abonnement Unibet Coolblue
pi_168861031
Dit is zo slecht. Man, man, man :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168872787
Wat een waardeloos nummer zeg. Zou het songfestival op de lokale braderie niet eens winnen. Een aanfluiting voor Spanje.
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 14:50:41 #53
375570 crew  Cyan9
pi_168874110
Er is blijkbaar een rel gaande in Spanje rondom de inzending en het verloop van de voorronde. Er is natuurlijk altijd al heel wat ruimte voor discussie als bij een gelijke stand een jury uiteindelijk de knoop moet doorhakken.
Maar nu blijkt dat één van de juryleden behoorlijk vriendschappelijk met de uiteindelijke winnaar omgaat. Dus nu gaan er massaal geluiden op dat het doorgestoken kaart is, en dat Mirela had moeten winnen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_168879691
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:50 schreef Cyan9 het volgende:
Er is blijkbaar een rel gaande in Spanje rondom de inzending en het verloop van de voorronde. Er is natuurlijk altijd al heel wat ruimte voor discussie als bij een gelijke stand een jury uiteindelijk de knoop moet doorhakken.
Maar nu blijkt dat één van de juryleden behoorlijk vriendschappelijk met de uiteindelijke winnaar omgaat. Dus nu gaan er massaal geluiden op dat het doorgestoken kaart is, en dat Mirela had moeten winnen.
Mirela *O*
~The present is all there is~
pi_168882475
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:50 schreef Cyan9 het volgende:
Er is blijkbaar een rel gaande in Spanje rondom de inzending en het verloop van de voorronde. Er is natuurlijk altijd al heel wat ruimte voor discussie als bij een gelijke stand een jury uiteindelijk de knoop moet doorhakken.
Maar nu blijkt dat één van de juryleden behoorlijk vriendschappelijk met de uiteindelijke winnaar omgaat. Dus nu gaan er massaal geluiden op dat het doorgestoken kaart is, en dat Mirela had moeten winnen.
Het lijkt Nederland wel...
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 21:34:18 #56
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_168882898
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:50 schreef Cyan9 het volgende:
Er is blijkbaar een rel gaande in Spanje rondom de inzending en het verloop van de voorronde. Er is natuurlijk altijd al heel wat ruimte voor discussie als bij een gelijke stand een jury uiteindelijk de knoop moet doorhakken.
Maar nu blijkt dat één van de juryleden behoorlijk vriendschappelijk met de uiteindelijke winnaar omgaat. Dus nu gaan er massaal geluiden op dat het doorgestoken kaart is, en dat Mirela had moeten winnen.
Nouja. Zijn wij ook de eer van de meest chaotische NF kwijt. TVE heeft dat toch maar mooi vakkundig van ons afgepakt. :') :D

Hierom hou ik zo van de spaanse voorronde. O+ Altijd drama. :@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 00:09:49 #57
375570 crew  Cyan9
pi_168886472
quote:
17s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:34 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Nouja. Zijn wij ook de eer van de meest chaotische NF kwijt. TVE heeft dat toch maar mooi vakkundig van ons afgepakt. :') :D

Hierom hou ik zo van de spaanse voorronde. O+ Altijd drama. :@
Als het niet over de taal gaat, of de regio waar de act vandaan komt, gaat het wel over merkwaardige beslissingen en uitkomsten. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_169171467
Generiek gitaar-popliedje met een klein vleugje moderne productie. Nu nog een goede podiumact en je hebt iets dat zeker in de Top 15 van het Songfestival eindigt. Niet omdat het zo bijzonder is, maar omdat het plaatje klopt en omdat het liedje (radio)vriendelijk is. Het ligt goed in het gehoor.
pi_169231607
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
Generiek gitaar-popliedje met een klein vleugje moderne productie. Nu nog een goede podiumact en je hebt iets dat zeker in de Top 15 van het Songfestival eindigt. Niet omdat het zo bijzonder is, maar omdat het plaatje klopt en omdat het liedje (radio)vriendelijk is. Het ligt goed in het gehoor.
Mwah ik zou het wel erg raar vinden als dit de top 15 gaat halen, het is echt een compleet niemendalletje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_169370191
http://www.rtve.es/televi(...)avarro/1500220.shtml
Hans Pannecoucke werkt voor Spanje
pi_169370540
quote:
Slim van ze, al vraag ik me af wat je hiermee kan om het naar een hoger plan te tillen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_169370638
Wat tof dat Hans alsnog een act heeft dit jaar. *O* Nu vind ik het Spaanse liedje sowieso ook wel leuk, dus ben benieuwd wat hij er verder van maakt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 13:46:37 #63
375570 crew  Cyan9
pi_169371201
Is hier nog wat van te maken dan? :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:53:00 #64
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170490611
De inzendingen van de Spanjaarden scoren zelden hoog bij mij. Af en toe hebben ze wel een leuk nummer ertussen zitten, maar echt favoriet zijn die dan ook weer niet bij mij. Vorig jaar was er dan die hele prettige uitschieter om dan dit jaar weer terug te keren met een totaal nietszeggend nummer. Ze mikken in ieder geval weer op plek 20+ :O
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170824795
Die visuals zagen er erg tof uit met die surfplanken, dus de Pannecoucke heeft er het maximale aan gedaan. Verder blijft het de slechtste inzending in de finale gok ik.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 10 mei 2017 @ 12:59:09 #66
375570 crew  Cyan9
pi_170825705
Ze surfen zo naar de laatste plek.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_170927936
Dat was geen succes
  zondag 14 mei 2017 @ 01:43:57 #68
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170928016
Allerlaatste en eigenlijk is dat volkomen terecht. Natuurlijk waren er nog slechtere nummers. Maar als je zo'n ongeïnspireerd nummer stuurt dan hoor je ook onderin thuis.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170929409
Ik had dit ook onderaan voorspeld. Ik waagde zelfs nog de gok tot twee keer nul points, wat niet is uitgekomen.
Persoonlijk vind ik het nog helemaal niet zo'n slecht liedje. Het is prima aan te horen en lekker zomers, maar vooral het repetitieve gehalte maakt dit nummer zwaar irritant. Na drie keer 'do it for your lovaah' heb je al zin om hem een klap te verkopen, als je dan al niet bent weggelopen om naar de wc te gaan of om drankjes in te schenken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170931381
Dit was een vreselijk nummer, maar kijkend naar de visuals graag volgens jaar weer Hans Pannecoucke. :Y
pi_174601096
Hadden ze in Spanje dit nummer maar opgespaard voor volgend jaar ^O^

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')