TS spoort niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 00:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
Fok is social media en jij plaatst er een klacht
Ja of zo'n semi grappige medewerker met kansloze humor zoals bij NSquote:Op dinsdag 17 januari 2017 06:56 schreef Pharkus het volgende:
Nog erger is dat bedrijven social media bij voorkeur gebruiken voor hun klantcontacten. Dat zo'n huppelkutje (m/v) wel 100x vertelt hoe vervelend je probleem is. Maar helpen ho maar.
Dit.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 06:58 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ja of zo'n semi grappige medewerker met kansloze humor zoals bij NS
een fout maken is menselijk. als je het bedrijf direct aan de schandpaal nagelt en imagoschade veroorzaakt, zonder dat je hen de kans tot herstel geboden hebt, ben je gewoon een zielige flikker.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:57 schreef naoomx het volgende:
Ik vind het juist wel goed. Als een bedrijf of dienst niet levert, is het terecht dat mensen dit weten & dat het imagoschade oplevert
Niet als het Starbucks, McDonalds of Nestle is toch? Die mogen van mij echt helemaal kapot gaan..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:54 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
een fout maken is menselijk. als je het bedrijf direct aan de schandpaal nagelt en imagoschade veroorzaakt, zonder dat je hen de kans tot herstel geboden hebt, ben je gewoon een zielige flikker.
jawel, dan ook. ongeacht wie. verman jezelf en ga erheen om verhaal te halen. lukt het je dan niet om je gram te halen kan je je altijd nog als een miet gedragen op internet.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 15:20 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Niet als het Starbucks, McDonalds of Nestle is toch? Die mogen van mij echt helemaal kapot gaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |