abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:52:27 #101
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_168232426
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]
Dus een jaar deze functie is prima, maar wil dus liever ergens anders binnen het bedrijf aan de slag.
Ik betwijfel of dat de juiste strategie is. Als deze baan het net niet is, zul je niet excelleren en dus niet komen bovendrijven op weg naar de ideale baan.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_168232448
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:50 schreef Duvel het volgende:

[..]

Er zijn genoeg HBO-banen waarbij je prima menselijk contact kunt hebben, waarom zoek je het specifiek in de exploitatie? Denk je niet dat je daar snel op bent uitgekeken? Als je een lage functie instroomt met het idee dat je dan in elk geval binnen bent, vrees ik dat dat wel heel optimistisch gedacht is.
Omdat ik niet zo nodig hogerop hoef qua mijn niveau. Ben liever gewoon in de praktijk bezig, elke dag afwisselend. In de praktijk blijf je in beweging, heb je dynamiek, iets wat je op kantoor niet zo snel hebt, je komt je stoeltje niet uit.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:53:29 #103
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_168232467
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:52 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]
iets wat je op kantoor niet zo snel hebt, je komt je stoeltje niet uit.
Dat is echt bullshit.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_168232530
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:52 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik betwijfel of dat de juiste strategie is. Als deze baan het net niet is, zul je niet excelleren en dus niet komen bovendrijven op weg naar de ideale baan.
Nou ja eerst het gesprek nog maar eens volbrengen ;) Maar als je kunt aantonen dat je merkt meer van de praktijk bent dan achter een bureau zitten en je werkt toevallig al bij de NS lijk je er sneller in te rollen dan zonder NS-ervaring/affiniteit. Het voelt ook net niet als de juiste baan, maar een alternatief is er voorlopig niet. Voor servicemedewerker op het perron nemen ze me denk ik ook niet aan omdat ze bang zijn dat ik snel uitgekeken ben.
pi_168232541
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:52 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat ik niet zo nodig hogerop hoef qua mijn niveau. Ben liever gewoon in de praktijk bezig, elke dag afwisselend. In de praktijk blijf je in beweging, heb je dynamiek, iets wat je op kantoor niet zo snel hebt, je komt je stoeltje niet uit.
Ik ben heel benieuwd met wat voor ervaring je deze conclusie hebt bereikt. Stage bij een gemeente of zo? :+.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_168232579
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:55 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou ja eerst het gesprek nog maar eens volbrengen ;) Maar als je kunt aantonen dat je merkt meer van de praktijk bent dan achter een bureau zitten en je werkt toevallig al bij de NS lijk je er sneller in te rollen dan zonder NS-ervaring/affiniteit. Het voelt ook net niet als de juiste baan, maar een alternatief is er voorlopig niet. Voor servicemedewerker op het perron nemen ze me denk ik ook niet aan omdat ze bang zijn dat ik snel uitgekeken ben.
Waaruit concludeer je dat iemand continue achter een bureau zit? Telt een vergadering om een ontwikkeltraject te begeleiden dan ook?
pi_168232586
Het is niet helemaal onwaar natuurlijk, affiniteit voor het vakgebied bij een sollicitatie kan nooit kwaad. Jarenlang meelezen in dit topic heeft mij bijvoorbeeld voorbereid op knutselen aan Donna :7.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:58:12 #108
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_168232633
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:57 schreef Litpho het volgende:
Het is niet helemaal onwaar natuurlijk, affiniteit voor het vakgebied bij een sollicitatie kan nooit kwaad. Jarenlang meelezen in dit topic heeft mij bijvoorbeeld voorbereid op knutselen aan Donna :7.
Toch zijn in de spoorwereld beducht voor dichtgetikte hobbyisten. Het moet wel werk blijven.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_168232676
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:58 schreef Duvel het volgende:

[..]

Toch zijn in de spoorwereld beducht voor dichtgetikte hobbyisten. Het moet wel werk blijven.
Daarom heb ik mijn Somda account ook niet genoemd.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 22:00:14 #110
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_168232713
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:59 schreef Litpho het volgende:

[..]

