abonnement Unibet Coolblue
pi_168239528
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:33 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik denk er het mijne over.

We schrijven vandaag 29 juli 2018. Vandaag is het dan eindelijk zo ver. Bradley stapt in het huwelijksbootje met zijn geliefde. Niet Kelly, want deze heeft hij vorig jaar januari al gedumpt, maar wel Bas. Bas is een blauwe Renault Twingo uit het jaar 1998.

Bradley en Bas zijn sinds 2016 onafscheidelijk en na een aantal geflopte relaties met ietwat obese vrouwen uit onder andere België heeft Bradley in 2017 de knoop doorgehakt: Hij en Bas zijn toe aan de volgende stap.

Het begon met een simpele relatie. Bradley en Bas deden alles samen. Soms leidde dat wel eens tot onenigheid, wanneer Bas weer eens afsloeg of niet startte. Maar over het algemeen waren de twee erg gelukkig samen.

Na een aantal maanden besloot Bradley dat het tijd werd voor wat meer spanning in hun relatie. Gehuld in een spannend lingeriesetje dook Bradley in Bas en pakte hij hem stevig bij zijn versnellingspook.

"Oh, heerlijk, ga door." Kermde Bas het uit. Bradley liet er geen gras over groeien en nam de versnellingspook volledig in zijn mond. Niet veel later besloot Bas Bradley maar eens onder handen te nemen en na een paar rondjes te hebben gereden in het pittoreske Hilversum kwam Bradley heerlijk klaar.

Afijn, we schrijven vandaag dus 29 juli 2018 en over een uur is de ceremonie. De getuigen van Bradley zijn petjesmeneer en Adriaan. Bij Bas zijn dit zijn vader en moeder: een roze en felgroene Renault Twingo uit 1967 en 1961.

Bradley en Bas leefden nog lang en gelukkig samen.
Zelfs douchen in chloor zal er niet voor zorgen dat ik me ooit weer helemaal schoon voel.
pi_168241488
quote:
9s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:46 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Zelfs douchen in chloor zal er niet voor zorgen dat ik me ooit weer helemaal schoon voel.
Het spijt me (Niet)
  woensdag 18 januari 2017 @ 12:44:38 #103
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168241729
Voor wie geen tijd heeft voor de filmpjes of dit leest nadat deze meuk weer eens is verwijderd:

quote:

MIJN CHIHUAHUA BIBI

Ik gaat het es ff hebben over m'n hondje Bibi. Dit is haar dan. Het is een chihuahua van, nou, een kleine vier jaar oud.
We hebben haar gekregen toen ze anderhalf jaar oud was ongeveer, hè meisje? En ze was zwaar verwaarloosd. Komt uit een gezin met een baby'tje. Dat baby'tje was toen twee jaar oud. Dat baby'tje nam haar overal mee naar toe. Dat trok aan haar haren en dat deed allemaal hele vervelende dingen met d'r. Ze is enorm mensenschuw geworden.
Wij hebben d'r nu in die drie jaar tijd geprobeerd een beetje te her- te her- op te voeden. Gaat aardig. In het begin was ze bang voor alles en iedereen, kroop ze bij het minste of geringste onder de tafel. En nu gaat het wel redelijk met d'r. Ze heeft nog steeds af en toe momenten eh dat als je eh een onverwachtste beweging maakt, dan vindt ze je weer een paar weken of een paar maanden niet meer tsj-chil zeg maar. En dan ontwijkt ze je en dan gaat ze tegen je grommen.
Echt heel veel met het hondje buiten komen we niet, we gaan er twee keer per week mee naar de hei. Ze heeft ook een jasje. Verder wordt er eigenlijk niet echt met d'r gewandeld, want dat kan niet. Als ik nu met het hondje naar de auto toe zou lopen, hangt ze bijna in mijn been van angst als het ware. Ze schrikt van bijna elk geluidje en al die drukte kan ze niet tegen. M'n moeder noemt d'r een autistische hond en dat is het denk ik ook wel een beetje, hè Bibi?
En er is ook nogal wat onduidelijkheid over het hokje waar ze in verblijft als het ware. Dat hokje daar wordt ze ingedaan als ik naar bed ga en tot die tijd eh is ze eh bij me in het schuurtje. En dat chill ik met haar. En dan geef ik haar aandacht. En als mijn moeder wakker wordt, dat is meestal zo rond een uur of kwart over acht, half negen, dan gaat ze d'r uit. Dan krijgt ze eten, krijgt ze drinken, wordt ze naar buiten gedaan. En meestal gaat ze zelf het benchje weer in. Want ze slaapt heel veel. Pas als ze dan hoort van hé, baasje komt beneden, dan gaat ze krabben of piepen en laat ik 'r d'ruit.
Af en toe dan doe ik haar achter aan een riempje en dan ga ik achter met d'r lopen, in onze kleine achtertuin. Ja ze komt wel buiten. Dat is meestal op de hei, op een rustig moment en gewoon aan de riem. Want los kan ze ook niet, want dan rent ze weg. Ze is al een keer weggerend en toen zat ze ergens bij iemand onder een afdakje helemaal te bibberen en te janken. Hartstikke zielig natuurlijk.
We hebben d'r gekregen toen ze anderhalf jaar oud was. Ze is nu ongeveer een jaartje of vier. Ik zou de geboortecertificaten moeten opzoeken daarvoor. We proberen d'r een beetje her op te voeden en dat gaat best aardig. Kijk natuurlijk als zo'n hondje wat ouder is, en dat is ze nu, dan is het op een gegeven moment een keer klaar, dan blijft zo'n beest een beetje vastklampen weet je wel aan wat 'ie al kent. Dus ik ben blij dat we er redelijk op tijd bij waren, anders was het misschien helemaal drama geweest. Ze piste van zich af, ze scheet van zich af, ze was niet zindelijk. En nu is ze zindelijk en ze is hartstikke sociaal. En ze vindt eigenlijk bijna iedereen wel aardig vanaf het eerste moment. Alleen je moet geen onverwachtse bewegingen maken. Het is natuurlijk een heel bang aangelegd hondje, dus dan gaat ze van oh ik ga lekker bij je knuffelen naar ik ga bij je grommen de eerste maand. Nog iets waar ook aan gewerkt zal moeten worden, en daar zijn we ook mee bezig. Ze wordt steeds losser maar echt helemaal weggaan doet het nooit.
Dus dat is Bibi.
quote:

1995 RENAULT CLIO REVIEW

Ik sta hier bij een Renault Clio uit 1995. Dit is net even een tandje groter dan de Twingo. En dat merk je vanaf de eerste seconde dat je plaatsneemt achter het stuur.
Het dashboard is lekker overzichtelijk met de snelheidsmeter, de kilometerteller, de dagmeter, de brandstofmeter en een aantal lampjes. Je hebt een aantal roostertjes zitten, je hebt je verwarming, je klokje, onhandig diep weggewerkte radio, en je vijfbak [en een vieze gore tot de nok gevulde asbak]. Je hebt hier een opbergvakje zitten en dan heb je hier je dashboardkastje zitten, mét twee bekerhouders. Je hebt hier een vakje, en je hebt hier ook een vakje. En zodra ik achter mijn vader zit valt op dat de beenruimte vrij beperkt is en dat er van hoofdruimte geen sprake is. Het dakraam is een zeer handige feature die heel makkelijk te bedienen is. Ook heeft deze Clio een afneembare trekhaak, een derde remlicht en een vrij riant bemeten kofferruimte [met daarin startkabels en een sleeptouw]. Niet slecht voor en B-segmenter. Let ook op de missende hoofdsteunen achter. Het is het grote broertje van de Twingo en deze is minder succesvol gebleken dan de Twingo, maar wel net zo zuinig en net zo betrouwbaar. En als je een betrouwbaar, klein, Frans, lekker geveerd autootje zoekt en net iets meer ruimte wilt hebben dan een Citroën AX dan zou ik zeggen, ga voor de Clio. Ze kosten tegenwoordig geen drol meer en het rijdt altijd.
pi_168241802
Eerste vlogger ter wereld.

Narcissus


[ Bericht 0% gewijzigd door schommelstoel op 18-01-2017 12:54:18 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_168241939
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 01:36 schreef Rodawa het volgende:

Nieuwe review, ditmaal wordt de grote broer van Bas nader bekeken. Ik ben enigszins teleurgesteld in de kwaliteit, maar midden in de nacht je opname moeten doen is natuurlijk ook niet makkelijk. Dat doet verder niets af aan de professionaliteit van onze Bradley.

