abonnement Unibet Coolblue
pi_169037669
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:04 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Klantenservice gaf aan toen ik belde meerdere malen 45 keer 1GB bijvullen maximaal per dag.
Och 50GB per dag is nog inmens veel.
Beetje serietje downen zit je daar zo overheen. Ik ga dit ook nemen. Sowieso 1 dag maximaal downloaden.
pi_169038036
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 00:08 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Beetje serietje downen zit je daar zo overheen. Ik ga dit ook nemen. Sowieso 1 dag maximaal downloaden.
dat doe je dan toch ook gewoon met je vaste verbinding i.c.m. een fatsoenlijke tv en netflix of andere streaming dienst? daar is een mobiel helemaal niet goed geschikt voor..
  dinsdag 21 februari 2017 @ 08:44:26 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169038996
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 19:40 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

gewoon je foon los verpatsen :7
Dst is misschien nog wel een goede :D. Maar ik heb em nu al in gebruik genomen en het bevalt me erg goed. Buiten dat die Android 7 nog een maandje op zich laat wachten. Maar het komt er in ieder geval aan :). En bijkomend voordeel is wel dat ondanks ik de Samsung bloatware er niet af kan donderen ze wel onzichtbaar gemaakt kunnen worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169039068
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:56 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik zit bij Robin. Heb zo goed als in het hele land dekking, ¤29.95 per maand alles onbeperkt.
Je kan voor ¤19.95 bijna hetzelfde krijgen, is alleen je internet snelheid lager.

O, en 100MB/Minuten/SMS (per) per maand gratis in het buitenland.
Is toch niet te vergelijken met T-Mobile man. Is maar 2.0 mbp/s snelheid internet en 3G internet bij 30 euro pakket.

Pas bij 40 euro heb je 4G bij hun. T-Mobile is gewoon goedkoopste met 4G "onbeperkt" internet.
pi_169039347
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 01:00 schreef mschol het volgende:

[..]

dat doe je dan toch ook gewoon met je vaste verbinding i.c.m. een fatsoenlijke tv en netflix of andere streaming dienst? daar is een mobiel helemaal niet goed geschikt voor..
Ik heb komend half jaar geen vaste verbinding en ook geen tv. Ik heb geloof ik wel een simslot in mijn laptop. Maar dat gaat als ik het goed begrijp helaas niet werken. Ben ik toch aangewezen op theteren met mijn telefoontje. Ik vind het wel een uitdaging om 1 dag de max te bereiken. Of in ieder geval te kijken hoeveel ik binnen kan krijgen. Irritant wel dat je iedere GB een actie moet doen.

Als ik het goed zie is het trouwens wel 4 keer sneller als de max die kpn hier over ADSL levert. En ik woon midden in een redelijke stad in de randstad. Max hier is 20Mb/s en t-mobile 80Mb/s?
  dinsdag 21 februari 2017 @ 09:37:22 #56
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_169039491
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 01:00 schreef mschol het volgende:

[..]

dat doe je dan toch ook gewoon met je vaste verbinding i.c.m. een fatsoenlijke tv en netflix of andere streaming dienst? daar is een mobiel helemaal niet goed geschikt voor..
Ik kijk elke dag een uur Netflix op mn telefoon terwijl ik in de trein zit. Dat gaat prima, hoor :)
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:01:11 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169039836
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:24 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Ik heb komend half jaar geen vaste verbinding en ook geen tv. Ik heb geloof ik wel een simslot in mijn laptop. Maar dat gaat als ik het goed begrijp helaas niet werken. Ben ik toch aangewezen op theteren met mijn telefoontje. Ik vind het wel een uitdaging om 1 dag de max te bereiken. Of in ieder geval te kijken hoeveel ik binnen kan krijgen. Irritant wel dat je iedere GB een actie moet doen.

Als ik het goed zie is het trouwens wel 4 keer sneller als de max die kpn hier over ADSL levert. En ik woon midden in een redelijke stad in de randstad. Max hier is 20Mb/s en t-mobile 80Mb/s?
Als je een USB 3 port in je laptop hebt kan je ook via die USB tetheren iig. En geen idee of het lukt maar je hebt ook die routers waar je een 4g kaart in kan proppen. https://www.routercenter.(...)QIqFO4SKEaAmz38P8HAQ

Er is natuurlijk ook een verschil tussen mag niet en kan niet. Ze mogen volgens mij niet echt controleren hoe de gb's verspild worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169040213
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je een USB 3 port in je laptop hebt kan je ook via die USB tetheren iig. En geen idee of het lukt maar je hebt ook die routers waar je een 4g kaart in kan proppen. https://www.routercenter.(...)QIqFO4SKEaAmz38P8HAQ