Daarom heb ik mijn Somda account ook niet genoemd.
Slim!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_168232722
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:59 schreef Litpho het volgende:

[..]

Daarom heb ik mijn Somda account ook niet genoemd.
:')
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 17 januari 2017 @ 22:01:39 #112
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168232767
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:58 schreef Duvel het volgende:

[..]

Toch zijn in de spoorwereld beducht voor dichtgetikte hobbyisten. Het moet wel werk blijven.
Ja, stel je voor dat je kennis in huis haalt :{w :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_168232780
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:56 schreef b2py het volgende:

[..]

Waaruit concludeer je dat iemand continue achter een bureau zit? Telt een vergadering om een ontwikkeltraject te begeleiden dan ook?
Als ik de werkzaamheden doorlees van de functie is het redelijk vastgelegd wat je taken zijn en die vervul je gewoon vanachter je bureau. Het is geen formulemanager van de Kiosk waar je deels achter je bureau zit, dingen bedenkt en deels vestigingen in het land bezoekt en met medewerkers in gesprek gaat.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 22:02:36 #114
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_168232809
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat je kennis in huis haalt :{w :D
Hallo, kijk ff naar de gemiddelde fapper. Het hoeft geen sociale werkplaats te worden.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_168232819
Is formulemanager van de Kiosk een HBO startpositie? Serieuze vraag.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 22:03:13 #116
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_168232841
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:02 schreef Litpho het volgende:
Is formulemanager van de Kiosk een HBO startpositie? Serieuze vraag.
Uiteindelijk ben je met de ontwikkeling van Donna toch ook een formulemanager?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_168232865
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als ik de werkzaamheden doorlees van de functie is het redelijk vastgelegd wat je taken zijn en die vervul je gewoon vanachter je bureau. Het is geen formulemanager van de Kiosk waar je deels achter je bureau zit, dingen bedenkt en deels vestigingen in het land bezoekt en met medewerkers in gesprek gaat.
Nogal wiedes voor een servicedeskmedewerker maar dat geldt echt niet voor iedere HBO/WO positie.. Daarbij moet je ook vaak naar de koffieautomaat lopen, die prima koffie schenkt bij NS
pi_168232871
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:02 schreef Litpho het volgende:
Is formulemanager van de Kiosk een HBO startpositie? Serieuze vraag.
Nee, enkele jaren werkervaring nodig.
pi_168232943
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:03 schreef b2py het volgende:

[..]

Nogal wiedes voor een servicedeskmedewerker maar dat geldt echt niet voor iedere HBO/WO positie.. Daarbij moet je ook vaak naar de koffieautomaat lopen, die prima koffie schenkt bij NS
Met die koffie ben ik al bekend ;) Ook dat de melk vaak op is...
Maar zou je de functie gewoon aannemen en kijken waar het schip strandt? Hoop op een dynamische functie, afwisselende werkzaamheden.
pi_168232998
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:05 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Met die koffie ben ik al bekend ;) Ook dat de melk vaak op is...
Maar zou je de functie gewoon aannemen en kijken waar het schip strandt? Hoop op een dynamische functie, afwisselende werkzaamheden.
Je kan na je proefperiode altijd nog stoppen, bezoek eens een borrel van Wisselwerking en praat daar eens met mensen. Ik zou zelf niet solliciteren op zo'n functie maar veel hoge managers van NS zijn ook begonnen als HC ;)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 januari 2017 @ 22:12:58 #121
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168233247
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:57 schreef Litpho het volgende:
Het is niet helemaal onwaar natuurlijk, affiniteit voor het vakgebied bij een sollicitatie kan nooit kwaad. Jarenlang meelezen in dit topic heeft mij bijvoorbeeld voorbereid op knutselen aan Donna :7.
Nu moeten de gebruikers nog de juiste vinkjes zetten.

