abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 februari 2017 @ 14:38:27 #126
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168778497
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 14:37 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Dankzij de staat. De budgetten zijn verdubbeld en nog is het onderwijs slecht.
Het onderwijs was het beste van Europa en misschien wel ter wereld midden jaren 70. En dat is geen loze kreet.

Je ziet ook dat de IQ stijging nu langzamer verloopt dan in vergelijkbare landen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 9 februari 2017 @ 15:56:48 #127
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168780292
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Een intelligentietest die middels vraagstellingen meet wat jij weet van bepaalde onderwerpen....

Een IQ test meet een aantal zaken die wij redelijk praktisch achten voor succes / intelligentie, het meet je praktische capaciteiten.

Dat gaat uiteraard nooit perfect, en het is arbitrair of dat goed gedaan wordt.
Nee, dat is een intrepretatie van het resultaat van de test, mijn vraag is, wat meet je nu echt?



Dit plaatje bijvoorbeeld, de vraag is wat ontbreekt.
Wat meet je dan? Of iemand de intelligentie heeft om te zien dat bv het Net ontbreekt, of meet je of iemand wel eens een tennisbaan gezien heeft?
IQ testen zitten vol met dit soort zaken, waarvan je een culturele achtergrond moet hebben of te zijn aangeleerd beelden op een bepaalde manier te intrepreteren. Het is niet verbazingwekkend dat mensen die in een ghetto opgroeien, of ergens in Afrika deze niet zo interpreteren als een WASP die naar een country club gaat. Dan de conclusie trekken dat deze mensen minder intelligent zijn is nogal gewaagd.
Intelligentie is heel moeilijk te testen.
Voorbeeld uit mijn studietijd, een kunstmatig intelligentie systeem dat luchtfoto's moest analyseren in fotos met tanks en fotos zonder tanks. Systeem werkte perfect tot een zeker moment dat het niet meer werkte. Na lang onderzoek bleek dat het systeem geen tanks herkende, maar oa zonnig weer.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 9 februari 2017 @ 15:58:28 #128
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168780333
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 14:37 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Dankzij de staat. De budgetten zijn verdubbeld en nog is het onderwijs slecht.
Tja, geld is gestoken in gebouwen en chique gadgets, en niet in meer en beter onderwijspersoneel.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168781961
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 13:41 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Ik stel een vraag.
Je insinueert iets met je vraag wat nogal idioot is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168782064
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, dat is een intrepretatie van het resultaat van de test, mijn vraag is, wat meet je nu echt?

Je praktische capaciteiten in onze samenleving meet je.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 februari 2017 @ 17:21:40 #131
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168782156
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 15:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, geld is gestoken in gebouwen en chique gadgets, en niet in meer en beter onderwijspersoneel.
Het budget is naar percentage BNP één van de laagste in Europa.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 9 februari 2017 @ 17:22:44 #132
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168782179
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je praktische capaciteiten in onze samenleving meet je.
Nee, dat is wederom interpretatie van het resultaat.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168782180
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het budget is naar percentage BNP één van de laagste in Europa.
Goed te verklaren door de dichte bevolking en de grote klassen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 februari 2017 @ 17:24:24 #134
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168782212
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Goed te verklaren door de dichte bevolking en de grote klassen.
'Grote klassen' is geen teken van weelde, en veroorzaakt juist mede het thuisonderwijs en bijlessen.

Dat is ook wat ik zei op de vorige pagina (over de oorzaak-gevolg causatie).
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168782224
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, dat is wederom intrepretatie van het resultaat.
Het resultaat is of je vragen bij gegeven onderwerpen juist kunt beantwoorden. Maar ik ben hier klaar mee, als je een ander antwoord wilt horen dan schrijf je dat zelf maar op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168782238
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

'Grote klassen' is geen teken van weelde, en veroorzaakt juist mede het thuisonderwijs en bijlessen.

Dat is ook wat ik zei op de vorige pagina (over de oorzaak-gevolg causatie).
Eensch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 februari 2017 @ 17:26:07 #137
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168782250
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het resultaat is of je vragen bij gegeven onderwerpen juist kunt beantwoorden. Maar ik ben hier klaar mee, als je een ander antwoord wilt horen dan schrijf je dat zelf maar op.
Je hebt dus geen idee, toedeledokie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168782256
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je hebt dus geen idee, toedeledokie
Je hebt er zelf niet eens een antwoord op. Wat lul je nou dom.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 februari 2017 @ 17:28:07 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168782289
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je hebt er zelf niet eens een antwoord op. Wat lul je nou dom.
Ik heb je uitgebreid antwoord gegeven, maar ga lekker verder bezig met Negers als dom weg te zetten, zegt veel over jou.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168782329
Je zit mij hier wel heel leuk succesvol te irriteren Pietverdriet, maar waar the fuck doe je het voor? Je lijkt een of andere vage definitie te willen horen voor wat een IQ test inhoudt, IQ staat voor "intelligentie quotiënt" je mag zelf weten hoe je intelligentie definieert, maar een IQ test probeert je intelligentie te toetsen middels onderwerpen waar je antwoord op kunt geven.

