Is het dat nu nog niet dan? Komop, veel slechter kan het toch ook niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hallo, kijk ff naar de gemiddelde fapper. Het hoeft geen sociale werkplaats te worden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
En zelfs die treinfoto die aan kwam rijden door de sneeuw vond ik prachtig. Misschien ben ik wel door jullie besmet geraakt.
Dat je als starter dat niet hebt gehad kan je weinig aan doen, daarbij ben je als vakkenvuller ook op een manier bezig met klanten. Een goed verhaal op je gesprek doet de restquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Tis wel makkelijker doorschuiven dan voor iemand die van buiten komt. Maar ja, je zal wel aan de juiste kwalificaties moeten voldoen. En die zijn voor HC behoorlijk streng.
Je zou kunnen overwegen om eerst twee jaar specifiek in een servicegerichte omgeving te gaan werken, met als doel om daarna direct op HC te solliciteren. Een job met service vinden ze geloof ik wel erg leuk om te zien op je cv
NS is de laatste jaren in ieder geval hard bezig geweest om materieel wat niet meer in dienst zal komen op te ruimen. Wat je wel veel ziet is inderdaad de zelflossers die waaarschijnlijk onder het mom van infra of goederen staan opgesteld. Daarnaast zijn er in den lande veel spoortjes verdeeld voor de goederendienst of spooraannemers die in de praktijk maar zelden gebruikt worden. Dat is op zich ook logisch omdat je graag wilt opstellen in de buurt van werkzaamheden en je kunt de meeste sporen niet voor een paar dagen in het jaar aanvragen omdat je ze dan kwijt bent aan een reizigersvervoerder die gedurende het hele jaar ongeveer dezelfde behoefte hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:56 schreef Goverman het volgende:
Beste mensen,
Ik heb even een vraagje... Ik weet dat hier een aantal machinisten mee praat en lurkt. Dat geldt vast ook voor andere mensen die veel in de buurt rondhangen van opstel- en behandelplaatsen.
Opstellen lijkt een probleem te worden (althans, dat is wat de sector aan ons aangeeft). Maar aan de andere kant horen we ook dat sommige treinstellen wel erg lang op een en dezelfde plek staan. Of dat klopt? Ik weet het niet. Ik kom niet zo vaak op opstelterreinen...
De vraag is dus: kennen jullie voorbeelden van locaties waar materieel erg lang opgesteld staat? Denk aan "strategische reserve", donortreinen, maar ook halve wrakken e.d. Wie de vervoerder is maakt even niet uit. Het gaat gewoon om het beeld.
(en ja: dit zou je dus kunnen zien als een soort interactieve beleidsvorming )
In Nijmegen staat al sinds Napoleon een hoop spul. Inmiddels aan de rails vastgeroest dus het gaat nooit nergens niet meer heen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:11 schreef FredvZ het volgende:
Ik ken in elk geval:
Dijksgracht Amsterdam
Watergraafsmeer Amsterdam
Zaanstraat Amsterdam
Opstelterrein Zwolle
In Maastricht en Onnen zal vast ook nog wat staan. In de Amsterdamse haven worden ad hoc nog wat sporen gebruikt.
Ah, het reizigersoverschot heeft het weer gedaan. Trouwens, waar is al dat ijzer dan? Niet op de verbinding Randstad - Twente iig.quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:05 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Het probleem is dat NS steeds meer materieel krijgt als gevolg van de groei van het aantal reizigers.
Dat ontken ik ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2017 11:05 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Het probleem is dat NS steeds meer materieel krijgt als gevolg van de groei van het aantal reizigers. Dat moet je ergens kwijt. Zeker zolang de DDM's en DDAR's nog niet weg zijn. Die zullen ook niet weggaan voordat duidelijk is of de huidige bestelling SNG voldoende is. Dat levert de komende jaren een flinke piek aan opstelbehoefte op die nog niet in de bestaande plannen als PHS en Zwolle is vervat.
Wat staat daar allemaal dan? ICK en DDM1 toch?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Nijmegen staat al sinds Napoleon een hoop spul. Inmiddels aan de rails vastgeroest dus het gaat nooit nergens niet meer heen.
Volgens mij een paar bakjes ICK en wat er nog over is van het niet rijdende DDM-1 en DM'90.quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat staat daar allemaal dan? ICK en DDM1 toch?
Weg met die bende, kleingeld van maken.quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij een paar bakjes ICK en wat er nog over is van het niet rijdende DDM-1 en DM'90.
Als je meer gebruikers op je netwerk krijgt moet je toch ook je servercapaciteit uitbreiden?quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, het reizigersoverschot heeft het weer gedaan. Trouwens, waar is al dat ijzer dan? Niet op de verbinding Randstad - Twente iig.
Ja, maar niet vervolgens gaan klagen dat het in de weg staat omdat je het niet in zetquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:01 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Als je meer gebruikers op je netwerk krijgt moet je toch ook je servercapaciteit uitbreiden?
Of je kijkt wat er te optimaliseren valt aan je applicatie / website.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:01 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Als je meer gebruikers op je netwerk krijgt moet je toch ook je servercapaciteit uitbreiden?
Via google is hij nog wel te vinden, maar niet meer direct op de infrastructuur pagina van de Prorail website. Het excel bestand van spoor- en perronlengten zijn compleet niet meer te vinden.quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:43 schreef b2py het volgende:
monitor capaciteitsontwikkeling opstelterreinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |