abonnement Unibet Coolblue
pi_168273999
quote:
Elke donderdag zie je KLEM om 20.30 uur op NPO 1 met onder andere Barry Atsma, Georgina Verbaan en Jacob Derwig.

De makers van Overspel en Vuurzee hebben een gloednieuwe serie voor je genaamd 'KLEM'. In deze serie zien we hoe de levens van hoge belastingambtenaar Hugo Warmond (Barry Atsma) en beruchte crimineel Marius Milner (Jacob Derwig) in elkaar vervlochten raken. De dochter van Marius en Kitty (Georgina Verbaan) is namelijk de hartsvriendin van de dochter van Hugo. En hoezeer Hugo ook zijn best doet om afstand te houden tot crimineel Marius, de mannen raken klem in elkaar leven.

KLEM
De serie is geschreven door Frank Ketelaar, die eerder de succesvolle serie Overspel schreef over een corrupt advocatenkantoor. In samenwerking met Robert Kievit, die net als Ketelaar verantwoordelijk was voor de serie Vuurzee, hebben ze wederom een spannende dramaserie afgeleverd die zowel aandacht heeft voor grote en dodelijke problemen als de zaken waar je tegenaan loopt in ongebruikelijke gezinnen. De serie won dit jaar al een gouden kalf voor Beste Acteur (Jacob Derwig). Ook is de serie geselecteerd voor het FIPA, een grote internationale televisiecompetitie, als enige Nederlandse serie.
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:20:15 #2
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_168274212
Ben benieuwd, Overspel vind ik erg goed.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_168274243
Overspel en Vuurzee heb ik eigenlijk nooit echt gevolgd maar waren volgens mij wel goed.

Barry Atsma had van mij niet gehoeven.
pi_168274291
Met Sjors!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 januari 2017 @ 20:39:10 #5
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_168276462
Begonnen *O*
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_168278228
Sterke eerste aflevering. Atsma is altijd goed en Derwig bevalt ook uitstekend in deze rol.

[ Bericht 56% gewijzigd door tompsv18 op 19-01-2017 21:31:33 ]
pi_168279897
Best dus wel goed gespeeld en leuk verhaal. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_168292294
Aflevering was goed.
pi_168293349
Vermakelijk, vond alleen dat Derwig die originele Amsterdamse taal niet helemaal onder de knie heeft. Klinkt toch meer als kakker die het probeert dan Willem Holleeder. Qua looks wel raak.
pi_168295048
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 15:10 schreef CPS2000 het volgende:
Vermakelijk, vond alleen dat Derwig die originele Amsterdamse taal niet helemaal onder de knie heeft. Klinkt toch meer als kakker die het probeert dan Willem Holleeder. Qua looks wel raak.
Dat zelfde had hij ook al in Penoza.
pi_168398577
Een tweede seizoen is vandaag al aangekondigd door de VARA. Te zien in najaar 2018.
  donderdag 26 januari 2017 @ 21:39:38 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168453909
Aflevering 2 was ook weer overtuigend. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_168540695
Ik vind de serie niet zo goed. Jacob Derwig komt niet overtuigend over met name omdat goed te horen is dat zijn poging om Amsterdams te spreken niet is gelukt.
Ook Barry Atsma lijkt niet sterk, maar dat is naar mijn mening vooral te wijten aan de wijze waarop de makers zijn personage neerzetten.
Hij beeldt een hoge ambtenaar uit maar wordt neergezet als een sullige kantoormedewerker met saaie kleding die half Amsterdam door crosst op zijn fietsje met de tas onder de snelbinders. De lappen heeft hij op de ellebogen van zijn overhemd. Die uitbeelding past niet bij die functie.
Hij kreeg een telefoontje met de mededeling dat zijn dochter van school is verdwenen. Zijn reactie was heel bedachtzaam maar volgens mij reageer je als ouder dan toch anders.De acteurs volgen lijdzaam het script en zijn in interviews zelf heel enthousiast over hun rol.
Dan is er nog de rol van het vriendje van zijn dochter. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo hondsbrutaal kan zijn. Dit is ook niet conform de werkelijkheid.
Ik weet niet of het anderen ook opvalt maar het geluid van de gesprekken komt zo overheersend over. Dit zie je ook bij andere Nederlandse series. Ik ben misschien verwend met veel goede Amerikaanse series met goede acteerprestaties en een gedempter geluid wat natuurlijker overkomt. Het kan allemaal beter.
pi_168540996
Het fietsen is opzich best authentiek... ik heb Cohen en Vander Laan ook regelmatig zien fietsen.
Maar dat accent van ons boefje is wel wat matig ja.
Vind Georgina het wel leuk doen.
  maandag 30 januari 2017 @ 21:30:33 #16
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_168554002
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 12:49 schreef Jaguar1 het volgende:
Ik weet niet of het anderen ook opvalt maar het geluid van de gesprekken komt zo overheersend over. Dit zie je ook bij andere Nederlandse series. Ik ben misschien verwend met veel goede Amerikaanse series met goede acteerprestaties en een gedempter geluid wat natuurlijker overkomt. Het kan allemaal beter.
Gedempter geluid?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  maandag 30 januari 2017 @ 21:55:06 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168554774
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 12:49 schreef Jaguar1 het volgende: Ik ben misschien verwend met veel goede Amerikaanse series met goede acteerprestaties en een gedempter geluid wat natuurlijker overkomt.
Ja. Toen ik dat las ben ik opgehouden jouw kritiek serieus te nemen. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 30 januari 2017 @ 22:00:34 #18
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168554926
Klein stukje gezien.. maar ik vind het maar niets..

Net klaar met "Bevergem" kijken en nu begonnen aan "Eigen Kweek"
Beide wel online op dailymotion bijv. te vinden.. das toch een heel ander niveau..
pi_168555487
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 21:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja. Toen ik dat las ben ik opgehouden jouw kritiek serieus te nemen. :')
Er zijn zoveel goede Amerikaanse series, maar wat ik vooral bedoel is het geluid. Valt je dat dan niet op??
  maandag 30 januari 2017 @ 22:51:56 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168556431
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:19 schreef Jaguar1 het volgende:

Er zijn zoveel goede Amerikaanse series, maar wat ik vooral bedoel is het geluid. Valt je dat dan niet op??
Ik kijk voornamelijk Britse, Franse en Scandinavische series en haast nooit iets uit de USA.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_168556525
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:19 schreef Jaguar1 het volgende:

[..]

Er zijn zoveel goede Amerikaanse series, maar wat ik vooral bedoel is het geluid. Valt je dat dan niet op??
Het viel mij ook op.
Nederlandse gewoonte in de sector.
pi_168562639
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:00 schreef Zolderkamer het volgende:
Klein stukje gezien.. maar ik vind het maar niets..

Net klaar met "Bevergem" kijken en nu begonnen aan "Eigen Kweek"
Beide wel online op dailymotion bijv. te vinden.. das toch een heel ander niveau..
Bevergem is tof.
Sowieso maken ze in Vlaanderen mooie series. Op de VRT herhalen ze momenteel Het Eiland, ook al zo'n goede serie.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 11:48:33 #23
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168563194
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 11:16 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Bevergem is tof.
Sowieso maken ze in Vlaanderen mooie series. Op de VRT herhalen ze momenteel Het Eiland, ook al zo'n goede serie.
Klopt.. films ook trouwens.. :Y
  dinsdag 31 januari 2017 @ 12:35:37 #24
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_168564081
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:19 schreef Jaguar1 het volgende:

[..]

Er zijn zoveel goede Amerikaanse series, maar wat ik vooral bedoel is het geluid. Valt je dat dan niet op??
Het is me nog steeds niet duidelijk wat jij bedoelt met de verschillen in geluid tussen Amerikaanse en Nederlandse series
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_168586441
Ben de afleveringen nu aan het kijken.

Had me er erg op verheugd, de trailers leken erg veelbelovend.

Maar mijn god wat wordt er slecht geacteerd zeg! :')

Zo slecht dat je niet eens betrokken raakt bij het verhaal.

Deze serie wordt geen blijvertje voor mij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_168662620
Na drie afleveringen gezien te hebben haak ik af. Het verhaal en karakters kunnen me niet boeien.
pi_168662652
Die scene in dat restaurant sloeg nergens op.
pi_169160877
Ik vind het wel vermakelijk, maar het raakt niet echt.

Ik vind Barry maar matig geloofwaardig, ik kan niet echt sympathie voor hem opbrengen ook. En dat studentje van 25 met een heel ruim en redelijk luxe appartement in Amsterdam... Bijzonder dat ze dat kan betalen, maar wellicht betaalt hij bij.
Hoe hij ook klakkeloos zijn kinderen aan de kant zet voor haar, ze kennen elkaar tenslotte al een halfjaar :') Sowieso die hele relatie komt heel kinderachtig en onvolwassen op me over. Maarja het zal ook vaak genoeg zo gaan, zelf ook wel gezien helaas.

