abonnement Unibet Coolblue
pi_168220151
Catholic leader says Europe will become an Islamic state because of the migrant crisis


- An Italian Archbishop claims Europe and Italy will be Muslim nations in the future
- Monsignor Carlo Liberati branded Italy's lax policy towards migrants as 'stupid'
- He also blamed increasing secularism for a decline in Catholicism in the country
- Around 2,000 Muslims lived in Italy in 1970 but now that number is two million

An important figure in the Catholic church has warned that everyone in Italy will 'soon be Muslim' due to the country's 'stupidity'.

Italian Archbishop, Monsignor Carlo Liberati, said that the growing number of Muslim migrants in Europe and increasing secularism will lead to Islam becoming the continent's foremost religion.

The Bishop Emeritus of Pompeii said: 'In 10 years we will all be Muslims because of our stupidity. Italy and Europe live in a pagan and atheist way, they make laws that go against God and they have traditions that are proper of paganism.

All of this moral and religious decadence favours Islam.'


He added: 'We have a weak Christian faith. The Church nowadays does not work well and seminaries are empty.

'Parishes are the only thing still standing. We need a true Christian life. All this paves the way to Islam. In addition to this, they have children and we do not. We are in full decline.'

Italy has become a prime destination for Muslim migrants with some 330,000 people from Africa, the Middle East and Asia arriving by sea over the past two years.

Many are fleeing war and cross the Mediterranean sea from North Africa via a dangerous boat ride.

The number of Muslims residing in Italy has skyrocketed from 2,000, during the 1970s, to over two million at the end of 2015, according to official Italian statistics.

Figures also show the country has 5,014,437 foreign nationals residents as of January 1, 2015, an increase of 92,352 on the previous year.

And Liberati claims the increasing number of new arrivals, including Eastern Europeans and Romanians migrating to the country since the expansion of the European Union, have impinged on the quality of life for native Italians.

He said: 'We help without delay those coming from outside and we forget many poor and old Italians who are eating from the trash. We need policies that take care of Italians first: our young people and the unemployed.

'I am a protester. If I were not a priest, I'd be out there demonstrating in the squares. What is the point of so many migrants that instead of thanking for the food we give them, they just throw it, spend hours with their cell phones and even organise riots?'

The Arch bishop even chided the fact the Catholic church donates money to the recent migrants.

He said: 'Giving money to migrants wandering around town is not only wrong, but morally harmful because we encourage their behaviour and they get used to that, not mentioning the fact that we already feed them.

'I think sometimes this creates a beggars' network. I remember that my father went to work very hard as a migrant in Australia so I could go to the seminar. So he has experienced in his own skin the discomfort of poverty and the noble virtue of gratitude.'


http://www.dailymail.co.u(...)crisis.html#comments

Heeft de bisschop een punt of niet?
Een plot van de kerk om meer zieltjes te winnen?
Of boeken we progressie wanneer we allemaal moslim worden? En is het niets anders dan een teken van voorruitgang ?

Wat je mening ook is in deze kwestie , laat het me weten ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_168220225
Dit soort claims :') Gewoon vooral lekker doorgaan met paniekzaaien... maargoed, het is dan ook de Daily Mail.... Dus dat is niet zo verrassend.
Ja doei.
pi_168220263
Een topman van een achterlijke club verwijt mensen dat ze stupide zijn en daarom een andere achterlijke religie zullen gaan aanhangen.

O, en een bisschop die zanikt over moraal... Als er één organisatie totaal immoreel is, dan is het de katholieke kerk wel.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 14:57:30 #4
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168220313
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:55 schreef Jigzoz het volgende:
Een topman van een achterlijke club verwijt mensen dat ze stupide zijn en daarom een andere achterlijke religie zullen gaan aanhangen.

O, en een bisschop die zanikt over moraal... Als er één organisatie totaal immoreel is, dan is het de katholieke kerk wel.
It takes one to know one, ik geloof hem.

Het is overigens al zo goed zichtbaar en merkbaar dat ontkennen lachwekkend is.
pi_168220332
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:57 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

It takes one to know one, ik geloof hem.

Het is overigens al zo goed zichtbaar en merkbaar dat ontkennen lachwekkend is.
Wat is er 'al zo goed zichtbaar'?
pi_168220394
Gezien de situatie in landen waar de islam de boventoon voert lijkt het nou niet bepaald progressie als wij hier met zijn allen ook moslim zouden worden. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168220417
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat Europa vol zit met voor de jihad nuttige idioten.
Ja, dat geloof jij graag, maar aangezien dat ook slechts een schizofrene doctrine is lijkt die overtuiging me niet zinniger dan een willekeurige religieuze claim.
pi_168220428
die bisschop snapt het niet helemaal,
moslims importeren, ze opfokken, in de gaten houden, neerslaan
is een miljarden business.

en gelijk pak je privacy en wapens af van de burger met excuus vanwege terrorisme.

8-)
pi_168220442
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:01 schreef Hathor het volgende:
Gezien de situatie in landen waar de islam de boventoon voert lijkt het nou niet bepaald progressie als wij hier met zijn allen ook moslim zouden worden. :')
Het is dan ook flauwekul. Alles wijst erop dat Nederlandse moslims steeds sneller zullen seculariseren en daarna massaal zullen atheïseren. Gewoon hetzelfde als het hier met die andere abrahamistische ellende gegaan is.
pi_168220443
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:01 schreef Hathor het volgende:
Gezien de situatie in landen waar de islam de boventoon voert lijkt het nou niet bepaald progressie als wij hier met zijn allen ook moslim zouden worden. :')
Degene die zichzelf progressief noemen vertellen ons dat de islam omarmen een goed iets is, dus het lijkt mij dat je het niet helemaal goed inziet.
pi_168220464
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Degene die zichzelf progressief noemen vertellen ons dat de islam omarmen een goed iets is, dus het lijkt mij dat je het niet helemaal goed inziet.
Mensen die mij vertellen dat ik de islam moet omarmen kunnen dood vallen, veel duidelijker kan ik hier niet over zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168220466
Naar aanleiding van dit topic heb ik me gelijk bekeerd! :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168220476
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Degene die zichzelf progressief noemen vertellen ons dat de islam omarmen een goed iets is
Nee, dat doen ze niet. Geen enkele zichzelf progressief noemende persoon doet dat.

Maar aangezien jij gelooft van wel: noem er maar een.
pi_168220485
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, dat doen ze niet. Geen enkele zichzelf progressief noemende persoon doet dat.

Maar aangezien jij gelooft van wel: noem er maar een.
Ja doei.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:08:22 #15
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_168220512


Deus Vult, infidels!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_168220515
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, dat doen ze niet. Geen enkele zichzelf progressief noemende persoon doet dat.

Maar aangezien jij gelooft van wel: noem er maar een.
Dit.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:12:04 #17
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168220562
Je niet tot de islam bekeren kan je op lange termijn de kop kosten.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:12:32 #18
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_168220568


Ok, ik ben klaar nu :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_168220587
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dit soort claims :') Gewoon vooral lekker doorgaan met paniekzaaien... maargoed, het is dan ook de Daily Mail.... Dus dat is niet zo verrassend.
Hoezo paniekzaaien? Ik dacht dat links verdere islamisering geen probleem vond.
pi_168220600
The Bishop Emeritus of Pompeii said: 'In 10 years we will all be Muslims because of our stupidity. Italy and Europe live in a pagan and atheist way, they make laws that go against God and they have traditions that are proper of paganism.

....nee hoor, Rutte zegt zelf dat wij met meer zijn...
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_168220613
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:14 schreef ietjefietje het volgende:
The Bishop Emeritus of Pompeii said: 'In 10 years we will all be Muslims because of our stupidity. Italy and Europe live in a pagan and atheist way, they make laws that go against God and they have traditions that are proper of paganism.

....nee hoor, Rutte zegt zelf dat wij met meer zijn...
Ga jij wel braaf elke dag naar de kerk?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:15:58 #22
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168220625
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het is dan ook flauwekul. Alles wijst erop dat Nederlandse moslims steeds sneller zullen seculariseren en daarna massaal zullen atheïseren. Gewoon hetzelfde als het hier met die andere abrahamistische ellende gegaan is.
Laat het zo zijn, laat het zo zijn.........! Ik hoop zo dat dit waarheid zal worden.
Maar voorlopig zal het nog wel even duren ben ik bang.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_168220640
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Ga jij wel braaf elke dag naar de kerk?
Waarom zou ik?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_168220661
Even een stapje terug: het blijft toch een uiterst merkwaardig verschijnsel dat zoveel mensen het zo nodig hebben om in onzin te geloven. Of het nou antivaccinatiezooi, alternatieve geneeswijzen, astrologie, goden, paranormale verschijnselen, complottheorieën of populistische lulkoek betreft: massa's mensen trappen erin en worden dan fanatiek aanhanger ervan. En dat terwijl je nooit zo makkelijk zoveel informatie kon vinden als nu. Waarom dan niet heel even de moeite nemen om de informatie die je vindt tegen het licht te houden? Waarom al die bullshit blind omarmen?
pi_168220677
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:12 schreef DustPuppy het volgende:
[ afbeelding ]

Ok, ik ben klaar nu :P
Terug naar 9gag, gij gespuis!
"Pools are perfect for holding water"
pi_168220691
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:16 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Waarom zou ik?
Omdat zowel die in de OP als die in jouw post zeggen, dat het aan de secularisatie / het atheisme ligt.
pi_168220745
Hmm, ik voorzien zeker komende tijd een gat in de markt namelijk 'een kruisvaarder pak' in winkelschappen staan.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:23:32 #28
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_168220800
*Zucht* en weer een topic over de Islam.
pi_168220814
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, dat doen ze niet. Geen enkele zichzelf progressief noemende persoon doet dat.

Maar aangezien jij gelooft van wel: noem er maar een.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:24:47 #30
451005 Grems
Clown World
pi_168220825
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dit soort claims :') Gewoon vooral lekker doorgaan met paniekzaaien... maargoed, het is dan ook de Daily Mail.... Dus dat is niet zo verrassend.
Is er een probleem met meer islam dan?
pi_168220970
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:24 schreef Grems het volgende:

[..]

Is er een probleem met meer islam dan?
Ja, en er is ook een probleem met een vulkaanuitbarsting in Utrecht.
pi_168221066
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het is dan ook flauwekul. Alles wijst erop dat Nederlandse moslims steeds sneller zullen seculariseren en daarna massaal zullen atheïseren. Gewoon hetzelfde als het hier met die andere abrahamistische ellende gegaan is.
Wat wijst erop?
pi_168221101
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat wijst erop?
Dit.
pi_168221102
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, dat doen ze niet. Geen enkele zichzelf progressief noemende persoon doet dat.

Maar aangezien jij gelooft van wel: noem er maar een.
Teveel om op te noemen. Dragen hoofddoeken uit compassie en zetten zichzelf op voorpagina's van bladen, vertellen ons dat er niets mis is met de islam, dat het moslim zijn prima is, et cetera.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:34:53 #35
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168221111
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat wijst erop?
Niets. Alles wijst juist op radicalisering van moslims.
pi_168221120
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Teveel om op te noemen.
Dan moet het toch wel lukken om er eentje te noemen.
pi_168221126
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:19 schreef Igen het volgende:

[..]

Omdat zowel die in de OP als die in jouw post zeggen, dat het aan de secularisatie / het atheisme ligt.
Nou als je kijkt hoe Oost Europa met de migrantencrises omgaat vs wij in het ''moderne'' westen...

Dan vind ik hun aanpak superieur aan dat van ons

Daar in het oosten van Europa is men nog niet besmet de de politiek correcte gedachtegoed
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_168221128
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit.
"Al komt de secularisatie op gang, religie blijft belangrijk voor een groot deel van de moslimjongeren. Voor driekwart van hen is geloof minstens zo belangrijk als voor hun ouders. "Deze identificatie als moslim blijft sterk onder jongeren, maar het navolgen van religieuze voorschriften neemt af"

Het is maar net wat jij eruit wilt lezen.
pi_168221142
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit.
Een onderzoek van 5.000. Nederlandse moslimjongeren (15 tot 20) is 'alles' - waaruit bovendien eerder blijkt dat het heel gestaag gaat.
pi_168221145
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:35 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

"Al komt de secularisatie op gang, religie blijft belangrijk voor een groot deel van de moslimjongeren. Voor driekwart van hen is geloof minstens zo belangrijk als voor hun ouders. "Deze identificatie als moslim blijft sterk onder jongeren, maar het navolgen van religieuze voorschriften neemt af"

Het is maar net wat jij eruit wilt lezen.
Je begrijpt dat 3/4 minder is dan 1 en dat dat dus een afname betekent?
pi_168221165
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Een onderzoek van 5.000. Nederlandse moslimjongeren (15 tot 20) is 'alles' - waaruit bovendien eerder blijkt dat het heel gestaag gaat.
O, je verlangt een totaaloverzicht van de volledige islamitische gemeenschap? Of je gelooft niet in statistisch onderzoek? Wat?

Hoe dan ook: ja, dit wijst erop dat er geen toename van islam is, maar een afname.
pi_168221186
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het is dan ook flauwekul. Alles wijst erop dat Nederlandse moslims steeds sneller zullen seculariseren en daarna massaal zullen atheïseren. Gewoon hetzelfde als het hier met die andere abrahamistische ellende gegaan is.
Niks wijst erop dat ze "massaal zullen atheïseren"

[ Bericht 15% gewijzigd door Frutsel op 18-01-2017 09:21:42 ]
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:42:31 #43
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168221258
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nou als je kijkt hoe Oost Europa met de migrantencrises omgaat vs wij in het ''moderne'' westen...

Dan vind ik hun aanpak superieur aan dat van ons

Daar in het oosten van Europa is men nog niet besmet de de politiek correcte gedachtegoed
pi_168221281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:42 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kom op man... Wat is dit nou weer voor onzin... Alsof we hier massaal gevaar lopen vanwege terreur...
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:44:42 #45
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168221298
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:43 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Kom op man... Wat is dit nou weer voor onzin... Alsof we hier massaal gevaar lopen vanwege terreur...
Zonder moslims geen moslimterrorisme. Kan het niet mooier maken voor je.
pi_168221331
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, je verlangt een totaaloverzicht van de volledige islamitische gemeenschap? Of je gelooft niet in statistisch onderzoek? Wat?

Hoe dan ook: ja, dit wijst erop dat er geen toename van islam is, maar een afname.
Er is sowieso spraken van een toename vanwege de migratie (icm de afbrokkeling van de autochtone generaties). Dat een deel van degene van de groep die groeit, er een (iets) seculiere wijze op nahoud, doet daar niets aan af. En als zelfs zij zich, zoals ook het onderzoek blijkt, nog wel sterk als moslim identificeren, dan heb je aan het einde van de dag nog steeds weinig aan hen in het streven naar secularisatie. In -nu- islamitische landen zag je ook kenmerken van opkomend secularisatie, maar omdat het merendeel zich nog wel als islamitisch zag, en er een sterk 'conservatief' islamitische kern tussen hen leefde, zijn die landen vatbaar gebleven voor de islamitische doctrine als leidraad voor de staat.

