De NS kan van dit soort mededelingen wel leren jaquote:
Hier is bij een uitgedunde treindienst regelmatig de storing verholpen op het moment dat de opgeheven treinseries sowieso al zouden stoppen met rijden. Logisch, want op dat moment is de dienstregeling niet meer uitgedundquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
De NS kan van dit soort mededelingen wel leren ja
Maar hier hadden ze kunnen zeggen 'pak de gratis parkeerplaats pendelbus, dan komt u er ook' (Luchthaven jeweet) maar doen ze nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier is bij een uitgedunde treindienst regelmatig de storing verholpen op het moment dat de opgeheven treinseries sowieso al zouden stoppen met rijden. Logisch, want op dat moment is de dienstregeling niet meer uitgedund
Quel problème?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar hier hadden ze kunnen zeggen 'pak de gratis parkeerplaats pendelbus, dan komt u er ook' (Luchthaven jeweet) maar doen ze niet
Geen idee. Dit is een automatische trein.. De 7 kilometer uit Parijs is er niks aan de hand. Maar de laatste 700 meter welquote:
700m, een fatsoenlijke trein is net zo langquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
700 meter kun je wel lopen. Is verreweg de snelste oplossing.
7 SLT-6'jes zijn ongeveer zo langquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
700m, een fatsoenlijke trein is net zo lang
4xDDZ6+DDZ4quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
7 SLT-6'jes zijn ongeveer zo lang
Zei er iemand badslippers?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
700m, een fatsoenlijke trein is net zo lang
Spijkerbroekje en kieltje aan, petje op, baguette in de hand en lopen maarquote:
Nee, dat is het punt... S'nachts werken ze aan de terminals en is het voetpad tussen die 2 afgeslotenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
700 meter kun je wel lopen. Is verreweg de snelste oplossing.
Er was zeker weinig logica te merken. In de vroege ochtendspits vaak een Virm 4 of 6 naar R'dam waar er gekoppeld werd. Om 06:54u al staan in de trein, kwam in de vroegere 06:50u nooit voor. Denk dat de .09 en .39 een stuk rustiger worden. Deze horen te beginnen in Dordrecht en reden de afgelopen weken door van en naar Breda en zaten doordat de IC en ICD naar Breda niet reed, vaak al vol :-(quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:06 schreef _serial_ het volgende:
Nog een weekendje doorbijten, en dan is hopelijk het treinvervoer tussen Dordrecht - Rotterdam en verder weer beetje op orde na 4 treinvrije weekenden en 4 weken van aangepaste dienstregeling sinds de invoering nieuwe dienstregeling.
Er was weinig van logica te ontdekken in de treinsamenstelling de afgelopen weken, met het schrappen de doorgaande IC's zonder overstap op leiden, en het schrappen van IC Den haag - Venlo is een beetje treinlengte toch wel zo handig. Met een 4tje tussen Amsterdam en Vlissingen ga je het niet redden zonder over de volnorm heen te gaan.
We gaan het merken
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nooit gedacht dat ik ooit een +3 van een RER op mn geweten zou hebben
Trein stond op het eindpunt (Disneyland) en het is hier -7.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |