abonnement Unibet Coolblue
pi_168385043
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:38 schreef Nikonnijntje het volgende:
tja een bak geld, maar goed als je eens in de 10 jaar gaat en het best bijzonder zal zijn dan ben je de rekening snel vergeten.

Mooi kaartje kunnen krijgen voor vak 120 :-)
mooie plekken hoor, zat daar in 2005 en was prima keus om andere plek te verkopen voor deze.
pi_168409872
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:37 schreef SeaOfRegrets het volgende:

[..]

Zelfde gevoel hier. Om nu dubbele accounts te nemen bij U2 en 80 dollar per jaar te betalen voor kaartjes vind ik ook net te gortig.
Dat klopt niet helemaal. Een u2.com account kost je (als je hem verlengt) 40 dollar. Daarmee kun je vier kaartjes kopen. Dat lukt eigenlijk altijd dus het is een soort garantie. Dus 10 dollar = 9 euro per kaartje extra.

Ik heb meerdere accounts en doe eigenlijk daardoor al vele tours niet meer mee aan de general sales. Voor 9 euro extra per kaartje altijd een staanplaats kunnen bemachtigen voor de shows waar ik heen wil zonder stress is voor mij een no brainer.

En als je het te duur vindt koop je er 2 rxtra, verkoop je die met 20 euro winst en heb je de extra kosten er al uit. Helaas kiezen veel "fans" echter voor om hun membership er 10x uit te halen en van 20 euro winst 200 te willen maken. Dat is triest.

Maar: sites als interference, u2start, atu2 staan nog steeds 'vol' met kaartjes van echte fans voor andere echte fans voor face value. Geef hoop dus zeker niet op.

Ook komen er voor de Amsterdam shows nog zeker enkele ticket drops dus houd Mojo en de fansites in de gaten.
  woensdag 25 januari 2017 @ 06:34:25 #203
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_168411492
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:53 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal. Een u2.com account kost je (als je hem verlengt) 40 dollar. Daarmee kun je vier kaartjes kopen. Dat lukt eigenlijk altijd dus het is een soort garantie. Dus 10 dollar = 9 euro per kaartje extra.

Ik heb meerdere accounts en doe eigenlijk daardoor al vele tours niet meer mee aan de general sales. Voor 9 euro extra per kaartje altijd een staanplaats kunnen bemachtigen voor de shows waar ik heen wil zonder stress is voor mij een no brainer.

En als je het te duur vindt koop je er 2 rxtra, verkoop je die met 20 euro winst en heb je de extra kosten er al uit. Helaas kiezen veel "fans" echter voor om hun membership er 10x uit te halen en van 20 euro winst 200 te willen maken. Dat is triest.

Maar: sites als interference, u2start, atu2 staan nog steeds 'vol' met kaartjes van echte fans voor andere echte fans voor face value. Geef hoop dus zeker niet op.

Ook komen er voor de Amsterdam shows nog zeker enkele ticket drops dus houd Mojo en de fansites in de gaten.
Ja ik had het kunnen doen, maar ik hoef sowieso geen staanplaatsen meer bij de meeste shows, geen zin meer om een hele of halve dag in de rij te gaan staan. Die tijd heb ik wel gehad. Laat mij maar zitten, wat toch staan betekent op een mooie plek. Zeker in het buitenland maak ik er leuke langere stedentrips van en ik kom pas rond 1900 bij stadion aan, ik wil nog wel mijn dag daar hebben en van alles zien en uit eten gaan van te voren i.p.v. een smerige vet hap en hangen in een rij om fatsoenlijk zicht te hebben.

Ik had voor 50 dollar een nieuw account kunnen aanmaken en op de 2e dag meestromen voor 4 kaarten, maar die heb ik nu uiteindelijk ook met enige moeite :) ik had gewoon mijn originele account niet verlengd in dat geval. Dat long term membership stelt toch niets voor.

Voor meerprijs verkopen heb ik al aangegeven vind ik triest. Diep triest. Ik weiger 1 euro meer te betalen, dus zal ik dat zelf ook nooit naar een ander toe doen.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  woensdag 25 januari 2017 @ 06:37:30 #204
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_168411495
Adam over WTSHNN:
We haven't really sat down and worked out the dynamics of it yet, but I suspect it would sit as the crown in the show. I think we would definitely want to open with perhaps something that is not dissimilar to the Songs of Innocence run [where we did our early 1980s songs] and get people in the mood for this thing that's coming and you give some sense of history of where it came from. Then it'll be a scene change. … This is my guess. We won't know until we start playing it around quite a bit. We will either start with "Streets," or end with it, I might think, but there will be a scene change. Whether or not we go completely in sequence, we've yet to work out.

Ofwel. Integraal staat zeker niet vast. Wat dan misschien ook nog kan betekenen dat er toch een nummertje kan ontbreken.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_168413741
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:14 schreef Candaasje het volgende:
Vak 406..... is dat echt hoog en dus echt ver weg? (zitplaatsen, staanplaatsen zijn allang weg)
Podium zit volgens het kaartje wel aan de goede kant...
Op de site van de Arena zit een deel waar foto's met het zicht zijn gemaakt uit ieder vak!
Take on the situation, but not the torment ...
  woensdag 25 januari 2017 @ 12:08:14 #206
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_168415135
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 10:38 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Op de site van de Arena zit een deel waar foto's met het zicht zijn gemaakt uit ieder vak!
Valt reuze mee. Ja de bovenste rij zal best hoog zijn, maar je zit op de helft van het podium, dus best redelijk. Als je rij 1 t/m 5 hebt ofzo, zit je prima. Ik weet niet wat je ervoor betaald hebt. Maar het laatste vak 1e ring lange zijde aan de andere kant t.o.v. het podium is gewoon 190 euro per kaart, schofterig. Als je hiervoor minder hebt betaald heb je prima plekken, bij voorkeur wel laag in het vak :)
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  woensdag 25 januari 2017 @ 16:00:05 #207
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_168419770
Ik heb mijn collectors tickets van Parijs trouwens al binnen. Had niet verwacht dat de Fransen sneller zouden zijn dan de Duitsers. Vorige week al 2x een bezorgpoging geweest, maar was niet thuis. Zijn mooie kaartjes op naam (ook van de 2e kaart op eigen naam)

:)
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_168419867
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 12:08 schreef SeaOfRegrets het volgende:

[..]

Valt reuze mee. Ja de bovenste rij zal best hoog zijn, maar je zit op de helft van het podium, dus best redelijk. Als je rij 1 t/m 5 hebt ofzo, zit je prima. Ik weet niet wat je ervoor betaald hebt. Maar het laatste vak 1e ring lange zijde aan de andere kant t.o.v. het podium is gewoon 190 euro per kaart, schofterig. Als je hiervoor minder hebt betaald heb je prima plekken, bij voorkeur wel laag in het vak :)

Rij 10, dus wel ietsje hoger maar als ik het goed begrijp loopt het tot rij 27, dus dan zouden we toch nog ergens halverwege zitten. 114 euro betaalt, 190 vonden we ook toch wat teveel. :)
  woensdag 25 januari 2017 @ 16:26:23 #209
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_168420266
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Rij 10, dus wel ietsje hoger maar als ik het goed begrijp loopt het tot rij 27, dus dan zouden we toch nog ergens halverwege zitten. 114 euro betaalt, 190 vonden we ook toch wat teveel. :)
Ja ook 114 is duur, maar ik zou zeggen, beter dan vak 122 1e ring bij de cornervlag voor 190 euro :)

Mijn broer zit vak 401 in de hoek achterin voor 114 euro. Dat is serieus minder.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_168420436
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:26 schreef SeaOfRegrets het volgende:

[..]

Ja ook 114 is duur, maar ik zou zeggen, beter dan vak 122 1e ring bij de cornervlag voor 190 euro :)

Mijn broer zit vak 401 in de hoek achterin voor 114 euro. Dat is serieus minder.
Oh, dat is inderdaad wel een stuk verder weg ja :{
Mijn ouders zijn gelukkig wel snel tevreden, en het kan dus ook een stuk beroerder. :)

Zin in! *O*

(Tickets ploffen zojuist op de mat. Althans, ik vond ze er toen ik net thuis kwam. Terwijl ik 13 euro extra heb betaald om ze aangetekend te laten verzenden. }:| Heel fijn dat ze er al zijn hoor, en ik heb eigenlijk heel geen zin om stennis te schoppen, maar toch vind ik het niet zo netjes.....even bedenken of ik er toch melding van ga maken..)
  woensdag 25 januari 2017 @ 17:03:25 #211
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_168420933
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, dat is inderdaad wel een stuk verder weg ja :{
Mijn ouders zijn gelukkig wel snel tevreden, en het kan dus ook een stuk beroerder. :)

Zin in! *O*

(Tickets ploffen zojuist op de mat. Althans, ik vond ze er toen ik net thuis kwam. Terwijl ik 13 euro extra heb betaald om ze aangetekend te laten verzenden. }:| Heel fijn dat ze er al zijn hoor, en ik heb eigenlijk heel geen zin om stennis te schoppen, maar toch vind ik het niet zo netjes.....even bedenken of ik er toch melding van ga maken..)
Die van mij waren netjes aangetekend :) kon ook niet anders vanuit buitenland.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_168427673
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:32 schreef Candaasje het volgende:
3x voor zitplaatsen in vak 406 (rij 10) gelukt. :s) Toch nog, want ik werd eerst steeds doorverwezen naar tickets voor 190 euro per stuk Degene die ik nu heb zijn 114 euro per stuk. Vind ik wel de max voor de arena. En volgens mij is het zicht niet eens al te beroerd:

[ afbeelding ]

Staanplaatsen waren direct al weg helaas -O-

Ik heb ze maar aangetekend laten verzenden. Die 13 euro maakt dan ook niet meer het verschil en dan heb ik in elk geval hard copy tickets.

Balen voor degenen die er niet door kwamen -O-
Ik heb kaarten voor vak 407 rij 10 en die waren maar ¤ 38.50
#35.
pi_168427856
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 21:22 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Ik heb kaarten voor vak 407 rij 10 en die waren maar ¤ 38.50
[ afbeelding ]
Serieus? :o
Zelfde hoogte dus, zelfs iets meer richting het podium....

Nouja ach, ik ga er maar niet teveel over nadenken :P
pi_168427930
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 21:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Serieus? :o
Zelfde hoogte dus, zelfs iets meer richting het podium....

Nouja ach, ik ga er maar niet teveel over nadenken :P
Ja echt waar, is wel heel bizar. Maar denk er niet te veel over na, je bent erbij. ^O^ *O*

ik zal naar je zwaaien
#35.
pi_168427982
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 21:31 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Ja echt waar, is wel heel bizar. Maar denk er niet te veel over na, je bent erbij. ^O^ *O*

ik zal naar je zwaaien
Ik zal terugzwaaien :D *O*
pi_168428055
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 21:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik zal terugzwaaien :D *O*
Haha,
maar komt het podium links te staan dan?
#35.
pi_168428252
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 21:35 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Haha,
maar komt het podium links te staan dan?
Ik kreeg tijdens het bestellen een plattegrondje te zien met het podium links. Als ik op internet wat rondzoek staat 'ie ook telkens links ingetekend. Maar of het echt zo is..... ik hoop het...
pi_168428288
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 21:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik kreeg tijdens het bestellen een plattegrondje te zien met het podium links. Als ik op internet wat rondzoek staat 'ie ook telkens links ingetekend. Maar of het echt zo is..... ik hoop het...
Oke, dat zou idd mooi zijn. Ik hoop met je mee.
#35.
  donderdag 26 januari 2017 @ 07:40:35 #219
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_168434350
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 21:42 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Oke, dat zou idd mooi zijn. Ik hoop met je mee.
Het podium staat niet aan de Arena boulevard zijde. Net als 360, vertigo Vak 401 is heel ver weg.

Vak 407 zit uitstekend. Het feit dat ze goedkoop zijn kan misschien betekenen dat podium misschien relatief ver naar voren staat voor een end show en dat je erg veel zijzicht hebt.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  donderdag 26 januari 2017 @ 21:03:13 #220
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_168452303
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:26 schreef SeaOfRegrets het volgende:

[..]

Ja ook 114 is duur, maar ik zou zeggen, beter dan vak 122 1e ring bij de cornervlag voor 190 euro :)

Mijn broer zit vak 401 in de hoek achterin voor 114 euro. Dat is serieus minder.
Hm, dat weet ik dan ook weer. Het lukte mij afgelopen maandag ook om een kaart te bemachtigen en toen heb ik op goed geluk vak 401 uitgekozen, maar ik zit in rij 9. Zou dat wel iets zijn? :o
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  donderdag 26 januari 2017 @ 21:15:23 #221
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_168452886
quote:
11s.gif Op donderdag 26 januari 2017 21:03 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Hm, dat weet ik dan ook weer. Het lukte mij afgelopen maandag ook om een kaart te bemachtigen en toen heb ik op goed geluk vak 401 uitgekozen, maar ik zit in rij 9. Zou dat wel iets zijn? :o
Vergelijk het simpelweg met in de hoek van een voetbalstadion zitten en naar het 16 meter gebied van de tegenstander aan de overkant kijken :) Dat is wat anders dan je eigen 16 meter gebied voor je neus :)
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  vrijdag 27 januari 2017 @ 21:53:40 #222
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_168478048
http://www.rollingstone.c(...)ua-tree-tour-w462515

Interview met Willie Williams over TJT tour 2017
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  woensdag 1 februari 2017 @ 22:30:59 #223
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_168604216
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 21:15 schreef SeaOfRegrets het volgende:

[..]

Vergelijk het simpelweg met in de hoek van een voetbalstadion zitten en naar het 16 meter gebied van de tegenstander aan de overkant kijken :) Dat is wat anders dan je eigen 16 meter gebied voor je neus :)
Hm...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zaterdag 18 februari 2017 @ 17:14:45 #224
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_168984447
Heeft iemand zijn Collectors Tickets al ontvangen voor een van de concerten? Ik heb voor Parijs en Berlijn collectors tickets. Nu zou je verwachten dat de Duisters punctueler zijn dan de Fransen. De Franse kaartjes had ik al vlak na de reguliere verkoop binnen. De Duitse kaartjes heb ik helaas nog niet binnen :(
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  vrijdag 24 februari 2017 @ 14:30:29 #225
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_169116473
Mijn Berlijn collectors tickets worden vandaag afgeleverd :)
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2017 @ 04:22:23 #226
344020 dekatophetspek
Totally Freaked Out
pi_169386670
Het is vandaag op de kop af 30 jaar geleden dat The Joshua Tree verscheen. Zodoende vroeg ik mij af wat nou jullie favoriete nummer(s) is (of zijn) van deze fijne plaat? En waarom nou juist die track(s)? Ben op het moment bezig met een special die later vandaag zal verschijnen op de FP.
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
pi_169387307
quote:
6s.gif Op donderdag 9 maart 2017 04:22 schreef dekatophetspek het volgende:
Het is vandaag op de kop af 30 jaar geleden dat The Joshua Tree verscheen. Zodoende vroeg ik mij af wat nou jullie favoriete nummer(s) is (of zijn) van deze fijne plaat? En waarom nou juist die track(s)? Ben op het moment bezig met een special die later vandaag zal verschijnen op de FP.
Dat is bijna zoiets als vragen welke van jouw kinderen je het leukst vindt...

Maar als ik moet kiezen: One Tree Hill. Van de shortlist kun je daar het langste van genieten. ;)
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2017 @ 09:09:35 #228
21636 Feestkabouter
pi_169387420
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 08:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is bijna zoiets als vragen welke van jouw kinderen je het leukst vindt...
mooi geformuleerd! treffend ook!

maar dan toch......... Mothers of the disappeared

het mooie aan dit album is ook dat ook de hits me nooit zijn gaan vervelen.
Sunday BS en New Years Day en een hoop andere hits kan ik niet meer horen.
pi_169388532
Voor mij ook One Tree Hill.

Komend door het feit dat ik toen ik een jaar of vier geleden op een roadtrip in Noorwegen was dit nummer toevallig op de shuffle voorbij kwam. Hij was bij mij helemaal in vergetelheid geraakt, maar terwijl we door de fjorden reden kwam deze toch wel binnen. O+

Sindsdien is dit toch wel mijn pareltje van het album.
pi_169388676
Ik denk toch "Where The Streets Have No Name".
Daar begon het voor mij bij U2.

We schrijven 1987, ik was een jaar of 7 en samen met mijn broertje op bezoek bij mijn oma. We keken samen televisie naar de tekenfilm The Wizard Of Oz, met Doortje op het gele pad en die Woodstock hippie vogelverschrikker Lappie Lapstok.

Tot dat een oom van mij binnen kwam en die zette de TV (zonder afstandsbediening) op MTV (dat toen nog gewoon over muziek ging) omdat hij de nieuwe U2 videoclip wilde zien.
Dit bleek uiteindelijk WTSHNN te zijn.
Enkele krokodillentranen verder bleef ik toch gebiologeerd kijken naar wat er zich afspeelde op TV. Politie sirenes een band op een dak, mensen in lantaarnpalen.

Als 7 jarige sta je open voor dingen die als je puber niet meer hebt. Je bent niet bezig met muziek of dat cool is of dat het bij je subcultuur past. Je vind iets mooi omdat je het mooi vind. De intro van WTSHNN greep mij onmiddellijk aan.
Pas jaren (1991) later kwam ik erachter dat het van de Ierse band U2 was en sindsdien volg ik ze.
Ik krijg nog steeds kippenvel bij de intro en bij live concerten zelfs tranen in mijn ogen. Ik ben dan weer even 7.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_169389324
quote:
6s.gif Op donderdag 9 maart 2017 04:22 schreef dekatophetspek het volgende:
Het is vandaag op de kop af 30 jaar geleden dat The Joshua Tree verscheen. Zodoende vroeg ik mij af wat nou jullie favoriete nummer(s) is (of zijn) van deze fijne plaat? En waarom nou juist die track(s)? Ben op het moment bezig met een special die later vandaag zal verschijnen op de FP.
Daar vraag je wat, staat geen slecht nummer op, Running to Stand Still blijft gruwelijk mooi en moeten ze op mijn uitvaart draaien, maar Exit vind ik ook geweldig, wat misschien eigenlijk ok wel toepasselijk is op mijn uitvaart 8-) maar dat terzijde :D
pi_169394220
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:46 schreef CoExist het volgende:
Ik denk toch "Where The Streets Have No Name".
Daar begon het voor mij bij U2.

We schrijven 1987, ik was een jaar of 7 en samen met mijn broertje op bezoek bij mijn oma. We keken samen televisie naar de tekenfilm The Wizard Of Oz, met Doortje op het gele pad en die Woodstock hippie vogelverschrikker Lappie Lapstok.

Tot dat een oom van mij binnen kwam en die zette de TV (zonder afstandsbediening) op MTV (dat toen nog gewoon over muziek ging) omdat hij de nieuwe U2 videoclip wilde zien.
Dit bleek uiteindelijk WTSHNN te zijn.
Enkele krokodillentranen verder bleef ik toch gebiologeerd kijken naar wat er zich afspeelde op TV. Politie sirenes een band op een dak, mensen in lantaarnpalen.

Als 7 jarige sta je open voor dingen die als je puber niet meer hebt. Je bent niet bezig met muziek of dat cool is of dat het bij je subcultuur past. Je vind iets mooi omdat je het mooi vind. De intro van WTSHNN greep mij onmiddellijk aan.
Pas jaren (1991) later kwam ik erachter dat het van de Ierse band U2 was en sindsdien volg ik ze.
Ik krijg nog steeds kippenvel bij de intro en bij live concerten zelfs tranen in mijn ogen. Ik ben dan weer even 7.
Misschien dat ik geestelijk 7 gebleven ben, maar ik sta dus nog steeds open voor alle muziek (en ik ben nog significant ouder dan jij ook).

Gisteren nog naar Tove Lo geweest in de Melkweg. Volgens mij de oudste daar aanwezig die niet aan het werk was. Maar dat doet mij niets. Ik neem graag alles in mij op, oud en nieuw.
pi_169396435


_O_ _O_

En voor 149 euro nog goed betaalbaar
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169396823
quote:
6s.gif Op donderdag 9 maart 2017 04:22 schreef dekatophetspek het volgende:
Het is vandaag op de kop af 30 jaar geleden dat The Joshua Tree verscheen. Zodoende vroeg ik mij af wat nou jullie favoriete nummer(s) is (of zijn) van deze fijne plaat? En waarom nou juist die track(s)? Ben op het moment bezig met een special die later vandaag zal verschijnen op de FP.
Lastig, kan juist die hits (With or without you, Still haven't found) niet meer horen. Vind ze wat gedateerd. Al vind ik Where the Streets have no name weer briljant.

Had destijds (heb ze nog) wel alle CD-singles gekocht en was helemaal weg van Silver & Gold.

Qua album heb ik weer meer net Achtung Baby.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_169684779
Ze hebben Red Hill Mining Town opnieuw opgenomen. Iets lager zodat Bono hem live kan zingen :P

https://www.facebook.com/u2/videos/10155513419786686/
  donderdag 20 april 2017 @ 07:24:00 #236
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_170346535
Op atu2.com een foto en 2 video's van opbouwen podium in Houston. Basic design :)
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_170673590
U2.com subscription gift 2017

The Joshua Tree Singles Vinyl Collection: 1987 & 2017


http://www.u2.com/news/ti(...)nd+all+the+info+here.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_170673805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 06:42 schreef CoExist het volgende:
U2.com subscription gift 2017

The Joshua Tree Singles Vinyl Collection: 1987 & 2017
[ afbeelding ]

http://www.u2.com/news/ti(...)nd+all+the+info+here.
Hier word ik wel blij van. *O* *O*

Wel even opletten dat je deze moet bevestigen in je profiel!
pi_170675229
quote:
Wel even opletten dat je deze moet bevestigen in je profiel!
Bedankt voor de tip! En wat een goeie gift. Geen spijt van mijn last minute inschrijving dit jaar
  dinsdag 9 mei 2017 @ 10:27:21 #240
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_170793698
Heb hem ook bevestigd, nog wachten tot september/oktober voor dat we hem binnen hebben. Achter beter laat dan nooit.

