abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zondag 14 mei 2017 @ 20:01:30 #126
286575 Roces18
Chef de party
pi_170944400
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:56 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Goede timing :')
Ik vertrek morgen.

Wat ik nog net wel op de valreep zag is dat e-smoken verboden is :')

Dan maar aan de sigaretten, ook al ben ik daar sinds september vanaf.
Ja je had toch al geboekt dus maakt ook niets uit. Wel onwijs kut weer daar zeg. Als het in het Westen kut is , zou ik naar de eilanden in het Oosten gaan, omdat het weer daar heel anders kan zijn. Ook al zegt het weerbericht van niet.
  zondag 14 mei 2017 @ 20:22:23 #127
159199 RickoKun
LOLZ! BACKWARD PWNAGE (tm) V2
pi_170945015
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 20:01 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ja je had toch al geboekt dus maakt ook niets uit. Wel onwijs kut weer daar zeg. Als het in het Westen kut is , zou ik naar de eilanden in het Oosten gaan, omdat het weer daar heel anders kan zijn. Ook al zegt het weerbericht van niet.
Het is echt onwijs bagger weer daar. Eigen schuld. Had ik met een beetje vooronderzoek kunnen uitsluiten. Maar ben er op berekend.

We gaan ieg naar krabi, phi phi en Phuket (niet in die volgorde).

Ik ben benieuwd. Het kan mooi zijn of het kan kut zijn.
Ben overigens wel gestopt met sigaretten romen. Maar zit aan de e-smoker. Maar zie dat de e-smoker daar verboden is. Ook zo leuk.

En ik kan begrijpen dat je voor zoveel geld veel meer kan doen mits je weet waar je gaat, desnoods backpackend. Maar dit is de eerste keer dat ik uit europa ga. Eerst maar even proeven. Desnoods in de nabije toekomst nog eens proberen op de manuele stand!
Keep that perfect beat boy.
  zondag 14 mei 2017 @ 20:26:04 #128
286575 Roces18
Chef de party
pi_170945114
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 20:22 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Het is echt onwijs bagger weer daar. Eigen schuld. Had ik met een beetje vooronderzoek kunnen uitsluiten. Maar ben er op berekend.

We gaan ieg naar krabi, phi phi en Phuket (niet in die volgorde).

Ik ben benieuwd. Het kan mooi zijn of het kan kut zijn.
Ben overigens wel gestopt met sigaretten romen. Maar zit aan de e-smoker. Maar zie dat de e-smoker daar verboden is. Ook zo leuk.

En ik kan begrijpen dat je voor zoveel geld veel meer kan doen mits je weet waar je gaat, desnoods backpackend. Maar dit is de eerste keer dat ik uit europa ga. Eerst maar even proeven. Desnoods in de nabije toekomst nog eens proberen op de manuele stand!
Toen ik ging waren de weerberichten ook super kut. Met voorspelling van orkanen enzo, uiteindelijk misschien 2 dagen regen in 4 weken tijd. Maar dat is het voordeel als je niets plant. Dan reis je gewoon naartoe waar het op dat moment mooi weer is.
  zondag 14 mei 2017 @ 20:30:56 #129
159199 RickoKun
pi_170945265
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 20:26 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Toen ik ging waren de weerberichten ook super kut. Met voorspelling van orkanen enzo, uiteindelijk misschien 2 dagen regen in 4 weken tijd. Maar dat is het voordeel als je niets plant. Dan reis je gewoon naartoe waar het op dat moment mooi weer is.
Dat is ook zo! Ik laat het desalniettemin even afhangen hoe het nu gaat. Dit is al een nieuwe stap voor ons. Heb wel zin om eens iets op het laatste moment te plannen. Maar laat ik eerst maar eens dit meemaken, al snap ik dat het inderdaad "efficiŽnter" kan!!
  zondag 14 mei 2017 @ 22:34:55 #130
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_170949397
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 17:52 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Zo'n reis zou ik sowieso niet doen. Voor dat geld kan ik daar 1 maand doen en laten wat ik wil. En verder zou ik in zo'n korte periode niet zoveel willen reizen. Phuket is een van de duurdere plekken (erg toeristisch). Bierprijzen zijn 1-1,5 euro afhankelijk van wat je drinkt. Oordoppen zou ik niet doen. Met jouw reisgezelschap bleef ik lekker 2 weken in Phuket.
Vertel mij eens waar iik een biertje voor tussen de 38 en 57 Baht kan krijgen? Niet dat ik het veel drink, ben meer van de manao soda, maar dan toch.

En die eilanden in het Oosten, Koh Chang kun je nu ook beter wegblijven gezien het gevaar van modderstromen vanaf de ontboste hellingen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  maandag 15 mei 2017 @ 05:09:33 #131
286575 Roces18
Chef de party
pi_170952935
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:34 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Vertel mij eens waar iik een biertje voor tussen de 38 en 57 Baht kan krijgen? Niet dat ik het veel drink, ben meer van de manao soda, maar dan toch.

Overal. (Kleintje) afhankelijk van de koers natuurlijk
pi_170961167
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:34 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ik had een grote fles Leo (0,7ltr volgens mij?) voor 50 baht midden in BKK.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 15 mei 2017 @ 21:55:43 #133
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_170970457
Supermarkt prijzen dan zeker, want in een bar gaat dat echt niet lukken. Ja midden in de Issaan misschien nog, Ban Mai Chaiyaphon bijvoorbeeld. Maar daar wil je nog niet dood gevonden worden. Maar goed, niet echt belangrijk want ik taal er niet naar, hooguit een Samsong coke om het af te maken maar dat is het dan wel.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_170975652
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:55 schreef buzz1291 het volgende:
Supermarkt prijzen dan zeker, want in een bar gaat dat echt niet lukken. Ja midden in de Issaan misschien nog, Ban Mai Chaiyaphon bijvoorbeeld. Maar daar wil je nog niet dood gevonden worden. Maar goed, niet echt belangrijk want ik taal er niet naar, hooguit een Samsong coke om het af te maken maar dat is het dan wel.
Restaurant, vlakbij Nana
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 16 mei 2017 @ 18:51:35 #135
159199 RickoKun
pi_170987486
Ben nu bij Phuket, 120 baht voor een biertje bij het hotel. Morgen even de stad in!
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:56:53 #136
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_170990341
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:55 schreef buzz1291 het volgende:
Nu zul je mij niet in een bar vinden, maar ik zie toch wel genoeg plekken waar in happy hours inderdaad bier voor 50 THB wordt aangeboden, dat is dan wel LEO of CHANG waar de uitbater dus maar een zeer beperkte winst op pakt, maar het is dus ook weer niet zo dat het helemaal nergens mogelijk is.

Ook aan de zee, zeker in de wat minder toeristische plekken is 50 THB voor een klein biertje wel een gangbare prijs voor het goedkoopste merk.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 21:51:59 #137
286575 Roces18
Chef de party
pi_170991720
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:51 schreef RickoKun het volgende:
Ben nu bij Phuket, 120 baht voor een biertje bij het hotel. Morgen even de stad in!
Lekker man
Hoe is het weer
  maandag 29 mei 2017 @ 16:24:53 #138
159199 RickoKun
pi_171303575
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:51 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Lekker man
Hoe is het weer
FOK! heeft 1 of andere gaar iets, waardoor ik in Thailand alleen maar een soort van HTML layout had. Dus heb niet kunnen reageren op je.

Eerste 2 dagen was ik op Phuket. Was wel redelijk weer. Tweede dag even tof de barretjes bij langs geweest, was erg tof maar ook erg druk.

Was overigens niet zozeer Phuket zelf, maar Patong Beach. Ene dag prachtig weer, andere dag een verdoezeld zonnetje en een hebige maar kortdurende bui.

Daarna naar Koh Phi Phi geweest. Heel erg rustig qua touristen rond deze tijd van het jaar. Bijna pijnlijk om te zien hoe leeg alles was, maar waar de Thai wel aanwezig waren. Zijn naar het Bayview Resort geweest. Zeer veel insecten daar. Heb toen met mijn vriendin onbegeleid een flink stuk door de natuur gelopen. Nog aapjes gezien en dikke duizendpoten. Was mooi om te zien. Vond de Thai zelf wat onvriendelijker en zakelijker overkomen aldaar. Heel veel gestoken ondanks dat we flink met de DEET (20%) hadden gespoten over ons lichaam. Maar ik zweet als een otter op mijn rug, dus zal wel flink wat van die beesten hebben aangetrokken.
Voeten waren flink lekgestoken. Als ik lange broek en overhemden aan deed dan kwam ik doorweekt van het zweet terug.

Daarna naar Krabi, Ao Nang geweest voor vier dagen. Bij het Vogue resort. Heel veel Indiase mensen ťn tentjes. Er waren wat zeer goed aangeschreven tenten die wat meer voor "duikers" waren bedoeld, maar die waren dicht.
Was een groot aantal barren bij elkaar, maar ik had al snel door dat die barren allemaal voor de sex waren. Zaten alleen maar gewillige aziatische meiden (?) vooraan de bar, die als insecten om mij heen hingen, dus daar snel weggegaan (want heb een vriendin. Die was niet goed geworden op Ao Nang).

Als laatste naar khao lak gegaan. Dat was de meest primitieve plek waar we heen waren gegaan. Ook heeeel weinig toerisme voor de tijd van het jaar en veel lege restaurants en barretjes. Die laatste vier dagen begon het alleen maar te regenen.

Het eten heb ik over het algemeen als prima ervaren. Ik ben absoluut geen Thai eter. Maar sinds ik bij deze vier bestemmingen ben geweest heb ik veel lekkere Thaise gerechten gegeten, soms even gezondigd met een burger of een pizza, al was ik vantevoren al wel ingelicht dat die niet echt in de buurt komen van de Amerikaanse of Italiaanse keuken.

De Thai vond ik echt super beleefd. Behalve op Phi Phi. Maar mijn schoonouders waren er ook, en die konden slecht engels, en zag ik dan ook niet altijd goed dankbaarheid tonen. Zo zag ik dat ook bij veel andere Westerse toeristen. Daar stoorde ik mij wat aan. Zelf in elk geval goed dankbaar geweest en af en toe wat praatjes gehouden.

Qua architectuur, het drukkende weer en (persoonlijke) hygiŽne het thuisfront wel gemist. Maar heb er geen spijt van dat ik er heen ben geweest.
Ik begrijp dat er -mits je je eigen weg boekt- je veel meer ziet, proeft en mensen ontmoet. Ik ben voornamelijk vanuit de resorts als uitvalsbasis geweest. Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel avontuurlijk ingesteld, maar heb een plezierige vakantie gehad. De domper was wel de laatste paar dagen regen, maar daar kan niemand wat aan doen. Behalve dan dat ik vantevoren had kunnen weten dat ik misschien "beter" in december had kunnen boeken.

Als laatste heeft het mij wel heel erg kunnen appreciŽren hoe de mensen daar leven. Respect heb ik voor ze. Doet me alsmaar meer beseffen dat ik het wel erg goed heb hier in Nederland.
  maandag 29 mei 2017 @ 20:07:39 #139
286575 Roces18
Chef de party
pi_171309063
Allertofste van Thailand vind ik de straatcultuur wanneer het donker is. Dan begint het land eigenlijk te leven, mensen zijn klaar met werk en het begint een beetje af te koelen en dan kan het feest beginnen. Ik zou als ik jou was ook echt een keertje teruggaan en gewoon lekker zelf alles doen.
  maandag 29 mei 2017 @ 20:48:04 #140
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_171310307
In Thailand moet je soms deze captcha ook nog draaien en dan werkt het weer normaal.

http://fokstatic.nl/fp/fp2014/css/5e4cac4.css?1.12.3
pi_171318351
Ik vlieg volgende week dan eindelijk! Heb er echt heel veel zin in! Planning is nu: Chiang mai, Koh samui, kanchanaburi en als laatst Bangkok. Nog een paar foto's gezien van Bangkok in de regen de afgelopen dagen, maar volgens mij is dat altijd maar van korte duur.

Anyway, iemand ervaring met Koh Samui en taxi's? Ik slaap namelijk tussen Lamai en Chaweng op een strandresort. Zal het lastig zijn om vanuit daar een taxi te nemen naar Lamai en Chaweng en tussen 23:00 en 01:00 weer terug te nemen?
pi_171318661
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:40 schreef Charlies het volgende:
Ik vlieg volgende week dan eindelijk! Heb er echt heel veel zin in! Planning is nu: Chiang mai, Koh samui, kanchanaburi en als laatst Bangkok. Nog een paar foto's gezien van Bangkok in de regen de afgelopen dagen, maar volgens mij is dat altijd maar van korte duur.

Anyway, iemand ervaring met Koh Samui en taxi's? Ik slaap namelijk tussen Lamai en Chaweng op een strandresort. Zal het lastig zijn om vanuit daar een taxi te nemen naar Lamai en Chaweng en tussen 23:00 en 01:00 weer terug te nemen?
Kan je resort waarschijnlijk voor je regelen
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:16:03 #143
286575 Roces18
Chef de party
pi_171319413
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:40 schreef Charlies het volgende:

Ik zou eerder naar Koh Tao gaan dan naar Koh Samui. Koh Samui is veel commercieler, meer toeristisch en duurder. Maar het is maar net wat je leuk vind natuurlijk. Als je aankomt staan er vaak hordes taxichauffeurs te wachten (i.i.g. overdag) hoe later, hoe minder er zijn.
pi_171326105
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:16 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik zou eerder naar Koh Tao gaan dan naar Koh Samui. Koh Samui is veel commercieler, meer toeristisch en duurder. Maar het is maar net wat je leuk vind natuurlijk. Als je aankomt staan er vaak hordes taxichauffeurs te wachten (i.i.g. overdag) hoe later, hoe minder er zijn.
Koh Tao ga ik ook bezoeken, maar tijdens een andere vakantie om te gaan duiken. Maar thanks ;-) !
pi_171498888
Dag allen,

Speciaal voor dit topic even een accountje aangemaakt, hoewel ik al wel jaren lurk op en rond het forum hier, voornamelijk de nieuwspagina.

