abonnement Unibet Coolblue
pi_168211504
Jaja, ironisch, klagen over klagers.

Het valt mij op dat wanneer men tegenwoordig een klacht heeft over een product of dienst dit op social media moet gebeuren om het bedrijf publiekelijk te schande te maken.

Van die bijdehante Annefleurs of Ronalds die dan een appel kopen bij de Albert Heijn en er thuis achter komen dat er een mot in zit en dit vervolgens met een hilarisch verhaal op Facebook zetten waar Albert Heijn dan nog verplicht is om fatsoenlijk op te antwoorden.

Joh, flikker een eind op met je appel. In groente en fruit zit wel eens een beestje naïeve stedeling. Als je zo nodig wil klagen of je geld terug wil ga dan lekker terug naar de winkel en doe daar je ding.
pi_168211511
Fok is social media en jij plaatst er een klacht
<hr>
pi_168211592
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 00:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
Fok is social media en jij plaatst er een klacht
TS spoort niet.
  Forum Admin dinsdag 17 januari 2017 @ 06:56:08 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_168212483
Nog erger is dat bedrijven social media bij voorkeur gebruiken voor hun klantcontacten. Dat zo'n huppelkutje (m/v) wel 100x vertelt hoe vervelend je probleem is. Maar helpen ho maar.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_168212488
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 06:56 schreef Pharkus het volgende:
Nog erger is dat bedrijven social media bij voorkeur gebruiken voor hun klantcontacten. Dat zo'n huppelkutje (m/v) wel 100x vertelt hoe vervelend je probleem is. Maar helpen ho maar.
Ja of zo'n semi grappige medewerker met kansloze humor zoals bij NS
pi_168212536
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 06:58 schreef HRC2020 het volgende:

[..]

Ja of zo'n semi grappige medewerker met kansloze humor zoals bij NS
Dit. :r
pi_168213061
Ja, plaats het dan in KLB.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 08:53:39 #8
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168213166
Bonus als er veel spelfouten in de klacht zitten.
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2017 @ 08:57:16 #9
460494 naoomx
pi_168213211
Ik vind het juist wel goed. Als een bedrijf of dienst niet levert, is het terecht dat mensen dit weten & dat het imagoschade oplevert
pi_168213249
Maar meestal werkt het wel, heb ik de indruk. En dan blijven mensen het doen.
pi_168213303
Tregde klags
pi_168213631
Dat zijn mensen die geen leven hebben.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 14:54:01 #13
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_168220233
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 08:57 schreef naoomx het volgende:
Ik vind het juist wel goed. Als een bedrijf of dienst niet levert, is het terecht dat mensen dit weten & dat het imagoschade oplevert
een fout maken is menselijk. als je het bedrijf direct aan de schandpaal nagelt en imagoschade veroorzaakt, zonder dat je hen de kans tot herstel geboden hebt, ben je gewoon een zielige flikker.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:20:59 #14
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_168220719
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:54 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

een fout maken is menselijk. als je het bedrijf direct aan de schandpaal nagelt en imagoschade veroorzaakt, zonder dat je hen de kans tot herstel geboden hebt, ben je gewoon een zielige flikker.
Niet als het Starbucks, McDonalds of Nestle is toch? Die mogen van mij echt helemaal kapot gaan..
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:24:28 #15
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_168220818
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:20 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Niet als het Starbucks, McDonalds of Nestle is toch? Die mogen van mij echt helemaal kapot gaan..
jawel, dan ook. ongeacht wie. verman jezelf en ga erheen om verhaal te halen. lukt het je dan niet om je gram te halen kan je je altijd nog als een miet gedragen op internet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')