abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 januari 2017 @ 11:25:32 #1
347535 46
Kent Farm.
pi_168215577
Ik wil graag wat aan mijn voeding en fysiek doen, het zelf samenstellen van een voedingsschema vind ik erg lastig. Daarom heb ik besloten om daar hulp bij te zoeken, nu kwam ik personal body plan tegen. Hier helpen ze je met voeding maar ook met een trainschema, het nadeel is dat het best prijzig is, daarom ben ik benieuwd of er hier mensen zijn die daar ervaring mee hebben.
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
pi_168219033
Als je doel spiermassa opbouwen is moet je een kijkje nemen op dit forum
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_168220399
Wat is je doel exact?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:06:20 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_168220472
Wat is je doel, wat is prijzig en heb je al dingen geprobeerd?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 23:49:01 #5
347535 46
Kent Farm.
pi_168235984
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:06 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Als je doel spiermassa opbouwen is moet je een kijkje nemen op dit forum
Dank je, hier staat vast goede info,

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:01 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat is je doel exact?
Mijn doel is om mezelf een gezonder levensstijl aan te passen, zou graag een aantal kilo kwijt raken maar ook wat strakker willen zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:06 schreef Cue_ het volgende:
Wat is je doel, wat is prijzig en heb je al dingen geprobeerd?
Prijzig, nouja op zich is ¤ 71,10 p/m redelijk prijzig al zeg ik het zelf.
Heb zelf ook wel zitten stoeien met voedingsschema's en sportschema's maar vooral die voeding is bij mij een "probleem" vind het erg lastig om continu maaltijden samen te stellen.
En via de app myfitnessspal ook al op de calorieën gelet, maar wat erg onhandig is is dat de scanner het hier niet doet....
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
pi_168264338
@46

Hier doe ik op dit moment 4 maanden PBP en ik weet al dat ik hierna ook door ga.

Ik heb zoveel aan de gedragsregels gehad, waardoor ik kleine stapjes heb gezet met blijvende veranderingen. Dit icm met het traininsschema en de gegeven macro's heb ik er een super resultaat mee gehaald. Zowel lichamelijk maar vooral ook fysiek.

En tja, wat is duur ?. Ik sport ook 2 keer per week in hun gym in Amsterdam waar ik elke keer weer heel veel tips krijg over goede houding, iets wat ik mis in mijn sportschool en dus heel veel aan heb. Je coach kan je zelf uitkiezen, dus daar zou ik even rustig naar kijken.

Verder vind ik het wereldje van PBP gewoon erg leuk, veel mensen leren kennen en dat maakt het allemaal erg gezellig en goed vol te houden.

Hier nu een stuk strakker in mijn vel, en over 1 of 2 maanden ga ik spieropbouw doen zodat ik een wat bredere vorm heb voor de zomer. Na 6 maanden kan je ook verder zonder coach en betaal je maar 19,-.

PBP helpt me ook constant uit mijn comfort zone te gaan, iets waar ik zelf iets te gemakkelijker in ging.

Ik kan alleen maar zeggen, dit is de beste keus die ik heb gemaakt in tijden. Ik was al niet te dik, maar ik wou voornamelijk een betere balans en dat heb ik geleerd :)
  zaterdag 21 januari 2017 @ 10:36:46 #7
347535 46
Kent Farm.
pi_168317181
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:12 schreef GokuSsj3 het volgende:
@46

Hier doe ik op dit moment 4 maanden PBP en ik weet al dat ik hierna ook door ga.

Ik heb zoveel aan de gedragsregels gehad, waardoor ik kleine stapjes heb gezet met blijvende veranderingen. Dit icm met het traininsschema en de gegeven macro's heb ik er een super resultaat mee gehaald. Zowel lichamelijk maar vooral ook fysiek.

En tja, wat is duur ?. Ik sport ook 2 keer per week in hun gym in Amsterdam waar ik elke keer weer heel veel tips krijg over goede houding, iets wat ik mis in mijn sportschool en dus heel veel aan heb. Je coach kan je zelf uitkiezen, dus daar zou ik even rustig naar kijken.

Verder vind ik het wereldje van PBP gewoon erg leuk, veel mensen leren kennen en dat maakt het allemaal erg gezellig en goed vol te houden.

Hier nu een stuk strakker in mijn vel, en over 1 of 2 maanden ga ik spieropbouw doen zodat ik een wat bredere vorm heb voor de zomer. Na 6 maanden kan je ook verder zonder coach en betaal je maar 19,-.

PBP helpt me ook constant uit mijn comfort zone te gaan, iets waar ik zelf iets te gemakkelijker in ging.

Ik kan alleen maar zeggen, dit is de beste keus die ik heb gemaakt in tijden. Ik was al niet te dik, maar ik wou voornamelijk een betere balans en dat heb ik geleerd :)
Ik heb me ingeschreven voor aanstaande maandag, laat me verassen hoe en wat er allemaal moet gebeuren.
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
pi_168584464
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:36 schreef 46 het volgende:

[..]

Ik heb me ingeschreven voor aanstaande maandag, laat me verassen hoe en wat er allemaal moet gebeuren.
Leuk!!, success gewenst!, en inderdaad lekker op je af laten komen en lekker genieten van het process :)
pi_169236611
Hallo, even een kick.

Ben ook opzoek naar zoiets alleen weet ik dat er nog een Nederlands "bedrijf" zoiets doet.
Ben het lange tijd geleden ooit tegen gekomen maar kan totaal niet meer op de naam komen.

Dus mijn vraag:

Weet iemand een alternatief voor pbp??
pi_169254704
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:36 schreef 46 het volgende:

[..]

Ik heb me ingeschreven voor aanstaande maandag, laat me verassen hoe en wat er allemaal moet gebeuren.
Zonde van het geld. Via de app Lifesum kan je gemakkelijk je calorieën bijhouden, inclusief barcodescanner. Wil je ook een goed in elkaar fitnessschema? Neem een kijkje op www.reddit.com/r/fitness (lees de zijkant; rechts)

Succes! ^O^


EDIT: De 'zijkant';

https://www.reddit.com/r/Fitness/wiki/getting_started
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_169254731
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:22 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hallo, even een kick.

Ben ook opzoek naar zoiets alleen weet ik dat er nog een Nederlands "bedrijf" zoiets doet.
Ben het lange tijd geleden ooit tegen gekomen maar kan totaal niet meer op de naam komen.

Dus mijn vraag:

Weet iemand een alternatief voor pbp??
Check m'n reactie hierboven
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_169259241
En wat vinden jullie van freeletics?? Kan deels gratis en met coach een stuk goedkoper dan pbp
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')