abonnement Unibet Coolblue
pi_168212169
Naar aanleiding van dit oude topic van me:

KLB / Mensen die vinden dat "werk" heilig is

Wil ik toch even 'doorklagen' dat werk gewoon niets voor mij is.

Ik word strontziek van uitzendbureau's die je FASE A geven, dan een FASE B, en dan je vervolgens er weer voor een half uitknikkeren. Wat dat betreft zou de overheid hier eens sterk moeten ingrijpen. Alle uitzendbureau's moeten verboden worden en alle mensen die werken minimaal een jaarcontract. Pas dan zou ik misschien een baan gaan zoeken.

Nu voorlopig nog even niet. Ik vind werken sowieso niets aan. Wat een gedoe ook steeds. s'morgens al om 6:00 uur je nest uit, dan douchen, eten klaarmaken, broodje eten, half uurtje tot een uurtje forensen en dan begint de hele kak weer van voren af aan. Dezelfde suffe collega's, hetzelfde eentonige werk, dezelfde overbetaalde zeurderige manager die alleen maar staat te blaffen en zelf niets doet en nog een stukje verderop, meneer de directeur die z'n bonus alvast aan het bepalen is. Laten ze toch allemaal lekker de rambam krijgen.

Noem mij maar een beroepswerkloze, ik vind het best. Gaan jullie maar lekker werken, ik vertik het. En als ze me dwingen, dan ben ik ziek of ik verziek alles ter plekke. Dus zoek je nog goed en vertrouwd personeel, niet bij mij komen.

En dan nog die Sociale Diensten, die stelletje profiteurs. Ik heb medelijden met mensen die in bijstand zitten. Die moeten met behoud van uitkering allerlei rotklusjes doen en bij het minste of geringste worden ze gekort. En uitzicht op vast werk hebben ze niet. Dat zijn gewoon pure dwangarbeiders. Compleet in strijd met allerlei mensenrechten zoals vastgelegd in het EVRM. Zie ook https://uitspraken.rechtspraak.nl/#zoekverfijn/ljn=BZ5171 waarbij iemand niet accepteerde hij met behoud van uitkering algemeen medewerker werd bij de gemeente. En gelijk had ie.

Zo, dit subforum heet klaagbaak, ik heb even lekker geklaagd. Het is nu onder andere wel bedtijd. Morgen weer lekker uitslapen tot een uur of 11 of 12. Als jullie gaan werken draai ik me nog even lekker om?
pi_168212184
Terechte klacht, gelukkig kan je vanaf je 27e de bijstand in dat ga ik zeker doen zodra ik 27 ben _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168212191
Bij nader inzien toch maar niet
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168212217
Nee Bijstand wil je vermijden. Ziektewet moet je doen, en dan iets verzinnen waarbij je totaal niet meer kunt werken. Dus iets geestelijks of zo, dat je erg agressief wordt en dingen sloopt.

Er vanuit gaande dat je opleiding ook niet veel soeps is, of achterhaald, of je leeftijd speelt al een rol mee (ben zelf ook 40+), wat kan jou het schelen.

Klinkt natuurlijk niet helemaal netjes naar onze hardwerkende medemens, maar ja, daarvoor is het een klaagbaak. Ik klaag gewoon over werk in het algemeen, dat ik het gewoon geen zak aan vind en dat het veel te veel tijd kost.

M'n vriendin is wel zo'n workaholic, nou prima, laat zij lekker de centen verdienen, blijf ik wel de huisman. Moet ik alleen zorgen dat ik een beetje vree met haar hou. Want dat is lastig met die semi borderliner. Alhoewel het aardig goed gaat de laatste tijd. :)

Oh ja, bed tijd........
  dinsdag 17 januari 2017 @ 03:15:29 #5
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168212223
Inb4 probleemwijken.jpg.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 07:22:44 #6
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_168212550
Het is de schuld van de Rabobank
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 17 januari 2017 @ 07:35:20 #7
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_168212597
TS heeft geen ruggengraat, geen discipline en geen eergevoel. TS is een mislukkeling, en ziet dat zelf niet in door zijn zelfmedelijden.
pi_168212605
Niemand zit inderdaad te wachten op een collega als jij, dus blijf in godsnaam lekker thuis.
pi_168212613
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:35 schreef VarkensHart het volgende:
TS heeft een ruggengraat, discipline en eergevoel. Wie dit niet ziet is een mislukkeling, en zien dat zelf niet in door hun zelfmedelijden.
pi_168212623
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Niemand zit inderdaad te wachten op een collega als jij, dus blijf in godsnaam lekker thuis.
Loonslaaf gespot :')
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 07:44:15 #11
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_168212642
TS heeft een slechte aard :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_168212650
Ik wens je veel plezier met je vriendin :)

Wat is zij voor persoon trouwens, waarom accepteert ze je gedrag, of denkt ze dat jij kan 'veranderen'?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_168212680
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Loonslaaf gespot :')
:7
Jij mag ook wegblijven als je wil hoor, ik ben in een goede bui.
pi_168212688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:50 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

:7
Jij mag ook wegblijven als je wil hoor, ik ben in een goede bui.
Ga eens aan het werk
pi_168212700
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ga eens aan het werk
Ja, ik ga nu weg, laters.
pi_168212815
TS zit thuis rustig te wachten op de dood, en zal in de tussentijd niet veel van de wereld zien.

Ieder z'n ding natuurlijk ^O^
pi_168214088
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 08:15 schreef Mr.Ping het volgende:
TS zit thuis rustig te wachten op de dood, en zal in de tussentijd niet veel van de wereld zien.

Ieder z'n ding natuurlijk ^O^
_O_
pi_168214178


Duurde wel lang zeg.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168214376
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 08:15 schreef Mr.Ping het volgende:
TS zit thuis rustig te wachten op de dood, en zal in de tussentijd niet veel van de wereld zien.

Ieder z'n ding natuurlijk ^O^
  dinsdag 17 januari 2017 @ 10:33:45 #20
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_168214669
Eens met TS over het werk, ik werk nu zo'n 14 jaar en het voelt voor mij nog steeds zo aan.
Over de sociale diensten en bijstand deel ik zijn mening niet, ik wil niet profiteren gewoon omdat ik geen zin heb om te werken.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 10:40:33 #21
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_168214777
Ik ben een groot voorstander van het maken van onderscheid tussen burgers en inwoners zoals ze in de film Starship Troopers doen.

Weiger je mee te doen in de maatschappij dan ben je slechts een inwoner en heb je minder rechten.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_168214824
Haten op uitzendbureaus :')

Niet weten dat wij koningen zijn van de arbeidsmarkt :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 10:44:09 ]
pi_168214845
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:40 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ben een groot voorstander van het maken van onderscheid tussen burgers en inwoners zoals ze in de film Starship Troopers doen.

Weiger je mee te doen in de maatschappij dan ben je slechts een inwoner en heb je minder rechten.
Waarom niet dan gewoon het onderscheid tussen slaven en burgers. Burgers van krijgen de rechten (het geld) en de slaven werken .
  dinsdag 17 januari 2017 @ 10:55:00 #24
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_168214985
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom niet dan gewoon het onderscheid tussen slaven en burgers. Burgers van krijgen de rechten (het geld) en de slaven werken .
Burgers werken, voegen iets toe aan de maatschappij en mogen dus stemmen. Inwoners hebben een uitkering en mogen daarom bijvoorbeeld niet stemmen.

Zou ook meteen betekenen dat partijen als 50+ en Denk geen kans hebben in de Tweede Kamer te komen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 17 januari 2017 @ 10:55:18 #25
338880 haan33
Studerende Boy
pi_168214994
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 03:02 schreef Aiciu het volgende:
Terechte klacht, gelukkig kan je vanaf je 27e de bijstand in dat ga ik zeker doen zodra ik 27 ben _O_
Je kan vanaf je 18e al de bijstand in man :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_168215036
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:40 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ben een groot voorstander van het maken van onderscheid tussen burgers en inwoners zoals ze in de film Starship Troopers doen.

Weiger je mee te doen in de maatschappij dan ben je slechts een inwoner en heb je minder rechten.
Welke rechten worden dan van hen afgenomen? :9
pi_168215334
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:55 schreef MichaelScott het volgende:

Zou ook metee
Werkende mensen hebben geen tijd om over de maatschappij na te denken en zouden dus daarom juist niet mogen stemmen.
pi_168215420
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 03:02 schreef Aiciu het volgende:
Terechte klacht, gelukkig kan je vanaf je 27e de bijstand in dat ga ik zeker doen zodra ik 27 ben _O_
Is je koekblik al binnen?
pi_168216279
't lijkt mij vreselijk, om elke dag een beetje thuis te moeten rondhangen, in je nest te moeten liggen tot 11:00, en tot 3 uur in de nacht je zelf een beetje moeten bezig houden op zo'n forum als dit.

Ik vind werken een noodzakelijk kwaad wat je moet ondergaan om je leven buiten het werken te kunnen bekostigen.. Van een beetje steun of WAO kun je geen hobby auto's, vakanties naar alle hoeken ter wereld, gitaren etc.. bekostigen. En dat noodzakelijk kwaad kun je beter zo leuk mogelijk proberen in te richten.
Dit is een Signature....
pi_168216403
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:53 schreef virl3 het volgende:
't lijkt mij vreselijk, om elke dag een beetje thuis te moeten rondhangen, in je nest te moeten liggen tot 11:00, en tot 3 uur in de nacht je zelf een beetje moeten bezig houden op zo'n forum als dit.

Ik vind werken een noodzakelijk kwaad wat je moet ondergaan om je leven buiten het werken te kunnen bekostigen.. Van een beetje steun of WAO kun je geen hobby auto's, vakanties naar alle hoeken ter wereld, gitaren etc.. bekostigen. En dat noodzakelijk kwaad kun je beter zo leuk mogelijk proberen in te richten.
Nee elke dag werken is geweldig :') :') Ik vermaak mij uitermate goed, iedere dag opnieuw (overigens kan ik er zelf niks aan doen dat ik thuis zit)
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2017 @ 12:11:17 #31
460494 naoomx
pi_168216597
Hm... Ik snap TS wel, maar ik vind het ook terecht dat mensen in dit topic hem tegenstaan (buiten de maatschappij staan komt nou eenmaal met een prijs, we zijn groepsdieren dus dat is niet meer dan logisch).

Maargoed, zoals ik al zei, ik snap TS wel. Ikzelf werk wel & ga ook nog wel een opleiding doen en een "volwassenenbaan" nemen blablabla. Ik merk echter wel dat ik toch wat minder gemotiveerd ben dan leeftijdsgenoten om echt carrière te maken enzo, oa omdat ik de nutteloosheid van het leven teveel inzie, niet echt eergevoel heb en niet erg materialistisch ben.

Toch is het gehaat wel terecht. Wat is een betere motivatie om iemand mee te laten (blijven) draaien dan groepsdruk?

(Oké, dit was warrig. Ik stop al)
pi_168216748
Hoewel ik als developer wel goede werkomstandigheden heb, moet ik toegeven dat ik de hoeveelheid bedrijven die draaien op oproepkrachten krankzinnig vind. Daar mag inderdaad wel wat aan gedaan worden, niet heel motiverend nee om na bepaalde tijd toch altijd eruit geknikkerd te worden.

Ergens dan ook wel terecht dat mensen zich dan gaan opstellen zoals jij dat doet.
pi_168216807
ik vind heel het idee, werken om te overleven, ook wat barbaars
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_168217228
Dat de arbeidsmarkt ruk in elkaar zit, daar ben ik het grotendeels wel mee eens. Maar ik kan mij ook moeilijk voorstellen dat je gelukkig wordt van wekenlang thuiszitten.

Maar belangrijker: waarom zit je nou te klagen en topics te openen over werken, terwijl je niet eens werkt?
pi_168217532
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:55 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Burgers werken, voegen iets toe aan de maatschappij en mogen dus stemmen. Inwoners hebben een uitkering en mogen daarom bijvoorbeeld niet stemmen.

Zou ook meteen betekenen dat partijen als 50+ en Denk geen kans hebben in de Tweede Kamer te komen.
En de PVV nooit boven de 5 zetels komt. En dan schat ik het nog ruim.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168217613
Ja ja, TS is een leuke trollpoging. :')

Het ligt er zo dik bovenop dat ik me verbaas dat er nog mensen serieus op in gaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 17 januari 2017 @ 14:12:12 #37
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_168219205
Net als die WAO/WW/Wajong'ers die maar roepen: "ik wou dat ik mócht/kón werken".
Maar als het moment dan daar is dat ze morgen moeten werken, dan slaat de paniek toe en gaat het grote smoezenboek open waarom ze absoluut niet kunnen werken.
pi_168219253
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:12 schreef Nakketikker het volgende:
Net als die WAO/WW/Wajong'ers die maar roepen: "ik wou dat ik mócht/kón werken".
Maar als het moment dan daar is dat ze morgen moeten werken, dan slaat de paniek toe en gaat het grote smoezenboek open waarom ze absoluut niet kunnen werken.
Ik vind WW nog wel wat anders. Dat is een recht die je hebt opgebouwd natuurlijk. Als ik werkloos zou zijn dan zou ik ook niet happig zijn om ergens voor het minimumloon dozen te vouwen.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 14:18:09 #39
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_168219372
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:13 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik vind WW nog wel wat anders. Dat is een recht die je hebt opgebouwd natuurlijk. Als ik werkloos zou zijn dan zou ik ook niet happig zijn om ergens voor het minimumloon dozen te vouwen.
Tenzij je een tot dat soort werk veroordeelde ongeschoolde dommerik bent zal dozenvouwen voor minimumloon niet snel je lot zijn als WW'er.
Het gaat om het feit dat iemand voor de buitenwacht net doet alsof het allemaal zo erg is, en dan ,geheel volgens de sociale verwachtingen, bij elkaar liegt dat hij zo graag wil werken. totdat er opeens 'werk' voor de deur staat...

Wees gewoon eerlijk en zeg dat je je eigen de tyfus geniet als je met je ww'tje op het strand legt te zuipen terwijl iedereen werkt. niks mis mee.
pi_168219756
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:18 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

Tenzij je een tot dat soort werk veroordeelde ongeschoolde dommerik bent zal dozenvouwen voor minimumloon niet snel je lot zijn als WW'er.
Het gaat om het feit dat iemand voor de buitenwacht net doet alsof het allemaal zo erg is, en dan ,geheel volgens de sociale verwachtingen, bij elkaar liegt dat hij zo graag wil werken. totdat er opeens 'werk' voor de deur staat...

Wees gewoon eerlijk en zeg dat je je eigen de tyfus geniet als je met je ww'tje op het strand legt te zuipen terwijl iedereen werkt. niks mis mee.
Nee, klopt. Maar als je een tijd in de WW zit zou je in theorie al het soort werk moeten aanpakken en zo ook laaggeschoold werk. Daar zou ik zelf ook niet happig op zijn, maar ik begrijp de strekking van je bericht.
pi_168219835
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:18 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

Tenzij je een tot dat soort werk veroordeelde ongeschoolde dommerik bent zal dozenvouwen voor minimumloon niet snel je lot zijn als WW'er.
Het gaat om het feit dat iemand voor de buitenwacht net doet alsof het allemaal zo erg is, en dan ,geheel volgens de sociale verwachtingen, bij elkaar liegt dat hij zo graag wil werken. totdat er opeens 'werk' voor de deur staat...

Wees gewoon eerlijk en zeg dat je je eigen de tyfus geniet als je met je ww'tje op het strand legt te zuipen terwijl iedereen werkt. niks mis mee.
WW stopt op den duur en iemand die een goede baan had maakt een behoorlijke val van ww naar bijstand. En tussen ww en bijstand zit meer dan louter kutwerk.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 14:37:17 #42
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_168219845
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:33 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Nee, klopt. Maar als je een tijd in de WW zit zou je in theorie al het soort werk moeten aanpakken en zo ook laaggeschoold werk. Daar zou ik zelf ook niet happig op zijn, maar ik begrijp de strekking van je bericht.
precies, in theorie. want in het laaggeschoolde werk liggen de banen ook niet voor het oprapen. net alsof er geen vuilnismannen en hoeren in de ww zitten te wachten op werk.

"aan de kant vuilnishoer, jouw baantje gaat nog even niet door we hebben hier een universitaire lul die verplicht laaggeschoold werk moet gaan doen" _O-
  dinsdag 17 januari 2017 @ 14:38:45 #43
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_168219866
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:36 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

WW stopt op den duur en iemand die een goede baan had maakt een behoorlijke val van ww naar bijstand. En tussen ww en bijstand zit meer dan louter kutwerk.
de strekking van mijn bericht is je ontgaan?
pi_168221779
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:53 schreef virl3 het volgende:
't lijkt mij vreselijk, om elke dag een beetje thuis te moeten rondhangen, in je nest te moeten liggen tot 11:00, en tot 3 uur in de nacht je zelf een beetje moeten bezig houden op zo'n forum als dit.

Ik vind werken een noodzakelijk kwaad wat je moet ondergaan om je leven buiten het werken te kunnen bekostigen.. Van een beetje steun of WAO kun je geen hobby auto's, vakanties naar alle hoeken ter wereld, gitaren etc.. bekostigen. En dat noodzakelijk kwaad kun je beter zo leuk mogelijk proberen in te richten.
Geen uitkering pakken en zwart werken :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168222421
Als laagopgeleide ben je in Nederland inderdaad gewoon fucked. Dan ga je hard moeten werken voor een relatief laag salaris. Vaak zit je ook opgescheept met mentaal beperkte collega's die in hun eigen simpele en beperkte wereld leven. Ik kan heel goed begrijpen dat hoogopgeleide mensen dit soort werk niet willen doen.

Hoogopgeleide mensen zullen wel vaker leuke en goedbetaalde banen krijgen, mits je een nuttige studie hebt gedaan en relevante skills hebt.
pi_168236210
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:28 schreef Mark031 het volgende:
Als laagopgeleide ben je in Nederland inderdaad gewoon fucked. Dan ga je hard moeten werken voor een relatief laag salaris. Vaak zit je ook opgescheept met mentaal beperkte collega's die in hun eigen simpele en beperkte wereld leven. Ik kan heel goed begrijpen dat hoogopgeleide mensen dit soort werk niet willen doen.

Hoogopgeleide mensen zullen wel vaker leuke en goedbetaalde banen krijgen, mits je een nuttige studie hebt gedaan en relevante skills hebt.
Tja.. Ik heb ook geen mega opleiding. Enige diploma is LEAO. Dropout gevalletje. Toch best leuke vaste baan (ICT) met modaal inkomen. Oftewel 't helpt wel maar 't is niet verplicht.. Dus ik vind TS een luie flikker ~:)
Dit is een Signature....
pi_168236252
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:28 schreef Mark031 het volgende:
Als laagopgeleide ben je in Nederland inderdaad gewoon fucked. Dan ga je hard moeten werken voor een relatief laag salaris. Vaak zit je ook opgescheept met mentaal beperkte collega's die in hun eigen simpele en beperkte wereld leven. Ik kan heel goed begrijpen dat hoogopgeleide mensen dit soort werk niet willen doen.

Hoogopgeleide mensen zullen wel vaker leuke en goedbetaalde banen krijgen, mits je een nuttige studie hebt gedaan en relevante skills hebt.
Leuker? Beetje hele dag naar een scherm staren en vergaderen is jouw definitie van leuk? Want dat is wat de meeste hoogopgeleiden namelijk doen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168236505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:12 schreef Nakketikker het volgende:
Net als die WAO/WW/Wajong'ers die maar roepen: "ik wou dat ik mócht/kón werken".
Maar als het moment dan daar is dat ze morgen moeten werken, dan slaat de paniek toe en gaat het grote smoezenboek open waarom ze absoluut niet kunnen werken.
Ik geloof daar niet zo in eerlijk gezegd.

Natuurlijk zal een klein deel van de werklozen en arbeidsongeschikten het inderdaad allemaal wel best vinden.

Maar ik geloof dat zeker 90℅ van de mensen uiteindelijk gewoon liever werkt en wat maakt van het leven.

Dat is ook mijn ervaring met deze doelgroep.

Voor veel mensen die werken (en misschien met de nodige tegenzin?) lijkt een uitkering luilekkerland en levenslange vakantie, maar reken maar dat de muren op je afkomen na een paar weken, en dat je na een tijdje wel meer wilt dan alleen het hoogst noodzakelijke.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_168236591
Werken is me wat

[ Bericht 49% gewijzigd door Dawnbreaker op 18-01-2017 00:55:57 ]
<hr>
pi_168236678
Had je maar een opleiding moeten doen, had je een leuke bevredigende baan gehad.

Mijn werk O+

Oh en trouwens, die vriendin van je is binnen een maand weg zo. Naar een interessant iemand. Voor mannen als jij blijven de dikke Hennie en Anita's over.
pi_168236709
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 00:45 schreef Swlabr het volgende:
Had je maar een opleiding moeten doen, had je een leuke bevredigende baan gehad.

Mijn werk O+

Oh en trouwens, die vriendin van je is binnen een maand weg zo. Naar een interessant iemand. Voor mannen als jij blijven de dikke Hennie en Anita's over.
secretaresse zijn :')___
pi_168236728
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 00:50 schreef topdeck het volgende:

[..]

secretaresse zijn :')___
Op-lei-ding.

ROC telt niet.

:*
pi_168236735
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 00:53 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Op-lei-ding.

ROC telt niet.

:*
vertel me over je opleiding en baan aangezien je er zo trots op bent
pi_168236901
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 00:55 schreef topdeck het volgende:

[..]

vertel me over je opleiding en baan aangezien je er zo trots op bent
:')

Nee. Blij zijn met je opleiding en werk is dus al 'aangezien je er zo trots op bent'? 8)7 Tokkies gonna tokkie, groetjes aan de UWV
pi_168236916
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 01:37 schreef Swlabr het volgende:

[..]

:')

Nee. Blij zijn met je opleiding en werk is dus al 'aangezien je er zo trots op bent'? 8)7 Tokkies gonna tokkie, groetjes aan de UWV
schoonmaakster dus :')
  woensdag 18 januari 2017 @ 02:41:41 #56
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168237048
Werken is voor slaven :r

Waarom werken wij nog anno 2017?

De ENIGE reden dat ik werk is voor GELD.

Als ik een miljoen win op de bank dan werk ik geen seconde langer. Sterker nog ik maak mijn dag niet eens af en gooi hete koffie op mijn' baas' en wens hem elk soort kanker toe omdat ik hem nooit meer wil zien

:T
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168237104
Gewoon part time werken is het beste
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168237105
24 uur per week dat is genoeg als je samen woont en geen kinderen wil. Aanvullende uitkeringen zodat je aan het minimumloon komt
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168237122
gewoon bulgaars binnenharken als een pro
  woensdag 18 januari 2017 @ 08:25:17 #60
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_168237668
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:03 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Duurde wel lang zeg.
Man man man, wat zou het tof zijn als er een nieuw seizoen Probleemwijken wordt gemaakt. We hebben nu wel BradgeTV, maar toch... :{

Werken is verder wel ok, altijd thuiszitten is ook niet best.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_168238612
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:55 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Burgers werken, voegen iets toe aan de maatschappij en mogen dus stemmen. Inwoners hebben een uitkering en mogen daarom bijvoorbeeld niet stemmen.

Zou ook meteen betekenen dat partijen als 50+ en Denk geen kans hebben in de Tweede Kamer te komen.
Ik ben voor. Het is goed dat we mensen helpen, maar als ze dan ook nog gaan lopen zeiken dat ze te weinig krijgen terwijl eigenlijk alles voor hen betaald wordt en zij niets bijdragen, houdt het al een beetje op. Onrendendabelen zijn de ondergang van het land.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_168238640
quote:
9s.gif Op woensdag 18 januari 2017 02:41 schreef corehype het volgende:
Werken is voor slaven :r

Waarom werken wij nog anno 2017?

De ENIGE reden dat ik werk is voor GELD.

Als ik een miljoen win op de bank dan werk ik geen seconde langer. Sterker nog ik maak mijn dag niet eens af en gooi hete koffie op mijn' baas' en wens hem elk soort kanker toe omdat ik hem nooit meer wil zien

:T
Omdat niet alles door robots kan worden gedaan?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168238661
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:39 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik ben voor. Het is goed dat we mensen helpen, maar als ze dan ook nog gaan lopen zeiken dat ze te weinig krijgen terwijl eigenlijk alles voor hen betaald wordt en zij niets bijdragen, houdt het al een beetje op. Onrendendabelen zijn de ondergang van het land.
dit, mag nog wel iets verder uitgewerkt worden, bv als je niet werkt moet je verplicht woning en autos poetsen bij werkende mensen en op weekenden en feestdagen verplicht binnenblijven, zodat wij niet naar die verpauperde schultenbrau koppen hoeven te kijken.
<hr>
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 18 januari 2017 @ 10:04:48 #64
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168238959
Er bestaat ook een gulden middenweg. Je kan ook minder werken als je met minder genoegen neemt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 18 januari 2017 @ 13:44:04 #65
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168242955
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Er bestaat ook een gulden middenweg. Je kan ook minder werken als je met minder genoegen neemt.
Gaat lastig als je woont in NL een van de duurste pauperlanden op de aardkloot
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168245479
Zonder het gehele topic door te lezen, want ben verrast door het aantal reacties, kan ik melden dat ik me zelden verveel thuis. Ik heb genoeg dingen te doen. Genoeg dingen die ik nog wil doen en voldoende sociaal contact. En nee, niet al die dingen kosten handen vol geld. En overigens, één ding scheelt, ik rook en ik drink niet, dus er blijven wel wat centen over. En ik 'klus' ook nog wel eens wat zwart bij. Als ik ga werken raken we het volgende kwijt: Kwijtschelding gemeentelijke belastingen: 300 a 400 euro per jaar. Huurtoeslag: 300 euro per maand, zorgtoeslag een paar tientjes, bijzondere bijstand voor af en toe een leuke dingetje extra, minimakortingen op zorgpremies via de gemeente, participatiefonds a 200 euro per jaar. En als het wat langer duurt komen we ook in aanmerking voor langdurigheidstoeslagen.

Nee, TS is niet dom. TS heeft een volledige MBO Bedrijfsadministratieve (MEAO) opleiding achter de rug, die tegenwoordig een beetje achterhaald is, maar heeft geen schulden, rookt niet, drinkt niet, gedraagt zich verder niet a-sociaal, zoals te zien is in sommige van die probleemwijken programma's, maar haalt gewoon het maximale uit de welvaartsstaat. Dan moet je niet mij aankijken dat ik daar gebruik van maak. De staat stelt het zelf beschikbaar.

Mijn administratie is op en top, ik weet precies wat er binnenkomt en uitgaat. Er gaat geen cent te veel uit en ik weet precies wanneer wat aan de beurt is en wat nog niet. Overbodige luxe is er niet. En tja, wat noem je nog overbodige luxe? Een internetverbinding van Ziggo? Een telefoonabonnement bij Vodafone met een S7? Een auto uit 2001 met 120.000km op de teller? Ik vind het best zo. Ik hoef de wereld niet te zien, ik zie al genoeg van de wereld op mijn scherm en dat wat ik zie is meestal niet iets om vrolijk van te worden. Wat een ellende overal. Nee, dan liever mooi veilig in een klein onbeduidend plaatsje in Nederland waar je in alle rust kunt leven.

