abonnement Unibet Coolblue
pi_168229871
Topic geopend door Scrummie, moet ik in gepost hebben
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_168230612
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:44 schreef Bombvis het volgende:
Topic geopend door Scrummie, moet ik in gepost hebben
:D Held.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 22:49:45 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168234520
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:55 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Grappig. Ik kreeg gisteravond bijval:

feyenoordpings twitterde op dinsdag 17-01-2017 om 07:45:47 Kritiek op Vilhena: ''Hij wil rennen en vliegen, dat moet je juist niet doen'' https://t.co/WJcAo5bS7Z #Feyenoord https://t.co/Bsvywt852g reageer retweet
Stelde een vraag, niet of je bijval kreeg.
Laffe huichelaar
pi_168239259
https://www.vidaxl.nl/e/8(...)or-buiten-4-hdpe-wit

Klapstoeltjes zijn deze week in de uitverkoop. Kan je ze alvast kopen voor de Coolsingel in april/mei.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 10:43:13 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168239468
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:27 schreef satecl het volgende:
https://www.vidaxl.nl/e/8(...)or-buiten-4-hdpe-wit

Klapstoeltjes zijn deze week in de uitverkoop. Kan je ze alvast kopen voor de Coolsingel in april/mei.
:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_168240589
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:27 schreef satecl het volgende:
https://www.vidaxl.nl/e/8(...)or-buiten-4-hdpe-wit

Klapstoeltjes zijn deze week in de uitverkoop. Kan je ze alvast kopen voor de Coolsingel in april/mei.
Rood en wit model dan. 8-)
pi_168243484
Olli is teruig met een spelletje. _O-

https://www.facebook.com/ollimania/
quote:
Bijzonder Olli entertainmentnieuwtje: deze week is het zover, de wereldberoemde olifant Olli vliegt de lucht in. Olli, de 100% fake elephant, bekend van vele populaire kinderboeken, redder van de dierentuin in Rotterdam Diergaarde Blijdorp en de grootste dikste sponsor van het Sophia Kinderziekenhuis, speelt de hoofdrol in een spel waarbij het de bedoeling is een zo groot mogelijke afstand door de lucht af te leggen. Onderweg kun je punten verzamelen door vliegende eendjes te vangen. Met die punten kun je Olli in een outfit laten vliegen, bijvoorbeeld als cowboy of als haai. En als je genoeg punten hebt verzameld kun je een ander level kiezen zoals het ijslandschap, de maan of de jungle.

Olli Ball is gratis en voor groot en klein. Je kunt het spelen op je telefoon of op de iPad of op je computer.

Al het artwork is ontworpen en getekend door Hein Mevissen, creator van Olli. Hein Mevissen: “Ik heb altijd al een 4000 kilo zware Olifant de lucht in willen krijgen. Het was wel hard werken om die 4 ton aan Olifant de lucht in te krijgen maar de Olli-fans wachten al jaren op een game. Die-hard fans hebben de game al getest en ze zeggen dat er een groot neveneffect is: het is verslavend.”
_O-
  woensdag 18 januari 2017 @ 14:16:14 #9
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168243642
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:09 schreef Typisch het volgende:
Olli is teruig met een spelletje. _O-

https://www.facebook.com/ollimania/

[..]

_O-
Gedownload. :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 18 januari 2017 @ 14:29:05 #10
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168243909
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:16 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Gedownload. :D
Valt een beetje tegen. ;(
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_168246979
'Polletje kapen': stem op Eddy Pieters Graafland!

https://www.fr12.nl/nieuw(...)ampaign=Headliner.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 18 januari 2017 @ 17:24:58 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_168247954
Het Openbaar Ministerie heeft een werkstraf van 150 uur geëist tegen een ME'er die in de zomer van 2013 een Feyenoord-supporter een klap tegen zijn hoofd heeft gegeven. Dat gebeurde na de door Feyenoord met 1-2 verloren wedstrijd tegen het Russische Kuban Krasnodar. Met de klap heeft de agent 'disproportioneel' geweld gebruikt, aldus het OM.

Mike (37 jaar) uit Rotterdam heeft nu nog steeds last van de klap, vertelde hij geëmotioneerd in de rechtbank in Rotterdam. Ook de agent, die anoniem bleef, had het zwaar. ,,Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd", zei hij. De agent heeft intern een disciplinaire berisping gekregen voor de klap.

Mike was 29 augustus 2013 met vriend Peter en zijn destijds elfjarige zoon Tom naar de wedstrijd van Feyenoord gegaan. Na afloop bleven zij nog even in het stadion wachten tot de ergste drukte voorbij was. Toen de drie naar buiten gingen, was de situatie daar redelijk grimmig. Zoon Tom werd door een politiepaard omvergelopen, vader Peter schold boos de agent uit. Mike en Peter werden door de twee agenten te paard aangesproken en weggeduwd.
Opruiend gedrag

Op dat moment kwam de verdachte met zijn ME-collega's, waar hij leidinggevende van was, met een bus aangereden. Hij verklaarde in de rechtbank: ,,Ik zag een man in mijn beleving opruiend gedrag vertonen, had kort daarvoor van een ruiter te horen gekregen dat er assistentie gewenst was en vooraf waren er geruchten dat hooligans van plan waren een agent van een paard te trekken. Met die achtergrondkennis, sloeg ik meneer."

De officier van justitie bood in de rechtbank zijn excuus aan dat het 3,5 jaar heeft geduurd voor de zaak voor de rechter kwam. ,,Dat is ongewenst lang. Ik heb daar rekening mee gehouden in de strafeis." Hij vond het ook jammer dat de agent en Mike door omstandigheden niet met elkaar rond de tafel zijn gaan zitten. ,,Dat had denk ik een hoop kou uit de lucht gehaald, eigenlijk zitten we hier met alleen maar verliezers", aldus de officier.

De rechtbank doet op 1 februari om 13.00 uur uitspraak.

http://www.ad.nl/rotterda(...)n-klap-gaf~a4c000df/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168248144
quote:
en vooraf waren er geruchten dat hooligans van plan waren een agent van een paard te trekken
:')

Wel een heel specifiek gerucht. Zou niet de eerste keer zijn dat politie omstandigheden bij elkaar liegt.
What Would Goku Do
pi_168261754
quote:
Karsdorp wil het liefst kampioen worden in De Kuip

Feyenoord ging de winterstop in als koploper in de Eredivisie en won de eerste competitiewedstrijd van 2017 bij Roda JC. Rick Karsdorp droomt al van het winnen van de landstitel. Het liefst voor het eigen Legioen.

"Zover zijn we natuurlijk nog niet", zegt Karsdorp in een interview met Voetbal International. "Maar als straks blijkt dat we een kampioenswedstrijd kunnen spelen, dan het liefst in De Kuip. Als het echt gebeurt, moeten we het hier beslissen voor onze eigen supporters en de mensen binnen de club."

"Mentaal zijn we ijzersterk. Naast Eric Botteghin is het lekker spelen. Hij is een beest in de duels, maar ook hij heeft mij nodig. Dat zegt hij ook vaak tegen me. In de lucht wint hij alles, maar als hij een steekpass krijgt, moet ik wel in zijn rug staan, zo maken we elkaar sterker. Hij zegt ook weleens voor de grap dat, mocht het zover komen, ik moet eisen dat hij meegaat als ik een transfer maak. Dat is humor en dat is ook onze kracht. We zijn gewoon een team. Daarom ben ik ook helemaal niet bang voor de druk. Het liefst zou ik die Europese wedstrijden er ook nog bij hebben."

Karsdorp beseft dat er nog een lange weg te gaan is dit seizoen. "Natuurlijk kan het misgaan. Als je twee wedstrijden verliest, dan ben je weg, dan sta je geen eerste meer. In Deventer is het al een keer gebeurd. Maar dan is het zaak dat je direct terugslaat. Wij vertrouwen op onszelf. Nu komt Willem II. En zo zetten wij koers naar ons doel."
Zo, nog maar 15 of 16 finales :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_168262470
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:24 schreef tong80 het volgende:

Mike (37 jaar) uit Rotterdam heeft nu nog steeds last van de klap, vertelde hij geëmotioneerd in de rechtbank in Rotterdam.

_O-
pi_168262552
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:32 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

_O-
Lachen man.
pi_168262565
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lachen man.
Inderdaad lachwekkend. Wat een mietje.
pi_168262602
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:36 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Inderdaad lachwekkend. Wat een mietje.
Bedankt voor je diepgaande analyse van deze schrijnende situatie.
pi_168262635
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bedankt voor je diepgaande analyse van deze schrijnende situatie.
Zo'n aansteller verdient geen diepgaande analyse.
pi_168265679
Hallo!
Ik ga zaterdag voor het eerst naar de Kuip! Superspannend! Ik ga met mijn moeder die vroeger (jaren 70/80) elke thuiswedstrijd ging, maar inmiddels een dagje ouder is en het allemaal ook best spannend vindt.

Ik heb gekeken op de Feyenoord site wbt de stadionregels, maar daar staat zoveel dat ik blijkbaar de hele inhoud van m'n tas thuis zou moeten laten.

Ik vroeg me af, mag je een flesje water meenemen?
Er staat ook dat je geen andere vloeistoffen (bijv flesje parfum) mee mag nemen, zijn ze daar streng op? Wordt je tas gechecked? En wordt iedereen gefouilleerd?

Bedankt!
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:27:03 #21
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168265743
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:23 schreef cemeteryslut het volgende:
Hallo!
Ik ga zaterdag voor het eerst naar de Kuip! Superspannend! Ik ga met mijn moeder die vroeger (jaren 70/80) elke thuiswedstrijd ging, maar inmiddels een dagje ouder is en het allemaal ook best spannend vindt.

Ik heb gekeken op de Feyenoord site wbt de stadionregels, maar daar staat zoveel dat ik blijkbaar de hele inhoud van m'n tas thuis zou moeten laten.

Ik vroeg me af, mag je een flesje water meenemen?
Er staat ook dat je geen andere vloeistoffen (bijv flesje parfum) mee mag nemen, zijn ze daar streng op? Wordt je tas gechecked? En wordt iedereen gefouilleerd?

Bedankt!
Flesjes drinken mogen absoluut niet naar binnen, pakjes drinken wel. En ja, daar zijn ze best streng in. Fouilleren ligt aan de wedstrijd, tegen Willem II zal niet iedereen gefouilleerd worden. Tassen worden wel 100% gecontroleerd.

En als je iets van een boterham mee wilt nemen oid: zorg dat het in zakjes zit, want een broodtrommel of iets in die trant wordt ook niet gewaardeerd.
pi_168265811
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Flesjes drinken mogen absoluut niet naar binnen, pakjes drinken wel. En ja, daar zijn ze best streng in. Fouilleren ligt aan de wedstrijd, tegen Willem II zal niet iedereen gefouilleerd worden. Tassen worden wel 100% gecontroleerd.

En als je iets van een boterham mee wilt nemen oid: zorg dat het in zakjes zit, want een broodtrommel of iets in die trant wordt ook niet gewaardeerd.
Oh joh,
Ik heb altijd een klein busje haarlak en deo enzo bij me, dat mag dan denk ik ook niet?
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:32:31 #23
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168265830
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:31 schreef cemeteryslut het volgende:

[..]

Oh joh,
Ik heb altijd een klein busje haarlak en deo enzo bij me, dat mag dan denk ik ook niet?
Nee, want daar zou je mee kunnen gooien. :)
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:32:52 #24
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168265839
Veel plezier trouwens! Waar zitten jullie? Ik zou ook nog graag een keer met m'n moeder gaan alleen die kan niet meer op die harde stoeltjes zitten. ;(
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_168265975
Ik ben nog nooit gefouilleerd bij de Kuip. Ze laten mij altijd doorlopen.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_168266088
Wij zijn natuurlijk twee keurige provincie dames (eentje op leeftijd), zou dat ook niet schelen met stoere mannen zoals jullie?
pi_168266168
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:32 schreef MPC60 het volgende:
Veel plezier trouwens! Waar zitten jullie? Ik zou ook nog graag een keer met m'n moeder gaan alleen die kan niet meer op die harde stoeltjes zitten. ;(
Vak H, dat is geloof ik wel relaxed :)
Jammer van je mams! Misschien een keertje mee in de rolstoel? (Heb je meteen goede plaatsen)
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:59:42 #28
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168266210
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:49 schreef cemeteryslut het volgende:
Wij zijn natuurlijk twee keurige provincie dames (eentje op leeftijd), zou dat ook niet schelen met stoere mannen zoals jullie?
Ik denk het niet.

De allereerste keer in De Kuip was ik iets van 10, samen met m'n broertje van 4 en m'n pa die gewoon een keurige, goedbetaalde kantoorbaan heeft in een gezinsvak. We moesten gewoon netjes de flesjes inleveren :P
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 13:02:34 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_168266262
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:49 schreef cemeteryslut het volgende:
Wij zijn natuurlijk twee keurige provincie dames
Ik geloof je op je woord, eh.... cemeteryslut. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_168266343
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik geloof je op je woord, eh.... cemeteryslut. ;)
:')
Ach, je bent jong en je wilt wat ;)
pi_168266419
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik geloof je op je woord, eh.... cemeteryslut. ;)
Scherp :)
BFF met GGMM
pi_168266429
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:09 schreef Typisch het volgende:
Olli is teruig met een spelletje. _O-

https://www.facebook.com/ollimania/

[..]

_O-
Zou top zijn als je hem ook een Fey tenue kunt aantrekken.
BFF met GGMM
pi_168267085
quote:
Feyenoord heeft met Sven van Beek een principeakkoord bereikt over een tussentijdse contractverlenging van één jaar. De 22-jarige verdediger zal binnenkort zijn handtekening zetten onder een nieuwe verbintenis die loopt tot medio 2019. Zijn vorige contract liep tot de zomer van 2018.

Van Beek speelt al vanaf de jeugdopleiding voor Feyenoord en kwam tot dusver tot 65 competitiewedstrijden. Dit seizoen kwam hij vanwege een voetblessure nog niet in actie in het eerste elftal. Op dit moment werkt hij hard aan zijn herstel en hoopt hij op korte termijn weer mee te trainen met de selectie.

‘Met deze contractverlenging spreekt de club veel vertrouwen uit in mij en dat geeft een heel goed gevoel’, reageert Van Beek. ‘Het geeft mij bovendien de gelegenheid om in alle rust verder te werken aan mijn herstel. De laatste tijd maak ik grote stappen, zo train ik bijvoorbeeld alweer buiten. Het gaat elke dag een stukje beter en ik werk hard om snel weer bij de groep te kunnen aansluiten.’

Ondanks zijn eigen afwezigheid kan Van Beek genieten van de verrichtingen van zijn ploeggenoten. ‘Voor mij is het een moeilijk jaar, want zeker wanneer het zo goed gaat wil je niets liever dan daar ook een bijdrage aan leveren. Maar bovenal ben ik trots op de jongens en ben ik heel blij dat Feyenoord op dit moment zo goed presteert.’

‘Sven maakt tot nu toe een moeilijk jaar door, maar we hebben er vertrouwen in dat hij op korte termijn zal terugkeren op zijn oude niveau,’ zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘Sven is een echte Feyenoord-jongen, een zelfopgeleide speler die al op het hoogste niveau zijn kwaliteiten bewezen heeft. We zijn blij dat we zo’n jongen langer aan ons kunnen binden. Dit geeft rust, zowel voor de club als voor Sven.’
Mooi. Hopelijk is ie snel terug.
pi_168267131


Houd het simpel, vlag en wimpel
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 januari 2017 @ 14:54:19 #35
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168268549
Hmmn mooi voor die jongen dat de club ondanks een jaar als dit en een slecht halfjaar ervoor vertrouwen in hem heeft betwijfel alleen of het nog wat gaat worden met hem.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 14:57:21 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_168268616
Feyenoord - Willem II uitverkocht sinds vanochtend. Er zijn nog maar voor twee thuiswedstrijden kaarten (NEC en GAE).
Het wordt tijd voor een groter stadion. :Y
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 19 januari 2017 @ 15:02:04 #37
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168268691
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmmn mooi voor die jongen dat de club ondanks een jaar als dit en een slecht halfjaar ervoor vertrouwen in hem heeft betwijfel alleen of het nog wat gaat worden met hem.
Waarom niet?

Heeft potentie als hele sterke verdediger voor Eredivisiebegrippen. Hij is snel en heeft een uitstekende pass in de benen. Als ie die slordigheid en onhandigheid uit z'n spel krijgt heeft ie zo weer een basisplaats.
pi_168268975
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:49 schreef cemeteryslut het volgende:
Wij zijn natuurlijk twee keurige provincie dames (eentje op leeftijd), zou dat ook niet schelen met stoere mannen zoals jullie?
Je tas wordt (zoals eerder gezegd) altijd gecontroleerd. Je kan er eventueel voor kiezen je tas achter te laten bij de security, heb ik ook eens moeten doen omdat ze moeilijk deden om een glazen fles parfum in mijn tas (en dat ga ik natuurlijk niet weggooien).

Vrij klote dus als je op doorreis bent maar als je je tas voor 2-3 uur kunt missen is het probleem opgelost.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  donderdag 19 januari 2017 @ 17:00:34 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168271051
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmmn mooi voor die jongen dat de club ondanks een jaar als dit en een slecht halfjaar ervoor vertrouwen in hem heeft betwijfel alleen of het nog wat gaat worden met hem.
Slecht? Goed was het niet maar slecht is anders. En een tijd blessureleed kan iedereen overkomen, is hem niet aan te rekenen.

Ik vind dat je overdrijft
Laffe huichelaar
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 januari 2017 @ 17:35:47 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168271759
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Slecht? Goed was het niet maar slecht is anders. En een tijd blessureleed kan iedereen overkomen, is hem niet aan te rekenen.

Ik vind dat je overdrijft
Hij kende een heel goed seizoen waarin hij een van de beste van de Eredivisie was n okk bovenaan stond in klassementen, En een oproep voor Oranje verdiende maar vorig seizoen was het eerste halfjaar echt bagger van hem.


tweede seizoenshelft herpakt en nu dus die blessure het is maar afwachten hoe het loopt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168271974
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Slecht? Goed was het niet maar slecht is anders. En een tijd blessureleed kan iedereen overkomen, is hem niet aan te rekenen.

Ik vind dat je overdrijft
Die gast heeft vier eigen goals gemaakt vorig jaar geloof ik. Als Nelom dat had gedaan hadden we het hier nog over. Hij was gewoon echt slecht vorig jaar.
  donderdag 19 januari 2017 @ 18:13:12 #42
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168272628
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hij kende een heel goed seizoen waarin hij een van de beste van de Eredivisie was n okk bovenaan stond in klassementen, En een oproep voor Oranje verdiende maar vorig seizoen was het eerste halfjaar echt bagger van hem.


tweede seizoenshelft herpakt en nu dus die blessure het is maar afwachten hoe het loopt.
Die eerste siezoenshelfst was hij echt niet goed, daar heb je wel gelijk in. Maar 1 slechte seizoenshelft in hoe lang speelt hij in het eerste? Terwijl het niet eens de meest recente seizoenshelft is.

Dan is het toch logisch dat ie contractverlenging krijgt?
Laffe huichelaar
  donderdag 19 januari 2017 @ 18:13:58 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168272647
zeker zo jong. vind het eerder logisch dan wat anders dat ze het nog in hem zien
Laffe huichelaar
  donderdag 19 januari 2017 @ 18:17:00 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168272706
#teamvBeek
Laffe huichelaar
  donderdag 19 januari 2017 @ 18:28:03 #45
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168272978
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 18:17 schreef timmmmm het volgende:
#teamvBeek
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_168273060
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 18:17 schreef timmmmm het volgende:
#teamvBeek
pi_168273088
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 18:13 schreef timmmmm het volgende:
zeker zo jong. vind het eerder logisch dan wat anders dat ze het nog in hem zien
Ik vind de contract verlenging ook prima, maar hij was voor zijn blessure wel gewoon een tijdje erg kut.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 januari 2017 @ 18:56:54 #48
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168273614
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 18:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die eerste siezoenshelfst was hij echt niet goed, daar heb je wel gelijk in. Maar 1 slechte seizoenshelft in hoe lang speelt hij in het eerste? Terwijl het niet eens de meest recente seizoenshelft is.

Dan is het toch logisch dat ie contractverlenging krijgt?
Tuurlijk al is het alleen maar zodat hij niet helemaal gratis naar de Heerenveens van deze wereld vertrekt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168279099
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2017 18:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind de contract verlenging ook prima, maar hij was voor zijn blessure wel gewoon een tijdje erg kut.
Sowieso matig talent
Wel neusje voor de (eigen) kool
blablablabla
pi_168279138
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 18:13 schreef timmmmm het volgende:
zeker zo jong. vind het eerder logisch dan wat anders dat ze het nog in hem zien
Mis je hem nu in de basis (eerlijk)
blablablabla
  donderdag 19 januari 2017 @ 21:59:49 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168279432
quote:
5s.gif Op donderdag 19 januari 2017 21:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Mis je hem nu in de basis (eerlijk)
Missen niet, maar ik acht hem ook niet slechter dan vd Heijden
Laffe huichelaar
pi_168279796
Kongolo wordt in de zomer verkocht en Vd Heijden is in het meest ideale geval een wisselspeler. Goede zaak dus om Beekie het vertrouwen te geven, hij heeft genoeg wedstrijden wel goed gespeeld.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168280530
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 22:12 schreef Keyos het volgende:
Kongolo wordt in de zomer verkocht en Vd Heijden is in het meest ideale geval een wisselspeler. Goede zaak dus om Beekie het vertrouwen te geven, hij heeft genoeg wedstrijden wel goed gespeeld.
Prima om hem te houden, maar als Kongolo vertrekt moet er wel een zelfde soort speler bij komen. Of een linksback en een centrale.
pi_168293292
Vanavond weer de Ebola Cup. Hup TogoGoden.
pi_168300652
Feyenoord _O_
pi_168301199
Waar zou van Beek eigenlijk moeten staan nu? Gewoon boven Scharie in de pikorde?
pi_168302012
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 19:23 schreef Brammess het volgende:
Waar zou van Beek eigenlijk moeten staan nu? Gewoon boven Scharie in de pikorde?
Er onder als het aan mij ligt. Verdediging loopt nu uitstekend, met sloper Botteghin en opbouwer Van der Heijden. Van Beek is daar minder sterk in én rechtsbenig. Verdedigend is hij wel beter, los van de vele slippertjes.
Van alles is weer waardeloos.
pi_168302686
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, TogoGoden staan voor.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 20:06:49 #59
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168302735
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 19:46 schreef Oldground het volgende:

[..]

Er onder als het aan mij ligt. Verdediging loopt nu uitstekend, met sloper Botteghin en opbouwer Van der Heijden. Van Beek is daar minder sterk in én rechtsbenig. Verdedigend is hij wel beter, los van de vele slippertjes.
Opbouwen is juist één van z'n kwaliteiten, z'n gebrek aan verdedigende kwaliteiten moet ie compenseren met relatief snel zijn. Desondanks denk ik dat ie niet veel onderdoet voor VDH, maar ik zou niets veranderen aan het centrale blok.

Het is toch best bijzonder dat 2 middelmatige en trage verdedigers (Botteghin en Van der Heijden) zo'n solide centrum vormen, respect voor die twee _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door hhh38 op 20-01-2017 22:07:05 ]
  vrijdag 20 januari 2017 @ 20:09:19 #60
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168302819
Togoden _O_ _O_

Als ze dit verliezen liggen ze er toch al uit? Gewoon terughalen morgen, lekker boeiend dan nog die cup _O_
pi_168303297
2-1 voor Marokko inmiddels :')

Afrika cup :')
pi_168303362
Overigens zou El Ahmadi toch wel optijd terug zijn voor Twente - Feyenoord, als ze er alsnog uit gaan in de kwartfinale natuurlijk.
pi_168303448
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 20:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Opbouwen is juist één van z'n kwaliteiten, z'n gebrek aan verdedigende kwaliteiten moet ie compenseren met relatief snel zijn. Desondanks denk ik dat ie niet veel onderdoet voor VDH, maar ik zou niets veranderen aan het centrale blok.

Het is toch best bijzonder dat 2 middelmatige en trage verdedigers zo'n solide centrum vormen, respect voor die twee _O_
Één van zijn kwaliteiten inderdaad, maar daarin minder dan VDH. Verdedigend is die laatste alleen wat minder en vind ik Van Beek wat meedogenlozer.

Kortgezegd: op z'n betere kwaliteit vind ik hem minder en op zijn mindere kwaliteit beter (dan VDH).
Van alles is weer waardeloos.
pi_168306112
El Amhadi _O_
pi_168316526
Matchday _O_
pi_168317421
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 09:30 schreef Scrummie het volgende:
Matchday _O_
*zweethandjes*
pi_168317449
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:55 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

*zweethandjes*
Het kán een briljant weekend worden...
pi_168317758
BMI doet het goed in Engeland. Zou mooi zijn als Stoke hem definitief overneemt van Porto

quote:
Bruno Martins Indi: ‘It’s difficult for a young player to bounce back’

The Stoke City defender has been a hit with supporters, having led a renaissance at the heart of their defence following a dreadful start to the season and is relishing the challenge of the Premier League

Paul Doyle
@Paul_Doyle

Friday 20 January 2017 18.00 GMT
Last modified on Friday 20 January 2017 22.00 GMT

Ask fans of Stoke City who has been the Premier League signing of the season and many will nominate Bruno Martins Indi. The centre-back has become so commanding at the heart of Stoke’s defence, and so popular among supporters who see similarities with their much-loved former captain Abdoulaye Faye, that one of the best pieces of business the club could do during the January transfer window would be to make his loan move from Porto permanent. Stoke are trying to do just that.

Wholehearted and reliable on the pitch and, as becomes clear during this interview, ebullient and thoughtful off it, his presence has been a big plus for Stoke, for whom he has played every minute of every match since his debut in September. Judging by his performances in England it seems hard to believe that anyone can have been annoyed enough by Martins Indi to snub him for more than a year, yet that is what the Holland manager, Danny Blind, did after the player was sent off in the manager’s first competitive match, in September 2015. It was a pernickety dismissal, not unlike David Beckham’s infamous one for England against Argentina, as Martins Indi flicked out a forearm in reaction to being fouled by Iceland’s Kolbeinn Sigthorsson but, after Holland went on to lose 1-0, Blind publicly castigated the defender and so did some of his team-mates, with Arjen Robben calling him “stupid”. Martins Indi was 23 and was left out for the rest of a qualifying campaign during which Holland never improved, but he still bore a disproportionate share of the blame for the failure to reach Euro 2016.

“It’s very difficult for a young player to bounce back in such a situation,” reflects Martins Indi. “Of course I was not happy with it but people can give their opinions. It was a very strange moment in my career, watching Holland as a supporter when I used to be always there playing. For a long time, like a year, I didn’t talk about it and didn’t do any interviews. I just stepped back and analysed it. That was good for me because it let me build up my strength. Also Julen Lopetegui, who was my club manager at Porto and is now the head coach of Spain, was a big support to me. He relieved a lot of the pressure on me and even took me out of some games but kept saying: ‘Stay prepared, you’ll be back.’ I learned a lot about personality from him. I still talk to him a lot now.”

Martins Indi eventually had a discussion with Blind, too, and, following strong performances for Stoke, was recalled in November for a friendly against Belgium, although he remained on the bench. “We had a good chat and now everything is normal, there are no hard feelings, even with Robben. I’m just doing my thing.”

Blind’s attitude was, perhaps, the flipside to the one that many managers, including Ronald Koeman, Louis van Gaal and now Mark Hughes, have had towards Martins Indi. All have been willing to assign him heavy responsibility. He was coached by Koeman at Feyenoord, for whom he made his debut at 18, and by Van Gaal with Holland, for whom he made his first appearance at 20 before becoming a stalwart of the side that finished third at the 2014 World Cup.

“I had the luxury of training under Koeman and Van Gaal and I’m very happy about that,” he says. “They gave me a lot of responsibility at a young age. Leading the backline, building up from the back, normally managers don’t like to put so much responsibility on a young player so quickly.” Van Gaal became so enamoured with the player that he declared after one of his first internationals: “I love you already!” Martins Indi shares the affection. “We had a great time, even before the World Cup. For the whole journey there we were like a real family.”

But Martins Indi has another family, of course, which is why the rumours of a move to Manchester United during Van Gaal’s reign never turned into reality. “I don’t know about a move to Manchester; he knew that I wanted to go to Porto so he let me go my way as he went his,” says Martins Indi, who has always had an attachment to Portugal, having been born there to parents from Guinea‑Bissau before moving to Rotterdam when he was three months old. “When I’m not playing for Holland I support Portugal for sure – it’s natural. I was there when they won Euro 2016.”

He did not stay there much longer, however, because Porto’s new manager, Nuno Espírito Santo, revealed that Martins Indi was not part of his plan. So the player had to choose a new club and plumped for one with a manager he could trust. “I had a few options but chose Stoke because the manager had a good view of playing and he had previously managed some guys that have the same agent as me and were very successful with him, such as Nigel de Jong at Manchester City. My agent knew how he works and he said I can learn from him, he likes to play. And I wanted to challenge myself.”

He has relished the extent to which the Premier League has challenged him. “Every team has a different style here,” he explains. “In Holland you know that everybody wants to build up. When you play with a big club in Portugal you know that the opposition are going to defend and try to counterattack. But here one week you go against teams that build up and another you go against, for example, teams who play for the second balls. Every game is different, and even within games teams can switch.”

He picks October’s match against Manchester United at Old Trafford as his favourite. That 1-1 draw lifted Stoke off the bottom of the table and got their campaign going in earnest. The next week they got their first league win of the season, against Sunderland, and, as they prepare to face United at home on Saturday, they are ninth. “I lived that moment very intensely,” he says of October’s match. “Not just because we made history by getting a point at Old Trafford for the first time in the Premier League era but because [before that] we were in a situation where Stoke was defending badly and every shot at goal was going in. We had gone six league games without winning. That can affect your confidence.

“But I’ve learned that you always have to see positive things even when things aren’t going your way. Things will eventually come good and in that game it eventually came. That was the key for the season.”

Stoke have finished ninth in each of the past three seasons but they go into the game against United looking up. “Seventh is a good target,” says Martins Indi. But next season will he still be at Stoke? The club have an option to buy him from Porto in the summer for around £8.5m but want to complete a transfer before then lest his performances convince other clubs to explore ways of gazumping them. The player says he is happy at Stoke but admits he is “not fully integrated into the country yet” mainly because he misses living by the sea. Talks continue. “It doesn’t depend on me,” he says. “I cannot say more than that. You need three parties. I know what I’m doing, the club knows what they are doing, I just keep playing football. That’s what I like and we’ll see what the future will bring.”
https://www.theguardian.c(...)-indi-premier-league
  zaterdag 21 januari 2017 @ 13:08:36 #69
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168319363
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:17 schreef Pleun2011 het volgende:
BMI doet het goed in Engeland. Zou mooi zijn als Stoke hem definitief overneemt van Porto

[..]

https://www.theguardian.c(...)-indi-premier-league
Fijn dat ie weer gewaardeerd wordt. Kreeg redelijk wat haat bij Porto.
pi_168319398
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:17 schreef Pleun2011 het volgende:
BMI doet het goed in Engeland. Zou mooi zijn als Stoke hem definitief overneemt van Porto

[..]

https://www.theguardian.c(...)-indi-premier-league
Leuk interview. Volg de Premier League eigenlijk nauwelijks meer, maar leuk dat hij het zo goed doet.
Van alles is weer waardeloos.
pi_168319770
Was het afgelopen jaar dat we 1-2 verloren van Willem II of alweer een jaar eerder?
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_168319883
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:34 schreef exile79 het volgende:
Was het afgelopen jaar dat we 1-2 verloren van Willem II of alweer een jaar eerder?
Dat was 13 september 2014.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 13:45:27 #73
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168319935
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat was 13 september 2014.
Meesterlijke kopbal van Kazim !

_O_ Kazim _O_
:{w Jorgenson :{w

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_168320218
quote:
De Vrij in beeld bij Engelse top

Stefan de Vrij is niet van plan een nieuw contract te tekenen bij Lazio. Verschillende Italiaanse media melden vandaag dat de Nederlandse verdediger zint op een vertrek komende zomer. Chelsea en Manchester United zouden de situatie rondom De Vrij nauwlettend in de gaten houden. De voormalig Feyenoorder staat tot medio 2018 onder contract bij de Romeinen. Er zou een prijskaartje van zo'n 40 miljoen euro om zijn nek hangen.

Houden wij daar nog wat aan over? :)
blablablabla
pi_168320244
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Houden wij daar nog wat aan over? :)
Minstens de opleidingsvergoeding.
  Moderator zaterdag 21 januari 2017 @ 14:20:40 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168320539
De eerste mongoelen zijn ook al weer gespot.



_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 21 januari 2017 @ 14:25:29 #77
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168320625
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:20 schreef onlogisch het volgende:
De eerste mongoelen zijn ook al weer gespot.

[ afbeelding ]

_O-
Zeg me dat dit niet waar is. :')

Waarom doe je dit?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_168320663
De tekst boven de schaal maakt het af. _O-
Ik ben inmiddels overleden.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 14:36:58 #79
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168320814
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:03 schreef Grifte het volgende:

[..]

Minstens de opleidingsvergoeding.
5% als ik me niet vergis? Dat zou al een mooie ¤2 miljoen zijn.

Volgens mij heeft Van Geel die zomer ook wel eens opgeschept over percentages die hij had bedongen. Nog eens 10% zou wel lekker zijn.
pi_168321076
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:20 schreef onlogisch het volgende:
De eerste mongoelen zijn ook al weer gespot.

[ afbeelding ]

_O-
Wat een volk. :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_168321828
Wat doet R2D2 bij die schaal?
pi_168322284
Mag hopen dat dat JHK er met viltstift is bijgeschreven, staat schots en scheef..
#12 is not for sale!
  zaterdag 21 januari 2017 @ 15:59:37 #83
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168322339
Vanavond mogen we weer. Zin in.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 16:52:57 #84
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168323049
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 15:59 schreef Wicky15 het volgende:
Vanavond mogen we weer. Zin in.
Hoeveel truien trek jij aan? :P
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 17:09:49 #85
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168323267
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 16:52 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Hoeveel truien trek jij aan? :P
Ik zit voor de tv :@

Maar een dikke trui en jas zal wel genoeg zijn :P
  zaterdag 21 januari 2017 @ 17:11:28 #86
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168323289
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 17:09 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Ik zit voor de tv :@

Maar een dikke trui en jas zal wel genoeg zijn :P
Dikke trui, jas en muts hier. Oh en handschoenen. :P opzich wordt het maar -1. :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_168323409
Zakflesje jagermeister mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168323487
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:20 schreef onlogisch het volgende:
De eerste mongoelen zijn ook al weer gespot.

[ afbeelding ]

_O-
Wat ongelooflijk triest :')
Oh.
pi_168323721
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 15:55 schreef Haringkop het volgende:
Mag hopen dat dat JHK er met viltstift is bijgeschreven, staat schots en scheef..
Ben bang van niet
Feyenoord Rotterdam
  Forum Admin zaterdag 21 januari 2017 @ 17:50:09 #90
35723 crew  GGMM
pi_168323835
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 15:55 schreef Haringkop het volgende:
Mag hopen dat dat JHK er met viltstift is bijgeschreven, staat schots en scheef..
Ja, want als het recht stond was het wel cool geweest.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168324147
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 15:55 schreef Haringkop het volgende:
Mag hopen dat dat JHK er met viltstift is bijgeschreven, staat schots en scheef..
Die heb ik op moeten zoeken.

Het schijnt Joden Hebben Kanker te betekenen.

Kortom, wat een treurnis.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 18:16:07 #92
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_168324223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 17:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, want als het recht stond was het wel cool geweest.
_O- idd zeg.. man man haha
pi_168324224
Er cirkelt al een uur lang een helikopter boven Feijenoord. Zo te horen is het niet de ghettobird die we hier normaliter vaak hebben vliegen.
pi_168324314
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:20 schreef onlogisch het volgende:
De eerste mongoelen zijn ook al weer gespot.

[ afbeelding ]

_O-
Wat een mongolen lopen er toch ook rond in Rotterdam.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 18:24:50 #95
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168324372
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:20 schreef onlogisch het volgende:
De eerste mongoelen zijn ook al weer gespot.

[ afbeelding ]

_O-
Waarom ben ik niet verbaasd? Lekker niveautje...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 21 januari 2017 @ 18:30:19 #96
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168324469
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 18:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat een mongolen lopen er toch ook rond in Nederland
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168324742


_O_
pi_168324935
Zal het gouden elftal uit enkel Feyenoorders gaan bestaan? :+

Stem hier: https://goudenelftal.nl

[ Bericht 28% gewijzigd door Halldor op 21-01-2017 19:07:01 ]
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:08:58 #99
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168325222
Benieuwd naar Schuurman vanavond. Had meer van hem verwacht dit jaar. Helaas te weinig gezien.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:09:08 #100
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168325227
Schuurman in de basis bij hun, het zal toch niet?
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:11:42 #101
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168325299
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 18:57 schreef Halldor het volgende:
Zal het gouden elftal uit enkel Feyenoorders gaan bestaan? :+

Stem hier: https://goudenelftal.nl
Gestemd op Ben _O_
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:14:28 #102
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168325392
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Schuurman in de basis bij hun, het zal toch niet?
Zal wel scoren dan.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:17:49 #103
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168325485
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:14 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Zal wel scoren dan.
Zou leuk zijn voor hem. Heeft eigenlijk nog niets kunnen laten zien.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:31:30 #104
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168325857
Heb het idee dat het een makkelijke pot gaat worden.

4-0
pi_168325882
4-0
pi_168325883
Heel veel zin in *O*
pi_168326110
W2 thuis... Denken we er van?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2017 19:42:03 ]
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:42:17 #108
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168326119
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:17 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Zou leuk zijn voor hem. Heeft eigenlijk nog niets kunnen laten zien.
Voor hem wel ja :+
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:42:29 #109
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168326126
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:41 schreef RvLaak het volgende:
W2 thuis... Denken we er van?
4-0
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:42:32 #110
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168326128
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:41 schreef RvLaak het volgende:
W2 thuis... Denken we er van?
3-1
pi_168326153
Hoor net dat Feyenoord nu 3 punten meer heeft dan tijdens het laatste kampioensjaar...
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:46:51 #112
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168326276
Hopelijk gaat Vilhena het eindelijk eens oppakken.
pi_168326286
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:46 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk gaat Vilhena het eindelijk eens oppakken.
:') ?
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:47:57 #114
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168326309
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:47 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

:') ?
Ipv dat domme gedraaf altijd. Op zijn huidige positie moet hij dat helemaal niet doen.
pi_168326311
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:47 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

:') ?
Heeft een bijbaan als BOA?
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:48:49 #116
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168326333
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:47 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Heeft een bijbaan als BOA?
Nee zijn bijbaan is het neuken van de dochter van Ronald de Boer.
pi_168326337
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:47 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ipv dat domme gedraaf altijd. Op zijn huidige positie moet hij dat helemaal niet doen.
Zo hoort hij normaal altijd te spelen. Oké, deze 2 wedstrijdjes door ontbreken KAE nu even niet , maar daar ligt juist zijn kracht.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:55:03 #118
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168326511
We domineren
pi_168326535
Die moet op z'n minst tussen de palen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:58:37 #120
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168326601
Pfff Kuyt. Kut aanname zeg
pi_168326610
quote:
18s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:58 schreef Wicky15 het volgende:
Pfff Kuyt. Kut aanname zeg
Billetjes knijpen :X
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:00:59 #122
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168326667
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Billetjes knijpen :X
Zag hem echt alweer zo zachtjes in die hoek rollen :')
pi_168326684
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:00 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Zag hem echt alweer zo zachtjes in die hoek rollen :')
Tja, ook een manier om te verliezen :')
pi_168326783
Kuyt heeft de bal ehm...niet echt aan een touwtje vandaag... :{
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:05:39 #125
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168326805
Jan-Arie :')
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:06:14 #126
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168326828
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:04 schreef Jihawti het volgende:
Kuyt heeft de bal ehm...niet echt aan een touwtje vandaag... :{
Zoals bijna elke wedstrijd. Alleen dan schopt hij er weer één in en ben ik weer blij :')
pi_168326829
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:05 schreef Wicky15 het volgende:
Jan-Arie :')
Hey, beter dan wat Kuyt tot nu toe laat zien :X
pi_168327035
Lamprou, wereldgozert is dat _O_

Jammer dat hij zo klein is.
pi_168327039
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:06 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Zoals bijna elke wedstrijd. Alleen dan schopt hij er weer één in en ben ik weer blij :')
Teken ik voor! :P
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168327074
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:12 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Teken ik voor! :P
assist vind ik ook ok ;)... Zolang er maar gescoord gaat worden... Zoveel kansen al en nog steeds niets :N, al staat Lamprou veel te goed te keepen :(
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:14:37 #131
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168327101
Weet niet wat ik er van moet vinden.
pi_168327115
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:13 schreef RvLaak het volgende:

[..]

assist vind ik ook ok ;)... Zolang er maar gescoord gaat worden... Zoveel kansen al en nog steeds niets :N, al staat Lamprou veel te goed te keepen :(
Die doet het altijd erg goed tegen ons valt me op. Lijkt me typisch zo'n keeper die over een jaar of 10 weer aan komt waaien als tweede keep. Met plezier.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168327132
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:14 schreef Wicky15 het volgende:
Weet niet wat ik er van moet vinden.
Heb ik ook. Ondanks onze kansen zie je bij balverlies toch echt teveel ruimte op ons middenveld.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168327137
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:15 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Die doet het altijd erg goed tegen ons valt me op. Lijkt me typisch zo'n keeper die over een jaar of 10 weer aan komt waaien als tweede keep. Met plezier.
speelt sowieso goed de laatste tijd
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:17:33 #135
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168327164
KOEKOEK
pi_168327168
Jeuj!!!
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168327178
*O*
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:18:08 #138
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168327183
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:16 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Heb ik ook. Ondanks onze kansen zie je bij balverlies toch echt teveel ruimte op ons middenveld.
Geven daar veel ruimte weg indd.
pi_168327184
Jaaaaa De Toorn
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:18:20 #140
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168327193
Mooi gekopt
pi_168327194
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:16 schreef RvLaak het volgende:

