abonnement Unibet Coolblue
pi_168159660
Wie kent dat nog? :D

Ik was toen nog wel jong weet ik, en altijd best wel bang als ik er langs liep. Het was in die tijd flink berucht en ik was er ook goed bang voor gemaakt. Liepen ook uiteraard altijd junkies buiten die daar naar binnen gingen. Dan hadden ze weer wat gescoord.
Het was een bizar beeld: verloren huisvaders en moeders die daar in zwaar verval rondliepen. Een hoop allochtonen die naast de maatschappij waren geslagen. Jongeren, ouderen, van alles en nog wat kwam er.
Naast de junkentunnel vond je de junkies ook op andere plekken in het winkelcentrum. Eigenlijk liepen ze overal, en het waren er véél! Een plaag kun je haast wel zeggen. Ja ja, toen kón dat nog...
Gisteren was hierover een reportage bij Andere Tijden. Mensen die het hebben gezien? http://www.npo.nl/andere-tijden/14-01-2017/VPWON_1267516
De Hel van Hoog Catharijne.

Tja de junkentunnel, wie herinnert zich dat nog? :)
Ook fokkers die zelf destijds daarin zaten toevallig? :P
pi_168159829
Ja dit soort docu is precies wat ik nodig heb op zondag.

"Douglas is m'n favoriete winkel, daar ging ik altijd lekker stelen."

Wat een baas. Zó kan het dus ook.

Bedankt voor de link!
Play hard, go pro.
  zondag 15 januari 2017 @ 14:28:50 #3
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_168159957
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:19 schreef Roberta_J het volgende:
Wie kent dat nog? :D

Ik was toen nog wel jong weet ik, en altijd best wel bang als ik er langs liep. Het was in die tijd flink berucht en ik was er ook goed bang voor gemaakt. Liepen ook uiteraard altijd junkies buiten die daar naar binnen gingen. Dan hadden ze weer wat gescoord.
Het was een bizar beeld: verloren huisvaders en moeders die daar in zwaar verval rondliepen. Een hoop allochtonen die naast de maatschappij waren geslagen. Jongeren, ouderen, van alles en nog wat kwam er.
Naast de junkentunnel vond je de junkies ook op andere plekken in het winkelcentrum. Eigenlijk liepen ze overal, en het waren er véél! Een plaag kun je haast wel zeggen. Ja ja, toen kón dat nog...
Gisteren was hierover een reportage bij Andere Tijden. Mensen die het hebben gezien? http://www.npo.nl/andere-tijden/14-01-2017/VPWON_1267516
De Hel van Hoog Catharijne.

Tja de junkentunnel, wie herinnert zich dat nog? :)
Ook fokkers die zelf destijds daarin zaten toevallig? :P
is dat in amsterdam?
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_168160028
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:28 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

is dat in amsterdam?
:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zondag 15 januari 2017 @ 14:37:08 #6
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_168160248
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:36 schreef Najieto het volgende:

[..]

Godverdomme man _O- ;( :')
laat mij eens met rust!!!!
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_168160412
Blij dat ik daar weg ben idd
  zondag 15 januari 2017 @ 14:48:21 #8
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168160702
Bizar dat soort plekken... beetje bij elkaar hangen en de hele dag zwaar van het padje...



Sao Paolo...
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_168160899
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
Bizar dat soort plekken... beetje bij elkaar hangen en de hele dag zwaar van het padje...

[ afbeelding ]

Sao Paolo...
Niks mis mee.
Vanavond even terug kijken.
  zondag 15 januari 2017 @ 14:55:06 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_168160926
In Heerlen hadden we onze eigen versie. Steenworp verderop ook een tippelzone voor het hoofdkantoor van het CBS. Nostalgie. O+.
And so is the past
  zondag 15 januari 2017 @ 15:00:29 #11
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_168161086
Ga hem vanavond eens terugkijken. Ik kan het mij nog vaag herinneren dat ik als klein ventje daar weleens liep met mijn ouders.

