abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 januari 2017 @ 19:21:01 #201
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168448708
quote:
5s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:28 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

En als je een kindje hebt en die is ziek?
Wellicht is het dan anders, geen idee eigenlijk en daar hoef ik gelukkig ook niet over na te denken. Maar ik blijf bij mijn woorden als het mezelf betreft. En ja, ik blijf dat ook vinden mocht ik nu ineens heel ziek worden en de behandeling is zo experimenteel dat het zelfs nog niet op dieren getest is. Wellicht zou ik mezelf dan wel opgeven als proefpersoon, geen idee. Ik geef alleen meer om dieren dan om mensen, zeker omdat wij mensen een keus hebben en een dier vaak niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_168448743
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:21 schreef yats het volgende:

[..]

Wellicht is het dan anders, geen idee eigenlijk en daar hoef ik gelukkig ook niet over na te denken. Maar ik blijf bij mijn woorden als het mezelf betreft. En ja, ik blijf dat ook vinden mocht ik nu ineens heel ziek worden en de behandeling is zo experimenteel dat het zelfs nog niet op dieren getest is. Wellicht zou ik mezelf dan wel opgeven als proefpersoon, geen idee. Ik geef alleen meer om dieren dan om mensen, zeker omdat wij mensen een keus hebben en een dier vaak niet.
Ze mogen het niet in mensen gebruiken als het niet in dieren is getest :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 26 januari 2017 @ 19:26:16 #203
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168448834
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:22 schreef Californium het volgende:

[..]

Ze mogen het niet in mensen gebruiken als het niet in dieren is getest :)
Dat weet ik, ik ken de praktijk en de theorie en juist dat geeft mij deze mening. Dat is mijn persoonlijke mening, daar mag je het mee eens of oneens zijn verder.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_168448859
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:26 schreef yats het volgende:

[..]

Dat weet ik, ik ken de praktijk en de theorie en juist dat geeft mij deze mening. Dat is mijn persoonlijke mening, daar mag je het mee eens of oneens zijn verder.
Uhuh oke :')!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_168448911
Proefdieren sterven tenminste voor een doel, beter dan veranderen in plakjes bacon.
pi_168449246
Als ik een varken zou zijn en ik moet over de kling dan toch het liefste eindigen als bacon. Want bacon :9~
pi_168449311
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:41 schreef Harmankardon het volgende:
Als ik een varken zou zijn en ik moet over de kling dan toch het liefste eindigen als bacon. Want bacon :9~
Varken is ook echt het enige dier waar "wij" alleen wat aan hebben als het dood is. Levend misschien als proefdier; maar voor de rest... ;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_168449979
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:26 schreef yats het volgende:

[..]

Dat weet ik, ik ken de praktijk en de theorie en juist dat geeft mij deze mening. Dat is mijn persoonlijke mening, daar mag je het mee eens of oneens zijn verder.
Dus je neemt geen asperientje meer? Wijst medische behandeling in zijn geheel af?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_168455601
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 13:02 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]

dus dat beest leefde nog?
Ja, anders kan je het bloed niet verkrijgen.

quote:
15s.gif Op donderdag 26 januari 2017 13:14 schreef Californium het volgende:

[..]

En dit was de meest vreedzame manier die jullie konden bedenken om je onderzoek op een correcte manier te kunnen afronden en dit was goedgekeurd door het DEC :{?
Ja. Een spuitje kan niet, want dan krijg je evengoed stresshormonen, maar vooral veranderen verdovingsmiddelen de waarden in het bloed en organen.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 13:29 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Jeetje, eerst zn oog er af knippen en leegduwen alsof het een tube is, en DAN pas het nekje breken? :o :'(
Wat gruwelijk zeg :{
Bloed stroomt niet als het hart niet klopt.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 13:37 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat:
quote:
In naam van onderzoek en wetenschap. We hebben daarmee een nieuwe klasse eiwitten ontdekt, dat een rol speelt bij doodsoorzaak nummer 1 in de wereld, hartfalen.
Zielig, maar het kan niet anders; we kunnen niet testen op mensen.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 14:13 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft hij die opdracht ook maar gekregen
Dat ook, maar ik wilde ook bijdragen aan belangrijk onderzoek waar de mensheid op vooruitgaat.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 14:48 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]

de opdracht van vandaag is mishandel een muis.. wtf
Nee, natuurlijk niet. Beter lezen alsjeblieft.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 14:49 schreef Californium het volgende:

[..]

Soms horen dit soort dingen bij onderzoek. Niemand vind dat leuk of doet het voor z'n lol.
Inderdaad, het is een noodzakelijk kwaad. ;(

quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:00 schreef yats het volgende:

[..]

Voor mij hoeft het niet. Dan maar wat minder onderzoek en de kans dat ik zelf eerder dood ga of er ergens op de wereld meer mensen jonger dan 80 dood gaan. We zijn toch al met veel teveel mensen op deze wereld.
Een beter milieu begint bij jezelf... Maar alles dat jij eet, in je haar smeert of anders, is ooit getest. Op dieren. Want jij wil jezelf, je ouders of je kinderen ook geen ongeteste voedingsmiddelen, medicatie of cosmetica toedienen. Toch?

quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:20 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Troll is obvious. En niet grappig.
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat de troll hierboven beschrijft valt gewoon onder dierenmishandeling en is verboden hoor. Een ethische commissie gaat geen toestemming geven voor dat soort doelloze martelingen, vandaag de dag. Gelukkig.
Nee, dit is hoe onderzoek verloopt. Maar dit soort praktijken zijn zeer sterk gereguleerd, gelukkig maar! Nederland is daar overigens bijzonder progressief in. Het is voor iedereen in dat vakgebied een noodzakelijk kwaad, en daarom gaat iedereen (ook ik) met het uiterste respect om met deze dieren.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:32 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Vertel :)

In ieder geval is een muizenoog 'afknippen' (??), vervolgens de muis 'leegknijpen'(??) en dan de nek breken, allemaal in het kader van een eiwitonderzoek bij hartfalen, duidelijk een lulverhaal.
Wat zou jij doen om bloed en organen uit een levende muis te krijgen?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat leegknijpen is ongeloofwaardig, daar ben ik het mee eens. Dat is geen goede manier om bloed uit een beest te krijgen. Net als dat oog afknippen op die manier ongeloofwaardig is.

Maar je wil niet weten wat voor nare dingen er gedaan worden met proefdieren en consumptiedieren, waar jij zonder nadenken gebruik van maakt.
Knijpen moet je niet zien als het leegpersen als een citroen; dat zou verschrikkelijk zijn. Denk eerder aan vasthouden, zodat het dier niet in paniek uit je handen valt, door de zaal schiet, en zijn lijden in grote paniek en pijn verlengd wordt.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Niet zo snel oordelen. Ik ben al jaren vegetariër en grootste deel van de week eet ik veganistisch, dierenwelzijn is voor mij juist erg belangrijk.
Ben zelf arts en weet door de opleiding dus ook wel een en ander van dierproeven, hoewel ik daar zelf nooit mee gewerkt heb (behalve dissecties). Kan me dus niet voorstellen dat een proef waarbij een oog afknippen en een dier leegknijpen etc zou worden goedgekeurd (die handelingen slaan namelijk al helemaal nergens op). Maar dat ben jij met me eens, begrijp ik.
Natuurlijk gebeuren er nare dingen bij dierproeven (helaas), maar dit zijn wel erg bizarre acties die alleen maar door een fantasierijke fokker bedacht kunnen zijn.
Nee, dit is de meest vreedzame manier om dit specifieke onderzoek uit te voeren. Helaas. Als we betere modellen hebben dan dieren of mensen om dit soort onderzoek uit te voeren, dan graag. Daar zegt niemand nee tegen.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:00 schreef Californium het volgende:

[..]

Het is niet doelloos wat ze ook schrijft. Maar zoals ik ook vraag in mijn quote eronder of de DEC daar toestemming voor heeft gegeven. Soms zijn gruwelijke methoden nodig om het experiment bruikbaar te maken en dan kan een ethische commissie toestemming geven...
Ja, dit is allemaal zeer streng gereguleerd en vindt plaats bij sterke supervisie, controle en overzicht.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Proefdieren sterven tenminste voor een doel, beter dan veranderen in plakjes bacon.
Daar zeg je wat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Droopie op 26-01-2017 22:57:44 ]
1 + 1 = blauw
pi_168456366
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 22:13 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ja, anders kan je het bloed niet verkrijgen.

[..]

Ja. Een spuitje kan niet, want dan krijg je evengoed stresshormonen, maar vooral veranderen verdovingsmiddelen de waarden in het bloed en organen.

[..]

Bloed stroomt niet als het hart niet klopt.

[..]

Omdat:

[..]

Zielig, maar het kan niet anders; we kunnen niet testen op mensen.

[..]

Hou je doodsverwensingen alsjeblieft voor mensen die niet proberen doodsoorzaak nummer 1 op de wereld te genezen. :{w

[..]

Dat ook, maar ik wilde ook bijdragen aan belangrijk onderzoek waar de mensheid op vooruitgaat.

[..]

Nee, natuurlijk niet. Beter lezen alsjeblieft.

[..]

Inderdaad, het is een noodzakelijk kwaad. ;(

[..]

Een beter milieu begint bij jezelf... Maar alles dat jij eet, in je haar smeert of anders, is ooit getest. Op dieren. Want jij wil jezelf, je ouders of je kinderen ook geen ongeteste voedingsmiddelen, medicatie of cosmetica toedienen. Toch?

[..]


[..]

Nee, dit is hoe onderzoek verloopt. Maar dit soort praktijken zijn zeer sterk gereguleerd, gelukkig maar! Nederland is daar overigens bijzonder progressief in. Het is voor iedereen in dat vakgebied een noodzakelijk kwaad, en daarom gaat iedereen (ook ik) met het uiterste respect om met deze dieren.

[..]

Wat zou jij doen om bloed en organen uit een levende muis te krijgen?

[..]

Knijpen moet je niet zien als het leegpersen als een citroen; dat zou verschrikkelijk zijn. Denk eerder aan vasthouden, zodat het dier niet in paniek uit je handen valt, door de zaal schiet, en zijn lijden in grote paniek en pijn verlengd wordt.

[..]

Nee, dit is de meest vreedzame manier om dit specifieke onderzoek uit te voeren. Helaas. Als we betere modellen hebben dan dieren of mensen om dit soort onderzoek uit te voeren, dan graag. Daar zegt niemand nee tegen.

[..]

Ja, dit is allemaal zeer streng gereguleerd en vindt plaats bij sterke supervisie, controle en overzicht.

[..]

Daar zeg je wat.
Heftig!

En ja, iemand moet het doen als we willen blijven ontwikkelen. Ik ben en kan niet die iemand zijn, dus fijn dat er anderen zijn die het wel kunnen zijn :P

Ik ben overigens ook tegen dierenmishandeling en testen op dieren (bijv als het gaat om cosmetica), maar bij echt ernstige ziektes, vind ik het wel soort van geoorloofd. Als ik het maar niet hoef te doen en het niet hoef te zien :P
pi_168456928
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 22:30 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Heftig!

En ja, iemand moet het doen als we willen blijven ontwikkelen. Ik ben en kan niet die iemand zijn, dus fijn dat er anderen zijn die het wel kunnen zijn :P

Ik ben overigens ook tegen dierenmishandeling en testen op dieren (bijv als het gaat om cosmetica), maar bij echt ernstige ziektes, vind ik het wel soort van geoorloofd. Als ik het maar niet hoef te doen en het niet hoef te zien :P
Ja, inderdaad.

Zelf ben ik ook tegen dierenmishandeling en zou ik testen het liefst onmogelijk maken middels een betere optie. Helaas is die er (nog) niet en staan we daarmee als mens voor een bizarre keuze, die we allemaal dagelijks maken, bewust of onbewust. Ik moest die keuze echter zeer bewust maken; echt een bizarre ervaring.
1 + 1 = blauw
pi_168457069
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 22:13 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ja, anders kan je het bloed niet verkrijgen.

[..]

Ja. Een spuitje kan niet, want dan krijg je evengoed stresshormonen, maar vooral veranderen verdovingsmiddelen de waarden in het bloed en organen.

[..]

Bloed stroomt niet als het hart niet klopt.

[..]

Omdat:

[..]

Zielig, maar het kan niet anders; we kunnen niet testen op mensen.

[..]

Hou je doodsverwensingen alsjeblieft voor mensen die niet proberen doodsoorzaak nummer 1 op de wereld te genezen. :{w

[..]

Dat ook, maar ik wilde ook bijdragen aan belangrijk onderzoek waar de mensheid op vooruitgaat.

[..]

Nee, natuurlijk niet. Beter lezen alsjeblieft.

[..]

Inderdaad, het is een noodzakelijk kwaad. ;(

[..]

Een beter milieu begint bij jezelf... Maar alles dat jij eet, in je haar smeert of anders, is ooit getest. Op dieren. Want jij wil jezelf, je ouders of je kinderen ook geen ongeteste voedingsmiddelen, medicatie of cosmetica toedienen. Toch?

[..]


[..]