[..]

speelt sowieso goed de laatste tijd
Zeker, is echt een prima keeper en goeie gozer.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168327208
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:18 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Zeker, is echt een prima keeper en goeie gozer.
Hier wat hij ietwat... Uhm... Dit had beter gekund :')
pi_168327211
Lekker goaltje hoor ^O^
pi_168327223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:18 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hier wat hij ietwat... Uhm... Dit had beter gekund :')
:') ? Wat had hij hier moeten doen dan
pi_168327233
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:19 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

:') ? Wat had hij hier moeten doen dan
Springen, bijvoorbeeld... Iig iet, behalve enkel kijken
pi_168327265
Toornstrado
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:22:41 #147
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168327290
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
Toornstrado
Dit is te slecht
Laffe huichelaar
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:22:55 #148
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168327300
Jammer
pi_168327312
Man man man
pi_168327317
Had al 3-0 moeten zijn
pi_168327333
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Springen, bijvoorbeeld... Iig iet, behalve enkel kijken
Zolang ie alleen tegen ons zo'n momentje heeft blijf ik m natuurlijk een prima gozer vinden ;)
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168327349
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:24 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Zolang ie alleen tegen ons zo'n momentje heeft blijf ik m natuurlijk een prima gozer vinden ;)
:Y, zelfs niet alleen tegen Feyenoord... Elke keeper heeft wel eens van dit soort dingetje, niet reageren terwijl het wel had gekund.
pi_168327351
Kuyt :')
  Moderator zaterdag 21 januari 2017 @ 20:25:13 #154
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168327355
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Springen, bijvoorbeeld... Iig iet, behalve enkel kijken
Hier kon ie echt niks aan doen
pi_168327370
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:25 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Hier kon ie echt niks aan doen
Maar het ziet er zo debiel uit... Bal vlak bij het doel in en je doet geen fuck :X
pi_168327397
Grrr wéér een bal die Kuyt niet bij zich weet te houden. Vlak erna geeft ie dan weer een superbal waaruit je ziet dat hij het spelletje echt wel ziet trouwens.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168327405
Gatenkaas ook dat Willem 2
pi_168327410
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
Gatenkaas ook dat Willem 2
Alleen die keeper |:( |:( |:(
  Moderator zaterdag 21 januari 2017 @ 20:27:27 #160
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168327425
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:26 schreef Jihawti het volgende:
Grrr wéér een bal die Kuyt niet bij zich weet te houden. Vlak erna geeft ie dan weer een superbal waaruit je ziet dat hij het spelletje echt wel ziet trouwens.
Klopt, vorige week had ie ook echt een heeel goed balletje op Elia
pi_168327434
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Klopt, vorige week had ie ook echt een heeel goed balletje op Elia
maar ook weer veel prutswerk.
pi_168327438
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:26 schreef Jihawti het volgende:
Grrr wéér een bal die Kuyt niet bij zich weet te houden. Vlak erna geeft ie dan weer een superbal waaruit je ziet dat hij het spelletje echt wel ziet trouwens.
Kuyt zn basistechniek is echt 20x beter dan de rest. Je kunt zien dat hij jaren in de top heeft gespeeld. Kan eens een mindere wedstrijd hebben op dat vlak, maar een aanname verleer je niet.
pi_168327449
Jones lekker laten staan tot einde seizoen
pi_168327460
Lekker Bottegod
pi_168327466
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kuyt zn basistechniek is echt 20x beter dan de rest. Je kunt zien dat hij jaren in de top heeft gespeeld. Kan eens een mindere wedstrijd hebben op dat vlak, maar een aanname verleer je niet.
de bijna 0-1 kwam door een verkeerde aanname van Kuyt
pi_168327467
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:28 schreef RvLaak het volgende:

[..]

maar ook weer veel prutswerk.
Kap eens met dat gezeik op Kuyt, tering zeg
pi_168327475
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:29 schreef RvLaak het volgende:

[..]

de bijna 0-1 kwam door een verkeerde aanname van Kuyt
Lees mn post nog eens.
pi_168327487
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kuyt zn basistechniek is echt 20x beter dan de rest. Je kunt zien dat hij jaren in de top heeft gespeeld. Kan eens een mindere wedstrijd hebben op dat vlak, maar een aanname verleer je niet.
Nou, het lijkt er toch veel op soms hoor :X
Maar je hebt gelijk dat je die ervaring op topniveau echt wel terugziet. Het lichaam wil soms alleen niet meer ondanks de goede zorgen, trage reacties etc.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168327490
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:29 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Kap eens met dat gezeik op Kuyt, tering zeg
Ik ben juist erg pro, het prutsen van hem van de laatste paar wedstrijden valt daardoor juist op.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:30:05 #171
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168327492
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:29 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Kap eens met dat gezeik op Kuyt, tering zeg
Nou nou. Als hij iets fout doet mag dat toch gezegd worden, net zoals bij elke andere speler.
pi_168327520
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:29 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Nou, het lijkt er toch veel op soms hoor :X
Maar je hebt gelijk dat je die ervaring op topniveau echt wel terugziet. Het lichaam wil soms alleen niet meer ondanks de goede zorgen, trage reacties etc.
Met name dat laatste denk ik, je wordt wat trager lichamelijk en minder explosief. Maar kijk maar eens een wedstrijd lang hoe zijn eerste en tweede aannames zijn, en dan naar Vilhena kijken. Dan zie je t verschil in basistechniek.
pi_168327546
Overigens bizar hoeveel seizoenen we op de hoge ballen hebben lopen zeiken en dat we er nu elke wedstrijd zoveel goede ballen voor de goal hebben als in de afgelopen seizoenen samen. :D
pi_168327550
#bless
pi_168327555
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:30 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Nou nou. Als hij iets fout doet mag dat toch gezegd worden, net zoals bij elke andere speler.
Op Kuyt lijkt een soort vreemde overdreven kritiek te liggen, lijkt wel of hij niets meer goed kan doen.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:32:37 #176
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168327558
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kuyt zn basistechniek is echt 20x beter dan de rest. Je kunt zien dat hij jaren in de top heeft gespeeld. Kan eens een mindere wedstrijd hebben op dat vlak, maar een aanname verleer je niet.
Nou ja hij maakt wel veel inschattingsfoutjes nu hoor, waardoor ie de bal te ver va zijn voet laat.

Die pass van net was weer goddelijk, die kennen ze in de eredivisie zelden. Die goal vorige week was ook ontzettend goed gedaan. Maar die fouten die in zijn soel zitten maken hem echt een risicl wat je zou moeten vermijden imo.

Wel nog steeds gewoon de speler met de meeste vaardigheden bij Feyenoord, heb je helemaal gelijk in. T is jammer dat het lijf soms niet meer wil
Laffe huichelaar
pi_168327582
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Met name dat laatste denk ik, je wordt wat trager lichamelijk en minder explosief. Maar kijk maar eens een wedstrijd lang hoe zijn eerste en tweede aannames zijn, en dan naar Vilhena kijken. Dan zie je t verschil in basistechniek.
Dat tweede sowieso, maar dat is ook omdat je het over Vilhena hebt. ;)
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  Moderator zaterdag 21 januari 2017 @ 20:35:30 #178
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168327619
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:32 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Op Kuyt lijkt een soort vreemde overdreven kritiek te liggen, lijkt wel of hij niets meer goed kan doen.
Hij lijdt toch echt veruit het meeste balverlies iedere wedstrijd.
pi_168327624
Prima wedstrijd, af en toe te slordig. Kansen afmaken en je rust met 3-0.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:36:44 #180
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168327640
Kuijt is echt slecht.
pi_168327664
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja hij maakt wel veel inschattingsfoutjes nu hoor, waardoor ie de bal te ver va zijn voet laat.

Die pass van net was weer goddelijk, die kennen ze in de eredivisie zelden. Die goal vorige week was ook ontzettend goed gedaan. Maar die fouten die in zijn soel zitten maken hem echt een risicl wat je zou moeten vermijden imo.

