abonnement Unibet Coolblue
pi_168313627
Boh die Isabel :9~ :9~
  zaterdag 21 januari 2017 @ 03:05:12 #102
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168313761
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 01:40 schreef ato het volgende:

[..]

Wisten jullie dat niet?
Blijkbaar wist men dat niet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2017 @ 03:14:50 #103
368283 ato
pi_168313852
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 02:46 schreef Poepz0r het volgende:
Boh die Isabel :9~ :9~
Mooie meid en ik vind haar best goed.
Life can be a bitch, so like it..
pi_168314215
Leon was de allerbeste. Als Queen fan en ik heb er veel gehoord zong hij dat nummer steengoed. Somebody to Love is ontzettend lastig,petje af.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 januari 2017 @ 08:36:06 #105
163650 Greys
pi_168315956
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 03:49 schreef Poepz0r het volgende:
Leon was de allerbeste. Als Queen fan en ik heb er veel gehoord zong hij dat nummer steengoed. Somebody to Love is ontzettend lastig,petje af.
Ja die vond ik ook echt supergoed. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 januari 2017 @ 08:37:17 #106
163650 Greys
pi_168315971
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 23:38 schreef Cee het volgende:

[..]

Wist je dat niet? :D

Ik had hem ooit aan de telefoon voor een liedje dat ik had aangevraagd, was een gezellig kort gesprekje, beetje melig, gingen we op een gegeven moment samen een heel klein stukje zingen en toen zei hij "wat zijn we leuk he". O+ :@
EN TOEN NODIGDE JE HEM NIET UIT VOOR EEN BORREL BIJ HENK ZODAT IK OOK EEN LIKJE KON NEMEN?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 21 januari 2017 @ 09:31:34 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_168316535
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 08:37 schreef Greys het volgende:

[..]

EN TOEN NODIGDE JE HEM NIET UIT VOOR EEN BORREL BIJ HENK ZODAT IK OOK EEN LIKJE KON NEMEN?
JE LIKT MAAR AAN DIE ANDERE JENSEN.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 januari 2017 @ 11:40:27 #108
163650 Greys
pi_168318195
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 09:31 schreef Cee het volgende:

[..]

JE LIKT MAAR AAN DIE ANDERE JENSEN.
NEEN
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2017 @ 13:05:55 #109
368283 ato
pi_168319314
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 09:31 schreef Cee het volgende:

[..]

JE LIKT MAAR AAN DIE ANDERE JENSEN.
Hahaha
Life can be a bitch, so like it..
pi_168319436
Romy :')
SOONY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 januari 2017 @ 13:14:29 #111
163650 Greys
pi_168319451
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:12 schreef DKUp het volgende:
Romy :')
Die heeft haar auditieniveau ook nooit meer gehaald daarna. Gisteren was echt dramatisch slecht :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 januari 2017 @ 13:16:34 #112
163650 Greys
pi_168319487
Waylon op Facebook:

"Lieve" allemaal,

Na een bewogen avondje #TVOH gisteren leek het me wederom eens verstandig om een kleine toelichting te geven bij mijn taak als coach van de Voice...
Laten we voorop stellen dat "de Voice" de afgelopen 6 seizoenen van dit programma nog niet gevonden is en er dus blijkbaar op een andere manier bekritiseerd moet worden. Niemand van ons heeft de wijsheid of een magische stok waar we sterren mee kunnen maken. Wel hebben we enorm veel ervaring, ieder in z'n eigen vorm.
Dat is voor ons coaches niet voor niets gekomen... Daar hebben we voor gestreden, overwonnen, verloren en alles wat je je kan voorstellen puur en alleen om dit te mogen doen... Liedjes maken en zingen, het klinkt zo simpel! Dat is het overigens heel vaak niet;)
Sterker nog, ik denk bijvoorbeeld dat van de afgelopen 30 jaar het aantal optredens die voor m'n gevoel perfect waren onder de 20 ligt... De rest heb ik beleefd en aangegrepen om beter te worden... Ik had geen coach, ik had jullie... Mensen met hun mening en daar kon ik het mee doen. Ik ben jullie dankbaar...