Dat vriendje van die dochter van hem, die schop je toch meteen het huis uit? Echt wtf :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_169160923
Ja dat vriendje was gewoon dominant in zijn eigen huis :')
  donderdag 23 maart 2017 @ 21:23:05 #30
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169731059
Jesus Wat einde. :o
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 24 maart 2017 @ 00:27:52 #31
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169737284
matig einde. Had eleganter en spannender kunnen worden gedaan. Dit is zo voorspelbaar.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 24 maart 2017 @ 00:49:58 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169737619
Zwak einde, maar genoeg losse eindjes om een tweede serie te kunnen maken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169737773
Ja dit viel wat tegen, Hugh had met de kids moeten vluchten.

Maar goed in het tweede seizoen komt Marius dus achter het slippertje van zijn ega..
  vrijdag 24 maart 2017 @ 01:24:59 #34
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169737910
Ik had ook dat afgeraffeld gevoel.

Lijkt me dat de maten van Wally toch wel even bij Hugo/Marius langs komen als hij opeens van de aardbodem verdwenen is. De auto van Wally? Vriendin van Hugo, hoe zit het daarmee? Gaat Hugo nog vertellen dat hij de lakens heeft gedeeld met Kitty? Is dat recherche team nou klaar met Hugo?

Maar niet gevreesd! Er komt een seizoen 2.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169743857
Ik vond het best een leuke serie.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 23:15:11 #36
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_169757660
Wat een kuteinde :')
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_169760031
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 01:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik had ook dat afgeraffeld gevoel.

Lijkt me dat de maten van Wally toch wel even bij Hugo/Marius langs komen als hij opeens van de aardbodem verdwenen is. De auto van Wally? Vriendin van Hugo, hoe zit het daarmee? Gaat Hugo nog vertellen dat hij de lakens heeft gedeeld met Kitty? Is dat recherche team nou klaar met Hugo?

Maar niet gevreesd! Er komt een seizoen 2.
Heb deze serie ook gevolgd (heb een beetje een zwak voor Georgina :@ )

Ik denk dat ik seizoen 2 maar links laat liggen. Ik word sowieso een beetje moe van Jacob Derwig als crimineel (dat komt vooral door die debiele rol in Penoza)

Daar heb je trouwens meteen een probleem wat ik heb met NL'se misdaadseries, je ziet zo vaak dezelfde gezichten. Heel de tijd als ik Atsma zie in Klem denk ik : hoezo belastingambtenaar, je was toch fysiotherapeut? One night stand met Kitty? Oh ik dacht Carmen. Die ene gozer die Marius z'n pistool leverde was weer rechercheur in een politieserie met Ariane Schluter. Huug's vriendinnetje Hanna was politieagente in Flikken geloof ik? De vrouw van die geliquideerde Van Gaalen was rechercheur in Unit 13. Pfff..
pi_169763722
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 01:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik had ook dat afgeraffeld gevoel.

Lijkt me dat de maten van Wally toch wel even bij Hugo/Marius langs komen als hij opeens van de aardbodem verdwenen is.
Dat hebben ze nog niet kunnen merken, omdat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
De auto van Wally?
Da's een goeie,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Vriendin van Hugo, hoe zit het daarmee?
Dat zat in de aflevering, in die scène waarin Hugo bij haar langs gaat op haar werk. Weet niet meer precies na te vertellen wat ze zei, maar in ieder geval
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Gaat Hugo nog vertellen dat hij de lakens heeft gedeeld met Kitty?
Nog niet aan toegekomen omdat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Is dat recherche team nou klaar met Hugo?
Inderdaad, daar hebben ze helemaal niks meer over gezegd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze (recherche) waren misschien nog bezig,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Maar niet gevreesd! Er komt een seizoen 2.
Genoeg voer voor seizoen 2 inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door goh op 25-03-2017 12:01:50 (Ging iets mis met quoten) ]
pi_169802586
Ik vond het wel een goede serie, einde viel wat tegen. Ik had nog steeds verwacht dat er iets met die dochter van Hugo zou gebeuren, dat ze die aan zouden zien voor die dochter van marius...
Die vriendin van hem vond ik het minst leuk, totaal niet symphatiek
pi_169803315
De vriendin van Hugh voegt ook niks toe, niet interessant.

