abonnement Unibet Coolblue
pi_172216420
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:34 schreef sammyboy2000 het volgende:

[..]

Aanvankelijk wel maar toen wist ik nog niets van haar hele achtergrond. Nou vind ik het niet netjes om me daar veel over uit te wijden maar inderdaad niveauverschil was achteraf inderdaad te groot.

Vervelender vind ik nu dat er achteraf onwaarheden zijn uitgezonden.
Ja dat is jammer inderdaad. Van tevoren had je zeker een of ander contract getekend?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 6 juli 2017 @ 15:42:36 #77
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_172217236
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:34 schreef sammyboy2000 het volgende:

[..]

Aanvankelijk wel maar toen wist ik nog niets van haar hele achtergrond. Nou vind ik het niet netjes om me daar veel over uit te wijden maar inderdaad niveauverschil was achteraf inderdaad te groot.

Vervelender vind ik nu dat er achteraf onwaarheden zijn uitgezonden.
Jammer, ik vond jullie date juist zo leuk in Volendam. Je was wel een echte gentleman ;)
pi_172217539
Ik kan nog wat leren van de vrolijkheid van Sammyboy2000 :D
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_172219898
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:42 schreef Voszje het volgende:

[..]

Jammer, ik vond jullie date juist zo leuk in Volendam. Je was wel een echte gentleman ;)
Thx, geloof ook inderdaad dat dit wel de date is die mensen het meest is bijgebleven en het meedoen opzich was ook erg leuk. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:14 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja dat is jammer inderdaad. Van tevoren had je zeker een of ander contract getekend?
Klopt, maar alleen slechts om de beelden die ze toen hebben gemaakt uit te zenden en te herhalen. Het lijkt dus in strijd daarmee want nu is alleen haar verhaal achteraf in beeld gezet waarvan ik twijfel of het ook deels is gescript. Heb zelfs nog een foto van het contract gelukkig. De productie gaat echter nergens op in als ik dit allemaal aangeef helaas.
pi_172220508
Dat niveauverschil was inderdaad wel duidelijk. Dat had Judith vantevoren wel wat beter uit mogen zoeken ;)

Al bij al lijkt het me ook niet makkelijk om nu te kijken welke eigenschappen (in elk geval die waar de deelnemers mee kampen) goed matchen bij elkaar. Heel cru gezegd werkte vaak alleen de downies combinatie. Die kon je zonder veel vooronderzoek bij elkaar zetten en binnen een uurtje filmen een aanzoek hebben.
pi_172220589
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:14 schreef sammyboy2000 het volgende:

[..]

Thx, geloof ook inderdaad dat dit wel de date is die mensen het meest is bijgebleven en het meedoen opzich was ook erg leuk. :)

[..]

Klopt, maar alleen slechts om de beelden die ze toen hebben gemaakt uit te zenden en te herhalen. Het lijkt dus in strijd daarmee want nu is alleen haar verhaal achteraf in beeld gezet waarvan ik twijfel of het ook deels is gescript. Heb zelfs nog een foto van het contract gelukkig. De productie gaat echter nergens op in als ik dit allemaal aangeef helaas.
Eén vraag heb ik wel nog; mocht het gescript zijn, zoals jij wellicht vermoedt. Welke reden zou de programmaleiding daarvoor hebben kunnen hebben? Om haar toch maar op een vervolgdate te sturen? Omdat jouw 'waarheid' dat eventueel verhinderde?
pi_172223752
Ik kijk het nu terug. Heb niet alle jaren gezien.
Om welke meid gaan nu alle posts hierboven? :@
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172223888
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk het nu terug. Heb niet alle jaren gezien.
Om welke meid gaan nu alle posts hierboven? :@
Die uitbundige met overgewicht. Geen idee hoe ze heet.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_172224143
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Die uitbundige met overgewicht. Geen idee hoe ze heet.
Die met dat Minion mutsje?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172224252
Dat meisje met spasme in haar benen. Wat een leuke jongen heeft ze gevonden. Leuk stelletje.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172224296
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dat meisje met spasme in haar benen. Wat een leuke jongen heeft ze gevonden. Leuk stelletje.
Echt feel good ja O+
pi_172224305
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:32 schreef Fargo het volgende:

[..]

Eén vraag heb ik wel nog; mocht het gescript zijn, zoals jij wellicht vermoedt. Welke reden zou de programmaleiding daarvoor hebben kunnen hebben? Om haar toch maar op een vervolgdate te sturen? Omdat jouw 'waarheid' dat eventueel verhinderde?
Er werd tijdens 1 van de opnames waar ik bij was ook heel erg gestuurd over de toekomst te praten. De reden dat ik het nu weer denk is om alles op TV toch net even iets mooier te laten overkomen dan het werkelijk is. Want zeg nu zelf, een verhaal bindingsangst en geen tijd voor vaste relatie vanuit haar was natuurlijk minder mooi geweest. ;)

Ze heette overigens Angela.
pi_172224306
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die met dat Minion mutsje?
Ja.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_172224382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja.
Thanks.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172224392
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:07 schreef sammyboy2000 het volgende:

[..]

