abonnement Unibet Coolblue
pi_168217032
Ik zag dat er een topic was waarin dit mogelijk was, alleen je moet wel wat geduld hebben omdat het topic om een bepaalde tijd open gaat.

Ik wil de mensen de mogelijkheid bieden om 24 uur per dag vragen te stellen, ik ben namelijk ook psychotherapeut heb de DSM bij de hand en kan iedereen ook een diagnose geven als ze dat willen.

Dus brand maar los met vragen ik ben er voor je.
pi_168217046
Hallo, ik heb last van een FOK!verslaving. Hoe moet ik hiermee omgaan?
pi_168217122
Duur wel lang dit, schiet eens op
pi_168217216
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:33 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Hallo, ik heb last van een FOK!verslaving. Hoe moet ik hiermee omgaan?
Beste Ronnie,

Wel vervelend dat je hier last van hebt. Ondervind je ook op dagelijkse basis hinder van je problemen? Hoeveel tijd zit je op FOK?

Wanneer het de dagelijkse gang van zaken dusdanig verstoord waardoor je niet aan je geplande activiteiten toekomt is het ook echt een probleem.

het is goed om maat te houden, of alleen in de avond om een bepaald tijdstip of alleen in de ochtend even, pak een vast moment van de dag.

wanneer dat allemaal niet helpt is het goed om even helemaal met FOK te stoppen.
pi_168217269
Ik had vanmorgen een drol die maar moeizaam de endeldarm wilde verlaten. Wat kan ik er aan doen om dit in de toekomst te voorkomen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168217298
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:43 schreef Hallojo het volgende:
Ik had vanmorgen een drol die maar moeizaam de endeldarm wilde verlaten. Wat kan ik er aan doen om dit in de toekomst te voorkomen?
Meer koffie drinken!
Moeten zij weten
pi_168217316
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:44 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Meer koffie drinken!
Ben jij tegenwoordig ook al psychotherapeut? :{w
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168217337
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:43 schreef Hallojo het volgende:
Ik had vanmorgen een drol die maar moeizaam de endeldarm wilde verlaten. Wat kan ik er aan doen om dit in de toekomst te voorkomen?
Je kan besluiten om meer vezelrijke producten te gaan eten. soms zit het even klem allemaal en gaat het niet zoals je wil, maar dit kan voorkomen worden door wat gezonder te eten en meer vezelrijke producten tot je te nemen. Ook moet je de gang naar de wc niet uitstellen anders word je keutel steeds compacter geperst en dat is hetgeen wat je juist wil voorkomen.

Veel sterkte in de toekomst.
pi_168217360
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:46 schreef kzomba het volgende:

[..]

Je kan besluiten om meer vezelrijke producten te gaan eten. soms zit het even klem allemaal en gaat het niet zoals je wil, maar dit kan voorkomen worden door wat gezonder te eten en meer vezelrijke producten tot je te nemen. Ook moet je de gang naar de wc niet uitstellen anders word je keutel steeds compacter geperst en dat is hetgeen wat je juist wil voorkomen.

Veel sterkte in de toekomst.
_O_ Mijn dank is groot. Je bent duidelijk een professional! ^O^
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168217401
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:41 schreef kzomba het volgende:

[..]

Beste Ronnie,

Wel vervelend dat je hier last van hebt. Ondervind je ook op dagelijkse basis hinder van je problemen? Hoeveel tijd zit je op FOK?

Wanneer het de dagelijkse gang van zaken dusdanig verstoord waardoor je niet aan je geplande activiteiten toekomt is het ook echt een probleem.

het is goed om maat te houden, of alleen in de avond om een bepaald tijdstip of alleen in de ochtend even, pak een vast moment van de dag.

wanneer dat allemaal niet helpt is het goed om even helemaal met FOK te stoppen.
Bedankt voor je antwoord.