Wat mij het meest is bijgebleven is die exotische dierenwinkel met spinnen en slangen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_168161478
Straks eens kijken.
Protège moi de mes désirs.
pi_168162010
Boh gaaf lijkt me mooie docu ff kijken un
Ik zwaai naar dieren.
pi_168164217
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
In Heerlen hadden we onze eigen versie. Steenworp verderop ook een tippelzone voor het hoofdkantoor van het CBS. Nostalgie. O+.
Ik wou het net gaan zeggen. Heerlen jaren 90, vooral in Schandelen. Echt een junkenplaag toen.
Volgens mij waren dat grotendeels junks uit Duitsland.
pi_168164285
Gister een stukje van gezien, aardig bizar dat er gewoon 25 man lag te basen bij die lift.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 15 januari 2017 @ 17:08:43 #16
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_168165382

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_168167287
Ik vroeg me laatst al af waar alle junks gebleven zijn. Mijn herinnering aan toen ik opgroeide (jaren '80) is dat ik telkens als ik met mijn moeder in de stad was om nieuwe schoenen te kopen o.i.d. over de junks moest klimmen en in de bosjes overal aanstekers en zilverpapiertjes lagen.

Nu kan ik me echt niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een echte ouderwetse junk gezien heb. Zijn die samen met de SRV-wagen en de PTT-postbode in de 20ste eeuw achtergebleven of is het nu alleen maar beter verstopt?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  Licht Ontvlambaar zondag 15 januari 2017 @ 18:19:04 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_168167899
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
In Heerlen hadden we onze eigen versie. Steenworp verderop ook een tippelzone voor het hoofdkantoor van het CBS. Nostalgie. O+.
van het busstation naar het centrum...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_168168533
Op de eerste de beste junk afstappen en zeggen dat je een fiets nodig had... Volstrekt normaal toendertijd.

Ik kan me ook niet herinneren dat ik er heel veel last van had. Het was gewoon zo.
pi_168168946
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 18:05 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik vroeg me laatst al af waar alle junks gebleven zijn. Mijn herinnering aan toen ik opgroeide (jaren '80) is dat ik telkens als ik met mijn moeder in de stad was om nieuwe schoenen te kopen o.i.d. over de junks moest klimmen en in de bosjes overal aanstekers en zilverpapiertjes lagen.

Nu kan ik me echt niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een echte ouderwetse junk gezien heb. Zijn die samen met de SRV-wagen en de PTT-postbode in de 20ste eeuw achtergebleven of is het nu alleen maar beter verstopt?
Klopt inderdaad, op en rond de metrastations, achter CS en op de Zeedijk. Ik geloof dat ze of dood zijn of aan de gemeente Methadon zitten.

Vroeger op de Zeedijk waar nu de Tempel zit, was vroeger een speeltuin. Gingen we de familie chinees eten en ik daar dan spelen (tussen de naalden).
.
pi_168173110
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 18:33 schreef zatoichi het volgende:
Op de eerste de beste junk afstappen en zeggen dat je een fiets nodig had... Volstrekt normaal toendertijd.

Ik kan me ook niet herinneren dat ik er heel veel last van had. Het was gewoon zo.
dit ja, en 5 min later was ie nog terug ook inclusief fiets *O*
hardcoholic
pi_168173687
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 18:05 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik vroeg me laatst al af waar alle junks gebleven zijn. Mijn herinnering aan toen ik opgroeide (jaren '80) is dat ik telkens als ik met mijn moeder in de stad was om nieuwe schoenen te kopen o.i.d. over de junks moest klimmen en in de bosjes overal aanstekers en zilverpapiertjes lagen.

Nu kan ik me echt niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een echte ouderwetse junk gezien heb. Zijn die samen met de SRV-wagen en de PTT-postbode in de 20ste eeuw achtergebleven of is het nu alleen maar beter verstopt?
Ik heb laatst Christiane F. nog eens herlezen, evenals de moeder van David S.Onvoorstelbaar vanuit huidig perspectief, maar destijds ging de wereld werkelijk naar de verdommenis.
Vooral de professionals die aan het woord komen in Wir Kinder vom Bahnhof Zoo (ouders, agenten, jeugdwerkers): ze zijn ervan overtuigd dat de heroïne-epidemie onstuitbaar zal zijn. Schokkend - maar anders dan destijds.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_168211818
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:28 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

is dat in amsterdam?
domme jongen...
pi_168211902
Geinig. Binnenkort maar eens kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')