En nogmaals, ik heb op zich niets tegen werken, maar een aantal aspecten van werken staan mij niet aan:
- De duur: minstens 8 uur of meer per dag
- De aard: constant hetzelfde soort werk doen, monotoon, geestdodend werk
- De omgeving: constant dezelfde mensen om je heen of in de zelfde omgeving (opgesloten) zitten
- De straf: werken wordt bestraft, zoals hierboven al genoemd, zodra je werkt wordt je (financieel) bestraft
- De dwang: de maatschappelijke dwang om te moeten werken, want 'werk' is voor veel mensen heilig. Sorry, maar ik ga niet mee in dit kudde gedrag.

Ik ben nu 40. Heb wel gewerkt in mijn leven, ben misschien in totaal 5 jaar werkloos geweest dus heb ook nog wel een beetje pensioen opgebouwd. En het is niet dat ik niet geprobeerd heb om weer werk te krijgen, maar je kunt honderden brieven versturen, je krijgt zelden reactie, en als je al reactie krijgt is het een afwijzing, ben je te oud, pas je niet bij het team, is de keuze op iemand anders gevallen, ben je te duur, woon je te ver weg, is je opleiding net niet goed genoeg, wil men je wel hebben, maar niet de bijbehorende opleiding betalen, ook al zou dat leiden tot een duurzame oplossing. Ik ben daar helemaal klaar mee. Het bedrijfsleven is sinds 1999 zo kortzichtig geworden. Alles moet zo goedkoop mogelijk, opleidingen via bedrijven zijn veel minder vaak mogelijk dan in de jaren 90, de bedrijven maken misbruik van bijstandsgerechtigden door ze te gebruiken als dwangarbeiders (die mensen hebben geen keus anders raken ze hun uitkering kwijt). Kortom, voor wat mij betreft, zolang mijn vriendin bij mij woont, heb ik zoiets van: Ik vind het allemaal wel best.

[ Bericht 0% gewijzigd door Phalon op 18-01-2017 16:25:31 ]
pi_168246055
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Er bestaat ook een gulden middenweg. Je kan ook minder werken als je met minder genoegen neemt.
Het is natuurlijk niet altijd mogelijk om een bepaalde functie slechts part-time uit te voeren
pi_168246624
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 15:44 schreef Phalon het volgende:
Zonder het gehele topic door te lezen, want ben verrast door het aantal reacties, kan ik melden dat ik me zelden verveel thuis. Ik heb genoeg dingen te doen. Genoeg dingen die ik nog wil doen en voldoende sociaal contact. En nee, niet al die dingen kosten handen vol geld. En overigens, één ding scheelt, ik rook en ik drink niet, dus er blijven wel wat centen over. En ik 'klus' ook nog wel eens wat zwart bij. Als ik ga werken raken we het volgende kwijt: Kwijtschelding gemeentelijke belastingen: 300 a 400 euro per jaar. Huurtoeslag: 300 euro per maand, zorgtoeslag een paar tientjes, bijzondere bijstand voor af en toe een leuke dingetje extra, minimakortingen op zorgpremies via de gemeente, participatiefonds a 200 euro per jaar. En als het wat langer duurt komen we ook in aanmerking voor langdurigheidstoeslagen.

Nee, TS is niet dom. TS heeft een volledige MBO Bedrijfsadministratieve (MEAO) opleiding achter de rug, die tegenwoordig een beetje achterhaald is, maar heeft geen schulden, rookt niet, drinkt niet, gedraagt zich verder niet a-sociaal, zoals te zien is in sommige van die probleemwijken programma's, maar haalt gewoon het maximale uit de welvaartsstaat. Dan moet je niet mij aankijken dat ik daar gebruik van maak. De staat stelt het zelf beschikbaar.

Mijn administratie is op en top, ik weet precies wat er binnenkomt en uitgaat. Er gaat geen cent te veel uit en ik weet precies wanneer wat aan de beurt is en wat nog niet. Overbodige luxe is er niet. En tja, wat noem je nog overbodige luxe? Een internetverbinding van Ziggo? Een telefoonabonnement bij Vodafone met een S7? Een auto uit 2001 met 120.000km op de teller? Ik vind het best zo. Ik hoef de wereld niet te zien, ik zie al genoeg van de wereld op mijn scherm en dat wat ik zie is meestal niet iets om vrolijk van te worden. Wat een ellende overal. Nee, dan liever mooi veilig in een klein onbeduidend plaatsje in Nederland waar je in alle rust kunt leven.

En nogmaals, ik heb op zich niets tegen werken, maar een aantal aspecten van werken staan mij niet aan:
- De duur: minstens 8 uur of meer per dag
- De aard: constant hetzelfde soort werk doen, monotoon, geestdodend werk
- De omgeving: constant dezelfde mensen om je heen of in de zelfde omgeving (opgesloten) zitten
- De straf: werken wordt bestraft, zoals hierboven al genoemd, zodra je werkt wordt je (financieel) bestraft
- De dwang: de maatschappelijke dwang om te moeten werken, want 'werk' is voor veel mensen heilig. Sorry, maar ik ga niet mee in dit kudde gedrag.

Ik ben nu 40. Heb wel gewerkt in mijn leven, ben misschien in totaal 5 jaar werkloos geweest dus heb ook nog wel een beetje pensioen opgebouwd. En het is niet dat ik niet geprobeerd heb om weer werk te krijgen, maar je kunt honderden brieven versturen, je krijgt zelden reactie, en als je al reactie krijgt is het een afwijzing, ben je te oud, pas je niet bij het team, is de keuze op iemand anders gevallen, ben je te duur, woon je te ver weg, is je opleiding net niet goed genoeg, wil men je wel hebben, maar niet de bijbehorende opleiding betalen, ook al zou dat leiden tot een duurzame oplossing. Ik ben daar helemaal klaar mee. Het bedrijfsleven is sinds 1999 zo kortzichtig geworden. Alles moet zo goedkoop mogelijk, opleidingen via bedrijven zijn veel minder vaak mogelijk dan in de jaren 90, de bedrijven maken misbruik van bijstandsgerechtigden door ze te gebruiken als dwangarbeiders (die mensen hebben geen keus anders raken ze hun uitkering kwijt). Kortom, voor wat mij betreft, zolang mijn vriendin bij mij woont, heb ik zoiets van: Ik vind het allemaal wel best.
Je hebt groot gelijk eigenlijk. Overigens gaat een basisinkomen er met de tijd toch wel komen dusja. Er is maar 1 reden waarom die er nu niet is en dat is omdat de vriendjes van o.a. de VVD dan hun baantjes kwijtraken op het gemeentehuis, UWV etc etc want ja iemand moet toch al die mensjes te woord staan en beoordelen voor een bijstandsuitkering etc etc.
  woensdag 18 januari 2017 @ 17:14:45 #69
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_168247714
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:05 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet altijd mogelijk om een bepaalde functie slechts part-time uit te voeren
U mag in overleg met uw werkgever meer of minder uur per week gaan werken. Hiervoor moet u een schriftelijk verzoek doen. Uw werkgever moet een goede reden hebben om uw verzoek te weigeren.

https://www.rijksoverheid(...)f-minder-uren-werken


Recht op deeltijd werk

Wist u dat er een wettelijk recht bestaat om korter of langer te gaan werken?


http://www.stepstone.nl/C(...)op-deeltijd-werk.cfm
  woensdag 18 januari 2017 @ 17:24:15 #70
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_168247936
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 13:44 schreef corehype het volgende:

[..]

Gaat lastig als je woont in NL een van de duurste pauperlanden op de aardkloot
Je woont in één van de rijkste landen en gezond eten, huishoudelijke artikelen en kleding zijn nog nooit zo goedkoop geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door the-eye op 18-01-2017 17:56:12 ]
pi_168259501
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:29 schreef Poepz0r het volgende:

Je hebt groot gelijk eigenlijk. Overigens gaat een basisinkomen er met de tijd toch wel komen dusja. Er is maar 1 reden waarom die er nu niet is en dat is omdat de vriendjes van o.a. de VVD dan hun baantjes kwijtraken op het gemeentehuis, UWV etc etc want ja iemand moet toch al die mensjes te woord staan en beoordelen voor een bijstandsuitkering etc etc.
Mijn avatar zegt genoeg neem ik aan. :)

Al dat politiek volk zit er maar om enkel om eigen gewin.

Van Geert Wilders kan niemand dat zeggen. Waarom zou je dat zeggen? Kijk eens wat voor leven die man heeft? Hij leeft 24 uur per dag met beveiliging. Hij kan niet lekker op het strand liggen of gaan shoppen in een winkelstraat. Als het dus enkel om het geld ging, wat heeft hij er dan aan? Niets dus. Met andere woorden, hij heeft wel degelijk een ambitie. Een persoon die ECHT om het Nederlandse volk geeft en zelf eigenlijk aangeeft een hekel te hebben aan de Haagse elite.

Maar goed, de VVD is altijd al zo'n slinkse (leuke metaforische uitspraak) geweest die altijd weer deelname wist af te dwingen aan een regering en mede dankzij die partij is het land compleet sociaal afgebroken. Arbeidsrechten zijn verdwenen, vaste contracten worden niet meer gegeven, de pensioenen worden gekort, er wordt op elke vorm van cultuur en recreatie bezuinigd. Maar de asielzoekers mogen wel blijven binnenkomen en die krijgen alles gratis. Ik zie ze wel eens, 1x per week staan ze met de massa bij de pinautomaat hun geld ophalen. En als ze zich dan ook nog eens netjes gedragen, maar nee, de kranten staan er dagelijks vol mee hoe dit volk zich misdraagt, hoe het misbruik maakt van onze goedheid. Vraag hun om een beetje aanpassen? Vergeet het maar. Wij passen ons wel weer aan aan hun. Over 50 jaar is dit land islamitisch en dan is het foetsie vrijheid. Dan is het foetsie als jonge meid met je bikini op het strand liggen. Dan kun je de keuken in, eten maken voor je kerel, en als het niet goed genoeg is, dan krijg je slaag.

Nu is Geert Wilders opeens niet zo eng meer.
Wat die man al heeft meegemaakt en opgeofferd (voor ons) is bewonderenswaardig. Daarom krijgt hij ook mijn stem, en ik hoop ook van jullie.
pi_168259583
Werken is voor de dommen, slimme mensen gaan de handel in.
pi_168261141
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Er bestaat ook een gulden middenweg. Je kan ook minder werken als je met minder genoegen neemt.
Als je geen werk hebt lijkt minder werken me lastig. Maar wie ben ik?
  donderdag 19 januari 2017 @ 03:44:40 #74
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_168261164
Jarenlang zwoegen op school en uiteindelijk op een of ander kutkantoor terechtkomen.

Jaar geleden ontslag genomen, jaartje gaan reizen, beste keus ooit. Alleen nu is het geld bijna op, en tja, wat moet je dan he? Terug gaan werken, olé
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_168261168
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 03:44 schreef EDMAN- het volgende:
Jarenlang zwoegen op school en uiteindelijk op een of ander kutkantoor terechtkomen.

Jaar geleden ontslag genomen, jaartje gaan reizen, beste keus ooit. Alleen nu is het geld bijna op, en tja, wat moet je dan he? Terug gaan werken, olé
Dan heb je toch iets verkeerd gedaan op die reizen.
  donderdag 19 januari 2017 @ 04:17:59 #76
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_168261178
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 03:44 schreef EDMAN- het volgende:
Jarenlang zwoegen op school en uiteindelijk op een of ander kutkantoor terechtkomen.

Jaar geleden ontslag genomen, jaartje gaan reizen, beste keus ooit. Alleen nu is het geld bijna op, en tja, wat moet je dan he? Terug gaan werken, olé
ik kom nooit verder dan google earth en het uwv :')
pi_168264640
TS heeft niks gedaan qua studie en is nu compleet kansloos. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_168284529
40 jaar van je leven besteden aan het bedienen van een omhooggevallen ceo :')

arbeit macht frei!
pi_168285034
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:27 schreef HSG het volgende:
TS heeft niks gedaan qua studie en is nu compleet kansloos. :')
Niet je opleiding afbreken om een gevestigde naam in Silicon Valley te zijn :')
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_168285170
Geweldig en interessant topic!
We zijn best wel geïndoctrineerd in dit land.
Tzt zal een basisinkomen er wel moeten komen of men moet de mensen gratis zorg en huisvesting aanbieden.
Een parttime baan is idem het beste, maar vergeet niet dat er ook genoeg mensen die het gewoon niet aan kunnen al die vrijheid.
Dat zij hierdoor vervelend gaan worden bv.
Maar inderdaad zoals het nu gaat is het ouderwets en niet passend, en ook oneerlijk.
Er zijn nog geen mensen die het andersom gaan bekijken en mensen met een baan gaan beschimpen in de zin van: Zo dus jij neemt mijn baan in hufter!
Mooi is dat, neem jij maar eens even ontslag want jij ontneemt mij en anderen een loon!
:P ;)
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_168285195
Een workcation schijnt helemaal hip te zijn in de Joenaaithetsteeds. Misschien een optie voor TS?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_168285248
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 15:44 schreef Phalon het volgende:
. En ik 'klus' ook nog wel eens wat zwart bij.
Dus je profiteert van de ziektewet en je harkt er "zwart" geld bij ? :r
Hoop dat iemand je herkent en je aangeeft bij de belastingdienst ^O^
pi_168285352
Mooi topic dit. TS is slim.
pi_168285473
ts held _O_

ik root voor je
pi_168285531
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:32 schreef Phalon het volgende:

[..]

Mijn avatar zegt genoeg neem ik aan. :)

Al dat politiek volk zit er maar om enkel om eigen gewin.

Van Geert Wilders kan niemand dat zeggen. Waarom zou je dat zeggen? Kijk eens wat voor leven die man heeft? Hij leeft 24 uur per dag met beveiliging. Hij kan niet lekker op het strand liggen of gaan shoppen in een winkelstraat. Als het dus enkel om het geld ging, wat heeft hij er dan aan? Niets dus. Met andere woorden, hij heeft wel degelijk een ambitie. Een persoon die ECHT om het Nederlandse volk geeft en zelf eigenlijk aangeeft een hekel te hebben aan de Haagse elite.

Maar goed, de VVD is altijd al zo'n slinkse (leuke metaforische uitspraak) geweest die altijd weer deelname wist af te dwingen aan een regering en mede dankzij die partij is het land compleet sociaal afgebroken. Arbeidsrechten zijn verdwenen, vaste contracten worden niet meer gegeven, de pensioenen worden gekort, er wordt op elke vorm van cultuur en recreatie bezuinigd. Maar de asielzoekers mogen wel blijven binnenkomen en die krijgen alles gratis. Ik zie ze wel eens, 1x per week staan ze met de massa bij de pinautomaat hun geld ophalen. En als ze zich dan ook nog eens netjes gedragen, maar nee, de kranten staan er dagelijks vol mee hoe dit volk zich misdraagt, hoe het misbruik maakt van onze goedheid. Vraag hun om een beetje aanpassen? Vergeet het maar. Wij passen ons wel weer aan aan hun. Over 50 jaar is dit land islamitisch en dan is het foetsie vrijheid. Dan is het foetsie als jonge meid met je bikini op het strand liggen. Dan kun je de keuken in, eten maken voor je kerel, en als het niet goed genoeg is, dan krijg je slaag.

Nu is Geert Wilders opeens niet zo eng meer.
Wat die man al heeft meegemaakt en opgeofferd (voor ons) is bewonderenswaardig. Daarom krijgt hij ook mijn stem, en ik hoop ook van jullie.
:')____
pi_168285673
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 15:44 schreef Phalon het volgende:
Zonder het gehele topic door te lezen, want ben verrast door het aantal reacties, kan ik melden dat ik me zelden verveel thuis. Ik heb genoeg dingen te doen. Genoeg dingen die ik nog wil doen en voldoende sociaal contact. En nee, niet al die dingen kosten handen vol geld. En overigens, één ding scheelt, ik rook en ik drink niet, dus er blijven wel wat centen over. En ik 'klus' ook nog wel eens wat zwart bij. Als ik ga werken raken we het volgende kwijt: Kwijtschelding gemeentelijke belastingen: 300 a 400 euro per jaar. Huurtoeslag: 300 euro per maand, zorgtoeslag een paar tientjes, bijzondere bijstand voor af en toe een leuke dingetje extra, minimakortingen op zorgpremies via de gemeente, participatiefonds a 200 euro per jaar. En als het wat langer duurt komen we ook in aanmerking voor langdurigheidstoeslagen.

Nee, TS is niet dom. TS heeft een volledige MBO Bedrijfsadministratieve (MEAO) opleiding achter de rug, die tegenwoordig een beetje achterhaald is, maar heeft geen schulden, rookt niet, drinkt niet, gedraagt zich verder niet a-sociaal, zoals te zien is in sommige van die probleemwijken programma's, maar haalt gewoon het maximale uit de welvaartsstaat. Dan moet je niet mij aankijken dat ik daar gebruik van maak. De staat stelt het zelf beschikbaar.

Mijn administratie is op en top, ik weet precies wat er binnenkomt en uitgaat. Er gaat geen cent te veel uit en ik weet precies wanneer wat aan de beurt is en wat nog niet. Overbodige luxe is er niet. En tja, wat noem je nog overbodige luxe? Een internetverbinding van Ziggo? Een telefoonabonnement bij Vodafone met een S7? Een auto uit 2001 met 120.000km op de teller? Ik vind het best zo. Ik hoef de wereld niet te zien, ik zie al genoeg van de wereld op mijn scherm en dat wat ik zie is meestal niet iets om vrolijk van te worden. Wat een ellende overal. Nee, dan liever mooi veilig in een klein onbeduidend plaatsje in Nederland waar je in alle rust kunt leven.

En nogmaals, ik heb op zich niets tegen werken, maar een aantal aspecten van werken staan mij niet aan:
- De duur: minstens 8 uur of meer per dag
- De aard: constant hetzelfde soort werk doen, monotoon, geestdodend werk
- De omgeving: constant dezelfde mensen om je heen of in de zelfde omgeving (opgesloten) zitten
- De straf: werken wordt bestraft, zoals hierboven al genoemd, zodra je werkt wordt je (financieel) bestraft
- De dwang: de maatschappelijke dwang om te moeten werken, want 'werk' is voor veel mensen heilig. Sorry, maar ik ga niet mee in dit kudde gedrag.

Ik ben nu 40. Heb wel gewerkt in mijn leven, ben misschien in totaal 5 jaar werkloos geweest dus heb ook nog wel een beetje pensioen opgebouwd. En het is niet dat ik niet geprobeerd heb om weer werk te krijgen, maar je kunt honderden brieven versturen, je krijgt zelden reactie, en als je al reactie krijgt is het een afwijzing, ben je te oud, pas je niet bij het team, is de keuze op iemand anders gevallen, ben je te duur, woon je te ver weg, is je opleiding net niet goed genoeg, wil men je wel hebben, maar niet de bijbehorende opleiding betalen, ook al zou dat leiden tot een duurzame oplossing. Ik ben daar helemaal klaar mee. Het bedrijfsleven is sinds 1999 zo kortzichtig geworden. Alles moet zo goedkoop mogelijk, opleidingen via bedrijven zijn veel minder vaak mogelijk dan in de jaren 90, de bedrijven maken misbruik van bijstandsgerechtigden door ze te gebruiken als dwangarbeiders (die mensen hebben geen keus anders raken ze hun uitkering kwijt). Kortom, voor wat mij betreft, zolang mijn vriendin bij mij woont, heb ik zoiets van: Ik vind het allemaal wel best.
Minima korting en kwijtschelding gemeente belastingen hoe doe je dat TS? Tell
me more!
  vrijdag 20 januari 2017 @ 08:50:55 #87
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168286337
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:32 schreef Phalon het volgende:

[..]

Mijn avatar zegt genoeg neem ik aan. :)

Al dat politiek volk zit er maar om enkel om eigen gewin.

Van Geert Wilders kan niemand dat zeggen. Waarom zou je dat zeggen? Kijk eens wat voor leven die man heeft? Hij leeft 24 uur per dag met beveiliging. Hij kan niet lekker op het strand liggen of gaan shoppen in een winkelstraat. Als het dus enkel om het geld ging, wat heeft hij er dan aan? Niets dus. Met andere woorden, hij heeft wel degelijk een ambitie. Een persoon die ECHT om het Nederlandse volk geeft en zelf eigenlijk aangeeft een hekel te hebben aan de Haagse elite.

Maar goed, de VVD is altijd al zo'n slinkse (leuke metaforische uitspraak) geweest die altijd weer deelname wist af te dwingen aan een regering en mede dankzij die partij is het land compleet sociaal afgebroken. Arbeidsrechten zijn verdwenen, vaste contracten worden niet meer gegeven, de pensioenen worden gekort, er wordt op elke vorm van cultuur en recreatie bezuinigd. Maar de asielzoekers mogen wel blijven binnenkomen en die krijgen alles gratis. Ik zie ze wel eens, 1x per week staan ze met de massa bij de pinautomaat hun geld ophalen. En als ze zich dan ook nog eens netjes gedragen, maar nee, de kranten staan er dagelijks vol mee hoe dit volk zich misdraagt, hoe het misbruik maakt van onze goedheid. Vraag hun om een beetje aanpassen? Vergeet het maar. Wij passen ons wel weer aan aan hun. Over 50 jaar is dit land islamitisch en dan is het foetsie vrijheid. Dan is het foetsie als jonge meid met je bikini op het strand liggen. Dan kun je de keuken in, eten maken voor je kerel, en als het niet goed genoeg is, dan krijg je slaag.

Nu is Geert Wilders opeens niet zo eng meer.
Wat die man al heeft meegemaakt en opgeofferd (voor ons) is bewonderenswaardig. Daarom krijgt hij ook mijn stem, en ik hoop ook van jullie.
:')

Leuke sprookjes, dit hoorde je ook in de jaren ' 30 in een ander land met ander groep...

Maar goed alle schuld komt door asielzoekers en pvv-ers zijn nou eenmaal niet het volkje dat eigen verantwoordelijkheid neemt
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 20 januari 2017 @ 08:54:15 #88
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168286381
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 08:50 schreef corehype het volgende:

[..]

:')

Leuke sprookjes, dit hoorde je ook in de jaren ' 30 in een ander land met ander groep...

Maar goed alle schuld komt door asielzoekers en pvv-ers zijn nou eenmaal niet het volkje dat eigen verantwoordelijkheid neemt
Wat een niveau weer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 20 januari 2017 @ 08:56:32 #89
186611 Haags
pi_168286414
Je bent gewoon een lui strontjong. :r
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 20 januari 2017 @ 09:03:59 #90
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168286502
O ja TS zelf in de bijstand zitten en claimen dat het die buitenlanders zijn die alles innemen :')_!!!!

pvv-logica
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168286592
Ik kan het je niet kwalijk nemen.
Ik zal denk ik nooit stoppen met werken, is een stukje sociaal contact het is een stukje waardering, het is leuk werk.

Ik zou me thuis niet snel vervelen, is zat te doen zeker met twee kleine kinderen.

Als de staat aan alle kanten gooit met geld zonder ervoor te hoeven werken, en je hebt er gewoon geen zin in of behoefte aan.
waarom zou je dan ...
pi_168286774
Ts een natuurlijk wel gewoon een oplichter, hij ontvangt uitkeringen en toeslagen gebaseerd op zijn lage inkomen, maar doet er wel bij beunen, oftewel als hij het wit deed kreeg hij die toeslagen niet, ergo een fraudeur
<hr>
pi_168286842
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:28 schreef Mark031 het volgende:
Als laagopgeleide ben je in Nederland inderdaad gewoon fucked. Dan ga je hard moeten werken voor een relatief laag salaris. Vaak zit je ook opgescheept met mentaal beperkte collega's die in hun eigen simpele en beperkte wereld leven. Ik kan heel goed begrijpen dat hoogopgeleide mensen dit soort werk niet willen doen.

Hoogopgeleide mensen zullen wel vaker leuke en goedbetaalde banen krijgen, mits je een nuttige studie hebt gedaan en relevante skills hebt.
Bedoel je met hoogopgeleid HBO en WO of alleen wo?
pi_168286931
Altijd wel opvallend dat werklozen en laagopgeleiden de PVV steunen. :')
pi_168289570
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 09:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
Altijd wel opvallend dat werklozen en laagopgeleiden de PVV steunen. :')
True that.
pi_168314049
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 09:03 schreef corehype het volgende:
O ja TS zelf in de bijstand zitten en claimen dat het die buitenlanders zijn die alles innemen :')_!!!!

pvv-logica
Mooi om te melden dat TS niet eens in de bijstand zit of ander inkomen geniet.

Check je feiten voordat je roept..
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 09:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
Altijd wel opvallend dat werklozen en laagopgeleiden de PVV steunen. :')
Als je als laagopgeleide lang moet wachten op een sociale huurwoning, iets dat soms jaren kan duren, en er dan ineens grote groepen asielzoekers voorrang krijgen bij het krijgen van die woningen, is het dan niet logisch dat deze groep gaat morren?

Verder als je als laagopgeleide in de bijstand zit wordt je verplicht aan het werk gezet, meestal in sociale werkplaatsen. Asielzoekers doen niets, die blijven gewoon hun handje ophouden. Er is zoveel onkruid in veel gemeenten, laten ze al die asielzoekers aan het werk zetten om dat onkruid weg te halen. En dan simpel stellen, jij niet werken, jij geen leefgeld krijgen.

De Nederlandse werkloze en laag opgeleide wordt feitelijk gediscrimineerd. De asielzoekers krijgen met het veel zaken voorrang. Ze krijgen eerder een woning, ze krijgen gratis zorg, ze betalen geen eigen risico, vervoer is vaak ook gratis en waarschijnlijk krijgen ze ook opleidingen betaald om bepaalde beroepen later te kunnen doen. Als normale Nederlander hoef je echt niet bij je gemeente aan te kloppen voor het bekostigen van een opleiding, ook al kan die leiden tot een duurzame baan.

[ Bericht 27% gewijzigd door Phalon op 21-01-2017 03:46:29 ]
pi_168316489
Vieze profiteur! Ik hoop dat je doorligplekken krijgt van het in bed liggen...
Voor wat foto's, kijk hier
pi_168316495
quote:
De Nederlandse werkloze en laag opgeleide wordt feitelijk gediscrimineerd. De asielzoekers krijgen met het veel zaken voorrang. Ze krijgen eerder een woning, ze krijgen gratis zorg, ze betalen geen eigen risico, vervoer is vaak ook gratis en waarschijnlijk krijgen ze ook opleidingen betaald om bepaalde beroepen later te kunnen doen. Als normale Nederlander hoef je echt niet bij je gemeente aan te kloppen voor het bekostigen van een opleiding, ook al kan die leiden tot een duurzame baan.

Hoe diep wil je zakken om jaloers te zijn op een kansloze asielzoeker?

Een Nederlander heeft alle kansen gehad om iets van zijn leven te maken, maar velen kiezen voor de makkelijkste weg en durven geen risico te nemen door iets te ondernemen.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 14:12:22 #99
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168320402
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 03:37 schreef Phalon het volgende:

[..]

Mooi om te melden dat TS niet eens in de bijstand zit of ander inkomen geniet.

Check je feiten voordat je roept..

[..]

Als je als laagopgeleide lang moet wachten op een sociale huurwoning, iets dat soms jaren kan duren, en er dan ineens grote groepen asielzoekers voorrang krijgen bij het krijgen van die woningen, is het dan niet logisch dat deze groep gaat morren?

Verder als je als laagopgeleide in de bijstand zit wordt je verplicht aan het werk gezet, meestal in sociale werkplaatsen. Asielzoekers doen niets, die blijven gewoon hun handje ophouden. Er is zoveel onkruid in veel gemeenten, laten ze al die asielzoekers aan het werk zetten om dat onkruid weg te halen. En dan simpel stellen, jij niet werken, jij geen leefgeld krijgen.

De Nederlandse werkloze en laag opgeleide wordt feitelijk gediscrimineerd. De asielzoekers krijgen met het veel zaken voorrang. Ze krijgen eerder een woning, ze krijgen gratis zorg, ze betalen geen eigen risico, vervoer is vaak ook gratis en waarschijnlijk krijgen ze ook opleidingen betaald om bepaalde beroepen later te kunnen doen. Als normale Nederlander hoef je echt niet bij je gemeente aan te kloppen voor het bekostigen van een opleiding, ook al kan die leiden tot een duurzame baan.

Die asielzoekers zitten hier ook niet voor de lol.
Jouw grootste zorg is het niet kunnen betalen van extra schultenbrau.
Asielzoekers hebben niet eens een woning meer want die is opgeblazen.

Daarnaast als je hier geboren en getogen bent en een kansloze asielzoeker kan met de kansen hier beter uit dan de autochtoon dan is het je eigen domme schuld. Arm zijn in NL :')_!!
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168320474
Alle asielzoekers zijn hun woning kwijt? Wow.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168384808
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 09:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ts een natuurlijk wel gewoon een oplichter, hij ontvangt uitkeringen en toeslagen gebaseerd op zijn lage inkomen, maar doet er wel bij beunen, oftewel als hij het wit deed kreeg hij die toeslagen niet, ergo een fraudeur
Natuurlijk, want als ik wit werk wordt ik door de maatschappij gestraft. Ben niet gek.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:27 schreef HSG het volgende:
TS heeft niks gedaan qua studie en is nu compleet kansloos. :')
Niet helemaal waar:
Afgerond in 1994: MAVO
Afgerond in 1998: MBO - MEAO BA opleiding
Afgerond in 2010: Taxi rijbewijs
Afgerond in 2013: VCA-VOL
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:12 schreef corehype het volgende:
Die asielzoekers zitten hier ook niet voor de lol.
Nee, door 7 a 8 veilige Europese landen reizen en dan hier amok te maken. En waarom Europa? De meeste van deze asielzoekers zijn moslim, ze hadden beter naar Iran, Jordanie, Egypte, Saoedi-Arabië of de Emiraten kunnen gaan, past veel beter bij hun eigen cultuur. Als ik uit Nederland moet vluchten en ik kon kiezen uit Engeland of Turkije, ga ik toch ook liever naar Engeland, omdat de taal daar veel makkelijker is en de cultuur veel meer op het onze lijkt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 09:28 schreef Mr.Ping het volgende:
Hoe diep wil je zakken om jaloers te zijn op een kansloze asielzoeker?
Als ze hier in Nederland de voorkeur krijgen bij vele zaken boven normale Nederlanders dan is dat niet een kwestie van jaloers dan is dat een kwestie van discriminatie.
quote:
Een Nederlander heeft alle kansen gehad om iets van zijn leven te maken, maar velen kiezen voor de makkelijkste weg en durven geen risico te nemen door iets te ondernemen.
Vertel dat maar eens aan al die bijstandskinderen die in de armoede opgroeien en op hun 20e zich willen inschrijven voor een sociale huurwoning. Met een beetje geluk zijn ze op hun 30e het huis uit. Vervolgopleidingen kosten geld, en kinderen uit armere milieus kunnen dat niet eens betalen. Alleen kinderen van kakkers a la Rutte krijgen dat. En daarmee krijg je dit soort toestanden: http://www.volkskrant.nl/(...)-nederland~a3832426/
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 07:26 schreef radeloosje1987 het volgende:
Minima korting en kwijtschelding gemeente belastingen hoe doe je dat TS? Tell
me more!
Check de site van je gemeente maar. Je kunt collectief verzekeren via de gemeente en als je bijstand ontvangt en niet te veel spaargeld hebt kun je ook kwijtschelding gemeentelijke belasting krijgen. Maar let op, sparen wordt bestraft, als je meer dan 1400 euro bij elkaar geploeterd hebt wordt je zwaar gestraft en krijg je de kwijtschelding niet. Haal daarom, als je dat geld al hebt, het minimaal 3 a 4 maanden van te voren van je rekening en stop het weg.
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:11 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dat stelt niks voor.
In 1998 nog wel, nu 2017 niets meer. Alleen die VCA-Vol is misschien nog praktisch.
Oh wacht, heb ook nog een taxi rijbewijs. :)

[ Bericht 23% gewijzigd door Phalon op 23-01-2017 22:17:50 ]
pi_168385065
quote:
Niet helemaal waar:
Afgerond in 1994: MAVO
Afgerond in 1998: MBO - MEAO BA opleiding
Afgerond in 2013: VCA-VOL
Dat stelt niks voor.
pi_168388497
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:04 schreef Phalon het volgende:

[..]

Natuurlijk, want als ik wit werk wordt ik door de maatschappij gestraft. Ben niet gek.

[..]

Niet helemaal waar:
Afgerond in 1994: MAVO
Afgerond in 1998: MBO - MEAO BA opleiding
Afgerond in 2010: Taxi rijbewijs
Afgerond in 2013: VCA-VOL

[..]

Nee, door 7 a 8 veilige Europese landen reizen en dan hier amok te maken. En waarom Europa? De meeste van deze asielzoekers zijn moslim, ze hadden beter naar Iran, Jordanie, Egypte, Saoedi-Arabië of de Emiraten kunnen gaan, past veel beter bij hun eigen cultuur. Als ik uit Nederland moet vluchten en ik kon kiezen uit Engeland of Turkije, ga ik toch ook liever naar Engeland, omdat de taal daar veel makkelijker is en de cultuur veel meer op het onze lijkt.

[..]

Als ze hier in Nederland de voorkeur krijgen bij vele zaken boven normale Nederlanders dan is dat niet een kwestie van jaloers dan is dat een kwestie van discriminatie.

[..]

Vertel dat maar eens aan al die bijstandskinderen die in de armoede opgroeien en op hun 20e zich willen inschrijven voor een sociale huurwoning. Met een beetje geluk zijn ze op hun 30e het huis uit. Vervolgopleidingen kosten geld, en kinderen uit armere milieus kunnen dat niet eens betalen. Alleen kinderen van kakkers a la Rutte krijgen dat. En daarmee krijg je dit soort toestanden: http://www.volkskrant.nl/(...)-nederland~a3832426/

[..]

Check de site van je gemeente maar. Je kunt collectief verzekeren via de gemeente en als je bijstand ontvangt en niet te veel spaargeld hebt kun je ook kwijtschelding gemeentelijke belasting krijgen. Maar let op, sparen wordt bestraft, als je meer dan 1400 euro bij elkaar geploeterd hebt wordt je zwaar gestraft en krijg je de kwijtschelding niet. Haal daarom, als je dat geld al hebt, het minimaal 3 a 4 maanden van te voren van je rekening en stop het weg.

[..]

In 1998 nog wel, nu 2017 niets meer. Alleen die VCA-Vol is misschien nog praktisch.
Oh wacht, heb ook nog een taxi rijbewijs. :)
Maar dat geld wegstoppen is toch fraudegevoelig? En hoezo 3 a 4 maanden?
pi_168388610
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 23:57 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Maar dat geld wegstoppen is toch fraudegevoelig? En hoezo 3 a 4 maanden?
Wat is daar fraudegevoelig aan? Het is toch niet verboden contant geld in huis te hebben?

Bij de aanvraag kwijtschelding gemeentelijke belastingen willen ze graag de laatste 3 maanden van je bankafschriften zien. Dus tijdig je centen opbergen.

De (r)overheid schroomt ook niet om van ons te jatten. We zouden koopkrachtverhoging krijgen, gaat de premie zorgverzekering wederom omhoog, alsmede de lokale belastingen en de provinciale opcenten voor je auto zullen ook wel weer duurder uitvallen. Om over huurverhogingen nog maar niet te hebben. En zelfs de bejaarden krijgen geen koffie meer. Nee, het moet allemaal naar die kl#@te asielzoekers. Het schiet ook gewoon niet op. Soms moet je het gewoon via mazen in de wet terug grabbelen.
pi_168388791
Matige troll!
pi_168389093
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:04 schreef Phalon het volgende:

[..]

Wat is daar fraudegevoelig aan? Het is toch niet verboden contant geld in huis te hebben?

Bij de aanvraag kwijtschelding gemeentelijke belastingen willen ze graag de laatste 3 maanden van je bankafschriften zien. Dus tijdig je centen opbergen.

De (r)overheid schroomt ook niet om van ons te jatten. We zouden koopkrachtverhoging krijgen, gaat de premie zorgverzekering wederom omhoog, alsmede de lokale belastingen en de provinciale opcenten voor je auto zullen ook wel weer duurder uitvallen. Om over huurverhogingen nog maar niet te hebben. En zelfs de bejaarden krijgen geen koffie meer. Nee, het moet allemaal naar die kl#@te asielzoekers. Het schiet ook gewoon niet op. Soms moet je het gewoon via mazen in de wet terug grabbelen.
Bedankt voor je antwoord, dit "trucje" zou je dus ook kunnen doen als je teveel spaargeld hebt voor bijstand?
  dinsdag 24 januari 2017 @ 08:20:12 #107
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168389970
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:04 schreef Phalon het volgende:

[..]

Wat is daar fraudegevoelig aan? Het is toch niet verboden contant geld in huis te hebben?

Bij de aanvraag kwijtschelding gemeentelijke belastingen willen ze graag de laatste 3 maanden van je bankafschriften zien. Dus tijdig je centen opbergen.

De (r)overheid schroomt ook niet om van ons te jatten. We zouden koopkrachtverhoging krijgen, gaat de premie zorgverzekering wederom omhoog, alsmede de lokale belastingen en de provinciale opcenten voor je auto zullen ook wel weer duurder uitvallen. Om over huurverhogingen nog maar niet te hebben. En zelfs de bejaarden krijgen geen koffie meer. Nee, het moet allemaal naar die kl#@te asielzoekers. Het schiet ook gewoon niet op. Soms moet je het gewoon via mazen in de wet terug grabbelen.
troll
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  dinsdag 24 januari 2017 @ 14:48:31 #108
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_168395507
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:04 schreef Phalon het volgende:
Maar let op, sparen wordt bestraft
werk jij je eigen de tyfus, om een paar rotcenten te sparen voor een toekomstig goed bestaan zodat je je eigen broek op kan houden? NEE! SPAREN IS SLECHT! lenen en steunen zal je!

- hypotheken kun je in je pauze al afsluiten. leuk hoor 106% afbouwen naar 100% (loan to value) maar met de huidige rentestand kan iemand met koffiegeld als salaris al 2 ton lenen.
- via propaganderende kanalen worden we massaal opgeroepen om meer geld in de economie te pompen. dat zal leiden tot herstel. sparen zal het allemaal erger maken!
- vermogensredementheffing over je zuurverdiende spaarcenten ('de belasting over voordeel uit sparen')
- heb je spaargeld en wil je bijstand? jammer joh
- heb je spaargeld en wil je een andere vorm van steun? jammer joh
- heb je zuinig geleefd om je huis af te lossen en heb je steun nodig? jammer joh eerst huis opeten.

maaar.....

heb jij een broertje dood aan werk en je hele leven de pierewaaier uitgehangen en al je (steun)geld opgemaakt aan drank en hoeren en nu dus geen cent te makken? JACKPOT! Jij hebt niet gespaard dus jouw luie werkloze gaatje wordt voorzien van een fluwelen zetel en je parasiterende gedrag wordt beloond met allerlei vormen van financiële steun.
pi_168398058
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 23:57 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Maar dat geld wegstoppen is toch fraudegevoelig? En hoezo 3 a 4 maanden?
Niet fraudegevoelig, het is fraude. Je verbergt namelijk het feit dat je spaargeld hebt.
pi_168398112
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:48 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

werk jij je eigen de tyfus, om een paar rotcenten te sparen voor een toekomstig goed bestaan zodat je je eigen broek op kan houden? NEE! SPAREN IS SLECHT! lenen en steunen zal je!

- hypotheken kun je in je pauze al afsluiten. leuk hoor 106% afbouwen naar 100% (loan to value) maar met de huidige rentestand kan iemand met koffiegeld als salaris al 2 ton lenen.
- via propaganderende kanalen worden we massaal opgeroepen om meer geld in de economie te pompen. dat zal leiden tot herstel. sparen zal het allemaal erger maken!
- vermogensredementheffing over je zuurverdiende spaarcenten ('de belasting over voordeel uit sparen')
- heb je spaargeld en wil je bijstand? jammer joh
- heb je spaargeld en wil je een andere vorm van steun? jammer joh
- heb je zuinig geleefd om je huis af te lossen en heb je steun nodig? jammer joh eerst huis opeten.

maaar.....

heb jij een broertje dood aan werk en je hele leven de pierewaaier uitgehangen en al je (steun)geld opgemaakt aan drank en hoeren en nu dus geen cent te makken? JACKPOT! Jij hebt niet gespaard dus jouw luie werkloze gaatje wordt voorzien van een fluwelen zetel en je parasiterende gedrag wordt beloond met allerlei vormen van financiële steun.
Hahahaha, heerlijk dit soort bijna jaloerse reacties. Ik kan wel degelijk sparen. Zelfs al is mijn inkomen niet hoog, ik heb geen gat in de hand. Ik rook niet, ik drink niet, ik doe geen impulsaankopen. Daarbij weet ik alle mazen in de wet te vinden waar ik geld uit kan slaan. Zoals ik al zei, je moet weten waar je het kunt halen. En dan kom je er achter dat als je een baan hebt je gewoon genaaid word. Veel succes morgenvroeg met opstaan, ik draai me dan nog even weer om. 13:00 uur is een mooie tijd om uit bed te komen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet fraudegevoelig, het is fraude. Je verbergt namelijk het feit dat je spaargeld hebt.
Hoezo fraude? Er is al belasting betaald over dat geld. Voordat ik het thuis heb zijn er al diverse belastingen vanaf gegaan. Het is goed met de overheid. Ze kunnen me spreekwoordelijk de pot op. En hier lopen ongetwijfeld meer mensen rond die hetzelfde doen. Ik kan me niet voorstellen dat de Belastingdienst een geliefde instelling is. Mooier kunnen ze het niet maken, wel beroerder, elk jaar maar weer. :r
pi_168399606
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:51 schreef Phalon het volgende:

[..]

Hahahaha, heerlijk dit soort bijna jaloerse reacties. Ik kan wel degelijk sparen. Zelfs al is mijn inkomen niet hoog, ik heb geen gat in de hand. Ik rook niet, ik drink niet, ik doe geen impulsaankopen. Daarbij weet ik alle mazen in de wet te vinden waar ik geld uit kan slaan. Zoals ik al zei, je moet weten waar je het kunt halen. En dan kom je er achter dat als je een baan hebt je gewoon genaaid word. Veel succes morgenvroeg met opstaan, ik draai me dan nog even weer om. 13:00 uur is een mooie tijd om uit bed te komen.

[..]

Hoezo fraude? Er is al belasting betaald over dat geld. Voordat ik het thuis heb zijn er al diverse belastingen vanaf gegaan. Het is goed met de overheid. Ze kunnen me spreekwoordelijk de pot op. En hier lopen ongetwijfeld meer mensen rond die hetzelfde doen. Ik kan me niet voorstellen dat de Belastingdienst een geliefde instelling is. Mooier kunnen ze het niet maken, wel beroerder, elk jaar maar weer. :r
TS je bent een held, maar wat krijg je in totaal met alle uitkeringen per maand gestort netto op je bankrekening? Wel benieuwd naar!
pi_168399608
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:48 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

werk jij je eigen de tyfus, om een paar rotcenten te sparen voor een toekomstig goed bestaan zodat je je eigen broek op kan houden? NEE! SPAREN IS SLECHT! lenen en steunen zal je!

- hypotheken kun je in je pauze al afsluiten. leuk hoor 106% afbouwen naar 100% (loan to value) maar met de huidige rentestand kan iemand met koffiegeld als salaris al 2 ton lenen.
- via propaganderende kanalen worden we massaal opgeroepen om meer geld in de economie te pompen. dat zal leiden tot herstel. sparen zal het allemaal erger maken!
- vermogensredementheffing over je zuurverdiende spaarcenten ('de belasting over voordeel uit sparen')
- heb je spaargeld en wil je bijstand? jammer joh
- heb je spaargeld en wil je een andere vorm van steun? jammer joh
- heb je zuinig geleefd om je huis af te lossen en heb je steun nodig? jammer joh eerst huis opeten.

maaar.....

heb jij een broertje dood aan werk en je hele leven de pierewaaier uitgehangen en al je (steun)geld opgemaakt aan drank en hoeren en nu dus geen cent te makken? JACKPOT! Jij hebt niet gespaard dus jouw luie werkloze gaatje wordt voorzien van een fluwelen zetel en je parasiterende gedrag wordt beloond met allerlei vormen van financiële steun.
Redelijk waar.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 18:23:29 #113
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168399838
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:04 schreef Phalon het volgende:

Nee, door 7 a 8 veilige Europese landen reizen en dan hier amok te maken. En waarom Europa? De meeste van deze asielzoekers zijn moslim, ze hadden beter naar Iran, Jordanie, Egypte, Saoedi-Arabië of de Emiraten kunnen gaan, past veel beter bij hun eigen cultuur. Als ik uit Nederland moet vluchten en ik kon kiezen uit Engeland of Turkije, ga ik toch ook liever naar Engeland, omdat de taal daar veel makkelijker is en de cultuur veel meer op het onze lijkt.
Matige troll.

"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  dinsdag 24 januari 2017 @ 19:26:49 #114
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_168401216
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:23 schreef corehype het volgende:

[..]

Matige troll.

[ afbeelding ]
Mensen in een uithoek van je land aan cholera laten sterven "opvang" noemen.:')
  dinsdag 24 januari 2017 @ 19:51:50 #115
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_168401780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:23 schreef corehype het volgende:

[..]

Matige troll.

[ afbeelding ]
mwah zweden heeft er 300.000 opgenomen en Duitsland bijna 1.000.000, volgens mij doet Europa best wel wat :P
pi_168405462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 19:51 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

mwah zweden heeft er 300.000 opgenomen en Duitsland bijna 1.000.000, volgens mij doet Europa best wel wat :P
Je dochter zal maar net toevallig aanwezig zijn geweest in Keulen op die beruchte oudejaarsavond van 2015-2016.
pi_168405552
Waar gaat dit topic heen?
pi_168405689
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:11 schreef radeloosje1987 het volgende:

TS je bent een held, maar wat krijg je in totaal met alle uitkeringen per maand gestort netto op je bankrekening? Wel benieuwd naar!
Ik krijg totaal geen uitkering.

Mijn vriendin werkt, maar die werkt voor een minimum loon, vandaar geen recht op bijstand of wat dan ook. Dus feitelijk hou ik m'n handjes bij 'jullie' helemaal niet op. Wat ik wel doe is voornamelijk zwart en maak tegelijkertijd gebruik van de mogelijkheden die gemeenten en overheden bieden aan minima.

En daarom doet mijn vriendin er ook niet zo heel moeilijk over omdat ik thuis blijf want ze ziet zelf ook wel in dat als ik bv. een baantje neem van 20 uur dat onze huurtoeslag verdwijnt, de kwijtschelding wordt ingetrokken en we geen rechten hebben op andere extraatjes.
pi_168406089
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 09:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ts een natuurlijk wel gewoon een oplichter, hij ontvangt uitkeringen en toeslagen gebaseerd op zijn lage inkomen, maar doet er wel bij beunen, oftewel als hij het wit deed kreeg hij die toeslagen niet, ergo een fraudeur
Nee jonge dat is gewoon slim _O_
pi_168406375
Trouwens deze TS weet echt waar hij het over heeft met die toeslagen etc _O- En ja je kan wel zeker sparen in de bijstand. Je moet gewoon slim zijn met geld en niet zoveel uitgeven aan onnodige dingen zoals uit eten gaan, roken, drinken. Je kan elk maand dan vast wel minimaal 100 euro opzij zetten voor te sparen :)
  dinsdag 24 januari 2017 @ 22:12:10 #121
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168406462
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 03:13 schreef Phalon het volgende:
Nee Bijstand wil je vermijden. Ziektewet moet je doen, en dan iets verzinnen waarbij je totaal niet meer kunt werken. Dus iets geestelijks of zo, dat je erg agressief wordt en dingen sloopt.

Er vanuit gaande dat je opleiding ook niet veel soeps is, of achterhaald, of je leeftijd speelt al een rol mee (ben zelf ook 40+), wat kan jou het schelen.

Klinkt natuurlijk niet helemaal netjes naar onze hardwerkende medemens, maar ja, daarvoor is het een klaagbaak. Ik klaag gewoon over werk in het algemeen, dat ik het gewoon geen zak aan vind en dat het veel te veel tijd kost.

M'n vriendin is wel zo'n workaholic, nou prima, laat zij lekker de centen verdienen, blijf ik wel de huisman. Moet ik alleen zorgen dat ik een beetje vree met haar hou. Want dat is lastig met die semi borderliner. Alhoewel het aardig goed gaat de laatste tijd. :)

Oh ja, bed tijd........
En wij dan maar betalen voor jouw uitkering. Een trap onder je luie hol moet je hebben.
Fade to Black
pi_168406464
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:09 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens deze TS weet echt waar hij het over heeft met die toeslagen etc _O- En ja je kan wel zeker sparen in de bijstand. Je moet gewoon slim zijn met geld en niet zoveel uitgeven aan onnodige dingen zoals uit eten gaan, roken, drinken. Je kan elk maand dan vast wel minimaal 100 euro opzij zetten voor te sparen :)
Rare is wel ben je met zijn 2en dan krijg je netto minder namelijk 50% vd norm. Samenwonen is dus nadelig :') :') :') :') :')
pi_168406480
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:12 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

En wij dan maar betalen voor jou uitkering. Een trap onder je luie hol moet je hebben.
En mensen met een uitkering maar betalen voor jou pensioen!!!! WATEENELLENDE
  dinsdag 24 januari 2017 @ 22:14:46 #124
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168406540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

En mensen met een uitkering maar betalen voor jou pensioen!!!! WATEENELLENDE
Tuurlijk sprookjes bestaan ook. :')
Fade to Black
pi_168406562
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:14 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Tuurlijk sprookjes bestaan ook. :')
Heb zelf ooit bijstand gehad. Ook dan heb je afdracht hoor. In welke wereld leef jij Hans? Ook mensen met een uitkering moeten uiteraard hun steentje bijdragen.
pi_168406573
Trouwens ik studeer momenteel ook, alleen wanneer ik over paar jaar klaar ben met mijn studie zit ik echt niet te wachten op 40-50% belasting... Het is mijn geld verdomme niet van jullie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 22:16:18 ]
  dinsdag 24 januari 2017 @ 22:19:55 #127
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168406720
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Heb zelf ooit bijstand gehad. Ook dan heb je afdracht hoor. In welke wereld leef jij Hans? Ook mensen met een uitkering moeten uiteraard hun steentje bijdragen.
En waar komt dat geld vandaan? Zoiets noemen ze ook wel een sigaar uit eigen doos.
Fade to Black
pi_168406729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:15 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens ik studeer momenteel ook, alleen wanneer ik over paar jaar klaar ben met mijn studie zit ik echt niet te wachten op 40-50% belasting... Het is mijn geld verdomme niet van jullie.
Dan moet je verhuizen.
pi_168406757
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:19 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

En waar komt dat geld vandaan? Zoiets noemen ze ook wel een sigaar uit eigen doos.
Uiteraard maar je pensioen komt uiteindelijk ook voor een klein deel van jezelf en vice versa. Geld gaat rond.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 22:22:10 #130
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168406814
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Uiteraard maar je pensioen komt uiteindelijk ook voor een klein deel van jezelf en vice versa. Geld gaat rond.
Per saldo betaal je indirect (als normaal werkend mens) je eigen pensioen.
Fade to Black
pi_168406862
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:22 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Per saldo betaal je indirect (als normaal werkend mens) je eigen pensioen.
100%. Eigenlijk is het bezopen dat je niet kunt kiezen om die afdracht niet te doen. Als ik het zelf opzij wil zetten waarom mag ik er dan zelf niet over beslissen weet je wel.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 22:25:55 #132
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168406946
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

100%. Eigenlijk is het bezopen dat je niet kunt kiezen om die afdracht niet te doen. Als ik het zelf opzij wil zetten waarom mag ik er dan zelf niet over beslissen weet je wel.
Ik ben er ook voor dat iedereen zijn eigen pensioen bij elkaar spaart. Wel zo eerlijk.
Fade to Black
pi_168406997
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:25 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Ik ben er ook voor dat iedereen zijn eigen pensioen bij elkaar spaart. Wel zo eerlijk.
En iedereen die geen zorgverzekering wil maar cash wil aftikken ook gewoon mogelijk laten zijn. Scheelt mij 3-4duizend euro per jaar.
pi_168407337
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:20 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dan moet je verhuizen.
Tja waar... Duitsland? Nog steeds veel belasting :{ Amerika? Te duur om daar te verhuizen en staatsburger worden duurt enorm lang etc :(

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 22:38:12 ]
pi_168407657
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Tja waar... Duitsland? Nog steeds veel belasting :{ Amerika? Te duur om daar te verhuizen en staatsburger worden duurt enorm lang etc :(
https://en.wikipedia.org/wiki/Tax_rates_in_Europe

Kies maar uit. (Er van uitgaande dat je in Europa wil blijven en wegens vrij verkeer van arbeid enz. )
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_168407746
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Tja waar... Duitsland? Nog steeds veel belasting :{ Amerika? Te duur om daar te verhuizen en staatsburger worden duurt enorm lang etc :(
UK, Portugal, Hong Kong, Japan, Canada.
pi_168407758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:47 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Tax_rates_in_Europe

Kies maar uit. (Er van uitgaande dat je in Europa wil blijven en wegens vrij verkeer van arbeid enz. )
Tja de pauperlanden hebben lage belasting %'s ....
pi_168407846
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:47 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Tax_rates_in_Europe

Kies maar uit. (Er van uitgaande dat je in Europa wil blijven en wegens vrij verkeer van arbeid enz. )
Vrij verkeer van arbeid wat een kut argument is dat :D Als je daar gaat wonen etc regel je toch een werkvergunning, problem solved
pi_168408535
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:49 schreef Phalon het volgende:

[..]

Ik krijg totaal geen uitkering.

Mijn vriendin werkt, maar die werkt voor een minimum loon, vandaar geen recht op bijstand of wat dan ook. Dus feitelijk hou ik m'n handjes bij 'jullie' helemaal niet op. Wat ik wel doe is voornamelijk zwart en maak tegelijkertijd gebruik van de mogelijkheden die gemeenten en overheden bieden aan minima.