Maar nu even over gisteravond.
Als coach ben je samen met de producent een aantal maanden bezig om in een aantal mensen het beste van zichzelf naar boven te halen om iedereen thuis een te gekke avond te bezorgen. Zo ook in aanloop naar en tijdens liveshow 2 waar Romy helaas sneuvelde...
Ik ben trots op Romy, vandaar mijn 10 gisteren. Niet omdat ze de beste zangeres van de avond was maar omdat ze wel de potentie heeft en het meeste lef heeft getoond omdat het knopje om was bij d'r. Inzet en overgave is zoveel belangrijker dan alleen maar toon kunnen houden... Ieder mens moet groeien en heeft af en toe een beetje hulp en liefde nodig, niemand kan het alleen.
De 10 voor Romy was meer verdiend dan anderen die een 10 kregen... Als coach is het je taak namelijk om te motiveren, niet om te jureren.

Dus "lieve" mensen op social media, wees eens fatsoenlijk en motiveer de mensen die je alleen maar een fijne avond willen bezorgen door hun kloten voor het blok te zetten... Petje af voor al die volwassen mensen die het dan wederom nodig vinden om de meest achterlijke dingen te roepen. Geef je landje en de mensen daarin de ruimte om te groeien en motiveer... We kunnen allemaal beter, maar wat is beter? Juist... Dat is zoeken, eindeloos en soms hopeloos maar gun elkaar die ruimte... Geef de artiesten in dit land hun identiteit en groei met ze mee. Vind je het niet leuk? Dan zet je het af ipv dan maak je iemand af... Doe eens moeite en denk/kijk verder dan je eigen frustraties. Die zijn voor jezelf... Hopelijk motiveert iemand je ooit en raak je ze kwijt.

Of hebben we nu echt de wereldleider die we verdienen?
Het wordt er allemaal niet leuker en liever van😔

Romy gaat gewoon door en ik ga muziek met 'r maken en opnemen... Vind ik namelijk wel heel leuk:)
Vind jij het niet leuk? Ze heet Romy en kan prachtig zingen... En ik hou van dat lieve meisje!

Wees lief voor elkaar!

X, Way
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 januari 2017 @ 13:19:02 #113
163650 Greys
pi_168319520
Ze kreeg ook wel echt de meest walgelijke dingen over zich heen op Twitter en Facebook. Zeggen dat je haar slecht vond zingen idd genoeg moeten zijn. Ik schaam me nu dus ook een beetje voor het feit dat we hier riepen dat ze moest janken. Ik riep het 't hardst, geloof ik. :@

Mjah. Leermoment. Hij heeft eigenlijk wel gelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168319631
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:16 schreef Greys het volgende:
Waylon op Facebook:

"Lieve" allemaal,

Na een bewogen avondje #TVOH gisteren leek het me wederom eens verstandig om een kleine toelichting te geven bij mijn taak als coach van de Voice...
Laten we voorop stellen dat "de Voice" de afgelopen 6 seizoenen van dit programma nog niet gevonden is en er dus blijkbaar op een andere manier bekritiseerd moet worden. Niemand van ons heeft de wijsheid of een magische stok waar we sterren mee kunnen maken. Wel hebben we enorm veel ervaring, ieder in z'n eigen vorm.
Dat is voor ons coaches niet voor niets gekomen... Daar hebben we voor gestreden, overwonnen, verloren en alles wat je je kan voorstellen puur en alleen om dit te mogen doen... Liedjes maken en zingen, het klinkt zo simpel! Dat is het overigens heel vaak niet;)
Sterker nog, ik denk bijvoorbeeld dat van de afgelopen 30 jaar het aantal optredens die voor m'n gevoel perfect waren onder de 20 ligt... De rest heb ik beleefd en aangegrepen om beter te worden... Ik had geen coach, ik had jullie... Mensen met hun mening en daar kon ik het mee doen. Ik ben jullie dankbaar...

Maar nu even over gisteravond.
Als coach ben je samen met de producent een aantal maanden bezig om in een aantal mensen het beste van zichzelf naar boven te halen om iedereen thuis een te gekke avond te bezorgen. Zo ook in aanloop naar en tijdens liveshow 2 waar Romy helaas sneuvelde...
Ik ben trots op Romy, vandaar mijn 10 gisteren. Niet omdat ze de beste zangeres van de avond was maar omdat ze wel de potentie heeft en het meeste lef heeft getoond omdat het knopje om was bij d'r. Inzet en overgave is zoveel belangrijker dan alleen maar toon kunnen houden... Ieder mens moet groeien en heeft af en toe een beetje hulp en liefde nodig, niemand kan het alleen.
De 10 voor Romy was meer verdiend dan anderen die een 10 kregen... Als coach is het je taak namelijk om te motiveren, niet om te jureren.

Dus "lieve" mensen op social media, wees eens fatsoenlijk en motiveer de mensen die je alleen maar een fijne avond willen bezorgen door hun kloten voor het blok te zetten... Petje af voor al die volwassen mensen die het dan wederom nodig vinden om de meest achterlijke dingen te roepen. Geef je landje en de mensen daarin de ruimte om te groeien en motiveer... We kunnen allemaal beter, maar wat is beter? Juist... Dat is zoeken, eindeloos en soms hopeloos maar gun elkaar die ruimte... Geef de artiesten in dit land hun identiteit en groei met ze mee. Vind je het niet leuk? Dan zet je het af ipv dan maak je iemand af... Doe eens moeite en denk/kijk verder dan je eigen frustraties. Die zijn voor jezelf... Hopelijk motiveert iemand je ooit en raak je ze kwijt.

Of hebben we nu echt de wereldleider die we verdienen?
Het wordt er allemaal niet leuker en liever van😔

Romy gaat gewoon door en ik ga muziek met 'r maken en opnemen... Vind ik namelijk wel heel leuk:)
Vind jij het niet leuk? Ze heet Romy en kan prachtig zingen... En ik hou van dat lieve meisje!

Wees lief voor elkaar!

X, Way
Wat een ongelofelijke koning _O_
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_168319730
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Die heeft haar auditieniveau ook nooit meer gehaald daarna. Gisteren was echt dramatisch slecht :D
Ik moest echt weer denken aan die slechte liveshows van Idols :D
SOONY
pi_168319734
Ik riep ook al dat ze pas 16 is en ik niet op die leeftijd mee had willen doen.
Huilen begrijp ik wel als je ook nog eens Waylon als coach hebt en niet bijvoorbeeld Guus.
Mooi dat Waylon het uitlegt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2017 @ 13:33:04 #117
368283 ato
pi_168319749
Dat kind is pas 16, heeft het nog aardig ver geschopt.

Gisteren was ze matig, maar in het algemeen vond ik haar niet slecht hoor.
Zo en zo vind ik het niveau aardig hoog, met vooral Leon, Pleun en Vichenzio als top talenten.

Ik hoop dat Pleun ook een totaal ander muziekgenre kiest, bv een jaren 50 liedje.
Iets van blues?

Zij moet het klein houden, niet zo'n spectaculaire dance act op de achtergrond.
Daarom heeft zij ook minder punten gekregen.
Ik heb het idee dat het ook niet echt Pleun haar keuze was.

Ik wil zo graag een spannende finale met vooral Pleun, Vichenzio en Leon in de finale.
Life can be a bitch, so like it..
pi_168319823
In welke talentenjacht zat die blonde lange Haagse meid, die een belachelijk bereik had? Ook The Voice toch? Emmaly of iets.

Die kon oude dingen zingen maar ook Gaga. Pleun kan dat niet. Dus iemand lijkt heel goed, maar dat valt ook soms erg tegen zodra iemand buiten zijn eigen hoekje gaat. Weinig mensen kunnen echt álles.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2017 @ 13:43:44 #119
368283 ato
pi_168319896
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
In welke talentenjacht zat die blonde lange Haagse meid, die een belachelijk bereik had? Ook The Voice toch? Emmaly of iets.

Die kon oude dingen zingen maar ook Gaga. Pleun kan dat niet. Dus iemand lijkt heel goed, maar dat valt ook soms erg tegen zodra iemand buiten zijn eigen hoekje gaat. Weinig mensen kunnen echt álles.

Klopt Emaly, maar ik hoorde haar later in tv programma's toen klonk zij niet altijd zuiver.

Ik vond Pleun zuiver zingen, maar dat liedje pastte niet bij haar.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 januari 2017 @ 13:52:45 #120
163650 Greys
pi_168320056
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:26 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke koning _O_
Ja. Zeer bewonderenswaardig, een coach die het ook buiten de uitzendingen om serieus neemt met zijn kandidaten en voor ze opkomt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 21 januari 2017 @ 13:55:42 #121
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168320106
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:26 schreef NoNickOne het volgende:
Als coach is het je taak namelijk om te motiveren, niet om te jureren.
Dat heeft hij goed begrepen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:26 schreef NoNickOne het volgende:
Dus "lieve" mensen op social media, wees eens fatsoenlijk en motiveer de mensen die je alleen maar een fijne avond willen bezorgen door hun kloten voor het blok te zetten...
Maar dit niet. Het is niet de taak van de kijkers om deelnemers aan "De Voice" :') te motiveren of met ze mee te groeien. :')

Man, man, man. :|W
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 januari 2017 @ 13:58:23 #122
163650 Greys
pi_168320144
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
In welke talentenjacht zat die blonde lange Haagse meid, die een belachelijk bereik had? Ook The Voice toch? Emmaly of iets.

Die kon oude dingen zingen maar ook Gaga. Pleun kan dat niet. Dus iemand lijkt heel goed, maar dat valt ook soms erg tegen zodra iemand buiten zijn eigen hoekje gaat. Weinig mensen kunnen echt álles.

En Emmaly is weer heel erg fan van Pleun zag ik op Instagram :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168320183
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Zeer bewonderenswaardig, een coach die het ook buiten de uitzendingen om serieus neemt met zijn kandidaten en voor ze opkomt.
Maar dat doen ze toch allemaal wel? Marco en andere coaches hadden ook zorg en aandacht voor hun kandidaten. Ook na the Voice.

Maar voor dit meisje is het wel heel belangrijk. Als je 16 bent en dingen gaat lezen op internet...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168320254
Ik ben benieuwd wat Dwight volgende week gaat doen. Hopelijk doet hij iets met het commentaar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 14:07:14 #125
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_168320318
Romy was echt nog te bleu voor dit podium. Ze wilde wel heel graag maar ze kwam niet goed uit de verf bij de liveshows. Lief dat Waylon zo voor haar opkomt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 21 januari 2017 @ 14:08:34 #126
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_168320334
Oh en ik ben blij dat Katell eruit is, echt wel een goede zangeres maar dat geforceerde Franse vertaalgedoe vond ik maar niets.

Leon vond ik gisteravond de beste.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 januari 2017 @ 14:10:51 #127
163650 Greys
pi_168320367
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar dat doen ze toch allemaal wel? Marco en andere coaches hadden ook zorg en aandacht voor hun kandidaten. Ook na the Voice.

Maar voor dit meisje is het wel heel belangrijk. Als je 16 bent en dingen gaat lezen op internet...
Ik geloof niet dat ik ooit een van de coaches zo'n relaas heb zien houden op social media over een beetje normaal doen met wat je allemaal over die kandidaten uitstort aan commentaar. Toch? Dat bedoelde ik, ik vind dat wel verfrissend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 21 januari 2017 @ 14:10:55 #128
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168320370
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
Maar voor dit meisje is het wel heel belangrijk. Als je 16 bent en dingen gaat lezen op internet...
Dit kind had nooit door de selectie heen mogen komen. En anders veel eerder weggestuurd moeten worden. Waylon heeft een enorme inschattingsfout gemaakt. Dankzij hem staat zij de rest van haar leven als valszinger en "de Labiel van Holland" bekend. En vals zingen belonen met een 10 om te motiveren? :N Wees gewoon eerlijk tegen dat kind. Dat is ook je taak als coach.
pi_168320433
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik ooit een van de coaches zo'n relaas heb zien houden op social media over een beetje normaal doen met wat je allemaal over die kandidaten uitstort aan commentaar. Toch? Dat bedoelde ik, ik vind dat wel verfrissend.
Ik weet ook niet hoe erg het commentaar was vergeleken anderen. Misschien is er niet eerder zoveel shit geschreven. En dan waren kandidaten ook zeker geen 16.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168320461
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:10 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dit kind had nooit door de selectie heen mogen komen. En anders veel eerder weggestuurd moeten worden. Waylon heeft een enorme inschattingsfout gemaakt. Dankzij hem staat zij de rest van haar leven als valszinger en "de Labiel van Holland" bekend. En vals zingen belonen met een 10 om te motiveren? :N Wees gewoon eerlijk tegen dat kind. Dat is ook je taak als coach.
Ze stond tegenover die 2 meiden in de battle. Toen vond ik haar ook wel het beste en leukste.

Blijft lastig om te beoordelen na een auditie. Je weet niet of ze eenmalig gespannen is en dan zelfvertrouwen krijgt. Of dat ze eeuwig blijft vechten tegen tranen.
Als ze gister niet minder had gezongen was er niks aan de hand geweest.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 14:17:14 #131
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_168320482
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:10 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dit kind had nooit door de selectie heen mogen komen. En anders veel eerder weggestuurd moeten worden. Waylon heeft een enorme inschattingsfout gemaakt. Dankzij hem staat zij de rest van haar leven als valszinger en "de Labiel van Holland" bekend. En vals zingen belonen met een 10 om te motiveren? :N Wees gewoon eerlijk tegen dat kind. Dat is ook je taak als coach.
Ze was te bleu, te onzeker. Ik denk dat Waylon had gehoopt haar wat mentaal sterker te kunnen maken maar dat zat er in deze korte tijd en op dit podium niet in.

Maar ze heeft wel potentie. Ze had het beter 2 jaar later kunnen proberen. Ze heeft bij mij nog steeds een gun-factor en zeker niet het label de Labiel van HOlland gekregen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 21 januari 2017 @ 14:18:36 #132
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168320504
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik ooit een van de coaches zo'n relaas heb zien houden op social media over een beetje normaal doen met wat je allemaal over die kandidaten uitstort aan commentaar. Toch? Dat bedoelde ik, ik vind dat wel verfrissend.
Ik vind het echt niet kunnen. Hij heeft zijn verantwoordelijkheid niet genomen. Hij heeft haar willens en wetens in deze situatie gebracht, steeds maar door laten gaan terwijl ze ongeschikt is. Dat moet hij niet afwentelen op kritische kijkers. De kijkers zijn niet haar coach, zij willen vermaakt worden en thuisjury spelen. Een 1 uitdelen als dat moet om zo'n mislukte deelnemer naar huis te sturen wanneer haar coach motiverende tienen uitdeelt. Het is geen zieligheidsshow.
pi_168320515
Ik denk dat ze over 6 jaar, als 22 jarige, echt wel meer potentie heeft.
Meedoen als kind van 16 bij een programma waar half NL naar kijkt, je moet het ook maar kunnen.
En de kinderen die het kunnen hebben vaak een air van heb ik jou daar. Die zagen we genoeg bij de audities.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 14:24:18 #134
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168320602
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ze over 6 jaar, als 22 jarige, echt wel meer potentie heeft.
Meedoen als kind van 16 bij een programma waar half NL naar kijkt, je moet het ook maar kunnen.
En de kinderen die het kunnen hebben vaak een air van heb ik jou daar. Die zagen we genoeg bij de audities.
Ze hebben het steeds over het totaalplaatje, daar hoort audities verliezen, onder druk presteren en bestand zijn tegen kritiek op social media gewoon bij. Waylon heeft zichzelf als coach overschat.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 januari 2017 @ 14:28:32 #135
163650 Greys
pi_168320677
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:18 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ik vind het echt niet kunnen. Hij heeft zijn verantwoordelijkheid niet genomen. Hij heeft haar willens en wetens in deze situatie gebracht, steeds maar door laten gaan terwijl ze ongeschikt is. Dat moet hij niet afwentelen op kritische kijkers. De kijkers zijn niet haar coach, zij willen vermaakt worden en thuisjury spelen. Een 1 uitdelen als dat moet om zo'n mislukte deelnemer naar huis te sturen wanneer haar coach motiverende tienen uitdeelt. Het is geen zieligheidsshow.
Oneens. Zelfs als hij haar niet had moeten kiezen voor de live shows en daar een steek heeft laten vallen is dat nog steeds geen vrijbrief voor kijkers om die griet voor echt de meest gruwelijke dingen uit te maken. Niet alleen op haar zang werd ze aangesproken (want dat was idd wat mij betreft terecht want bijzonder slecht) maar de ziektes en de hoertjes en de kutwijven slaan nergens op. En hij heeft alle recht daar mensen op aan te spreken. Zelfs als jij vindt van niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 21 januari 2017 @ 14:32:26 #136
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168320744
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Oneens. Zelfs als hij haar niet had moeten kiezen voor de live shows en daar een steek heeft laten vallen is dat nog steeds geen vrijbrief voor kijkers om die griet voor echt de meest gruwelijke dingen uit te maken. Niet alleen op haar zang werd ze aangesproken (want dat was idd wat mij betreft terecht want bijzonder slecht) maar de ziektes en de hoertjes en de kutwijven slaan nergens op. En hij heeft alle recht daar mensen op aan te spreken. Zelfs als jij vindt van niet.
Hij heeft zeker het recht maar ik vind dat hij zijn boekje te buiten gaat. En dat vind ik overigens ook van zijn opmerking tegen een 17-jarige dat zij hem bij de ballen pakt en naar binnen trekt. Ook dat recht heeft hij maar ik vind het niet kunnen.