Er werd tijdens 1 van de opnames waar ik bij was ook heel erg gestuurd over de toekomst te praten. De reden dat ik het nu weer denk is om alles op TV toch net even iets mooier te laten overkomen dan het werkelijk is. Want zeg nu zelf, een verhaal bindingsangst en geen tijd voor vaste relatie vanuit haar was natuurlijk minder mooi geweest. ;)

Ze heette overigens Angela.
Wel erg jammer dat het zo moet. Zal wel met al die programma's zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:30 schreef Fargo het volgende:
Dat niveauverschil was inderdaad wel duidelijk. Dat had Judith vantevoren wel wat beter uit mogen zoeken ;)

Al bij al lijkt het me ook niet makkelijk om nu te kijken welke eigenschappen (in elk geval die waar de deelnemers mee kampen) goed matchen bij elkaar. Heel cru gezegd werkte vaak alleen de downies combinatie. Die kon je zonder veel vooronderzoek bij elkaar zetten en binnen een uurtje filmen een aanzoek hebben.
Bij meerdere van die Down koppeltjes waren ze ook naar een soort 'singles' activiteit gegaan die Judith dan organiseerde, en dat ze elkaar daar dus ontmoetten. Aannemelijk dat je dan ook gewoon een betere match hebt, dan kies je tenminste zelf iemand.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 21:48:24 #91
137949 Disana
pi_172351901
Die Birten. Zomaar trouwen en de halve wereld rond geweest. Het geluk zit haar mee.
pi_172352717
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:48 schreef Disana het volgende:
Die Birten. Zomaar trouwen en de halve wereld rond geweest. Het geluk zit haar mee.
Wie is dat?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 22:16:43 #93
137949 Disana
pi_172352747
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wie is dat?
Het nogal grove donkerharige meisje met autisme. Kan zijn dat ik haar naam misspelde.
pi_172352820
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Het nogal grove donkerharige meisje met autisme. Kan zijn dat ik haar naam misspelde.
Ah ja. Is het weer op tv dan? Of waar heb je die info van?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 22:21:11 #95
137949 Disana
pi_172352904
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ah ja. Is het weer op tv dan? Of waar heb je die info van?
Er waren twee uitzendingen met updates, vorige week en vanavond. Zo zag je dat de meesten weer uit elkaar zijn. Maar de blinde jongeman woont samen en Birsen (kan het niet vinden) gaat trouwen.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:32:40 #96
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_172356618
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:48 schreef Disana het volgende:
Die Birten. Zomaar trouwen en de halve wereld rond geweest. Het geluk zit haar mee.
Ja, vond het toch een beetje een aparte match. Maar superleuk voor haar :)
pi_172381250
Beetje deprimerend dat er veel deelnemers, na 3 jaar, nog steeds aan het daten zijn..
Van die beide jongens met spasme had ik wel verwacht in elk geval dat ze intussen een relatie hadden, dat waren echt allebei toffe gasten volgens mij, die naast hun beperking verder hun uiterlijk, persoonlijkheid en uitstraling wel echt mee hadden. (Niet voor niets hadden beide na hun uitzending echt veel reacties van dames die wilden daten...)

Met Selwin heb ik wel echt te doen. Die heeft, sorry dat ik het zo zeg, echt werkelijk álles tegen. Lichamelijk én geestelijk. Hoop oprecht voor hem dat ie nog iemand vindt.
pi_172381299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:55 schreef Roland010 het volgende:
Beetje deprimerend dat er veel deelnemers, na 3 jaar, nog steeds aan het daten zijn..
Van die beide jongens met spasme had ik wel verwacht in elk geval dat ze intussen een relatie hadden, dat waren echt allebei toffe gasten volgens mij, die naast hun beperking verder hun uiterlijk, persoonlijkheid en uitstraling wel echt mee hadden. (Niet voor niets hadden beide na hun uitzending echt veel reacties van dames die wilden daten...)

Met Selwin heb ik wel echt te doen. Die heeft, sorry dat ik het zo zeg, echt werkelijk álles tegen. Lichamelijk én geestelijk. Hoop oprecht voor hem dat ie nog iemand vindt.
Beide jongens met spasmen betreuren het volgens mij niet per se dat ze geen relatie hebben. Misschien wilden ze zich uiteindelijk ook niet direct binden, omdat ze nog een beetje in te halen hebben. Gaf Frank iig wel aan.
pi_172381351
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:07 schreef sammyboy2000 het volgende:

[..]

Er werd tijdens 1 van de opnames waar ik bij was ook heel erg gestuurd over de toekomst te praten. De reden dat ik het nu weer denk is om alles op TV toch net even iets mooier te laten overkomen dan het werkelijk is. Want zeg nu zelf, een verhaal bindingsangst en geen tijd voor vaste relatie vanuit haar was natuurlijk minder mooi geweest. ;)
Dat is TV idd. Maar ik vind dat BNN, zoals eigen meestal het geval is, het allemaal nog (relatief) oprecht lijkt te doen. Dat sturen is niet zo'n ramp, zolang de deelnemers er oprecht op reageren en er zelf geen nadeel van hebben, en er geen sprake van acteurs of echte scripting is. 'Wij' willen die feel good-tv en dat het goed komt met de deelnemers, zolang dat bijsturen niet in hun nadeel is, zie ik niet zo'n groot probleem.

Er is nu overigens wel wat kritiek van mensen die door BNN benaderd worden via FB-pagina's voor b.v. mensen met een geestelijke stoornis zoals PTSS. Nu vind ik dat ook iets te ver gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat er zó weinig kandidaten voor het programma zichzelf aanmelden dat zoiets nodig is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')