En daarom doet mijn vriendin er ook niet zo heel moeilijk over omdat ik thuis blijf want ze ziet zelf ook wel in dat als ik bv. een baantje neem van 20 uur dat onze huurtoeslag verdwijnt, de kwijtschelding wordt ingetrokken en we geen rechten hebben op andere extraatjes.
Echt een workaholic is je vriendin met d'r minimumloon. En jij hoeft alleen maar met haar borderline te dealen om van die weelde te genieten. :')

Step your game up son. Als je de huisman gaat uithangen, doe het dan voor een echte carrièretijger. Maar met je PVV-praatjes kan je zo iemand natuurlijk niet intellectueel uitdagen.
pi_168408755
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:49 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Tja de pauperlanden hebben lage belasting %'s ....
Liechtenstein en Zwitserland heeft wel lagere belasting percentages dan NL. En ook Estland heeft lage belasting en beter ontwikkeld dan je denkt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_168408862
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:18 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Liechtenstein en Zwitserland heeft wel lagere belasting percentages dan NL. En ook Estland heeft lage belasting en beter ontwikkeld dan je denkt.
Maar of Estland zo lekker wonen is met de verpiswedstrijd tussen Rusland en de EU die aan de gang is...
pi_168424742
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:10 schreef AnanYaw het volgende:
Echt een workaholic is je vriendin met d'r minimumloon. En jij hoeft alleen maar met haar borderline te dealen om van die weelde te genieten. :')

Step your game up son. Als je de huisman gaat uithangen, doe het dan voor een echte carrièretijger. Maar met je PVV-praatjes kan je zo iemand natuurlijk niet intellectueel uitdagen.
Mja, dat van die borderline wist ik in het begin ook niet, en afgezien van die borderline accepteert ze al het overige wel gewoon. Er zijn ook genoeg vrouwen die dit niet accepteren en eisen dat je een baan zoekt. Niet dat ik ook maar naar welke vrouw dan ook zou luisteren. Als ik me al ergens mateloos aan irriteer zijn het zeurende vrouwen.

Ik leef er mee, het is een challenge, maar ach, ze is 40 uur per week van huis dus heb ik veel tijd voor mezelf.

Morgen even weer een zwart klusje, 2 Windows installaties doen + benzinekosten = eventjes 70 euro vangen. Dan doe ik tenminste iets wat ik leuk vind en waar ik goed in ben. En niemand die achter me aan zit te zeiken. Daarom kan en wil ik ook niet voor een baas werken, dat gezever altijd van die bazen en hun overbetaalde overijverige managers. Bleghhh..

Voor de rest heb ik ook een YouTube kanaal waar ik geld mee verdien. Uit privacy overwegingen laat ik niet weten om welk kanaal dit gaat, maar het gaat aardig prima met dat kanaal. :)

Dus het beeld dat sommigen hebben, dat ik hier maar de hele dag op de bank lig te hangen is bij deze ook ontkracht. Ik zou dat ook weer niet kunnen. Moet wel iets te doen hebben. :)
  donderdag 26 januari 2017 @ 09:16:49 #143
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168435223
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:53 schreef virl3 het volgende:
't lijkt mij vreselijk, om elke dag een beetje thuis te moeten rondhangen, in je nest te moeten liggen tot 11:00, en tot 3 uur in de nacht je zelf een beetje moeten bezig houden op zo'n forum als dit.

Ik vind werken een noodzakelijk kwaad wat je moet ondergaan om je leven buiten het werken te kunnen bekostigen.. Van een beetje steun of WAO kun je geen hobby auto's, vakanties naar alle hoeken ter wereld, gitaren etc.. bekostigen. En dat noodzakelijk kwaad kun je beter zo leuk mogelijk proberen in te richten.
Dat komt omdat je nog een scholier bent en thuis woont. Jullie jonge piepers hebben altijd 'ambities', hechten waarde aan geld en status en denken dat jullie met een diploma ergens terecht zullen komen, 200k per jaar zullen verdienen en chickies zullen hosselen. Jullie zijn daarom ook rechts en stemmen VVD, omdat jullie denken dat je toch veel gaat verdienen en dat iedereen dat zelf in de hand heeft. Je ouders en je school hebben je wijsgemaakt dat dit het juiste pad is, terwijl het niets anders dan ressentiment is.

Naarmate je ouder wordt, zul je door je ervaring en al het onrecht dat daarmee gepaard gaat en je grotere wijsheid beseffen dat dit niet de juiste manier is. Je intelligentie zal ervoor zorgen dat je je verveelt, omdat er geen voldoening uit werk te halen is. Je zult meer willen om je hersenen te prikkelen. Echter zit je vast aan je burgerlijke leven, omdat ze je wijsgemaakt hebben dat dit het juiste pad was. Je durft geen ontslag te nemen, je durft niet te leven. Vervolgens raak je depressief omdat je brein meer wil, maar jij hem niets gunt. Tenslotte maak je jezelf van kant.

Beter stap je uit dit leugenachtige wereldje nu het nog kan. Nu je nog jong en dynamisch bent.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168435305
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:41 schreef Stefanovich het volgende:
Dat de arbeidsmarkt ruk in elkaar zit, daar ben ik het grotendeels wel mee eens. Maar ik kan mij ook moeilijk voorstellen dat je gelukkig wordt van wekenlang thuiszitten.

Maar belangrijker: waarom zit je nou te klagen en topics te openen over werken, terwijl je niet eens werkt?
Ik ben het hier wel mee eens. Met name de lager betaalde baantjes zijn vaak kut qua hoe je wordt behandeld en ze flikkeren je er zo weer uit. Zelf heb ik er geen last van, alhoewel mijn werk verrot veel vrije tijd kost, is het best leuk, ik word gewaardeerd en het betaalt goed. De stap van TS naar mijn soort banen is voor heel veel mensen niet te nemen.

Dus ik snap wel dat hij gedemoraliseerd is na 80 tijdelijke kutbaantjes via een uitzendbureau. Helaas is de enige die de situatie echt kan veranderen hijzelf, daar gaat het dan ook mis. Verwachten dat anderen voor jou jouw broek ophouden. Zo werkt het in de natuur ook niet, daar ga je gewoon dood van de honger als je niet jaagt en verzamelt, je wordt opgevreten als je jezelf niet leert te verdedigen en als je domme dingen doet kun je al doodgaan aan een gebroken been.

Probleemwijken komen daar dan ook niet voor. Aangeleerde hulpeloosheid is een enorm probleem, waaruit dit soort fatalisme voortvloeit. Alsnog vind ik de klacht deels terecht, want door ons huidige systeem wordt TS ook in dat cirkeltje geduwd, terwijl anderen juist vemrogen kunnen opbouwen, werkervaring en dan dus (als ze normaal doen) veel meer financiele zekerheid hebben, zelfs als ze een keer hun baan kwijtraken (wat alsnog een drama is).
Whatever...
pi_168435342
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 09:16 schreef corehype het volgende:

[..]

Dat komt omdat je nog een scholier bent en thuis woont. Jullie jonge piepers hebben altijd 'ambities', hechten waarde aan geld en status en denken dat jullie met een diploma ergens terecht zullen komen, 200k per jaar zullen verdienen en chickies zullen hosselen. Jullie zijn daarom ook rechts en stemmen VVD, omdat jullie denken dat je toch veel gaat verdienen en dat iedereen dat zelf in de hand heeft. Je ouders en je school hebben je wijsgemaakt dat dit het juiste pad is, terwijl het niets anders dan ressentiment is.

Naarmate je ouder wordt, zul je door je ervaring en al het onrecht dat daarmee gepaard gaat en je grotere wijsheid beseffen dat dit niet de juiste manier is. Je intelligentie zal ervoor zorgen dat je je verveelt, omdat er geen voldoening uit werk te halen is. Je zult meer willen om je hersenen te prikkelen. Echter zit je vast aan je burgerlijke leven, omdat ze je wijsgemaakt hebben dat dit het juiste pad was. Je durft geen ontslag te nemen, je durft niet te leven. Vervolgens raak je depressief omdat je brein meer wil, maar jij hem niets gunt. Tenslotte maak je jezelf van kant.

Beter stap je uit dit leugenachtige wereldje nu het nog kan. Nu je nog jong en dynamisch bent.
Goede post. Niet dat ik het helemaal met je eens ben. Maar ik vind het wel een mooie gedachtengang.

Ik denk alleen dat het eerder andersom is: mensen beginnen links en eindigen steeds rechtser...

Dt veel mensen niet echt durven leven is zeker waar. Er zijn alleen nog veel meer mensen die er best iets moois van maken. Het is ook gewoon heel fijn als je kind niet meteen doodgaat aan een longontsteking, of dat je niet meteen honger hoeft te lijden als er even geen werk is. Wat dat betreft is het allemaal zo slecht niet geregeld.Alleen de eisen die mensen aan hun leven stellen zijn nogal hoog.

Vroeger was het gewoon in het zweet des aanschijns je de tyfus werken. Kinderen fokken vor de kerk en dan maar hopen dat je in de hemel komt omdat je zo braaf bent geweest.

Advies: zorg voor een exit-plan. Als ik echt in de shit kom heb ik altijd nog een klein potje geld om mee naar een warm land te gaan en daar een duikschooltje te beginnen...
Whatever...
pi_168435421
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

En iedereen die geen zorgverzekering wil maar cash wil aftikken ook gewoon mogelijk laten zijn. Scheelt mij 3-4duizend euro per jaar.
Dat vind ik ook irritant. Vooral ook met die eigen risico dus je gooit iedere maand gewoon 100 euro weg :r
pi_168435692
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 09:31 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat vind ik ook irritant. Vooral ook met die eigen risico dus je gooit iedere maand gewoon 100 euro weg :r
Alsof ze mensen die niet betalen gewoon dood laten gaan... werkt niet. Ze moeten huur, zorgverzekering en GWL gewoon direct van een uitkering afhalen. De rest eten mensen dan maar van. Scheelt al de helft aan ellende.
Whatever...
  donderdag 26 januari 2017 @ 10:12:53 #148
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168436067
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 09:27 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Goede post. Niet dat ik het helemaal met je eens ben. Maar ik vind het wel een mooie gedachtengang.

Ik denk alleen dat het eerder andersom is: mensen beginnen links en eindigen steeds rechtser...

Dt veel mensen niet echt durven leven is zeker waar. Er zijn alleen nog veel meer mensen die er best iets moois van maken. Het is ook gewoon heel fijn als je kind niet meteen doodgaat aan een longontsteking, of dat je niet meteen honger hoeft te lijden als er even geen werk is. Wat dat betreft is het allemaal zo slecht niet geregeld.Alleen de eisen die mensen aan hun leven stellen zijn nogal hoog.

Vroeger was het gewoon in het zweet des aanschijns je de tyfus werken. Kinderen fokken vor de kerk en dan maar hopen dat je in de hemel komt omdat je zo braaf bent geweest.

Advies: zorg voor een exit-plan. Als ik echt in de shit kom heb ik altijd nog een klein potje geld om mee naar een warm land te gaan en daar een duikschooltje te beginnen...
Als je op je 20e niet links bent heb je geen hart.
Als je op je 40e niet rechts bent heb je geen verstand. ;)
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168436151
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:12 schreef corehype het volgende:

[..]

Als je op je 20e niet links bent heb je geen hart.
Als je op je 40e niet rechts bent heb je geen verstand. ;)
Ja, was dat niet churchill ofzo? Nouja, wordt toegeschreven aan zo'n kerel die in WOII nogal wat heeft gedaan.

Inderdaad word je wel iets rechtser als je ziet hoe lui en asociaal veel mensen die afhankelijk zijn van anderen voor inkomsten. Laten we zo zeggen: ze zijn meestal niet voor niets afhankelijk geworden.

Ik vind dat de arbeidsmarkt in NL wel wat matig is geregeld, maar belangrijker vind ik dat iedereen kansen krijgt om echt een opleiding die ertoe doet te volgen. Ik ben eerder voor het afschaffen van het leenstelsel en het beter financieren van MBO opleidingen dan het verhogen van uitkeringen. Het idee dat mensen namelijk iets kunnen waar om gevraagd wordt helpt die arbeidsmarkt ook vooruit.

Er is een hele grote groep mensen die is opgeleid voor werk in de 20e eeuw en nooit zelf iets heeft gedaan om naar de 21e te komen. Met bankmedewerkers heb ik dan nog wel enig medelijden, maar als je nu nog je opleiding niet afmaakt en achter de kassa gaat zitten verdien je het ook niet een vast contract te krijgen.
Whatever...
  donderdag 26 januari 2017 @ 10:20:25 #150
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168436197
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:18 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ja, was dat niet churchill ofzo? Nouja, wordt toegeschreven aan zo'n kerel die in WOII nogal wat heeft gedaan.

Inderdaad word je wel iets rechtser als je ziet hoe lui en asociaal veel mensen die afhankelijk zijn van anderen voor inkomsten. Laten we zo zeggen: ze zijn meestal niet voor niets afhankelijk geworden.

Ik vind dat de arbeidsmarkt in NL wel wat matig is geregeld, maar belangrijker vind ik dat iedereen kansen krijgt om echt een opleiding die ertoe doet te volgen. Ik ben eerder voor het afschaffen van het leenstelsel en het beter financieren van MBO opleidingen dan het verhogen van uitkeringen. Het idee dat mensen namelijk iets kunnen waar om gevraagd wordt helpt die arbeidsmarkt ook vooruit.

Er is een hele grote groep mensen die is opgeleid voor werk in de 20e eeuw en nooit zelf iets heeft gedaan om naar de 21e te komen. Met bankmedewerkers heb ik dan nog wel enig medelijden, maar als je nu nog je opleiding niet afmaakt en achter de kassa gaat zitten verdien je het ook niet een vast contract te krijgen.
:D :') _O-

Grappig dat al mijn klasgenoten van de middelbare school bijna het dubbele verdienen van mij bij de bank :')

Maar die hebben ook een opleiding en helpen niet als ik de bank in loop, dat dan weer wel.

:T
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168447400
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 09:16 schreef corehype het volgende:

[..]

Dat komt omdat je nog een scholier bent en thuis woont. Jullie jonge piepers hebben altijd 'ambities', hechten waarde aan geld en status en denken dat jullie met een diploma ergens terecht zullen komen, 200k per jaar zullen verdienen en chickies zullen hosselen. Jullie zijn daarom ook rechts en stemmen VVD, omdat jullie denken dat je toch veel gaat verdienen en dat iedereen dat zelf in de hand heeft. Je ouders en je school hebben je wijsgemaakt dat dit het juiste pad is, terwijl het niets anders dan ressentiment is.

Naarmate je ouder wordt, zul je door je ervaring en al het onrecht dat daarmee gepaard gaat en je grotere wijsheid beseffen dat dit niet de juiste manier is. Je intelligentie zal ervoor zorgen dat je je verveelt, omdat er geen voldoening uit werk te halen is. Je zult meer willen om je hersenen te prikkelen. Echter zit je vast aan je burgerlijke leven, omdat ze je wijsgemaakt hebben dat dit het juiste pad was. Je durft geen ontslag te nemen, je durft niet te leven. Vervolgens raak je depressief omdat je brein meer wil, maar jij hem niets gunt. Tenslotte maak je jezelf van kant.

Beter stap je uit dit leugenachtige wereldje nu het nog kan. Nu je nog jong en dynamisch bent.
Uh.. Heb je wel de goeie gequote? Ben niet TS
Dit is een Signature....
pi_168447486
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 09:16 schreef corehype het volgende:

[..]

Dat komt omdat je nog een scholier bent en thuis woont. Jullie jonge piepers hebben altijd 'ambities', hechten waarde aan geld en status en denken dat jullie met een diploma ergens terecht zullen komen, 200k per jaar zullen verdienen en chickies zullen hosselen. Jullie zijn daarom ook rechts en stemmen VVD, omdat jullie denken dat je toch veel gaat verdienen en dat iedereen dat zelf in de hand heeft. Je ouders en je school hebben je wijsgemaakt dat dit het juiste pad is, terwijl het niets anders dan ressentiment is.

Naarmate je ouder wordt, zul je door je ervaring en al het onrecht dat daarmee gepaard gaat en je grotere wijsheid beseffen dat dit niet de juiste manier is. Je intelligentie zal ervoor zorgen dat je je verveelt, omdat er geen voldoening uit werk te halen is. Je zult meer willen om je hersenen te prikkelen. Echter zit je vast aan je burgerlijke leven, omdat ze je wijsgemaakt hebben dat dit het juiste pad was. Je durft geen ontslag te nemen, je durft niet te leven. Vervolgens raak je depressief omdat je brein meer wil, maar jij hem niets gunt. Tenslotte maak je jezelf van kant.

Beter stap je uit dit leugenachtige wereldje nu het nog kan. Nu je nog jong en dynamisch bent.
Daarom gewoon drie dagen in de week werken en zorgen dat je een kantoorbaan krijgt. ^O^

Als je nog studeert, dan stage of je studie afronden in het buitenland en vooral veel reizen. _O_
pi_168449155
quote:
9s.gif Op woensdag 18 januari 2017 02:41 schreef corehype het volgende:
Werken is voor slaven :r

Waarom werken wij nog anno 2017?

De ENIGE reden dat ik werk is voor GELD.

Als ik een miljoen win op de bank dan werk ik geen seconde langer. Sterker nog ik maak mijn dag niet eens af en gooi hete koffie op mijn' baas' en wens hem elk soort kanker toe omdat ik hem nooit meer wil zien

:T
met 1 miljoen kom je niet heel ver :O
I'm so happy I could scream!
pi_168449223
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:28 schreef Mark031 het volgende:
Als laagopgeleide ben je in Nederland inderdaad gewoon fucked. Dan ga je hard moeten werken voor een relatief laag salaris. Vaak zit je ook opgescheept met mentaal beperkte collega's die in hun eigen simpele en beperkte wereld leven. Ik kan heel goed begrijpen dat hoogopgeleide mensen dit soort werk niet willen doen.

Hoogopgeleide mensen zullen wel vaker leuke en goedbetaalde banen krijgen, mits je een nuttige studie hebt gedaan en relevante skills hebt.
Ook veel Wo'ers verdienen geen ruk...

weet niet of ik HBO in moet schalen bij hoog opgeleid. hahah
I'm so happy I could scream!
pi_168459328
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 09:16 schreef corehype het volgende:

[..]

Dat komt omdat je nog een scholier bent en thuis woont. Jullie jonge piepers hebben altijd 'ambities', hechten waarde aan geld en status en denken dat jullie met een diploma ergens terecht zullen komen, 200k per jaar zullen verdienen en chickies zullen hosselen. Jullie zijn daarom ook rechts en stemmen VVD, omdat jullie denken dat je toch veel gaat verdienen en dat iedereen dat zelf in de hand heeft. Je ouders en je school hebben je wijsgemaakt dat dit het juiste pad is, terwijl het niets anders dan ressentiment is.

Naarmate je ouder wordt, zul je door je ervaring en al het onrecht dat daarmee gepaard gaat en je grotere wijsheid beseffen dat dit niet de juiste manier is. Je intelligentie zal ervoor zorgen dat je je verveelt, omdat er geen voldoening uit werk te halen is. Je zult meer willen om je hersenen te prikkelen. Echter zit je vast aan je burgerlijke leven, omdat ze je wijsgemaakt hebben dat dit het juiste pad was. Je durft geen ontslag te nemen, je durft niet te leven. Vervolgens raak je depressief omdat je brein meer wil, maar jij hem niets gunt. Tenslotte maak je jezelf van kant.

Beter stap je uit dit leugenachtige wereldje nu het nog kan. Nu je nog jong en dynamisch bent.
Amen to that!!
pi_168461565
Zo lang je ziet dat men nog altijd MBO/HBO met hoofdletters schrijven weet je dat dit land nog altijd grotendeels bestaat uit achterlijke gladiolen.
pi_168550474
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:15 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens ik studeer momenteel ook, alleen wanneer ik over paar jaar klaar ben met mijn studie zit ik echt niet te wachten op 40-50% belasting... Het is mijn geld verdomme niet van jullie.
Wauw je schaalt jezelf wel hoog in zeg xD
I'm so happy I could scream!
pi_168552279
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 19:51 schreef superoperator het volgende:

[..]

Wauw je schaalt jezelf wel hoog in zeg xD
Je moet groots denken om groots te worden mijn vriend :7
pi_168553125
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:46 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Je moet groots denken om groots te worden mijn vriend :7
Touché
I'm so happy I could scream!
pi_173317401
Het UWV heeft mij opgegeven voor the Class van: Van der sar Foundation...

weet niet wat het inhoud maar zal wel zien.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:55:47 #161
451005 Grems
Clown World
pi_173318999
Onrenabelen zoals TS krijgen het nog zwaar zodra het decadente Westen door haar gratis geld heen is.
pi_173319041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 09:39 schreef Azpilicueta het volgende:
Zo lang je ziet dat men nog altijd MBO/HBO met hoofdletters schrijven weet je dat dit land nog altijd grotendeels bestaat uit achterlijke gladiolen.
Speelt daar je autisme van op waardoor jij niet fatsoenlijk kunt functioneren in de samenleving?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:58:28 #163
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173319052
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:55 schreef Grems het volgende:
Onrenabelen zoals TS krijgen het nog zwaar zodra het decadente Westen door haar gratis geld heen is.
Tegen die tijd breekt de pleuris uit en krijgen we het allemaal zwaar.

quote:
9s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:57 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Speelt daar je autisme van op waardoor jij niet fatsoenlijk kunt functioneren in de samenleving?
Een goed autist schrijft afkortingen met hoofdletters en laat die achterlijke uitzonderingen voor wat ze zijn.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:00:07 #164
451005 Grems
Clown World
pi_173319085
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:58 schreef Nobu het volgende:

[..]

Tegen die tijd breekt de pleuris uit en krijgen we het allemaal zwaar.
Zwaar of massaal afsterven, als je nu al te lui bent om uit je ogen te kijken gaat het echt niks worden.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:36:05 #165
286575 Roces18
Chef de party
pi_173319736
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:55 schreef haan33 het volgende:

[..]

Je kan vanaf je 18e al de bijstand in man :')
dat is wajong toch?

ik weet het niet, ik heb nog geen dag van mijn leven uitkering ontvangen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:41:58 #166
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_173319839
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 03:44 schreef EDMAN- het volgende:
Jarenlang zwoegen op school en uiteindelijk op een of ander kutkantoor terechtkomen.

Jaar geleden ontslag genomen, jaartje gaan reizen, beste keus ooit. Alleen nu is het geld bijna op, en tja, wat moet je dan he? Terug gaan werken, olé
Ik doe hetzelfde op het moment. Maar waarom zou je in hemelsnaam naar Nederland teruggaan om te werken?

Gewoon een werkvisa in Australie aanvragen en het geld rolt binnen. Heb in Nederland nooit zoveel kunnen sparen dan hier (500 euro PER WEEK). Heb mijn eigen auto en heb een eigen kamer in een vrijstaand huis.

5 maanden hier werken geeft me de mogelijkheid om 7 maanden door Azie te reizen, in de zomer van 2018 terug naar Nederland te komen. En dan weer terug voor mijn 2e jaar naar Australie.

Heerlijk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:14:30 #167
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173320390
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:41 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik doe hetzelfde op het moment. Maar waarom zou je in hemelsnaam naar Nederland teruggaan om te werken?

Gewoon een werkvisa in Australie aanvragen en het geld rolt binnen. Heb in Nederland nooit zoveel kunnen sparen dan hier (500 euro PER WEEK). Heb mijn eigen auto en heb een eigen kamer in een vrijstaand huis.

5 maanden hier werken geeft me de mogelijkheid om 7 maanden door Azie te reizen, in de zomer van 2018 terug naar Nederland te komen. En dan weer terug voor mijn 2e jaar naar Australie.

Heerlijk
Tja, mijn vriendin had loopbaanonderbreking van haar werk dus moest na een jaar terug. Hypotheek enzo liepen door etc etc. Uiteindelijk zaten we gewoon alsnog vastgeroest. Hebben maar 3 maandjes gewerkt in Australië, puur omdat het geld bijna op was.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:54:51 #168
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_173321264
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:14 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Tja, mijn vriendin had loopbaanonderbreking van haar werk dus moest na een jaar terug. Hypotheek enzo liepen door etc etc. Uiteindelijk zaten we gewoon alsnog vastgeroest. Hebben maar 3 maandjes gewerkt in Australië, puur omdat het geld bijna op was.
Dan gaat zij toch terug en werk jij lekker door in Australie? Paar maandjes alleen op reis is toch heerlijk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:28:12 #169
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173321861
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:54 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Dan gaat zij toch terug en werk jij lekker door in Australie? Paar maandjes alleen op reis is toch heerlijk
Had allemaal gekund
we gaan volgens jaar waarschijnlijk huis verlopen en alsnog weer weg, dus dat kan altijd nog. Zijn alleen 32 geworden, dus werken lijkt er niet in te zitten
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_173322483
In Nederland loont het om hard te werken als je intelligent bent en over veel kwalificaties beschikt. Anders kom je al snel in een situatie dat je je keihard moet uitsloven voor een beetje meer geld t.o.v. een idioot die er de kantjes vanaf loopt.

De kans is vele malen groter dat een individu tot de laatste groep behoort. In Nederland moet je dus in algemene zin niet veel willen bereiken, it ain't worth it.
pi_173324613
Gewoon jezelf volvreten, zodat je in de Wajong komt en wordt afgewezen voor werk vanwege je postuur.

Ondertussen een beetje het land doorreizen om gratis spullen via MP op te halen en door te verkopen. Het schijnt dat je hier prima van kan leven.
pi_173324620
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:01 schreef Sander166 het volgende:
Gewoon jezelf volvreten, zodat je in de Wajong komt en wordt afgewezen voor werk vanwege je postuur.

Ondertussen een beetje het land doorreizen om gratis spullen via MP op te halen en door te verkopen. Het schijnt dat je hier prima van kan leven.
Benzine
pi_173325481
Zelf werken is ook kut, je moet zorgen dat jij degene bent die anderen zegt wat er moet gebeuren.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 21 april 2018 @ 15:18:39 #174
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178655859
Wekker gezet
Vroeg uit bed
Lekker opfrissen
Snel beslissen
Dat kan per asfalt
Neem je uren halt
Of per dubbeldekstrein
Claustrofobisch om waar te zijn
Kom je voor negen op kantoor
Bah, die koffie is zo goor
Ploeteren tot een
Met die pauze blijf je op de been
Weer ploegen tot aan vijf
Naar huis gaan als een oud wijf
Terug over het asfalt of over het ijzer
Dat maakt je alleen maar grijzer
Aan het begin van de avond
Staar je naar het plafond
Want de volgende dag
Wordt weer zo'n gelag
Ga nu maar lekker slapen
Ik wil je niet aangapen
Misschien moet je maar je baas
Batsen aan zijn blaas
Misschien word je gepromoveerd
Of helaas afgeserveerd
Je had jezelf nooit serieus moeten nemen
Geen tijd voor ramen zemen
Of andere dingen doen
Je bent net zo suf als een kapoen
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  zaterdag 21 april 2018 @ 15:55:52 #175
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_178656254
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:42 schreef Aiciu het volgende:
Zelf werken is ook kut, je moet zorgen dat jij degene bent die anderen zegt wat er moet gebeuren.
Over het algemeen ligt de werkdruk in veel leidinggevende functies zelfs nog een stuk hoger.

Maar zal per bedrijf natuurlijk verschillen.
Krekker is de bom!
pi_178656284
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:35 schreef VarkensHart het volgende:
TS heeft geen ruggengraat, geen discipline en geen eergevoel. TS is een mislukkeling, en ziet dat zelf niet in door zijn zelfmedelijden.
Mensen als ts zouden van mij wel honger mogen lijden met die instelling.

Ben sowieso wel een beetje klaar met al dat humanistische gedoe. Sterf maar uit met je niet succesvolle genen.
Whatever...
pi_178658353
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 03:02 schreef Aiciu het volgende:
Terechte klacht, gelukkig kan je vanaf je 27e de bijstand in dat ga ik zeker doen zodra ik 27 ben _O_
Ja en mag je:

pi_178658372
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 april 2018 18:19 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ja en mag je:

[ afbeelding ]
Denken dat ik nog in Nederland woon :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_178661114
Lueken troll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')