abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 januari 2017 @ 22:13:23 #1
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_168207625


quote:
'Meer jongerenvakanties over de grens om alcohol'

Minderjarigen gaan deze zomer vaker in het buitenland op vakantie vanwege het nieuwe alcoholbeleid.
Nu 16- en 17-jarigen hier niet meer mogen drinken gaan ze liever naar Spanje, Italië of Frankrijk in plaats van naar Renesse of Terschelling. Dat schrijft Spits dinsdag.

Organisatoren van jongerenreizen krijgen veel meer boekingen dan in andere jaren. Bij GoFun is zelfs een stijging te zien van bijna dertig procent, zegt directeur Roy van Delft in de krant. De jongeren gaan vooral per bus naar Blanes of Rimini, wat maar een paar tientjes duurder is dan een vakantie in eigen land.
Bovenstaande spreekt boekdelen: jongerenvakanties zijn de shit. Van Gogo tot Beachmasters, ze bieden allemaal vakanties met als bestemming feest. Wat doen jullie met je vrienden? Heb je wel eens een dergelijke jongerenvakantie geboekt, of houden jij en je vrienden het bij een camping op Vlieland? Misschien een meerdaags festival?

Handig
#komopmetdielinks

Dus als je het leuk vindt mensen aan een vakantie te helpen, of je ervaringen te delen; volg dit topic zou ik zeggen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 16 januari 2017 @ 22:14:42 #2
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_168207669
TS begint, dus hiero: Lowlands staat sowieso vast, dat is onze vaste prik elk jaar en ook dit jaar kopen we de tickets. Daarbuiten zijn we nu op zoek naar een toffe vakantie. We zaten te denken aan Zakynthos, maar het maakt ons eigenlijk niet zo uit. Het hoeft niet per se een feestvakantie te zijn, maar we willen wel dichtbij het centrum zitten en het liefst meteen aan het strand. Oh, en geen kinderen. We willen natuurlijk wel uitgaan! Als iemand hier iets weet, laat het me weten pls :+
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_168216400
Ik ga sowieso niet op vakantie met vrienden ofzo, ik heb er maar twee en die hebben een heel eigen vriendengroep waar ik mezelf niet mee op vakantie zie gaan.

Mijn ouders vroegen of ik dit jaar meeging met hen op vakantie, daar twijfel ik nog over. Weet niet of ik wel zo'n zin heb. -O-
(she/her)
pi_168216638
Ik ga overigens wel in de vakantie naar een festival, wel 1 dag tho: Intents Festival _O_
(she/her)
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 januari 2017 @ 13:20:11 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_168218050
Ik ga in de zomer eigenlijk nooit op vakantie, zodat ik in de winter ergens een reisje naar wintersportwedstrijden kan maken, biatlon en schansspringen enzo :@

De laatste keer dat ik in de zomer echt 'op vakantie' ben geweest was naar Barcelona in 2013, maar alleen omdat het WK zwemmen daar was en ik daar naartoe ging :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_168266761
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga in de zomer eigenlijk nooit op vakantie, zodat ik in de winter ergens een reisje naar wintersportwedstrijden kan maken, biatlon en schansspringen enzo :@

De laatste keer dat ik in de zomer echt 'op vakantie' ben geweest was naar Barcelona in 2013, maar alleen omdat het WK zwemmen daar was en ik daar naartoe ging :+
Nice. Wat ga je deze zomer dan doen?
(she/her)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 januari 2017 @ 13:29:21 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_168266783
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:28 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nice. Wat ga je deze zomer dan doen?
Tour de France kijken en vooral de World Games kijken :9~ (Olympische Spelen voor niet-olympische sporten, zoals korfbal en touwtrekken enzo :9~ )
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_168266994
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Tour de France kijken en vooral de World Games kijken :9~ (Olympische Spelen voor niet-olympische sporten, zoals korfbal en touwtrekken enzo :9~ )
Klinkt interessant, dat laatste :P
(she/her)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 januari 2017 @ 13:41:20 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_168267018
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:40 schreef Fylax het volgende:

[..]

Klinkt interessant, dat laatste :P
Ik ga er tegen die tijd dan ook gewoon een topic over maken, dan gaan we hopen dat er live streams zijn en dan ga je gewoon meekijken en Nederland naar goud supporteren :7 Want korfballen kunnen we beter dan wie dan ook en in touwtrekken kunnen we ook wel wat medailles pakken :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_168271235
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:59 schreef Fylax het volgende:
Ik ga sowieso niet op vakantie met vrienden ofzo, ik heb er maar twee en die hebben een heel eigen vriendengroep waar ik mezelf niet mee op vakantie zie gaan.

Mijn ouders vroegen of ik dit jaar meeging met hen op vakantie, daar twijfel ik nog over. Weet niet of ik wel zo'n zin heb. -O-
Gewoon alleen op vakantie gaan ^O^
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_168271467
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:10 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Gewoon alleen op vakantie gaan ^O^
meh, durf ik niet
(she/her)
pi_168306596
Waarschijnlijk ga ik niet, want tegen die tijd ben ik druk met mijn scriptie en werk. Laatste keer is ook al weer even geleden, naar de Belgische Ardennen met mijn dispuut. Als ik op vakantie ga dan ga ik het met hen. Maar heb wel met een vriendin afgesproken dat we er met zijn tweetjes even tussenuit gaan ergens in Europa. We dachten Berlijn, maar na de aanslagen gaat dat idee denk ik van tafel. Hopelijk kunnen we nog ergens tussen het scriptieschrijven en afstuderen door even weg.
pi_168307235
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:13 schreef Fylax het volgende:
Ik ga overigens wel in de vakantie naar een festival, wel 1 dag tho: Intents Festival _O_
ni naar tomorrowland? :S
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 januari 2017 @ 22:12:26 #14
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_168307621
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef DoubleDip het volgende:
Waarschijnlijk ga ik niet, want tegen die tijd ben ik druk met mijn scriptie en werk. Laatste keer is ook al weer even geleden, naar de Belgische Ardennen met mijn dispuut. Als ik op vakantie ga dan ga ik het met hen. Maar heb wel met een vriendin afgesproken dat we er met zijn tweetjes even tussenuit gaan ergens in Europa. We dachten Berlijn, maar na de aanslagen gaat dat idee denk ik van tafel. Hopelijk kunnen we nog ergens tussen het scriptieschrijven en afstuderen door even weg.
Aan de andere kant: Berlijn hebben ze gehad, daar kun je nu prima naartoe :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_168308599
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 22:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Aan de andere kant: Berlijn hebben ze gehad, daar kun je nu prima naartoe :P
Ja klopt, misschien moet ik dan maar niet naar Amsterdam gaan.
pi_168340219
Ik heb nog geen idee, joh. Eerst maar eens alle andere zaken weer op de dit krijgen alvorens weer eens aan reizen te denken. Maar in de zomer wil ik als het even kan het oostblok/de balkan etc. gaan doen. O.a. Slovenië, Kroatië, Servië, Montenegro, Albanië, Macedonië, etc.

Maar dat kan ook zomaar veranderen in iets heel anders en dat ik die landen via stedentrips het gehele jaar door doe
pi_168359909
Jeugdvakanties :') x 20
pi_168360013
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 23:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jeugdvakanties :') x 20
Why
(she/her)
pi_168360059
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 23:52 schreef Fylax het volgende:

[..]

Why
Al je geld verneuken aan drank
En je gaat alleen maar op vakantie om te neuken (nouja de meesten :') )

Je kan thuis ook je te pletter zuipen
pi_168360153
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 23:53 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Al je geld verneuken aan drank
En je gaat alleen maar op vakantie om te neuken (nouja de meesten :') )

Je kan thuis ook je te pletter zuipen
True. Maar in t zonnetje te pletter zuipen lijkt me beter
(she/her)
pi_168360193
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 23:57 schreef Fylax het volgende:

[..]

True. Maar in t zonnetje te pletter zuipen lijkt me beter
Nah gebruik liever drugs :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')