abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:48:41 #1
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168217383
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzzie, Eggs en Droopie :*
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:48:59 #2
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168217392
oppen slaan?
pi_168217437
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Meiden met wie ik gedate heb of zou daten hebben 90% van de tijd na contact met mij een relatie gekregen. Nu weer 1. Flik ik toch maar even!
ik ga deze in mijn tinder zetten
pi_168217459
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:51 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik ga deze in mijn tinder zetten
:D
  dinsdag 17 januari 2017 @ 13:49:45 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168218590
Zaterdag date gehad, keer ervoor bleef het bij braaf maar oh zo fijn handjes houden en flinke knuffelpartij, dus waar nu te beginnen.

Beetje afstandelijk in begin, wel mij handige en assertieve kant meteen kunnen laten zien en flinke wandeling gemaakt door Amsterdam. Uiteindelijk slechte film gekeken en via omwegen in een typisch kroegje aangekomen. Daar wat geflikflooi in een hoek, hoofd op mijn schouder, handje knijpen en leuke gesprekken. Terug naar haar hotel gebracht en als natuurlijk meegelopen, ben ongepland blijven slapen.

Toenemende anticipatie over en weer maar initiatief bleef wel bij mij liggen, vond ik lastig maar nam het risico maar om haar uiteindelijk te kussen.

Erg fijn gehad, dag erna ook blijven hangen en voelde steeds meer ontspannen en intieme band. Samen gekookt wat ook meteen voelde als prettig en rustig en toen moest ik toch echt naar huis.

Weggebracht door haar, gisteren in de avond flink diepe gesprekken gehad over onze onzekerheden en wensen in contact met elkaar, maar dikke match.

Tinder, happn en paiq had ik er al uitgeflikkerd na de tweede date maar ik denk/hoop dat dit voor lang gaat zijn en zij lijkt daar hetzelfde in te staan :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168218713
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Zaterdag date gehad, keer ervoor bleef het bij braaf maar oh zo fijn handjes houden en flinke knuffelpartij, dus waar nu te beginnen.

Beetje afstandelijk in begin, wel mij handige en assertieve kant meteen kunnen laten zien en flinke wandeling gemaakt door Amsterdam. Uiteindelijk slechte film gekeken en via omwegen in een typisch kroegje aangekomen. Daar wat geflikflooi in een hoek, hoofd op mijn schouder, handje knijpen en leuke gesprekken. Terug naar haar hotel gebracht en als natuurlijk meegelopen, ben ongepland blijven slapen.

Toenemende anticipatie over en weer maar initiatief bleef wel bij mij liggen, vond ik lastig maar nam het risico maar om haar uiteindelijk te kussen.

Erg fijn gehad, dag erna ook blijven hangen en voelde steeds meer ontspannen en intieme band. Samen gekookt wat ook meteen voelde als prettig en rustig en toen moest ik toch echt naar huis.

Weggebracht door haar, gisteren in de avond flink diepe gesprekken gehad over onze onzekerheden en wensen in contact met elkaar, maar dikke match.

Tinder, happn en paiq had ik er al uitgeflikkerd na de tweede date maar ik denk/hoop dat dit voor lang gaat zijn en zij lijkt daar hetzelfde in te staan :)
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:26:19 #7
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168220868
Ik wil met jullie allemaal daten O+

Daarna ga ik voor mezelf een kattenasiel adopteren.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_168221155
Ik kan niet, ik heb dat ene.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_168221540
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Tinder, happn en paiq had ik er al uitgeflikkerd na de tweede date maar ik denk/hoop dat dit voor lang gaat zijn en zij lijkt daar hetzelfde in te staan
Ben benieuwd, ik heb vrijdag een date met haar, dus ik zal even peilen hoe ze erin staat. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_168222929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan niet, ik heb dat ene.
Saai hoor :(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_168222972
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Zaterdag date gehad, keer ervoor bleef het bij braaf maar oh zo fijn handjes houden en flinke knuffelpartij, dus waar nu te beginnen.

Beetje afstandelijk in begin, wel mij handige en assertieve kant meteen kunnen laten zien en flinke wandeling gemaakt door Amsterdam. Uiteindelijk slechte film gekeken en via omwegen in een typisch kroegje aangekomen. Daar wat geflikflooi in een hoek, hoofd op mijn schouder, handje knijpen en leuke gesprekken. Terug naar haar hotel gebracht en als natuurlijk meegelopen, ben ongepland blijven slapen.

Toenemende anticipatie over en weer maar initiatief bleef wel bij mij liggen, vond ik lastig maar nam het risico maar om haar uiteindelijk te kussen.

Erg fijn gehad, dag erna ook blijven hangen en voelde steeds meer ontspannen en intieme band. Samen gekookt wat ook meteen voelde als prettig en rustig en toen moest ik toch echt naar huis.

Weggebracht door haar, gisteren in de avond flink diepe gesprekken gehad over onze onzekerheden en wensen in contact met elkaar, maar dikke match.

Tinder, happn en paiq had ik er al uitgeflikkerd na de tweede date maar ik denk/hoop dat dit voor lang gaat zijn en zij lijkt daar hetzelfde in te staan :)
Klinkt goed joh! _O_
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:09:28 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_168223392
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik wil met jullie allemaal daten O+

Daarna ga ik voor mezelf een kattenasiel adopteren.
Niet liegen :{w

Ik ben al begonnen :7
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:32:16 #13
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168224001
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:54 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Ben benieuwd, ik heb vrijdag een date met haar, dus ik zal even peilen hoe ze erin staat. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen :D

Ook anderen bedankt voor de liefde ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 18 januari 2017 @ 16:44:07 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168247050
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan niet, ik heb dat ene.
Blue waffle?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 18 januari 2017 @ 18:36:43 #15
416020 K44S
The bearded man
pi_168249574
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Zaterdag date gehad, keer ervoor bleef het bij braaf maar oh zo fijn handjes houden en flinke knuffelpartij, dus waar nu te beginnen.

Beetje afstandelijk in begin, wel mij handige en assertieve kant meteen kunnen laten zien en flinke wandeling gemaakt door Amsterdam. Uiteindelijk slechte film gekeken en via omwegen in een typisch kroegje aangekomen. Daar wat geflikflooi in een hoek, hoofd op mijn schouder, handje knijpen en leuke gesprekken. Terug naar haar hotel gebracht en als natuurlijk meegelopen, ben ongepland blijven slapen.

Toenemende anticipatie over en weer maar initiatief bleef wel bij mij liggen, vond ik lastig maar nam het risico maar om haar uiteindelijk te kussen.

Erg fijn gehad, dag erna ook blijven hangen en voelde steeds meer ontspannen en intieme band. Samen gekookt wat ook meteen voelde als prettig en rustig en toen moest ik toch echt naar huis.

Weggebracht door haar, gisteren in de avond flink diepe gesprekken gehad over onze onzekerheden en wensen in contact met elkaar, maar dikke match.

Tinder, happn en paiq had ik er al uitgeflikkerd na de tweede date maar ik denk/hoop dat dit voor lang gaat zijn en zij lijkt daar hetzelfde in te staan :)
Tof om dit te lezen.

Veel plezier nog de komende tijd!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 18 januari 2017 @ 19:59:01 #16
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_168251940
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Zaterdag date gehad, keer ervoor bleef het bij braaf maar oh zo fijn handjes houden en flinke knuffelpartij, dus waar nu te beginnen.

Beetje afstandelijk in begin, wel mij handige en assertieve kant meteen kunnen laten zien en flinke wandeling gemaakt door Amsterdam. Uiteindelijk slechte film gekeken en via omwegen in een typisch kroegje aangekomen. Daar wat geflikflooi in een hoek, hoofd op mijn schouder, handje knijpen en leuke gesprekken. Terug naar haar hotel gebracht en als natuurlijk meegelopen, ben ongepland blijven slapen.

Toenemende anticipatie over en weer maar initiatief bleef wel bij mij liggen, vond ik lastig maar nam het risico maar om haar uiteindelijk te kussen.

Erg fijn gehad, dag erna ook blijven hangen en voelde steeds meer ontspannen en intieme band. Samen gekookt wat ook meteen voelde als prettig en rustig en toen moest ik toch echt naar huis.

Weggebracht door haar, gisteren in de avond flink diepe gesprekken gehad over onze onzekerheden en wensen in contact met elkaar, maar dikke match.

Tinder, happn en paiq had ik er al uitgeflikkerd na de tweede date maar ik denk/hoop dat dit voor lang gaat zijn en zij lijkt daar hetzelfde in te staan :)
Ik vind je een echte baas :D
  woensdag 18 januari 2017 @ 20:44:37 #17
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168253553
Skull-splitter, blijf je nog wel een beetje voor de gezelligheid meeposten hiero? :D

En da hej mooi doan natuurlijk ^O^
  woensdag 18 januari 2017 @ 23:27:49 #18
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168259360
Ik blijf nog wel een tijdje hangen, genoeg leuke dateverhalen de komende tijd ;)

Voornaamste wat ik bij afscheid merkte is dat er een flinke muur geslecht is en ze nu ook zelf meer toenadering zoekt, bij het koken beetje aaien en dergelijke.

Ook bizar, voor het eerst met iemand koken en meteen het gevoel hebben alsof je het nooit anders gedaan hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 19 januari 2017 @ 09:21:00 #19
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168262248
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:

Ook bizar, voor het eerst met iemand koken en meteen het gevoel hebben alsof je het nooit anders gedaan hebt.
please...kijk t eerst nog 4 dates en dan 4 maanden aan maat
pi_168262471
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

please...kijk t eerst nog 4 dates en dan 4 maanden aan maat
Ja dit. Ze zeggen dat karma een bitch is. Maar verliefdheid kan er ook wat van.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_168265233
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik blijf nog wel een tijdje hangen, genoeg leuke dateverhalen de komende tijd ;)

Voornaamste wat ik bij afscheid merkte is dat er een flinke muur geslecht is en ze nu ook zelf meer toenadering zoekt, bij het koken beetje aaien en dergelijke.

Ook bizar, voor het eerst met iemand koken en meteen het gevoel hebben alsof je het nooit anders gedaan hebt.
Leuk O+
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_168265617
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Zaterdag date gehad, keer ervoor bleef het bij braaf maar oh zo fijn handjes houden en flinke knuffelpartij, dus waar nu te beginnen.

Beetje afstandelijk in begin, wel mij handige en assertieve kant meteen kunnen laten zien en flinke wandeling gemaakt door Amsterdam. Uiteindelijk slechte film gekeken en via omwegen in een typisch kroegje aangekomen. Daar wat geflikflooi in een hoek, hoofd op mijn schouder, handje knijpen en leuke gesprekken. Terug naar haar hotel gebracht en als natuurlijk meegelopen, ben ongepland blijven slapen.

Toenemende anticipatie over en weer maar initiatief bleef wel bij mij liggen, vond ik lastig maar nam het risico maar om haar uiteindelijk te kussen.

Erg fijn gehad, dag erna ook blijven hangen en voelde steeds meer ontspannen en intieme band. Samen gekookt wat ook meteen voelde als prettig en rustig en toen moest ik toch echt naar huis.

Weggebracht door haar, gisteren in de avond flink diepe gesprekken gehad over onze onzekerheden en wensen in contact met elkaar, maar dikke match.

Tinder, happn en paiq had ik er al uitgeflikkerd na de tweede date maar ik denk/hoop dat dit voor lang gaat zijn en zij lijkt daar hetzelfde in te staan :)
Wat een GOD.

Netjes hoor he.
Lambo of Rekt
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:47:18 #23
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_168266060
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Zaterdag date gehad, keer ervoor bleef het bij braaf maar oh zo fijn handjes houden en flinke knuffelpartij, dus waar nu te beginnen.

Beetje afstandelijk in begin, wel mij handige en assertieve kant meteen kunnen laten zien en flinke wandeling gemaakt door Amsterdam. Uiteindelijk slechte film gekeken en via omwegen in een typisch kroegje aangekomen. Daar wat geflikflooi in een hoek, hoofd op mijn schouder, handje knijpen en leuke gesprekken. Terug naar haar hotel gebracht en als natuurlijk meegelopen, ben ongepland blijven slapen.

Toenemende anticipatie over en weer maar initiatief bleef wel bij mij liggen, vond ik lastig maar nam het risico maar om haar uiteindelijk te kussen.

Erg fijn gehad, dag erna ook blijven hangen en voelde steeds meer ontspannen en intieme band. Samen gekookt wat ook meteen voelde als prettig en rustig en toen moest ik toch echt naar huis.

Weggebracht door haar, gisteren in de avond flink diepe gesprekken gehad over onze onzekerheden en wensen in contact met elkaar, maar dikke match.