Wel nog steeds gewoon de speler met de meeste vaardigheden bij Feyenoord, heb je helemaal gelijk in. T is jammer dat het lijf soms niet meer wil
Denk dat t veel met t lichaam te maken heeft ja. Is toch ook altijd wel een fysieke speler geweest dus als je techniek en inzicht daar op gebaseerd is houdt t af en toe op ja.
pi_168327677
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
Kuijt is echt slecht.
ben bang dat ie ook de toppers gaat spelen.
pi_168327678
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
Kuijt is echt slecht.
1 van de beteren vandaag knuppel.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:39:20 #184
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168327695
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:46 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk gaat Vilhena het eindelijk eens oppakken.
Loopt wederom alleen maar met de bal. Wanneer gaat Gio hem eens op de bank zetten?
  Moderator zaterdag 21 januari 2017 @ 20:40:13 #185
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168327710
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:39 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Loopt wederom alleen maar met de bal. Wanneer gaat Gio hem eens op de bank zetten?
Vilhena speelt prima.
pi_168327715
Berghuis is trouwens behoorlijk onzichtbaar.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168327717
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:39 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Loopt wederom alleen maar met de bal. Wanneer gaat Gio hem eens op de bank zetten?
Ook 1 van de beteren, samen met Elia. (Typisch vindt dit leuk)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2017 20:40:59 ]
  Moderator zaterdag 21 januari 2017 @ 20:40:49 #188
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168327725
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

1 van de beteren vandaag knuppel.
Dit is niet waar.
pi_168327733
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:40 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Vilhena speelt prima.
Hij speelt goed en lekker fel, maarrr hij loopt weer te veel en uit positie. Niet prima dus.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:41:20 #190
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168327735
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

1 van de beteren vandaag knuppel.
Maar toch bijna de 0-1 veroorzaakt. Hij is gwn een risico geworden helaas.
Laffe huichelaar
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:41:52 #191
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168327744
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ook 1 van de beteren, samen met Elia. (Typisch vindt dit leuk)
Elia is goed. Vilhena vertraagt het spel.
pi_168327745
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:40 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dit is niet waar.
In mijn oordeel wel. Zo slim af en toe.
pi_168327748
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:41 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Hij speelt goed en lekker fel, maarrr hij loopt weer te veel en uit positie. Niet prima dus.
Ja goed, dat is gewoon zijn spel. Moet nu ook in een rol spelen die niet de zijne is, dus vind niet dat je hem dat heel zwaar kan aanrekenen.
pi_168327761
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar toch bijna de 0-1 veroorzaakt. Hij is gwn een risico geworden helaas.
Er zijn er wel meer die af en toe een kutbal hebben of een bal dom verspelen.
  Moderator zaterdag 21 januari 2017 @ 20:42:36 #195
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168327763
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:41 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Hij speelt goed en lekker fel, maarrr hij loopt weer te veel en uit positie. Niet prima dus.
Mwah, z'n drive voegt veel toe. Hij loopt wel af en toe uit positie ja.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:44:02 #196
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168327804
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:42 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ja goed, dat is gewoon zijn spel. Moet nu ook in een rol spelen die niet de zijne is, dus vind niet dat je hem dat heel zwaar kan aanrekenen.
Ook als hij wel op "zijn" positie speelt loopt hij teveel met de bal.
pi_168327822
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:44 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ook als hij wel op "zijn" positie speelt loopt hij teveel met de bal.
Jij kijkt echt met je ogen dicht.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:44:56 #198
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168327824
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

In mijn oordeel wel. Zo slim af en toe.
Af en toe. Maar het meerendeel zwaar kut. Door hem kreeg Schuurman een grote kans.
  Moderator zaterdag 21 januari 2017 @ 20:45:13 #199
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168327830
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

In mijn oordeel wel. Zo slim af en toe.
Wel slim maar ook heel slordig. Dat is Kuyt dit seizoen.
pi_168327832
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:44 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ook als hij wel op "zijn" positie speelt loopt hij teveel met de bal.
Ja, goed idee om hem daarvoor op de bank te zetten :') . Vind dat Jörgensen iets te veel kansen mist, zullen we hem dan ook maar op de bank zetten?
pi_168327838
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:44 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Af en toe. Maar het meerendeel zwaar kut. Door hem kreeg Schuurman een grote kans.
Dat gebeurt iedereen wel eens.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:45:40 #202
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168327840
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij kijkt echt met je ogen dicht.
Gast... ontken je nou werkelijk dat Vilhena een domme draver is?
pi_168327863
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:45 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Gast... ontken je nou werkelijk dat Vilhena een domme draver is?
Ja, en doe niet zo achterlijk.
  Moderator zaterdag 21 januari 2017 @ 20:47:03 #204
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168327872
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat gebeurt iedereen wel eens.
Kuyt meer dan de rest.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:47:39 #205
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168327892
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:47 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Kuyt meer dan de rest.
Laat hem. Hij heeft ze volgens mij niet op een rijtje. Hij snapt er niets van.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:49:10 #206
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168327924
Gezellig.
pi_168327939
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:45 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ja, goed idee om hem daarvoor op de bank te zetten :') . Vind dat Jörgensen iets te veel kansen mist, zullen we hem dan ook maar op de bank zetten?
Oh nee, hij hoeft niet op de bank van mij. Dan ontwikkelt hij zich namelijk niet meer en kan die randjes dus ook niet uit zijn spel schaven ;) Het is een erg gemotiveerde jongen die volgens mij goed gecoached kan worden en wij zijn echt niet de enigen die dit roepen dus hier wordt echt wel aan gewerkt door de technische staf en hem.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  Moderator zaterdag 21 januari 2017 @ 20:49:53 #208
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168327943
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:47 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Laat hem. Hij heeft ze volgens mij niet op een rijtje. Hij snapt er niets van.
Maar jij snapt niet dat Vilhena geen dom dravertje is.
pi_168327978
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:49 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Oh nee, hij hoeft niet op de bank van mij. Dan ontwikkelt hij zich namelijk niet meer en kan die randjes dus ook niet uit zijn spel schaven ;) Het is een erg gemotiveerde jongen die volgens mij goed gecoached kan worden en wij zijn echt niet de enigen die dit roepen dus hier wordt echt wel aan gewerkt door de technische staf en hem.
Ik reageerde dan ook op Sunri5e ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:39 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Loopt wederom alleen maar met de bal. Wanneer gaat Gio hem eens op de bank zetten?
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:52:40 #210
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168328012
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:42 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ja goed, dat is gewoon zijn spel. Moet nu ook in een rol spelen die niet de zijne is, dus vind niet dat je hem dat heel zwaar kan aanrekenen.
Vind em helemaal niet zo slecht deze wedstrijd
Laffe huichelaar
pi_168328033
Lol, die Jan-Arie begint langzaam een soort cultfiguur te worden :D
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168328051
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:51 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ik reageerde dan ook op Sunri5e ;)

[..]

Ik zie het ja :)
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:55:22 #213
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168328081
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:53 schreef Jihawti het volgende:
Lol, die Jan-Arie begint langzaam een soort cultfiguur te worden :D
Ik vind het helemaal niet leuk :@
pi_168328125
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:55 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet leuk :@
Dit was behoorlijk functioneel, dus zo mag hij het van mij blijven doen hoor :Y
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:57:53 #215
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168328159
Lekker Brad.
pi_168328226
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:42 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ja goed, dat is gewoon zijn spel. Moet nu ook in een rol spelen die niet de zijne is, dus vind niet dat je hem dat heel zwaar kan aanrekenen.
Zo speelt hij altijd joh
pi_168328325
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zo speelt hij altijd joh
Hij moet natuurlijk nu wat verdedigender spelen door het ontbreken van KAE.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:07:22 #218
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168328455
Afgekeurd :')
pi_168328457
Dit ga je nu wel krijgen ja.
Van alles is weer waardeloos.
pi_168328463
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:07 schreef Wicky15 het volgende:
Afgekeurd :')
Ach, soms zit het mee, soms zit het tegen
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:08:02 #221
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168328476
Knjb
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:08:31 #222
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168328491
Wat een lekkere loopactie en pass
Laffe huichelaar
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:08:39 #223
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168328496
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:07 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ach, soms zit het mee, soms zit het tegen
Klopt, kut is het wel :P
pi_168328508
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:08 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Klopt, kut is het wel :P
Kan er eerlijk gezegd niet heel boos om worden
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:09:34 #225
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168328521
Mooie aanval dit
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 21 januari 2017 @ 21:10:35 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168328554
Is het al Bilal tijd?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:11:04 #227
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168328575
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het al Bilal tijd?
Was het maar nooit meer Bilal tijd.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:14:08 #228
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168328664
Pff :X
pi_168328681
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:14 schreef Wicky15 het volgende:
Pff :X
èn buitenspel, èn goed verdedigd, maar spannend was het wel :X
pi_168328711
Het Been _O_
pi_168328725
Vind Vilhena het in deze rol trouwens ook vrij goed doen.
Van alles is weer waardeloos.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:17:56 #232
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168328795
TiTapia _O_
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:20:34 #233
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168328875
Die Kongolo zit wel op tackelen
pi_168328932
Godverdomme wat houden ze het spannend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:22:44 #235
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168328961
Nou, billenknijpen. Gvd.
pi_168328965
1-0 nog maar :')
pi_168328969
Even gas geven boys
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:23:29 #238
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168328999
:')
pi_168329008
Speel nou gewoon op safe joh Elia :')
pi_168329031
Tering wat een ruimtes
pi_168329036
wat een doodse sfeer. in deze fase kan de ploeg wel wat support gebruiken.
pi_168329041
Gio grijp in
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 21 januari 2017 @ 21:24:48 #243
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168329053
Van geel denk shit weer Bilal.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168329058
Bilalgod
pi_168329083
Zet er dan een extra middenvelder in ipv Bilal
pi_168329100
Dat wijf van die v Geel ook. :')
pi_168329102
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
Zet er dan een extra middenvelder in ipv Bilal
Kongolo loopt er ook niet al te fris bij :X
pi_168329152
Alle ballen op Bilal
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:27:26 #249
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168329179
Ik wil niet meer
pi_168329199
Het is toch wel heel slordig allemaal hoor
pi_168329208
Bennie Beer
pi_168329216
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef Wicky15 het volgende:
Ik wil niet meer
zelfmoord is èèn oplossing :P
pi_168329218
Mn hart
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:28:35 #254
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168329225
Leuke actie Bilal, jammer van de zijlijn.
pi_168329236
Jammer
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:29:08 #256
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168329243
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef RvLaak het volgende:

[..]

zelfmoord is èèn oplossing :P
Dat gaat wel ver!
pi_168329250
Het ouderwetse Feyenoordgevoel
pi_168329270
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Dat gaat wel ver!
klopt, vandaar dat ik aangeef dat het èèn oplossing is. Wellicht niet de goede, of die van de meeste voorkeur, maar alsnog èèn oplossing...
pi_168329277
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef RvLaak het volgende:

[..]

klopt, vandaar dat ik aangeef dat het èèn oplossing is. Wellicht niet de goede, of die van de meeste voorkeur, maar alsnog èèn oplossing...
Bedankt
pi_168329279
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het ouderwetse Feyenoordgevoel
kringspier oefeningen :X
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 21 januari 2017 @ 21:31:22 #261
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168329322
Toornstra speelt beter op de flanken dan op het middenveld.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168329338
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toornstra speelt beter op de flanken dan op het middenveld.
Te weinig creatief voor centraal
pi_168329354
Gio is naar t kappertje geweest
pi_168329395
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:30 schreef RvLaak het volgende:

[..]

kringspier oefeningen :X
Ik lig languit op de bank...
Van alles is weer waardeloos.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:35:54 #265
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168329475
_O- _O- :W
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 21 januari 2017 @ 21:36:09 #266
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168329483
Bilal _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168329488
Scheidsrechter :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 21 januari 2017 @ 21:36:44 #268
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168329503
Wel pingel trouwens.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168329509
De enige speler die dit kon verneuken was Bilal :')
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:37:15 #270
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_168329523
100% penantie maar ok
2000 light years from home
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:37:15 #271
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168329524
Ik hoor dat Janssen zijn moeder een hoer is.
pi_168329534
Bilachelijk slecht
pi_168329563
Kun je Bilal toch niet echt kwalijk nemen dit? :?
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168329566
Lekker Vilhena :')
pi_168329573
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef Jihawti het volgende:
Kun je Bilal toch niet echt kwalijk nemen dit? :?
Het is wel weer typisch
pi_168329577
Vilhena is ook ècht een teringmongool.
pi_168329584
Winst ^O^

Maar oh oh, wat ging dit moeizaam.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_168329607
Niet echt in de problemen gekomen, scheids is een ei. Verder wel echt slordig, volgende week beter.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 21 januari 2017 @ 21:39:33 #279
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168329618
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
De enige speler die dit kon verneuken was Bilal :')
Mooi om te zien toen hij neerschopt was hij het toch nog ging proberen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:39:34 #280
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_168329620
Die scheids verstaat zijn vak niet...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_168329621
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:37 schreef Wicky15 het volgende:
Ik hoor dat Janssen zijn moeder een hoer is.
Maar is het ook een blinde hoer? Want in dat geval begrijp ik de relevantie in het kader van erfelijke eigenschappen.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:39:39 #282
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168329626
Wat een kutwedstrijd. Lag toch deels aan het gemis van El Ahmadi.

3 punten ^O^
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:40:56 #283
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_168329673
Wat een grafscheids, echt een bloehond.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_168329686
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het is wel weer typisch
Het enige wat ik typisch vond was dat ie alsnog probeerde die bal erin te krijgen, want fanatiek is-ie.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:41:37 #285
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168329699
Knjb doet er alles aan om ons qua doelsaldo niet te ver uit laten lopen.
pi_168329714
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
Knjb doet er alles aan om ons qua doelsaldo niet te ver uit laten lopen.
Dat zal het zijn inderdaad. :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 21 januari 2017 @ 21:43:02 #287
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168329743
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:41 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Het enige wat ik typisch vond was dat ie alsnog probeerde die bal erin te krijgen, want fanatiek is-ie.
Dat was mooi om te zien ja.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168329821
Ed Jansen is een droeftoeter, maar gek genoeg gaf hij tegen Willem 2 voor de beker vorig jaar wel heel makkelijk een pingel aan Feyenoord, waardoor we vlak voor het einde van de verlenging wonnen. Waarschijnlijk is de beste man gehersenspoeld door de KNJB
pi_168329848
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:41 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Het enige wat ik typisch vond was dat ie alsnog probeerde die bal erin te krijgen, want fanatiek is-ie.
Dat probeer ik ook nog wel eens om 3 uur ook in de kroeg, maar dat is toch echt eerder sneu dan bewonderenswaardig.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_168329868
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Ed Jansen is een droeftoeter, maar gek genoeg gaf hij tegen Willem 2 voor de beker vorig jaar wel heel makkelijk een pingel aan Feyenoord, waardoor we vlak voor het einde van de verlenging wonnen. Waarschijnlijk is de beste man gehersenspoeld door de KNJB
welnee

Gewoon kkslecht gefloten. Heeft niet zoveel met andere dingen te maken, behalve dat de arbitrage gewoon erg slecht was vandaag.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 21 januari 2017 @ 21:48:29 #291
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168329901
Ik hoop ooit een wedstrijd te zien waar Elia en Berghuis beide een prima wedstrijd spelen het is altijd of de een of de ander bij die twee.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:49:09 #292
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168329917
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

welnee

Gewoon kkslecht gefloten. Heeft niet zoveel met andere dingen te maken, behalve dat de arbitrage gewoon erg slecht was vandaag.
Is gewoon een matige scheidsrechter.

Weer randje buitenspel, aangezien dat vorige week onze kant op viel kan ik daar niet zo mee zitten. Die penalty had ook gegeven moeten worden, maar toen was het toch al gespeeld.
pi_168329969
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:46 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat probeer ik ook nog wel eens om 3 uur ook in de kroeg, maar dat is toch echt eerder sneu dan bewonderenswaardig.
Ja ik probeerde laatst ook knetterlam en superfanatiek de halve marathon te lopen. Wat bleek? Ik ben Gebreselassie niet!

Mijn punt: Bilal is een voetballer en één van zijn zeldzame sterke punten is dat hij lekker fanatiek is.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168330051
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Winst ^O^

Maar oh oh, wat ging dit moeizaam.
Scoren ging moeizaam, verder weinig aan de hand toch.
pi_168330137
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Scoren ging moeizaam, verder weinig aan de hand toch.
Het is dat W2 er he-le-maal niks van kan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:55:47 #296
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168330154
Iedereen een dikke onvoldoende vandaag.
pi_168330178
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:50 schreef Jihawti het volgende:

Mijn punt: Bilal is een voetballer en één van zijn zeldzame sterke punten is dat hij lekker fanatiek is.
Ja eens hoor, alleen heb je daar geen kut aan en dat was dan weer mijn punt. Zie echt het nut dan ook niet van die continue invalbeurten voor hem.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Moderator zaterdag 21 januari 2017 @ 21:57:26 #299
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168330206
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
Bennie Beer
Ok.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_168330210
Ach, Willem 2 is ook een erg verdedigend ingestelde ploeg.. Scoren moeizaam en krijgen er relatief weinig tegen. Feyenoord heeft het altijd lastig tegen dat soort ploegen, hopelijk wordt het donderdag beter. Erg jammer dat Baker niet geschorst is
pi_168331062
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:38 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het is wel weer typisch
Nee, het is niet typisch. Echt, hoe krijg je het uit je toetsenbord dit op het bordje van Bilal te schuiven :').
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')