Ik zit dagelijks op FOK! en doe het zelfs tijdens mijn werk. Ik zit zeker minimaal 3 uur per dag hier.
pi_168217406
Ik heb de behoefte meermaal daags te fappen op chaturbate. Daar voel ik me vies over. Kan je me helpen?

gr gr anoniempje.
pi_168217578
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:49 schreef Handleiding het volgende:
Ik heb de behoefte meermaal daags te fappen op chaturbate. Daar voel ik me vies over. Kan je me helpen?

gr gr anoniempje.
Hallo Handleiding,

Goed dat je contact met mij hebt opgenomen.

Als eerste wil ik je complimenteren over je openheid, het was vast lastig om dit bespreekbaar te maken.

Je hoeft je echter niet vies te voelen want dit is een fantasie wat jou persoonlijk opwindt. het is ook iets wat ongrijpbaar is en je kan dus je eigen fantasiewereld op sexueel gebied zo schapen.

wat ik wel zou willen adviseren voor de toekomst is om deze fantasie stukje bij beetje een beetje te gaan verleggen naar de realiteit. Dus meer contact met vrouwen aangaan en ook meer gaan afspreken met vrouwen en het masturberen iets meer achterwege laten.

niet omdat masturberen slecht is maar omdat het goed voor je eigenwaarde is om ook in real life met vrouwen te verkeren.

Ik wil je graag adviseren om op minimaal 4 datingssites in te schrijven en alle vrouwen te liken die je tegenkomt, begin eerst laagdrempelig met een dikke vrouw die een beetje onder jouw standaard ligt, als je er niet opgewonden van raakt probeer dan een week niet te masturberen zodat je wel geil bent als je in jaar nabijheid bent.

Dan is de eerste stap gezet en zo kun je steeds een treetje hoger gaan op naar de mooiere en knappere vrouwen maar doe dat stapje voor stapje en leer eerst vertrouwd te geraken met vrouwen in het algemeen.

Je mag overigens gewoon blijven rukken als het contact met vrouwen helemaal goed gaat, is dat niet het geval dan moet je voor straf iets minder gaan rukken totdat je meer vrouwelijk contact hebt.

succes!
pi_168217584
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:49 schreef RonnieJamesDio het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord.

Ik zit dagelijks op FOK! en doe het zelfs tijdens mijn werk. Ik zit zeker minimaal 3 uur per dag hier.
laten we die 3 uur dan terugschroeven naar 1 uur en kijken of je genoeg discipline hebt om jezelf daar aan te houden.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:59:41 #14
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168217596
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:32 schreef kzomba het volgende:
Ik wil de mensen de mogelijkheid bieden om 24 uur per dag vragen te stellen
Wanneer het de dagelijkse gang van zaken dusdanig verstoord waardoor je niet aan je geplande activiteiten toekomt is het ook echt een probleem.

het is goed om maat te houden, of alleen in de avond om een bepaald tijdstip of alleen in de ochtend even, pak een vast moment van de dag.

wanneer dat allemaal niet helpt is het goed om even helemaal met FOK te stoppen.
pi_168217626
Dit is echt een fantastisch initiatief. Heb zelf ook behoorlijke issues maar durf daar niet zo goed over te praten. :@ Misschien later vandaag. :*
pi_168217685
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:01 schreef -Hildr- het volgende:
Dit is echt een fantastisch initiatief. Heb zelf ook behoorlijke issues maar durf daar niet zo goed over te praten. :@ Misschien later vandaag. :*
Als je er aan toe bent wil ik graag met je meedenken om die issues wat kleiner proberen te maken.
pi_168217799
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:05 schreef kzomba het volgende:

[..]

Als je er aan toe bent wil ik graag met je meedenken om die issues wat kleiner proberen te maken.
Bedankt.

1 probleem die ik heb is dat er hier in de straat telkens auto's stilstaan en/of stapvoets naast me gaan rijden. Er staat hier ook altijd een zwart busje voor mijn raam (van de AIVD vermoed ik). Ik word echt schijtziek van al die instanties die mij in de gaten houden.
pi_168218222
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:58 schreef kzomba het volgende:

[..]

laten we die 3 uur dan terugschroeven naar 1 uur en kijken of je genoeg discipline hebt om jezelf daar aan te houden.
Maar die discipline heb ik dus niet.
pi_168219333
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:01 schreef -Hildr- het volgende:
Dit is echt een fantastisch initiatief. Heb zelf ook behoorlijke issues maar durf daar niet zo goed over te praten. :@ Misschien later vandaag. :*
Gewoon doen ik voel me bevrijd. Heb m nu al een keer in de broek laten zitten. En een dikke vrouw geliked.
pi_168230074
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:10 schreef -Hildr- het volgende:

[..]

Bedankt.

1 probleem die ik heb is dat er hier in de straat telkens auto's stilstaan en/of stapvoets naast me gaan rijden. Er staat hier ook altijd een zwart busje voor mijn raam (van de AIVD vermoed ik). Ik word echt schijtziek van al die instanties die mij in de gaten houden.
Goed dat je contact met mij opgenomen. dat betekent dat je zelfinzicht hebt in je ziektebeelden.
Men noemt dit wel paranoïde schizofrenie of in lichtere mate kunnen we spreken over betrekkingswanen.

Je zou er goed aan doen om eens anti psychotica te proberen misschien dat het idee van in de gaten gehouden worden dan wat zal afnemen.

Om in aanmerking te komen voor anti psychotica zal er eerst een diagnose gesteld moeten worden. Uw plaatselijke GGZ instelling kan u hierbij verder helpen.
pi_168230113
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:29 schreef RonnieJamesDio het volgende:

[..]

Maar die discipline heb ik dus niet.
Heb je wel eens overwogen om je aan te sluiten bij het leger?
pi_168230224
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:49 schreef kzomba het volgende:

[..]

Goed dat je contact met mij opgenomen. dat betekent dat je zelfinzicht hebt in je ziektebeelden.
Men noemt dit wel paranoïde schizofrenie of in lichtere mate kunnen we spreken over betrekkingswanen.

Je zou er goed aan doen om eens anti psychotica te proberen misschien dat het idee van in de gaten gehouden worden dan wat zal afnemen.

Om in aanmerking te komen voor anti psychotica zal er eerst een diagnose gesteld moeten worden. Uw plaatselijke GGZ instelling kan u hierbij verder helpen.
Effe zonder gekheid.... ik heb serieus paranoïde schizofrenie en slik al sinds 2006 anti-psychotica. :D

Jij zou echt een goede psychiater zijn. Dat meen ik serieus. :Y
pi_168230246
Kzomba moet gewoon mod worden van Relaties en Psychologie. _O_
pi_168230715
Ik moet elk elastiekje wat ik tegenkom bewaren en in perfecte staat houden. Als een elastiekje breekt, betekent dat wereldwijde pech voor de eerstkomende duizend jaar. Dus ik moet alle elastiekjes die ik tegenkom in perfecte staat houden. Inmiddels heb ik 2.584.210 elastiekjes gered, maar inmiddels begin ik een beetje ruimte te kort te krijgen.
pi_168231231
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:05 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik moet elk elastiekje wat ik tegenkom bewaren en in perfecte staat houden. Als een elastiekje breekt, betekent dat wereldwijde pech voor de eerstkomende duizend jaar. Dus ik moet alle elastiekjes die ik tegenkom in perfecte staat houden. Inmiddels heb ik 2.584.210 elastiekjes gered, maar inmiddels begin ik een beetje ruimte te kort te krijgen.
Dit lijkt me behoorlijk vervelend om in een bepaald stramien zo te moeten leven.

We spreken hier hoogstwaarschijnlijk over een dwangstoornis die misschien zijn oorzaak heeft in het autistisch spectrum.

Het doet mij overigens denken aan het boek: het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht.

Er zijn echter wel groepstherapieën voor dergelijke problematiek beschikbaar, je zou deze dwangstoornis meer beheersbaar kunnen krijgen.

U plaatselijke GGZ instelling kan u hierbij verder helpen.

Veel succes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')