Verder moet InfoPlus eindelijk eens fatsoenlijk verder verbeterd worden, want daar is nog veel winst te behalen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_168233525
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:53 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat is echt bullshit.
Nogal. Ik zit zelden op kantoor. Kijk wel veel naar schermen maar doe dat heel veel onderweg.
Bier.
pi_168233832
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ben in de race voor een baan op het hoofdkantoor van een groot blauwgeel bedrijf, maar wil eigenlijk liever in de praktijk (operatie) aan de slag, alleen nemen ze me daarvoor niet aan omdat ik te weinig klantcontact heb... ;( Dat ga ik in deze functie ook niet opbouwen, maar wellicht is het makkelijker doorschuiven als je al in de organisatie werkt? Heb eigenlijk geen zin om 8 uur per dag achter een computer te zitten straks.
Tis wel makkelijker doorschuiven dan voor iemand die van buiten komt. Maar ja, je zal wel aan de juiste kwalificaties moeten voldoen. En die zijn voor HC behoorlijk streng.

Je zou kunnen overwegen om eerst twee jaar specifiek in een servicegerichte omgeving te gaan werken, met als doel om daarna direct op HC te solliciteren. Een job met service vinden ze geloof ik wel erg leuk om te zien op je cv :+
pi_168235524
Wát een dag op het spoor...
Ben ik de enige die het discutabel vindt dat NS het in de middag niet is gelukt om alle trammelant uit de ochtend op te lossen?
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
  dinsdag 17 januari 2017 @ 23:36:22 #125
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_168235717
Ik denk dat je de enige bent die het zo zwak uitdrukt.
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 23:39:23 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168235778
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:02 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hallo, kijk ff naar de gemiddelde fapper. Het hoeft geen sociale werkplaats te worden.
Is het dat nu nog niet dan? Komop, veel slechter kan het toch ook niet?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Redactie Sport woensdag 18 januari 2017 @ 05:34:01 #127
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_168237155
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
En zelfs die treinfoto die aan kwam rijden door de sneeuw vond ik prachtig. Misschien ben ik wel door jullie besmet geraakt.
>:)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_168237387
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:28 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Tis wel makkelijker doorschuiven dan voor iemand die van buiten komt. Maar ja, je zal wel aan de juiste kwalificaties moeten voldoen. En die zijn voor HC behoorlijk streng.

Je zou kunnen overwegen om eerst twee jaar specifiek in een servicegerichte omgeving te gaan werken, met als doel om daarna direct op HC te solliciteren. Een job met service vinden ze geloof ik wel erg leuk om te zien op je cv :+
Dat je als starter dat niet hebt gehad kan je weinig aan doen, daarbij ben je als vakkenvuller ook op een manier bezig met klanten. Een goed verhaal op je gesprek doet de rest
  woensdag 18 januari 2017 @ 09:56:05 #129
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_168238848
Beste mensen,

Ik heb even een vraagje... Ik weet dat hier een aantal machinisten mee praat en lurkt. Dat geldt vast ook voor andere mensen die veel in de buurt rondhangen van opstel- en behandelplaatsen.

Opstellen lijkt een probleem te worden (althans, dat is wat de sector aan ons aangeeft). Maar aan de andere kant horen we ook dat sommige treinstellen wel erg lang op een en dezelfde plek staan. Of dat klopt? Ik weet het niet. Ik kom niet zo vaak op opstelterreinen...

De vraag is dus: kennen jullie voorbeelden van locaties waar materieel erg lang opgesteld staat? Denk aan "strategische reserve", donortreinen, maar ook halve wrakken e.d. Wie de vervoerder is maakt even niet uit. Het gaat gewoon om het beeld.

(en ja: dit zou je dus kunnen zien als een soort interactieve beleidsvorming :) )
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 januari 2017 @ 10:09:39 #130
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168239016
- Op Zwolle Rangeer staan bij de IJssel nog altijd veel zelflossers van RailPro te wachten op een betere toekomst.

- Nabij Waalhaven Zuid willen nog wel eens wat uitgerangeerde locs staan, al stond er enkele jaren geleden meer

- NS huurt al een terrein in de Houtrakpolder omdat ze geen ruimte heeft om overbodig materieel te stallen, naast het terrein bij de loods in Amersfoort.

Veel terreinen waar oud materieel stond zijn al weggesaneerd of anders in gebruik genomen in de afgelopen jaren en nu dreigt ook Dijksgracht bijna geheel te verdwijnen als tijdelijke opstelruimte.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:11:10 #131
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_168239033
Ik ken in elk geval:
Dijksgracht Amsterdam
Watergraafsmeer Amsterdam
Zaanstraat Amsterdam
Opstelterrein Zwolle

In Maastricht en Onnen zal vast ook nog wat staan. In de Amsterdamse haven worden ad hoc nog wat sporen gebruikt.
So we just called him Fred
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:25:22 #132
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_168239227
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:56 schreef Goverman het volgende:
Beste mensen,

Ik heb even een vraagje... Ik weet dat hier een aantal machinisten mee praat en lurkt. Dat geldt vast ook voor andere mensen die veel in de buurt rondhangen van opstel- en behandelplaatsen.

Opstellen lijkt een probleem te worden (althans, dat is wat de sector aan ons aangeeft). Maar aan de andere kant horen we ook dat sommige treinstellen wel erg lang op een en dezelfde plek staan. Of dat klopt? Ik weet het niet. Ik kom niet zo vaak op opstelterreinen...

De vraag is dus: kennen jullie voorbeelden van locaties waar materieel erg lang opgesteld staat? Denk aan "strategische reserve", donortreinen, maar ook halve wrakken e.d. Wie de vervoerder is maakt even niet uit. Het gaat gewoon om het beeld.

(en ja: dit zou je dus kunnen zien als een soort interactieve beleidsvorming :) )
NS is de laatste jaren in ieder geval hard bezig geweest om materieel wat niet meer in dienst zal komen op te ruimen. Wat je wel veel ziet is inderdaad de zelflossers die waaarschijnlijk onder het mom van infra of goederen staan opgesteld. Daarnaast zijn er in den lande veel spoortjes verdeeld voor de goederendienst of spooraannemers die in de praktijk maar zelden gebruikt worden. Dat is op zich ook logisch omdat je graag wilt opstellen in de buurt van werkzaamheden en je kunt de meeste sporen niet voor een paar dagen in het jaar aanvragen omdat je ze dan kwijt bent aan een reizigersvervoerder die gedurende het hele jaar ongeveer dezelfde behoefte hebben.

Op het moment dat je het gebruik van die spoortjes wat beter zou kunnen afstemmen in de capaciteitsverdeling zou er veel capaciteit beschikbaar komen om op te stellen. Let wel: Dit zijn vrijwel allemaal sporen die niet aan de eisen van NS voldoen. NS heeft vrij hoge eisen omdat ze het personeel geen sporen willen laten oversteken buiten dienstoverpaden en geen veiligheidsschoenen geeft.

Ik weet alleen niet of mijn baas blij wordt van meer informatie zolang er geen offerte is uitgeschreven ;)
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:40:12 #133
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_168239429
In Hengelo staat aan de zuidkant van het station ook nog wat DM90 weg te roesten.
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 10:42:49 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168239462
Volgens mij staat in Emmen ook lang niet alles vol. Of is er een bepaalde minimum afstand wat materieel moet hebben tot een overgang?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:45:48 #135
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_168239513
Er zijn een hele hoop eisen waar opstellen aan zou moeten voldoen. Op zich logisch want dan kan het personeel veiliger werken en dan heb je minder last van vandalisme maar tegelijkertijd zou er ook veel ruimte vrijkomen als we dat een onsje minder doen.
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 18 januari 2017 @ 10:48:55 #136
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168239569
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:11 schreef FredvZ het volgende:
Ik ken in elk geval:
Dijksgracht Amsterdam
Watergraafsmeer Amsterdam
Zaanstraat Amsterdam
Opstelterrein Zwolle

In Maastricht en Onnen zal vast ook nog wat staan. In de Amsterdamse haven worden ad hoc nog wat sporen gebruikt.
In Nijmegen staat al sinds Napoleon een hoop spul. Inmiddels aan de rails vastgeroest dus het gaat nooit nergens niet meer heen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_168239598
Voor een paar miljoen kan je Hoofddorp Opstel nog wel wat opvoeren toch? :P

