abonnement Unibet Coolblue
pi_168209391
Van die burgerlijke types die pas op hun 13e met hun eerste vriendinnetje de lakens delen.



Niet door meneer Pastoor over het altaar gelegd zijn :')

Klacht: burgerlijke types
U MAD?
  Moderator maandag 16 januari 2017 @ 23:10:57 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_168209466
Wat goed dat je er eindelijk over durft te praten.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_168209484
Waarom denk je dat ik misdienaar geworden was? Ik kon Jezus wel van het kruis pijpen zo geil was ik.
pi_168209527
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:11 schreef GhpH het volgende:
Waarom denk je dat ik misdienaar geworden was? Ik kon Jezus wel van het kruis pijpen zo geil was ik.
:').!!
U MAD?
pi_168209589
ohh het zoete genot van heilige worst tegen je melktandjes
<hr>
pi_168209711
is ook een coping mechanisme dit ts. sterkte
pi_168209815
Ontmaagd worden door een pastoor is zooo 2010, ontmaagd worden door een vluchteling gaat het helemaal zijn in 2017.
pi_168209833
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:').!!
Meneer pastoor... wat doet u in de kleedkamer *hihi*

Ooh waarom doet u uw gewaad uit?

"En Jezus sprak, laat de kinderen tot mij komen". Met mijn handen in bidhouding ga ik op de knietjes voor meneer pastoor.

Nadat ik hem de kus op zijn kruisridderswapen gegeven heb draai ik mij om voor meneer pastoor om het lichaam van christus te ontvangen.

"Neemt en eet hiervan, gij allen, want dit is mijn Lichaam, dat voor u gegeven wordt"

Meneer pastoor is bijna klaar, ik heb pijn vanonder, maar Jezus heeft ook voor ons geleden. Jezus weet hoe dat voelt.

Ik draai mij een laatste keer om voor meneer pastoor en neem de vloeistof tot mijn lippen.

"Neemt deze beker en drinkt hier allen uit, want dit is de beker van het nieuwe altijddurende verbond, dit is mijn Bloed dat voor u en alle mensen wordt vergoten tot vergeving van de zonden. Blijft dit doen om Mij te gedenken."
pi_168210245
Ontmaagd worden :r

Gadverdamme
pi_168214712
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:20 schreef GhpH het volgende:

[..]

Meneer pastoor... wat doet u in de kleedkamer *hihi*

Ooh waarom doet u uw gewaad uit?

"En Jezus sprak, laat de kinderen tot mij komen". Met mijn handen in bidhouding ga ik op de knietjes voor meneer pastoor.

Nadat ik hem de kus op zijn kruisridderswapen gegeven heb draai ik mij om voor meneer pastoor om het lichaam van christus te ontvangen.

"Neemt en eet hiervan, gij allen, want dit is mijn Lichaam, dat voor u gegeven wordt"

Meneer pastoor is bijna klaar, ik heb pijn vanonder, maar Jezus heeft ook voor ons geleden. Jezus weet hoe dat voelt.

Ik draai mij een laatste keer om voor meneer pastoor en neem de vloeistof tot mijn lippen.

"Neemt deze beker en drinkt hier allen uit, want dit is de beker van het nieuwe altijddurende verbond, dit is mijn Bloed dat voor u en alle mensen wordt vergoten tot vergeving van de zonden. Blijft dit doen om Mij te gedenken."
OK
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')