Anyway, deze zomer, na 1,5 jaar, eindelijk weer naar Thailand. Dat wordt dan de vijfde keer sinds dat ik in 2014 voor de eerste keer ben geweest met een georganiseerde groepsreis. Sindsdien nooit meer ergens anders geweest op vakantie. Tijdens deze reis ook mijn Thaise vriendin leren kennen, wie inmiddels in Nederland woont en werkt. Deze zomer gaan we dus weer terug naar haar geboorteland.

Hier is ons reisschema:
16/7 – Aankomst BKK en dan met huurauto richting Changwat Ang Thong, waar we de moeder en zoon van mijn vriendin meeten.
17/7 – Reis naar Ubon Ratchathani waar we de oma van haar zoontje meeten.
18/7 – 20/7 – Ubon Ratchathani
21/7 – Reis naar Sa Kaew voor overnachting.
22/7 – Reis naar Koh Chang
23/7 – 25/7 – Koh Chang
26/7 – Reis terug naar BKK en inleveren huurauto
27/7 – Reis naar Singapore met AirAsia
28/7 – 30/7 – Singapore
31/7 – Reis terug naar BKK
1/8 – Reis naar Samui met AirAsia
2/8 – 8/8 – Samui
9/8 – Reis terug naar BKK
10/8 – Einde vakantie

Ik vind het wel weer spannend om daar de auto te mogen besturen, voornamelijk door het links rijden. Gelukkig is het niet de eerste keer dat we een huurauto nemen en het die eerste keer me ook 200% is meegevallen, zeker na alle horrorverhalen gelezen te hebben. Toch zal het wel weer even wennen worden.
De eerste keer, twee jaar geleden, hebben we een rondrit door het noorden gemaakt (Chiang Mai / Rai, Golden Triangle, Sukhothai, etc.), waarbij we in Chiang Mai vergeten waren waar we de auto geparkeerd hadden en letterlijk twee uur rondgedwaald hadden. Uiteindelijk had een tuk-tuk-chauffeur ons per toeval in vijf minuten godzijdank bij de auto afgeleverd, en nog gratis ook. Toch handig als je een Thaise vriendin hebt die zulke situaties kan uitleggen en waarschijnlijk heeft die man weer iets te vertellen aan zijn vrienden…
Ook hebben we met de auto de hoogste berg van Thailand beklommen, Doi Inthanon. Bizar gave rit met prachtige watervallen. Helemaal bovenaan konden we letterlijk niet verder dan 20cm kijken en stonden we daar op onze slippertjes en olifantenbroek, aangeschaft de dag daarvoor bij (Wat) Doi Suthep, bij 12 graden.

Maargoed, ik heb geen account aangemaakt om een verslag te schrijven, ik heb namelijk nog wat vraagjes hieronder staan.

Ik weet mijn god niet wat ik 4 dagen in Ubon Ratchathani moet. Ik kan nou niet bepaald veel informatie vinden over wat daar te doen. De enige reden dat ik daar naartoe ga is omdat mijn vriendin haar zoon aan zijn andere oma wil voorstellen. Wellicht hebben jullie nog aanraders?

Koh Chang zien we wel wat we gaan doen, beetje relaxen, watervallen bezoeken, misschien een snorkeltripje als dat kan in juli. Hotel moeten we ook nog boeken, maar ik twijfel over de locatie. Liggen White Sand Beach en Lonely Beach heel ver uit elkaar? We houden allebei wel van een drankje en een feestje, maar tegelijkertijd ook van nachtrust. Is Lonely Beach te doen dan?

Singapore twijfel ik ook over de locatie van het hotel. We reizen niet per se op een budget, maar ik hoop iets te vinden van rond de §40 Š §50 per nacht op een goede locatie. Weten jullie iets? Qua dagindeling kunnen we het denk ik zelf wel af, tenzij jullie echte aanraders hebben.

Samui ben ik tot nu toe iedere vakantie geweest. De 8 dagen daar zijn vooral bedoeld om lekker op het strand te liggen, een feestje te vieren en cocktailtjes te drinken. We zitten daarom ook in een bungalow in Chaweng Beach, niet ver van het centrum.

Kort mijn vragen samengevat:

- Wat te doen in Ubon Ratchathani of omgeving
- Hotel Koh Chang
- Hotel Singapore (en evt. echte aanraders)
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:48:52 #146
62913 Blik
The one and Only!
pi_171499046
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:42 schreef DjVero het volgende:

Singapore twijfel ik ook over de locatie van het hotel. We reizen niet per se op een budget, maar ik hoop iets te vinden van rond de §40 Š §50 per nacht op een goede locatie. Weten jullie iets? Qua dagindeling kunnen we het denk ik zelf wel af, tenzij jullie echte aanraders hebben.

Singapore is gewoon erg duur qua slapen, wij sliepen volgens mij in een privť-kamer voor 40 euro per nacht bij the Inncrowd in Little India. Prima hostel overigens, zit naast een kleine supermarkt waar iedereen zijn bier koopt :D

Rond sunset naar Marina Bay Sands hotel,SIngapore Sling drinken in the Long Bar, boottochtje met uitzicht op de skyline, etc. Genoeg te doen in Singapore
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:53:26 #147
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_171499163
Vraagje: Wij vertrekken 10 augustus met ons gezin. Willen deze keer wel graag Chiang Mai doen. Krijg wisselende berichten, varierend van "In augustus? CM? Dan spoel je weg", tot "Ach, een flinke bui einde middag, dat is prima te doen". Wat zijn jullie ervaringen?

Verder twijfel ik een beetje of ik nu al binnenlandse vluchten BKK - CM, CM-Samui/Surat Thani en Samui/ST-BKK moet boeken, of dat er altijd wel voordelige vluchten zijn. Liefst doe ik het laatste moment, zodat we flexibel blijven...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:36:04 #148
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_171508702
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:42 schreef DjVero het volgende:
Singapore is wel vervelend qua budget accommodatie. Als § 40-50 echt het budget is dan kom je al snel uit op hotels met een nummer in de naam in de mindere buurten van Singapore waar deze hotels ook voor anders zaken gebruikt worden....
En accommodaties in andere buurten in deze prijsklasse is qua kwaliteit toch echt wel aan de lage kant.

Misschien ben ik tegenwoordig wel te verwend, maar wat ik vroeger toen ik nog een ozzietukkertje was prima qua accommodatie vond daar kan ik me nu niet meer toe zetten om te boeken. Of misschien komt het ook wel juist daardoor dat ik bijvoorbeeld een fobie heb voor bedbugs, het is ook dat ik die teringbeestjes in zo ongeveer elk Chinees gerund hotel ben tegengekomen en ik dus nooit meer in door Chinees geleide accommodaties wil verblijven... Laat staan een hotel gerund door IndiŽrs...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:44:20 #149
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_171513054
Die mindere buurt, Geyland, om eens man en paard te noemen, is heel behoorlijk opgeschoond, en streetwalkers kom je er bijna niet meer tegen. Wel een aantal uitstekende open air restaurantjes. Maar het is nogal uit de buurt en dan ben je aan taxi kosten ook zo 30-40S$ per dag kwijt. In Little India zitten ook een paar door Engelsen geleidde guesthouses. Maar met 50§ per nacht in Singapore zit je echt aan de hele krappe kant. Voor die vier nachten zou ik er gewoon 200§ extra tegenaan gooien om de mogelijkheden wat uit te breiden. Indien Singapore niet echt een must is, is Georgetown op Penang Island natuurlijk ook iets geheel anders en dan ben je waarschijnlijk minder dan de helft van je Singspore budget kwijt. Het is maar een tip.
  woensdag 7 juni 2017 @ 00:17:00 #150
286575 Roces18
Chef de party
pi_171515418
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:53 schreef Bugno het volgende:
Vraagje: Wij vertrekken 10 augustus met ons gezin. Willen deze keer wel graag Chiang Mai doen. Krijg wisselende berichten, varierend van "In augustus? CM? Dan spoel je weg", tot "Ach, een flinke bui einde middag, dat is prima te doen". Wat zijn jullie ervaringen?

Verder twijfel ik een beetje of ik nu al binnenlandse vluchten BKK - CM, CM-Samui/Surat Thani en Samui/ST-BKK moet boeken, of dat er altijd wel voordelige vluchten zijn. Liefst doe ik het laatste moment, zodat we flexibel blijven...
Weer is niet echt te voorspellen daar. Ja , in het noorden meer kans op regen. Maar toen ik er was scheen de zon terwijl het weerbericht regen voorspelde.. regen is vaak in de nacht of laat in de avond, dus zou lekker gaan
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')