Maar wat ik eigenlijk wilde zien, was een breder onderzoek op Europees niveau. In Nederland heeft het altijd wel meegevallen. Ik maak mij veel meer zorgen over Frankrijk, Duitsland, Engeland, België en Zweden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 15:47:54 ]
pi_168221337
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:44 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Zonder moslims geen moslimterrorisme. Kan het niet mooier maken voor je.
Absoluut waar. Maar Nederland een gevaarlijk vakantieland noemen vanwege terroristische dreiging is echt pure onzin. Waar komt dat kaartje vandaan?
pi_168221353
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, je verlangt een totaaloverzicht van de volledige islamitische gemeenschap? Of je gelooft niet in statistisch onderzoek? Wat?

Hoe dan ook: ja, dit wijst erop dat er geen toename van islam is, maar een afname.
Nee, dit laat alleen zien dat moslimjongeren minder vaak naar de moskee gaan, vaker varkensvlees eten en zich minder bedekken dan hun ouders.

In opvattingen zijn ze een stuk radicaler dan hun ouders.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:47:19 #49
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168221363
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Absoluut waar. Maar Nederland een gevaarlijk vakantieland noemen vanwege terroristische dreiging is echt pure onzin. Waar komt dat kaartje vandaan?
Dat zei je van elke aanvalslokatie.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 17 januari 2017 @ 15:47:42 #50
319979 Fok-it
All is well
pi_168221369
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:57 schreef frietenstamp het volgende:

[..]


Het is overigens al zo goed zichtbaar.
_O- _O- weer flink gelachen vandaag
Dankje
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_168221410
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het is dan ook flauwekul. Alles wijst erop dat Nederlandse moslims steeds sneller zullen seculariseren en daarna massaal zullen atheïseren. Gewoon hetzelfde als het hier met die andere abrahamistische ellende gegaan is.
Bron? Want dit is nu zo'n nonargument waar jij iedereen van beschuldigd als ze een andere mening dan jou aanhangen.

Meer moskeeën, meer islamitisch straatbeeld, meer aanpassingen (eten op scholen, islamitische normen/waarden). En jij roept dat het afneemt. Dikke onzin, ik zie je bron tegemoet en begin nu niet weer met je standaard lulverhaal dat ik ook geen bron heb, jij doet hier als eerste een uitspraak.
pi_168221423
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:47 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Nee, dit laat alleen zien dat moslimjongeren minder vaak naar de moskee gaan, vaker varkensvlees eten en zich minder bedekken dan hun ouders.

In opvattingen zijn ze een stuk radicaler dan hun ouders.
Ik zie het verband daar niet tussen, maar ik heb de indruk dat ik daar dan ook iets te nuchter voor ben.
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 15:49:50 #53
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_168221431
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:42 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SLUIT DEUREN EN RAMEN EN ZET UW TELEVISIE OP SBS6
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:46 schreef Jigzoz het volgende:
Waar komt dat kaartje vandaan?
http://www.express.co.uk/(...)s-summer-2017-europe

Dit plaatje hoort daar natuurlijk ook nog bij.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_168221455
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:42 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als je homo bent zal ik niet een achterbuurtje in de groene/gele gebieden pakken.
Extremistische knokploegjes staan voor je klaar, net als voor één verdwaalde Somaliër...
pi_168221459
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:47 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dat zei je van elke aanvalslokatie.
Ja. Klopt. Dat is dan ook zo. Maar jij ziet vanwege terreurdreiging Nederland als een levensgevaarlijke plek om op vakantie te gaan?
pi_168221473
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Bron?
Stukje lager.
pi_168221538
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:49 schreef 2dope het volgende:

[..]

SLUIT DEUREN EN RAMEN EN ZET UW TELEVISIE OP SBS6

[..]

http://www.express.co.uk/(...)s-summer-2017-europe

Dit plaatje hoort daar natuurlijk ook nog bij.

[ afbeelding ]
Godverdomme, en dat allemaal omdat mensen door het atheïsme en secularisme massaal islamitisch worden! Hadden we maar naar de katholieke kerk geluisterd! Nu is het te laat!
pi_168221557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, hij strookt niet met je levensovertuigingen.
Nee nogmaals je bron staaft niet wat je beweert. Je kan er voorbij lullen maar schrijft onzin en je bronnen onderbouwen je onzin niet.

Dat staat helemaal los van mij en heeft enkel betrekking op jou en je (moedwillige) onkunde.
pi_168221577
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:54 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Nee nogmaals je bron staaft niet wat je beweeert. Je kan er voorbij lullen maar schrijft onzin en je bronnen onderbouwen je onzin niet.

Dat staat helemaal los van mij en heeft enkel betrekking op jou en je (moedwillige) onkunde.
Oké man. Ik ben heel erg dom en niets van wat ik zeg slaat ergens op. Jij wint.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:58:06 #60
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_168221647
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:18 schreef probeer het volgende:

[..]

Terug naar 9gag, gij gespuis!
Shit! Gesnapt :P

Tevens ook een reenactor van deze periode, maar dat terzijde.

"Caedite eos. Novit enim Dominus qui sunt Eius"
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_168221653
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:42 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')_! Levensgevaarlijk ja, dat West-Europa. Brrrr!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:58:48 #62
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168221668
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:52 schreef Jigzoz het volgende:
Is goed man. Succes met je trilknieën in de schuilkelder.
De angsthazen zijn de ontkenners. West-Europa wordt in rap tempo geïslamiseerd. Als je dat niet ziet dan ben je een zwakkeling die kortsluiting krijgt van de realiteit of je vindt het een goede zaak.
pi_168221684
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dit soort claims :') Gewoon vooral lekker doorgaan met paniekzaaien... maargoed, het is dan ook de Daily Mail.... Dus dat is niet zo verrassend.
Hoho, het is niet alleen de Daily Mail he, ook Breitbart en wat van Rupert Murdochs tabloids reporten er over :')
pi_168221706
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Oké man. Ik ben heel erg dom en niets van wat ik zeg slaat ergens op. Jij wint.
Nee zo zit het niet in elkaar.

Jij doet moedwillig valselijke beweeringen met als doel de discussie te sturen.

Dat is niet dom van jou, maar dat is kwaadaardig. Jouw inbreng is giftig en dient jouw eigen gekozen doel. Jij wil namelijk de algemene mening veranderen naar jou wensdenken toe. Het is met de slechts denkbare intenties gedaan en zeker niet 'dom'. Jij bent gewoon een slecht persoon.
pi_168221751
Jullie kunnen serieus niets anders dan over de Islam huilen he? Zit wel diep allemaal..
"Pools are perfect for holding water"
pi_168221759
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:00 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Nee zo zit het niet in elkaar.

Jij doet moedwillig valselijke beschuldigingen met als doel de discussie te sturen.

Dat is niet dom van jou, maar dat is kwaadaardig. Jouw inbreng is giftig en dient jouw eigen gekozen doel. Jij wil namelijk de algemene mening veranderen naar jou wensdenken toe. Het is met de slechts denkbare intenties gedaan en zeker niet 'dom'. Jij bent gewoon een slecht persoon.
Oké, nu wordt het BNW-gelul en daar ben ik allergisch voor.
pi_168221773
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:58 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

De angsthazen zijn de ontkenners. West-Europa wordt in rap tempo geïslamiseerd. Als je dat niet ziet dan ben je een zwakkeling die kortsluiting krijgt van de realiteit of je vindt het een goede zaak.
Jup, we komen voor je! Rennen!
"Pools are perfect for holding water"
pi_168221775
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nog niets kunnen verzinnen dus?
Van wat?
pi_168221799
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:00 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Nee zo zit het niet in elkaar.

Jij doet moedwillig valselijke beweeringen met als doel de discussie te sturen.

Dat is niet dom van jou, maar dat is kwaadaardig. Jouw inbreng is giftig en dient jouw eigen gekozen doel. Jij wil namelijk de algemene mening veranderen naar jou wensdenken toe. Het is met de slechts denkbare intenties gedaan en zeker niet 'dom'. Jij bent gewoon een slecht persoon.
:')
"Pools are perfect for holding water"
pi_168221800
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Stukje lager.
Mooi onderzoek onder jongeren op de middelbare school, zo ken ik ze al 30 jaar. Middelbare school is zuipen, roken en de Mac maar daarna gaat het mis. Zijn het de 14/15 jarige die radicale aanslagen plegen of er radicale gedachten op nahouden? Ik weet een beter onderzoek, 100% van de moslims meisjes word zonder hoofddoek geboren dus neemt de invloed van de islam af. Pak het onderzoek eens op de groep 20-50 jarigen? Ik ken er genoeg waarmee ik vroeger buiten speelde en mij nu niet meer aankijken als ze met hun jurk lopen.

Daarbij op de basisschool vroeger hadden wij moslimmeisjes zonder hoofddoek, kijk eens nu op de scholen. Op deze middelbare school zag je er al enkele, nu bijna elk islamitisch meisje loopt met een doek op.

Dit onderzoek is onzin en te ontkrachten door gewoon rond te kijken in de maatschappij. Ben jij van mening dat het klopt dan kunnen we meteen al die aanpassingen voor de islam en moskeeën sluiten, want de invloed neemt immers toch af?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 16:04:15 #71
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_168221814
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Jup, we komen voor je! Rennen!
Sidder en beef!

Maar effe serieus. Who gives a shit?

Als je echt denkt dat iedereen spontaan gebrainwasht wordt heb je denk ik teveel slechte films gekeken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_168221821
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:03 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Mooi onderzoek onder jongeren op de middelbare school, zo ken ik ze al 30 jaar.
Nou dan.
pi_168221823
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:00 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Nee zo zit het niet in elkaar.

Jij doet moedwillig valselijke beweeringen met als doel de discussie te sturen.

Dat is niet dom van jou, maar dat is kwaadaardig. Jouw inbreng is giftig en dient jouw eigen gekozen doel. Jij wil namelijk de algemene mening veranderen naar jou wensdenken toe. Het is met de slechts denkbare intenties gedaan en zeker niet 'dom'. Jij bent gewoon een slecht persoon.
Pot, ketel.
Ja doei.
pi_168221870
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Van wat?
15:46

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 16:06:37 ]
pi_168221903
Onee, dit is de druppel...

Lindsay Lohan wordt moslima

:o
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_168221914
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:06 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

15:46
Ah.

Nee, als jij een breed onderzoek wil lezen, dan ga je dat zelf maar zoeken.
pi_168221937
''Een aanslag? Hier in ons kikkerland? Yeah right. ''

Mensen die dit denken en om dat idee moeten lachen zijn echt te dom om te poepen.
Het dreigingsniveau staat alweer een tijdje lekker stabiel op het één na hoogste. En met al die gefrustreerde terug kerende syriegangers zal het niet af nemen.
Lijkt me niet zo heel ingewikkeld.

Ook niet zo heel ingewikkeld is het voortschrijdende islamiseringsproces hier.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_168221938
Europa gaat nooit islamitisch worden, maar dat de islam nog meer ellende op gaat leveren dan het nu al doet, dat is wel duidelijk.

Door de islam niet te bestrijden (en dan bedoel ik niet met geweld) gaan we onze vrijheden en rechten opgegeven. Dan heb ik liever dat diegene die de islam belijden hun rechten opgeven en gewoon lekker thuis geloven ipv dat te doen in moskeeën en scholen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168222061
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ah.

Nee, als jij een breed onderzoek wil lezen, dan ga je dat zelf maar zoeken.
Blij dat je toegeeft dat je ongelijk hebt.
pi_168222126
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Blij dat je toegeeft dat je ongelijk hebt.
Nee, ik zei dat je zelf maar gaat zoeken naar je gewenste leeswerk. Voor de rest stel ik nog steeds dat er absoluut geen sprake is van islamisering, maar van het tegenovergestelde.
pi_168222192
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou dan.
De trouw, het toppunt van linkse propaganda. Hetzelfde blad wat beweerde dat het merendeel van de asielzoekers echte vluchtelingen waren wat weer werd ontkracht met een onderzoek dat meer dan 60% van de vluchtelingen economische vluchtelingen waren. Hetzelfde blad wat ontkende dat er radicalen met de vluchtelingenstroom meekwamen totdat die journalist met een vals syrisch paspoort en foto van rutte zo het land binnenwandelde. En als antwoord van trouw kwam een artikel van de hoofdredacteur dat we Wilders niet in de kaart mogen spelen.

Nee De Trouw heeft allang kleur bekend, en ieder weldenkend mens weet dat je de pro islam propaganda van de trouw niet serieus moet nemen. Over 3 maanden staan er weer overal tegenstrijdige artikelen vermeld in de media en dan schreeuwen ze weer dat we wilders niet in de kaart moeten spelen.

Ik geloof er niks van, en ieder mens wat niet blind is ziet de werkelijkheid.
pi_168222213
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

De trouw, het toppunt van linkse propaganda.
Welnee, prima krant. Hoogstens wat conservatief.
pi_168222233
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, ik zei dat je zelf maar gaat zoeken naar je gewenste leeswerk. Voor de rest stel ik nog steeds dat er absoluut geen sprake is van islamisering, maar van het tegenovergestelde.
De afwezigheid van een reactie verteld iets anders.
pi_168222248
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:42 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')

Zeker ingekleurd op basis van de hoeveelheid asielzoekers?
pi_168222278
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De afwezigheid van een reactie verteld iets anders.
Vertelt. Tegenwoordige tijd, stam plus -t. Beetje respect voor de Nederlandse cultuur lijkt me niet teveel gevraagd.

De afwezigheid van een reactie zegt wat ik zei: als jij een breed Europees onderzoek wil lezen, dan ga je maar googelen.
pi_168222342
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:19 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Welnee, prima krant. Hoogstens wat conservatief.
De eerste hoofdredacteur van het naoorlogse Trouw werd Sieuwert Bruins Slot. Hij bleef dat tot 1971. Hij was na de bevrijding lid van de antirevolutionaire fractie in de Tweede Kamer en zag Trouw primair als een politiek orgaan. Dat kwam vooral tot uiting in de hoofdredactionele commentaren, die sterk overeenkwamen met de behoudende lijn van de antirevolutionaire fractie in de Kamer. Vier jaar lang, tot eind 1949, bepaalde het verzet tegen de dekolonisatie van Indonesië grotendeels de inhoud van deze commentaren. Ook keurde de krant de ‘doorbraak’ van christenen naar de Partij van de Arbeid af. Later verzette de krant zich krachtig tegen de overdracht van Nieuw-Guinea aan de Republiek Indonesia. Pas in 1963 kwam de ‘ommezwaai’. De hoofdredacteur van Trouw veranderde in korte tijd van inzicht en ‘bekeerde’ zich tot een radicale evangelische politiek. Tot op de dag van vandaag is onduidelijk waarom hij deze ommezwaai maakte. Trouw werd een ‘open krant’ die zich stapsgewijs losmaakte van het orthodoxe protestantisme. Het werd in de jaren daarna steeds meer een krant die alle vormen van religie als een belangrijk onderdeel van de samenleving beschouwde, en daarover met extra belangstelling schreef

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Trouw_(krant)

De trouw is een gekleurde bron.
pi_168222366
Maar hé jongens, als we over 5 jaar allemaal dood of moslim zijn, zal ik de eerste zijn die mijn ongelijk hier toe komt geven.

