abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 18 januari 2017 @ 15:19:36 #1
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_168244942
Ik was in een nostalgische mood door deze kille januari, dus zocht online wat naar kinderboeken die ik vroegâh wel eens las. Een aantal had ik alweer terug gevonden, maar deze ontbreekt nog.

Het boek dat ik zoek ging over een kind (jongetje?) dat in zijn kamer met blokken speelt. Dan bouwt hij een blokkentoren en klimt er ook in. Eerst totaan de plafond van de kamer, dan bouwt hij nog hoger tot boven zijn huis, dan steeds hoger tot bij boven de stad uitkijkt en op het laatst tot in de ruimte. Dan stort de toren in en valt hij naar beneden en zit weer in de kamer waar hij begon.

Het zal zo rond 1980 zijn uitgegeven (zeker weten vķķr 1982), en volgens mij was het vooral tekeningen, dus grote illustraties en geen of weinig tekst (tenminste dat dacht ik).
Hopelijk is er iemand die weet welk boek ik bedoel? :)
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  woensdag 18 januari 2017 @ 15:56:37 #2
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_168245811
Leuk boek was dat. Maar hoe die heette? :P
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_168262976
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 15:19 schreef doppelgänger het volgende:
Ik was in een nostalgische mood door deze kille januari, dus zocht online wat naar kinderboeken die ik vroegâh wel eens las. Een aantal had ik alweer terug gevonden, maar deze ontbreekt nog.

Het boek dat ik zoek ging over een kind (jongetje?) dat in zijn kamer met blokken speelt. Dan bouwt hij een blokkentoren en klimt er ook in. Eerst totaan de plafond van de kamer, dan bouwt hij nog hoger tot boven zijn huis, dan steeds hoger tot bij boven de stad uitkijkt en op het laatst tot in de ruimte. Dan stort de toren in en valt hij naar beneden en zit weer in de kamer waar hij begon.

Het zal zo rond 1980 zijn uitgegeven (zeker weten vķķr 1982), en volgens mij was het vooral tekeningen, dus grote illustraties en geen of weinig tekst (tenminste dat dacht ik).
Hopelijk is er iemand die weet welk boek ik bedoel? :)
Kijk anders even op Boekmeter.nl, zij weten dit vaak wel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 januari 2017 @ 13:25:38 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168266710
mmmm, zegt mij niet direct iets
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')