abonnement Unibet Coolblue
pi_168212102
Herkent iemand dat gevoel dat als je langdurig werkeloos bent, geen sociaal leven hebt, niemand lange tijd spreekt, altijd alleen thuiszit je vervreemd voelt worden met de samenleving?

Hoe ouder ik word hoe moeilijker ik het vind om nog ergens aansluiting te vinden of om een gesprekje of zo aan te knopen. Laat staan contact zoeken met vrouwen. Vrouwen zijn voor mij, zelfs na 26 jaar nog altijd onbereikbaar. Ik kijk er graag naar al dat versterkt alleen mijn frustratie. Ik wil heel graag een vriendin maar zelf na jaren plannen en doelen stellen lukt het me nog steeds niet. Langzaam begin ik dan maar te accepteren dat het er waarschijnlijk nooit meer van komt. Ik wil eerst zelf orde op zaken stellen, pas dan kan ik echt gaan versieren.

Natuurlijk was ik het liefst gezond, hoogopgeleid en sociaal begaafd, maar helaas heb ik zo ongeveer het tegenovergestelde. Ik heb misschien teveel een afwachtende houding, vooral de angst die speelt, en simpelweg niet weten hoe en het gevoel je er alleen voor staat.

Eerlijk gezegd heb ik ook nog niet zoveel initiatief getoond, het is echt een soort van innerlijke blokkade en gevoel van depressie en angst dat mij tegenhoudt.

Terug naar de kern, het gevoel van vervreemding, iemand die dit herkent?

[ Bericht 12% gewijzigd door 0906 op 17-01-2017 03:35:24 ]
  dinsdag 17 januari 2017 @ 02:37:26 #2
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168212132
Nou, ga naar de huisarts en pak de depressie en angst aan.

Next.
pi_168212539
Ja, maar een beetje posten op fok in de hoop dat het over gaat gaat je niet helpen he.
pi_168212562
Wat mij in dit opzicht heeft geholpen isveel alnaar meetings tegaan en overal en nergens mee te praten. Anderen hun verhaal laten doen. Doe wat je leuk vindt maar ga ook eens naar buiten , verplicht jezelf eens met vreemden te praten. het kan zo verfrissend zijn :).
Redacted
pi_168213063
Nee, herken ik niet.
pi_168213372
Ik denk niet dat je een nieuw fenomeen ontdekt hebt. Gevangenen die in eenzame opsluiting zitten ervaren dit ook. Blijkbaar heeft het menselijk brein prikkels van buitenaf nodig.

Vanuit het niets een sociaal netwerk opbouwen is denk ik voor iedereen erg moeilijk. Beter zoek je een normale dagbesteding (opleiding/vrijwilligerswerk) zodat je onder de mensen komt en niet 24/7 alleen bent met je eigen gedachten. Dan kunnen er rare dingen gebeuren namelijk.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_168214855
Eigenlijk draait dit topic weer om seks ts, maar dan met een mooi jasje :')
  dinsdag 17 januari 2017 @ 10:48:12 #9
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_168214883
Het houd niet op... niet vanzelf.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_168215027
Waarom kan je geen opleiding doen en een bijbaantje nemen?
pi_168215106
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 02:33 schreef 0906 het volgende: Ik wil eerst zelf orde op zaken stellen,
Bullshit. Je wil helemaal niks.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 11:03:37 #12
138448 PeZu
Suspended animation
pi_168215125
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:02 schreef Chai het volgende:

[..]

Bullshit. Je wil helemaal niks.
echt heh, anders had TS al lang hulp gezocht
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_168215150
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:02 schreef Chai het volgende:

[..]

Bullshit. Je wil helemaal niks.
TS wil Chai :6
pi_168216627
Ts, ga eens iets gezonder leven. Begin met verse groentes kopen en zelf in de keuken aan het werk. Koop fruit en slik aanvullende supplementen zoals visolie en vitamine d. Verder moet je vlees eten voor de eiwitten en creatine en drink een glas water ipv een glas cola. Je wordt een stuk gelukkiger
pi_168216884
Ik zou eens beginnen met een baan. Betaald of niet maar zoek een structuur.
Chicks zitten niet te wachten op een werkeloze nietsnut. En dat is meestal niet eens vanwege het geldgebrek wat er bij komt kijken maar meer omdat je gewoon niets te bieden hebt.

En anders is er altijd nog ghb.
pi_168217985
Nee totaal niet. Zoek hulp.
pi_168218310
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 02:33 schreef 0906 het volgende:
Herkent iemand dat gevoel dat als je langdurig werkeloos bent, geen sociaal leven hebt, niemand lange tijd spreekt, altijd alleen thuiszit je vervreemd voelt worden met de samenleving?

Hoe ouder ik word hoe moeilijker ik het vind om nog ergens aansluiting te vinden of om een gesprekje of zo aan te knopen. Laat staan contact zoeken met vrouwen. Vrouwen zijn voor mij, zelfs na 26 jaar nog altijd onbereikbaar. Ik kijk er graag naar al dat versterkt alleen mijn frustratie. Ik wil heel graag een vriendin maar zelf na jaren plannen en doelen stellen lukt het me nog steeds niet. Langzaam begin ik dan maar te accepteren dat het er waarschijnlijk nooit meer van komt. Ik wil eerst zelf orde op zaken stellen, pas dan kan ik echt gaan versieren.

Natuurlijk was ik het liefst gezond, hoogopgeleid en sociaal begaafd, maar helaas heb ik zo ongeveer het tegenovergestelde. Ik heb misschien teveel een afwachtende houding, vooral de angst die speelt, en simpelweg niet weten hoe en het gevoel je er alleen voor staat.

Eerlijk gezegd heb ik ook nog niet zoveel initiatief getoond, het is echt een soort van innerlijke blokkade en gevoel van depressie en angst dat mij tegenhoudt.

Terug naar de kern, het gevoel van vervreemding, iemand die dit herkent?
Dan ga je toch het internet afspeuren naar het laatste verkrachtingsnieuws?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168221812
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:13 schreef Fatoeman het volgende:
Ts, ga eens iets gezonder leven. Begin met verse groentes kopen en zelf in de keuken aan het werk. Koop fruit en slik aanvullende supplementen zoals visolie en vitamine d. Verder moet je vlees eten voor de eiwitten en creatine en drink een glas water ipv een glas cola. Je wordt een stuk gelukkiger
Maar hij heeft geen pan.
pi_168221888
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:04 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar hij heeft geen pan.
En geen koelkast, las ik laatst.
pi_168222012
Ga wat doen met je leven. Sporten, werken, zoek een hobby, doe een opleiding, doe vrijwilligerswerk.

Een gezonde geest zit in een gezond lichaam. En met een gezonde geest kan je weer prima meedraaien in de samenleving. En als je eenmaal bezig bent en gelukkig bent komen de vrouwtjes vanzelf/

Kom op, succes!
pi_168222020
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:07 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

En geen koelkast, las ik laatst.
En die kan hij niet betalen omdat hij geen werk heeft.
En hij werkt niet omdat hij een ongezond leven heeft door het ontbreken van een pan en koelkast.
Oneindige spiraal.
pi_168222447
Je moet echt eens iets nieuws gaan doen. Nieuwe dingen zorgen voor nieuwe inzichten.
Leer een instrument bespelen, ga een taalcursus doen in het buitenland, loop de Pacific Trail. En niet zeggen dat je er geen zin in hebt/ te oud bent/ whatever je kutexcuus is. Gewoon iets doen wat buiten je comfortzone ligt.
pi_168222500
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:04 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar hij heeft geen pan.
Oh ja, daar is dan niks aan te doen, ts kennende :')
pi_168222508
Deze TS :')

Vrouwen zat in Nederland. Maar in jouw geval kom je dan uit bij zulke vrouwen:

pi_168222553
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:32 schreef Mark031 het volgende:
Deze TS :')

Vrouwen zat in Nederland. Maar in jouw geval kom je dan uit bij zulke vrouwen:

[ afbeelding ]
Als ie geluk heeft ja :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')