Maar tot die tijd:
"Pools are perfect for holding water"
pi_168222376
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:25 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

De eerste hoofdredacteur van het naoorlogse Trouw werd Sieuwert Bruins Slot. Hij bleef dat tot 1971. Hij was na de bevrijding lid van de antirevolutionaire fractie in de Tweede Kamer en zag Trouw primair als een politiek orgaan. Dat kwam vooral tot uiting in de hoofdredactionele commentaren, die sterk overeenkwamen met de behoudende lijn van de antirevolutionaire fractie in de Kamer. Vier jaar lang, tot eind 1949, bepaalde het verzet tegen de dekolonisatie van Indonesië grotendeels de inhoud van deze commentaren. Ook keurde de krant de ‘doorbraak’ van christenen naar de Partij van de Arbeid af. Later verzette de krant zich krachtig tegen de overdracht van Nieuw-Guinea aan de Republiek Indonesia. Pas in 1963 kwam de ‘ommezwaai’. De hoofdredacteur van Trouw veranderde in korte tijd van inzicht en ‘bekeerde’ zich tot een radicale evangelische politiek. Tot op de dag van vandaag is onduidelijk waarom hij deze ommezwaai maakte. Trouw werd een ‘open krant’ die zich stapsgewijs losmaakte van het orthodoxe protestantisme. Het werd in de jaren daarna steeds meer een krant die alle vormen van religie als een belangrijk onderdeel van de samenleving beschouwde, en daarover met extra belangstelling schreef

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Trouw_(krant)
Jezus man, wat fijn dat je dit even post. Echt enorm informatief en zeer verrijkend.
pi_168222377
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:25 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

De eerste hoofdredacteur van het naoorlogse Trouw werd Sieuwert Bruins Slot. Hij bleef dat tot 1971. Hij was na de bevrijding lid van de antirevolutionaire fractie in de Tweede Kamer en zag Trouw primair als een politiek orgaan. Dat kwam vooral tot uiting in de hoofdredactionele commentaren, die sterk overeenkwamen met de behoudende lijn van de antirevolutionaire fractie in de Kamer. Vier jaar lang, tot eind 1949, bepaalde het verzet tegen de dekolonisatie van Indonesië grotendeels de inhoud van deze commentaren. Ook keurde de krant de ‘doorbraak’ van christenen naar de Partij van de Arbeid af. Later verzette de krant zich krachtig tegen de overdracht van Nieuw-Guinea aan de Republiek Indonesia. Pas in 1963 kwam de ‘ommezwaai’. De hoofdredacteur van Trouw veranderde in korte tijd van inzicht en ‘bekeerde’ zich tot een radicale evangelische politiek. Tot op de dag van vandaag is onduidelijk waarom hij deze ommezwaai maakte. Trouw werd een ‘open krant’ die zich stapsgewijs losmaakte van het orthodoxe protestantisme. Het werd in de jaren daarna steeds meer een krant die alle vormen van religie als een belangrijk onderdeel van de samenleving beschouwde, en daarover met extra belangstelling schreef

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Trouw_(krant)
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:03 schreef WodanIsGroot het volgende:
En hier kun je krijgen wat jij persé wilt vinden, volgens 'onze vrienden' op stormfront:
http://www.proximedia.com/local/de-krijger/
:?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 16:27:04 #90
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_168222382
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:26 schreef probeer het volgende:
Maar hé jongens, als we over 5 jaar allemaal dood of moslim zijn, zal ik de eerste zijn die mijn ongelijk hier toe komt geven.

Maar tot die tijd:
[ afbeelding ]
Wubba-Lubba-Dub-Dub!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_168222485
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:27 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wubba-Lubba-Dub-Dub!
Aids!
"Pools are perfect for holding water"
pi_168222587
Islam is wel redelijk gepositioneerd om in te spelen op de morele crisis die alleen maar verder zal gaan nu het christendom is afgeserveerd.
pi_168222624
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:36 schreef JimmyDean het volgende:
Islam is wel redelijk gepositioneerd om in te spelen op de morele crisis die alleen maar verder zal gaan nu het christendom is afgeserveerd.
Op religie gebaseerde 'moraal' is geen moraal, maar gehoorzaamheid.
pi_168223338
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dit soort claims :') Gewoon vooral lekker doorgaan met paniekzaaien... maargoed, het is dan ook de Daily Mail.... Dus dat is niet zo verrassend.
Vooral lekker dom blijven wegkijken en geloven dat moslims in harmonie willen leven met andersdenkenden :')
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:09:46 #95
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168223407
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
en geloven dat moslims in harmonie willen leven met andersdenkenden
Dat doen ze toch al hier :?
pi_168223593
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Tsja, dat heb ik wel bij meer mensen.
Owjee absoluut. Ik ken er ook genoeg, maar populaire ideologieën met zo'n negatieve inslag niet zoveel.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168223720
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Vooral lekker dom blijven wegkijken en geloven dat moslims in harmonie willen leven met andersdenkenden :')
Ik ken alleen maar normale mensen die toevallig moslim zijn, eigenlijk, die een positieve bijdrage leveren aan de samenleving met hun positieve blik op zaken, vriendelijk zijn, en mensen steunen ongeacht achtergrond. Eigenlijk. Dat betekent niet dat er geen stomme gemene moslims zijn, net zoals dat er stomme gemene Wilders-aanhangers zijn, of stomme gemene christelijke vaders van jonge kinderen, om maar wat te noemen.

Maargoed, misschien komt het omdat ik mensen vooral eerst als gewoon mensen benader in plaats van te kijken naar welk geloof ze al dan niet aanhangen.
Ja doei.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 17 januari 2017 @ 17:24:41 #98
319979 Fok-it
All is well
pi_168223802
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Maargoed, misschien komt het omdat ik mensen vooral eerst als gewoon mensen benader in plaats van te kijken naar welk geloof ze al dan niet aanhangen.
_O_
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:45:00 #99
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_168224291
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het is dan ook flauwekul. Alles wijst erop dat Nederlandse moslims steeds sneller zullen seculariseren en daarna massaal zullen atheïseren. Gewoon hetzelfde als het hier met die andere abrahamistische ellende gegaan is.
Bewijs graag.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_168224337
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:45 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Bewijs graag.
Bewijs voor zaken die erop wijzen? Beetje gek hè?

Maar goed, zie hierboven ergens.
pi_168224404
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:47 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Bewijs voor zaken die erop wijzen? Beetje gek hè?

Maar goed, zie hierboven ergens.
Had je niet ergens een bron gepost?
pi_168224442
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:49 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Had je niet ergens een bron gepost?
Ja, dat zeg ik. Hierboven ergens.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:51:50 #103
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_168224464
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:42 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hee wat gek!
Maar, maar, maar, de multiculturele samenleving is toch juist een verrijking voor ons? Ja toch?
:r

Er is gewoon empirisch bewijs dat homogene samenlevingen stabieler en vrediger zijn.
Maar pas op! Ondanks dat je met feiten aankomt gebruiken de SJW's het woord 'racisme' om vervolgens het debat de mond te snoeren. Lekker etiketjes plakken en niet op de inhoud ingaan.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_168224510
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:51 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Hee wat gek!
Maar, maar, maar, de multiculturele samenleving is toch juist een verrijking voor ons? Ja toch?
:r

Er is gewoon empirisch bewijs dat homogene samenlevingen stabieler en vrediger zijn.
Maar pas op! Ondanks dat je met feiten aankomt gebruiken de SJW's het woord 'racisme' om vervolgens het debat de mond te snoeren. Lekker etiketjes plakken en niet op de inhoud ingaan.
Dus nu moeten de PVV'ers weg of zo? Dat is tenslotte een minderheid.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:54:20 #105
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_168224544
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dus nu moeten de PVV'ers weg of zo? Dat is tenslotte een minderheid.
Maar geen etnische minderheid.
Helaas, wel leuk geprobeerd. ^O^
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_168224576
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:54 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Maar geen etnische minderheid.
Helaas, wel leuk geprobeerd. ^O^
O, alleen etnische minderheden moeten weg? En waarom niet-etnische minderheden dan niet?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 17 januari 2017 @ 17:56:27 #107
74056 crew  ToT
pi_168224606
Binnen 10 jaar vind ik wel heel erg overdreven, maar over 50 - 60 jaar gaat-ie sowieso wel gelijk krijgen, ja.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:59:24 #108
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_168224697
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, alleen etnische minderheden moeten weg? En waarom niet-etnische minderheden dan niet?
Mij hoor je niet zeggen dat er mensen weg moeten. Daar is het kwaad helaas al voor geschiedt.
Maar waar stuur je niet-entische minderheden heen? Mensen die hier al generaties lang wonen,
Hun roots en geschiedenis onlosmakelijk verbonden is aan hun geboortegrond, en aan dat van hun ouders, grootouders, overgrootouders, etc.

Een land is meer dan alleen het hier en nu.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_168224746
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:59 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Mij hoor je niet zeggen dat er mensen weg moeten. Daar is het kwaad helaas al voor geschiedt.
Maar waar stuur je niet-entische minderheden heen? Mensen die hier al generaties lang wonen,
Hun roots en geschiedenis onlosmakelijk verbonden is aan hun geboortegrond, en aan dat van hun ouders, grootouders, overgrootouders, etc.

Een land is meer dan alleen het hier en nu.
Wat is je punt ook alweer?
pi_168224793
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat is je punt ook alweer?
Dat hij een monocultuur in de samenleving verkiest boven een multicultuur.

Oh en cultuur is wat een homogene groep verbindt.
pi_168224811
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:02 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Dat hij een monocultuur in de samenleving verkiest boven een multicultuur.
Oké, ik ook. En nu?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 18:02:59 #112
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_168224815
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat is je punt ook alweer?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, alleen etnische minderheden moeten weg? En waarom niet-etnische minderheden dan niet?
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_168224837
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:02 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

[..]

Mooi.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 18:05:38 #114
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_168224889
Welke tradities zijn dan heidens volgens de rkk? :P

Dit zegt hun bijbel over onze wetten:
Rom13
Ieder mens moet zich onderwerpen aan de gezagsdragers die over hem gesteld zijn, want er is geen gezag dan van God, en de gezagsdragers die er zijn, zijn door God ingesteld, 4 2 zodat hij die zich verzet tegen het gezag, tegen de instelling van God ingaat, en wie daartegen ingaan, zullen over zichzelf een oordeel halen.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 18:14:08 #115
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168225092
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:56 schreef ToT het volgende:
Binnen 10 jaar vind ik wel heel erg overdreven, maar over 50 - 60 jaar gaat-ie sowieso wel gelijk krijgen, ja.
dacht precies hetzelfde.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 17 januari 2017 @ 18:16:11 #116
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_168225130
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:42 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi plaatje hoor, maar de koptekst klopt niet. Terrorisme is niet het enig gevaar dat je loopt in Europa. Je gelooft toch niet dat Duitsland gevaarlijker is dan Oekraïne?
Sisco Certified
  dinsdag 17 januari 2017 @ 18:23:33 #117
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168225312
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:16 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Mooi plaatje hoor, maar de koptekst klopt niet. Terrorisme is niet het enig gevaar dat je loopt in Europa. Je gelooft toch niet dat Duitsland gevaarlijker is dan Oekraïne?
Maria Ladenburger geloofde het ook niet.
pi_168225337
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:23 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Maria Ladenburger geloofde het ook niet.
...dus die ging op vakantie in Zuid-Frankrijk en kwam direct om het leven bij de lokale campingjihad.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 17 januari 2017 @ 18:31:59 #119
319979 Fok-it
All is well
pi_168225521
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:23 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Maria Ladenburger geloofde het ook niet.
Lawl heerlijk hoe eentonig de tegenreacties altijd zijn. Altijd dezelfde slachtoffers die er bij gehaalf worden. Genot _O_ Vraag me altijd af hoe dit soort knuppels zoals jij zich gedragen in het OV. Kijk je ook bang de richting op van 2 jongens die Arabisch tegen elkaar praten?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 17 januari 2017 @ 18:33:55 #120
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_168225566
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:23 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Maria Ladenburger geloofde het ook niet.
Vertel dat maar aan de slachtoffers van MH17.
Sisco Certified
  dinsdag 17 januari 2017 @ 18:35:03 #121
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_168225596
Dus er leven 2 miljoen gelovigen en 58 miljoen infedels in Italie? ;)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_168225820
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:54 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Maar geen etnische minderheid.
Helaas, wel leuk geprobeerd. ^O^
En het vervolgens gek vinden dat mensen over racisme beginnen wanneer je onderscheid maakt op basis van etniciteit.

:')
"Pools are perfect for holding water"
pi_168225858
Haha.
Ja doei.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 19:17:08 #124
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168226936
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dit soort claims :') Gewoon vooral lekker doorgaan met paniekzaaien... maargoed, het is dan ook de Daily Mail.... Dus dat is niet zo verrassend.
Als je logisch nadenkt weet je zelf ook wel dat moslims hier op den duur de meerderheid gaan vormen. En of dat Europa ten goede komt betwijfel ik ten zeerste.
Fade to Black
pi_168226970
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:17 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Als je logisch nadenkt weet je zelf ook wel dat moslims hier op den duur de meerderheid gaan vormen. En of dat Europa ten goede komt betwijfel ik ten zeerste.
Nee, als je je een klein beetje inleest, dan weet je dat dat niet het geval zal zijn.
pi_168227305
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:17 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Als je logisch nadenkt weet je zelf ook wel dat moslims hier op den duur de meerderheid gaan vormen. En of dat Europa ten goede komt betwijfel ik ten zeerste.
Klopt, zo zou iedereen logica definiëren; als een irrationele angst.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168227466
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:28 schreef probeer het volgende:

[..]

Klopt, zo zou iedereen logica definiëren; als een irrationele angst.
Afgaande op de naïviteit van de medeburger die lijkt te denken dat je -zonder gevolgen- een oneindig aantal moslims kan importeren is dat doembeeld niet zo heel irrationeel te noemen volgens mij.
pi_168227544
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Afgaande op de naïviteit van de medeburger die lijkt te denken dat je -zonder gevolgen- een oneindig aantal moslims kan importeren is dat doembeeld niet zo heel irrationeel te noemen volgens mij.
En ik maar denken dat de naïviteit hem zit in de aanname dat de ander het over een oneindig aantal heeft.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168227697
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:34 schreef probeer het volgende:

[..]

En ik maar denken dat de naïviteit hem zit in de aanname dat de ander het over een oneindig aantal heeft.
Kijk, en dit is dus mooi, he, want daarom zei ik het zoals ik zei; we zijn daarmee namelijk op het punt belandt waarop je moet toegeven dat de reden waarom we de islam(isering) niet hoeven te vrezen schuilt in de aanname dat er niet genoeg moslims (zullen) zijn om de maatschappij te hervormen. Of de angst voor de islam al dan wel niet terecht is ligt m.a.w. dus in de praktische omstandigheid; hoeveel moslims zijn er en hoeveel komen er?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 19:40:53 ]
  dinsdag 17 januari 2017 @ 19:39:48 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168227721
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Degene die zichzelf progressief noemen vertellen ons dat de islam omarmen een goed iets is, dus het lijkt mij dat je het niet helemaal goed inziet.
ik ben redelijk progressief maar van religie moet ik zelf niets hebben, prima dat het beleefd wordt maar als ze dwingend gaan lopen doen dan hebben ze wel een probleem

verder gewoon paniekvoetbal wat weer zieltjes trekt.. of het nou de katholieke kerk is of populistisch joods ondersteund populisme
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168227806
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:39 schreef Re het volgende:

[..]

ik ben redelijk progressief maar van religie moet ik zelf niets hebben, prima dat het beleefd wordt maar als ze dwingend gaan lopen doen dan hebben ze wel een probleem

verder gewoon paniekvoetbal wat weer zieltjes trekt.. of het nou de katholieke kerk is of populistisch joods ondersteund populisme
Waarom vind je het prima als het 'beleefd' wordt? Wat bedoel je daar eigenlijk mee?

Weet je hoe men het een tijdje terug trouwens zei;

'Ik ben progressief en daarom (i.p.v. 'maar') moet ik niets van religie hebben.'
  dinsdag 17 januari 2017 @ 19:44:54 #132
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168227885
Wel ironisch, juist de seculiere staat is de enige manier om een religie te beschermen tegen een andere :D.

Verder: een katholieke priester roept iets doms. Wat een nieuws :O.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_168227943
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:44 schreef Fir3fly het volgende:
Wel ironisch, juist de seculiere staat is de enige manier om een religie te beschermen tegen een andere :D.

Verder: een katholieke priester roept iets doms. Wat een nieuws :O.
Via (sommigen zullen zeggen dankzij) het christendom als vormgever van een collectief doel is Europa eeuwenlang instaat geweest zich te beschermen tegen islamitische indringing. Niet geheel toevallig dat je met het verval van het christelijke, de islam tot aan Zweden wortels ziet schieten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 19:47:41 ]
pi_168227983
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Kijk, en dit is dus mooi, he, want daarom zei ik het zoals ik zei; we zijn daarmee namelijk op het punt belandt waarop je moet toegeven dat de reden waarom we de islam(isering) niet hoeven te vrezen schuilt in de aanname dat er niet genoeg moslims (zullen) zijn om de maatschappij te hervormen.
Een van de redenen, jup. Een andere reden is dat ik niet denk dat die verhuizing zo plotseling, massaal en orthodox zal zijn dat het Westerse waarden als secularisering en vrijheid van religie zal verdrukken.

quote:
Of de angst voor de islam al dan wel niet terecht is ligt m.a.w. dus in de praktische omstandigheid; hoeveel moslims zijn er en hoeveel komen er?
Veel, en geen idee.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168228121
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:17 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Als je logisch nadenkt weet je zelf ook wel dat moslims hier op den duur de meerderheid gaan vormen. En of dat Europa ten goede komt betwijfel ik ten zeerste.
Ik denk dat het wel goedkomt, zodra de islam een bepaald percentage volgers heeft in een land breekt de pleuris uit. (Alsof dat nu al niet zo is, maar ja :') ) zodra de islam blijft groeien in Europa komt er meer ellende en meer weerstand. Voordat de islam 15/20% heeft bereikt in Europa worden ze massaal de grens over gegooid en de islam verboden.

Mijn natte droom.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 19:55:14 #136
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168228273
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Via (sommigen zullen zeggen dankzij) het christendom als vormgever van een collectief doel is Europa eeuwenlang instaat geweest zich te beschermen tegen islamitische indringing.
Met als prijs daarvoor christelijke indringing. Nee bedankt. Liever gewoon allebei niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_168228283
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:47 schreef probeer het volgende:

[..]

Een van de redenen, jup. Een andere reden is dat ik niet denk dat die verhuizing zo plotseling, massaal en orthodox zal zijn dat het Westerse waarden als secularisering en vrijheid van religie zal verdrukken.

[..]

Veel, en geen idee.
't gebeurd inderdaad niet 'plotseling' (alhoewel, wat er zich in 14/15' afspeelde vrij plots en massaal was), maar dat zou je niet mogen geruststellen beseffende dat de secularisering van elke generaties heel gestaag verloopt of zelfs helemaal niet plaatsvindt. Hoe groter de groep die moet integreren/aanpassen, en hoe kleiner de groep waaraan ze dat zouden moeten doen, hoe kleiner de kans van slagen.
pi_168228323
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Met als prijs daarvoor christelijke indringing. Nee bedankt. Liever gewoon allebei niet.
Die had zich lang daar voor al ingedrongen, ironisch genoeg op gelijksoortige wijze.
pi_168228408
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel goedkomt, zodra de islam een bepaald percentage volgers heeft in een land breekt de pleuris uit. (Alsof dat nu al niet zo is, maar ja :') ) zodra de islam blijft groeien in Europa komt er meer ellende en meer weerstand. Voordat de islam 15/20% heeft bereikt in Europa worden ze massaal de grens over gegooid en de islam verboden.

Mijn natte droom.
Dan heb je niet zolang meer hoor. In 2005 was 10% van de pasgeborene in Duitsland van islamitische ouders. Voeg daartoe oudere en daarna geborene moslims toe, en dan ook nog eens de recente injectie van circa 1,3 miljoen (belangrijk; met de leeftijdscategorie 15-30), en je zit er waarschijnlijk al over heen - en anders hoef je alleen nog even te wachten tot de autochtone babyboomer onder de grond ligt.

Ik denk dat als er spraken zal zijn van het 'over de grens gooien', dat het veeleer de Duitser zelf zal zijn die (van daken) gegooid zal worden. Enige hoop die West-Europa heeft is de mogelijke strijdlustigheid van Oost-Europa en (rechts) Amerika.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 20:02:11 ]
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:00:51 #140
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168228438
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel goedkomt, zodra de islam een bepaald percentage volgers heeft in een land breekt de pleuris uit. (Alsof dat nu al niet zo is, maar ja :') ) zodra de islam blijft groeien in Europa komt er meer ellende en meer weerstand. Voordat de islam 15/20% heeft bereikt in Europa worden ze massaal de grens over gegooid en de islam verboden.
Gewoon de omkering en opvulling van de bevolkingspiramide afwachten. Ondertussen chill genieten van gratis huis, uitkering en je elke dag weer naar keuze kapotlachen om of kwatten op knuffelkaffers.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:01:26 #141
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168228454
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:17 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Als je logisch nadenkt weet je zelf ook wel dat moslims hier op den duur de meerderheid gaan vormen. En of dat Europa ten goede komt betwijfel ik ten zeerste.
Dat is zo. Een groei van 2.000 naar 2.000.000, dus een factor 1000 in één generatie!! Al groeit de volgende generatie maar met een factor 30, dus 33x minder snel, dan nog zijn ze verzekerd van een meerderheid.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:04:24 #142
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168228547
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:59 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dan heb je niet zolang meer hoor. In 2005 was 10% van de pasgeborene in Duitsland van islamitische ouders. Voeg daartoe oudere en daarna geborene moslims toe, en dan ook nog eens de recente injectie van circa 1,3 miljoen (belangrijk; met de leeftijdscategorie 15-30), en je zit er waarschijnlijk al over heen - en anders hoef je alleen nog even te wachten tot de autochtone babyboomer onder de grond ligt.
De autochtoon is vaak ouder en niet meer vruchtbaar, de allochtoon is vruchtbaar. Wil je zien wat het straatbeeld is over 30 jaar als we alle verdere immigratie volledig stoppen, kijk dan in een lagere-schoolklasje van 2017. We komen dus sowieso in de minderheid.

Verder ben ik ook absoluut niet te beroerd om islamitisch te worden als dat meer opportuun is. Ik wist 30 jaar geleden al dat het deze kant op zou gaan. Toen wilde niemand luisteren, nu wil de helft nog maar luisteren. Ik ga me niet heroïsch opofferen om de Totale Islam twee weken uit te stellen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_168228842
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

De autochtoon is vaak ouder en niet meer vruchtbaar, de allochtoon is vruchtbaar. Wil je zien wat het straatbeeld is over 30 jaar als we alle verdere immigratie volledig stoppen, kijk dan in een lagere-schoolklasje van 2017. We komen dus sowieso in de minderheid.

Verder ben ik ook absoluut niet te beroerd om islamitisch te worden als dat meer opportuun is. Ik wist 30 jaar geleden al dat het deze kant op zou gaan. Toen wilde niemand luisteren, nu wil de helft nog maar luisteren. Ik ga me niet heroïsch opofferen om de Totale Islam twee weken uit te stellen.
Vruchtbaarder, strijdbaarder, collectiever, gemotiveerder, idealistischer....

Het zal er een beetje vanaf hangen hoe het zich gaat uitspelen de komende jaren. Wie weet blijkt Trump oprecht en doet hij onze een bevrijdingsinvasie cadeau. Als alles tegenzit dan ga ik er of met een knal uit - en anders, als ik te schijterig blijk (wat meer waarschijnlijk is), zal ook ik Mohammed omarmen. Volgens enkelingen ben ik als 'rechts-extremist' sowieso al zo goed als hetzelfde als de jihadist.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:17:16 #144
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168228925
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vruchtbaarder, strijdbaarder, collectiever, gemotiveerder, idealistischer....

Het zal er een beetje vanaf hangen hoe het zich gaat uitspelen de komende jaren. Wie weet blijkt Trump oprecht en doet hij onze een bevrijdingsinvasie cadeau. Als alles tegenzit dan ga ik er of met een knal uit - en anders, als ik te schijterig blijk (wat meer waarschijnlijk is), zal ook ik Mohammed omarmen. Volgens enkelingen ben ik als 'rechts-extremist' sowieso al zo goed als hetzelfde als de jihadist.
Waarom zou je er voor jezelf niet het beste van maken? Het is niet zo dat de moslims door (hun) verraad het Avondland in handen krijgen. Ze krijgen het op een presenteerblaadje aangeboden. Ik geloof dat het niet de islam an sich is die onze ondergang is, dat was net zo goed een andere vitalere stroming geweest. Het is onze eigen slapheid, decadentie en het sinistere cultureel-Marxisme dat ons de das om doet.

Als man is het onder de islam nog redelijk toeven. Vlak ook de factor ethniciteit niet uit. Nederlanders of Duitsers met islam is toch heel wat anders dan Afrikanen of Arabieren. Ik denk dat we nog steeds tot grote dingen in staat zullen zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:43:12 #145
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_168229797
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:47 schreef probeer het volgende:

[..]

Een van de redenen, jup. Een andere reden is dat ik niet denk dat die verhuizing zo plotseling, massaal en orthodox zal zijn dat het Westerse waarden als secularisering en vrijheid van religie zal verdrukken.

Dat lijkt me een nogal naïve instelling. Je denkt dat het zo'n vaart niet zal lopen, maar waarom zou je überhaupt het risico willen nemen?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_168230431
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:43 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dat lijkt me een nogal naïve instelling. Je denkt dat het zo'n vaart niet zal lopen, maar waarom zou je überhaupt het risico willen nemen?
Omdat ik liever dat in mijn ogen erg kleine risico loop dan me als een boze racist te gedragen en mensen buiten te sluiten, of erger.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168230471
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

't gebeurd inderdaad niet 'plotseling' (alhoewel, wat er zich in 14/15' afspeelde vrij plots en massaal was), maar dat zou je niet mogen geruststellen beseffende dat de secularisering van elke generaties heel gestaag verloopt of zelfs helemaal niet plaatsvindt. Hoe groter de groep die moet integreren/aanpassen, en hoe kleiner de groep waaraan ze dat zouden moeten doen, hoe kleiner de kans van slagen.
Klopt. Vooralsnog zie ik geen onoverkomelijk probleem.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168230543
Maar ik weet het goed gemaakt. Ik bookmark dit topic, en wed er een kratje bier om dat we over 5?10? jaar niet onder sharia-wetgeving leven.

Any takers?
"Pools are perfect for holding water"
pi_168230864
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:00 schreef probeer het volgende:
Maar ik weet het goed gemaakt. Ik bookmark dit topic, en wed er een kratje bier om dat we over 5?10? jaar niet onder sharia-wetgeving leven.

Any takers?
Niet verder kunnen kijken dan 10 jaar. :')

Bonuslinkje.

Boeit verder niet voor jou. Met een beetje geluk ben je tegen die tijd al dood. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 18-01-2017 09:39:22 ]
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_168230941
Vroeger op school had je al die plaatjes in je geschiedenisboek staan omtrent hoe verschillende culturen steeds weer werden verdreven door een andere cultuur. De huidige westerse cultuur zal als zij niet veranderd ook niets meer of minder zijn dan een verdwijnend kleurtje in de boeken van de toekomst.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_168232540
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:19 schreef probeer het volgende:

[..]

Persoonlijke beledigingen, prima, je doet maar. Daar hebben jullie sowieso een handje van.

Maar vind je een doodsverwensing niet een beetje te ver gaan? Ik wel namelijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:30 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Realisme als belediging opvatten en over ruim een halve eeuw als doodsverwensing zien. _O-
Ik werd recent nog uitgemaakt voor ''domme nazi'' door Ser-stuurpicsvanjetieten omdat ik vóór het verbieden ben van ongelijkheid tussen man/vrouw/home/hetero en het kapot maken van de vrijheid van mening/expressie. :+ 8)7

En nee, beste probeer, het is absoluut geen doodsverwensing.

Plus; link negeren. Okee. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door SpaceOddity op 17-01-2017 22:01:58 ]
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_168233180
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:55 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]


[..]

Ik werd recent nog uitgemaakt voor ''domme nazi'' door Ser-stuurpicsvanjetieten omdat ik vóór het verbieden ben van ongelijkheid tussen man/vrouw/home/hetero en het kapot maken van de vrijheid van mening/expressie. :+ 8)7

En nee, beste probeer, het is absoluut geen doodsverwensing.

Plus; link negeren. Okee. :')
Excuses dat ik 'jullie' gebruikte, dat was oneerlijk en had 'bepaalde mensen in dit soort topics' moeten zijn. Ik was wat aangebrand.

Verder snap je natuurlijk dat ik niets te maken heb met wat anderen zeggen. Al snap ik je punt, dat soort shit gebeurt inmiddels over en weer.

Ik ben blij dat je het niet zo bedoelde, fijn dat dat opgehelderd is.

En over die link, tsja och.. Ben er nog steeds niet bang voor om 'geislamiseerd' te worden. En al zeker nu niet, dat zie ik dan over 50+ jaar wel. Het is toch niet alsof 'we' er (nu) iets aan kunnen doen dat die lui neuken als konijnen.

Het is zoals het is.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 17 januari 2017 @ 23:05:41 #153
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168234987
Eigenlijk is de ondergang van Europa al ingezet met de Eerste Wereldoorlog. 1914. Feitelijk is het sinds dien alleen maar bergafwaarts gegaan, al was dat niet altijd zichtbaar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_168235228
De oorzaak is simpel: Open grenzen. Grenzen sluiten en alle moslims Europa uit. Moeilijker dan dat is het niet.

Voor moslims zijn er moslim landen, Europa had de grenzen niet moeten openen voor moslims.
pi_168235305
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 23:05 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk is de ondergang van Europa al ingezet met de Eerste Wereldoorlog. 1914. Feitelijk is het sinds dien alleen maar bergafwaarts gegaan, al was dat niet altijd zichtbaar.
Waarom toen al?

Ik denk dat de ondergang is ingezet rond 1950, met het hier naartoe halen van arbeiders uit niet-westerse landen in West-Europa. Los van de oorlogen, maar die waren tijdelijk van aard. Dit proces ging in de hoogste versnelling vanaf 1968, na de mars door de instituties.

Door het communisme zijn veel ontwikkelingen in Oost-Europa pas in de jaren '90 ingezet. West-Europa probeert ook Oost-Europa op te zadelen met niet-westerlingen. We kunnen alleen maar hopen dat ze in Oost-Europa niet dezelfde fouten maken en zich laten verleiden door West-Europees geld.
pi_168238415
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 23:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De oorzaak is simpel: Open grenzen. Grenzen sluiten en alle moslims Europa uit. Moeilijker dan dat is het niet.

Voor moslims zijn er moslim landen, Europa had de grenzen niet moeten openen voor moslims.
Dit dus.

En ze zeer zeker niet moeten behandelen alsof het zielige mensjes zijn die effe vertroeteld moeten worden.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_168238707
Iedereen met een bepaald geloof een continent af ja? Europa zuiveren van moslims ja?
Ja doei.
  woensdag 18 januari 2017 @ 09:51:50 #158
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168238803
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 23:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Waarom toen al?

Ik denk dat de ondergang is ingezet rond 1950, met het hier naartoe halen van arbeiders uit niet-westerse landen in West-Europa. Los van de oorlogen, maar die waren tijdelijk van aard. Dit proces ging in de hoogste versnelling vanaf 1968, na de mars door de instituties.

Door het communisme zijn veel ontwikkelingen in Oost-Europa pas in de jaren '90 ingezet. West-Europa probeert ook Oost-Europa op te zadelen met niet-westerlingen. We kunnen alleen maar hopen dat ze in Oost-Europa niet dezelfde fouten maken en zich laten verleiden door West-Europees geld.
Het morele verval, de enorme verwoestingen, de miljoenen doden, de aanvang van het verlies van de koloniale Europese rijken, de overgang van de macht in Europa naar de VS en de USSR en het diep wortelen van een -overdreven- pacifisme binnen de Europese volksaard.

In plaats van WOI hadden we heel Afrika totaal kunnen koloniseren met volksplantingen in ieder land. In plaats van WOII hadden we dat met India en China kunnen doen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_168238830
quote:
15s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Iedereen met een bepaald geloof een continent af ja? Europa zuiveren van moslims ja?
Motorbendes, sektes, bepaalde organisaties en verenigingen zijn ook verboden. Terwijl die gezamenlijk nog niet eens voor 1% de ellende veroorzaken welke door de islam veroorzaakt word. Ik heb al vaak genoeg voorbeelden gegeven dat er complete groepen over één kam geschoren worden en het merendeel onschuldig is en toch de dupe. Niemand maakt zich daar druk om omdat het niet onder een "geloof" valt. Bij de islam is dat anders, het is een geloof dus alles is getolereerd.

Er zijn meer radicale moskeeën dan criminele motorclubs, er zijn meer kinderen uitgehuwelijkt in de islam dan dat er westerse pedofielen zijn, er zijn meer islamitische relschoppers die straatterreur veroorzaken dan dat er rellende voetbalsupporters rondlopen, er vallen meer doden in naam van de islam dan dat mensen in een sekte zelfmoord plegen. En toch worden alle andere zaken aangepakt door een hoop verboden waar een groot gedeelte onschuldigen het slachtoffer van zijn en op de islam mag je geen kritiek hebben want dan ben je een racist.
pi_168238871
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Motorbendes, sektes, bepaalde organisaties en verenigingen zijn ook verboden. Terwijl die gezamenlijk nog niet eens voor 1% de ellende veroorzaken welke door de islam veroorzaakt word. Ik heb al vaak genoeg voorbeelden gegeven dat er complete groepen over één kam geschoren worden en het merendeel onschuldig is en toch de dupe. Niemand maakt zich daar druk om omdat het niet onder een "geloof" valt. Bij de islam is dat anders, het is een geloof dus alles is getolereerd.

Er zijn meer radicale moskeeën dan criminele motorclubs, er zijn meer kinderen uitgehuwelijkt in de islam dan dat er westerse pedofielen zijn, er zijn meer islamitische relschoppers die straatterreur veroorzaken dan dat er rellende voetbalsupporters rondlopen, er vallen meer doden in naam van de islam dan dat mensen in een sekte zelfmoord plegen. En toch worden alle andere zaken aangepakt door een hoop verboden waar een groot gedeelte onschuldigen het slachtoffer van zijn en op de islam mag je geen kritiek hebben want dan ben je een racist.
Ik vind racist tegenwoordig dan ook gewoon een geuzennaam.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168238951
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind racist tegenwoordig dan ook gewoon een geuzennaam.
Mwa, ik ga er al standaard van uit dat het automatische woordenboek van die linkse rakkers "realist" veranderd in "racist" :P
pi_168239154
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het morele verval, de enorme verwoestingen, de miljoenen doden, de aanvang van het verlies van de koloniale Europese rijken, de overgang van de macht in Europa naar de VS en de USSR en het diep wortelen van een -overdreven- pacifisme binnen de Europese volksaard.
Wat noem je moreel verval? In het westen, in de minder religieuze landen zijn mensenrechten veel meer gerespecteerd dan in religieuze landen. Dus hoezo, moreel verval?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:21:49 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168239174
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:20 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat noem je moreel verval? In het westen, in de minder religieuze landen zijn mensenrechten veel meer gerespecteerd dan in religieuze landen. Dus hoezo, moreel verval?
Het morele verval van deze oorlogen zelf, waarin burgers voor het eerst massaal slachtoffer werden, waarin gifgas gebruikt werd, waarin het individu geen enkele rol meer speelde. En na de oorlog de decadentie, het nihilisme, het socialisme.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_168239267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dit soort claims :') Gewoon vooral lekker doorgaan met paniekzaaien... maargoed, het is dan ook de Daily Mail.... Dus dat is niet zo verrassend.
Het is geen paniekzaakien. Immigranten krijgen veel meer kinderen dan de gemiddelde Europeaan.

Dan is het gewoon een kwestie van tijd. Daar is niets paniekzaaien of aluhoedje of wat dan ook aan.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_168239295
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het morele verval van deze oorlogen zelf, waarin burgers voor het eerst massaal slachtoffer werden, waarin gifgas gebruikt werd, waarin het individu geen enkele rol meer speelde.
We hebben sinds deze oorlogen de Geneefse conventies gekregen. Oorlogen zijn altijd barbaars en zullen barbaars blijven, maar ze zijn niet barbaarser geworden.
quote:
En na de oorlog de decadentie, het nihilisme, het socialisme.
En mensenrechten, welvaart en vrijheden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168239354
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:30 schreef truthortruth het volgende:

[..]

We hebben sinds deze oorlogen de Geneefse conventies gekregen. Oorlogen zijn altijd barbaars en zullen barbaars blijven, maar ze zijn niet barbaarser geworden.

[..]

En mensenrechten, welvaart en vrijheden.
Barbaarser in de zin van veel meer slachtoffers met veel minder middelen. Wat dat betreft is de mens natuurlijk wel een ontzettend destructief en barbaars wezen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168239664
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Barbaarser in de zin van veel meer slachtoffers met veel minder middelen. Wat dat betreft is de mens natuurlijk wel een ontzettend destructief en barbaars wezen.
We zijn wel effectiever geworden, dat wel.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168239728
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

We zijn wel effectiever geworden, dat wel.
Dat valt ook nog wel mee, WO2 staat aan kop maar daaronder staan veel uit de tijd van voor het buskruit.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_by_death_toll
pi_168248670
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waarom zou je er voor jezelf niet het beste van maken? Het is niet zo dat de moslims door (hun) verraad het Avondland in handen krijgen. Ze krijgen het op een presenteerblaadje aangeboden. Ik geloof dat het niet de islam an sich is die onze ondergang is, dat was net zo goed een andere vitalere stroming geweest. Het is onze eigen slapheid, decadentie en het sinistere cultureel-Marxisme dat ons de das om doet.

Als man is het onder de islam nog redelijk toeven. Vlak ook de factor ethniciteit niet uit. Nederlanders of Duitsers met islam is toch heel wat anders dan Afrikanen of Arabieren. Ik denk dat we nog steeds tot grote dingen in staat zullen zijn.
Voor mij zou die vraag veel meer vanzelfsprekend moeten zijn dan voor jou. Heb jij geen toekomstwens voor 't kroost? Een eventuele (klein)dochter of voor een vrouw, een zus, een nichtje.

Ik denk dat het cultureel-marxisme het in elk geval in een versnelling heeft gezet en mogelijk zelfs ook de slapheid, het feminine, heeft geïnjecteerd. Als het een langere termijn strategie was, dan vervalt wmb wel deel van 'de eigen schuld' - alhoewel die injecties geen invloed zouden hebben als we niet zo decadent (wereldvreemd) waren geweest. Of gaat het zelfs zover dat de welvaart was gegeven teneinde het cm streven?

Wat betreft etniciteit, dat valt nog te bezien...zoals we eerder hebben geleerd wordt die groep een minderheid, waarschijnlijk onderdrukt (vanwege het etnische, moslim of niet). In hoeverre ze nog een stempel kunnen drukken is nog maar de vraag...
pi_168248721
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Omdat ik liever dat in mijn ogen erg kleine risico loop dan me als een boze racist te gedragen en mensen buiten te sluiten, of erger.
Volgens mij ben jij eerder akkoord gegaan met de stelling dat het risico helemaal niet zo klein is. En volgens mij gaat het jou meer om de angst dat je als racist gezien wordt daar (cultureel/etnisch) zelfbehoud niet gelijkstaat aan racisme. Dat moet je toch wel begrijpen, lijkt mij.
  woensdag 18 januari 2017 @ 18:29:45 #171
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168249467
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Motorbendes, sektes, bepaalde organisaties en verenigingen zijn ook verboden. Terwijl die gezamenlijk nog niet eens voor 1% de ellende veroorzaken welke door de islam veroorzaakt word. Ik heb al vaak genoeg voorbeelden gegeven dat er complete groepen over één kam geschoren worden en het merendeel onschuldig is en toch de dupe. Niemand maakt zich daar druk om omdat het niet onder een "geloof" valt. Bij de islam is dat anders, het is een geloof dus alles is getolereerd.

Er zijn meer radicale moskeeën dan criminele motorclubs, er zijn meer kinderen uitgehuwelijkt in de islam dan dat er westerse pedofielen zijn, er zijn meer islamitische relschoppers die straatterreur veroorzaken dan dat er rellende voetbalsupporters rondlopen, er vallen meer doden in naam van de islam dan dat mensen in een sekte zelfmoord plegen. En toch worden alle andere zaken aangepakt door een hoop verboden waar een groot gedeelte onschuldigen het slachtoffer van zijn en op de islam mag je geen kritiek hebben want dan ben je een racist.
Omdat ze dat niet durven. Ook niet alleen salafisme bv.

Zou je dat namelijk écht doen, krijg je oorlog. 100% zeker. En 'dat moeten we niet willen' is de gedachte van de machthebbenden in Europa. Dat beseft men gewoon, al zullen ze dat nooit met zo veel woorden brengen.
Dus daarom hoef je dat soort maatregelen niet te verwachten. Kan het volk willen tot ze ons wegen, maar de meeste leden van 'het volk' die zulke dingen roepen overzien dat niet. De elite wel. Daarom is men heel voorzichtig daarmee.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_168253780
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij eerder akkoord gegaan met de stelling dat het risico helemaal niet zo klein is.
Daar mag je me even op wijzen, volgens mij heb ik dat niet gezegd of ben ik daar ook niet akkoord mee gegaan. Jij stelde dat die islamisering afhangt van het aantal moslims (dat hierheen komt?), en zei ik vervolgens dat dat inderdaad oa een factor is.

quote:
En volgens mij gaat het jou meer om de angst dat je als racist gezien wordt [..]
Volgens mij niet, maar je staat vrij om dat te denken hoor.

quote:
[..] daar (cultureel/etnisch) zelfbehoud niet gelijkstaat aan racisme. Dat moet je toch wel begrijpen, lijkt mij.
Klopt, dat staat niet gelijk. Dat racisme heeft meer te maken met hoe sommige mensen zich uitdrukken tegen een instroom van mensen die het islamitische geloof aanhangen.

[ Bericht 9% gewijzigd door probeer op 19-01-2017 01:40:16 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_168260946
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind racist tegenwoordig dan ook gewoon een geuzennaam.
Blanke mannen moeten weer trots mogen zijn om wie ze zijn.

Je eigen ras steunen is heel normaal. Het is heel raar dat het blanken verboden is om voor het eigen ras op te komen, dan is het racisme. Alle andere rassen doen het ook, maar dan is het geen racisme.

Genoeg=genoeg. Weg met die multiculturele samenlevingen!
pi_168261029
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 01:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Blanke mannen moeten weer trots mogen zijn om wie ze zijn.

Je eigen ras steunen is heel normaal. Het is heel raar dat het blanken verboden is om voor het eigen ras op te komen, dan is het racisme. Alle andere rassen doen het ook, maar dan is het geen racisme.

Genoeg=genoeg. Weg met die multiculturele samenlevingen!
Blanke mannen moeten weer trots zijn op wat ze zijn...dus, klootzakken moeten trots zijn dat ze klootzakken zijn, pedofielen moeten trotst zijn dat ze pedofiel zijn of zie ik dat verkeerd?

Genoeg is genoeg, inderdaad. Iets waar je nooit iets voor hebt te doen is niet iets om trots op te zijn of ben je er trots op dat je gaat plassen? nou ja, jij mischien wel.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168261085
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 01:51 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Blanke mannen moeten weer trots hun land, cultuur en hun volk met vuist (als politie het niet mag) verdedigen. :Y
Wauw ... ben trots op jou :Y :+
pi_168261112
In tegenstelling tot wat de TT zegt zal ik in ieder geval nooit een moslim zijn, ik heb wel wat beters te doen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168261116
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 02:47 schreef Hathor het volgende:
In tegenstelling tot wat de TT zegt zal ik in ieder geval nooit een moslim zijn, ik heb wel wat beters te doen.
Tegen die tijd (TT) heb jij geen keuze meer en hebt dus ook niets beters meer te doen.
pi_168262060
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 01:51 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Blanke mannen moeten weer trots zijn op wat ze zijn...dus, klootzakken moeten trots zijn dat ze klootzakken zijn, pedofielen moeten trotst zijn dat ze pedofiel zijn of zie ik dat verkeerd?
Klootzak en pedofiel zijn is geen positieve eigenschap.

