abonnement Unibet Coolblue
pi_168191308
Hallo mensen van Banggood. Ik heb een fiets met een transportrekje voorop. Daaronder zit mijn koplamp gemonteerd. Echter kwam van het origineel niet veel licht, dus heb ik ergens in 2015 via Ebay dit lampje besteld.

Maar nu vind ik het toch wel vervelend worden dat ik iedere keer de accu moet losmaken en moet opladen. Ik ben dus op zoek naar zo'n soort lampje, met veel licht en ook dit formaat (groter past niet) maar dan op batterijen.
Ik weet niet of zoiets bestaat en of jullie dat hebben. Ik hoor het graag.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_168280286
Niks? Ook niemand van Fok een goeie tip dan?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  CHI shopkeeper vrijdag 20 januari 2017 @ 03:47:58 #3
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168285165
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 14:52 schreef Albert86 het volgende:
Hallo mensen van Banggood. Ik heb een fiets met een transportrekje voorop. Daaronder zit mijn koplamp gemonteerd. Echter kwam van het origineel niet veel licht, dus heb ik ergens in 2015 via Ebay dit lampje besteld.

Maar nu vind ik het toch wel vervelend worden dat ik iedere keer de accu moet losmaken en moet opladen. Ik ben dus op zoek naar zo'n soort lampje, met veel licht en ook dit formaat (groter past niet) maar dan op batterijen.
Ik weet niet of zoiets bestaat en of jullie dat hebben. Ik hoor het graag.
Sorry voor de late reactie, ik heb je eerste berichtje helemaal gemist. Ik heb even gekeken; is gezien het feit dat je niet zoveel ruimte hebt deze lamp iets voor je? Werkt op batterijen, geeft genoeg licht en is niet al te groot. ;)
pi_168285182
Zal eens kijken hoe dat gaat met de bevestiging op mijn fiets. Het is allenaal erg krap op die plek namelijk...
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_168285683
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 03:47 schreef Banggood het volgende:

[..]

Sorry voor de late reactie, ik heb je eerste berichtje helemaal gemist. Ik heb even gekeken; is gezien het feit dat je niet zoveel ruimte hebt deze lamp iets voor je? Werkt op batterijen, geeft genoeg licht en is niet al te groot. ;)
nvm. Even verder gekeken op de pagina en gevonden wat ik wou weten.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_168449662
Heb het lampje trouwens deze week besteld. Ik laat het hier nog wel weten of het voldoet aan mijn wensen :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  CHI shopkeeper dinsdag 31 januari 2017 @ 02:53:43 #7
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168559541
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:56 schreef Albert86 het volgende:
Heb het lampje trouwens deze week besteld. Ik laat het hier nog wel weten of het voldoet aan mijn wensen :)
Top! *O*
pi_168634729
Lampje ontvangen. Ziet er keurig uit en hij moet ook op mijn fiets passen waar ik hem wil hebben. Moet alleen nog ff uitzoeken hoe ik hem kan bevestigen aan mijn fiets. En dat wil niet met de bijgeleverde mount voor de plek waar ik hem wil hebben.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')