abonnement Unibet Coolblue
pi_168191201






• Has Doner Kebab
• New Fork
• Satebar
• Sohmi Asian Street Food
• Starbucks
• Tosti World

Klacht

Ja, geloof het of niet maar vandaag dus de EUR bezocht en gelijk doorgegaan naar hun welbekende "Food Plaza" waar je volgens hun marketingverhaal " een ruime keuze aan internationale smaken e.d. kunt proeven en tegenkomen." :') Juist ja.

Nou zullen we het rijtje afgaan?

Has Doner Kebab : Toen ik er was, 11:30 uur waren ze nog niet open en bezig met de schoonmaak. :W

New Fork: Flinke rij scholieren en assortiment die een ieder kent en verder weinig smaakvol is. Broodjes, broodjes en broodjes. Goh...origineel.

Satebar : Was nog gewoon dicht. :')

Sohmi Asian Street Food: Was ook dicht en lag helemaal niks in de schappen.
Is ook meer zo een moderne toko waar je roerbak voer in een kartonnen bakje krijgt en het meer om de vorm gaat dat je eet, dan dat het echt smakelijk is.

• Starbucks: Tja...rijen en wat ik ervan vind kon je hierrr al lezen. Nu precies hetzelfde scenario.

Tosti World: Rijen voor de toonbank a ¤ 2,75 per tosti???? :')

Conclusie?

Niks genomen en linea recta richting het centrum gegaan van Rotterdam voor wat smakelijks. Als ik hier zat nam ik elke dag een grote thermoskan met thee mee,eigen vers gesmeerde boterhammen en blikje fris. Zo spaar je geld uit en...je eet wat lekker is i.p.v. deze oplichterij aan 'gerechten' die ook nog overpriced zijn en duidelijk deel uitmaken van een "Goh laten we zoveel mogelijke een Amerikaanse top Campus nadoen met hun kantines en eet mogelijkheden" imago waarmee de EUR denkt het evenbeeld te zijn van hun Amerikaanse tegenhanger.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2017 14:53:04 ]
pi_168191502
Boterhammen :r
Nieuw is niet altijd beter.
pi_168191757
Ik ben die overpriced Amerikaanse zooi ook beu. Geef mij maar gewoon een lekker broodje van de Subway of af en toe een vette Wopper.
  maandag 16 januari 2017 @ 17:05:20 #4
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_168195497
Hallon TS, CUL is elders!
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_168196231
quote:
15s.gif Op maandag 16 januari 2017 14:49 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

• Has Doner Kebab
• New Fork
• Satebar
• Sohmi Asian Street Food
• Starbucks
• Tosti World

Klacht

Ja, geloof het of niet maar vandaag dus de EUR bezocht en gelijk doorgegaan naar hun welbekende "Food Plaza" waar je volgens hun marketingverhaal " een ruime keuze aan internationale smaken e.d. kunt proeven en tegenkomen." :') Juist ja.

Nou zullen we het rijtje afgaan?

Has Doner Kebab : Toen ik er was, 11:30 uur waren ze nog niet open en bezig met de schoonmaak. :W

New Fork: Flinke rij scholieren en assortiment die een ieder kent en verder weinig smaakvol is. Broodjes, broodjes en broodjes. Goh...origineel.

Satebar : Was nog gewoon dicht. :')

Sohmi Asian Street Food: Was ook dicht en lag helemaal niks in de schappen.
Is ook meer zo een moderne toko waar je roerbak voer in een kartonnen bakje krijgt en het meer om de vorm gaat dat je eet, dan dat het echt smakelijk is.

• Starbucks: Tja...rijen en wat ik ervan vind kon je hierrr al lezen. Nu precies hetzelfde scenario.

Tosti World: Rijen voor de toonbank a ¤ 2,75 per tosti???? :')

Conclusie?

Niks genomen en linea recta richting het centrum gegaan van Rotterdam voor wat smakelijks. Als ik hier zat nam ik elke dag een grote thermoskan met thee mee,eigen vers gesmeerde boterhammen en blikje fris. Zo spaar je geld uit en...je eet wat lekker is i.p.v. deze oplichterij aan 'gerechten' die ook nog overpriced zijn en duidelijk deel uitmaken van een "Goh laten we zoveel mogelijke een Amerikaanse top Campus nadoen met hun kantines en eet mogelijkheden" imago waarmee de EUR denkt het evenbeeld te zijn van hun Amerikaanse tegenhanger.
Terechte klacht, je slaagt als student eerder bij de SPAR dan.
  maandag 16 januari 2017 @ 17:37:41 #6
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168196548
Hier is het voedsel op de universiteit ook te duur. Terechte klacht.
pi_168197643
Gewoon bij Vapiano eten. _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')