Vrijwel alle van alle vooruitgang, innovatie op alle gebieden - wetenschappelijk, cultureel, literair, filosofisch - is voor rekening van de blanke man. Ook blanke vrouwen hebben het nodige bereikt. Zwarten helemaal niets. 0,0. Alleen maar ellende. Daarom was - zeker tot 1914 - Europa een bloeiend continent en was alles daar buiten een grote rotzooi. Denk daar maar eens over na.
  donderdag 19 januari 2017 @ 09:11:55 #179
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_168262121
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Klootzak en pedofiel zijn is geen positieve eigenschap.

Vrijwel alle van alle vooruitgang, innovatie op alle gebieden - wetenschappelijk, cultureel, literair, filosofisch - is voor rekening van de blanke man. Ook blanke vrouwen hebben het nodige bereikt. Zwarten helemaal niets. 0,0. Alleen maar ellende. Daarom was - zeker tot 1914 - Europa een bloeiend continent en was alles daar buiten een grote rotzooi. Denk daar maar eens over na.
Geloof je dit soort onzin echt? :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_168262143
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

Geloof je dit soort onzin echt? :')
Ik ben bang dat hij dit echt geloofd.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168262149
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind racist tegenwoordig dan ook gewoon een geuzennaam.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Klootzak en pedofiel zijn is geen positieve eigenschap.

Vrijwel alle van alle vooruitgang, innovatie op alle gebieden - wetenschappelijk, cultureel, literair, filosofisch - is voor rekening van de blanke man. Ook blanke vrouwen hebben het nodige bereikt. Zwarten helemaal niets. 0,0. Alleen maar ellende. Daarom was - zeker tot 1914 - Europa een bloeiend continent en was alles daar buiten een grote rotzooi. Denk daar maar eens over na.
Weet je het zeker Hathor?
  donderdag 19 januari 2017 @ 09:14:52 #182
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_168262150
quote:
9s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik ben bang dat hij dit echt geloofd.
En teken van de achteruitgang van de westerse cultuur. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_168262170
quote:
13s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

Geloof je dit soort onzin echt? :')
;(
Ja doei.
pi_168262303
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Klootzak en pedofiel zijn is geen positieve eigenschap.

Vrijwel alle van alle vooruitgang, innovatie op alle gebieden - wetenschappelijk, cultureel, literair, filosofisch - is voor rekening van de blanke man. Ook blanke vrouwen hebben het nodige bereikt. Zwarten helemaal niets. 0,0. Alleen maar ellende. Daarom was - zeker tot 1914 - Europa een bloeiend continent en was alles daar buiten een grote rotzooi. Denk daar maar eens over na.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islamic_Golden_Age

Lees maar eens de hoofdstukken mathematics and science. En voordat je een stomme opmerking maakt: Er waren toen ook heel veel donkere mensen in de Arabische Wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door FoolWithMokey op 19-01-2017 10:14:53 ]
Sisco Certified
pi_168262423
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:24 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islamic_Golden_Age

Lees maar eens de hoofdstukken mathematics and science. En voordat je het een stomme opmerking maakt: Er waren toen ook heel veel donkere mensen in de Arabische Wereld.
0,0, FwM, 0,0.
Ja doei.
  donderdag 19 januari 2017 @ 09:43:35 #186
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_168262702
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:14 schreef kipknots het volgende:

[..]

[..]

Weet je het zeker Hathor?
Hathor is een verwijzing naar een Egyptische godin met als belangrijkste verschijningsvorm dat van een koe. Bedacht door een volk met als dominante huidskleur bruin tot zwart. Best een grappige nick dus.



[ Bericht 4% gewijzigd door Megumi op 19-01-2017 09:49:06 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_168262720
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 02:50 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Tegen die tijd (TT) heb jij geen keuze meer en hebt dus ook niets beters meer te doen.
Ik heb altijd een keuze.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168262737
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:14 schreef kipknots het volgende:

[..]

[..]

Weet je het zeker Hathor?
Ja hoor.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 19 januari 2017 @ 09:56:01 #189
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_168262984
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Klootzak en pedofiel zijn is geen positieve eigenschap.

Vrijwel alle van alle vooruitgang, innovatie op alle gebieden - wetenschappelijk, cultureel, literair, filosofisch - is voor rekening van de blanke man. Ook blanke vrouwen hebben het nodige bereikt. Zwarten helemaal niets. 0,0. Alleen maar ellende. Daarom was - zeker tot 1914 - Europa een bloeiend continent en was alles daar buiten een grote rotzooi. Denk daar maar eens over na.
Doet me ook trouwens een beetje denken aan een Engelse admiraal die zij die spleetogen zijn te dom om ons te verslaan. En als ze het lukt eet ik mijn hoed op. Meen me ook te herinneren dat zijn Japanse tegenstander tijdens een overgave hem derhalve ook gevraagd heeft dat ook te doen. Lastig met stokjes denk ik trouwens. Plus dat de Engelsen vervolgens mensen nodig hadden die volgens jou 0.0 kunnen om deze vijand te verslaan. Denk daar maar eens over na.

[ Bericht 1% gewijzigd door Megumi op 19-01-2017 10:15:38 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 19 januari 2017 @ 10:17:24 #190
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_168263449
De bisschop heeft gelijk als hij zegt dat de islam een groot gevaar is voor Europa. Maar de oplossing is niet meer catholicisme. Al is dat een lesser evil dan de islam.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 19 januari 2017 @ 10:21:29 #191
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_168263534
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
De bisschop heeft gelijk als hij zegt dat de islam een groot gevaar is voor Europa. Maar de oplossing is niet meer catholicisme. Al is dat een lesser evil dan de islam.
Je kan ook zeggen dat de islam in het bestrijden van dom geloof een inhaal slag moeten maken. Het indammen van catholisime ging ook met best wel wat geweld gepaard. Met als resultaat dat alleen kinderen die zwakker zijn echt nog kwetsbaar zijn voor deze crimi.. organisatie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_168263708
Het is sowieso te zot voor woorden dat in deze tijd van techniek en vooruitgang hele volken blijven vasthouden aan de geschriften van eeuwen geleden die tegenwoordig nergens meer op van toepassing zijn. Religie moet gewoon het raam uit gekieperd worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168264121
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:31 schreef Hathor het volgende:
Het is sowieso te zot voor woorden dat in deze tijd van techniek en vooruitgang hele volken blijven vasthouden aan de geschriften van eeuwen geleden die tegenwoordig nergens meer op van toepassing zijn. Religie moet gewoon het raam uit gekieperd worden.
Helemaal mee eens. Ik snap echt niet hoe een volwassen iemand kan geloven in zoiets als een van de abrahamitische religies. Het is te zot voor woorden.
Sisco Certified
  donderdag 19 januari 2017 @ 11:11:07 #194
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168264323
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat valt ook nog wel mee, WO2 staat aan kop maar daaronder staan veel uit de tijd van voor het buskruit.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_by_death_toll
Nou ja, daar staan dan ook veel conflicten tussen die een eeuw of langer geduurd hebben.
pi_168265017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Klootzak en pedofiel zijn is geen positieve eigenschap.

Vrijwel alle van alle vooruitgang, innovatie op alle gebieden - wetenschappelijk, cultureel, literair, filosofisch - is voor rekening van de blanke man. Ook blanke vrouwen hebben het nodige bereikt. Zwarten helemaal niets. 0,0. Alleen maar ellende. Daarom was - zeker tot 1914 - Europa een bloeiend continent en was alles daar buiten een grote rotzooi. Denk daar maar eens over na.
Ik moet hier echt om lachen, in 1914 was een poster als deze vermoedelijk op het land werkzaam geweest met een minimaal bestaan en een dag verwijderd van de honger. Oh, en verplicht groeten naar de baas die alle macht had. Wat een triestheid, zeg, als 1914 het hoogtepunt was voor je dan spoor je niet.

Maar goed, als je maar trots bent op je blankheid, he? Ik zie dat zo voor me "Zo, jongen, wat heb jij bereikt in je leven?".. "Nou, ik ben blank geboren EN gebleven!"..."oh, wow, nou, wees er maar trots op, hier, ga even lekker een uurtje op de zonnebank!"
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168265192
Redelijk wat white surpremacists in dit topic.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168265208
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:56 schreef Barbusse het volgende:
Redelijk wat white surpremacists in dit topic.
Jij deugmens jij. :{

Je vindt jezelf zeker echt heel wat omdat je mensen niet afschrijft op een huidskleur of geloof.
Ja doei.
  Eindredactie Games donderdag 19 januari 2017 @ 12:06:18 #198
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_168265360
Het was natuurlijk een kwestie van afwachten voordat Jan 'negers-zijn-nergens-goed-voor' Korteachternaam het topic kwam verzieken met zijn misselijkmakende grootheidswaan.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_168265595
quote:
9s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij deugmens jij. :{

Je vindt jezelf zeker echt heel wat omdat je mensen niet afschrijft op een huidskleur of geloof.
Uitgezonderd dat ik mezelf heel wat zou vinden; ik schrijf mensen af of bij op basis van wat men zegt of doet. Religie en huidskleur vind ik niet zo belangrijk nee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168265641
Waarom reageer je daar zo serieus op?
Ja doei.
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:24:41 #201
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_168265708
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Uitgezonderd dat ik mezelf heel wat zou vinden; ik schrijf mensen af of bij op basis van wat men zegt of doet. Religie en huidskleur vind ik niet zo belangrijk nee.
Op zich wel intressant 99.9% van de mensen doet dat namelijk bewust of onbewust wel. Dat maakt jou intressant voor de wetenschap. :)
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Eindredactie Games donderdag 19 januari 2017 @ 12:28:34 #202
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_168265770
quote:
11s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:24 schreef Megumi het volgende:

[..]

Op zich wel intressant 99.9% van de mensen doet dat namelijk bewust of onbewust wel. Dat maakt jou intressant voor de wetenschap. :)
Nou ja Barbusse heeft het over afschrijven hè, dat is nog een stapje verder dan bevooroordeeld zijn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:30:29 #203
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_168265800
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:28 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nou ja Barbusse heeft het over afschrijven hè, dat is nog een stapje verder dan bevooroordeeld zijn.
Met je eens maar bevoordeeld zijn is stap 1.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_168265870
quote:
9s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom reageer je daar zo serieus op?
Sorry :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:43:20 #205
198365 Morendo
The Real Deal
pi_168265999
quote:
9s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij deugmens jij. :{

Je vindt jezelf zeker echt heel wat omdat je mensen niet afschrijft op een huidskleur of geloof.
Waarom zou je iemand niet mogen afschrijven op een geloof, levensbeschouwing of politieke overtuiging?

Merkwaardig dogma van onze tijd, wat mij betreft.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_168266050
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:43 schreef Morendo het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand niet mogen afschrijven op een geloof, levensbeschouwing of politieke overtuiging?

Merkwaardig dogma van onze tijd, wat mij betreft.
Omdat je, zolang je die persoon niet kent, niet kunt weten hoe die persoon invulling geeft aan zijn of haar dagelijkse leven nav die overtuigingen.

Aannames kun je wel maken. Mja. Assumptions are the roads to total cluster fucks. Imho.

[ Bericht 1% gewijzigd door Barbusse op 19-01-2017 12:52:22 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:00:18 #207
198365 Morendo
The Real Deal
pi_168266217
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omdat je, zolang je die persoon niet kent, niet kunt weten hoe die persoon invulling geeft in het dagelijks leven nav die overtuigingen.

Aannames kun je wel maken. Mja. Assumptions are the roads to total cluster fucks. Imho.
Het lijkt mij dat je dat al wel verdisconteerd hebt in het al dan niet afschrijven van iemand. Een communist in name only (CINO) is anders dan een communist die jou continu lastig valt met theorietjes over collectivisering van kapitaalgoederen in de 21e eeuw.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_168269578
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:00 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat je dat al wel verdisconteerd hebt in het al dan niet afschrijven van iemand. Een communist in name only (CINO) is anders dan een communist die jou continu lastig valt met theorietjes over collectivisering van kapitaalgoederen in de 21e eeuw.
Ik heb geen idee wat je bedoelt hier mee :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168271313
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omdat je, zolang je die persoon niet kent, niet kunt weten hoe die persoon invulling geeft aan zijn of haar dagelijkse leven nav die overtuigingen.

Aannames kun je wel maken. Mja. Assumptions are the roads to total cluster fucks. Imho.
Je kunt een inschatting maken. Bepalen dat zo een inschatting niet zinvol is, is een aanname. En zoals je zegt...Assumptions...
pi_168272571
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je kunt een inschatting maken. Bepalen dat zo een inschatting niet zinvol is, is een aanname. En zoals je zegt...Assumptions...
Ik kan een inschatting maken natuurlijk. Maar waarom zou ik dat doen voordat ik ook maar enige interactie met iemand heb gehad?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168273280
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 18:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik kan een inschatting maken natuurlijk. Maar waarom zou ik dat doen voordat ik ook maar enige interactie met iemand heb gehad?
Het belangrijke hierin is dat je niet het individu beoordeeld (dat is althans niet de intentie) maar de groep waarbinnen het individu bestaat. Het kan zijn dat de groep 'als groep' bepaalde eigenschappen draagt die een positieve of negatieve invloed kunnen uitoefenen op hetgeen jij belangrijk acht, zeg de toekomst van Nederland of Europa, of misschien breder, de wereld.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2017 18:44:36 ]
pi_168279053
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 18:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het belangrijke hierin is dat je niet het individu beoordeeld (dat is althans niet de intentie) maar de groep waarbinnen het individu bestaat. Het kan zijn dat de groep 'als groep' bepaalde eigenschappen draagt die een positieve of negatieve invloed kunnen uitoefenen op hetgeen jij belangrijk acht, zeg de toekomst van Nederland of Europa, of misschien breder, de wereld.
Dat is wat jij belangrijk vind afgaande op je postgeschiedenis, niet ik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168279605
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2017 21:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is wat jij belangrijk vind afgaande op je postgeschiedenis, niet ik.
En vandaar het verval van het Westen. Sluit allemaal weer naadloos aan.
pi_168284242
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2017 22:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

En vandaar het verval van het Westen. Sluit allemaal weer naadloos aan.
Als dit het verval is dan heb ik toch de rare gedachte dat het een flink stuk beter is dan het in 1914 was.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168284525
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:47 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Maar goed, als je maar trots bent op je blankheid, he? Ik zie dat zo voor me "Zo, jongen, wat heb jij bereikt in je leven?".. "Nou, ik ben blank geboren EN gebleven!"..."oh, wow, nou, wees er maar trots op, hier, ga even lekker een uurtje op de zonnebank!"
Die trots heeft natuurlijk geen betrekking op blank zijn als verworvenheid (want dat is het niet), maar wat ons ras heeft bereikt. Overigens hebben zwarten recht op dezelfde trots. Sterker nog, die hebben ze ook. Alleen bij blanken is het racisme, bij andere rassen/kleuren is het geen racisme, dat is het grote probleem van vandaag.
pi_168284568
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 00:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die trots heeft natuurlijk geen betrekking op blank zijn als verworvenheid (want dat is het niet), maar wat ons ras heeft bereikt. Overigens hebben zwarten recht op dezelfde trots. Sterker nog, die hebben ze ook. Alleen bij blanken is het racisme, bij andere rassen/kleuren is het geen racisme, dat is het grote probleem van vandaag.
Nee hoor, dat is helemaal geen groot problem. Het klimaat is een groot probleem, werkeloosheid is een groot probleem, blanke mensen die zichzelf zielig vinden omdat ze niet trots "mogen" zijn op hun blankheid? Totaal geen probleem.

PS: als je alle verdiensten opeist van de "blanken" dan accepteer je ook alle shit die blanken gedaan hebben en doen, toch?
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168284589
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 00:47 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is helemaal geen groot problem. Het klimaat is een groot probleem, werkeloosheid is een groot probleem, blanke mensen die zichzelf zielig vinden omdat ze niet trots "mogen" zijn op hun blankheid? Totaal geen probleem.

PS: als je alle verdiensten opeist van de "blanken" dan accepteer je ook alle shit die blanken gedaan hebben en doen, toch?
klimaat? De mondiale bevolkingsgroei, metname in de derdewereld, is het probleem. En de islam uiteraard. Grootste probleem in West-Europa is de schade als gevolg van het cultureel-marxisme waar nog steeds geen einde aan is gekomen. Alle tradities en oorspronkelijke cultuur is reeds vernietigd.
pi_168284615
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 00:47 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is helemaal geen groot problem. Het klimaat is een groot probleem, werkeloosheid is een groot probleem, blanke mensen die zichzelf zielig vinden omdat ze niet trots "mogen" zijn op hun blankheid? Totaal geen probleem.

PS: als je alle verdiensten opeist van de "blanken" dan accepteer je ook alle shit die blanken gedaan hebben en doen, toch?
Welke shit? Ieder ras doet leuke en minder leuke dingen. Voor alle vooruitgang zijn blanken verantwoordelijk. Dat kun je racisme vinden, maar de feiten liegen niet.
pi_168284619
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 00:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

klimaat? De mondiale bevolkingsgroei, metname in de derdewereld, is het probleem. En de islam uiteraard.
Je bedoelt de Islamieten die radicaliseren nadat de blanken een illegale oorlog begonnen in het Midden Oosten? Ja, dat is wel een probleem...goh, wat zullen we daar nou eens aan doen, he?

En nee, bevolkingsgroei is het probleem niet, maar goed, aan die discussie begin ik niet eens.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168284634
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 00:50 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Je bedoelt de Islamieten die radicaliseren nadat de blanken een illegale oorlog begonnen in het Midden Oosten? Ja, dat is wel een probleem...goh, wat zullen we daar nou eens aan doen, he?

En nee, bevolkingsgroei is het probleem niet, maar goed, aan die discussie begin ik niet eens.
De wereldwijde bevolking is sinds de jaren 50 verdrievoudigd en jij ontkent dat dit een probleem is?
De hongersnood in Afrika is dankzij de westerling al vele malen opgelost, maar omdat ze daar niet kunnen stoppen met fokken als konijnen, blijft het probleem maar terugkomen. En dan maar weer een giro 555 actie er tegenaan..
pi_168284640
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 00:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Welke shit? Ieder ras doet leuke en minder leuke dingen. Voor alle vooruitgang zijn blanken verantwoordelijk. Dat kun je racisme vinden, maar de feiten liegen niet.
Oh, slavernij, tig heilige oorlogen, massamoorden, onderdrukking van eeuwen, geforceerde bekeringen tot blanke religie, pogroms, jodenvervolging...ga zo maar door.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168284647
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 00:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De wereldwijde bevolking is sinds de jaren 50 verdrievoudigd en jij ontkent dat dit een probleem is?
De hongersnood in Afrika is dankzij de westerling al vele malen opgelost, maar omdat ze daar niet kunnen stoppen met fokken als konijnen, blijft het probleem maar terugkomen. En dan maar weer een giro 555 actie er tegenaan..
Ja hoor, schat, alleen blanke mannen mogen zich vermenigvuldigen. Zo hoort het. Goh, klinkt bekend...
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168284796
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 00:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De wereldwijde bevolking is sinds de jaren 50 verdrievoudigd en jij ontkent dat dit een probleem is?
De hongersnood in Afrika is dankzij de westerling al vele malen opgelost, maar omdat ze daar niet kunnen stoppen met fokken als konijnen, blijft het probleem maar terugkomen. En dan maar weer een giro 555 actie er tegenaan..
Ja, Afrika is duidelijk overbevolkt...

Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168285076
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 00:50 schreef Tijger_nootje het volgende:

de blanken een illegale oorlog begonnen in het Midden Oosten?
Vertel.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_168286400
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2017 22:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

En vandaar het verval van het Westen. Sluit allemaal weer naadloos aan.
"Verval" is een arbritrair begrip. Culturen zijn aan verandering onderhevig. Altijd al geweest, zal altijd zo blijven. Dat jij er bepaalde conclusies aan verbindt is aan jezelf, maar maakt het nog niet een feit.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 09:16:17 #226
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168286676
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 08:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

"Verval" is een arbritrair begrip. Culturen zijn aan verandering onderhevig. Altijd al geweest, zal altijd zo blijven. Dat jij er bepaalde conclusies aan verbindt is aan jezelf, maar maakt het nog niet een feit.
Dat klinkt als cultuurrelativisme.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_168286728
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 09:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat klinkt als cultuurrelativisme.
Wat jij wilt.

Ik ga niet beginnen aan dergelijke non-discussies.

quote:
Uit filosofisch oogpunt kan tegen het cultuurrelativisme worden ingebracht dat het zichzelf in de staart bijt. Het is een norm, een opvatting die alleen in bepaalde stromingen van de westerse cultuur voorkomt. Ook het cultuurrelativisme is dus cultuurgebonden en kan als zodanig volgens zijn eigen principes geen aanspraak maken op algemene geldigheid.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cultuurrelativisme
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168287469
Aantal gemengde relaties neemt toe tot één op de zes http://www.volkskrant.nl/(...)dfff3722136014acd305 via @volkskrant

Nog een berichtje wat sommige users hier zien als een bevestiging van hun theorie mbt "de ondergang van de westerse cultuur"...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168287630
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 10:04 schreef Barbusse het volgende:
Aantal gemengde relaties neemt toe tot één op de zes http://www.volkskrant.nl/(...)dfff3722136014acd305 via @volkskrant

Mooi toch? Liefde O+
Ja doei.
pi_168287708
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 10:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mooi toch? Liefde O+
Je begrijpt er weer eens niks van.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 09:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat klinkt als cultuurrelativisme.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 17:48:53 #231
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_168297712
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 01:07 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ja, Afrika is duidelijk overbevolkt...

[ afbeelding ]
Bevolkingsdichtheid 1 op 1 vergelijken is vrij onzinnig. Zo is bijvoorbeeld Australië al aardig overbevolkt gezien de locale beschikbaarheid aan water.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_168300488
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 08:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

"Verval" is een arbritrair begrip. Culturen zijn aan verandering onderhevig. Altijd al geweest, zal altijd zo blijven. Dat jij er bepaalde conclusies aan verbindt is aan jezelf, maar maakt het nog niet een feit.
Verval als gebruikt begrip was bewust gekozen omdat jouw standpunt breed gedragen wordt en een ideologisch visieloze bevolking brengt tot stand het verval van de vormgevende ideologieën van de cultuur. Dat jij het verval (of voor jouw plezier; de verandering) vervolgens als een normaal gegeven beziet, bevestigd de stelling.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2017 19:04:05 ]
  vrijdag 20 januari 2017 @ 19:07:16 #233
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168300626
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 10:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mooi toch? Liefde O+
Liefde maakt stekeblind.
Fade to Black
pi_168301478
Ben het grotendeels met de beste man eens. De Linkse wegkijkers moeten wakker worden of plaatsmaken, anders gaat het toch echt mis, ook binnen de belachelijk klinkende termijn van 10 jaar.
pi_168302114
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 19:30 schreef koekoe het volgende:
Ben het grotendeels met de beste man eens. De Linkse wegkijkers moeten wakker worden of plaatsmaken, anders gaat het toch echt mis, ook binnen de belachelijk klinkende termijn van 10 jaar.
Je bedoelt namelijk De rechtse die wegkijken of kop in zand steken.
De rechts heeft afgelopen 20 jaar aan regering gezeten! Links in oppositie met vele goeie ideeën of voorstellen, die door regering aldoor wegwuiven..

Nu geef je linkse de schuld van de huidige probleem, lekker hypocriet bezig.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_168302657
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 19:48 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Je bedoelt namelijk De rechtse die wegkijken of kop in zand steken.
De rechts heeft afgelopen 20 jaar aan regering gezeten! Links in oppositie met vele goeie ideeën of voorstellen, die door regering aldoor wegwuiven..

Nu geef je linkse de schuld van de huidige probleem, lekker hypocriet bezig.
Really? Ik ben hypocriet?
Neoliberaal is niet hetzelfde als rechts en de linkse, progressieve flapdrollen hebben wel degelijk schuld aan het graf van de moderne wereld. Ga even heel snel weg, links heeft geen goede ideeën of initiatieven. Wat is hun oplossing voor de huidge problemen dan? Juist die zijn er niet, behalve dan doorgaan op de huidige voet en meer gelijkheid en tolerantie en dat soort dingen die niet gaan werken. Dat is het beleid al juist heel erg lang geweest, zo ongeveer sinds de Tweede Wereldoorlog (in grote lijnen natuurlijk). Links wil alleen maar meer van dit soort onzin en bij alles wat fout gaat lekker naar rechts wijzen en ze voor Nazi's uitmaken als we wel met werkbare oplossingen aan komen. Ga fietsen hypocriete i****t.
pi_168304981
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 19:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Verval als gebruikt begrip was bewust gekozen omdat jouw standpunt breed gedragen wordt en een ideologisch visieloze bevolking brengt tot stand het verval van de vormgevende ideologieën van de cultuur. Dat jij het verval (of voor jouw plezier; de verandering) vervolgens als een normaal gegeven beziet, bevestigd de stelling.
Ik lees slechts aannames..

En verandering is een gegeven. Verval niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168305649
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 20:04 schreef koekoe het volgende:
als we wel met werkbare oplossingen aan komen
Islam verbieden is een 'werkbare oplossing' ja?
Ja doei.
pi_168305860
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Islam verbieden is een 'werkbare oplossing' ja?
Het is zeker mogelijk en het zal zeker werken om een hoop van die mafkezen buiten te houden.
Het zal ook zeker voor een hoop weerstand zorgen.

Punt is dat er redelijk weinig serieuze geluiden zijn om de islam helemaal te verbieden. Wat we willen is de islam zoveel mogelijk indammen door moskeeën zo veel mogelijk te sluiten, het salafisme te verbieden en om gewoon in het algemeen een duidelijke lijn te trekken tot waar de islam mag komen. En ja, dat zal zeker werken.

Wat stel jij dan voor, motorbloempje?
pi_168306206
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik lees slechts aannames..

En verandering is een gegeven. Verval niet.
Waar ben je mee bezig? Een beetje pedant lopen doen vanuit het uiterste van het relativisme is iets voor pubers en niet voor iemand die zich bemoeit met politieke discussies. Alle pogingen tot het vormgeven van zaken in de wereld gebeurd aan de hand van aannames - daar moeten we het simpelweg mee doen. Als men straks een Hitler 2.0. kiest die belooft de gaskamers te heropenen in Duitsland, dan houden we het er toch ook niet op dat het slechts verandering betreft, omdat het overige wat bedacht wordt over wat er uit kan volgen voortkomt uit aannames?
Als je overigens consistent in je denken was geweest, dan had je ook begrepen dat ook 'verandering' niets dan een aanname is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2017 21:39:04 ]
pi_168306559
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waar ben je mee bezig? Een beetje pedant lopen doen vanuit het uiterste van het relativisme is iets voor pubers en niet voor iemand die zich bemoeit met politieke discussies. Alle pogingen tot het vormgeven van zaken in de wereld gebeurd aan de hand van aannames - daar moeten we het simpelweg mee doen. Als men straks een Hitler 2.0. kiest die belooft de gaskamers te heropenen in Duitsland, dan houden we het er toch ook niet op dat het slechts verandering betreft, omdat het overige wat bedacht wordt over wat er uit kan volgen voortkomt uit aannames?
Ik loop pedant te doen? Heb jij wel enige notie van wat je typt? :D
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168306623
Ok, met je laatste edit laat je wel zien hoe ver van de realiteit je staat. Succes met je weekend.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168306681
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Barbusse het volgende:
Ok, met je laatste edit laat je wel zien hoe ver van de realiteit je staat. Succes met je weekend.
Ja, en jij succes met je wereld waarin genocide alleen verandering impliceert.
pi_168306733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:26 schreef koekoe het volgende:

[..]

Het is zeker mogelijk en het zal zeker werken om een hoop van die mafkezen buiten te houden.
Het zal ook zeker voor een hoop weerstand zorgen.

Punt is dat er redelijk weinig serieuze geluiden zijn om de islam helemaal te verbieden. Wat we willen is de islam zoveel mogelijk indammen door moskeeën zo veel mogelijk te sluiten, het salafisme te verbieden en om gewoon in het algemeen een duidelijke lijn te trekken tot waar de islam mag komen. En ja, dat zal zeker werken.

Wat stel jij dan voor, motorbloempje?
Ah, ja, als je maar moskeen sluit dan verdwijnt het vanzelf, toch? En als dat nou toch niet blijkt te werken, wat dan? Tot waar ga jij dan om jouw "gelijk" te halen?
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168306780
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, en jij succes met je wereld waarin genocide alleen verandering impliceert.
Wederom rare aanname die op geen enkele wijze te herleiden valt naar een van mijn posts.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168306835
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:49 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Ah, ja, als je maar moskeen sluit dan verdwijnt het vanzelf, toch? En als dat nou toch niet blijkt te werken, wat dan? Tot waar ga jij dan om jouw "gelijk" te halen?
Beeldenstorm 2.0 verheerlijken danwel promoten. Ik zie geen andere mogelijkheid.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168306956
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:49 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Ah, ja, als je maar moskeen sluit dan verdwijnt het vanzelf, toch? En als dat nou toch niet blijkt te werken, wat dan? Tot waar ga jij dan om jouw "gelijk" te halen?
Simpel, uitzetten van de gasten die toch doorgaan met hun jihad tegen onze maatschappij. Zo moeilijk is het niet om ze op te sporen. Ze hebben geen werk dus staan geregistreerd. Willen ze niet werken en doen ze moeilijk --> eruit! Ze zullen extreem zijn dus andere extremisten opzoeken, wat redelijk makkelijk is aan te pakken zodra je daar beleid voor maakt. Simpelweg maar enkele moskeeën toestaan en die zelf runnen. Bij tekenen van radicalisme --> eruit!
Waarom denken jullie allemaal toch alleen maar in moeilijkheden? Weg met die gasten, ze hebben geen rechten want ze plaatsen zich zelf buiten het kader.

