abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 januari 2017 @ 13:50:23 #126
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_168394527
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:35 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Arbeidsvoorwaarden online Marketeer

De Online Marketeer verdient ongeveer ¤2500 bruto per maand als hij net gestart is. Dit kan oplopen tot ¤4166 bruto per maand. Het aantal jaren ervaring als Online Marketeer, het type functie en kwalificaties spelen een grote rol bij de vastalling van het salaris.

De salarissen zijn afhankelijk van CAO schalen en de toekomstige werkgever.

Eventuele secundaire voorwaarden zijn: vakantietoeslag, bonus en eventueel auto van de zaak.

Mensen vonden ons op: Salaris Online Marketeer, Loon Online Marketeer, Wat verdien je als Online Marketeer, Salarisschaal On


http://www.nationaleberoepengids.nl/Online_Marketeer
Juist, met als verschil dat zij haar opleiding nét niet heeft afgemaakt. Ik neem aan dat hen dit een argument geeft om haar lager in te schalen dan onder het marktconforme salaris.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  dinsdag 24 januari 2017 @ 13:57:14 #127
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_168394642
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:44 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Al die opties neem ik door als de reguliere wegen geen baan opleveren.
Je bent sinds je afstuderen (vorig jaar zomer?) al bezig met de reguliere banen in je vakgebieid.
Tot dus ver weinig succes.

Je bent al meer dan 6 maanden bezig, en zonder succes.
trek je kop uit het zand, doe eens gek, en neem iig een paar tips aan en doe daar wat mee.
pi_168396046
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:35 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Arbeidsvoorwaarden online Marketeer

De Online Marketeer verdient ongeveer ¤2500 bruto per maand als hij net gestart is. Dit kan oplopen tot ¤4166 bruto per maand. Het aantal jaren ervaring als Online Marketeer, het type functie en kwalificaties spelen een grote rol bij de vastalling van het salaris.

De salarissen zijn afhankelijk van CAO schalen en de toekomstige werkgever.

Eventuele secundaire voorwaarden zijn: vakantietoeslag, bonus en eventueel auto van de zaak.

Mensen vonden ons op: Salaris Online Marketeer, Loon Online Marketeer, Wat verdien je als Online Marketeer, Salarisschaal On


http://www.nationaleberoepengids.nl/Online_Marketeer
Ze zal dus vooral af moeten wachten bij het bedrijf of:

• een hbo-diploma een harde eis is (lijkt me sterk, anders zou je zo iemand niet uitnodigen)
• hoe de functie ingeschaald is in de cao

Vaak wordt in de vacature al aangegeven wat de salaris-bandbreedte is voor de functie in kwestie. Mocht ze in aanmerking komen en er een aanbod worden gedaan, dan kan het natuurlijk zo zijn dat ze aan de lage kant van die bandbreedte komt, gezien ze geen hbo-diploma heeft (en ook nog niet eens in dat vakgebied).

Daar zal ze rekening mee moeten houden... tenzij ze natuurlijk haar kennis zodanig heeft opgevijzeld dat ze het gebrek van een diploma kan compenseren. Of er ruimte is voor onderhandeling, moet ze denk ik zelf aanvoelen. Gebrek aan diploma is iig geen hele goede uitgangspositie. Maar wie weet kan ze zich goed verkopen...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 16:59:08 #129
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_168398260
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:35 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Arbeidsvoorwaarden online Marketeer

De Online Marketeer verdient ongeveer ¤2500 bruto per maand als hij net gestart is. Dit kan oplopen tot ¤4166 bruto per maand. Het aantal jaren ervaring als Online Marketeer, het type functie en kwalificaties spelen een grote rol bij de vastalling van het salaris.

De salarissen zijn afhankelijk van CAO schalen en de toekomstige werkgever.

Eventuele secundaire voorwaarden zijn: vakantietoeslag, bonus en eventueel auto van de zaak.

Mensen vonden ons op: Salaris Online Marketeer, Loon Online Marketeer, Wat verdien je als Online Marketeer, Salarisschaal On


http://www.nationaleberoepengids.nl/Online_Marketeer
Volgens mij word ik echt al jaren fors onderbetaald :')
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_168398814
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:59 schreef Yesse het volgende:

[..]

Volgens mij word ik echt al jaren fors onderbetaald :')
Heb je een cao? Dan is het volgens mij wel redelijk geregeld. Bij een lokaal bedrijfje kan het soms flink wat schelen met de rest van de sector.

Hier helaas nog niks gehoord vandaag, maar ook nog geen afwijzing dus...
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:30:35 #131
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_168402776
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:59 schreef Yesse het volgende:

[..]

Volgens mij word ik echt al jaren fors onderbetaald :')
Ik begon ook niet met 2.500 inderdaad, maar eerder 2.100. Nu zit ik wel redelijk op of boven het gemiddelde. Zeker omdat ik ook niet ben blijven hangen bij m'n eerste serieuze werkgever ;)
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:33:06 #132
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_168405068
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:30 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Ik begon ook niet met 2.500 inderdaad, maar eerder 2.100. Nu zit ik wel redelijk op of boven het gemiddelde. Zeker omdat ik ook niet ben blijven hangen bij m'n eerste serieuze werkgever ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 17:24 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Heb je een cao? Dan is het volgens mij wel redelijk geregeld. Bij een lokaal bedrijfje kan het soms flink wat schelen met de rest van de sector.

Hier helaas nog niks gehoord vandaag, maar ook nog geen afwijzing dus...
Heb eigenlijk alleen maar bij kleinere bedrijven gewerkt. Begonnen bij de eerste de beste in mijn thuisstad als sales/marketing. Na 3 jaar door naar een 'pure' marketingfunctie bij een bedrijf met +/- 10 werknemers. Na 1,5 jaar en een korte tussenstop van 4 maanden (slechtste keus ooit, vast contract weg voor kut werkgever) naar huidige baan (bijna 1 jaar) waar ik er 1 van slechts 5 ben.. Ook de reden dat ik op zoek ben naar wat anders, iets dat ook gewoon beter past.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:41:39 #133
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_168405348
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:33 schreef Yesse het volgende:

[..]

[..]

Heb eigenlijk alleen maar bij kleinere bedrijven gewerkt. Begonnen bij de eerste de beste in mijn thuisstad als sales/marketing. Na 3 jaar door naar een 'pure' marketingfunctie bij een bedrijf met +/- 10 werknemers. Na 1,5 jaar en een korte tussenstop van 4 maanden (slechtste keus ooit, vast contract weg voor kut werkgever) naar huidige baan (bijna 1 jaar) waar ik er 1 van slechts 5 ben.. Ook de reden dat ik op zoek ben naar wat anders, iets dat ook gewoon beter past.
Logisch inderdaad. Ik ben ook het eerste jaar begonnen bij een middelgroot bedrijf en dan krijg je eigenlijk meer taken/functies dan goed voor je is en er minder voor betaald. Bij grotere (commerciële) bedrijven zijn ze wel bereid om je lekker veel te betalen. De charme gaat er wel iets vanaf.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:52:10 #134
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_168405780
Mijn sollicitatiegesprek via Skype ging goed, ze zagen mij alleen niet. Lag aan de verbinding aan hun kant, want van de week deed mijn Skype het nog prima :D. Ze zei dat ik aan het einde van de week of evt. begin volgende week zou horen of ik voor een tweede gesprek mocht komen. 15 minuten na afloop van het gesprek kreeg ik al mail of ik vrijdag a.s. voor een tweede gesprek kon komen *O*. Dus ik ben best blij, volgens mij wel een goed teken als ze je zo snel weer berichten voor het tweede gesprek.

Morgen heb ik wel nog dus een ander gesprek, ben benieuwd hoe dat gaat lopen. So far gaat mijn voorkeur uit naar het bedrijf van vandaag :).
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:54:14 #135
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_168405846
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:52 schreef Diconnected het volgende:
Mijn sollicitatiegesprek via Skype ging goed, ze zagen mij alleen niet. Lag aan de verbinding aan hun kant, want van de week deed mijn Skype het nog prima :D. Ze zei dat ik aan het einde van de week of evt. begin volgende week zou horen of ik voor een tweede gesprek mocht komen. 15 minuten na afloop van het gesprek kreeg ik al mail of ik vrijdag a.s. voor een tweede gesprek kon komen *O*. Dus ik ben best blij, volgens mij wel een goed teken als ze je zo snel weer berichten voor het tweede gesprek.

Morgen heb ik wel nog dus een ander gesprek, ben benieuwd hoe dat gaat lopen. So far gaat mijn voorkeur uit naar het bedrijf van vandaag :).
^O^
pi_168407464
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:52 schreef Diconnected het volgende:
Mijn sollicitatiegesprek via Skype ging goed, ze zagen mij alleen niet. Lag aan de verbinding aan hun kant, want van de week deed mijn Skype het nog prima :D. Ze zei dat ik aan het einde van de week of evt. begin volgende week zou horen of ik voor een tweede gesprek mocht komen. 15 minuten na afloop van het gesprek kreeg ik al mail of ik vrijdag a.s. voor een tweede gesprek kon komen *O*. Dus ik ben best blij, volgens mij wel een goed teken als ze je zo snel weer berichten voor het tweede gesprek.

Morgen heb ik wel nog dus een ander gesprek, ben benieuwd hoe dat gaat lopen. So far gaat mijn voorkeur uit naar het bedrijf van vandaag :).
Gefeliciteerd! Denk dat dat wel een goed teken is idd, iig geen twijfels lijkt me.
  woensdag 25 januari 2017 @ 10:49:29 #137
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_168413868
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:41 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Logisch inderdaad. Ik ben ook het eerste jaar begonnen bij een middelgroot bedrijf en dan krijg je eigenlijk meer taken/functies dan goed voor je is en er minder voor betaald. Bij grotere (commerciële) bedrijven zijn ze wel bereid om je lekker veel te betalen. De charme gaat er wel iets vanaf.
De charme is er al een tijdje vanaf ;) Ik merk vooral binnen de kleinere bedrijven dat managers die niks met marketing hebben denken dat ze 'alles weten'. Daardoor krijg je vaak onrealistische verwachtingen en zaken, kleine teams waarbij je dus vaak 1-op-1 de discussie aangaat (soms win je wel, maar het is wel vermoeiend) en vooral weinig betaald. Maarja, verkeerde keuzes maken ligt wel een beetje in mijn hele carričre verweven :+ Verkeerde studiekeuzes, niet doorzoeken naar een goed-passende startersfunctie maar gewoon de eerste fulltime optie aannemen.

Het is een leerproces. Ik neem mijn beslisisngen te veel uit angst: bang om geen baan te hebben (dus maar de eerste de beste startersfunctie), bang om niet goed genoeg te zijn of voor kritiek(dus maar door naar de volgende baan), bang om de verkeerde keuzes te maken (en zodoende juist de verkeerde keuzes maken). Het klinkt nu wat neerslachtig maar dat is het niet hoor. Heb er van geleerd en ik zal nog vele fouten maken tijdens mijn leven. Ik probeer nu alleen wat minder 'bang' te zijn en te accepteren dat 1. de perfecte baan niet bestaat en 2.sommige dingen nu eenmaal fout gaan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:52 schreef Diconnected het volgende:
Mijn sollicitatiegesprek via Skype ging goed, ze zagen mij alleen niet. Lag aan de verbinding aan hun kant, want van de week deed mijn Skype het nog prima :D. Ze zei dat ik aan het einde van de week of evt. begin volgende week zou horen of ik voor een tweede gesprek mocht komen. 15 minuten na afloop van het gesprek kreeg ik al mail of ik vrijdag a.s. voor een tweede gesprek kon komen *O*. Dus ik ben best blij, volgens mij wel een goed teken als ze je zo snel weer berichten voor het tweede gesprek.

Morgen heb ik wel nog dus een ander gesprek, ben benieuwd hoe dat gaat lopen. So far gaat mijn voorkeur uit naar het bedrijf van vandaag :).
Wow wat gaaf! Zeker een goed teken lijkt mij. Fijn ook dat het vrijdag al is, hoef je niet zo lang in de zenuwen te zitten.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_168417150
Telefoontje gehad en... niet door. Wederom flinke domper, vooral omdat ze over mijn kwaliteiten niet twijfelden en ik de functie prima zou kunnen vervullen, maar... ze kregen persoonlijk geen hoogte van mij. Ik gaf iets te vaak de middenweg als antwoord. Ik kreeg als tip om aan mijn zelfpresentatie te werken. Dus blijkbaar is de baan kunnen ook niet belangrijk genoeg meer. Aan het eind nogmaals dat ik niet aan mezelf moet twijfelen qua capaciteiten. Maar daar koop ik nu dus niks voor. Banenaanbod blijft belabberd verder.

Komt misschien ook door mijn ASS, maar ze hebben nu toch al een keuze gemaakt dus heeft ook geen zin meer om te benoemen gok ik. Of ze waren bang dat ik snel weg zou zijn, geen idee. Heb bovenstaande reden helaas wel vaker gehoord. ;( Tja ik ben niet extravert of een bluffer.

En liever had ik dit maandag al gehoord, nu is de andere tijdelijke functie ook al vervuld dus ik sta letterlijk en figuurlijk op nul. Qua inkomsten 0, lopende sollicitaties 0 en ik kom ook nog niet in aanmerking voor de bijstand omdat ik de laatste tijd heb gewerkt en daardoor weer boven de grens zit.
pi_168417178
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:52 schreef Diconnected het volgende:
Mijn sollicitatiegesprek via Skype ging goed, ze zagen mij alleen niet. Lag aan de verbinding aan hun kant, want van de week deed mijn Skype het nog prima :D. Ze zei dat ik aan het einde van de week of evt. begin volgende week zou horen of ik voor een tweede gesprek mocht komen. 15 minuten na afloop van het gesprek kreeg ik al mail of ik vrijdag a.s. voor een tweede gesprek kon komen *O*. Dus ik ben best blij, volgens mij wel een goed teken als ze je zo snel weer berichten voor het tweede gesprek.

Morgen heb ik wel nog dus een ander gesprek, ben benieuwd hoe dat gaat lopen. So far gaat mijn voorkeur uit naar het bedrijf van vandaag :).
_O_ Geweldig nieuws! Gefeliciteerd!
Ja doei.
pi_168417288
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:52 schreef Diconnected het volgende:
Mijn sollicitatiegesprek via Skype ging goed, ze zagen mij alleen niet. Lag aan de verbinding aan hun kant, want van de week deed mijn Skype het nog prima :D. Ze zei dat ik aan het einde van de week of evt. begin volgende week zou horen of ik voor een tweede gesprek mocht komen. 15 minuten na afloop van het gesprek kreeg ik al mail of ik vrijdag a.s. voor een tweede gesprek kon komen *O*. Dus ik ben best blij, volgens mij wel een goed teken als ze je zo snel weer berichten voor het tweede gesprek.

Morgen heb ik wel nog dus een ander gesprek, ben benieuwd hoe dat gaat lopen. So far gaat mijn voorkeur uit naar het bedrijf van vandaag :).
Goed nieuws! ^O^
pi_168419578
Net gebeld door het bedrijf. Alles was goed en ze gaan het contract eind deze week/begin volgende week naar me opsturen. Ik moet dan even laten weten als ik het heb teruggestuurd. Dan kunnen we in overleg bepalen wanneer ik begin en wat mijn werkdagen worden.
pi_168419590
Ook al zulk goed nieuws! :) mooi!
Ja doei.
  woensdag 25 januari 2017 @ 16:11:51 #143
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_168420041
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2017 10:49 schreef Yesse het volgende:

-knip-

Wow wat gaaf! Zeker een goed teken lijkt mij. Fijn ook dat het vrijdag al is, hoef je niet zo lang in de zenuwen te zitten.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

_O_ Geweldig nieuws! Gefeliciteerd!
quote:
4s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:08 schreef Leonos het volgende:

[..]

Goed nieuws! ^O^
Thanks allemaal :)

Vandaag ander sollicitatiegesprek gehad bij bedrijf B, en die waren ook erg positief. Wouden mij dus ook graag hebben. Maar ik heb bij dat bedrijf een minder gevoel, en het werk is heel anders dan bij bedrijf A, waar ik ook veel meer doorgroeimogelijkheden. Maar ik wacht dus even het tweede gesprek af van vrijdag. Als dat tot niks uitloopt (kleine kans, maar wie weet), dan heb ik in ieder geval een back up.

Goeie week dit :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 25 januari 2017 @ 16:53:33 #144
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_168420759
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:11 schreef Diconnected het volgende:

[..]

[..]

[..]

Thanks allemaal :)

Vandaag ander sollicitatiegesprek gehad bij bedrijf B, en die waren ook erg positief. Wouden mij dus ook graag hebben. Maar ik heb bij dat bedrijf een minder gevoel, en het werk is heel anders dan bij bedrijf A, waar ik ook veel meer doorgroeimogelijkheden. Maar ik wacht dus even het tweede gesprek af van vrijdag. Als dat tot niks uitloopt (kleine kans, maar wie weet), dan heb ik in ieder geval een back up.

Goeie week dit :D
Luxe probleem in wording :D

Kies met je gevoel, maar staar je niet blind op de doorgroeimogelijkheden.
  woensdag 25 januari 2017 @ 16:57:41 #145
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_168420809
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Telefoontje gehad en... niet door. Wederom flinke domper, vooral omdat ze over mijn kwaliteiten niet twijfelden en ik de functie prima zou kunnen vervullen, maar... ze kregen persoonlijk geen hoogte van mij. Ik gaf iets te vaak de middenweg als antwoord. Ik kreeg als tip om aan mijn zelfpresentatie te werken. Dus blijkbaar is de baan kunnen ook niet belangrijk genoeg meer. Aan het eind nogmaals dat ik niet aan mezelf moet twijfelen qua capaciteiten. Maar daar koop ik nu dus niks voor. Banenaanbod blijft belabberd verder.

Komt misschien ook door mijn ASS, maar ze hebben nu toch al een keuze gemaakt dus heeft ook geen zin meer om te benoemen gok ik. Of ze waren bang dat ik snel weg zou zijn, geen idee. Heb bovenstaande reden helaas wel vaker gehoord. ;( Tja ik ben niet extravert of een bluffer.

En liever had ik dit maandag al gehoord, nu is de andere tijdelijke functie ook al vervuld dus ik sta letterlijk en figuurlijk op nul. Qua inkomsten 0, lopende sollicitaties 0 en ik kom ook nog niet in aanmerking voor de bijstand omdat ik de laatste tijd heb gewerkt en daardoor weer boven de grens zit.
Je hebt vaker een afwijzing gekregen wegens 'kregen persoonlijk geen hoogte van mij'.
Wees blij dat je die reden regelmatig gehoord hebt na een afwijzing: doe er dan iets mee!!

Je hebt onlangs een hbo opleiding afgemaakt, daar kreeg je toch ook presentatie opdrachten?
Hoe ging je daar mee om, en wat waren de aanbevelingen van je docent?
pi_168420982
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:57 schreef Zelus het volgende:

[..]

Je hebt vaker een afwijzing gekregen wegens 'kregen persoonlijk geen hoogte van mij'.
Wees blij dat je die reden regelmatig gehoord hebt na een afwijzing: doe er dan iets mee!!

Je hebt onlangs een hbo opleiding afgemaakt, daar kreeg je toch ook presentatie opdrachten?
Hoe ging je daar mee om, en wat waren de aanbevelingen van je docent?
Vol passie lukt het goed om mezelf te redden en te presenteren. Heb ik dat niet zoals een functie waarvan ik zelf ook niet helemaal weet of ik mezelf daar zie of het puur als 'tussenbaantje' zie dan ga ik dus op mijn bek lijkt het.
pi_168421198
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 17:05 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Vol passie lukt het goed om mezelf te redden en te presenteren.
Heeft iemand dat ooit tegen je gezegd of denk je dat zelf?
pi_168421259
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 17:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heeft iemand dat ooit tegen je gezegd of denk je dat zelf?
Is tegen me gezegd en merk ik ook.
pi_168421599
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2017 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ook al zulk goed nieuws! :) mooi!
Dankjewel!
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:11 schreef Diconnected het volgende:

[..]

[..]

[..]

Thanks allemaal :)

Vandaag ander sollicitatiegesprek gehad bij bedrijf B, en die waren ook erg positief. Wouden mij dus ook graag hebben. Maar ik heb bij dat bedrijf een minder gevoel, en het werk is heel anders dan bij bedrijf A, waar ik ook veel meer doorgroeimogelijkheden. Maar ik wacht dus even het tweede gesprek af van vrijdag. Als dat tot niks uitloopt (kleine kans, maar wie weet), dan heb ik in ieder geval een back up.

Goeie week dit :D
Zo, luxeproblemen (bijna) ook nog, toe maar. Gefeliciteerd!
pi_168422426
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 17:05 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Vol passie lukt het goed om mezelf te redden en te presenteren. Heb ik dat niet zoals een functie waarvan ik zelf ook niet helemaal weet of ik mezelf daar zie of het puur als 'tussenbaantje' zie dan ga ik dus op mijn bek lijkt het.
Of je gaat dan, zoals je eerder zelf zei, faken. En blijkbaar ben je daar niet overtuigend genoeg in..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')