Overigens is een 10 krijgen omdat je 16 bent en jankt volgens mij juist niet motiverend. Ik denk dat ze liever eerder naar huis was gestuurd om het over tig jaar nog eens te proberen dan dat ze deze afgang nu in gemotiveerd is door haar eigen 'coach'.

[ Bericht 10% gewijzigd door frietenstamp op 21-01-2017 14:38:52 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 januari 2017 @ 14:41:04 #137
163650 Greys
pi_168320906
Oké Henk.
Let's agree to disagree.

Ik ga even selfies maken met mijn vader van 70. Later! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2017 @ 15:03:38 #138
368283 ato
pi_168321345
[quote]0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:08 schreef MaLo het volgende:
Oh en ik ben blij dat Katell eruit is, echt wel een goede zangeres maar dat geforceerde Franse vertaalgedoe vond ik maar niets.


Vond ik ook, zing dan een echte chanson.
Ik vond haar ook geen leuke uitstraling hebben.
Life can be a bitch, so like it..
pi_168322109
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Oneens. Zelfs als hij haar niet had moeten kiezen voor de live shows en daar een steek heeft laten vallen is dat nog steeds geen vrijbrief voor kijkers om die griet voor echt de meest gruwelijke dingen uit te maken. Niet alleen op haar zang werd ze aangesproken (want dat was idd wat mij betreft terecht want bijzonder slecht) maar de ziektes en de hoertjes en de kutwijven slaan nergens op. En hij heeft alle recht daar mensen op aan te spreken. Zelfs als jij vindt van niet.
Sneu ook wel als je als 16 jarige dat soort woorden moet lezen :{
Juist bij de battle was ze het meest bescheiden en is een "hoer" zeker niet op zijn plaats.
Dat coaches dat ook maar blijven doen als het nodig is. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168322581
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:10 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dit kind had nooit door de selectie heen mogen komen. En anders veel eerder weggestuurd moeten worden. Waylon heeft een enorme inschattingsfout gemaakt. Dankzij hem staat zij de rest van haar leven als valszinger en "de Labiel van Holland" bekend. En vals zingen belonen met een 10 om te motiveren? :N Wees gewoon eerlijk tegen dat kind. Dat is ook je taak als coach.
Stel je nou eens voor dat ze door die 10 veilig was geweest, en een ander had moeten vertrekken.
pi_168322607
Ze hadden beter Stephan of Nikki een ronde door kunnen laten gaan :+
SOONY
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2017 @ 16:26:15 #142
368283 ato
pi_168322667
Romy was best goed hoor, haar onzekerheid is wat haar genekt heeft.
Ik vind het een leuke, lieve meid.