Snap je dan niet wat voor boodschap er van uit gaat zodra ze eindelijk een vorm van tegenstand krijgen? De islam in Nederland kan prima gemoderniseerd worden als je maar wilt. Zodra de scherpe randjes eraf zijn zal de aanwas een stuk minder zijn. Natuurlijk moeten we er ook voor zorgen dat de criminaliteit in de onderklasse omlaag gaat en de participatie omhoog.
pi_168307006
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wederom rare aanname die op geen enkele wijze te herleiden valt naar een van mijn posts.
Jij poogt mijn aanname te bagatelliseren door er tegenover te stellen dat we hoogstens kunnen vaststellen dat dingen (culturen) nou eenmaal veranderen. Waarom ben je niet consistent in deze benadering van de (politieke) wereld? Of je gelooft dat het zin heeft om er iets aan te doen (de verandering te sturen), om het een wel of niet af te keuren, of je gelooft dat niet. Als jij mijn zorg over het verval wegwuift zijnde verandering, waarom zou je iemand anders zorg over bijvoorbeeld een mogelijk aankomende genocide niet met dezelfde logica wegwuiven?
pi_168307083
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Beeldenstorm 2.0 verheerlijken danwel promoten. Ik zie geen andere mogelijkheid.
Die is allang bezig. Joden ontvluchten Europa en kerken en christenen zijn steeds vaker doelwit van de stormende jihadisten.
pi_168307128
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:59 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die is allang bezig. Joden ontvluchten Europa en kerken en christenen zijn steeds vaker doelwit van de stormende jihadisten.
Precies. Vergeet de gangsterjihad ook niet.
pi_168307291
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:55 schreef koekoe het volgende:

[..]

Simpel, uitzetten van de gasten die toch doorgaan met hun jihad tegen onze maatschappij. Zo moeilijk is het niet om ze op te sporen. Ze hebben geen werk dus staan geregistreerd. Willen ze niet werken en doen ze moeilijk --> eruit! Ze zullen extreem zijn dus andere extremisten opzoeken, wat redelijk makkelijk is aan te pakken zodra je daar beleid voor maakt. Simpelweg maar enkele moskeeën toestaan en die zelf runnen. Bij tekenen van radicalisme --> eruit!
Waarom denken jullie allemaal toch alleen maar in moeilijkheden? Weg met die gasten, ze hebben geen rechten want ze plaatsen zich zelf buiten het kader.

Snap je dan niet wat voor boodschap er van uit gaat zodra ze eindelijk een vorm van tegenstand krijgen? De islam in Nederland kan prima gemoderniseerd worden als je maar wilt. Zodra de scherpe randjes eraf zijn zal de aanwas een stuk minder zijn. Natuurlijk moeten we er ook voor zorgen dat de criminaliteit in de onderklasse omlaag gaat en de participatie omhoog.
Ach, moeilijkheden, ik noem er eentje, even snel, de Nederlandse grondwet?

Waarom heb jij wel rechten, btw? Jij roept op tot zaken die strijdig zijn met de Nederlandse cultuur en grondwet, mogen wij jou ook uitzetten? En zo nee, waarom niet?
In the beginning there was nothing, which exploded.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 22:09:33 #252
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168307525
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 22:03 schreef Tijger_nootje het volgende:
ik noem er eentje, even snel, de Nederlandse grondwet?
Er worden wel vaker uitzonderingen gemaakt op de grondwet tbv de moslims. Waarom zou dat opeens een issue zijn, of werkt dat maar een richting op?
pi_168307551
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 22:09 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Er worden wel vaker uitzonderingen gemaakt op de grondwet tbv de moslims. Waarom zou dat opeens een issue zijn, of werkt dat maar een richting op?
Zoals?
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168307558
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 22:03 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Ach, moeilijkheden, ik noem er eentje, even snel, de Nederlandse grondwet?

Waarom heb jij wel rechten, btw? Jij roept op tot zaken die strijdig zijn met de Nederlandse cultuur en grondwet, mogen wij jou ook uitzetten? En zo nee, waarom niet?
De grondwet hebben we zelf gemaakt en kunnen we ook zelf veranderen. Denk je dat de grondwet tijdloos is? De grondwet is sowieso al nutteloos want er worden geen nieuwe wetten aan getoetst. Het is eigenlijk alleen nog maar een middel om je gelijk te kunnen halen in de rechtszaal. De rest is al afgedekt met allerlei rare verdragen.
Strijdig met de Nederlandse cultuur? Je bedoelt de cultuur van laat het beleg van je brood eten door vreemdelingen, zolang dat alleen bij anderen gebeurt is het prima...
Ik zal je vertellen waarom ik "wel rechten heb" en die anderen "niet". Ik zie in dat als ik nu niet van "mijn rechten" gebruik maak straks niemand van ons meer op die rechten aanspraak kan maken. De samenleving houdt in dat je samen met elkaar kan leven en grotendeels dezelfde doelen hebt. Die anderen hebben die doelen niet, die proberen de boel hier over te nemen en het enige dat jullie kunnen zeggen is, 'nou dat is hun goed recht'... Oké, waarom is het dan niet MIJN goed recht om dat te voorkomen?
  vrijdag 20 januari 2017 @ 22:12:55 #255
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168307636
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 22:10 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Zoals?
Hoofddoekje op rijbewijs en onverdoofd je schaap de strot door mogen snijden bijvoorbeeld.
pi_168307661
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 22:10 schreef koekoe het volgende:

[..]

De grondwet hebben we zelf gemaakt en kunnen we ook zelf veranderen. Denk je dat de grondwet tijdsloos is? De grondwet is sowieso al nutteloos want er worden geen nieuwe wetten aan getoetst. Het is eigenlijk alleen nog maar een middel om je gelijk te kunnen halen in de rechtszaal.
Strijdig met de Nederlandse cultuur? Je bedoelt de cultuur van laat het beleg van je brood eten door vreemdelingen, zolang dat alleen bij anderen gebeurt is het prima...
Ik zal je vertellen waarom ik "wel rechten heb" en die anderen "niet". Ik zie in dat als ik nu niet van "mijn rechten" gebruik maak straks niemand van ons meer op die rechten aanspraak kan maken. De samenleving houdt in dat je samen met elkaar kan leven en grotendeels dezelfde doelen hebt. Die anderen hebben die doelen niet, die proberen de boel hier over te nemen en het enige dat jullie kunnen zeggen is, 'nou dat is hun goed recht'... Oké, waarom is het dan niet MIJN goed recht om dat te voorkomen?
Ik doelde meer op de cultuur die we al sinds de 17e eeuw hebben, die van vrijheid van godsdienst.

De boel overnemen? Ze hebben niet eens partij laat staan dat ze stemmen of zelfs maar een serieuze groep zijn in Nederland.

Dus, ik vernietig Nederland en zijn cultuur omdat anders die "anderen" dat doen...terwijl ze daar totaal geen macht of kracht voor hebben.

Wat een malloot.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168307722
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 22:12 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Hoofddoekje op rijbewijs en onverdoofd je schaap de strot door mogen snijden bijvoorbeeld.
Schapen staan in de grondwet? Zo, zo...da's nieuws. Verbod op hoofddoekjes staan in de grondwet? Meer nieuws.

Volgens mij moet jij toch eens de grondwet gaan lezen, je weet niet waar je over praat.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 22:17:49 #258
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168307820
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 22:15 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Schapen staan in de grondwet? Zo, zo...da's nieuws. Verbod op hoofddoekjes staan in de grondwet? Meer nieuws.

Volgens mij moet jij toch eens de grondwet gaan lezen, je weet niet waar je over praat.
Artikel 1 ofzo, gelijkheidsbeginsel :')
Iedereen is gelijk en dient hetzelfde behandeld te worden, alleen moslims net even iets minder. Zou ik ook met een hoofddoek op mijn rijbewijs kunnen staan als we zo gelijk zijn?
pi_168307941
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 22:13 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de cultuur die we al sinds de 17e eeuw hebben, die van vrijheid van godsdienst.

De boel overnemen? Ze hebben niet eens partij laat staan dat ze stemmen of zelfs maar een serieuze groep zijn in Nederland.

Dus, ik vernietig Nederland en zijn cultuur omdat anders die "anderen" dat doen...terwijl ze daar totaal geen macht of kracht voor hebben.


:')
De Nederlandse cultuur houdt meer in dan 'Welkom iedereen!', 'Tolerantie, of anders!', en 'Weg met ons! De wereld is van iedereen maar Nederland vooral van anderen!'. Als dat de Nederlandse cultuur is dan maak ik daar zeer graag korte metten mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 21-01-2017 11:03:40 ]
pi_168308211
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

White genocide is een dingetje in de VS omdat hun geboortecijfers naar beneden gaan?

Malloot.
Je kijkt maar naar één aspect zonder het geheel te zien.

Feiten:
- Witte landen mogen niet wit zijn/blijven
- Blanken mogen zich niet verenigen want Nazi's
- Blanken mogen niet trots zijn op hun ras, hun verleden noch werken aan hun toekomst
- etc. etc.
- Blanken mogen absoluut niet tegen andere rassen zijn maar andersom geldt dat niet en wij moeten kinderen krijgen met andere rassen

Misschien moet je je eens inlezen?
http://www.reuters.com/ar(...)fessor-idUSKBN14F154
http://www.breitbart.com/(...)ite-people-and-cops/
http://www.ilanamercer.co(...)view.php?editid1=544
http://rare.us/story/whit(...)lly-is-killing-whom/

Er hoeft niet eens een snood plan achter te zitten. De facto voltrekt de white genocide zich gewoon voor je ogen.
pi_168308340
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij weet niet wat genocide is, dat is duidelijk. Tip: definitie staat ook niet in de grondwet, net zoals onverdoofd slachten.
De UN heeft het gedefinieerd en er zijn letterlijk mensen die zeggen dat blanken geen bestaansrecht noch recht tot eigen landen meer hebben. Wat denk je dat er gebeurt als andere volkeren de blanken eruit neuken? Juist, dan worden we uit ons land en uit de genenpoel gewipt. Dat is gewoon een zich zeer langzaam voltrekkende genocide en dat is precies wat er aan de hand is.
pi_168313519
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 00:52 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Oh, slavernij, tig heilige oorlogen, massamoorden, onderdrukking van eeuwen, geforceerde bekeringen tot blanke religie, pogroms, jodenvervolging...ga zo maar door.
Zwarten doen precies hetzelfde.
En dan jodenvervolging vandaag de dag nog durven te noemen, terwijl elke echte moslims joden dood wenst (staat in de koran).
pi_168316833
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 09:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Punt 1 en 3 zijn wederom jouw arrogante aannames. Punt 2 is gewoon correct, of jij het er mee eens bent of niet.
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2017 21:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is wat jij belangrijk vind afgaande op je postgeschiedenis, niet ik.
Waar sloeg dat dan op? Op het belangrijk vinden van het kunnen inschatten/generaliseren van de groep? Het sloot aan bij je stelling dat culturen veranderen. Juist omdat het een vanzelfsprekend gegeven is ging ik er vanuit dat je er iets mee wilde impliceren - dat men het daarom vanuit een defaitistisch standpunt maar zou moeten accepteren (het verval of de verandering).
Het is een saai spel dat je aan het spelen bent. Je bent bang om je mening te verwoorden, laat mij gissen en hoeft vervolgens alleen maar posts te maken met; 'dat is een aanname...'.

Bel maar weer terug als je weet wat je denkt.
pi_168316911
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:10 schreef LelijKnap het volgende:

[..]


[..]

Waar sloeg dat dan op? Op het belangrijk vinden van het kunnen inschatten/generaliseren van de groep? Het sloot aan bij je stelling dat culturen veranderen. Juist omdat het een vanzelfsprekend gegeven is ging ik er vanuit dat je er iets mee wilde impliceren - dat men het daarom vanuit een defaitistisch standpunt maar zou moeten accepteren (het verval of de verandering).
Het is een saai spel dat je aan het spelen bent. Je bent bang om je mening te verwoorden, laat mij gissen en hoeft vervolgens alleen maar posts te maken met; 'dat is een aanname...'.

Bel maar weer terug als je weet wat je denkt.
Duidelijker dan dit kan ik het niet maken. Dat jij niet wilt begrijpen wat ik bedoel is niet echt mijn probleem natuurlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168317247
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 02:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

White genocide is een feit. Kijk naar de cijfers. Al sinds de zestiger jaren wordt het percentage blanken in Europa - het thuis van de blanken - steeds kleiner. Lees Praktischer Idealismus (https://archive.org/detai(...)raktischerIdealismus) van Richard von Coudenhove-Kalergi. Ik vrees dat ik de enige ben die het boek heeft gelezen in dit topic.
Nee, ik ben het gaan lezen omdat er steeds een vermeend citaat van Kalergi in dit soort discussies verschijnt.
quote:
De EU is op dit boek geïnspireerd. Coudenhove-Kalergi roept in het boek op om de Europese bevolking te vervangen voor een gemengd ras.
Als je het echt hebt gelezen weet je dat Kalergi helemaal nergens toe oproept. Het veelgebruikte "citaat" dat aan hem wordt toegeschreven heeft hij nooit gezegd of geschreven. Wat hij wel heeft gezegd kan iedereen, ook jij, lezen in de laatste paragrafen van hoofdstuk 4 "Inzucht und Kreuzung", uit mijn hoofd is dat pagina 23 en 24. Dat Kalergi pleit voor het vervangen van de Europese bevolking doet het goed op Stormfront, maar het is niet waar en dat is voor iedereen die enige moeite wil doen zelf te verifieren.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2017 10:41:25 ]
pi_168317290
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Duidelijker dan dit kan ik het niet maken. Dat jij niet wilt begrijpen wat ik bedoel is niet echt mijn probleem natuurlijk.
Zoals ik al zei, bel maar terug wanneer je er uit bent.
pi_168317426
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nee, ik ben het gaan lezen omdat er steeds een vermeend citaat van Kalergi in dit soort discussies verschijnt.

[..]

Als je het echt hebt gelezen weet je dat Kalergi helemaal nergens toe oproept. Het veelgebruikte "citaat" dat aan hem wordt toegeschreven heeft hij nooit gezegd of geschreven. Wat hij wel heeft gezegd kan iedereen, ook jij, lezen in de laatste paragrafen van hoofdstuk 4 "Inzucht und Kreuzung", uit mijn hoofd is dat pagina 23 en 24. Dat Kalergi pleit voor het vervangen van de Europese bevolking doet het goed op Stormfront, maar het is niet waar en dat is voor iedereen die enige moeite wil doen zelf te verifieren.
Stroman. Je haalt een citaat aan waar de user helemaal niet mee aankomt. De term 'white genocide' heeft Kalergi nooit gebezigd, wel heeft Kalergi voorgelegd waarom het de toekomst van Europa zal moeten zijn. Uitgebreid was hij over het toevoegende van de gemengde mens, het uniforme Europa met een volk van een gemengde bruine kleur.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 11:05:39 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168317572
Dus omdat Sylvana een andere mening heeft dan de gevestigde orde der witmannetjes, moet ze maar oprotten?
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')