Strakke review wederom, jammer van de volle asbak, maar wel fantastisch dat we weer het aantal aanwezige vakjes mee kunnen tellen.
Zijn hele familie rijdt in goedkope, afgeschreven auto's en trots dat ze erop zijn 8)7
  woensdag 18 januari 2017 @ 12:59:41 #106
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168242018
Braddie zou autoverkoper moeten worden.
Wel van uitgeleefde rammelbakken. Zijn talent is om zelfs daar een goed verhaal bij te vertellen.
Misschien heeft Jet Cars nog een baantje voor hem?
pi_168242039
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 12:59 schreef Barrah het volgende:
Braddie zou autoverkoper moeten worden.
Wel van uitgeleefde rammelbakken. Zijn talent is om zelfs daar een goed verhaal bij te vertellen.
Misschien heeft Jet Cars nog een baantje voor hem?
Bradge bij Autobedrijf Liekendiek _O_. Zou auto kopen.
  woensdag 18 januari 2017 @ 13:16:04 #108
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168242333
quote:
Dus de twitter was wel echt :'(

Ik heb de oude tweets nog :)
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  woensdag 18 januari 2017 @ 13:49:03 #109
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168243056
Als we dan toch bezig zijn:
quote:

2000 KA REVIEW

Onder het genot van een cup-a-soup kip ga ik mij even voorbereiden en opwarmen voor de review van een Ford Ka uit 2000.
Welkom bij deze koude review van de Ford Ka. De Ford Ka kenmerkt zich door zijn ronde lijnenspel en zijn scherpe hoeken die allemaal in het teken staan van de in 1996 geïntroduceerde New Edge-stijl. Dit lijnenspel loopt overigens heel mooi door in het interieur.
De Ka is een zeer prettig praktisch autootje voor de bestuurder door zijn behoorlijk ruime afmetingen aan de binnenkant. Het dashboard is overigens vrij eenvoudig ingericht met een snelheidsmeter, een vijfcijferige kilometerteller, waardoor ik dus niet weet of deze 150.000 of 250.000 heeft gereden, een brandstofmeter en de nodige lampjes. Ook ontbreekt de klok niet, die nu keurig kwart voor drie 's nachts aangeeft, en een alarmindicator. Verder is de Ka uiteraard voorzien van luchtroosters, de originele radio en de vierstandenwverwarming. Heeft deze Ka een airbag voor de bestuurder, een airbag voor de passagier en hebben we een hoop vakjes. Een klein vakje in de deur, een klein vakje links naast het dashboard, een heel handig dashboardkastje, hier een vakje, en dat is het alweer voor de vakjes.
Het is overigens geen makkelijke prestatie om achterin de Ka te klimmen. Je moet je stoel naar voren klappen en naar voren schuiven. Ik zit nu achter de stoel die op de voorste stand staat en qua beenruimte is het best behoorlijk. Al heb je dan vooraan natuurlijk heel erg weinig ruimte. Hoofdruimte is wat minder, ik heb altijd als graadmeter dat ik toch minimaal mijn hand er tussen wil stoppen, en dat gaat niet. Helaas, minpunt voor de Ford Ka. Hier heb je blijkbaar ook nog een vakje. Een behoorlijk diep vakje. Je hebt ook twee klapraampjes. Eén rechts en één links.
De kofferbak van de Ka is vrij diep maar niet heel breed. Uiteraard kun je ook de rugleuning naar voren klappen met twee simpele bewegingen. Waardoor je dus alsnog tot een vrij diepe alhoewel niet vlakke laadvloer beschikt. Uiteraard pas ik niet in de kofferbak. Wel kan ik prima op de rand zitten.
Dan is het nu tijd voor het motorblok van de Ka. Het Endura E-blok kenmerkt zich door de tikkende kleppen. Het blok stamt uit de jaren '50 ten tijde van de Ford Anglia en is een doorontwikkeling van het Kent-blok. Dit blok heeft een distributieketting in plaats van een riem en zoals je kunt horen, hij maakt vrij veel herrie. Bij snelheden tussen de 80 en 120 overigens is hij vrij stil. Het is een relatief krachtig blok, het is een 1.3 met 103 Nm aan koppel, van 0 naar 100 is ongeveer een seconde of 15 voor nodig. Een groot nadeel van dit blok, ondanks dat het ijzersterk is, is wel, dat het vrij onzuinig is. Je moet op de snelweg denken aan 1 op 13, 1 op 14 met een rustige rijstijl. Het gemiddelde wat met deze Ka gehaald wordt is 1 op 11, 1 op 12.
Wat helaas ook een vervelend en steeds terugkerend probleem is van de Ford Ka, is de roest. Ook deze Ka heeft, zoals bijna iedere andere Ka, last van de bubbeltjes rondom de tankdop. Hier zit al een mooi bruin vlekje, hier begint 'ie gewoon spontaan midden op de deur te roesten, maar de ergste plekken bevinden zich onder deze rubbers.
Ondanks deze problemen is de Ford Ka een hartstikke lekker autootje met een vrij sportief karakter, met een scherp sturend onderstel en een verschrikkelijk fijne wegligging. En hij is voor een A-segmenter heel erg volwassen. Als je in de Ford Ka rijdt geloof je niet dat je in een A-segmenter rijdt door zijn enorme volwassen besturing, door zijn bijna Frans comfortabele wegligging.
Qua wegenbelasting valt het ook zeker heel erg mee. Je moet qua verzekering denken aan een kleine 35 euro in de maand. De wegenbelasting is ongeveer een kleine 18 euro in de maand dus 56 euro per kwartaal. Hij zit in de gewichtsklasse van 751 tot 850 kilo. Hij is qua verbruik te vergelijken met een B- of C-segmenter en je moet rekenen op een gemiddelde van 1 op 11, 1 op 12 en dat is natuurlijk behoorlijk ondermaats voor een A-segmenter.
Mocht je een Ford Ka willen aanschaffen, want dat kan ik me goed voorstellen, het is een superleuk autootje om te zien, let dan op roest, roest, roest en nog eens roest. Voornamelijk achter deze plastic wielkasten, bij de tankdop, dorpels, subframe en onder de rubbers bij de achterklep wat je net bij deze Ka hebt kunnen zien. Ook zijn de draagarmrubbers een typische Ford-kwaal. En je moet opletten of het stuurhuis nog in tact is, dat is ook een veel voorkomend probleem [klop, klop, klop] bij de Ka.
Toen de auto in 1996 werd geïntroduceerd was het motorblok al bijna 50 jaar oud. Het is oerbetrouwbaar, hartstikke sterk, loopt altijd, alleen issie redelijk onzuinig, heeft-ie behoorlijk last van tikkende kleppen en moet je opletten dat-ie niet te onregelmatig loopt. Het is een hartstikke fijne auto maar je kan behoorlijk veel problemen krijgen. Met deze Ka hebben we een niet-deugdelijke draagarm vervangen, schokbreker links- en rechtsvoor en is er een heleboel aan de bodem gelast.
Mocht je toch een Ford Ka willen aanschaffen, let dan goed op de punten die ik net heb genoemd. Dan weet je zeker dat je een auto hebt waar je nog lang plezier van kan hebben. Mits je hem tijdig laat behandelen tegen de roestduivel. Want het is helaas net alsof Ford wilde concurreren met de Fiat Ritmo.
pi_168243087
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 13:49 schreef Barrah het volgende:
Als we dan toch bezig zijn:

[..]

18x3 is 56?
pi_168243181
02.45 mi gado man
pi_168243374
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 13:49 schreef Barrah het volgende:
Als we dan toch bezig zijn:

[..]

Als iemand van dat benzinestation toevallig de beelden van de bewakingscamera's gaat bekijken, staan ze waarschijnlijk even raar te kijken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_168244398
De Ka review _O_

Zo even goed voor zitten. Ben benieuwd hoeveel vakjes die auto heeft want over het rijgedrag van de auto zal het wel niet gaan Bradley kennende
pi_168244676
Een normaal ritme krijgen stond zeker niet tussen de goede voornemens?
pi_168244755
Is dat A of B segment nou echt zo relevant?
pi_168244812
Ja, nogal. Maar auto's van 20 jaar oud natuurlijk niet.
Niks interessants hier.
  woensdag 18 januari 2017 @ 15:46:54 #117
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168245551
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:09 schreef RedFever007 het volgende:
_O-

Tristan11 uur geleden
Gast. je bent echt een debiel
Beantwoorden 3
BradgeTV
BradgeTV10 uur geleden
Jij heet Tristan, weet niet wat ik erger vind

Goede comeback _O-
pi_168245578
Wie is die Tristan?
pi_168245590
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 15:47 schreef DoubleDip het volgende:
Wie is die Tristan?
:W
pi_168245673
Lucky he didn't got arrested :)
pi_168245901
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 15:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:W
:D
pi_168245922
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:00 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

:D
Nee hoor, ik heet geen Tristan.
pi_168245952
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 12:59 schreef Barrah het volgende:
Braddie zou autoverkoper moeten worden.
Wel van uitgeleefde rammelbakken. Zijn talent is om zelfs daar een goed verhaal bij te vertellen.
Misschien heeft Jet Cars nog een baantje voor hem?
Ford Ka uit 2000 :')
Renault Twingo uit 1998 :') :')
Renault Clio uit 1995 :') :') :')

Allemaal nietszeggende auto's met een restwaarde van een paar honderd euro. 8)7
pi_168245975
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:01 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heet geen Tristan.
Zeker ook een vlogger dan ofzo. Dunno.
pi_168246029
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:02 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Ford Ka uit 2000 :')
Renault Twingo uit 1998 :') :')
Renault Clio uit 1995 :') :') :')

Allemaal nietszeggende auto's met een restwaarde van een paar honderd euro. 8)7
Vol getankt en 4 nieuwe banden eronder dan haal je dat bedrag misschien net
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')