Je meet intelligentie. Het is een beperkte toets welliswaar maar het blijft een intelligentie test.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168782341
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb je uitgebreid antwoord gegeven, maar ga lekker verder bezig met Negers als dom weg te zetten, zegt veel over jou.
Nee je geeft er geen antwoord op. Wat "meet je nu echt" bij een IQ test?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168782358
Ik heb je uitgebreid antwoord gegeven, maar ga lekker door met wazig betweterig doen, zegt veel over jou. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 februari 2017 @ 18:21:24 #143
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168783266
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je insinueert iets met je vraag wat nogal idioot is.
Dus er is niets mis met betalen voor extra en beter onderwijs voor je kind?
a man convinced against his will is of the same opinion still
  donderdag 9 februari 2017 @ 18:25:32 #144
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168783355
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:30 schreef ludovico het volgende:
Je zit mij hier wel heel leuk succesvol te irriteren Pietverdriet, maar waar the fuck doe je het voor? Je lijkt een of andere vage definitie te willen horen voor wat een IQ test inhoudt, IQ staat voor "intelligentie quotiënt" je mag zelf weten hoe je intelligentie definieert, maar een IQ test probeert je intelligentie te toetsen middels onderwerpen waar je antwoord op kunt geven.

Je meet intelligentie. Het is een beperkte toets welliswaar maar het blijft een intelligentie test.
Je hebt dus niet gelezen wat Piet zei of je hebt zelf het iq van een koebel.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  donderdag 9 februari 2017 @ 18:48:45 #145
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168783990
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 18:25 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Je hebt dus niet gelezen wat Piet zei of je hebt zelf het iq van een koebel.
Dit dus. Te dom om te poepen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168792120
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dit dus. Te dom om te poepen
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 18:25 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Je hebt dus niet gelezen wat Piet zei of je hebt zelf het iq van een koebel.
Bij deze reageer ik niet meer op jullie allebei op dit forum, ik ben het getrol meer dan zat, inhoudelijk wordt het met jullie simpelweg nooit, want jullie spelen de bal altijd snel weer naar een ander.

Inhoudelijk als laatste: Ik heb 3x aan Piet gevraagd hoe hij het wilt definiëren, heeft hij geen antwoord op gegeven, maar als ik een definitie geef ben ik dom en geef ik de verkeerde definitie, veel plezier ermee.... Trieste gedoe van jullie. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 februari 2017 @ 08:11:35 #147
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168796337
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 14:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het onderwijs was het beste van Europa en misschien wel ter wereld midden jaren 70. En dat is geen loze kreet.

Je ziet ook dat de IQ stijging nu langzamer verloopt dan in vergelijkbare landen.
Dit.

Alles is de schuld van links :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  vrijdag 10 februari 2017 @ 09:33:38 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168797038
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 23:02 schreef ludovico het volgende:

[..]


[..]

Bij deze reageer ik niet meer op jullie allebei op dit forum, ik ben het getrol meer dan zat, inhoudelijk wordt het met jullie simpelweg nooit, want jullie spelen de bal altijd snel weer naar een ander.

Inhoudelijk als laatste: Ik heb 3x aan Piet gevraagd hoe hij het wilt definiëren, heeft hij geen antwoord op gegeven, maar als ik een definitie geef ben ik dom en geef ik de verkeerde definitie, veel plezier ermee.... Trieste gedoe van jullie. :')
zoals ik zei, te dom om te poepen ben je
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, dat is een intrepretatie van het resultaat van de test, mijn vraag is, wat meet je nu echt?

[ afbeelding ]

Dit plaatje bijvoorbeeld, de vraag is wat ontbreekt.
Wat meet je dan? Of iemand de intelligentie heeft om te zien dat bv het Net ontbreekt, of meet je of iemand wel eens een tennisbaan gezien heeft?
IQ testen zitten vol met dit soort zaken, waarvan je een culturele achtergrond moet hebben of te zijn aangeleerd beelden op een bepaalde manier te intrepreteren. Het is niet verbazingwekkend dat mensen die in een ghetto opgroeien, of ergens in Afrika deze niet zo interpreteren als een WASP die naar een country club gaat. Dan de conclusie trekken dat deze mensen minder intelligent zijn is nogal gewaagd.
Intelligentie is heel moeilijk te testen.
Voorbeeld uit mijn studietijd, een kunstmatig intelligentie systeem dat luchtfoto's moest analyseren in fotos met tanks en fotos zonder tanks. Systeem werkte perfect tot een zeker moment dat het niet meer werkte. Na lang onderzoek bleek dat het systeem geen tanks herkende, maar oa zonnig weer.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 09:50:41 #149
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168797279
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 09:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

zoals ik zei, te dom om te poepen ben je

[..]

Duidelijker kan je een stelling toch niet onderbouwen. Sommige jongetjes zitten al klaar om op je te schelden na iedere post. Lezen is er niet meer bij.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  vrijdag 10 februari 2017 @ 10:11:22 #150
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168797570
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het budget is naar percentage BNP één van de laagste in Europa.
Is het bedrag per scholier niet belangrijker?
En dan nog, zorg wordt schrikbarend duur, dat zie jij als iets negatiefs, zie jij schrikbarend duur onderwijs dan als definitie van goed?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')