[ Bericht 3% gewijzigd door WammesWaggel op 26-03-2017 22:55:35 ]
pi_169803447
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:31 schreef -Magica- het volgende:
Ik vond het wel een goede serie, einde viel wat tegen. Ik had nog steeds verwacht dat er iets met die dochter van Hugo zou gebeuren, dat ze die aan zouden zien voor die dochter van marius...
Die vriendin van hem vond ik het minst leuk, totaal niet symphatiek
Ja dat had ik ook wel verwacht eigenlijk, einde was een kleine deceptie; toch over het algemeen wel een leuke Nederlandse serie.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181889912
Vandaag de eerste aflevering van serie 2.
Was weer prima!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182018766
Was zeker weer een goede aflevering. Las zelfs dat er alweer een seizoen 3 van komt.
pi_182018954
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 01:00 schreef doeska1987 het volgende:
Was zeker weer een goede aflevering. Las zelfs dat er alweer een seizoen 3 van komt.
Klopt. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182035813
Lekkere aflevering weer.
Juist dat beetje overacting van Verbaan en Derwig maken het extra leuk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182037899
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2018 21:48 schreef golfer het volgende:
Lekkere aflevering weer.
Juist dat beetje overacting van Verbaan en Derwig maken het extra leuk.
Moet hem nog zien straks nog even, ben benieuwd weer. Vond het zelf leuk om te zien vorige week dat Gijs Scholten van Aschat ook aan de cast was toegevoegd. En nog een 1 acteur waarvan ik de naam even kwijt ben, maar die zat geloof ik ook in Flikken Maastricht afgelopen seizoen.
pi_182038935
Best een grote productie, ziet er allemaal gelikt uit.
  zaterdag 22 september 2018 @ 09:10:58 #48
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_182061514
Vind dit seizoen wel een stuk leuker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja
pi_182082997
Gijs SvA speelt goed. Die Wout vind ik maar mwah.

Ergens mis ik nog wel de "je blijft maar kijken" feeling van Penoza of Overspel.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_182174100
Blijft een heerlijke 1-dimensionale serie.
Eigenlijk ook vergelijkbaar met Ozark: in dit geval een belastingambtenaar die steeds meer betrokken raakt in het criminele circuit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182887791
Geweldige serie, lijkt idd een beetje op Ozark.
pi_182887892
Georgina op de fiets zag er inderdaad uit zoals je zou verwachten in zo'n situatie.
  vrijdag 2 november 2018 @ 00:23:11 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182889766
Ik verheug me al op de volgende ongemakkelijke situatie en de nieuwe serie.

Top Nederlandse TV. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182992310
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 00:23 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me al op de volgende ongemakkelijke situatie en de nieuwe serie.

Top Nederlandse TV. ^O^
Welke nieuwe serie?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_183047097
Waar gaan ze eigenlijk naartoe met deze serie?

Marius heeft last van de kwestie met Wally, dan weer wel dan weer niet. Hugo heeft last van de kwestie met Marius dan weer wel dan weer niet. Dan heeft ie nog zn vriendin die zin te neuzen in de kwestie van Mook, dan weer wel dan weer niet. Het lijkt alsof ze teveel afleveringen hebben die vaak nergens opschieten. Dan is er nog het geintje met die Wout waarin ze ook niet veel verder komen.
Zul je net zien dat die Marius straks wel veroordeeld wordt :')
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_183060004
:o :o Wie denk je dat ik ben! Pipo de Clown? :+ :+
pi_183060347
Eigenlijk vind ik dat er in deze serie ongelooflijk slecht geacteerd wordt. Heel erg eendimensionaal en nogal houterig.

Maar toch blijft deze serie mij boeien en kijk ik weer uit naar de volgende aflevering. :P

Ze hebben wel de belevingswereld van zo'n zware crimineel goed neergezet, zodat je gaat meevoelen met Marius en Kitty in de serie. Ik hoop dan ook dat het uiteindelijk goed voor hen afloopt. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_183060803
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:44 schreef Bocaj het volgende:
:o :o Wie denk je dat ik ben! Pipo de Clown? :+ :+
_O-
Dat zijn hier nu ook al gevleugelde woorden :D
pi_183313050
Dat was alweer de laatste van dit seizoen.
Mooi ontknoping. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183347071
Afgelopen 2 dagen even alle afleveringen gekeken, mooi seizoen weer.
Op naar seizoen 3 (die ik dan ook weer eerst opneem en dan alles achter elkaar kijk)
pi_183347293
Genoten hoor, Jacob Derwig _O_
Even a broken clock is right twice a day.
pi_183353926
Nam Rico nou Ron's telefoon mee of stopte hij hem weer terug?
  zondag 25 november 2018 @ 00:50:16 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183354260
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 00:36 schreef Radegast het volgende:
Nam Rico nou Ron's telefoon mee of stopte hij hem weer terug?
Dat zie je in serie 3.

/cliffhanger
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183354421
Goede serie, ik heb er wel van genoten.
  woensdag 23 september 2020 @ 10:25:29 #66
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_195212998
Morgenavond seizoen 3 op NPO 1 om 21.35. Weet helaas vrij weinig meer van seizoen 2 en geen zin in NPO +. Jammer dat ze het niet even hebben herhaald op tv.
pi_195240199
Alle afleveringen staan al in de app en het is leuk O+
pi_195272771
Zag ze ook al allemaal op NLZIET en de afgelopen dagen alles gezien. Was een goed en spannend laatste seizoen vond ik, met een mooi einde ook.

Ergens wel goed dat ze nu hiermee na 3 seizoenen stoppen, en niet zoals bij sommige andere series maar eindeloos doorgaan tot er niet echt meer iets (nieuws) te verzinnen is.

Al zou het misschien wel leuk zijn als hier nog een film ooit van komt. Denk dat daarvoor best nog een goed verhaal ook te bedenken is.
pi_195312851
Doet Samuels jullie ook zo denken aan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
  donderdag 1 oktober 2020 @ 22:57:19 #70
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_195375685
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Doet Samuels jullie ook zo denken aan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
Ik vond zijn personage nogal overacting.

Ik heb het hele derde seizoen vooruit gekeken. Wel een mooi einde. Toch nog wel een puntje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  zondag 18 oktober 2020 @ 07:44:20 #71
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195707025
Fantastische serie, goed acteerwerk. :)
  zondag 18 oktober 2020 @ 11:07:49 #72
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_195708985
Jacob Derwig rijdt als chauffeur voor een transportbedrijf waar het salaris ongeveer het minimumloon is, naar zijn werk in een Mercedes van een paar ton.
pi_195814612
Om één of andere reden blijf ik denken dat Marius Milner nog op miraculeuze wijze weet te ontsnappen aan zijn lot, maar we gaan het zien. O+
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_195815118
Wij zijn Klem maar gaan bingen :@ O+
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 22:32:58 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195815479
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 22:18 schreef Blues het volgende:
Wij zijn Klem maar gaan bingen :@ O+
Maken we toch eens gebruik van al die maanden betalen voor NPO-plus. :Y
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195836636
Voor de mensen die het allemaal al gezien hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196326634
Hoe absurdistisch het soms ook mag zijn. De dialogen met Marius _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_196403700
Kan ik nog ergens onbetaald seizoen 2 kijken. Heb ooit 1 gekeken en 2 helemaal gemist.
pi_196403884
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 10:49 schreef danusz1986 het volgende:
Kan ik nog ergens onbetaald seizoen 2 kijken. Heb ooit 1 gekeken en 2 helemaal gemist.
op NPO start? Maar 2.95 p.m. en eerste maand gratis volgens mij.
pi_196646991
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:46 schreef Blues het volgende:
Voor de mensen die het allemaal al gezien hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog kunnen ontdekken ?
Volgens mij is het camping bij Bloemendaal aan Zee, maar weet het niet heel zeker.

Eigenlijk heb ik alle andere locaties wel herkend.
Ook wel lachwekkend als je ze dan uren rijden en dan door tunneltje bij halfweg rijden _O-
pi_196647491
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:42 schreef ddx het volgende:

[..]

Nog kunnen ontdekken ?
Volgens mij is het camping bij Bloemendaal aan Zee, maar weet het niet heel zeker.

Eigenlijk heb ik alle andere locaties wel herkend.
Ook wel lachwekkend als je ze dan uren rijden en dan door tunneltje bij halfweg rijden _O-
Camping de lakens ja :D
Wonen wij'om de hoek' Zo leuk als je plekken herkend he.
pi_196647648
Hugo heeft een kantoor op het Java-eiland en de kids gaan naar school in de Watergraafsmeer. :P
pi_197010289
Best een vermakelijke serie, alleen jammer van het einde. Zoetsappige meuk, durf dan echt iets tragisch uit de kast te halen.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')