abonnement Unibet Coolblue
pi_168220151
Catholic leader says Europe will become an Islamic state because of the migrant crisis

- An Italian Archbishop claims Europe and Italy will be Muslim nations in the future
- Monsignor Carlo Liberati branded Italy's lax policy towards migrants as 'stupid'
- He also blamed increasing secularism for a decline in Catholicism in the country
- Around 2,000 Muslims lived in Italy in 1970 but now that number is two million

An important figure in the Catholic church has warned that everyone in Italy will 'soon be Muslim' due to the country's 'stupidity'.

Italian Archbishop, Monsignor Carlo Liberati, said that the growing number of Muslim migrants in Europe and increasing secularism will lead to Islam becoming the continent's foremost religion.

The Bishop Emeritus of Pompeii said: 'In 10 years we will all be Muslims because of our stupidity. Italy and Europe live in a pagan and atheist way, they make laws that go against God and they have traditions that are proper of paganism.

All of this moral and religious decadence favours Islam.'

He added: 'We have a weak Christian faith. The Church nowadays does not work well and seminaries are empty.

'Parishes are the only thing still standing. We need a true Christian life. All this paves the way to Islam. In addition to this, they have children and we do not. We are in full decline.'

Italy has become a prime destination for Muslim migrants with some 330,000 people from Africa, the Middle East and Asia arriving by sea over the past two years.

Many are fleeing war and cross the Mediterranean sea from North Africa via a dangerous boat ride.

The number of Muslims residing in Italy has skyrocketed from 2,000, during the 1970s, to over two million at the end of 2015, according to official Italian statistics.

Figures also show the country has 5,014,437 foreign nationals residents as of January 1, 2015, an increase of 92,352 on the previous year.

And Liberati claims the increasing number of new arrivals, including Eastern Europeans and Romanians migrating to the country since the expansion of the European Union, have impinged on the quality of life for native Italians.

He said: 'We help without delay those coming from outside and we forget many poor and old Italians who are eating from the trash. We need policies that take care of Italians first: our young people and the unemployed.

'I am a protester. If I were not a priest, I'd be out there demonstrating in the squares. What is the point of so many migrants that instead of thanking for the food we give them, they just throw it, spend hours with their cell phones and even organise riots?'

The Arch bishop even chided the fact the Catholic church donates money to the recent migrants.

He said: 'Giving money to migrants wandering around town is not only wrong, but morally harmful because we encourage their behaviour and they get used to that, not mentioning the fact that we already feed them.

'I think sometimes this creates a beggars' network. I remember that my father went to work very hard as a migrant in Australia so I could go to the seminar. So he has experienced in his own skin the discomfort of poverty and the noble virtue of gratitude.'

http://www.dailymail.co.u(...)crisis.html#comments

Heeft de bisschop een punt of niet?
Een plot van de kerk om meer zieltjes te winnen?
Of boeken we progressie wanneer we allemaal moslim worden? En is het niets anders dan een teken van voorruitgang ?

Wat je mening ook is in deze kwestie , laat het me weten ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_168220225
Dit soort claims :') Gewoon vooral lekker doorgaan met paniekzaaien... maargoed, het is dan ook de Daily Mail.... Dus dat is niet zo verrassend.
Ja doei.
pi_168220263
Een topman van een achterlijke club verwijt mensen dat ze stupide zijn en daarom een andere achterlijke religie zullen gaan aanhangen.

O, en een bisschop die zanikt over moraal... Als er één organisatie totaal immoreel is, dan is het de katholieke kerk wel.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 14:57:30 #4
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168220313
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:55 schreef Jigzoz het volgende:
Een topman van een achterlijke club verwijt mensen dat ze stupide zijn en daarom een andere achterlijke religie zullen gaan aanhangen.

O, en een bisschop die zanikt over moraal... Als er één organisatie totaal immoreel is, dan is het de katholieke kerk wel.
It takes one to know one, ik geloof hem.

Het is overigens al zo goed zichtbaar en merkbaar dat ontkennen lachwekkend is.
pi_168220332
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:57 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

It takes one to know one, ik geloof hem.

Het is overigens al zo goed zichtbaar en merkbaar dat ontkennen lachwekkend is.
Wat is er 'al zo goed zichtbaar'?
pi_168220394
Gezien de situatie in landen waar de islam de boventoon voert lijkt het nou niet bepaald progressie als wij hier met zijn allen ook moslim zouden worden. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168220417
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat Europa vol zit met voor de jihad nuttige idioten.
Ja, dat geloof jij graag, maar aangezien dat ook slechts een schizofrene doctrine is lijkt die overtuiging me niet zinniger dan een willekeurige religieuze claim.
pi_168220428
die bisschop snapt het niet helemaal,
moslims importeren, ze opfokken, in de gaten houden, neerslaan
is een miljarden business.

en gelijk pak je privacy en wapens af van de burger met excuus vanwege terrorisme.

8-)
pi_168220442
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:01 schreef Hathor het volgende:
Gezien de situatie in landen waar de islam de boventoon voert lijkt het nou niet bepaald progressie als wij hier met zijn allen ook moslim zouden worden. :')
Het is dan ook flauwekul. Alles wijst erop dat Nederlandse moslims steeds sneller zullen seculariseren en daarna massaal zullen atheïseren. Gewoon hetzelfde als het hier met die andere abrahamistische ellende gegaan is.
pi_168220443
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:01 schreef Hathor het volgende:
Degene die zichzelf progressief noemen vertellen ons dat de islam omarmen een goed iets is, dus het lijkt mij dat je het niet helemaal goed inziet.
pi_168220464
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Degene die zichzelf progressief noemen vertellen ons dat de islam omarmen een goed iets is, dus het lijkt mij dat je het niet helemaal goed inziet.
Mensen die mij vertellen dat ik de islam moet omarmen kunnen dood vallen, veel duidelijker kan ik hier niet over zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168220466
Naar aanleiding van dit topic heb ik me gelijk bekeerd! :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168220476
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Degene die zichzelf progressief noemen vertellen ons dat de islam omarmen een goed iets is
Nee, dat doen ze niet. Geen enkele zichzelf progressief noemende persoon doet dat.

Maar aangezien jij gelooft van wel: noem er maar een.
pi_168220485
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, dat doen ze niet. Geen enkele zichzelf progressief noemende persoon doet dat.

Ja doei.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:08:22 #15
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_168220512

Deus Vult, infidels!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_168220515
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:12:04 #17
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168220562
Je niet tot de islam bekeren kan je op lange termijn de kop kosten.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:12:32 #18
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_168220568

Ok, ik ben klaar nu :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_168220587
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dit soort claims :') Gewoon vooral lekker doorgaan met paniekzaaien... maargoed, het is dan ook de Daily Mail.... Dus dat is niet zo verrassend.
Hoezo paniekzaaien? Ik dacht dat links verdere islamisering geen probleem vond.
pi_168220600
The Bishop Emeritus of Pompeii said: 'In 10 years we will all be Muslims because of our stupidity. Italy and Europe live in a pagan and atheist way, they make laws that go against God and they have traditions that are proper of paganism.

....nee hoor, Rutte zegt zelf dat wij met meer zijn...
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_168220613
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:14 schreef ietjefietje het volgende:

....nee hoor, Rutte zegt zelf dat wij met meer zijn...
Ga jij wel braaf elke dag naar de kerk?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:15:58 #22
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168220625
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het is dan ook flauwekul. Alles wijst erop dat Nederlandse moslims steeds sneller zullen seculariseren en daarna massaal zullen atheïseren. Gewoon hetzelfde als het hier met die andere abrahamistische ellende gegaan is.
Laat het zo zijn, laat het zo zijn.........! Ik hoop zo dat dit waarheid zal worden.
Maar voorlopig zal het nog wel even duren ben ik bang.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_168220640
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Ga jij wel braaf elke dag naar de kerk?
Waarom zou ik?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_168220661
Even een stapje terug: het blijft toch een uiterst merkwaardig verschijnsel dat zoveel mensen het zo nodig hebben om in onzin te geloven. Of het nou antivaccinatiezooi, alternatieve geneeswijzen, astrologie, goden, paranormale verschijnselen, complottheorieën of populistische lulkoek betreft: massa's mensen trappen erin en worden dan fanatiek aanhanger ervan. En dat terwijl je nooit zo makkelijk zoveel informatie kon vinden als nu. Waarom dan niet heel even de moeite nemen om de informatie die je vindt tegen het licht te houden? Waarom al die bullshit blind omarmen?
pi_168220677
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:12 schreef DustPuppy het volgende:
[ afbeelding ]

Ok, ik ben klaar nu :P
Terug naar 9gag, gij gespuis!
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')