Nee, dit is hoe onderzoek verloopt. Maar dit soort praktijken zijn zeer sterk gereguleerd, gelukkig maar! Nederland is daar overigens bijzonder progressief in. Het is voor iedereen in dat vakgebied een noodzakelijk kwaad, en daarom gaat iedereen (ook ik) met het uiterste respect om met deze dieren.

[..]

Wat zou jij doen om bloed en organen uit een levende muis te krijgen?

[..]

Knijpen moet je niet zien als het leegpersen als een citroen; dat zou verschrikkelijk zijn. Denk eerder aan vasthouden, zodat het dier niet in paniek uit je handen valt, door de zaal schiet, en zijn lijden in grote paniek en pijn verlengd wordt.

[..]

Nee, dit is de meest vreedzame manier om dit specifieke onderzoek uit te voeren. Helaas. Als we betere modellen hebben dan dieren of mensen om dit soort onderzoek uit te voeren, dan graag. Daar zegt niemand nee tegen.

[..]

Ja, dit is allemaal zeer streng gereguleerd en vindt plaats bij sterke supervisie, controle en overzicht.

[..]

Daar zeg je wat.
Ik geloof helemaal niks van wat je zegt. Uit niets van wat je schrijft blijkt dat je enige kennis hebt van dieren/geneeskunde/wetenschap. Je wil hier indruk maken met een spannend verhaaltje, dat lijkt helaas gelukt te zijn wat anderen hier geloven je wel.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168457078
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 22:13 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ja, anders kan je het bloed niet verkrijgen.

[..]

Ja. Een spuitje kan niet, want dan krijg je evengoed stresshormonen, maar vooral veranderen verdovingsmiddelen de waarden in het bloed en organen.

[..]

Bloed stroomt niet als het hart niet klopt.

[..]

Omdat:

[..]

Zielig, maar het kan niet anders; we kunnen niet testen op mensen.

[..]

Hou je doodsverwensingen alsjeblieft voor mensen die niet proberen doodsoorzaak nummer 1 op de wereld te genezen. :{w

[..]

Dat ook, maar ik wilde ook bijdragen aan belangrijk onderzoek waar de mensheid op vooruitgaat.

[..]

Nee, natuurlijk niet. Beter lezen alsjeblieft.

[..]

Inderdaad, het is een noodzakelijk kwaad. ;(

[..]

Een beter milieu begint bij jezelf... Maar alles dat jij eet, in je haar smeert of anders, is ooit getest. Op dieren. Want jij wil jezelf, je ouders of je kinderen ook geen ongeteste voedingsmiddelen, medicatie of cosmetica toedienen. Toch?

[..]


[..]

Nee, dit is hoe onderzoek verloopt. Maar dit soort praktijken zijn zeer sterk gereguleerd, gelukkig maar! Nederland is daar overigens bijzonder progressief in. Het is voor iedereen in dat vakgebied een noodzakelijk kwaad, en daarom gaat iedereen (ook ik) met het uiterste respect om met deze dieren.

[..]

Wat zou jij doen om bloed en organen uit een levende muis te krijgen?

[..]

Knijpen moet je niet zien als het leegpersen als een citroen; dat zou verschrikkelijk zijn. Denk eerder aan vasthouden, zodat het dier niet in paniek uit je handen valt, door de zaal schiet, en zijn lijden in grote paniek en pijn verlengd wordt.

[..]

Nee, dit is de meest vreedzame manier om dit specifieke onderzoek uit te voeren. Helaas. Als we betere modellen hebben dan dieren of mensen om dit soort onderzoek uit te voeren, dan graag. Daar zegt niemand nee tegen.

[..]

Ja, dit is allemaal zeer streng gereguleerd en vindt plaats bij sterke supervisie, controle en overzicht.

[..]

Daar zeg je wat.
Mag ik vragen waarom je het oog van die muis moest afknippen? Waarom volstond bijvoorbeeld de doorsnijden van een slagader niet?
pi_168457252
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik geloof helemaal niks van wat je zegt. Uit niets van wat je schrijft blijkt dat je enige kennis hebt van dieren/geneeskunde/wetenschap. Je wil hier indruk maken met een spannend verhaaltje, dat lijkt helaas gelukt te zijn wat anderen hier geloven je wel.
Het is een ongelooflijk bizar verhaal, dat blijkt. Helaas is niets gelogen.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 22:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je het oog van die muis moest afknippen? Waarom volstond bijvoorbeeld de doorsnijden van een slagader niet?
Omdat die lastig te vinden is, maar ook omdat dan niet genoeg bloed ontrokken kan worden.
1 + 1 = blauw
  donderdag 26 januari 2017 @ 22:54:14 #215
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_168457369
Laten we hier anders even ontopic blijven en niet tientallen posts over zielige diertjes posten.

Ok?
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_168457436
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 22:50 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het is een ongelooflijk bizar verhaal, dat blijkt. Helaas is niets gelogen.

[..]

Omdat die lastig te vinden is, maar ook omdat dan niet genoeg bloed ontrokken kan worden.
Een slagader is helemaal niet lastig te vinden joh, en daar haal je veel meer bloed uit dan door een muis 'leeg te knijpen'. Hoor je uberhaupt wel wat je zegt? Hou nou gewoon op met uit je nek kletsen en ga een spannend boek lezen ofzo.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168457523
Oke lieve users.
Ik vind het best interessant onderwerp, maar nu iets too much in dit topic.

Zou ergens anders een topic openen om de discussie verder te voeren.

Dank u
Hell To The Liars
pi_168457571
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 22:59 schreef Droopie het volgende:
Oke lieve users.
Ik vind het best interessant onderwerp, maar nu iets too much in dit topic.

Zou ergens anders een topic openen om de discussie verder te voeren.

Dank u
Wat mij betreft is er geen discussie, en hoef ik die ook niet.
1 + 1 = blauw
pi_168457581
Ik heb een keer op m'n vriendin haar been geplast tijdens het douchen.
pi_168457623
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2017 23:00 schreef Kamina het volgende:

[..]

Wat mij betreft is er geen discussie, en hoef ik die ook niet.
Of de uitleg.
Hoe zo iets werkt :)
Hell To The Liars
  Grootste filosoof 2022 donderdag 26 januari 2017 @ 23:06:57 #221
442397 UitStraling
pi_168457727
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een keer op m'n vriendin haar been geplast tijdens het douchen.
Vriendin deed dat altijd bij mij maar goed die had ook de nare gewoonte om foto's van haar ontlasting naar me op te sturen :')

#truestory
  donderdag 26 januari 2017 @ 23:13:32 #222
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168457920
Hotel
Man in kamer tegenover me was midden in de nacht erg luidruchtig en smeet met de deur. Hij had zijn schoenen voor de deur gezet, daar heb ik toen in gescheten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168458057
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 23:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Hotel
Man in kamer tegenover me was midden in de nacht erg luidruchtig en smeet met de deur. Hij had zijn schoenen voor de deur gezet, daar heb ik toen in gescheten.
Geef ons meer Piet, dit is vast het topje van de ijsberg.
pi_168458257
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 00:00 schreef Myrr het volgende:

[..]

Toevallig vanmiddag met mijn vriend er over dat ik mezelf evt. met goedkeuring van onze kinderen wel zou opgeven voor de wetenschap, maar laat maar.
Er wordt respectvol met de lichamen omgegaan, tenminste, wat ik gezien heb wel. Maar ja, dit soort dingen gebeuren. Zie het zo: alles wordt gebruikt, dus je bewijst er echt een dienst mee.
  donderdag 26 januari 2017 @ 23:28:05 #225
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168458292
Twee meest homofobe collegas uitgezocht en die twee SMSjes gestuurd waarvan het leek dat zij die hadden verzonden met daarin een liefdesbekentenis. Hebben maanden niet meer met elkaar gesproken.
Conf call opzetten en van daaruit een accountmanager en zijn belangrijkste klant bellen, zodat beide denken dat de ander hun belde. Achterover leunen en genieten hoe AM zich daaruit redt.
Na een paar keer telefonisch te zijn wakker gemaakt (werkte late diensten) door aboverkoper van lokaal dagblad, en dit gezegd te hebben mij niet te bellen en ze bleven bellen uitgezicht wie de redactieleden waren en deze allemaal een paar keer tussen 02:00 en 03:00 (de gemeenste tijd daarvoor) lopen bellen of zij een abo wilden op het lokale nachtblad. Hun verteld dat dit net zo lang door zou gaan als dat zij mensen lieten bellen.
Jehova's die smorgens om een uur of negen op nieuwjaarsdag me uit bed belden op een emmer water onthaald, daar kreeg ik nog politie voor aan de deur die met een grijns van oor tot oor me vertelden dat ik dat echt niet mocht doen.

[ Bericht 46% gewijzigd door Pietverdriet op 26-01-2017 23:42:31 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')