abonnement Unibet Coolblue
pi_168192343
Hoi wie heeft er wel eens geprobeerd een date te krijgen met een moslima?

Ha, ik een keertje 5 jaar geleden , nou ze was niet Doutze Kroese haar zelf, maar we waren een paar keer aan de praat geraakt en ik vond haar wel aardig , ze werkte bij de kassa, en duidelijk moslima omdat ze een hoofddoekje droeg,

Ze vond me blijkbaar heel leuk, dus na 10 keer daar gewinkeld te hebben zei ik opeens : Hoi hier heb je mijn kaartje ( visite kaartje ) en dan kan je me een keer bereiken als je wilt!

Ze keek opeens helemaal vanuit het niets ( eerst was ze nog supervrolijk ) opeens superangstig en ongemakkelijk, alsof ik haar een crimineel voorstel had gedaan en zij medeplichtig was geworden,

Haar nogal angstige reactie kwam voor mij ook totaaaal onverwacht, dus ik wist ook niet meer hoe te reageren, en liep dus maar vriendelijk groetend weg en daarna nooit meer haar aangesproken kwam ook nooit meer in die winkel!

Nu kan het wel zijn dat dit in 2017 ( 5 jaar later ) weer iets anders is omdat de tijden natuurlijk wel veranderen,

Afgelopen maand zag ik nog een ( heel erg ) knappe moslima, ze keek me opeens vanuit het niets heel aardig aan, met geintresserde ogen, maar ik liep snel met mijn staart tussen mijn benen weg, met in de herinnering de laatste moslima die ook zo raar reageerde!

Al met al : Wie heeft er ook wel eens een moslima proberen te versieren?
pi_168192479
Een kassameisje dat vriendelijk naar je lacht is iets anders dan iemand die je wel ziet zitten voor een date. Ze doet gewoon haar werk. Daar is het waarschijnlijk fout gegaan.
pi_168192496
Als ze je al na een visitekaartje niet meer wilt zien is het wel heel erg. :')
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168192505
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Een kassameisje dat vriendelijk naar je lacht is iets anders dan iemand die je wel ziet zitten voor een date. Ze doet gewoon haar werk. Daar is het waarschijnlijk fout gegaan.
krijgen we dat weer,
pi_168192558
:').!!!!
U MAD?
pi_168192565
waarom vroeg je niet naar haar nummer?

ben je zo knap dat ze jou zou bellen?

sowieso lijkt het me irritant om tijdens werk op deze manier benaderd te worden :')
pi_168192664
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Een kassameisje dat vriendelijk naar je lacht is iets anders dan iemand die je wel ziet zitten voor een date. Ze doet gewoon haar werk. Daar is het waarschijnlijk fout gegaan.
ja die typjes heb je ook wel eens bij blanke meisjes, die lachen naar de wereld maar weten niet het effect dat ze daarmee op mannen hebben, als je dan zo een blank meisje dan om een date vraagt, dan beseffen ze zich opeens "ow dat wilde ik toch eigenlijk ook niet" , maar niet dat ze me dan aankijken zo van "help een pyromaan!"

Maar meeste blanke miesjes anno 2017 zijn wel erg zelfbewust hoor, als ze iemand niet leuk vinden dan lachen ze och ietsje minder vriendelijk naar je
  Forum Admin maandag 16 januari 2017 @ 15:39:07 #8
58651 crew  murp
murp
pi_168192707
Heel goed dat in hokjes denken, deden we jaren geleden ook al
pi_168192710
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:32 schreef kmkmmr het volgende:
waarom vroeg je niet naar haar nummer?

ben je zo knap dat ze jou zou bellen?

sowieso lijkt het me irritant om tijdens werk op deze manier benaderd te worden :')
Daar komt ie hoor.

TS is de gene op de UI. :)
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168192728
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:37 schreef possetje het volgende:

[..]

ja die typjes heb je ook wel eens bij blanke meisjes, die lachen naar de wereld maar weten niet het effect dat ze daarmee op mannen hebben, als je dan zo een blank meisje dan om een date vraagt, dan beseffen ze zich opeens "ow dat wilde ik toch eigenlijk ook niet" , maar niet dat ze me dan aankijken zo van "help een pyromaan!"

Maar meeste blanke miesjes anno 2017 zijn wel erg zelfbewust hoor, als ze iemand niet leuk vinden dan lachen ze och ietsje minder vriendelijk naar je
Je kan die meisjes de schuld geven, maar je kan ook eens naar jezelf kijken.
pi_168192738
Laat die meiden gewoon met rust als ze aan het werk zijn.
pi_168192760
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:40 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kan die meisjes de schuld geven, maar je kan ook eens naar jezelf kijken.
jij gaat van het meest slechte scenario uit,,,,

tsja
pi_168192771
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:40 schreef LurkJeRot het volgende:
Laat die meiden gewoon met rust als ze aan het werk zijn.
laat jij jongemannen met rust als ze gewoon om een date vragen aan een persoon die naar hun glimlacht
pi_168192798
Moslima's hebben van die uitpuilende kikkerogen en willen geen seks voor het huwelijk en verjaardagen zijn samen met haar broers ook niet gezellig.

Geen ervaring mee.
pi_168193003
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:41 schreef possetje het volgende:

[..]

laat jij jongemannen met rust als ze gewoon om een date vragen aan een persoon die naar hun glimlacht
niet als ze er een topic over openen op een openbaar forum nee.
pi_168193014
Beter ga je posten bij de lokale moskee en probeer je daar een moslima te hosselen.
pi_168193037
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:51 schreef LurkJeRot het volgende:
niet als ze er een topic over openen op een openbaar forum nee.
hoi ik type zonder de identiteit van het meisje, dus ze is voledig anoniem, en er wonen 10 000 moslimas in mijn wijk dus kan nooit iemand erachter komen wie ze is

ps : ga je altijd zeiken als iemand een topic opent over het versieren van een meisje?
pi_168193064
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:52 schreef possetje het volgende:

[..]

ps : ga je altijd zeiken als iemand een topic opent over het versieren van een meisje?
nee.
pi_168193266
Mag niet van Allah jwz
pi_168193394
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:59 schreef JimmyDean het volgende:
Mag niet van Allah jwz
ja kijk je loopt dan door rotterdam heen, en het lijkt dan net op een dag alsof de moslimas gewoon 100% westers zijn maar dan loop je opeens tegen een muur aan haha,,,,, echt suf
pi_168193692
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:04 schreef possetje het volgende:

[..]

ja kijk je loopt dan door rotterdam heen, en het lijkt dan net op een dag alsof de moslimas gewoon 100% westers zijn maar dan loop je opeens tegen een muur aan haha,,,,, echt suf
Er zijn wel stiekeme sloeries bij hoor.
pi_168193946
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:52 schreef possetje het volgende:

[..]

hoi ik type zonder de identiteit van het meisje, dus ze is voledig anoniem, en er wonen 10 000 moslimas in mijn wijk dus kan nooit iemand erachter komen wie ze is

ps : ga je altijd zeiken als iemand een topic opent over het versieren van een meisje?
Ooh jij woont in mosul?
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168194434
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:41 schreef possetje het volgende:

[..]

jij gaat van het meest slechte scenario uit,,,,

tsja
In dit geval gewoon het realistische scenario.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')