lange Haagse meid, die een belachelijk bereik had? Ook The Voice toch? Emmaly of iets.

Die kon oude dingen zingen maar ook Gaga. Pleun kan dat niet. Dus iemand lijkt heel goed, maar dat valt ook soms erg tegen zodra iemand buiten zijn eigen hoekje gaat. Weinig mensen kunnen echt álles.

Klopt Emaly, maar ik hoorde haar later in tv programma's toen klonk zij niet altijd zuiver.

Ik vond Pleun zuiver zingen, maar dat liedje pastte niet bij haar.
pi_168320056
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:26 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke koning _O_
Ja. Zeer bewonderenswaardig, een coach die het ook buiten de uitzendingen om serieus neemt met zijn kandidaten en voor ze opkomt.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 13:55:42 #121
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168320106
quote:
Als coach is het je taak namelijk om te motiveren, niet om te jureren.
Dat heeft hij goed begrepen.

quote:
Dus "lieve" mensen op social media, wees eens fatsoenlijk en motiveer de mensen die je alleen maar een fijne avond willen bezorgen door hun kloten voor het blok te zetten...
Maar dit niet. Het is niet de taak van de kijkers om deelnemers aan "De Voice" :') te motiveren of met ze mee te groeien. :')

Man, man, man. :|W
pi_168320144
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:38 schreef Pisces29 het volgende:

En Emmaly is weer heel erg fan van Pleun zag ik op Instagram :D
  zaterdag 21 januari 2017 @ 14:00:15 #123
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_168320183
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Zeer bewonderenswaardig, een coach die het ook buiten de uitzendingen om serieus neemt met zijn kandidaten en voor ze opkomt.
Maar dat doen ze toch allemaal wel? Marco en andere coaches hadden ook zorg en aandacht voor hun kandidaten. Ook na the Voice.

Maar voor dit meisje is het wel heel belangrijk. Als je 16 bent en dingen gaat lezen op internet...
  zaterdag 21 januari 2017 @ 14:04:01 #124
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_168320254
Ik ben benieuwd wat Dwight volgende week gaat doen. Hopelijk doet hij iets met het commentaar.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 14:07:14 #125
115121 MaLo
pi_168320318
Romy was echt nog te bleu voor dit podium. Ze wilde wel heel graag maar ze kwam niet goed uit de verf bij de liveshows. Lief dat Waylon zo voor haar opkomt.
Twente O+
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')