Er is natuurlijk ook een verschil tussen mag niet en kan niet. Ze mogen volgens mij niet echt controleren hoe de gb's verspild worden.
Nee maar heb wel achter de batterij iets wat denk ik een simslot is.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:35:50 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169040324
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:26 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Nee maar heb wel achter de batterij iets wat denk ik een simslot is.
Op de laptop bedoel je? Maar dan mag het niet van de fabrikant van de laptop.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169040953
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Op de laptop bedoel je? Maar dan mag het niet van de fabrikant van de laptop.
Waarom zou de fabrikant van mijn laptop daar iets op tegen hebben? Ik dacht dat het van T-mobile niet mag de simkaart in je laptop te gebruiken.
pi_169041074
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:16 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Waarom zou de fabrikant van mijn laptop daar iets op tegen hebben? Ik dacht dat het van T-mobile niet mag de simkaart in je laptop te gebruiken.
officieel mag t-mobile daar ivm netneutraliteit niet op controleren, maar het is de vraag of je met die simkaart in de laptop wel die extra GB per keer kan activeren.. zover ik weet gaat dat of via sms of via een android app..
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:25:13 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169041105
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:16 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Waarom zou de fabrikant van mijn laptop daar iets op tegen hebben? Ik dacht dat het van T-mobile niet mag de simkaart in je laptop te gebruiken.
oohh wacht sorry, verkeer gelezen. Ik las het als simslot als in een soort van slot dat je er geen simkaart in kan doen of zo, dus my bad :@. Maar als je de simkaart erin doet dan werkt het dus niet, wordt het niet herkend of krijg je een toegang geweigerd/kan niet op het netwerk registreren melding?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169044648
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 08:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Dst is misschien nog wel een goede :D. Maar ik heb em nu al in gebruik genomen en het bevalt me erg goed. Buiten dat die Android 7 nog een maandje op zich laat wachten. Maar het komt er in ieder geval aan :). En bijkomend voordeel is wel dat ondanks ik de Samsung bloatware er niet af kan donderen ze wel onzichtbaar gemaakt kunnen worden.
ik neem zelf bewust altijd een sim only en koop een toestel van iemand die een abbo met toestel neemt :7 :+
pi_169046836
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:25 schreef jogy het volgende:

[..]

oohh wacht sorry, verkeer gelezen. Ik las het als simslot als in een soort van slot dat je er geen simkaart in kan doen of zo, dus my bad :@. Maar als je de simkaart erin doet dan werkt het dus niet, wordt het niet herkend of krijg je een toegang geweigerd/kan niet op het netwerk registreren melding?
Niet geprobeerd. Heb nu ook nog een abbo bij een andere telco zonder data. Ik heb nu ook nog gewoon een vaste lijn. Maar als t-mobile niet een extra simkaart levert is het sowieso handiger om gewoon mijn telefoon als hotspot te gebruiken.
pi_169046857
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:23 schreef mschol het volgende:

[..]

officieel mag t-mobile daar ivm netneutraliteit niet op controleren,
Dat lijkt me dus ook.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 15:38:27 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169046966
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:33 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Niet geprobeerd.
Ah, grote kans dat het gewoon werkt hoor. Maar tetheren werkt tegenwoordig ook gewoon goed.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169047886
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:23 schreef mschol het volgende:

[..]

officieel mag t-mobile daar ivm netneutraliteit niet op controleren, maar het is de vraag of je met die simkaart in de laptop wel die extra GB per keer kan activeren.. zover ik weet gaat dat of via sms of via een android app..
Dat gaat via een app, inderdaad, maar dat heeft niets met je simkaart te maken. Mijn simkaart zit in mijn Android-toestel, maar ik kan die 1GB extra ook via mijn iPhone activeren.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 18:08:00 #68
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169049972
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 16:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat gaat via een app, inderdaad, maar dat heeft niets met je simkaart te maken. Mijn simkaart zit in mijn Android-toestel, maar ik kan die 1GB extra ook via mijn iPhone activeren.
Maar mocht je dat ding in een laptop proppen (Windows). Kan het dan ook? Via de tmobile website zeg maar?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169050453
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar mocht je dat ding in een laptop proppen (Windows). Kan het dan ook? Via de tmobile website zeg maar?
Ik zie niet in waarom niet. Maar zelfs als je je T-Mobile sim in je laptop stopt, kun je de app toch wel op je telefoon installeren om daarmee die 1GB te activeren?
pi_169050661
Zie ik spoken of heb ik gelijk dat als dit je enige internet verbinding is dat je dan domweg niet die extra GB kunt activeren omdat je op dat moment geen internet meer hebt? Moet je ervoor naar de buren of zo.....
  dinsdag 21 februari 2017 @ 18:42:34 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169050694
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:32 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom niet. Maar zelfs als je je T-Mobile sim in je laptop stopt, kun je de app toch wel op je telefoon installeren om daarmee die 1GB te activeren?
Oh op die fiets, check.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169050837
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh op die fiets, check.
Het kan heel goed dat het ook via de site kan, hoor. Maar gezien de meeste mensen hun smartphone altijd wel binnen handbereik hebben en het via de app een kwestie is van twee keer iets aanklikken, lijkt dat mij de snelste manier.

Het enige waar ik tegenaan loop, is dat de teller niet altijd direct geupdate wordt als je door je data heen bent, en je na de eerste 1GB pas een nieuwe 1GB bij kunt "kopen" als je data op is. Maar piepen dat je niet snel genoeg je gratis data uitbreiding kunt activeren, is volgens mij dé definitie van first world-problems :')
  dinsdag 21 februari 2017 @ 18:58:33 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169051133
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:41 schreef qajariaq het volgende:
Zie ik spoken of heb ik gelijk dat als dit je enige internet verbinding is dat je dan domweg niet die extra GB kunt activeren omdat je op dat moment geen internet meer hebt? Moet je ervoor naar de buren of zo.....
Goeie vraag wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 22 februari 2017 @ 08:31:14 #74
436320 Hofleverancier
De Koninklijke Paler
pi_169062406
Geen 'fair use' sim-only contract uit 2009 hebben van ¤20/maand dat automatisch is omgezet naar 4g. :')
Met Koninklijke Groet,
Hofleverancier
pi_169062475
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:41 schreef qajariaq het volgende:
Zie ik spoken of heb ik gelijk dat als dit je enige internet verbinding is dat je dan domweg niet die extra GB kunt activeren omdat je op dat moment geen internet meer hebt? Moet je ervoor naar de buren of zo.....
je ziet spoken:

delen van de T-Mobile site zijn "tax-free", om het zomaar te noemen, die kan je dus altijd benaderen

en volgens mij zakt je verbindingssnelheid gewoon in naar 64kb/sec als je niet verlengd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')