abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170919167
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 22:19 schreef Feestkabouter het volgende:
Bono is echt oud....... maar toch vet kippenvel hier
Net 57 geworden, das toch niet oud? McCartney en Jagger, die zijn pas oud :-)

Maar was Bono niet ziek geweest ofzo?
Take on the situation, but not the torment ...
pi_170920059
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 22:45 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Net 57 geworden, das toch niet oud? McCartney en Jagger, die zijn pas oud :-)

Maar was Bono niet ziek geweest ofzo?
oud tov hoe ik hem kende toen ze met dit album kwamen...... hij was toen 27, nu ruim 2 keer zo oud!!
qua zang is het ook wel effe wat minder....... ik wil graag dat ie mijn held blijft, kan me voorstellen dat deze tour misschien de laatste is dat ik hem ook op het podium live wil meemaken.

vorig jaar ben ik ontzettend afgeknapt op Depeche Mode (nee geen helden, maar hun muziek vond ik op zich wel leuk), zij hadden echt al moeten stoppen, zij maken het echt niet meer waar. zij mogen geen geld meer vragen voor een concertkaartje.
pi_170987598
Ok, spoiler op de dime ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Take on the situation, but not the torment ...
  woensdag 17 mei 2017 @ 08:07:08 #254
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_170996201
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:57 schreef SevenWonders het volgende:
Ok, spoiler op de dime ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stond ook al op U2torrents. Lekker laten liggen. Matige kwaliteit. Prachtig dat mensen het opnemen, maar deze is bij mij in het archief verdwenen. Er staat al wel een nieuwe versie online die iets getweaked is, mogelijk is die wat beter.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')