Ik neem aan dat de live versies worden opgenomen tijdens de aankomende tour?
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_170793810
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 10:27 schreef SeaOfRegrets het volgende:
Heb hem ook bevestigd, nog wachten tot september/oktober voor dat we hem binnen hebben. Achter beter laat dan nooit.

Ik neem aan dat de live versies worden opgenomen tijdens de aankomende tour?
Jep.

quote:
For our 2017 special gift to subscribers we're bringing together 1987 and 2017, in a unique limited edition collection of four 10" vinyl records. On the A side of each disc you’ll find the remastered original studio track, while the B side features a live performance of the same track from this summer's tour.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 13:11:49 #242
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_170796940
Dit is mijn vermoedelijke setlist. Voor deze lijst komen denk ik nog 2 a 3 klassieke opwarm nummers zoals een I Will Follow/Out of Control maar ik denk dat het heel aardig in de buurt van de werkelijkheid zit. Ik ben best enthousiast.

Het lijkt er bij mij gewoon op dat ze je in een verhaal gaan meenemen. 2 a 3 tracks van Boy October als opwarmer. Dan groeien naar War en TUF om uiteindelijk integraal in 1x The Joshua Tree te spelen. Als encore enkele tracks na The Joshua Tree en hopelijk 40

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door SeaOfRegrets op 09-05-2017 13:19:50 ]
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_170894986
Komt een nieuwe versie van ISHFWIA LF uit met dat koor, maar die stond toch al op Ratle and Humm?
  zaterdag 13 mei 2017 @ 00:08:40 #244
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_170895213
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 23:54 schreef Luni het volgende:
Komt een nieuwe versie van ISHFWIA LF uit met dat koor, maar die stond toch al op Ratle and Humm?
Volgens mij wel ja, de live versie uit The Garden.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  zaterdag 13 mei 2017 @ 11:38:18 #245
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_170900417
De tour is van start gegaan in Vancouver. En wat een setlist ^O^.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_170913091
Tering, lekker hoor! Laatste nummer zegt me alleen niks.
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2017 @ 22:13:12 #247
21636 Feestkabouter
pi_170917171
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 21:12 schreef Luni het volgende:
Tering, lekker hoor! Laatste nummer zegt me alleen niks.
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2017 @ 22:16:02 #248
21636 Feestkabouter
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2017 @ 22:19:29 #249
21636 Feestkabouter
pi_170917554
Bono is echt oud....... maar toch vet kippenvel hier
pi_170919167
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 22:19 schreef Feestkabouter het volgende:
Bono is echt oud....... maar toch vet kippenvel hier
Net 57 geworden, das toch niet oud? McCartney en Jagger, die zijn pas oud :-)

Maar was Bono niet ziek geweest ofzo?
Take on the situation, but not the torment ...
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2017 @ 22:58:39 #252
21636 Feestkabouter
pi_170920059
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 22:45 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Net 57 geworden, das toch niet oud? McCartney en Jagger, die zijn pas oud :-)

Maar was Bono niet ziek geweest ofzo?
oud tov hoe ik hem kende toen ze met dit album kwamen...... hij was toen 27, nu ruim 2 keer zo oud!!
qua zang is het ook wel effe wat minder....... ik wil graag dat ie mijn held blijft, kan me voorstellen dat deze tour misschien de laatste is dat ik hem ook op het podium live wil meemaken.

vorig jaar ben ik ontzettend afgeknapt op Depeche Mode (nee geen helden, maar hun muziek vond ik op zich wel leuk), zij hadden echt al moeten stoppen, zij maken het echt niet meer waar. zij mogen geen geld meer vragen voor een concertkaartje.
pi_170987598
Ok, spoiler op de dime ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Take on the situation, but not the torment ...
  woensdag 17 mei 2017 @ 08:07:08 #254
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_170996201
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:57 schreef SevenWonders het volgende:
Ok, spoiler op de dime ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stond ook al op U2torrents. Lekker laten liggen. Matige kwaliteit. Prachtig dat mensen het opnemen, maar deze is bij mij in het archief verdwenen. Er staat al wel een nieuwe versie online die iets getweaked is, mogelijk is die wat beter.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_171210622
Beetje setlists zitten vergelijken, erg weinig variatie tot nu toe.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 08:45:48 #257
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_171214836
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 23:56 schreef Luni het volgende:
Beetje setlists zitten vergelijken, erg weinig variatie tot nu toe.
Wat verwacht je? De helft is sowieso al hetzelfde. Van de andere helft is het grotendeels iconische best of nummers. De variatie is nooit veel meer dan een nummer of 3.

Prima voor Amerika, laat ze in Europa maar een uitgekristalliseerde show neerzetteen. Van mij hoeft er niet zo heel veel te veranderen. Ik hoop op A sort of homecoming in het 1e deel (die lijkt nu weg te vallen) en Bad in de Encore. Het liefst zie ik 40 ook als afsluiten worden toegevoegd.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_171216254
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 08:45 schreef SeaOfRegrets het volgende:

[..]

Wat verwacht je? De helft is sowieso al hetzelfde. Van de andere helft is het grotendeels iconische best of nummers. De variatie is nooit veel meer dan een nummer of 3.

Prima voor Amerika, laat ze in Europa maar een uitgekristalliseerde show neerzetteen. Van mij hoeft er niet zo heel veel te veranderen. Ik hoop op A sort of homecoming in het 1e deel (die lijkt nu weg te vallen) en Bad in de Encore. Het liefst zie ik 40 ook als afsluiten worden toegevoegd.
Meer pareltjes zoals A Sort Of Home Coming. Ruimte is wat beperkt in de setlist omdat ze de hele Joshua Tree spelen, maar wat meer verrassing had wel gemogen.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:07:34 #259
165633 eriksd
The grand facade...
pi_171218065
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 08:45 schreef SeaOfRegrets het volgende:

[..]
Ik hoop op A sort of homecoming in het 1e deel (die lijkt nu weg te vallen) en Bad in de Encore. Het liefst zie ik 40 ook als afsluiten worden toegevoegd.
Zzzzzzzz.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:12:24 #260
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_171218158
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:07 schreef eriksd het volgende:

[..]

Zzzzzzzz.
tlttgya als afsluiter vind ik gewoon ruk, daar heeft 90% van het stadion echt niks aan.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_171618510
Gisteren me collector ticket binnen gekregen voor de show in de Arena 30-07 *O*
  maandag 12 juni 2017 @ 13:11:55 #262
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_171640923
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:30 schreef Nikonnijntje het volgende:
Gisteren me collector ticket binnen gekregen voor de show in de Arena 30-07 *O*
Ik heb er 2. Parijs en Berlijn. Die van Parijs is echt veel mooier dan die van Berlijn. Berlijn is ook niet eens op naam die van Parijs wel. Berlijn gewoon simpel creditcardje met logo, weinig bijzonders. Die van Parijs is veel meer 3d achtig geprint.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_172222357
Heeft iemand enig idee hoeveel dagen ze nodig hebben voor het bouwen van het podium? De kans is aanwezig dat Ajax op 25 of 26 juli nog thuis moet voetballen..(loting is volgende week vrijdag) Dan wordt het toch kort dag lijkt mij?
pi_172222482
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:48 schreef Ellie_Taylor het volgende:
Heeft iemand enig idee hoeveel dagen ze nodig hebben voor het bouwen van het podium? De kans is aanwezig dat Ajax op 25 of 26 juli nog thuis moet voetballen..(loting is volgende week vrijdag) Dan wordt het toch kort dag lijkt mij?
Gaat ajax toch gewoon op de toekomst een balletje trappen? ;)

Doet me er aan denken: nog twee weken en dan naar Dublin!
pi_172222605
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gaat ajax toch gewoon op de toekomst een balletje trappen? ;)

Doet me er aan denken: nog twee weken en dan naar Dublin!
Voorrondes Champions League, zijn al duizenden tickets verkocht.. Dat gaat dus niet gebeuren. Kan alleen maar hopen dat ze eerst uit moeten.
pi_172222783
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:57 schreef Ellie_Taylor het volgende:

[..]

Voorrondes Champions League, zijn al duizenden tickets verkocht.. Dat gaat dus niet gebeuren. Kan alleen maar hopen dat ze eerst uit moeten.
Ik was niet helemaal serieus.

Maar ze zullen er wel rekening mee gehouden hebben, denk je niet?
  † In Memoriam † donderdag 6 juli 2017 @ 19:07:02 #267
21636 Feestkabouter
pi_172222835
het varieert per tour, tussen een kleine 24 uur en 48 uur, dus past prima
pi_172222883
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:07 schreef Feestkabouter het volgende:
het varieert per tour, tussen een kleine 24 uur en 48 uur, dus past prima
En anders laat ajax die voorronde toch schieten. Het is niet alsof ze verder zullen komen. ;)
pi_172234177
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik was niet helemaal serieus.

Maar ze zullen er wel rekening mee gehouden hebben, denk je niet?
Nee, dat denk ik niet. Die voorrondes voor CL en EL en dergelijke zijn op heel veel verschillende dagen. Het kan zelfs zo zijn dat als de Stones meer dan 48 uur nodig hebben, die show in het geding komt.

Armin is daar een goed voorbeeld van. Niemand verwachtte dat Ajax in mei nog in de EL zou zitten, en als Ajax tegen Lyon eerst thuis had gemoeten, had Armin gewoon pech gehad en had hij de boel af mogen blazen. Lyon-Ajax was op 11 mei, Armin stond er op 12 mei. Dat was echt heel erg mazzel hebben.
Vandaar mijn vraag.
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En anders laat ajax die voorronde toch schieten. Het is niet alsof ze verder zullen komen. ;)
Ik ben geen Ajax supporter maar ik mag toch hopen van wel :P
pi_172241818
Volgens mij moest ajax tegen lyon eerst uit ivm Armin?
pi_172244275
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 13:12 schreef kreuk050 het volgende:
Volgens mij moest ajax tegen lyon eerst uit ivm Armin?
Ja, maar dat was zo geloot, anders had Armin pech gehad. toevallig die docu over Arwin gezien.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 19:34:24 #272
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_172252072
Volgens mij hebben ze deze tour maar één podium en bouwen ze dat ding volgens mij binnen 24 uur tot 48 uur helemaal op. Dit is geen ingewikkelde klus zoals de 360 tour wat gewoon 4 dagen opbouwen was met 3 podia in 3 verschillende steden tegelijkertijd.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_172302840
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:45 schreef Luni het volgende:

[..]

Ja, maar dat was zo geloot, anders had Armin pech gehad. toevallig die docu over Arwin gezien.
Correct. Armin heeft echt enorme mazzel gehad.

Voetbal, c.q. Ajax, gaat ten alle tijden voor op concerten. En er wordt niks aangepast/geregeld, zeker niet als het om Europees voetbal gaat.
pi_172412346
Niks aan de hand, Ajax moet eerst uit tegen Nice.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 19:41:30 #275
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_172420892
Afgelopen woensdag erbij geweest in Berlijn. Ondanks het verregende weer echt een mooie ervaring om weer bij te zijn. Over een ruim weekje op herhaling in Parijs. Ik ben zeer benieuwd naar het Franse publiek, ik hoop iets luidruchtiger dan de Duitsers. Het was prima in Duitsland, maar het blijft altijd iets afwachtender net als in Nederland.

Voor iedereen die nog gaat. Heel veel plezier. Het scherm is echt indrukwekkend. De lichtshow is er eigenlijk niet of nauwelijks op een paar heftige stukken na in een aantal nummers. Maakt eigenlijk niets uit. Het scherm is indrukwekkend genoeg :)
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  maandag 17 juli 2017 @ 17:34:07 #276
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_172487061
Iemand vroeg vandaag of ik de 29ste mee wou naar de Arena. Ze had nog een veldkaart over.

Hoe zijn de staanplaatsen in de Arena? Iemand hier ervaring mee?
pi_172487512
quote:
17s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:34 schreef NaturalScience het volgende:
Iemand vroeg vandaag of ik de 29ste mee wou naar de Arena. Ze had nog een veldkaart over.

Hoe zijn de staanplaatsen in de Arena? Iemand hier ervaring mee?
Nou ja, je moet staan...
pi_172488375
* OscarMopperkont heeft een veldkaartje over voor de 30e
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  dinsdag 18 juli 2017 @ 16:18:44 #279
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_172506585
quote:
17s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:34 schreef NaturalScience het volgende:
Iemand vroeg vandaag of ik de 29ste mee wou naar de Arena. Ze had nog een veldkaart over.

Hoe zijn de staanplaatsen in de Arena? Iemand hier ervaring mee?
Ik zou ter hoogte van de B stage proberen te komen, dan zal je alleen niet heel laat erheen moeten gaan. Helemaal vooraan staan lijkt mij niet noodzakelijk, of je moet dit heel graag willen. op 1/3 van het podium nabij b stage is prima plaatsje om mooi overzicht op scherm te hebben en ook nog wat mee te krijgen van die eerste paar nummers.

Ben je klein dan is er op het veld geen hol aan is mijn ervaring. Rukt je dichtbij staan niet. Dan kan je lekker bij de bar hangen :)
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_172560599
Afgelopen zaterdag de eerste show in Rome meegepakt vanaf de tribune. Gallagher had vreselijk slecht geluid, maar U2 was fantastisch _O_ . Met name tijdens de eerste a acht a 10 nummers zat er een heerlijk tempo in; geen geouwehoer maar lekker de ene knaller na de andere, plus 70.000 Italianen die alles hartstochtelijk mee blčren. Voor wie nog gaat: het is een heerlijke, simplistische show, maar hopelijk sluiten ze niet zoals bij ons af met TLTTYGA.. Een nachtkaars in optima forma ;( .
pi_172565174
Morgenochtend vertrek naar Dublin. Zin an!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 10:25:51 #282
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_172569110
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 21:24 schreef Borrelhap het volgende:
Afgelopen zaterdag de eerste show in Rome meegepakt vanaf de tribune. Gallagher had vreselijk slecht geluid, maar U2 was fantastisch _O_ . Met name tijdens de eerste a acht a 10 nummers zat er een heerlijk tempo in; geen geouwehoer maar lekker de ene knaller na de andere, plus 70.000 Italianen die alles hartstochtelijk mee blčren. Voor wie nog gaat: het is een heerlijke, simplistische show, maar hopelijk sluiten ze niet zoals bij ons af met TLTTYGA.. Een nachtkaars in optima forma ;( .
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het geluid in Berlijn echt onder gemiddeld vond. Noel Gallagher was niet geweldig, maar dat is vaker bij voorprogramma's. Ook U2 vond ik persoonlijk erg overstuurt klinken, zeker de eerste 4 nummers waren best matig. Het werd wat beter, maar ik vond dit technisch gezien echt een van de slechtst klinkende concerten van U2. Ja de Arena galmde tijdens 360 en Vertigo als redelijk recent vergelijkingsmateriaal, maar technisch beter gemixt. Laat staan de 360 en Vertigo tour in andere stadions was gewoon veel beter geluid.

Ik hoop dat Parijs een stuk beter klinkt...Minder overstuurt en schel geluid.

One afsluiten was dan wel fijn :) Liefst eigenlijk gewoon 40 daarna...
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_172576618
quote:
17s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:34 schreef NaturalScience het volgende:
Iemand vroeg vandaag of ik de 29ste mee wou naar de Arena. Ze had nog een veldkaart over.

Hoe zijn de staanplaatsen in de Arena? Iemand hier ervaring mee?
Lijkt me de beste kaarten die je kan krijgen, omdat je jezelf daardoor door de gehele vloer kan verplaatsen voor optimaal geluid. Anders zit je vast aan 1 plek: waar je stoel zit.
pi_172650461
Croke Park was top. Eigenlijk niets te klagen. Noel Gallagher was een prima voorprogramma. Geluid was top. Sfeer uiteraard ook. Bij wtshnn vlogen er vliegtuigen over die met rook de Ierse vlag vormden, wat toch wel heel bijzonder was.

Komend weekend Arena. Ja, dat kan dan eigenlijk alleen nog maar tegenvallen. ;)
pi_172652123
Heb ik nog hinder van de wegwerkzaamheden vanuit het zuiden a.s. zaterdag?
#35.
pi_172654581
Dus de deuren van de ArenA gaan open om 17.00 en Noel begint om 19.00. Hoe laat zal U2 dan beginnen? 21.00 ofzo? Ik herinner me dat ze in 2009 pas om kwart voor 10 begonnen omdat ze wouden wachten totdat het donkerder was buiten (vanwege het glazen dak van de ArenA).
pi_172655226
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:31 schreef buckets_of_lube het volgende:
Dus de deuren van de ArenA gaan open om 17.00 en Noel begint om 19.00. Hoe laat zal U2 dan beginnen? 21.00 ofzo? Ik herinner me dat ze in 2009 pas om kwart voor 10 begonnen omdat ze wouden wachten totdat het donkerder was buiten (vanwege het glazen dak van de ArenA).
20.40 uur las ik in een mail die ik vandaag kreeg van Mojo met concert info.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_172655348
Cool bedankt!
pi_172662018
https://twitter.com/U2Barcelona/status/889773288108544000

De band gaat dus iets filmen in Amsterdam op donderdag. Zou iemand met een U2.com abonnement dit in de gaten kunnen houden en verdere info delen?
pi_172662583
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:31 schreef buckets_of_lube het volgende:
Dus de deuren van de ArenA gaan open om 17.00 en Noel begint om 19.00. Hoe laat zal U2 dan beginnen? 21.00 ofzo? Ik herinner me dat ze in 2009 pas om kwart voor 10 begonnen omdat ze wouden wachten totdat het donkerder was buiten (vanwege het glazen dak van de ArenA).
In Dublin (waar het niet vroeger donker wordt) begon men ook net na kwart voor negen.
  donderdag 27 juli 2017 @ 07:55:50 #291
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_172706091
Parijs begon om 20:50 ongeveer. Berlijn ongeveer om 21:05. In Parijs was het erg licht nog om dit tijdstip. Noel in de volle zon gekeken.

Als iemand naar Amsterdam 1 gaat. Zou hij dan even willen posten waar de merchandise wagens staan. Buiten de poorten van het stadion gok ik, maar waar en hoe laat zijn ze open.

In Parijs kon mijn vriendin haar shirt niet kopen in haar maat en voor mij waren de petjes uitverkocht en de armbanden ook. Dat allemaal rond 1800.

[ Bericht 8% gewijzigd door SeaOfRegrets op 27-07-2017 08:02:29 ]
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  donderdag 27 juli 2017 @ 08:00:14 #292
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_172706132
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:53 schreef CoExist het volgende:

[..]

20.40 uur las ik in een mail die ik vandaag kreeg van Mojo met concert info.
Wordt gewoon rond 21:00

Parijs was 1830 Noel en 2040 U2. Dat werd 1900 en 2050
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  donderdag 27 juli 2017 @ 08:08:58 #293
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_172706179
https://www.upinthesky.nl(...)hiet-u2-fan-te-hulp/

Dat soort vluchten rond die data zitten altijd vol met concertbezoekers :)
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:31:49 #294
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_172713224
Voor degene die nog geen kaartjes hebben, maar er wel een flinke buidel geld voorover hebben.

Vak 120 en 108 staan op ticketmaster nog in de verkoop voor zondag de 30e Een hele rij stoelen beschikbaar voor de duurste categorie. Je moet er wel 190,00 per stoel voorover hebben. Wel mooie plekken.

Ook nog van die extra zitplaatsen met beperkt zicht aan zijkant, waarschijnlijk dat ze er nu bij opbouwen achter komen dat er nog wat plekken extra in de verkoop kunnen, daar heb je denk ik alleen niet veel aan, zie je het scherm niet.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_172737495
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:31 schreef SeaOfRegrets het volgende:

Ook nog van die extra zitplaatsen met beperkt zicht aan zijkant, waarschijnlijk dat ze er nu bij opbouwen achter komen dat er nog wat plekken extra in de verkoop kunnen, daar heb je denk ik alleen niet veel aan, zie je het scherm niet.
Bij de Vertigo-tour had ik datzelfde aan de hand. Op dezelfde dag nog slecht-zicht kaarten gekocht. Zulk 'slecht' zicht dat ik inderdaad naar een aan de zijkant van het toneel opgehangen scherm naar Snow Patrol (?) zat te kijken ... die ik nog net van de zijkant kon zien. Dat ging hem dus niet worden ... ik was alleen en ben vlak voor de show van U2 twee bekers bier gaan halen en een paar vakken opgeschoven. Tegen de secutity gezegd dat ik daar beneden zat en dat mijn vriendin de kaartjes had ... trap afgelopen en vooraan het vak tegen het hek de show perfect gezien ... nu zit ik in de nok van de Arena in een vak recht voor het podium. Ik vind het prima :-)
Take on the situation, but not the torment ...
pi_172757093
Ik heb vernomen dat het dak van de ArenA vanavond en morgen open zal staan. Kan iemand dat straks bevestigen?
  zaterdag 29 juli 2017 @ 12:45:24 #297
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_172757446
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 12:25 schreef buckets_of_lube het volgende:
Ik heb vernomen dat het dak van de ArenA vanavond en morgen open zal staan. Kan iemand dat straks bevestigen?
Het dak zal vanavond dicht zijn. Dat is bevestigd door de Arena.
pi_172757639
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 12:45 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Het dak zal vanavond dicht zijn. Dat is bevestigd door de Arena.
Dus vanavond sauna?
pi_172762031
Sauna + galm.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 17:22:42 #300
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_172762999
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 16:37 schreef buckets_of_lube het volgende:
Sauna + galm.
Dat is een van de redenen dat ik U2 altijd in het buitenland bezoek. Beter geluid, vaak betere sfeer, enige pluspunt vaak van Amsterdam is dat ze er altijd wel een verassing ingooien qua setlist, zeker bij het laatste optreden wat ze doen.

Kan iemand bevestigen dat de merchandise stands gewoon buiten op het plein staan? Vanaf hoe laat zijn ze open? Verkopen ze hier ook van die polsbandjes voor 5 euro? Ik heb ze niet gezien in berlijn (deels door slechte stand en regenachtige weer) en in Parijs waren ze uitverkocht.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')