abonnement Unibet Coolblue
pi_168163896
In oktober ben ik samen met een vriendin naar de PaperPassion beurs in Tilburg geweest en daar heb ik al een korte workshop paper cutting gedaan van Whispering paper.
We kregen een template en konden die met een scalpel uitsnijden. Ik heb toen deze gemaakt:



In Flow Magazine staat regelmatig werk van Geertje Aalders, die al 10 jaar aan paper cutting doet.
Gisteren gaf ze in de Snorfabriek in Utrecht een workshop en daar moesten mijn vriendin en ik natuurlijk heen *O*

Om half 10 werden we ontvangen met koffie/thee en een stuk warme appeltaart.
Daarna begon de workshop. Geertje vertelde eerst wat dingen over paper cutting en hoe ze ermee werkt.

Ze heeft bijvoorbeeld deze prachtige cover voor Flow! gemaakt:



We kregen daarna verschillende oefeningen, zoals zelf een "kleedje" knippen zoals de meesten vroeger wel op de basisschool gedaan hebben.
En we moesten op een dubbelgevouwen origamipapiertje een geometrische tekening maken en dan uitknippen/snijden.
Daarna begon het echte werk. Eerst zelf wat schetsen en daarna in het net tekenen en uitsnijden. Een heel precies werkje dus!
We kregen allemaal een dummy en nadat je het silhouet met lijmspray had ingespoten kon je het op de voorkant van de dummy plakken.



Ik heb nu thuis ook een snijmat en mesjes, dus kan nu ook zelf aan de slag. Op internet staan heel veel templates om uit te snijden, maar je kunt als je er in tegenstelling tot ik wel talent voor hebt natuurlijk ook zelf wat tekenen ;)
pi_168455429
Stormlooptopic hoor :')
pi_168485275
Paper cutting is great creative work. It impressed me a lot. Usually I like to know more about art works and Hope this will be a better platform. Thanks a lot. essay writing service reviews
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')