Verder zijn er zat plekken aan te wijzen waar spoor verroest waar geen treinen gestald worden.
pi_168239701
Amersfoort Goederen.
Maar ik lees aantal plekken die al drastisch aangepakt worden en opstellen vervalt of juist verbeterd wordt zoals Dijksgracht en Zwolle.
  woensdag 18 januari 2017 @ 11:05:37 #139
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_168239822
Het probleem is dat NS steeds meer materieel krijgt als gevolg van de groei van het aantal reizigers. Dat moet je ergens kwijt. Zeker zolang de DDM's en DDAR's nog niet weg zijn. Die zullen ook niet weggaan voordat duidelijk is of de huidige bestelling SNG voldoende is. Dat levert de komende jaren een flinke piek aan opstelbehoefte op die nog niet in de bestaande plannen als PHS en Zwolle is vervat.
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 18 januari 2017 @ 11:07:23 #140
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168239856
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:05 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Het probleem is dat NS steeds meer materieel krijgt als gevolg van de groei van het aantal reizigers.
Ah, het reizigersoverschot heeft het weer gedaan. Trouwens, waar is al dat ijzer dan? Niet op de verbinding Randstad - Twente iig.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_168239875
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:05 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Het probleem is dat NS steeds meer materieel krijgt als gevolg van de groei van het aantal reizigers. Dat moet je ergens kwijt. Zeker zolang de DDM's en DDAR's nog niet weg zijn. Die zullen ook niet weggaan voordat duidelijk is of de huidige bestelling SNG voldoende is. Dat levert de komende jaren een flinke piek aan opstelbehoefte op die nog niet in de bestaande plannen als PHS en Zwolle is vervat.
Dat ontken ik ook niet
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 11:39:28 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168240390
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

In Nijmegen staat al sinds Napoleon een hoop spul. Inmiddels aan de rails vastgeroest dus het gaat nooit nergens niet meer heen.
Wat staat daar allemaal dan? ICK en DDM1 toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168240451
@Goverman, ik neem aan dat je bekend met de monitor capaciteitsontwikkeling opstelterreinen waar iedereen bij kan?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 januari 2017 @ 11:52:35 #144
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168240675
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat staat daar allemaal dan? ICK en DDM1 toch?
Volgens mij een paar bakjes ICK en wat er nog over is van het niet rijdende DDM-1 en DM'90.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 januari 2017 @ 11:53:38 #145
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168240693
@Goverman: mocht er rond Arnhem een tekort aan capaciteit zijn, dan zou er eventueel iets gedaan kunnen worden met Arnhem Goederen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 11:56:06 #146
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168240751
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Volgens mij een paar bakjes ICK en wat er nog over is van het niet rijdende DDM-1 en DM'90.
Weg met die bende, kleingeld van maken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 18 januari 2017 @ 12:01:55 #147
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_168240871
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ah, het reizigersoverschot heeft het weer gedaan. Trouwens, waar is al dat ijzer dan? Niet op de verbinding Randstad - Twente iig.
Als je meer gebruikers op je netwerk krijgt moet je toch ook je servercapaciteit uitbreiden?
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 18 januari 2017 @ 12:06:14 #148
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168240940
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 12:01 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Als je meer gebruikers op je netwerk krijgt moet je toch ook je servercapaciteit uitbreiden?
Ja, maar niet vervolgens gaan klagen dat het in de weg staat omdat je het niet in zet :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 18 januari 2017 @ 12:06:36 #149
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_168240951
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 12:01 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Als je meer gebruikers op je netwerk krijgt moet je toch ook je servercapaciteit uitbreiden?
Of je kijkt wat er te optimaliseren valt aan je applicatie / website. :Y
  woensdag 18 januari 2017 @ 12:21:22 #150
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_168241207
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:43 schreef b2py het volgende:
monitor capaciteitsontwikkeling opstelterreinen
Via google is hij nog wel te vinden, maar niet meer direct op de infrastructuur pagina van de Prorail website. Het excel bestand van spoor- en perronlengten zijn compleet niet meer te vinden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')