OK was niet The Voice van 2017. Maar ze heeft tijd genoeg om te ontwikkelen tot een mooie goede en stabiele zangeres.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2017 @ 17:19:21 #143
43556 miss_dynastie
pi_168323376
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 16:26 schreef ato het volgende:
Romy was best goed hoor, haar onzekerheid is wat haar genekt heeft.
Ik vind het een leuke, lieve meid.

OK was niet The Voice van 2017. Maar ze heeft tijd genoeg om te ontwikkelen tot een mooie goede en stabiele zangeres.
Niet zozeer d'r onzekerheid, maar het gejank erover. En dit optreden was echt wel heel, heel slecht... zat zelfs geen stukje tussen voor de recap dat helemaal zuiver was.

Een tien om te motiveren, Waylon? Ik kreeg vroeger juist een negen of een negeneneenhalf, anders had ik de volgende keer niks meer om voor te werken :'( /jeugdtrauma
Niet dat dat bij Romy een probleem is, dat was meer een 3- en die is er lekker uitgegooid *O*

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:19 schreef Greys het volgende:
Ze kreeg ook wel echt de meest walgelijke dingen over zich heen op Twitter en Facebook. Zeggen dat je haar slecht vond zingen idd genoeg moeten zijn. Ik schaam me nu dus ook een beetje voor het feit dat we hier riepen dat ze moest janken. Ik riep het 't hardst, geloof ik. :@

Mjah. Leermoment. Hij heeft eigenlijk wel gelijk.
Sorry, maar Romy is dat stomme kind dat we allemaal vroeger in de klas hadden dat altijd riep 'ooooh, ik heb niet goed geleerd, ik heb vast een onvoldoende' en dan met een hoog cijfer wegliep, tot een keer die onvoldoende dan echt kwam. Met gejank en een hoop gelach vanuit de omgeving. En terecht :7
pi_168324005
Je merkt wel dat het programma gescript is en ze de kijker proberen te beinvloeden zoals het fragment van Romy net op het moment dat ze een valse noot zingt. Vorige week met dat Indo meisje waar de microfoon of achtergrondgeluid niet goed was, waardoor ze amper te verstaan was etc etc.
pi_168324061
Overigens de allerbeste live versie van Somebody To Love _O_ Dat gemak _O_

pi_168329941
Luister al een jaar of 2 geen nieuwe popmuziek meer, en kende Romy's nummer voornamelijk van dit
Misschien moet Dwight in het vervolg meer deze kant op gospelen, ipv uitgekauwde choirklassiekers.
  zondag 22 januari 2017 @ 00:02:15 #147
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168333179
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens de allerbeste live versie van Somebody To Love _O_ Dat gemak _O_

Beste live versie vind ik toch gewoon Freddie.
O+

Van de mensen die niet Freddie Mercury zijn vind ik de versie van George Michael het mooiste.

Heb ook gewoon een zwak voor die stem. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_168333730
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Beste live versie vind ik toch gewoon Freddie.
O+

Van de mensen die niet Freddie Mercury zijn vind ik de versie van George Michael het mooiste.

Heb ook gewoon een zwak voor die stem. :@
Vocaal is die van Adam toch wel de allerbeste. Vooral vanaf die noot rond minuut 3 ofzo.
  † In Memoriam † zondag 22 januari 2017 @ 00:33:32 #149
368283 ato
pi_168333743
Ik heb de hele tijd Million years in mijn hoofd, ik had eigenlijk de versie van Adèle nooit gehoord (schaam, schaam). Vanavond gehoord en een prachtig liedje is het ook.

Ik was even Adele zat, maar dit vind ik wel een mooi liedje.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 22 januari 2017 @ 00:57:29 #150
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168334056
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 00:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Vocaal is die van Adam toch wel de allerbeste. Vooral vanaf die noot rond minuut 3 ofzo.
Minuut 4 waarschijnlijk.
Vocaal is Adam idd geweldig, dat geef ik je (niet alleen in dit nummer trouwens).

Maar die andere twee geven me gewoon net iets meer, zeg maar...
Dat maakt toch die andere twee beter imo.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')