Tinder, happn en paiq had ik er al uitgeflikkerd na de tweede date maar ik denk/hoop dat dit voor lang gaat zijn en zij lijkt daar hetzelfde in te staan :)
Leuk voor je! ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 19 januari 2017 @ 17:09:37 #24
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168271227
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

please...kijk t eerst nog 4 dates en dan 4 maanden aan maat
I will. Maar meestal voelt het wat onbeholpen en ongemakkelijk, nu dus nul last van. Dat is opvallend. Maar idd one date at a time. Zouden morgen naar Amsterdam Whiskey Weekend gaan, maar nu gewijzigd, ze komt hier op bezoek :o

Iemand anders nog plannen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 19 januari 2017 @ 17:24:55 #25
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168271532
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

I will. Maar meestal voelt het wat onbeholpen en ongemakkelijk, nu dus nul last van. Dat is opvallend. Maar idd one date at a time. Zouden morgen naar Amsterdam Whiskey Weekend gaan, maar nu gewijzigd, ze komt hier op bezoek :o

Iemand anders nog plannen?
Overmorgen eerste keer drankje doen met mijn paiq match :)
  donderdag 19 januari 2017 @ 17:47:01 #26
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168272075
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:24 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Overmorgen eerste keer drankje doen met mijn paiq match :)
Al lang aan de praat?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 19 januari 2017 @ 17:56:56 #27
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168272282
quote:
5s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:47 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Al lang aan de praat?
Dik anderhalve week nu. Via mobiel klikt het erg goed, dus ik hoop dat we in het echt ook zo ok bij elkaar voelen :)
  donderdag 19 januari 2017 @ 18:11:55 #28
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168272593
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:56 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dik anderhalve week nu. Via mobiel klikt het erg goed, dus ik hoop dat we in het echt ook zo ok bij elkaar voelen :)
Fingers crossed :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168324711
Helaas is de speeddateavond die morgen gepland stond verzet naar over 2 weken. Nog even wachten dus tot ik mijn avonturen daarmee kan delen.
pi_168327590
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:24 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Overmorgen eerste keer drankje doen met mijn paiq match :)
Even inhaken hoor; bevalt Paiq bij jullie nog even goed als een paar jaar terug? Heb mijn oude account weer eens opgevist en ben een beetje aan het rondneuzen, maar als ik die fotowedstrijden enzo bekijk, zit er op het eerste gezicht een stuk minder leuks tussen dan pak hem beet drie jaar geleden -O-
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:07:21 #31
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168328453
Zit vaak wel wat leuks tussen maar die reageren vaak niet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 21 januari 2017 @ 23:15:03 #32
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168332204
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:33 schreef Lean_Machine het volgende:

[..]

Even inhaken hoor; bevalt Paiq bij jullie nog even goed als een paar jaar terug? Heb mijn oude account weer eens opgevist en ben een beetje aan het rondneuzen, maar als ik die fotowedstrijden enzo bekijk, zit er op het eerste gezicht een stuk minder leuks tussen dan pak hem beet drie jaar geleden -O-
Ik tref nog wel eens een leuk persoon daar, maar tinder heb ik nog wel bij zodat wat sneller iemand tref waar het mee klikt.

Mijn date vanavond was gezellig, sowieso gaan we nog een 2e keer afspreken :)
  zondag 22 januari 2017 @ 00:09:08 #33
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_168333333
Hoi! Even een updateje. Ik heb laatst een date gehad via Pepper. Aardige, interessante, knappe kerel, maar verder niks. Ik ben het ook eigenlijk een beetje beu om elke keer maar weer mijn verhaal over mezelf te moeten doen. Beetje datemoe. Misschien in de loop van volgende maand Pepper weer eens aanslingeren.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 22 januari 2017 @ 14:55:40 #34
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_168343534
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Zit vaak wel wat leuks tussen maar die reageren vaak niet.
Al die apps hebben we nu wel gezien.
Iedereen is een beetje date moe lijkt het wel.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 22 januari 2017 @ 15:08:04 #35
47102 Elvi
miemkwien
pi_168343765
Gewoon contacten op doen via Fok is toch het beste :P
  zondag 22 januari 2017 @ 15:33:57 #36
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168344204
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 15:08 schreef Elvi het volgende:
Gewoon contacten op doen via Fok is toch het beste :P
Verklaar je nader?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 22 januari 2017 @ 15:36:36 #37
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_168344257
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 15:08 schreef Elvi het volgende:
Gewoon contacten op doen via Fok is toch het beste :P
Hoe doe je dat? Afwachten tot je een berichtje krijgt van iemand van dit forum of stuur je zelf mensen die je interessant lijken?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 22 januari 2017 @ 15:40:02 #38
47102 Elvi
miemkwien
pi_168344339
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 15:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? Afwachten tot je een berichtje krijgt van iemand van dit forum of stuur je zelf mensen die je interessant lijken?
Beide?
pi_168347477
Hoe doen mensen dat hier met gesprekken, openen jullie altijd op dezelfde manier.... op datingsites/tinder? En sturen jullie dan de gesprekken een beetje dezelfde kant op overal, of doen jullie totaal wat anders in ieder gesprek?

* EggsTC interested :)
Lambo of Rekt
pi_168347524
Geloof of het niet.
De helft van dat soort gesprekken kwam D. altijd ergens wel in voor :')
Hell To The Liars
  zondag 22 januari 2017 @ 17:39:50 #41
47102 Elvi
miemkwien
pi_168347530
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:37 schreef EggsTC het volgende:
Hoe doen mensen dat hier met gesprekken, openen jullie altijd op dezelfde manier.... op datingsites/tinder? En sturen jullie dan de gesprekken een beetje dezelfde kant op overal, of doen jullie totaal wat anders in ieder gesprek?

* EggsTC interested :)
Bij Paiq probeer ik in te haken op een interesse die je dan bovenin ziet staan, of op de ijsbreker, of op het antwoord van de quiz.
pi_168347531
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:37 schreef EggsTC het volgende:
Hoe doen mensen dat hier met gesprekken, openen jullie altijd op dezelfde manier.... op datingsites/tinder? En sturen jullie dan de gesprekken een beetje dezelfde kant op overal, of doen jullie totaal wat anders in ieder gesprek?

* EggsTC interested :)
ik like alleen, te shy om te openen :@
pi_168347541
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:39 schreef Droopie het volgende:
Geloof of het niet.
De helft van dat soort gesprekken kwam D. altijd ergens wel in voor :')
is dit een reactie op eggstc en d je dick?
  zondag 22 januari 2017 @ 17:41:26 #44
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168347554
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 00:09 schreef Andromache het volgende:
Hoi! Even een updateje. Ik heb laatst een date gehad via Pepper. Aardige, interessante, knappe kerel, maar verder niks. Ik ben het ook eigenlijk een beetje beu om elke keer maar weer mijn verhaal over mezelf te moeten doen. Beetje datemoe. Misschien in de loop van volgende maand Pepper weer eens aanslingeren.
Ah! Dat is heel herkenbaar! Dit had ik bij mijn laatste date in december ook...
pi_168347567
quote:
11s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:40 schreef Drug het volgende:

[..]

is dit een reactie op eggstc en d je dick?
D. staat voor Djeezertje en de reactie van Eggs ging oa. over als je iemand spreek via Fok
Hell To The Liars
pi_168347585
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:42 schreef Droopie het volgende:

[..]

D. staat voor Djeezertje en de reactie van Eggs ging oa. over als je iemand spreek via Fok
close enough
pi_168347620
Ik had vaak dat ik meerdere matches had, en dan dingen ging vragen... kreeg ik antwoord en dan ging ik shit door elkaar halen :')

"jij deed toch instrumenten bespelen?"
Nee, dat zal je andere match wel geweest zijn :( !!!11

:')

Beetje irritant dat :P Daarom stuurde ik altijd de gesprekken een beetje hetzelfde, zodat ik snel dingen terug kon zoeken.
Lambo of Rekt
  zondag 22 januari 2017 @ 17:44:52 #48
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168347626
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Zaterdag date gehad, keer ervoor bleef het bij braaf maar oh zo fijn handjes houden en flinke knuffelpartij, dus waar nu te beginnen.

Beetje afstandelijk in begin, wel mij handige en assertieve kant meteen kunnen laten zien en flinke wandeling gemaakt door Amsterdam. Uiteindelijk slechte film gekeken en via omwegen in een typisch kroegje aangekomen. Daar wat geflikflooi in een hoek, hoofd op mijn schouder, handje knijpen en leuke gesprekken. Terug naar haar hotel gebracht en als natuurlijk meegelopen, ben ongepland blijven slapen.

Toenemende anticipatie over en weer maar initiatief bleef wel bij mij liggen, vond ik lastig maar nam het risico maar om haar uiteindelijk te kussen.

Erg fijn gehad, dag erna ook blijven hangen en voelde steeds meer ontspannen en intieme band. Samen gekookt wat ook meteen voelde als prettig en rustig en toen moest ik toch echt naar huis.

Weggebracht door haar, gisteren in de avond flink diepe gesprekken gehad over onze onzekerheden en wensen in contact met elkaar, maar dikke match.

Tinder, happn en paiq had ik er al uitgeflikkerd na de tweede date maar ik denk/hoop dat dit voor lang gaat zijn en zij lijkt daar hetzelfde in te staan :)
Wow mooi! Feli :P

Via welke weg heb je haar ontmoet?
pi_168347680
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:39 schreef Drug het volgende:

[..]

ik like alleen, te shy om te openen :@
Gelul, jij bent verder dan dat. Stukken verder.
Lambo of Rekt
  zondag 22 januari 2017 @ 17:51:16 #50
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168347767
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:44 schreef EggsTC het volgende:
Ik had vaak dat ik meerdere matches had, en dan dingen ging vragen... kreeg ik antwoord en dan ging ik shit door elkaar halen :')

"jij deed toch instrumenten bespelen?"
Nee, dat zal je andere match wel geweest zijn :( !!!11

:')

Beetje irritant dat :P Daarom stuurde ik altijd de gesprekken een beetje hetzelfde, zodat ik snel dingen terug kon zoeken.
Misschien een gesprek of twee minder tegelijk doen dan :P Dat de dame in kwestie dat niet leuk vindt snap ik wel, beetje attent zijn mag best.

O en ctrl-f kan je anders ook helpen ;)
  zondag 22 januari 2017 @ 17:55:37 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_168347875
Ctrl f op Tinder is wat lastig :P
  zondag 22 januari 2017 @ 18:00:32 #52
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168348025
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:55 schreef Cue_ het volgende:
Ctrl f op Tinder is wat lastig :P
Waar.

Dan maar netjes je aandacht erbij houden Eggs :)
pi_168348124
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 18:00 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Waar.

Dan maar netjes je aandacht erbij houden Eggs :)
:P Lukt niet altijd, maar ik date nu niet hoor, zit in een relatie.
Lambo of Rekt
  zondag 22 januari 2017 @ 18:03:57 #54
47102 Elvi
miemkwien
pi_168348139
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 18:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:P Lukt niet altijd, maar ik date nu niet hoor, zit in een relatie.
Dat hoeft geen beperking te zijn natuurlijk :P
pi_168348149
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 18:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat hoeft geen beperking te zijn natuurlijk :P
Zij denkt daar anders over.
Lambo of Rekt
  zondag 22 januari 2017 @ 18:04:52 #56
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168348164
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 18:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:P Lukt niet altijd, maar ik date nu niet hoor, zit in een relatie.
Ooo.. Dan is aandacht er bij houden niet meer nodig :P
pi_168348923
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:37 schreef EggsTC het volgende:
Hoe doen mensen dat hier met gesprekken, openen jullie altijd op dezelfde manier.... op datingsites/tinder? En sturen jullie dan de gesprekken een beetje dezelfde kant op overal, of doen jullie totaal wat anders in ieder gesprek?

* EggsTC interested :)
Inhaken op tekst die er staat, als er geen tekst staat, dan pak ik iets wat ergens op een foto staat. Soms stuur ik het gesprek, soms ook niet. Of zij pakt het stuur over ;).
  zondag 22 januari 2017 @ 18:40:46 #58
416020 K44S
The bearded man
pi_168349502
Ik kwam hier om even te laten weten dat ik a.s. woensdag met een maat naar een speeddate evenement ga.
Veel zin in en ik heb geen idee (naast dus het snelle daten) wat te verwachten).

einde bericht
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_168351571
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 23:15 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik tref nog wel eens een leuk persoon daar, maar tinder heb ik nog wel bij zodat wat sneller iemand tref waar het mee klikt.

Mijn date vanavond was gezellig, sowieso gaan we nog een 2e keer afspreken :)
Ja precies, dat gevoel had ik dus ook een beetje. Ga Tinder binnenkort maar weer eens downloaden.

Chill dat de date fijn was! *O*
pi_168352492
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Gelul, jij bent verder dan dat. Stukken verder.
nou op digitale kanalen faal ik echt haha. maar ik vind het ook iets geforceerd hebben, omdat die intentie van daten zo helder op tafel ligt. kan mijn game daar niet op loslaten. voor mij is irl betere setting
pi_168352694
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:28 schreef Drug het volgende:

[..]

nou op digitale kanalen faal ik echt haha. maar ik vind het ook iets geforceerd hebben, omdat die intentie van daten zo helder op tafel ligt. kan mijn game daar niet op loslaten. voor mij is irl betere setting
Dat heb ik dus ook... als ik digitaal afspreek met iemand IRL, met als doel "een date", dan heb ik altijd zo het idee als ik ze IRL tegen kom; "ok, dus nu is het de bedoeling dat wij elkaar leuk vinden ofzo :') " Te geforceerd ja.
Lambo of Rekt
pi_168352932
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:44 schreef EggsTC het volgende:
Ik had vaak dat ik meerdere matches had, en dan dingen ging vragen... kreeg ik antwoord en dan ging ik shit door elkaar halen :')

"jij deed toch instrumenten bespelen?"
Nee, dat zal je andere match wel geweest zijn :( !!!11

:')

Beetje irritant dat :P Daarom stuurde ik altijd de gesprekken een beetje hetzelfde, zodat ik snel dingen terug kon zoeken.
Dat is iets waar ik ook zo ontzettend voor moeten waken :')
Wat ook helpt is niet met teveel tegelijk chatten :P

Dit weekend voor de tweede keer gedate met 't meisje van laatst. Was erg gezellig en we appen de hele dag door. Binnenkort maar weer afspreken denk ik ^O^
  maandag 23 januari 2017 @ 12:08:13 #63
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168368709
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:44 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Wow mooi! Feli :P

Via welke weg heb je haar ontmoet?
Ontzettende toevalstreffer op ok cupid. Via een vriendin daarop terecht gekomen en paar mensen geliked en ondanks jonge leeftijd haar ook. Leuk profiel, leuke foto's, Amsterdam vanuit DH goed te bereiken met OV.

De periode daarvoor wel dames gedate maar geen succes, kreeg geen hoogte van waar ik stond of kreeg het idee dat er vooral fysiek wel een klik was maar verder gewoonweg niet zo.

En dit net op het punt dat ik eigenlijk er wel weer even klaar mee was qua actief zoeken naar dates.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 23 januari 2017 @ 19:07:51 #64
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168378997
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ontzettende toevalstreffer op ok cupid. Via een vriendin daarop terecht gekomen en paar mensen geliked en ondanks jonge leeftijd haar ook. Leuk profiel, leuke foto's, Amsterdam vanuit DH goed te bereiken met OV.

De periode daarvoor wel dames gedate maar geen succes, kreeg geen hoogte van waar ik stond of kreeg het idee dat er vooral fysiek wel een klik was maar verder gewoonweg niet zo.

En dit net op het punt dat ik eigenlijk er wel weer even klaar mee was qua actief zoeken naar dates.
Goed om te horen! Waren die andere dames ook via OKC? Moet zeggen dat ik OKC wel een "lastige" site vind. Ook het idee dat er steeds meer fake tussenzit
  maandag 23 januari 2017 @ 19:16:32 #65
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168379281
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:07 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Goed om te horen! Waren die andere dames ook via OKC? Moet zeggen dat ik OKC wel een "lastige" site vind. Ook het idee dat er steeds meer fake tussenzit
Lastig als in hoge eisen oid?

Vervelende voor mij met OKC is dat veel interessante vrouwen daar net weer poly zijn, heb mezelf daar maar weer verwijderd.
  maandag 23 januari 2017 @ 19:18:19 #66
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168379344
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:16 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Lastig als in hoge eisen oid?

Vervelende voor mij met OKC is dat veel interessante vrouwen daar net weer poly zijn, heb mezelf daar maar weer verwijderd.
Meer in het feit dat de dames vrij weinig reageren daar. Moet zeggen dat die vragenlijsten erg leuk zijn maar daardoor vallen er ook al snel veel af. Misschien dat het daar ook mee te maken heeft
  maandag 23 januari 2017 @ 19:33:01 #67
416020 K44S
The bearded man
pi_168379773
Speedddaten gaat as woensdag niet door ivm te weinig aanmeldingen :').

Nu wordt het 7 feb in Utrecht.

Ik geef het nog een kans. Dan vind ik het voorlopig wel eventjes mooi :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 23 januari 2017 @ 20:07:54 #68
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168380884
_O- Duuuusss.. Ik had dus wel wat twijfels over de 2e date eind deze week. Dus ik probeer dat voorzichtig aan te kaarten aangezien ik niet bot wil doen, heeft ze precies het zelfde. Nog nooit een contact met een high five afgeloten maar eens moet de 1e keer zijn :')
  maandag 23 januari 2017 @ 20:08:29 #69
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168380907
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:07 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Goed om te horen! Waren die andere dames ook via OKC? Moet zeggen dat ik OKC wel een "lastige" site vind. Ook het idee dat er steeds meer fake tussenzit
Paar via happn, paar via tinder, paar paiq. Vaak maar één date, anders een paar en daarna klaar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 23 januari 2017 @ 20:15:04 #70
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168381108
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:16 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Lastig als in hoge eisen oid?

Vervelende voor mij met OKC is dat veel interessante vrouwen daar net weer poly zijn, heb mezelf daar maar weer verwijderd.
Ook idd. Daarom is mijn huidige date ook wel echt een toevalstreffer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168383304
Leuke man ontmoet vorige week. Na beetje heen en weer geappt blijkt dat hij gewoon een vriendin heeft maar perse mijn nummer wilde omdat hij me erg leuk vond.

Ik stop met dat daten.
Ben er even klaar mee. :(
  maandag 23 januari 2017 @ 22:00:40 #72
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168384662
Kak, das balen. Nooit 100% te voorkomen maar toch.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 23 januari 2017 @ 22:03:31 #73
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168384775
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:21 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Leuke man ontmoet vorige week. Na beetje heen en weer geappt blijkt dat hij gewoon een vriendin heeft maar perse mijn nummer wilde omdat hij me erg leuk vond.

Ik stop met dat daten.
Ben er even klaar mee. :(
Open relatie of gewoon een eikel?
pi_168385471
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:03 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Open relatie of gewoon een eikel?
Gewoon een eikel.

Uiteindelijk heeft hij het gezegd want het leek me leuk om af te spreken. Daar draaide hij een beetje omheen en toen kwam het hoge woord eruit.
  maandag 23 januari 2017 @ 22:25:16 #75
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168385535
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:23 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Gewoon een eikel.

Uiteindelijk heeft hij het gezegd want het leek me leuk om af te spreken. Daar draaide hij een beetje omheen en toen kwam het hoge woord eruit.
Zuur ja, dat soort ervaringen kunnen de goede zin wel aardig vergallen.
  maandag 23 januari 2017 @ 22:27:52 #76
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_168385631
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:21 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Leuke man ontmoet vorige week. Na beetje heen en weer geappt blijkt dat hij gewoon een vriendin heeft maar perse mijn nummer wilde omdat hij me erg leuk vond.

Ik stop met dat daten.
Ben er even klaar mee. :(
Ik ben een leuke man zonder vriendin ;) ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 23 januari 2017 @ 22:28:21 #77
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_168385645
Ik had er weer 1 in de catagorie, ja ik ben nu al iemand anders tegengekomen. :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_168386376
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ik had er weer 1 in de catagorie, ja ik ben nu al iemand anders tegengekomen. :{
Lekker dan :{
Duurde 't haar te lang?
  maandag 23 januari 2017 @ 23:22:04 #79
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168387485
Kan gebeuren als er dan meer klik is natuurlijk. Maar kut is het wel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168389011
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:07 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Goed om te horen! Waren die andere dames ook via OKC? Moet zeggen dat ik OKC wel een "lastige" site vind. Ook het idee dat er steeds meer fake tussenzit
Oh ik ben wel fan van okcupid. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_168389039
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:48 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Oh ik ben wel fan van okcupid. :)
Helaas nooit op mij gereageerd -O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168389053
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Helaas nooit op mij gereageerd -O-
Hallo :@
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_168389058
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:54 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Hallo :@
Hoi :@
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168389083
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ben een leuke man zonder vriendin ;) ;)
Haha nou dan moeten we maar eens wat gaan drinken he ;)
pi_168389107
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Haha nou dan moeten we maar eens wat gaan drinken he ;)
Zet de Taksi dus maar koud!
:)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 06:19:38 #86
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_168389595
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:51 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Lekker dan :{
Duurde 't haar te lang?
Dat lijkt me apart, want zo lang duurde 't allemaal niet. Maar heb d'r ook nog nooit gezien dus weinig tijd aan verloren afgezien van wat appjes.
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Haha nou dan moeten we maar eens wat gaan drinken he ;)
Vanavond, amsterdam?

En nu niet iemand anders tegenkomen he? }:|
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_168397685
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 06:19 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat lijkt me apart, want zo lang duurde 't allemaal niet. Maar heb d'r ook nog nooit gezien dus weinig tijd aan verloren afgezien van wat appjes.

[..]

Vanavond, amsterdam?

En nu niet iemand anders tegenkomen he? }:|
Ik heb avonddienst, hoe zit je zondag?
pi_168397838
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:33 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Ik heb avonddienst, hoe zit je zondag?
Dan ben ik vrij ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168397894
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan ben ik vrij ;)
Body snatcher.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_168397929
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan ben ik vrij ;)
Wel eens gehoord van de Bro code }:|
Hell To The Liars
pi_168398040
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:44 schreef Droopie het volgende:

[..]

Wel eens gehoord van de Bro code }:|
Jawel, maar wist niet dat die voor medefokkers geldt :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168398099
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jawel, maar wist niet dat die voor medefokkers geldt :)
Sowieso!
pi_168398118
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 06:19 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat lijkt me apart, want zo lang duurde 't allemaal niet. Maar heb d'r ook nog nooit gezien dus weinig tijd aan verloren afgezien van wat appjes.

[..]

Vanavond, amsterdam?

En nu niet iemand anders tegenkomen he? }:|
Hmm. Raar, op naar de volgende ;)

Ik heb deze week date nr. 3 met meisje waarvan ik in eerste instantie dacht dat 't niet zo goed klikte. Maar ze blijkt wel erg leuk te zijn :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tommeke op 24-01-2017 17:39:51 ]
pi_168398122
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jawel, maar wist niet dat die voor medefokkers geldt :)
Jawel, dat doet het wel.
Tot 1 februari blijft er minimaal 1 post tussen jou en haar in, en je mag haar niet DM'en of quoten tot die tijd.
Kanovinnie heeft dips
Ze mag wel jou wel dm'en..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
  dinsdag 24 januari 2017 @ 17:17:33 #95
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_168398654
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:33 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Ik heb avonddienst, hoe zit je zondag?
Dan kan ik alleen 's avonds en ben dan waarschijnlijk niet op mijn best meer :+
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan ben ik vrij ;)
Opbokken goverdomme :(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_168399326
Wtf is dit dan, mods die mee gaan lopen trollen 8)7.

OT: donderdag en zaterdag weer een date :D
  dinsdag 24 januari 2017 @ 23:38:03 #97
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168409467
Yesh! Daten!

Zelfde dame?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168409797
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Yesh! Daten!

Zelfde dame?
Nee, verschillende. Ik plan niet snel in een keer meerdere dates voor verschillende dagen met dezelfde dame.

Bekijk het per date :)
  woensdag 25 januari 2017 @ 00:14:53 #99
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168410345
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, verschillende. Ik plan niet snel in een keer meerdere dates voor verschillende dagen met dezelfde dame.

Bekijk het per date :)
Op zich wel zo verstandig. Hopen dat een van de twee dan wat meer klikt ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 25 januari 2017 @ 17:45:42 #100
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168421948
Nou sinds kort na een lange relatie helaas weer vrijgezel. Gelukkig niet op een nare manier uit elkaar maar ik had me de toekomst anders voorgesteld. Ik meld me dus ook maar eens in dit topic.

Heb eigenlijk nul ervaring met online dating en apps en dergelijke. Maar wil dat ook eens een kans geven.
pi_168423949
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 17:45 schreef Hexagon het volgende:
Nou sinds kort na een lange relatie helaas weer vrijgezel. Gelukkig niet op een nare manier uit elkaar maar ik had me de toekomst anders voorgesteld. Ik meld me dus ook maar eens in dit topic.

Heb eigenlijk nul ervaring met online dating en apps en dergelijke. Maar wil dat ook eens een kans geven.
Installeren is zo gepiept.

Voor sommigen een date ook, voor anderen is dat wat lastiger dan de installatie :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 25 januari 2017 @ 20:10:09 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168425343
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Installeren is zo gepiept.

Voor sommigen een date ook, voor anderen is dat wat lastiger dan de installatie :)
Hehe, dates had ik vroeger wel maar regelde ze nooit via de digitale snelweg. Dat zal nog wel even wennen worden. :P
  woensdag 25 januari 2017 @ 22:35:43 #103
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_168430122
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 17:45 schreef Hexagon het volgende:
Nou sinds kort na een lange relatie helaas weer vrijgezel. Gelukkig niet op een nare manier uit elkaar maar ik had me de toekomst anders voorgesteld. Ik meld me dus ook maar eens in dit topic.

Heb eigenlijk nul ervaring met online dating en apps en dergelijke. Maar wil dat ook eens een kans geven.
Welkom! :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 25 januari 2017 @ 23:25:15 #104
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168431819
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hehe, dates had ik vroeger wel maar regelde ze nooit via de digitale snelweg. Dat zal nog wel even wennen worden. :P
Ik heb er nooit problemen mee gehad, wellicht geluk mee gehad maar ook gewoon doen :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 26 januari 2017 @ 05:53:37 #105
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_168434103
Ik ben ook weer na lange tijd vrijgezel, dus meldt me ook aan :) . Nooit gedacht dat ik nog ooit een tinder account zou "moeten" aanmaken.
pi_168434132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 05:53 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ben ook weer na lange tijd vrijgezel, dus meldt me ook aan :) . Nooit gedacht dat ik nog ooit een tinder account zou "moeten" aanmaken.
welkom terug in de dating pool
  donderdag 26 januari 2017 @ 06:17:44 #107
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168434139
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 06:14 schreef Drug het volgende:

[..]

welkom terug in de dating pool
Ben jij eigenlijk nog een beetje leuk aan het daten de laatste tijd?
pi_168434170
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 06:17 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ben jij eigenlijk nog een beetje leuk aan het daten de laatste tijd?
nja daten wil ik het niet noemen. heb wel wat contact, maar dat is niet echt met het oog op relatie ofzo :@

jij?
  donderdag 26 januari 2017 @ 06:45:26 #109
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168434192
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 06:35 schreef Drug het volgende:

[..]

nja daten wil ik het niet noemen. heb wel wat contact, maar dat is niet echt met het oog op relatie ofzo :@

jij?
Momenteel geen contact whatsoever. Ben ook wel een beetje online-dating moe, beter loop ik gewoon weer tegen iemand in het wild aan. Voelt toch natuurlijker/niet zo geforceerd.
pi_168434240
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 06:45 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Momenteel geen contact whatsoever. Ben ook wel een beetje online-dating moe, beter loop ik gewoon weer tegen iemand in het wild aan. Voelt toch natuurlijker/niet zo geforceerd.
o ja bij mij ook sowieso niet via apps. dat is voor mij niet weggelegd om exact de reden die jij ook aanhaalt.
pi_168434368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 05:53 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ben ook weer na lange tijd vrijgezel, dus meldt me ook aan :) . Nooit gedacht dat ik nog ooit een tinder account zou "moeten" aanmaken.
:9
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 26 januari 2017 @ 09:42:52 #112
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168435576
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 05:53 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ben ook weer na lange tijd vrijgezel, dus meldt me ook aan :) . Nooit gedacht dat ik nog ooit een tinder account zou "moeten" aanmaken.
Er zijn mensen die heel erg letten op spelfouten; kan een instant *swipe-left* zijn.
pi_168436011
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 09:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Er zijn mensen die heel erg letten op spelfouten; kan een instant *swipe-left* zijn.
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 26 januari 2017 @ 10:21:28 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168436220
Ik installeer Happn wel denk ik. Dit weekend eens bij het D66 congres laten ratelen :D
  donderdag 26 januari 2017 @ 10:48:00 #115
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_168436650
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 09:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Er zijn mensen die heel erg letten op spelfouten; kan een instant *swipe-left* zijn.
Zal ik weinig aan missen denk ik :')
  donderdag 26 januari 2017 @ 10:53:27 #116
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_168436725
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 09:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Er zijn mensen die heel erg letten op spelfouten; kan een instant *swipe-left* zijn.
Maar ik ben nou eenmaal dyslectisch, ik probeer zo veel mogelijk op mijn grammatica te letten.

Als iemand mij bij voorbaat al weg swiped op een taal foutje dan zal ik daar echt niet mee zitten.
pi_168437229
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:53 schreef Vansschoen het volgende:

[..]

Maar ik ben nou eenmaal dyslectisch, ik probeer zo veel mogelijk op mijn grammatica te letten.

Als iemand mij bij voorbaat al weg swiped op een taal foutje dan zal ik daar echt niet mee zitten.
Heb je al 300 matches op Tinder? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168437268
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:53 schreef Vansschoen het volgende:

[..]

Als iemand mij bij voorbaat al weg swiped op een taal foutje dan zal ik daar echt niet mee zitten.
Dit dus.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 26 januari 2017 @ 11:25:12 #119
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_168437327
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je al 300 matches op Tinder? :P
Geen 1 tot nu toe, heb nog geen profiel aangemaakt ;) .
pi_168437365
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:21 schreef Hexagon het volgende:
Ik installeer Happn wel denk ik. Dit weekend eens bij het D66 congres laten ratelen :D
Daar wordt sowieso genaaid tot en met.
pi_168438038
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:25 schreef Vansschoen het volgende:

[..]

Geen 1 tot nu toe, heb nog geen profiel aangemaakt ;) .
Heb je het überhaupt wel nodig? Je bent al populair genoeg op fok en misschien ook nog in het dagelijkse leven?

Tenzij je het gewoon leuk vindt, dan vooral doen :)

Geldt trouwens ook voor Hexagon.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 26 januari 2017 @ 12:23:08 #122
416020 K44S
The bearded man
pi_168438218
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:53 schreef Vansschoen het volgende:

[..]

Maar ik ben nou eenmaal dyslectisch, ik probeer zo veel mogelijk op mijn grammatica te letten.

Als iemand mij bij voorbaat al weg swiped op een taal foutje dan zal ik daar echt niet mee zitten.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 26 januari 2017 @ 12:23:54 #123
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_168438235
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2017 12:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je het überhaupt wel nodig? Je bent al populair genoeg op fok en misschien ook nog in het dagelijkse leven?

Tenzij je het gewoon leuk vindt, dan vooral doen :)

Geldt trouwens ook voor Hexagon.
Nodig niet echt, ga regelmatig uit en ben vrij spontaan dus met uitgaan heb ik meestal al contact genoeg. En ik wil het voor nu sws bij een beetje scharrelen laten, hoef niet gelijk weer een serieuze relatie.

Ik wil vooral Tinder om het een keer mee te maken.
pi_168439478
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 12:23 schreef Vansschoen het volgende:

[..]

Nodig niet echt, ga regelmatig uit en ben vrij spontaan dus met uitgaan heb ik meestal al contact genoeg. En ik wil het voor nu sws bij een beetje scharrelen laten, hoef niet gelijk weer een serieuze relatie.

Ik wil vooral Tinder om het een keer mee te maken.
En? hoeveel pm`s heb je al? :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 26 januari 2017 @ 15:28:39 #125
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_168442801
Na een maand is mijn date-avontuur met dezelfde meid weer ten einde. We waren er al een tijdje over eens dat het qua relatie niks ging worden en de spanning van het scharrelen werd ook steeds minder. We gaan komend weekend nog wel wat drinken als vrienden.

Voorlopig nog geen dating-apps, maar met stappen toch weer goed om mij heen kijken. :7
  zaterdag 28 januari 2017 @ 17:14:23 #126
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168495267
Is het terecht dat ik wantrouwend ben naar een Tindermeisje dat heel geïnteresseerd is en initiatief neemt? :') Voorheen waren het altijd prinsesjes op de erwt en moest ik echt moeite doen om het gesprek gaande te houden. _O-
  zaterdag 28 januari 2017 @ 17:15:15 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_168495287
Zolang je niet vooraf hoeft te betalen lijkt me er nog weinig mis mee.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 17:15:40 #128
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_168495290
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 17:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Is het terecht dat ik wantrouwend ben naar een Tindermeisje dat heel geïnteresseerd is en initiatief neemt? :') Voorheen waren het altijd prinsesjes op de erwt en moest ik echt moeite doen om het gesprek gaande te houden. _O-
Het zal je misschien verbazen, maar niet ieder meisje is hetzelfde. :o
Dat geldt ook voor de Tindermeisjes.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_168495291
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 17:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Is het terecht dat ik wantrouwend ben naar een Tindermeisje dat heel geïnteresseerd is en initiatief neemt? :') Voorheen waren het altijd prinsesjes op de erwt en moest ik echt moeite doen om het gesprek gaande te houden. _O-
ben je knap?
  zaterdag 28 januari 2017 @ 17:15:50 #130
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168495294
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 17:15 schreef Cue_ het volgende:
Zolang je niet vooraf hoeft te betalen lijkt me er nog weinig mis mee.
Lol. :')
  zaterdag 28 januari 2017 @ 17:17:11 #131
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168495318
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 17:15 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Het zal je misschien verbazen, maar niet ieder meisje is hetzelfde. :o
Dat geldt ook voor de Tindermeisjes.
Dit is echt een van de eerste meisjes sinds maanden dat oprecht aardig en geïnteresseerd is. 8)7

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 17:15 schreef Drug het volgende:

[..]

ben je knap?
6,5/10. Zij een punt hoger.
pi_168495382
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 17:17 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dit is echt een van de eerste meisjes sinds maanden dat oprecht aardig en geïnteresseerd is. 8)7

[..]

6,5/10. Zij een punt hoger.
dan zie ik weinig reden tot wantrouwen
  zaterdag 28 januari 2017 @ 17:23:01 #133
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168495433
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 17:20 schreef Drug het volgende:

[..]

dan zie ik weinig reden tot wantrouwen
Als ik tijdens de date ontvoerd word en twee jaar later in een kelder word gevonden, ben jij verantwoordelijk.
pi_168495516
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 17:23 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Als ik tijdens de date ontvoerd word en twee jaar later in een kelder word gevonden, ben jij verantwoordelijk.
ja weet ik alleen zal je nooit gevonden worden :@
  zaterdag 28 januari 2017 @ 17:58:58 #135
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168496251
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 17:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Is het terecht dat ik wantrouwend ben naar een Tindermeisje dat heel geïnteresseerd is en initiatief neemt? :') Voorheen waren het altijd prinsesjes op de erwt en moest ik echt moeite doen om het gesprek gaande te houden. _O-
lekker wantrouwend en afwachtend doen, vinden ze fijn
  zaterdag 28 januari 2017 @ 22:50:28 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168503849
Heb dat Happn eens geinstalleerd maar loop meteen vast op technische shit

Log ik in met Facebook krijg ik

"'De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken'. "

Iemand een idee wat er fout gaat?
  maandag 30 januari 2017 @ 06:44:27 #137
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168535992
Gewoon de app sluiten, opnieuw proberen.
Kan vervelend zijn maar blijft techniek.

Nog leuke dates afgelopen weekend? Hier vooral mijn date haar bed volgezweet want ziekig :') toch een tof weekend samen gehad weer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168537114
Mijn wannabe relatie is klaar. Bleken toch niet helemaal te passen en claimgedrag van haar voelde niet fijn (zo mocht ik bijvoorbeeld met bepaalde mensen niet omgaan, en dan was ze bang dat ze alleen over zou blijven :{).
  maandag 30 januari 2017 @ 09:59:39 #139
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168537383
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 09:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Mijn wannabe relatie is klaar. Bleken toch niet helemaal te passen en claimgedrag van haar voelde niet fijn (zo mocht ik bijvoorbeeld met bepaalde mensen niet omgaan, en dan was ze bang dat ze alleen over zou blijven :{).
hoe lang enzo?
pi_168538054
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 09:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

hoe lang enzo?
2 maanden :')
  maandag 30 januari 2017 @ 10:48:22 #141
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168538137
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 10:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

2 maanden :')
en wie waren die bepaalde mensen? Ex-en of iets van vrienden/familie?
pi_168539010
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 10:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

en wie waren die bepaalde mensen? Ex-en of iets van vrienden/familie?
maakt dat wat uit? :o
compact en kleverig.
pi_168539279
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maakt dat wat uit? :o
Dit ^O^. Waren en zijn vrienden (en familie), daar had / heeft zij niets mee. En dat is prima, hoeft ook niet. Alleen jaloers en gaan claimen is dan niet fijn.

Een relatie samen is fijn, echter heb ik ook mijn eigen dingen en die wil ik blijven doen. Ga geen familie of vrienden laten vallen voor een relatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2017 11:53:24 ]
  maandag 30 januari 2017 @ 11:56:08 #144
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168539751
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maakt dat wat uit? :o
Ja natuurlijk. Je kunt je, neem ik aan, best voorstellen dat er situaties zijn dat het handig is dat iemand niet meer met zijn ex omgaat of het althans vervelend vindt.
Ik heb bijvoorbeeld een paar van die leipe exen die gewoon bekend-wacko zijn, ik vind het geheel legitiem om me vriendelijk te vragen die niet meer zo te zien.

Vrienden/familie is gewoon anders.
pi_168539874
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 11:56 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Je kunt je, neem ik aan, best voorstellen dat er situaties zijn dat het handig is dat iemand niet meer met zijn ex omgaat of het althans vervelend vindt.
Ik heb bijvoorbeeld een paar van die leipe exen die gewoon bekend-wacko zijn, ik vind het geheel legitiem om me vriendelijk te vragen die niet meer zo te zien.

Vrienden/familie is gewoon anders.
Dan wil je er zelf toch niet meer mee omgaan ook? :')

Ik vind niet dat je na twee maanden al moeilijk kan doen of n oordeel kan vellen over de relatie die de ander heeft met n ex.
Als je echt langer n relatie hebt en t voelt niet goed, praat daar dan over en leg uit waarom. Als het legitiem is, kan je partner wmb besluiten te stoppen met de ex in kwestie te zien, maar dat is niet iets dat jij voor hem/haar kan bepalen.
Vind ik.
compact en kleverig.
  maandag 30 januari 2017 @ 12:05:02 #146
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168539946
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dan wil je er zelf toch niet meer mee omgaan ook? :')

Ik vind niet dat je na twee maanden al moeilijk kan doen of n oordeel kan vellen over de relatie die de ander heeft met n ex.
Als je echt langer n relatie hebt en t voelt niet goed, praat daar dan over en leg uit waarom. Als het legitiem is, kan je partner wmb besluiten te stoppen met de ex in kwestie te zien, maar dat is niet iets dat jij voor hem/haar kan bepalen.
Vind ik.
zoals ik t lees gaat t trouwens over familie en vrienden. Niet eens een ex. Lijkt me wel een fijne meid dus.
pi_168544405
Gisteren een tweede date gehad. We hebben een hapje gegeten, toen naar een Muslim ban-protest in Washington DC geweest met wat bekenden van hem en daarna met z'n allen wat gegeten. Toen had hij nog wat te doen, waarna ik later 's avonds weer naar hem toe ben gegaan. Wat water ( :') ) gedronken, gepraat en een uurtje later ofzo héél subtiel bij elkaar gekomen en gezoend. O+

Wordt vervolgd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2017 15:45:54 ]
  maandag 30 januari 2017 @ 15:51:51 #148
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168544602
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:45 schreef Etsu het volgende:
Gisteren een tweede date gehad. We hebben een hapje gegeten, toen naar een Muslim ban-protest in Washington DC geweest met wat bekenden van hem en daarna met z'n allen wat gegeten. Toen had hij nog wat te doen, waarna ik later 's avonds weer naar hem toe ben gegaan. Wat water ( :') ) gedronken, gepraat en een uurtje later ofzo héél subtiel bij elkaar gekomen en gezoend. O+

Wordt vervolgd.
in ieder geval genoeg gegeten gisteren
  maandag 30 januari 2017 @ 16:50:03 #149
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168546047
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:45 schreef Etsu het volgende:
Gisteren een tweede date gehad. We hebben een hapje gegeten, toen naar een Muslim ban-protest in Washington DC geweest met wat bekenden van hem en daarna met z'n allen wat gegeten. Toen had hij nog wat te doen, waarna ik later 's avonds weer naar hem toe ben gegaan. Wat water ( :') ) gedronken, gepraat en een uurtje later ofzo héél subtiel bij elkaar gekomen en gezoend. O+

Wordt vervolgd.
Klinkt goed :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168546667
9 febr speeddaten. *) Nog nooit gedaan, vind het wel spannend. :D
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_168547929
Ik ben inmiddels een paar dates verder met het meisje van wie ik de eerste date heel erg twijfelde of we een klik hadden.

Ze moest gewoon een beetje loskomen, ik blijkbaar ook. Heb daar normaal nooit zoveel last van eigenlijk :')
De laatste keer bij het afscheid nemen er beide een beetje omheen staan draaien, maar uiteindelijk toch staan zoenen. Wordt vervolgd :P
pi_168551117
quote:
11s.gif Op maandag 30 januari 2017 17:18 schreef Subpoena het volgende:
9 febr speeddaten. *) Nog nooit gedaan, vind het wel spannend. :D
Lekker praten tot je een ons weegt :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 08:33:45 #153
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168560442
Ik ben nu trouwens twee weken bezig op een datingsite en dat gaat me toch redelijk goed af. Ondanks dat ik nog eens wat betere foto's moet gaan regelen. Ik krijg best wat respons op mijn berichtjes. Ik heb het idee dat mijn ervaring in de politiek me wel helpt bij het maken van goede openingsberichtjes.

Heb nu dates met twee leuke vrouwen te pakken en ook nog eentje waarmee ik al aan het appen ben. Moet nu maar eventjes de rem erop zetten.

Lastig want ik moet zeggen dat het eigenlijk super verslavend is. Een profiel vinden, proberen het perfecte berichtje voor zo'n dame te schrijven en dan wachten en hopen. :D
pi_168564539
Doe het pas 2 maanden, maar ben nu al een beetje Tinder-moe :')
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  FOK!fotograaf dinsdag 31 januari 2017 @ 13:40:56 #155
364681 over_hedge
pi_168565475
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 08:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb het idee dat mijn ervaring in de politiek me wel helpt bij het maken van goede openingsberichtjes.
Nou dat zou voor het eerst zijn dat iemand uit de politiek iets zinnigs te melden heeft. :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 13:44:33 #156
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_168565556
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 13:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nou dat zou voor het eerst zijn dat iemand uit de politiek iets zinnigs te melden heeft. :')
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 31 januari 2017 @ 13:45:13 #157
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_168565578
Kun je een voorbeeld noemen van een goede openingszin hexagon?
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 31 januari 2017 @ 15:03:48 #158
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168567143
Offtopic weggehaald.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 31 januari 2017 @ 15:10:28 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168567264
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 13:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Kun je een voorbeeld noemen van een goede openingszin hexagon?
Dat hangt helemaal van het profiel van zo'n meisje af.

Maar ik gebruik het volgende stramien

Hoi <Nickname>

Eerste alinea: Paar zinnen over haar karakter en soort bevestiging waarom ik denk dat het klopt. En als ze er niets over zegt doe ik een suggestie hoe ik denk dat het is. Als het kan ook wat grappigs maar alleen als dat spontaan bij me opkomt.

Tweede alinea: Een eigenschap uit haar profiel waar ik een duidelijke match zie. Eventueel met een verdiepende vraag

Slot: Nog een duidelijke open vraag over iets in haar profiel

Een groet

En nog een paar stelregels
-Op een enkele manier ook maar de suggestie van onzekerheid wekken
-Geen opmerkingen over haar fysieke uiterlijk. Hooguit over opvallende kleding of een leuke bril oid.

Met deze opzet heb ik best een paar leuke reacties gekregen. En bij afwijzingen zijn het bijna nooit standaardberichtjes maar ook gewoon persoonlijk geschreven afwijzingen. En aangezien niet iedereen je leuk of aantrekkelijk kan vinden denk ik dus wel een goede vorm gevonden te hebben. :)
pi_168567348
Ik krijg er geen stijve van iig.
Conscience do cost.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 15:18:37 #161
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168567406
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat hangt helemaal van het profiel van zo'n meisje af.

Maar ik gebruik het volgende stramien

Hoi <Nickname>

Eerste alinea: Paar zinnen over haar karakter en soort bevestiging waarom ik denk dat het klopt. En als ze er niets over zegt doe ik een suggestie hoe ik denk dat het is. Als het kan ook wat grappigs maar alleen als dat spontaan bij me opkomt.

Tweede alinea: Een eigenschap uit haar profiel waar ik een duidelijke match zie. Eventueel met een verdiepende vraag

Slot: Nog een duidelijke open vraag over iets in haar profiel

Een groet

En nog een paar stelregels
-Op een enkele manier ook maar de suggestie van onzekerheid wekken
-Geen opmerkingen over haar fysieke uiterlijk. Hooguit over opvallende kleding of een leuke bril oid.

Met deze opzet heb ik best een paar leuke reacties gekregen. En bij afwijzingen zijn het bijna nooit standaardberichtjes maar ook gewoon persoonlijk geschreven afwijzingen. En aangezien niet iedereen je leuk of aantrekkelijk kan vinden denk ik dus wel een goede vorm gevonden te hebben. :)
Da's een boel werk. Ik doe altijd 'hoi'. Dit werkt ongeveer net zo vaak.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 15:20:00 #162
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168567433
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:18 schreef Maarten het volgende:

[..]

Da's een boel werk. Ik doe altijd 'hoi'. Dit werkt ongeveer net zo vaak.
En komt 'een tikkie' geforceerd en te overdacht over.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 31 januari 2017 @ 15:20:48 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168567449
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat hangt helemaal van het profiel van zo'n meisje af.

Maar ik gebruik het volgende stramien

Hoi <Nickname>

Eerste alinea: Paar zinnen over haar karakter en soort bevestiging waarom ik denk dat het klopt. En als ze er niets over zegt doe ik een suggestie hoe ik denk dat het is. Als het kan ook wat grappigs maar alleen als dat spontaan bij me opkomt.

Tweede alinea: Een eigenschap uit haar profiel waar ik een duidelijke match zie. Eventueel met een verdiepende vraag

Slot: Nog een duidelijke open vraag over iets in haar profiel

Een groet

En nog een paar stelregels
-Op een enkele manier ook maar de suggestie van onzekerheid wekken
-Geen opmerkingen over haar fysieke uiterlijk. Hooguit over opvallende kleding of een leuke bril oid.

Met deze opzet heb ik best een paar leuke reacties gekregen. En bij afwijzingen zijn het bijna nooit standaardberichtjes maar ook gewoon persoonlijk geschreven afwijzingen. En aangezien niet iedereen je leuk of aantrekkelijk kan vinden denk ik dus wel een goede vorm gevonden te hebben. :)
Zo, je maakt er werk van.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168567541
op sommige sites moet je er soms wel werk van maken volgens mij :+

andersom is het wat makkelijker, kreeg zaterdagavond een berichtje: "Hoi! I love "tv-serie op mijn profiel"! Koffie?"

Vrijdag een date :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 15:26:55 #165
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168567597
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:24 schreef LuNaTiC het volgende:
op sommige sites moet je er soms wel werk van maken volgens mij :+

andersom is het wat makkelijker, kreeg zaterdagavond een berichtje: "Hoi! I love "tv-serie op mijn profiel"! Koffie?"

Vrijdag een date :+
Ik mis geloof ik wat, jij had toch zo ongeveer een relatie inmiddels?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 31 januari 2017 @ 15:29:01 #166
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168567663
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat hangt helemaal van het profiel van zo'n meisje af.

Maar ik gebruik het volgende stramien

Hoi <Nickname>

Eerste alinea: Paar zinnen over haar karakter en soort bevestiging waarom ik denk dat het klopt. En als ze er niets over zegt doe ik een suggestie hoe ik denk dat het is. Als het kan ook wat grappigs maar alleen als dat spontaan bij me opkomt.

Tweede alinea: Een eigenschap uit haar profiel waar ik een duidelijke match zie. Eventueel met een verdiepende vraag

Slot: Nog een duidelijke open vraag over iets in haar profiel

Een groet

En nog een paar stelregels
-Op een enkele manier ook maar de suggestie van onzekerheid wekken
-Geen opmerkingen over haar fysieke uiterlijk. Hooguit over opvallende kleding of een leuke bril oid.

Met deze opzet heb ik best een paar leuke reacties gekregen. En bij afwijzingen zijn het bijna nooit standaardberichtjes maar ook gewoon persoonlijk geschreven afwijzingen. En aangezien niet iedereen je leuk of aantrekkelijk kan vinden denk ik dus wel een goede vorm gevonden te hebben. :)
Haha
pi_168567709
Neuj, leek wel potentie te hebben maar ze had nogal wat issues waar ze mee worstelde. Daardoor kreeg ik er op een gegeven moment geen hoogte meer van, soort Jeckyll & Hyde.

Toen ze aangaf te twijfelen heb ik het zelf maar definitief afgekapt, had er op deze manier geen zin meer in (wil echt wel mn best er voor doen maar kreeg een beetje het idee dat het van een kant kwam, en ik laat me niet aan het lijntje houden. En je kunt niet alles blijven gooien op je problemen).

Wel oprecht jammer, was verder wel een leuke dame wanneer ze in 'goede doen' was.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:01:34 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168568450
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:18 schreef Maarten het volgende:

[..]

Da's een boel werk. Ik doe altijd 'hoi'. Dit werkt ongeveer net zo vaak.
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:20 schreef Molo het volgende:

[..]

En komt 'een tikkie' geforceerd en te overdacht over.
Tja, er zullen meer wegen zijn die naar Rome leiden. Maar deze lijkt voor mij wel te werken. En het wordt kennelijk toch ook gewaardeerd als er moeite in gestoken is
pi_168568681
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:18 schreef Maarten het volgende:

[..]

Da's een boel werk. Ik doe altijd 'hoi'. Dit werkt ongeveer net zo vaak.
Dan heb je waarschijnlijk een godenkop...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:32:04 #170
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168568990
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk een godenkop...
Uiteraard.
pi_168569082
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]

[..]

Tja, er zullen meer wegen zijn die naar Rome leiden. Maar deze lijkt voor mij wel te werken. En het wordt kennelijk toch ook gewaardeerd als er moeite in gestoken is
Ik denk dat het geheel afhankelijk is van de persoon bij wie je het gebruikt. Ongetwijfeld zullen sommige chicks dit op prijs stellen terwijl andere chicks er weer op afknappen.

Maar dat is ook een beetje het punt. Er is niet echt 1 uitgekozen manier die altijd werkt. Zoveel bitches zoveel wensen zeg ik altijd maar.
Conscience do cost.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 16:49:38 #172
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168569434
"Met alleen hoi kom je er niet"

Ja, dat vind ik altijd wel leuke eisen hoor.

En om dan te zeggen dat dergelijke profielen vaak uitblinken in originaliteit en aangrijppunten...

Blij dat ik dat betreft een normale meid als date heb, inmiddels nummer 6 (of op weg naar): eten, douchen, netflix en chill. Maar dan wel nadruk op een makkelijk avondje tussendoor.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 31 januari 2017 @ 17:02:41 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168569775
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik denk dat het geheel afhankelijk is van de persoon bij wie je het gebruikt. Ongetwijfeld zullen sommige chicks dit op prijs stellen terwijl andere chicks er weer op afknappen.

Maar dat is ook een beetje het punt. Er is niet echt 1 uitgekozen manier die altijd werkt. Zoveel bitches zoveel wensen zeg ik altijd maar.
Vast, maar het is in ieder geval een van de effectieve manieren en past ook het meest bij de type vrouwen die ik leuk vind denk ik.

En genoeg gasten die 1000 berichten versturen en al blij kunnen zijn als ze een afwijsberichtje krijgen. Dus het lukt ermee boven de grijze massa uit te komen.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 17:03:54 #174
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168569798
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vast, maar het is in ieder geval een van de effectieve manieren en past ook het meest bij de type vrouwen die ik leuk vind denk ik.

En genoeg gasten die 1000 berichten versturen en al blij kunnen zijn als ze een afwijsberichtje krijgen. Dus het lukt ermee boven de grijze massa uit te komen.
Het lijkt er op alsof jouw doel is: reacties krijgen/dates scoren.
pi_168569843
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vast, maar het is in ieder geval een van de effectieve manieren en past ook het meest bij de type vrouwen die ik leuk vind denk ik.
Dat lijkt me logisch, ja :P Als ze het niets vinden dan passen ze niet bij je. Dat is op iedereen en elke vorm van first contact toepasselijk denk ik.
quote:
En genoeg gasten die 1000 berichten versturen en al blij kunnen zijn als ze een afwijsberichtje krijgen. Dus het lukt ermee boven de grijze massa uit te komen.
Ik heb in mijn hele online dating carriere met exact 2 meisjes contact gehad en de tweede is nu mijn vriendin dus als men nog tips nodig heeft.. 8-)
Conscience do cost.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 17:10:35 #176
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168569944
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:03 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Het lijkt er op alsof jouw doel is: reacties krijgen/dates scoren.
Ja, daarvoor sta je toch op zo'n site?
  dinsdag 31 januari 2017 @ 17:12:12 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168569973
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:05 schreef ems. het volgende:

Ik heb in mijn hele online dating carriere met exact 2 meisjes contact gehad en de tweede is nu mijn vriendin dus als men nog tips nodig heeft.. 8-)
Hoeveel berichtjes heb je uitgestuurd? :P
pi_168570011
dating apps ;s

beter real life charmen, mits je game hebt
  dinsdag 31 januari 2017 @ 17:15:09 #179
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_168570032
een leuke, orginele openingszin prikkelt om te reageren.

'Hoi' of 'hoe is het' niet. Het is leuk op een andere manier te beginnen als steeds hetzelfde.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_168570036
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hoeveel berichtjes heb je uitgestuurd? :P
Per meisje of naar hoeveel verschillende meisjes? :P
Conscience do cost.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 17:16:38 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168570061
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk een godenkop...
ik kan beamen :Y (niet op een Scotty manier)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 31 januari 2017 @ 17:18:40 #182
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168570101
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Per meisje of naar hoeveel verschillende meisjes? :P
Hoeveel verschillende
pi_168570202
Die structuur van jou is wel precies wat elke man hanteert om te laten zien dat ze je profiel hebben gelezen :@ dus wat mij betreft springt het er niet echt uit

Wel in vergelijking met de prut die je gemiddeld krijgt dus daarom zou ik er ook iets op terug sturen
pi_168570217
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:49 schreef Skull-splitter het volgende:
"Met alleen hoi kom je er niet"

Ja, dat vind ik altijd wel leuke eisen hoor.

En om dan te zeggen dat dergelijke profielen vaak uitblinken in originaliteit en aangrijppunten...

Blij dat ik dat betreft een normale meid als date heb, inmiddels nummer 6 (of op weg naar): eten, douchen, netflix en chill. Maar dan wel nadruk op een makkelijk avondje tussendoor.
dat al n eis noemen :')

Als ik zelf zou willen reageren naar mensen toe, zou ik ook niet gewoon hoi doen, en zeker als je n beetje leuk eruit ziet als vrouw, krijg je redelijk wat berichtjes, íets van n filter mag er toch wel op zitten?

Maar goed, ik moet niks zeggen, want ik zou benauwd worden van datingsites en dat echt als n aller-aller-allerlaatste redmiddel zien :@
compact en kleverig.
pi_168570245
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:23 schreef Allures het volgende:
Die structuur van jou is wel precies wat elke man hanteert om te laten zien dat ze je profiel hebben gelezen :@ dus wat mij betreft springt het er niet echt uit

Wel in vergelijking met de prut die je gemiddeld krijgt dus daarom zou ik er ook iets op terug sturen
gewoon: houd je van spruitjes?
En dat je dan denkt: wtf, waarom vraag je dat? ;(
compact en kleverig.
pi_168570264
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hoeveel verschillende
2, dus. Die eerste was een superlike die ik binnen kreeg, maar die bleek later toch een klein beetje meh te zijn. De volgende ochtend nadat ik haar had uitgelegd dat het hem niet ging worden zat ik rustig op de wc en ik vond een ander meisje wel knap dus die (terug)geswiped en nu zijn we bijna 4 maanden samen :P
Conscience do cost.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 17:34:16 #187
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168570388
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:23 schreef Allures het volgende:
Die structuur van jou is wel precies wat elke man hanteert om te laten zien dat ze je profiel hebben gelezen :@ dus wat mij betreft springt het er niet echt uit

Wel in vergelijking met de prut die je gemiddeld krijgt dus daarom zou ik er ook iets op terug sturen
En dat is het doel. Zelfs al krijg ik een afwijzing dan was het berichtje in ieder geval goed maar vind ze me vermoedelijk gewoon niet aantrekkelijk/boeiend.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 17:47:26 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168570641
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:27 schreef ems. het volgende:

[..]

2, dus. Die eerste was een superlike die ik binnen kreeg, maar die bleek later toch een klein beetje meh te zijn. De volgende ochtend nadat ik haar had uitgelegd dat het hem niet ging worden zat ik rustig op de wc en ik vond een ander meisje wel knap dus die (terug)geswiped en nu zijn we bijna 4 maanden samen :P
op de wc :D

*plons* ja die is best *plons* leuk! *plons* -klikt profiel aan-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168572182
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:47 schreef Molo het volgende:

[..]

op de wc :D
De beste plaats voor alle social-media verantwoordelijkheden. Dus ook tinder!

En blijkbaar werkte het prima, dus :7
Conscience do cost.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 18:57:32 #190
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_168572258
Alleen een "hoi" of "hoe is het" is niet echt leuk. Maar drie alinea's aan tekst voelt weer teveel als een sollicitatiebrief om maar te laten zien waarom jij zo goed in het profiel past en daar knap ik ook op af, want veel te krampachtig en weinig spontaan.

Hier ook een toilettinderaar. :D
  dinsdag 31 januari 2017 @ 19:12:30 #191
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168572620
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:31 schreef LuNaTiC het volgende:
Neuj, leek wel potentie te hebben maar ze had nogal wat issues waar ze mee worstelde. Daardoor kreeg ik er op een gegeven moment geen hoogte meer van, soort Jeckyll & Hyde.

Toen ze aangaf te twijfelen heb ik het zelf maar definitief afgekapt, had er op deze manier geen zin meer in (wil echt wel mn best er voor doen maar kreeg een beetje het idee dat het van een kant kwam, en ik laat me niet aan het lijntje houden. En je kunt niet alles blijven gooien op je problemen).

Wel oprecht jammer, was verder wel een leuke dame wanneer ze in 'goede doen' was.
Aaah, niet meegekregen geloof ik. Jammer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 31 januari 2017 @ 19:50:42 #192
416020 K44S
The bearded man
pi_168573736
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:57 schreef MsMessy het volgende:
Alleen een "hoi" of "hoe is het" is niet echt leuk. Maar drie alinea's aan tekst voelt weer teveel als een sollicitatiebrief om maar te laten zien waarom jij zo goed in het profiel past en daar knap ik ook op af, want veel te krampachtig en weinig spontaan.

Hier ook een toilettinderaar. :D
Alleen met tinderen of ook in het echte leven?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_168573940
In het echt gaat ze ook naar het toilet denk ik.
Conscience do cost.
pi_168573943
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 19:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Aaah, niet meegekregen geloof ik. Jammer.
Heb het hier ook niet eerder gepost en is zeer recent verlopen dus dat ligt niet aan jou ;)

Zul je altijd zien dat als je het op een laag pitje wil zetten, er weer iets anders zich aandient. Vrijdag naar een cabaretvoorstelling en van tevoren eerst een hapje eten :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 19:58:10 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168573972
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 19:57 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Heb het hier ook niet eerder gepost en is zeer recent verlopen dus dat ligt niet aan jou ;)

Zul je altijd zien dat als je het op een laag pitje zet, er weer iets anders zich aandient. Vrijdag naar een cabaretvoorstelling en van tevoren eerst een hapje eten :)
Leuk :D.

Voor mij lijkt dat niet te werken. Oh well.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 31 januari 2017 @ 20:08:20 #196
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_168574305
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 19:50 schreef K44S het volgende:

[..]

Alleen met tinderen of ook in het echte leven?
In het echte leven begint alles met een "hoi" want geen eerdere info, "hoe is het" is meer voor vrienden. Daten op het toilet is niet zo aan mij besteed, dan liever een kop koffie op een wat leukere locatie. :P
pi_168574530
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 19:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Leuk :D.

Voor mij lijkt dat niet te werken. Oh well.
Misschien moesten ze toch maar weer Biks & Bytes terugbrengen ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 20:25:49 #198
416020 K44S
The bearded man
pi_168574888
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:08 schreef MsMessy het volgende:

[..]

In het echte leven begint alles met een "hoi" want geen eerdere info, "hoe is het" is meer voor vrienden. Daten op het toilet is niet zo aan mij besteed, dan liever een kop koffie op een wat leukere locatie. :P
Hmm op die manier.

Hoezo niet daten op een toilet? Ik zou er schijt aan hebben.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 31 januari 2017 @ 20:33:42 #199
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_168575199
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:25 schreef K44S het volgende:

[..]

Hmm op die manier.

Hoezo niet daten op een toilet? Ik zou er schijt aan hebben.
Omdat unisex toiletten nog zeldzaam zijn.

Ik date momenteel eigenlijk niet omdat ik eerst mezelf lichamelijk weer in het gareel moet krijgen zodat ik ook energie voor iemand anders heb. Maar hoop met de lente toch weer wat leuk manvolk tegen het lijf te lopen.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 20:34:31 #200
416020 K44S
The bearded man
pi_168575241
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:33 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Omdat unisex toiletten nog zeldzaam zijn.

Ik date momenteel eigenlijk niet omdat ik eerst mezelf lichamelijk weer in het gareel moet krijgen zodat ik ook energie voor iemand anders heb. Maar hoop met de lente toch weer wat leuk manvolk tegen het lijf te lopen.
Wat bedoel je precies met gareel (mag ook via dm :) )
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 1 februari 2017 @ 00:36:52 #201
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168582338
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:57 schreef MsMessy het volgende:
Alleen een "hoi" of "hoe is het" is niet echt leuk. Maar drie alinea's aan tekst voelt weer teveel als een sollicitatiebrief om maar te laten zien waarom jij zo goed in het profiel past en daar knap ik ook op af, want veel te krampachtig en weinig spontaan.

Hier ook een toilettinderaar. :D
Alinea's zijn ook een groot woord want meestal gaat het om twee regels ofzo. Maar het stramien biedt vooral een goed houvast om verder naar mogelijkheid te kunnen afwijken.
  woensdag 1 februari 2017 @ 01:23:17 #202
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_168582680
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 00:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Alinea's zijn ook een groot woord want meestal gaat het om twee regels ofzo. Maar het stramien biedt vooral een goed houvast om verder naar mogelijkheid te kunnen afwijken.
Twee regels valt wel mee te leven. Heb allerlei variaties aan berichten gehad, tot aan bijna een complete autobiografie als openingstekst. Maar een simpele blijk dat iemand in ieder geval de moeite heeft genomen om daadwerkelijk je profiel te bekijken is soms al genoeg om op te vallen inderdaad.
  woensdag 1 februari 2017 @ 08:25:05 #203
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168583678
Overigens leuk die vergelijking met sollicitatiebrieven, Daar heb ik ook een vaste opzet voor. :D

Alinea een: Waarom vind ik die functie interessant

Alinea twee: Waarom pas ik in het profiel

Alinea drie: Samenvattend, waarom moet je echt mij hebben
  woensdag 1 februari 2017 @ 08:30:43 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168583744
En wat nou als zij van die structuur afwijkt in haar reactie?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168583756
Ik gooi er gewoon uit wat in me opkomt :D
  woensdag 1 februari 2017 @ 09:08:36 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168584168
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 08:30 schreef Molo het volgende:
En wat nou als zij van die structuur afwijkt in haar reactie?
Voor wat er allemaal na komt ligt alles volledig open :D
  woensdag 1 februari 2017 @ 09:49:14 #207
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168584700
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 08:31 schreef Tommeke het volgende:
Ik gooi er gewoon uit wat in me opkomt :D
Dit.
Mijn eerdere opmerking sloeg ook meer op dat sommigen dus alles wat met hoi af te lijken willen schieten, dus dan blijven de bijdehandjes over en daar kun je natuurlijk alle kanten mee op.

Maar met hoi kun je prima een gesprek beginnen als er maar wat op volgt volgens mij.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 2 februari 2017 @ 15:38:16 #208
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_168616729
Ook maar weer eens aan de date.... Tijdlang geen zin in gehad. Geen zin iedere keer bij een eerste date de moeite te doen en weer hetzelfde over jezelf te moeten vertellen. Maar nu toch in contact met iemand die me die moeite wel waard lijkt :)

Morgenavond. Zij gaat mij leren wijn drinken :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 2 februari 2017 @ 15:39:45 #209
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_168616778
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 01:23 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Twee regels valt wel mee te leven. Heb allerlei variaties aan berichten gehad, tot aan bijna een complete autobiografie als openingstekst. Maar een simpele blijk dat iemand in ieder geval de moeite heeft genomen om daadwerkelijk je profiel te bekijken is soms al genoeg om op te vallen inderdaad.
Als vrouwen op bv een Tinder dan ook daadwerkelijk iets neerzetten.... Genoeg die niet op wat algemene opening reageren, maar zelf ook geen opening geven om op te reageren 8)7
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_168616944
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Als vrouwen op bv een Tinder dan ook daadwerkelijk iets neerzetten.... Genoeg die niet op wat algemene opening reageren, maar zelf ook geen opening geven om op te reageren 8)7
Nou, dan gooi je die direct eruit toch? Je bent immers op zoek naar iemand die niet zo doet :P
Conscience do cost.
  donderdag 2 februari 2017 @ 16:48:33 #211
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_168618305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Nou, dan gooi je die direct eruit toch? Je bent immers op zoek naar iemand die niet zo doet :P
Dit inderdaad. Geen tekst, weg. Één foto, weg. Eerste woord in profiel papa, weg. Geen normale foto's, weg. Liever nu al kritisch dan alles wat los en vast zit te liken.
pi_168618801
Dat is zo'n beetje een garantie voor 0 matches...
pi_168619019
quote:
6s.gif Op donderdag 2 februari 2017 16:48 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Geen tekst, weg. Één foto, weg. Eerste woord in profiel papa, weg. Geen normale foto's, weg. Liever nu al kritisch dan alles wat los en vast zit te liken.
Tenzij er wat staat over anaal. Dan zou ik liken. Maar goed.

Btw, toffe Howl's UI O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 2 februari 2017 @ 17:29:14 #214
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_168619062
quote:
6s.gif Op donderdag 2 februari 2017 16:48 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Geen tekst, weg. Één foto, weg. Eerste woord in profiel papa, weg. Geen normale foto's, weg. Liever nu al kritisch dan alles wat los en vast zit te liken.
En wat zijn 'normale foto's'?

Ik krijg vaak positieve reacties op mijn foto's omdat ze anders zijn dan gebruikelijk
  donderdag 2 februari 2017 @ 17:33:29 #215
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_168619153
Trouwens leuk stuk over Tinder vandaag in de Volkskrant.

Geleerd: veel mensen zitten er voor de fun, niet met de bedoeling ooit met iemand af te spreken
  donderdag 2 februari 2017 @ 17:34:48 #216
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_168619184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 17:29 schreef clixplicity het volgende:

[..]

En wat zijn 'normale foto's'?

Ik krijg vaak positieve reacties op mijn foto's omdat ze anders zijn dan gebruikelijk
Normale foto's zijn op zijn minst één foto waarop je ogen en gezicht goed te zien zijn, niet dronken kop, wazig beeld, gekke bek trekken, ik sta ergens op vijf kilometer afstand op een berg foto's.
  donderdag 2 februari 2017 @ 17:37:05 #217
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_168619227
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 17:34 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Normale foto's zijn op zijn minst één foto waarop je ogen en gezicht goed te zien zijn, niet dronken kop, wazig beeld, gekke bek trekken, ik sta ergens op vijf kilometer afstand op een berg foto's.
ok, dan scoor ik best aardig met mijn foto's denk ik
pi_168619242
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 17:37 schreef clixplicity het volgende:

[..]

ok, dan scoor ik best aardig met mijn foto's denk ik
Ik ook... ow wacht :')
  donderdag 2 februari 2017 @ 22:01:11 #219
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_168627354
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Nou, dan gooi je die direct eruit toch? Je bent immers op zoek naar iemand die niet zo doet :P
Ik ben op zoek naar een leuke match. met of zonder text maakt niet uit, als er maar een leuke chat uit komt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_168627385
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 22:01 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik ben op zoek naar een leuke match. met of zonder text maakt niet uit, als er maar een leuke chat uit komt.
Precies. En het is automatisch geen leuke match als de ander nauwelijks reageert toch? Want daar hecht je zoals gezegd waarde aan.
Conscience do cost.
  donderdag 2 februari 2017 @ 22:06:45 #221
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_168627555
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 22:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Precies. En het is automatisch geen leuke match als de ander nauwelijks reageert toch? Want daar hecht je zoals gezegd waarde aan.
Dat is het punt ook niet zo, gaat mij meer om de verwachting van vrouwen dat je met een originele eerste zin komt op basis van heel algemene foto's. Oftewel ze doen er zelf geen moeite voor een origineel profiel te maken, maar verwachten endless efforts van de man om een gesprek op te starten. Dat stoort me weleens ja :P Maar die like ik inderdaad al standaard niet meer.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_168628105
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 22:06 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat is het punt ook niet zo, gaat mij meer om de verwachting van vrouwen dat je met een originele eerste zin komt op basis van heel algemene foto's. Oftewel ze doen er zelf geen moeite voor een origineel profiel te maken, maar verwachten endless efforts van de man om een gesprek op te starten. Dat stoort me weleens ja :P Maar die like ik inderdaad al standaard niet meer.
De fout die je hier maakt is door het al te hebben over "de vrouwen". Er zitten (geloof ik) letterlijk miljoenen mensen op tinder. Je kan niet zomaar de helft categoriseren en dan zeggen hoe 'zij' het willen. Net als bij de mannen zit er onderling nogal wat verschil tussen.

Elke persoon waar je een wederzijdse like mee hebt is anders. Je moet niet zo nodig een rode lijn erdoorheen willen trekken en dan gefrustreerd worden als 'zij' niet reageren zoals jij wilt dat ze reageren. Negeer gewoon wat je tegenstaat en move on :) Of zet je principes even opzij en investeer wat meer tijd erin en kijk de kat uit de boom.

De truuc met Tinder is er vooral geen fabriek van te maken. Beoordeel matches niet op matches die je ervoor hebt gehad.
Conscience do cost.
  donderdag 2 februari 2017 @ 23:06:28 #223
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168629722
Tinder kent ook per regio nogal wat verschillen. Ik hou van vrouwen die ik hier in de regio Den Haag nauwelijks trof en dat maakt ook dat de matches hier niet heel talrijk waren. Als ik echter bij mijn ouders op bezoek was trof ik daar veel meer van wat ik leuk vond, vaak ook zo een match.

En je mag niet alle vrouwen op een hoop gooien, maar wel een type geloof ik. Als er een groep vrouwen zou zijn met redelijk algemene foto's en een nogal selectief beeld daarin en dan als enige opmerking dat je wel leuk uit de hoek moet komen... tjah...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 3 februari 2017 @ 09:45:48 #224
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168635011
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 22:01 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik ben op zoek naar een leuke match. met of zonder text maakt niet uit, als er maar een leuke chat uit komt.
en 5 uur eerder vertelde je nog dat t allemaal niet hoefde en je er klaar mee was. Nice.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 15:20:04 #225
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_168640927
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 09:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

en 5 uur eerder vertelde je nog dat t allemaal niet hoefde en je er klaar mee was. Nice.
Een tijdlang staat er voor he....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 15:25:12 #226
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168641017
Mensen nog dates gepland dit weekend?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168641114
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Mensen nog dates gepland dit weekend?
  vrijdag 3 februari 2017 @ 16:05:54 #228
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168641847
https://www.google.nl/amp(...)hater-dating-app.amp

Dit is best een poging waard denk ik :P
pi_168641891
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:05 schreef Trashcanman het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)hater-dating-app.amp

Dit is best een poging waard denk ik :P
grappig, beta geinstalleerd :D
  vrijdag 3 februari 2017 @ 16:11:45 #230
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168641937
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:08 schreef Drug het volgende:

[..]

grappig, beta geinstalleerd :D
Moet nog even tot het voorjaar wachten voordat die voor android beschikbaar is..
pi_168641955
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:11 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Moet nog even tot het voorjaar wachten voordat die voor android beschikbaar is..
nog meer reden om uit te kijken naar de lente <3
  vrijdag 3 februari 2017 @ 16:35:37 #232
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168642445
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:05 schreef Trashcanman het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)hater-dating-app.amp

Dit is best een poging waard denk ik :P
Grappig idee :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168642467
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Mensen nog dates gepland dit weekend?
Heb vanmorgen gevraagd of ik hem dit weekend weer zie en het antwoord was ja, dus ik denk het. *O*
  vrijdag 3 februari 2017 @ 16:42:43 #234
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168642566
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Heb vanmorgen gevraagd of ik hem dit weekend weer zie en het antwoord was ja, dus ik denk het. *O*
yush! Herhalingsdates O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168643462
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:08 schreef Drug het volgende:

[..]

grappig, beta geinstalleerd :D
Zeker grappig, alleen jammer dat je geen range in kan stellen.. Of zie ik iets over het hoofd?
pi_168643649
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 17:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zeker grappig, alleen jammer dat je geen range in kan stellen.. Of zie ik iets over het hoofd?
nee zit er niet in. misschien wanneer meer gebruikers zijn
  vrijdag 3 februari 2017 @ 18:33:35 #237
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_168644251
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Mensen nog dates gepland dit weekend?
Jup, straks :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_168644583
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Mensen nog dates gepland dit weekend?
Yep. Morgen :)
pi_168644838
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Mensen nog dates gepland dit weekend?
Nee
pi_168644866
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:05 schreef Trashcanman het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)hater-dating-app.amp

Dit is best een poging waard denk ik :P
Even in de gaten houden :D Mijn naam staat daarop geschreven :D

Helaas geen iOS ;( Even wachten dan maar...
pi_168661010
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Mensen nog dates gepland dit weekend?
Yes, gister. Gezellig gegeten, naar cabaretvoorstelling gegaan, thuis nog een spelletje en afzakkertje gedaan/gehad... ze is een uurtje geleden weer vertrokken, dus ging wel goed geloof ik :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 19:49:10 #242
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168669213
Ik heb vanmiddag eerste date gehad. Heel leuke middag gehad.

Vlotte en vriendelijke jonge dame met een leuk leven. UIterlijk ook wel mn type (blond met een brilletje).

En bij afscheid zelfs haar speeksel mogen proeven :Y) . Vrijdag vervolgdate gepland.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 22:05:50 #243
416020 K44S
The bearded man
pi_168673751
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Mensen nog dates gepland dit weekend?
Dit weekend niet. Maar -als het dit keer wel doorgaat- a.s. Dinsdagavond een avondje speedddaten :).
Best wel zin in :).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zaterdag 4 februari 2017 @ 22:06:30 #244
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_168673767
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 19:49 schreef Hexagon het volgende:
En bij afscheid zelfs haar speeksel mogen proeven :Y) . Vrijdag vervolgdate gepland.
Wel een beetje raar dat ze het nodig vindt om je in je bek te spugen.... :')
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_168690044
Vandaag Pepper eens geprobeerd. Meteen gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht. Zit gewoon niks op.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_168691046
Nou ik heb Tinder maar weer eens geïnstalleerd :')
pi_168706852
wel mooi koppie gematcht in die hater app, alleen beetje jong meisje ;s
pi_168706888
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 19:49 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb vanmiddag eerste date gehad. Heel leuke middag gehad.

Vlotte en vriendelijke jonge dame met een leuk leven. UIterlijk ook wel mn type (blond met een brilletje).

En bij afscheid zelfs haar speeksel mogen proeven :Y) . Vrijdag vervolgdate gepland.
vlot klinkt wel kut tho, beetje basic ofzo
  maandag 6 februari 2017 @ 16:48:35 #249
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168713760
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:22 schreef Drug het volgende:
wel mooi koppie gematcht in die hater app, alleen beetje jong meisje ;s
Definieer jong.

Hier zo op spontane date naar Eye als alles mee zit :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168715063
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Definieer jong.

Hier zo op spontane date naar Eye als alles mee zit :)
18
pi_168715698
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2017 17:56 schreef MoneyTalks het volgende:
Vandaag Pepper eens geprobeerd. Meteen gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht. Zit gewoon niks op.
Zoek je gewoon slecht, liggen jouw standaarden zo hoog of zijn die van mij zo laag? Ik zie echt genoeg leuke en mooie vrouwen die in de meeste gevallen ook nog eens hoogopgeleid zijn daar.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 6 februari 2017 @ 18:45:05 #252
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168716164
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:50 schreef Drug het volgende:

[..]

18
En jouw leeftijd?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168716210
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En jouw leeftijd?
33
  maandag 6 februari 2017 @ 18:50:20 #254
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168716267
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:47 schreef Drug het volgende:

[..]

33
Ok, dan wel heul jong...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 6 februari 2017 @ 18:51:14 #255
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168716286
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Definieer jong.

Hier zo op spontane date naar Eye als alles mee zit :)
Eye motherfucker eye?

Wat is Eye? :D
pi_168716303
filmmuseum/-zaal amsterdam
  maandag 6 februari 2017 @ 18:52:12 #257
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168716307
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:51 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Eye motherfucker eye?

Wat is Eye? :D
Filmmuseum, Alien kijken met mijn NASA-fangirl ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 6 februari 2017 @ 18:52:29 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168716314
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:47 schreef Drug het volgende:

[..]

33
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168716325
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:52 schreef Molo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ahahah fuck you :'(
  maandag 6 februari 2017 @ 18:54:10 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168716356
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:52 schreef Drug het volgende:

[..]

ahahah fuck you :'(
Joh ik ben ouder dan jij man :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168716408
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Joh ik ben ouder dan jij man :D
o ja, ik was ook hardop aan het lachen om dat gifje hoor :D
  maandag 6 februari 2017 @ 18:56:35 #262
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168716424
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:52 schreef Drug het volgende:
filmmuseum/-zaal amsterdam
Gaaf!
Hoeveelste date is het inmiddels met haar?
  maandag 6 februari 2017 @ 18:56:52 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168716432
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:56 schreef Drug het volgende:

[..]

o ja, ik was ook hardop aan het lachen om dat gifje hoor :D
Goed zo :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168716438
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:56 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Gaaf!
Hoeveelste date is het inmiddels met haar?
@skull-splitter
  maandag 6 februari 2017 @ 18:58:16 #265
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168716478
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:57 schreef Drug het volgende:

[..]

@skull-splitter
Ja dat ja. Ik keek niet goed wie ik quote.
pi_168716533
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:58 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ja dat ja. Ik keek niet goed wie ik quote.
jij nog iemand leuks ontmoet?
  maandag 6 februari 2017 @ 19:06:01 #267
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168716683
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:00 schreef Drug het volgende:

[..]

jij nog iemand leuks ontmoet?
Helaas niet, maar ik heb het zoeken enzo voor nu sowieso maar op een laag pitje gezet, even uitlabielen voor ik er weer zin in heb enzo.
pi_168716781
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:06 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Helaas niet, maar ik heb het zoeken enzo voor nu sowieso maar op een laag pitje gezet, even uitlabielen voor ik er weer zin in heb enzo.
zoeken vind ik sws niks haha

hoe krijg je jezelf stabiel?
pi_168716811
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Joh ik ben ouder dan jij man :D
Een heeel jaar :').
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_168716856
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:11 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Een heeel jaar :').
Dat is bijna bejaard hoor :{w
  maandag 6 februari 2017 @ 19:15:47 #271
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168716892
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:52 schreef Molo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moest lachen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 6 februari 2017 @ 19:17:00 #272
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168716910
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:58 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ja dat ja. Ik keek niet goed wie ik quote.
Als we gaan tellen date nummer 7-8 zo'n beetje. Maar er zitten ook alweer drie weekenden samen tussen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 6 februari 2017 @ 19:31:04 #273
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168717266
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als we gaan tellen date nummer 7-8 zo'n beetje. Maar er zitten ook alweer drie weekenden samen tussen.
Jullie noemen het nog geen relatie dan? :)
  maandag 6 februari 2017 @ 19:38:25 #274
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168717436
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:31 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Jullie noemen het nog geen relatie dan? :)
Mwah, inmiddels beginnen er wat officielere termen te vallen links en rechts, maar gaat redelijk tot zeer steady en voelt wel als een blijvertje.
Ook flink leeftijdsverschil (zij 25, ik 33) maar lijkt allemaal goed te gaan vooralsnog en ze is mijn type raar ook wel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168717659
nice
  maandag 6 februari 2017 @ 20:00:24 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168718046
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:11 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Een heeel jaar :').
Ik voel me anders goed bejaard!!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168718100
quote:
8s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik voel me anders goed behaard!!
Hé, wat zeg je Molo? :o :+
mag het weten
  maandag 6 februari 2017 @ 20:08:35 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168718363
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hé, wat zeg je Molo? :o :+
Nee nee beste Joosie ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 7 februari 2017 @ 23:44:41 #279
416020 K44S
The bearded man
pi_168748738
Zo. Speeddaten gehad.

Beste leuk, ook diverse leuke dames.
Alleen na een dag werken (verkoper) is het mentaal enorm veeleisend.

Morgen krijg ik te weten of het een wederzijdse klik is.

Einde bericht
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 8 februari 2017 @ 13:11:10 #280
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_168755873
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mwah, inmiddels beginnen er wat officielere termen te vallen links en rechts, maar gaat redelijk tot zeer steady en voelt wel als een blijvertje.
Ook flink leeftijdsverschil (zij 25, ik 33) maar lijkt allemaal goed te gaan vooralsnog en ze is mijn type raar ook wel.
Leeftijdverschil valt toch best mee? Al mijn dates van de afgelopen maanden hadden een leeftijdschil van 5 tot 11 jaar jonger. :@

Momenteel heb ik een date pauze. Afgelopen weekend nog wel flink lopen flirten met een leuke dame in de kroeg en ik had haar waarschijnlijk wel op een date kunnen vragen, maar ik heb er even geen zin in.
  woensdag 8 februari 2017 @ 16:35:57 #281
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168759866
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:11 schreef escalatie het volgende:

[..]

Leeftijdverschil valt toch best mee? Al mijn dates van de afgelopen maanden hadden een leeftijdschil van 5 tot 11 jaar jonger. :@

Momenteel heb ik een date pauze. Afgelopen weekend nog wel flink lopen flirten met een leuke dame in de kroeg en ik had haar waarschijnlijk wel op een date kunnen vragen, maar ik heb er even geen zin in.
Ik vind het nogal een flink verschil. Then again: ze komt heel rustig en nuchter over en dat vormt gewoon een goede combinatie.
Een bloedmooi meisje, vloeiend in memes en sarcasme, en nog aardig en lief ook O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 8 februari 2017 @ 17:13:24 #282
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168760585
Kreeg nog een meisje in mn whatsapp die reageerde op een berichtje dat ik eerder stuurde

Knappe meid, maar na 2 avonden appen blijkt ze zo'n christelijk EO-type te zijn. Daar gaan we dus niet aan beginnen. :{w

Zeg dat dan in je profiel }:|
  woensdag 8 februari 2017 @ 17:46:06 #283
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_168761228
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:13 schreef Hexagon het volgende:
Kreeg nog een meisje in mn whatsapp die reageerde op een berichtje dat ik eerder stuurde

Knappe meid, maar na 2 avonden appen blijkt ze zo'n christelijk EO-type te zijn. Daar gaan we dus niet aan beginnen. :{w

Zeg dat dan in je profiel }:|
Waar is dat Fok-member's zelfvertrouwen gebleven? Eén nacht met jou en ze is van god los >:) o|O

Ik heb zo vaak chicks in m'n bed gehad die oh my god schreeuwde... daar deed ik dan ook niet moeilijk over.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  woensdag 8 februari 2017 @ 18:14:37 #284
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168761642
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:13 schreef Hexagon het volgende:
Kreeg nog een meisje in mn whatsapp die reageerde op een berichtje dat ik eerder stuurde

Knappe meid, maar na 2 avonden appen blijkt ze zo'n christelijk EO-type te zijn. Daar gaan we dus niet aan beginnen. :{w

Zeg dat dan in je profiel }:|
Dat zou hier ook instant exit zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 8 februari 2017 @ 18:50:24 #285
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_168762128
Ahhhhh, waarom heb je zelf nou nooit door als iemand met je flirt???? :') Gaat mijn kans om een date in de supermarkt tegen te komen :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_168765588
Dacht ik eindelijk succes te hebben, kan mijn 'date' pas over een paar weken.
Zij heeft een super druk leven (veel vrienden/sociale contacten), ik eigenlijk helemaal geen.
Weet ook niet of ze echt geïnteresseerd is, denk ook dat ze 'te vluchtig' is voor mij.

Heeft iemand nog tips? Ben nu op Lexa en Paiq, mijn foto haalt een 7.1 (dacht voor mijzelf best netjes :P), maar ik lach niet echt, sta er iets te serieus op zeg maar. Denk dat dit het probleem is dat er geen reactie opkomen. :P
Pepper heeft mij helaas niks opgeleverd.

Inmiddels ben ik 26 jaar en ben ik opzoek naar iemand die bij me past.
Misschien wil ik het allemaal wat te graag, maar merk nu opeens dat ik veel te lang heb stilgezeten en eigenlijk sociale contacten enorm mis.

*Zelf heb ik wat psychische klachten, waardoor ik niet veel contacten in mijn jeugd heb gemaakt. Inmiddels gaat het beter, en ik wil nu de draad dus weer oppakken. :)

Alvast bedankt.
  woensdag 8 februari 2017 @ 21:05:33 #287
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168765871
7.1 voor man op paiq is ongeveer 4.1 irl
pi_168766147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:05 schreef BeamofLight het volgende:
7.1 voor man op paiq is ongeveer 4.1 irl
Daar gaat mijn zelfvertrouwen. :/
  woensdag 8 februari 2017 @ 21:44:10 #289
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168767020
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:57 schreef eastmain het volgende:
Dacht ik eindelijk succes te hebben, kan mijn 'date' pas over een paar weken.
Zij heeft een super druk leven (veel vrienden/sociale contacten), ik eigenlijk helemaal geen.
Weet ook niet of ze echt geïnteresseerd is, denk ook dat ze 'te vluchtig' is voor mij.

Heeft iemand nog tips? Ben nu op Lexa en Paiq, mijn foto haalt een 7.1 (dacht voor mijzelf best netjes :P), maar ik lach niet echt, sta er iets te serieus op zeg maar. Denk dat dit het probleem is dat er geen reactie opkomen. :P
Pepper heeft mij helaas niks opgeleverd.

Inmiddels ben ik 26 jaar en ben ik opzoek naar iemand die bij me past.
Misschien wil ik het allemaal wat te graag, maar merk nu opeens dat ik veel te lang heb stilgezeten en eigenlijk sociale contacten enorm mis.

*Zelf heb ik wat psychische klachten, waardoor ik niet veel contacten in mijn jeugd heb gemaakt. Inmiddels gaat het beter, en ik wil nu de draad dus weer oppakken. :)

Alvast bedankt.
Sowieso is tip 1 zorgen dat je het beter gaan vast blijft houden, doe veel leuke dingen en probeer je sociale leven ook op te krikken. Hoe meer je te melden hebt hoe leuker iemand je kan gaan vinden :)
pi_168767373
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:44 schreef Trashcanman het volgende:
Sowieso is tip 1 zorgen dat je het beter gaan vast blijft houden, doe veel leuke dingen en probeer je sociale leven ook op te krikken. Hoe meer je te melden hebt hoe leuker iemand je kan gaan vinden :)
Thanks :)
Hoe bouw ik mijn sociale leven eigenlijk meer op?
Graag wil ik onbekende mensen ontmoeten en leuke dingen doen.
Een vriendengroep heb ik niet echt buiten het sporten, maar zou graag bij een vereniging mij willen aanmelden.
Was al aan het kijken naar iets 'politieks', maar die schijnen alleen boven in Holland actief te zijn..
Zelf ben ik totaal geen stapper, dus echt naar drukke festivals, etc. zit er niet echt in.
pi_168767499
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:58 schreef eastmain het volgende:

[..]

Thanks :)
Hoe bouw ik mijn sociale leven eigenlijk meer op?
Graag wil ik onbekende mensen ontmoeten en leuke dingen doen.
Een vriendengroep heb ik niet echt buiten het sporten, maar zou graag bij een vereniging mij willen aanmelden.
Was al aan het kijken naar iets 'politieks', maar die schijnen alleen boven in Holland actief te zijn..
Zelf ben ik totaal geen stapper, dus echt naar drukke festivals, etc. zit er niet echt in.
Je beantwoordt je eigen vraag al. Nu alleen nog dóén...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 8 februari 2017 @ 22:04:22 #292
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168767537
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:58 schreef eastmain het volgende:

[..]

Thanks :)
Hoe bouw ik mijn sociale leven eigenlijk meer op?
Graag wil ik onbekende mensen ontmoeten en leuke dingen doen.
Een vriendengroep heb ik niet echt buiten het sporten, maar zou graag bij een vereniging mij willen aanmelden.
Was al aan het kijken naar iets 'politieks', maar die schijnen alleen boven in Holland actief te zijn..
Zelf ben ik totaal geen stapper, dus echt naar drukke festivals, etc. zit er niet echt in.
Fok meets kun je naar toe gaan. Als je toffe collega's hebt kun je die eens mee vragen voor een potje poolen. Nieuwemensenlerenkennen.nl kan ook.
  woensdag 8 februari 2017 @ 22:35:38 #293
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168768545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:46 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Waar is dat Fok-member's zelfvertrouwen gebleven? Eén nacht met jou en ze is van god los >:) o|O

Ik heb zo vaak chicks in m'n bed gehad die oh my god schreeuwde... daar deed ik dan ook niet moeilijk over.
Helaas moet je met zo'n EO-chick eerst trouwen voor ze dat willen :')
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:19:59 #294
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_168772510
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik vind het nogal een flink verschil. Then again: ze komt heel rustig en nuchter over en dat vormt gewoon een goede combinatie.
Een bloedmooi meisje, vloeiend in memes en sarcasme, en nog aardig en lief ook O+
Klinkt goed, man! Klinkt als een blijvertje. ^O^

Ik ben zelf achter in de 30 en dan valt een leeftijdsverschil van 8 jaar alweer reuze mee.
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:20:40 #295
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168772522
D, dijz, niemand die het ziet?
pi_168772800
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:58 schreef eastmain het volgende:

[..]

Thanks :)
Hoe bouw ik mijn sociale leven eigenlijk meer op?
Graag wil ik onbekende mensen ontmoeten en leuke dingen doen.
Een vriendengroep heb ik niet echt buiten het sporten, maar zou graag bij een vereniging mij willen aanmelden.
Was al aan het kijken naar iets 'politieks', maar die schijnen alleen boven in Holland actief te zijn..
Zelf ben ik totaal geen stapper, dus echt naar drukke festivals, etc. zit er niet echt in.
Wordt vrijwilliger bij Green Peace of het lokale pop podium. Ga bij een band als je muziek kan maken of bezoek proeverijen. Komt het zo goed :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 9 februari 2017 @ 11:28:15 #297
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168774848
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 18:50 schreef sanger het volgende:
Ahhhhh, waarom heb je zelf nou nooit door als iemand met je flirt???? :') Gaat mijn kans om een date in de supermarkt tegen te komen :')
Meer oefenen ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:19 schreef escalatie het volgende:

[..]

Klinkt goed, man! Klinkt als een blijvertje. ^O^

Ik ben zelf achter in de 30 en dan valt een leeftijdsverschil van 8 jaar alweer reuze mee.
Een beetje in dezelfde levensfase zitten is wel zo hendig, maar zij prefereert het zoals het nu is en ik vind het prima gaan en wil het graag zo houden ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168786066
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wordt vrijwilliger bij Green Peace of het lokale pop podium. Ga bij een band als je muziek kan maken of bezoek proeverijen. Komt het zo goed :)
Ja, want dit internet daten werkt voor geen meter. :/
Leuk ook dat Tinder, totaal geen reactie. Ben denk ik ook veel te sof.
Als ik de tijd maar kon terugdraaien, was ik nog maar 16.

Waarom krijg ik matches van vrouwen die 30+ zijn, ver uit mijn buurt wonen, en als dan eens kortbij.. :|

Heb ook gemerkt dat ik totaal geen persoon ben voor chatten enz. moet er echt op uit.
Ah man, daten is voor mij echt moeilijk.
pi_168794854
Na de hele week mijn date niet gezien te hebben, en amper gesproken want drukdruk, vandaag weer afgesproken en geluncht. :s)

Ik heb hem kenbaar gemaakt dat ik geïnteresseerd ben in hem en hem gevraagd of die wilde uiteten voor Valentijnsdag. Hij zei ja, hoe en wat weten we nog niet ivm zijn werk, maar we komen er wel uit. Ik heb ook ondertussen het nummer van zijn huisgenoot gefixt en gevraagd voor een brainstorm-sessie voor wat ik kan doen die dag als surprise. Daar heb ik nu het hele weekend de tijd voor. Iig geen bloemen, dat is zo afgezaagd. :P

>:O

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2017 01:17:42 ]
  vrijdag 10 februari 2017 @ 01:34:43 #300
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168795050
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 01:13 schreef Etsu het volgende:
Na de hele week mijn date niet gezien te hebben, en amper gesproken want drukdruk, vandaag weer afgesproken en geluncht. :s)

Ik heb hem kenbaar gemaakt dat ik geïnteresseerd ben in hem en hem gevraagd of die wilde uiteten voor Valentijnsdag. Hij zei ja, hoe en wat weten we nog niet ivm zijn werk, maar we komen er wel uit. Ik heb ook ondertussen het nummer van zijn huisgenoot gefixt en gevraagd voor een brainstorm-sessie voor wat ik kan doen die dag als surprise. Daar heb ik nu het hele weekend de tijd voor. Iig geen bloemen, dat is zo afgezaagd. :P

>:O
Ik moet ook nog iets verzinnen... komt vast goed joh. Maar geen bloemen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 10 februari 2017 @ 01:36:09 #301
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168795064
Dicht?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')