abonnement Unibet Coolblue
pi_168211626
wow ik heb hem gewoon
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_168211630
Kreta is crisis die andere ken ik nie
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2017 @ 01:07:04 #3
88815 The_Emotion
98.3
pi_168211632
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:05 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Mexico leek me ook erg vet. Maar had gehoord dat niet veilig is daar.
https://www.rijksoverheid(...)viezen/inhoud/mexico
Als je in de toeristenzone zit valt het wel mee, ik ben ook niet onthoofd aan een brug opgehangen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168211635
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:07 schreef Remqo het volgende:

[..]

Als je in de toeristenzone zit valt het wel mee, ik ben ook niet onthoofd aan een brug opgehangen.
Ja die onthoofd verhalen van drugsbaronnen :r
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_168211642
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:05 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Mexico leek me ook erg vet. Maar had gehoord dat niet veilig is daar.
https://www.rijksoverheid(...)viezen/inhoud/mexico
dubai geldt sharia

wat je veilig noemt
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2017 @ 01:08:38 #6
88815 The_Emotion
98.3
pi_168211644
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:07 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Ja die onthoofd verhalen van drugsbaronnen :r
Drugsoorlog is vooral in het noorden van Mexico, Playa del Carmen is gewoon veilig
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168211661
Dubai is wss iets te hectisch en weinig natuur. Maar ja het tis een last minute. Plus ik wilde een land waar het warm was en niet al te ver reizen dan is Dubai wel chill.

De Cariben idd vetter. Maar omdat zo snel beslist en kort tijd dit alternatief.
Lekker weer, niet alleen zee en strand, 7 uur reizen.

Last minutes zn over het algemeen sws al vaker duurder. dus als ik Cariben pak wil ik der wel ff voor zitten. Voor dat je 1000 moet dokken.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_168211681
Mexico leek me ook erg vet. Dubai is wss wat nepper/gemaakter maar ja.

Alsnog. Zal het daar ook wel prima zijn voor 9 dagen, bedoel er schijnt de hele dag de zon... wat wil je nog meer op dit moment hier in NL.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2017 @ 01:13:16 #9
88815 The_Emotion
98.3
pi_168211696
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:09 schreef Neverknown het volgende:
Dubai is wss iets te hectisch en weinig natuur. Maar ja het tis een last minute. Plus ik wilde een land waar het warm was en niet al te ver reizen dan is Dubai wel chill.

De Cariben idd vetter. Maar omdat zo snel beslist en kort tijd dit alternatief.
Lekker weer, niet alleen zee en strand, 7 uur reizen.

Last minutes zn over het algemeen sws al vaker duurder. dus als ik Cariben pak wil ik der wel ff voor zitten. Voor dat je 1000 moet dokken.
Geniet van Dubai, misschien vind je het wel leuk daar.
Zou de Cariben wel aanbevelen voor een volgende keer
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168211701
Zat ook te kijken na Kaapverdie. Super mooi strand en alles. Maar verder veel lege vlaktes. enz. Vandaar die ook af viel.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2017 @ 01:13:57 #11
88815 The_Emotion
98.3
pi_168211706
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:11 schreef Neverknown het volgende:
Mexico leek me ook erg vet. Dubai is wss wat nepper/gemaakter maar ja.

Alsnog. Zal het daar ook wel prima zijn voor 9 dagen, bedoel er schijnt de hele dag de zon... wat wil je nog meer op dit moment hier in NL.
Het ergste is terug komen, koud guur en donker
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2017 @ 01:16:13 #12
88815 The_Emotion
98.3
pi_168211732
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:11 schreef Neverknown het volgende:
Mexico leek me ook erg vet. Dubai is wss wat nepper/gemaakter maar ja.

Alsnog. Zal het daar ook wel prima zijn voor 9 dagen, bedoel er schijnt de hele dag de zon... wat wil je nog meer op dit moment hier in NL.
Het leuke aan Yucatan, Mexico is dat je Maya-ruïnes als Tumul en Chitzen Itza kan bezoeken, mocht je het leuk vinden. En je kan in een cenote duiken
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168211735
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:13 schreef Remqo het volgende:

[..]

Geniet van Dubai, misschien vind je het wel leuk daar.
Zou de Cariben wel aanbevelen voor een volgende keer
Ja Cariben wil ik sws nog een keer. Dubai vinden sommige niet zo ja. maar ja is voor mannen denk ik sws wat minder met die shoppingsmal enz.

Hou eigenlijk ook wel van mooie uitzichten enz. qua natuur.

Maar ja je kan niet al je wensen in 1 vakantie proppen zeker bij lastminute.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_168211739
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:16 schreef Remqo het volgende:

[..]

Het leuke aan Yucatan, Mexico is dat je Maya-ruïnes als Tumul en Chitzen Itza kan bezoeken, mocht je het leuk vinden. En je kan in een cenote duiken
Ja dat zou me wel trekker.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_168211743
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:11 schreef Neverknown het volgende:
Mexico leek me ook erg vet. Dubai is wss wat nepper/gemaakter maar ja.

Alsnog. Zal het daar ook wel prima zijn voor 9 dagen, bedoel er schijnt de hele dag de zon... wat wil je nog meer op dit moment hier in NL.
Bepaald gedrag kan zelfs verboden zijn, zoals:
Lichamelijk contact in het openbaar;
Openbare dronkenschap;
Topless zonnen en nudisme;
Seks buiten het huwelijk;

Homoseksualiteit is strafbaar
Homoseksualiteit is strafbaar in de VAE. Dit geldt ook voor buitenlanders. Houd daar rekening mee in de manier waarop u zich opstelt en uit.

Terrorisme
De Verenigde Arabische Emiraten ligt in een onrustige regio met een verhoogde terrorismedreiging. Wees extra voorzichtig op plaatsen waar veel mensen komen en bij grote publieke evenementen.

Eilanden Abu Musa en Tunb bezet door Iran
Zorg dat u de eilanden Abu Musa en Tunb vermijdt als u een boottocht maakt in de Golf. Zowel Iran als de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) eisen de eilanden op. Komt u in de kustwateren rond de eilanden? Dan kan Iran u beschuldigen van spionage.

Geen foto’s van mensen over overheidsgebouwen
Maak geen foto’s van mensen in de VAE. Als u zonder toestemming lokale mensen fotografeert, wordt dit meestal niet gewaardeerd. Ook het fotograferen van ministeries, ambassades, officiële gebouwen, vliegvelden en vliegtuigen en sommige gebieden leiden soms tot een ondervraging of zelfs een veroordeling.

https://www.rijksoverheid(...)e-arabische-emiraten
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2017 @ 01:18:52 #16
88815 The_Emotion
98.3
pi_168211752
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:17 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Ja dat zou me wel trekker.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168211760
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:17 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

Bepaald gedrag kan zelfs verboden zijn, zoals:
Lichamelijk contact in het openbaar;
Openbare dronkenschap;
Topless zonnen en nudisme;
Seks buiten het huwelijk;

Homoseksualiteit is strafbaar
Homoseksualiteit is strafbaar in de VAE. Dit geldt ook voor buitenlanders. Houd daar rekening mee in de manier waarop u zich opstelt en uit.

Terrorisme
De Verenigde Arabische Emiraten ligt in een onrustige regio met een verhoogde terrorismedreiging. Wees extra voorzichtig op plaatsen waar veel mensen komen en bij grote publieke evenementen.

Eilanden Abu Musa en Tunb bezet door Iran
Zorg dat u de eilanden Abu Musa en Tunb vermijdt als u een boottocht maakt in de Golf. Zowel Iran als de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) eisen de eilanden op. Komt u in de kustwateren rond de eilanden? Dan kan Iran u beschuldigen van spionage.

Geen foto’s van mensen over overheidsgebouwen
Maak geen foto’s van mensen in de VAE. Als u zonder toestemming lokale mensen fotografeert, wordt dit meestal niet gewaardeerd. Ook het fotograferen van ministeries, ambassades, officiële gebouwen, vliegvelden en vliegtuigen en sommige gebieden leiden soms tot een ondervraging of zelfs een veroordeling.

https://www.rijksoverheid(...)e-arabische-emiraten
Ja Ik ga me niet aan al die kledingvoorschriften houden hoor ze zijn best streng.

-geen blote schouders
-iets wat over je knieen valt
-geen open schoenen
- geen decollete

Bedoel in de winter geen probleem maar met 26 graden...
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_168211765
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:18 schreef Remqo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nice ja. Daar zou je hoofd maar inliggen. :$
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2017 @ 01:21:28 #19
88815 The_Emotion
98.3
pi_168211774
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:20 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Nice ja. Daar zou je hoofd maar inliggen. :$
Was vroeger een Maya-offerput.
Maar ik heb er ook een duik in genomen, leuke evaring
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2017 @ 01:31:02 #20
88815 The_Emotion
98.3
pi_168211814
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:19 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Ja Ik ga me niet aan al die kledingvoorschriften houden hoor ze zijn best streng.

-geen blote schouders
-iets wat over je knieen valt
-geen open schoenen
- geen decollete

Bedoel in de winter geen probleem maar met 26 graden...
Je hebt echt rape-issues he?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168211820
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:31 schreef Remqo het volgende:

[..]

Hmm ja, jij wil toch naar dat land gaan?
Of wil je gewoon door een paar vieze baarden gepakt worden, daar lopen ze gewoon mee weg hoor
Dubai is toeristisch toch. Ik ga er niet vanuit dat ik alleen tussen allemaal zandapen loop.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2017 @ 01:35:25 #22
88815 The_Emotion
98.3
pi_168211835
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:32 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Dubai is toeristisch toch. Ik ga er niet vanuit dat ik alleen tussen allemaal zandapen loop.
Zolang de olie vloeit wel ja, doe toch maar voorzichtig
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168211840
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:35 schreef Remqo het volgende:

[..]

Zolang de olie vloeit wel ja, doe toch maar voorzichtig
Ja ben je er geweest? veel tuig?

Oh. Weet nu al waarom mexico ook afviel. 12 uur reistijd plus je moet ook inentingen zie ik.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2017 @ 01:38:56 #24
88815 The_Emotion
98.3
pi_168211851
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:36 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Ja ben je er geweest? veel tuig?

Oh. Weet nu al waarom mexico ook afviel. 12 uur reistijd plus je moet ook inentingen zie ik.
Nooit geweest en het staat ook niet in m'n planning.
Inentingen voor Mexico is ook welk deel je bezoekt, gele koorts prik had ik al een poos voor Mexico
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168211861
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:38 schreef Remqo het volgende:

[..]

Nooit geweest en het staat ook niet in m'n planning.
Inentingen voor Mexico is ook welk deel je bezoekt, gele koorts prik had ik al een poos voor Mexico
Wat trekt jou niet aan Dubai?
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')